Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.04.2018 în toate secţiunile

  1. Finaly she's here si asteptarea a luat sfarsit Multumesc celor care m-au ajutat sa iau o decizie, m-au sfatuit pe forum sau pe mesagerie. Fiecare are si-o viata privata si de aceea multumesc pentru timpul acordat in pentru consiliere. PS. Sa nu credeti ca am terminat. Vor urma si alte intrebari/nelamuriri ce vor aparea pe parcursul "concubinajului/mariajului". Asa ca sa-i facem o prezentare sumara a "albastrelei" Skoda Octavia 3 FaceLift, 1.4 TSI, 110kw/150CP, manuala 6+1, echipare Style @ 16.400 euro pret final. G0G0 Culoare Blue Denim HA tapiterie: Stofa, Onyx 8SP Blocuri optice spate TOP LED $LS Cod intern NZ4 Cod intern $07 Cod intern CleverPack PK9 Faruri cu tehnologie LED cu functie AFS si instalatie de spalare a farurilor UG1 Hill Hold Control PDE KESSY - sistem de access in masina si pornire/oprire motor fara cheie RAC Radio Bolero, MIB2 cu touch-screen color, USB si cititor card SD 7X1 Senzori parcare spate YOK SKODA Connect Care Connect (3 ani) 9WT Smartlink 8M1 Stergator luneta M-am apucat de butonat...regulamentar dupa o bere in cinstea ei .... si am reusit sa deslusesc luminile ambientale, posturi de radio cu memorare cu tot, inregistrare Care Connect si conectare si altele. Nu mi-a iesit pasenta insa cu conectarea Android Auto sau Smartlink cu ultimul apk. Nu stiu unde si ce gresesc dar mai sap.
    5 points
  2. Este la dealer, ii face retrofit de DCC
    5 points
  3. Aripile SRS-Tec sunt vopsite si instalate pe masina si arata foarte OEM d.p.m.d.v. In sfarsit masina e functionala.
    5 points
  4. S-a vandut albastrica Ajunsese la 12 ani si 231.000 de km reali. Am trecut la next level. Golf VI Variant 2013 Highline, 120.000 de km, toate reviziile la reprezentanta. Ca dotari, cum se zice in limbaj de bisnitar, full cu piele. Avem asa: xenon, spalatori de faruri, senzor de ploaie, senzor de lumini, dsg cu 7 trepte, tapiterie cu alcantara, volan de piele cu comenzi si padele, tempomat, computer mare de bord color, navigatie RNS 510, Jante originale pe 17 de vara si respectiv 16 de iarna, pachet crom exterior geamuri plus bare de portbagaj, geamuri ionizate pe spate, proiectoare de ceata, climatronic, senzori de parcare fata/spate, carlig de remorca original, bla bla bla.....si nu in cele din urma, trapa panoramica Poza de la mamica ei din germania, undeva aproape de wolfsburg. Mai multe poze cand ajung in tara.
    3 points
  5. Ca să vedeți că nu doar recomand ci și folosesc. Acest ulei îl am acum în Tiguan
    3 points
  6. Nu am scris de ceva timp... Trecut pe setul de vara, prins un cadru de primavara... Spalat inainte de depozitare, aici din pacate la 1 saptamana dupa trecere sefa a fost "distrata" peste noapte de protectia/capacelele de la prezoane, ma dispera cum arata, insa sunt si in dubii daca vor redisparea ulterior din nou... Cateva privelisti pe unde am mai carato... A aparut un bazait (electric, ca de element sub tensiune) in bord la activarea degivrarii parbrizului, aspect sesizat prin Februarie, insa am tot amanat vizita, acuma la temperaturile astea nu mai apare, va astepta toamna probabil pentru a putea fi sesizat. Am avut si programare pentru o "revizie" si lucrare de "mentenanta/ungere/etc" la trapa, desi programare peste 3 saptamani, au uitat una din "creme", deci astept telefonul pentru reprogramare o data ce au tot kit-ul. Nu exista sunete in zona trapei, insa doresc intretinerea o data pe an sa nu am surprize ulterioare. Prins si o distractie la retur de Valcea-Cluj... Pneul, conform celor de la vulcanizare, nu este compromis, fiind spate dreapta vedem cum se comporta in timp. Folia de pe oglinda soferului a inceput sa se dezlipeasca, am fost la sesizare, va fi remediata in garantia lucrarii, aici ma "laud" ca am ales service cu garantie, factura etc. pentru colantare. Am montat urmatoarele pe masinuta: 575071617 - kit styling bara fata 575071328 Z76 - ornamente usi Am sesizat lipsa unui element si aici, mai jos pozele "aferente" La prima "inspectie" asupra elementelor cromate ramase pe masina mi sa comunicat ca sunt prea "dure" pentru a putea fi colantate, aspect care va fi revazut o data cu remedierea oglinzii. In cazul in care nu se vor putea colanta, probabil voi comanda elementul central, care lipseste pe moment, pe portocaliu, si va ramane asa pe moment... Colac peste pupaza: dupa coating-ul ceramic + "black pack" + ornametele aferente, a inceput sa imi faca din nou cu ochiul masinuta, si ma incanta acest aspect. Intre Decembrie si Februarie eram foarte pornit pe alternative, pe moment insa sunt "fericit" In rest, ne pregatim de un weekend de Brasov, si dupa mai vedem. Seara faina PS: ceva ce ma amuzat mai jos
    2 points
  7. Mobil 0w30 ESP, e superior lui 5W30 ESP.
    2 points
  8. Ultima filmare cu loturile 3 si 4, terminate de cateva luni de zile dar care stau nefolosite din cauza prostiei supreme a bravilor conducatori. Intre timp, oamenii mor pe DN-ul alaturat !
    1 point
  9. Eu vad problema asa: cauciucurile bune de iarna trebuie sa imi ofere aderenta foarte buna pe zapada, merg la ski, nu intotdeauna drumurile curatate etc. Dar merg mare parte din timp pe drum asfaltat ud sau uscat, prea putin acoperit cu zapada la cum arata ultimele ierni. Vreau si cat de cat silentiozitate. Sava Eskimo S3+(grupul GY) o anvelopa excelenta pe zapada, si e low budget. Dar pierde la celelalte aspecte enumerate. Daca sunt importante si pentru altii sau nu asta e alta poveste. Vara la fel Debica Presto UHP 2 cifre cam la fel cu fratii mai mari GY si Dunlop la aderenta si consum si zgomot, undeva e diferenta aceea de pret. @calin.g Dunlop e premium, face parte din grupul GoodYear si e anvelopa mai sportiva a lor. Tu zici ca sunt 3 producatori premium, dar enumeri 5. Nu stiu ce sa zic de pirelli. Eu ma uit la teste adac, autobil, iar pirelli nu iese foarte bine. Silentiozitatea cum ai masurat-o? pe masina? tind sa cred ca bmw e peste jetta la antifonare si de acolo clar un plus de confort pt bmw. Am si o skoda alh si inainte de resoftare la 140 - 150km/h p autostrada zgomotul motorului era infernal, acoperea zgomotul anvelopelor cu mult, asa cum zice si un coleg mai sus. Daca ne uitam pe cifrele date de producatori dunlop/gy au mai putini Db comparativ cu Michelin. Iarasi, masuratori, nu impresii subietive ar fi de folos, dupa parerea mea. legat de uzura, da, se stie ca dunlop si gy se uzeaza mai repede, nu as spune prematur. prematur ar insemna mai repede decat sunt garantate. iar la rulaj nu-ti garanteaza nimeni un rulaj minim. Michelin face reclama cu rulaj mai mare si cu o aderenta comparativa cu cele noi pe masura ce anvelopa se uzeaza, un aspect iarasi deloc de neglijat dupa mine. Dar nu am avut, nu ma pot pronunta. Cert e ca Michelin Primacy4 are 70Db, Pilot Sport4 72Db, pe cand GY achizitionate demine au 68Db.
    1 point
  10. Ieri am ridicat placutele de inmatriculare. Pe spate vreau sa lipesc placuta cu banda dublu adeziva. Din ce am scormonit pe forum am gasit ca Bison ar fi bun. Aveti cumva si alte recomandari?
    1 point
  11. Felicitari pentru achizitie! Chiar BRAVO!! la pretul ala Drumuri usoare impreuna!
    1 point
  12. Revenim cu noutati. Luni i-am facut o vizita lui @voinea si am aflat ca stock masina produce ~185cp. Dupa adaptari.. masina a prins mai multa viata iar cifrele se vad pe grafic. Primele impresii: - cuplul apare in ture mai mici si a disparut acea senzatie de subturare la accelerari usoare; - reprizele din treptele 3-4 mult imbunatatite, masina pare mai usoara Urmeaza sa mai facem niste log-uri sa modificam cateva mici detalii.
    1 point
  13. In dimineata aceasta, prietenul meu secret FA, a decis in sfarsit sa-mi vorbeasca punandu-mi o frana de toata frumusetea atunci cand cel din fata a pus o frana mai brusca. Era ceva distanta intre mine si cel din fata, eu eram in accelerare, am vazut ca a franat dar nu am franat cu fermitate datorita ceaiului fierbinte pe care il aveam in dotare. Atunci mi-a luat pretenu' pedala de sub picior si mi-a aratat el mie cum se franeaza adevarat In rest ... o zi faina sa aveti!
    1 point
  14. Salut, Va multumesc de raspunsuri. Imi spuneau cei de la reprezentata ca daca ai DSG si pui pe Confort se simte si la suspensie, nu prea imi venea sa cred. Pana una alta, au sosit presurile de cauciuc: Altfel, am tot asteptat sa se rezolve cu CIV ca sa o duc la inmatriculari, pana la urma a sosit. Iar pe 3 mai am programare la service deja, una dintre gurile de aurisire nu sulfa aer deloc; iar se pare ca motorul nu prea sta mereu la relantiu, se mai opreste de tot cand opresc si eu in trafic, chiar daca start-stop-ul e oprit si nu e masina bagata in viteza. Initial credeam doar ca e ciudat start-stop-ul la VW insa dupa am oprit start stop-ul si tot murea motorul. Maine o duc la un ceramic coating, sper sa am timp sa fac un film cu before and after. Deja ma apropiu de 1500 km, de abia astept sa termin rodajul. Legat de folii pe geamuri, merita cele din carbon? I-am mai conectat la priza din spate un telefon ce are rol de hotspot GSM, a fost mult mai ieftin decat stick-ul lor de net. Cu acest hot spot ma pot conecta la Car-Net, unde momentan am activ doar Guide & Inform Basic, insa vreau sa vad ce altceva s-ar mai merita? Un ultim lucru, am gasit un HTC M8 pe OLX la 250 lei pe care am sa il folosesc la MirrorLink, pentru Waze. Pe el voi face si streaming la muzica, si telefonul va ramane in masina, va trebui sa ii gasesc un loc unde sa-l ascund pe undeva. Prin bluetooth voi putea primi apelurile de pe telefonul personal, nu credeam ca va functiona insa se pare ca m-am inselat. Again, voi cum puteti da upvote sau downvote? Eu nu am optiunea asta pe forum? Toate cele bune!
    1 point
  15. Si cate astfel de mici situatii or mai fi prin tara..pentru o gramada de oameni..
    1 point
  16. Sincer, dealer-ul trebuia sa observe acest aspect la pregatirea de livrare. Sare in ochi la deschiderea compartimentului motor. Noi apreciem niste aspecte la care oricum nu trebuia sa se ajunga. Eu nu vad un plus pt dealer care nu a facut decat sa se scuze pt greseala pe care el a perpetuat-o.
    1 point
  17. Prima impresie este ca e o idee mai ferm dar overall as putea spune ca mare lucru nu s-a schimbat la confort. In legatura cu orice alta modificare la masina legata de suspensie sau roti ...hell NO.
    1 point
  18. @darksun Nu e chiar asa. Hai sa nu dramatizam prea mult, nu se intampla nimic daca mergi 50km pana la o vulcanizare asa, daca nu ai pretentii sa mergi cu 150km/h. La urma urmei, daca intra 205/55/R16 sunt convins ca intra si 215/55/R17 daca o lasi umflata doar la 1bar si o umfli cand ai nevoie la 2+bari. @The_Ego Roata nu e din aia mica/subtire, e o janta de tabla cu anvelopa 205/55/R16 (clasica dimensiune pentru rotile de 16inch din gama vag in ultimii 20 de ani). @Rave Nu, nu e asa rezerva la Superb 3. Dar la ceva de genul ma refer si eu in ce am zis in prima parte a postului. Oricum, dpmdv e absolut inutil sa-ti bati capul cu asa ceva. Eu la Octavia, in aproape 9 ani am folosit rezerva de vreo 2 ori, totalizand un kilometraj de maxim 30km facuti cu ea pusa. Deci, pentru 30km facuti in 10 ani cu roata respectiva (sau poate niciun km), nu vad rostul agitatiei, nefiind pusa in pericol siguranta noastra.
    1 point
  19. Inca nu v-ati prins ca aici fiecare posteaza ce ulei li se pare lor ca merge tipla.. mai ales in primii 500 km de la schimb Si eu folosesc de 2 ani Polytron si merge perfect, hai, incercati-l si pe asta
    1 point
  20. Scuza-ma daca o sa fiu putin acid, dar daca ai postat in topicul asta, ce raspuns astepti? sa iti spunem sa nu iei CC? Ceea ce tu ai descris este mult prea generalist, multi fac km aia cu un Golf, altii prefera un Passat, nu e ca si cum doar cu CC poti sa mergi in concediu in strainatate sau pana la Galati. Daca te-ai indragostit de modelul asta, atunci e alta poveste, toate intrebarile tale sunt irelevante, ia-o pentru ca e frumoasa si bucura-te de ea, in final va fi la fel de fiabila ca (aproape) oricare alt VW din generatia 2010, nimeni nu te va judeca, multi am ales cu inima masina asta. Bugetul iti permite sa iei ceva bun, destul de dotat, dar ca sfat, cauta in Germania, nu aici, prietenii stiu de ce. Succes!
    1 point
  21. Kitzbuhel - București, 3 persoane cu bagaje full, fara bare. Aglomerat in Austria, lejer in Ungaria, liber România (noaptea).
    1 point
  22. Ma bucur ca nu s-a terminat povestea cu masina lui Stefan pe formul asta! Keep going, suntem cu ochii pe ea
    1 point
  23. Pun ceva poza cu ce s-a defectat la motorul in urma evenimentul nefericit (lant sarit). In vorbe, intinzator stricat, a sarit lantul, pistoane au lovit valvele, 8 valve indoite, tacheti rupti, si cam atat din fericire. Observati depuneri de ulei pe valvele. Masina a rulat aproape 75.000 km. Intinzator a fost inloucit cu noul tip, impreuna cu lant si patinele. Sper sa fiu on-topic, nici acuma nu stiu sigur ce cod motor are masina asta.
    1 point
  24. Pai tocmai asta e problema Vali . Eu i-am recomandat un ulei ce este specificat și în manualul celor ce au / avut Passat B6 cu motor BKP . Iar tu vorbești din punctul de vedere al unui posesor de CBAB care este un motor cu totul diferit fata de BKP .
    1 point
  25. Redeschid un topic mai vechi pus de mine. Am 4000 km și nu ma împac cum mi se aude un scârțâit la motor. Când am luat-o la vânzări au zis ca poate face un zgomot de la piese care nu sunt asezate. Azi m-am programat în service. Nu au făcut nimic. Doar dosar deschis. Nu au zis nici ca este normal dar nici anormal. Adică este în aer problema. Am verificat încă 2 mașini acolo. se aude la toate un țăcănit ascuțit ca secundarul de ceas dar nu este scârțâit cum îl percep eu la motor la mine. Le-am trimis o înregistrare cu sunetul motorului pentru ca au zis de cineva expert care vine luni la Timișoara. Sa vadă cu el...
    1 point
  26. Nu va duceti la ELCAR GID Buzau, sunt cei mai neprofesionisti si tepari din Romania. Nu lucreaza bine, murdaresc, schimba partial piesele trecute in devizul facut de firma de asigurari in caz de accident., si multe multe..... Toata lumea este foarte nemultumita din zona lor. Evitatii TOTAL, mai bine mai faceti cativa km in plus si mergeti la altii. Sunt praf, varza nu mai stiu cum sa le zic.
    1 point
  27. 17 sau 18? Mallory sunt in ambele variante si sunt 2 fitment-uri. Link-ul postat in pagina anterioara este cu Mallory 17" pt Polo..prindere 5x100 care nu merge pe Jetta. Apoi pt 5x112 este 7.5 cu ET51 pt Golf/Jetta si latime 8 cu ET41 pt Scirocco/CC. Cele din urma merg si pe Jetta, doar ca vor fi in linie cu aripa. Ceea ce nu e neaparat rau. Personal, fie BBS fie originale. Pentru ca oricat de frumoase sunt, este important sa fie si rezistente la gropi.
    0 points
  28. Multumesc de sfaturi. Deorece inca nu pare a fi urgent de schimbat intentionez sa urmaresc la dezmembrari daca apare ceva cu km mai putini. Am doua necunoscute: Trebuie sa ma uit dupa un cod anume? Are importanta daca este masina cu volan pe dreapta?
    0 points
  29. Din pacate sunt inerete aceste stersaturi in Bucuresti. La fel sunt si eu patit si am preferat sa temporizez la acel moment revopsirea si bine am facut pentru ca mi s-a intamplat mai rau, iar revopsirea a decurs fara probleme la PBN. Prima zgarietura e cea mai dureroasa, apoi nu mai chiar asa.
    0 points
  30. nu neaparat, in mare motorul poate fi la fel, cu diferente la prinderi si forma admisiei/evacuarii. Distributia si pompa de apa nu au de ce sa fie diferite functie de layout. asta e tot ce zic, pana nu ne ia @loghy la alergat.
    0 points
  31. Nu au aceleasi motoare din moment ce pe Audi A4,5,6,7 si Q5 sunt longitudinale, iar la VW transversale. Asa arata directiva de la nivelul comisiei europene: https://ec.europa.eu/consumers/consumers_safety/safety_products/rapex/alerts/?event=main.notification&search_term=A12/0713/17&exclude_search_term=0&search_year=2017 L.E.: Nu au rechemat si A3 cu 2.0T, semn ca tine de motoarele longitudinale. Problema nu tine de pompa per primam, ci de circuit care se poate bloca si astfel se supraincalzeste pompa. Nu mai spun ca e alta platforma MQB vs ce a folosit Audi pe acele modele intre 2011 si 2016.
    0 points
  32. Buna, la 27000 km am mers la service cu zgomot neconstant la motor, un fel de rrrr -ait care se manifesta in mod ciclic, facand zgomotul motorului diferit de unul lin si constant. Zgomotul era tare enervant la rece, dupa care se atenua ( devenea aproape insesizabil fara antrenamentul urechii la frecventa zgomotului). Daca scoteai joja de la ulei se observa un fum usor care emana pe acolo . Alta chestie, cand trageam de joja putin, se auzea tare un cloncanit ca si cum mesteci cu lingura metalica intr-o oala cu apa. In prima faza decizia service-ului a fost ca multe motoare fac asa si asta este. Am verificat o masina pregatita de livrare de la showroom si surpriza, motorul torcea cum stiu ca toarce , lin, infundat si ce este important.... constant. Chemat de fata tehnicianul de service, stiti voi, tipul care asculta cu stetoscopul si ia decizii de mare specialist. Atunci i-am spus ca nu accept cum se aude motorul, tipul a dat inapoi si a ramas sa mai verifice. S-a schimbat pompa de apa. Mi-au aratat-o ca pe o mare victorie, cum ca nu ar mai fi centrata pe ax si de acolo cand este rece si sta lasata face zgomot, si cand se incalzeste si se deschide, nu se mai aude. Ok, montat totul si cheie...... Motorul face la fel zgomotul. Nu iau masina din service. Schimba distributia .... nici un rezultat. Nu iau masina din service. Se pare ca au facut o nota catre Skoda, in urma careia au primit acceptul sa schimbe in final motorul. Domnul specialist tehnician de service a zis sa nu-l intreb ce a fost la motor ca nu poate sa-mi zica ca nici el nu stie, doar a primit acceptul sa schimbe motorul. Piesa "motor" a venit din Ungaria de la un depozit in 4 zile. L-am vazut in container inainte de montaj. Timp total lasat masina in Service 1 luna. Ulei pus in motor pe garantie o data cu noul motor. Am profitat si am facut si revizia de 30000 atunci. Eu sunt cumva marcat de chestia asta la o masina noua si desi eram primul care sustinea ca nu exista masini pentru EST si VEST am inceput sa cred ca masinile trimise la noi au o buba. Pe langa istoria cu motorul, acum tatonez service-ul cu o chestie car nu stiu de cand a aparut. Ma plictiseam pe autostrada si uitandu-ma la volan am vazut ca nu sta drept. AM inceput sa ma uit numai la asta evident. Programare in service sa fac unghiul si sa indrepte volanul. Stupoare: nu pot aduce unghiul de fuga in tolerante pentru ca am FUZETA stramba pe dreapta. Nu se schimba pe garantie + ca fuzeta se cupleaza cu nu stiu ce rulment care trebuie schimbat si el. Cost total cu manopera si refacut unghiul de fuga 3600 lei si nu se face pe garantie Am mai facut un unghi la Pit Stop fara sa zic ca ar avea ceva masina . Ei mi-au scos volanul drept, dar tot este o valoare in afara tolerantei. au notat ca am prinderea unui amortizor stramba. . Banuiesc ca este din fabricatie ceva pentru ca eu nu am nici o zgarietura pe jante si nici nu am spart vreun cauciuc de la lovituri. Gropi am mai luat dar nu ceva extraordinar din punctul meu de vedere. Pe subiectul asta astept comentarii , pareri ca nu stiu cum sa abordez problema. Alte mici chestii: greier in usa sau montant dreapta, oglinda retrovizoare isi schimba pozitia *fara sa fie activat senzorul de antiorbire. Trebuie sa o rearanjez saptamanal.
    0 points
  33. Nu se compara Dunlop cu Michelin niciodata indiferent de model, citeste impresiile colegilor care au luat Dunlop, se uzeaza prematur, cele mai zgomotoase........Daca tu esti multumit de ele, nu inseamna ca sunt mai calitative, marci premium sunt doar 3, Michelin, Good-Year, Continental, Bridgestone, Pirelli, restul clasa a 2 a .
    -1 points
  34. @BalkanHL chill bruh. O sa iti vina masina la timp si te incadrezi in programul Rabla. Doar ca nu in mai, cand estimezi tu saptamana, ci in iunie (ori intre 5-9 iunie, ori 12-16 iunie). Intre timp, nu iti mai face filme cu seria aia de sasiu, ca o s-o primesti cu 2 saptamani inainte sa iti ajunga masina in Curtici, nu mai devreme. In ceea ce priveste "VW a dat peste cap comenzile", you are wrong si ai gresit dealer-ul, daca asta ti-a fost comunicat.
    -1 points
  35. Felicitari pentru masina. Foarte multa masina pentru banii dati ! Sa te poarte sanatos si sa te bucuri de ea fara incidente !
    -1 points
  36. Au si dezavantaje, nu se topeste gheata/zapada de pe faruri iarna. Faceam misto de tipul care mi-a pus folie pe faruri, a zis ca se fixeaza de la caldura farurilor, si i-am zis ca am led-uri pe tot farul, deci 0 caldura.
    -1 points
  37. Eu nu as lua asa ceva. Ca uzura 200k in Ro echivaleaza cu 400-500k in Germ. Bineinteles conteaza f mult cum a fost intretinut, pe ce drumuri a mers,etc. Dar in general asa stau lucrurile, romanul de obicei nu pune pret pe masina, pe principiul ,, lasa ca merge-pana se invarte roata e ok”
    -1 points
  38. Are cineva manual mecanic pentru Seat Altea 1.9 tdi? Multumesc anticipat!
    -1 points
  39. Incearca sa schimbi pana in 1500 daca nu mai smuceste asa inseamna ca e de la ambreiaj
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!