Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.04.2018 în toate secţiunile

  1. Revenim cu noutati. Luni i-am facut o vizita lui @voinea si am aflat ca stock masina produce ~185cp. Dupa adaptari.. masina a prins mai multa viata iar cifrele se vad pe grafic. Primele impresii: - cuplul apare in ture mai mici si a disparut acea senzatie de subturare la accelerari usoare; - reprizele din treptele 3-4 mult imbunatatite, masina pare mai usoara Urmeaza sa mai facem niste log-uri sa modificam cateva mici detalii.
    4 points
  2. @75NOR Da, da, baby steps! . O luam incet si progresiv. Inca nu a vazut 6.000 rpm, dar se vede ca ii place mai sus in ture . Momentan, o sa incetinim ritmul ca am scos-o si pe "surioara" mai mica la joaca . Cred ca am intrat in etapa de "All White" . In weekend, mi s-a pus pata ca mi se aprindea avertizarea de TPMS in fiecare seara de la diferenta de temperatura (cred eu), asa ca am trecut pe Azot. Pentru moment pare sa se fi linistit... Vedem cum se comporta in perioada urmatoare. Si aseara am linistit un pic si "piticul OCD-ist" si am ridicat masinuta de la detailing. Avem acum coating full ceramic cu rezistenta 10H uscata sub lampa IR pentru 24h, inclusiv peste folie, pe crom si pe jante + tratament hidrofob pe toate geamurile si Mirror Finish . A durat un pic pana a ajuns produsul... Dar rezultatul este peste asteptari. Evident, la ridicare, a prins mini-ciclonul care a durat fix 20 minute, cat sa o ude bine-bine . Cel mai important este ca de fiecare data cand ma dau jos din ea si plec, mi se reactiveaza torticolisul intorcand capul dupa ea si admirand-o . Regret doar ca nu am reusit sa-i fac niste poze "de calendar" .
    3 points
  3. nu neaparat, in mare motorul poate fi la fel, cu diferente la prinderi si forma admisiei/evacuarii. Distributia si pompa de apa nu au de ce sa fie diferite functie de layout. asta e tot ce zic, pana nu ne ia @loghy la alergat.
    2 points
  4. In dimineata aceasta, prietenul meu secret FA, a decis in sfarsit sa-mi vorbeasca punandu-mi o frana de toata frumusetea atunci cand cel din fata a pus o frana mai brusca. Era ceva distanta intre mine si cel din fata, eu eram in accelerare, am vazut ca a franat dar nu am franat cu fermitate datorita ceaiului fierbinte pe care il aveam in dotare. Atunci mi-a luat pretenu' pedala de sub picior si mi-a aratat el mie cum se franeaza adevarat In rest ... o zi faina sa aveti!
    2 points
  5. Finaly she's here si asteptarea a luat sfarsit Multumesc celor care m-au ajutat sa iau o decizie, m-au sfatuit pe forum sau pe mesagerie. Fiecare are si-o viata privata si de aceea multumesc pentru timpul acordat in pentru consiliere. PS. Sa nu credeti ca am terminat. Vor urma si alte intrebari/nelamuriri ce vor aparea pe parcursul "concubinajului/mariajului". Asa ca sa-i facem o prezentare sumara a "albastrelei" Skoda Octavia 3 FaceLift, 1.4 TSI, 110kw/150CP, manuala 6+1, echipare Style @ 16.400 euro pret final. G0G0 Culoare Blue Denim HA tapiterie: Stofa, Onyx 8SP Blocuri optice spate TOP LED $LS Cod intern NZ4 Cod intern $07 Cod intern CleverPack PK9 Faruri cu tehnologie LED cu functie AFS si instalatie de spalare a farurilor UG1 Hill Hold Control PDE KESSY - sistem de access in masina si pornire/oprire motor fara cheie RAC Radio Bolero, MIB2 cu touch-screen color, USB si cititor card SD 7X1 Senzori parcare spate YOK SKODA Connect Care Connect (3 ani) 9WT Smartlink 8M1 Stergator luneta M-am apucat de butonat...regulamentar dupa o bere in cinstea ei .... si am reusit sa deslusesc luminile ambientale, posturi de radio cu memorare cu tot, inregistrare Care Connect si conectare si altele. Nu mi-a iesit pasenta insa cu conectarea Android Auto sau Smartlink cu ultimul apk. Nu stiu unde si ce gresesc dar mai sap.
    1 point
  6. Na, acu' ce sa zic :)))) Poate vrei sa vezi (inca o data) care e diferenta
    1 point
  7. Ce e interesant ca azi am citit un articol aici despre cum Audi recheama 1,2 milioane de masini cu motor de 2 litri turbo cu probleme la pompa de apa(ce m-a dus cu gandul la tine), exact ce ai avut tu deci e bine sa cercetezi ca s-ar putea sa fie o rechemare in service(Audi si VW au acelasi motoare).
    1 point
  8. Sa le folosesti sanatos si muuulte drumuri bune.Ma bucur ca facui un broscar fericit.
    1 point
  9. sa mai stegem putin praful... -am montaj jantele de vara saptamana trecuta ...dupa ce am reusit sa fac pana pe o roata de iarna...semn ca le-am tinut prea mult pe masina -am mai schimbat - oglinda la sofer care era putin crapata si nu mai mergea nici incalzirea in ea. -amortizorul de la capota si-a dat duhul prin primavara asa ca am pus unu nou : ambalaj swag amortizor stabilus lol -si un mic odorizant sa mai schimbam mirosul wunder-baum de prin masina care l-am montat in scrumiera.
    1 point
  10. Primul paragraf se referă la numere provizorii (roşii) şi vehicule înregistrate (la primărie, numere galbene). Nu e cazul tău. Eu aş face acum pentru 7 sau 30 de zile şi după ce aş lua numerele mele aş face pe 1 an. Aşa am procedat de fiecare dată.
    1 point
  11. Nu e mai bun, e incercat de mine, recomand VMO.
    1 point
  12. 1 point
  13. Azi am rezolvat o veche problema la fosta masina. Si anume intrerupt la relanti. Problema a inceput prin a da cate o intrerupere la relanti dupa ce se incalzea. Apoi a inceput sa faca de cateva ori pe secunda aleatoriu, nu ritmic. Totul la relanti sau cateodata la plecarea de pe loc. Am scos egr din schema, degeaba. Am schimbat oringuri injectoare plus reglaj si degeaba. Am inlocuit senzor axa cu came si s-a potolit vreun an. Apoi a inceput si mai rau, violent cu opriri de motor. Am ridicat relantiul la maxim si nu se mai oprea motorul. Urmatorul pas era injectoarele. Am zis totusi sa verific si senzorul de la vilbrochen. Surpise!! Cablajul facut praf, izolatia rascoapta si rupta pe alocuri. Am izolat bine cablajul si masina merge normal. Am mai citit undeva pe forum ca se coace cablajul la senzorul ala dar nu stiam unde este si nici nu mi-a zis nimeni ca ar fi de la el. Edit: Am gasit senzor OEM cu 132 lei la autokarma. Parerea mea este ca acolo trebuie verificat deoarece cablajul pozitionat pe motor si mai devreme sau mai tarziu va face probleme.
    1 point
  14. Mai jos Niste poze noi de la spalatorie . Toata lumea s-a uitat la ea si a admirat-o !! In soare se vede super tare culoarea , iar noaptea pare neagra .
    1 point
  15. La bugetul asta te cam uiti la Golf 7. Polo la capitolul stabilitate si comfort sta cam prost, eu am avut un Gti 1.4 180cp DSG din 2012. Maicamea are 1.2 tsi pe Golf 7 din 2016 motorul nou de 110cp + DSG....merge impecabil. Oricum alegerea perfecta e TSI+DSG. Iar distributia e pe curea deci nu trebuie sa-ti mai faci griji.
    1 point
  16. Revin cu detalii: Din pacate nu a dat rezultate, cheia a murit in ziua 6. Problema am rezolvat-o pana la urma tot eu, las raspunsul aici poate se mai loveste cineva de asa ceva: 1. desfacut complet cheia pana la circuit, grija la ultima bucata deoarece e lipita, trebuie deschisa cu un cutter, cu mare grija sa nu plesnesti una din cele 2 bucati de plastic care protejeaza circuitul 2. dat cu spray WD40 Contact Cleaner pana nu mai poti, lasat sa se usuce cam o ora si repetat procesul inca o data 3. Cand asamblati, puteti sa nu lipiti la loc cele 2 bucati, ele oricum stau cum trebuie in carcasa cheii. Am deja 11 zile ( record absolut ) de cand am facut operatiunea, inca nu am primit avertizari de la masina ca ramane cheia fara baterie. ( in mod normal, de la schimbul bateriei in 4-5 zile primeam avertizari, in ziua 6-7-8 murea ).
    1 point
  17. Succes noului propietar! Sa te bucuri de ea asa cum si pe mine m-a incantat in fiecare moment. Mult km inainte! Topicul poate fi inchis!
    1 point
  18. Custom subwoofer passat cc Masina are sistem audio standard ,se aude decent ,medii si inalte ,dar parca lipsea putin bass. Difuzor Focal Performance Sub P 25 Amplificator Hertz Conditia Nr 1 a fost sa nu fie nimic la vedere si asta a iesit:
    1 point
  19. @zidanne eu unul tin la glume, chiar si la chestii serioase moderatorii sunt ceva mai sensibili dar in rest e un thread “free” @mad_kat o sa razi, chiar de la temperatura e, ca telefoanele pe care le primesc de la ea sunt, citez: “Ea(fericita): azi m-am alergat cu un X6” si “Ea: tocmai era sa ma ia radarul! Eu: Pai cat aveai?! Ea: 10-20, asa... (plus o cifra in fata pe care n-am voie sa o scriu ca dam in ilegalitati ) Dar se pare ca masina asta indeamna la calm si mers incet. Ceea ce nu e deloc rau
    1 point
  20. Buna ziua eu am cumparat o skoda kodiaq de la aviamotors , care mi.a fost predata cu navigatia defecta . Acest defect a fost mascat, printr o predare in graba de catre consilier care se grabea sa ajunga in alta parte si am.fost predat unui domn de la logistica pe care il cunosteam si care mi a dat actele si cheile. Cand eram in drum.spre casa am vrut sa pornesc navigatia dar imi spunea ca nu este disponibila. L am sunat a2a zi pe consilier sa imi comunic problema si mi a spus ca ma programeaza in service sa cerceteze problema. Vorbind cu un.prieten mi.am dat seama ca consilierul de vanzari nu mi a dat cardul de navigatie al masini . Cand I am atras atentia mi a spus ca trebuie comandat si dureaza 14 zile , o mare minciuna.Cand am.insistat sa imi dea cardul sau sa verificam navigatia am urcat cu el sus in birou si stupoare avea cel putin 6-8 carduri de navigatie sigilate in carcase ca de dvd. Cand am introdus cardul in unitatea media din torpedou navigatia nu recunostea pozitia actuala si a trebuit sa fiu programat la service. Am fost in service de 4 ori de la ora 11/17.00 , prima data sa repare navigatia care s a stricat in cateva ore , a 2a oara sa repare navigatia si si au zgariat torpedoul, a 3 a oara sa schimbe torbedoul si mi au stricat prin mufare gresita camera de marsarier , a4a oara sa repare camera de marsarier , pe care nu reusesc sa o repare deoare asteapta raspuns de la fabrica. Am fost sunat de la calitate,de la sef service etc ca se rezolva la telefon si cand ajungi acolo vor sa te convinga ca totul e normal . Sunt client de 12 ani avia motors dar s a schimbat in rau fiind flux constat de personal iar sefii de service isi acopera angajati ca doar este cu circuit inchis . Daca stai pe acolo 2 zile si nu iti vine sa crezi ce vezi si ce fac anajati. Acum.astept pozitia oficiala aviamotors , deoarece din cele 4 reparati in service doar 2 au fost trecute in baza de date , noroc ca am.avut inspiratia sa fac poze si filmari in timp ce lucrau la masina sa am.dovada ca am avut 4 intrari in.service. Astept raspunsul lor in decurs de 30 de zile pentru a ma adresa anpc si pentru a merge si in.instanta. am.trimis email si.la infoline@skoda-auto.cz . Mi au raspuns foarte repede cerandu mi sa le trimit poze , documente etc pentru a mi sustine afirmatiile . Dupa ce le am trimis au ramas mirati de situati si mi au comunicat ca sunt clienti din Romania care reclama servicile aviamotors si vor incerca pe cat posibil sa ma ajute. In concluzie trimite email la infoline@skoda-auto.cz daca aveti nemultumire de reprezentante skoda. Cu stima si respect un pățit
    1 point
  21. Pentru cei care doresc sa monteze camera pe Passat B5 (B5.5) Variant: LISTA CU NECESARE (in afara dvd ului de pe masina): 1. camera marsarier (la mine merge NTSC - am pus intai Pal si nu mergea, se vedea in ceata); http://img232.imageshack.us/my.php?image=r...rawithnight.jpg 2. doua mufe rca tata; 3. 10 metri cablu boxe stereo (un fir este folosit pentru semnalul video iar celalalt pentru tensiune (+12V) camera si dvd; 4. banda izolatoare; 5 cativa "soricei" pt prinderea firului de cablurile existente; 6. tub garnitura silicon. SCULE NECESARE: 1. surubelnita cu cap normal, cruce si torx; 2. bormasina electrica, spirale, piatra conica sau freza pt decupat metal, diametru 28 mm (in functie de dimensiunile camerei) 3. pistol/letcon lipit, fludor si pasta decapanta; DURATA APROXIMATIVA DE LUCRU : 4-5 ORE IN STIL LEJER Procedeu> 1. se demonteaza panou de pe haion (vezi cum se demonteaza aici http://vwforum.ro/index.php?showtopic=52474) si panoul lateral dreapta din portbagaj, iar pt panoul din portbagaj, foto (este necesara rabatarea banchetei - spatar si sezut) : http://img255.imageshack.us/my.php?image=laterala1.jpg http://img523.imageshack.us/my.php?image=laterala2.jpg http://img523.imageshack.us/my.php?image=laterala3.jpg 2. se demonteaza panourile mici de pe stp porbagaj dreata si cel de pe plafon . http://img523.imageshack.us/my.php?image=tapiterie.jpg 3. se demonteaza ornamentele de pe prag, spate si fata dreapta, precum si cel de la picioarele pasagerului. la usa spate> http://img142.imageshack.us/my.php?image=d...eraljosusas.jpg la usa fata > http://img142.imageshack.us/my.php?image=d...eraljosusaf.jpg la picioare pasager > http://img142.imageshack.us/my.php?image=d...lateraljos2.jpg la picioare pasager, langa tunelul bordului - http://img264.imageshack.us/my.php?image=cablubord1.jpg 4. Acum se poate incepe instalarea cablului. Eu am inceput de la haion. Se desface burduful de cauciuc prin care intra firele in haion, se introduce un "soricel" sau o sarma mai otelita prin el, de care se prin firele noastre, cu banda izolatoare. Se trage usor, ca sa nu scape firele, si astfel am reusit sa le trecem prin burduf. http://img135.imageshack.us/my.php?image=tapiterie.jpg http://img135.imageshack.us/my.php?image=cablurihaion1.jpg http://img135.imageshack.us/my.php?image=cablurihaion2.jpg http://img156.imageshack.us/my.php?image=cablunr.jpg Firele au ajuns la prima destinatie, haionul. 5. se introduc prin panoul lateral dreapta al portbagajului, si se oreste la lampa stape dreapta. Aici efectuam o operatiune mai delicata. dezizolam firul de la marsarier (lampa mers inapoi). Acum aflam de ce avem nevoie de cablu stereo. Unul dintre fire isi continua drumul spre bord, la dvd (eu am ales culoarea alb iar celalat va fi sectionat si conectat la lampa de marsarier. Astfel, va da tensiune (+12v) la camera, cand bagi in marsarier si va comanda dvd-ul sa intre in modul mers inapoi (indiferent daca e pe raiod, dvd sau oprit) http://img166.imageshack.us/my.php?image=c...ampamarsari.jpg 6. ducem cablul pana in fapa, pe sub ornamentele de prag, il introducem pe sub mocheta de la picioarele pasagerului si il bagam in bord, pe langa tunel, pana la dvd. http://img50.imageshack.us/my.php?image=cablubord1.jpg http://img50.imageshack.us/my.php?image=cablubord2.jpg 7. Acestea fiind zise, inainte sa asamblam lateralele desfacute, verificam ca la introducerea in marsarier (avand contactul la motor pus), verificam cu aparatul de masura daca primim tensiune in fata si la haion. 8. Revenim la haion. Eu am ales pozitionarea camerei, pe haion, sub numar, pentru a reusi sa vad toate obstacolele, indiferent de dimensiunea lor, si ca sa realize distanta mai bine, astfel reusind sa vad un pic din carligul de demontare. Dupa ce veti stabili pozitia camerei (masurati de 3 ori,verificati de 4 ori si gauriti o singura data), cu ajutorul bormasinii, a unui spiral (daca aveti spiral conic pt tabla e super) si a unei pietre conice, se da o gaura de dimensiunea camerei (la mine 28 mm). Dupa gaurire, am dat cu grund gri pe tapla, pt a prevenii ruginirea. Inainte sa montez camera, am alplicat silicon pe ea, pt a nu intra apa intre ea si haion. Dupa ce o pozitionam (in prealabil conectand cablurile la dvd si la camera), verificam imaginea, efectuam reglajele, strangem camera si stergem excesul de silicon. http://img140.imageshack.us/my.php?image=camerainhaion.jpg http://img140.imageshack.us/my.php?image=camerainhaion3.jpg http://img140.imageshack.us/my.php?image=camerainhaion4.jpg 9. se asambleaza tot ce am demontat. 10.......mea, armata trece. Mare bucurie, merge si e belea.... NOAPTEA > http://img156.imageshack.us/my.php?image=n...eainparcare.jpg ZIUA > http://img156.imageshack.us/my.php?image=ziuainparcare.jpg http://img165.imageshack.us/my.php?image=ziuainparcare1.jpg IN PARCAREA SUBTERANA > http://img165.imageshack.us/my.php?image=i...resubterana.jpg http://img144.imageshack.us/my.php?image=i...esubterana1.jpg Concluzia mea este ca investitia merita si e bestiala. Spor la treaba.
    1 point
  22. Cel mai probabil, este infundata scurgerea de la schimbatorul de caldura al climei. El mai picura, dar nu suficient.
    1 point
  23. @lambda_dryver TPMS este prin intermediul abs-ului sau ai senzori in fiecare roata ?
    0 points
  24. Vezi aici cum am rezolvat eu problema: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=2792&st=20
    -1 points
  25. trebuie ca apa sa ajunga la 90 de grade si bateriea sa fie in stare buna! altfel nu functioneaza. nu trebuie sa apesi pe el ca il dezactivezi! astea din cate stiu eu...
    -1 points
  26. Pai pornirea motorului se face cand apesi ambreiajul..si nu cand ridici picioru de pe frana..
    -1 points
  27. Nu a specificat daca are sau nu... ?
    -1 points
  28. Si daca când plec îl dezactivez mereu schimba cu ceva?
    -1 points
  29. Pai eu am 235k cu a mea cu SS și volant nou a mașinii. ..
    -1 points
  30. Eu oricum merg cu SS 99% dezactivat..
    -1 points
  31. Nu.. ?bn si prin ro o parte. .? Bn..acum sa nu crezi ca aici unde sunt merg doar pe autostrada ?
    -1 points
  32. depinde mult de drumuri..daca esti in ro ,da poate este o diferenta.. daca ai drumuri bune credema ca nu se simte ninic..cum nici la mn nu se simte si nu am dcc.. si am 240.45.r18
    -1 points
  33. am golf "domnu" @ShadoWzZ si da cu dimensiunile astea generoase. @tudy_cnu..da asa e.. la telefon cand am scris a luat aceea dimensiune care o scrisesem altadata in automat... am editat...
    -1 points
  34. Nu privat, ci aici ca ma intereseaza si pe mine. Deci cu androidauto functioneaza Waze, insa cum ramane cu muzica?
    -1 points
  35. Nu au aceleasi motoare din moment ce pe Audi A4,5,6,7 si Q5 sunt longitudinale, iar la VW transversale. Asa arata directiva de la nivelul comisiei europene: https://ec.europa.eu/consumers/consumers_safety/safety_products/rapex/alerts/?event=main.notification&search_term=A12/0713/17&exclude_search_term=0&search_year=2017 L.E.: Nu au rechemat si A3 cu 2.0T, semn ca tine de motoarele longitudinale. Problema nu tine de pompa per primam, ci de circuit care se poate bloca si astfel se supraincalzeste pompa. Nu mai spun ca e alta platforma MQB vs ce a folosit Audi pe acele modele intre 2011 si 2016.
    -1 points
  36. Nu se compara Dunlop cu Michelin niciodata indiferent de model, citeste impresiile colegilor care au luat Dunlop, se uzeaza prematur, cele mai zgomotoase........Daca tu esti multumit de ele, nu inseamna ca sunt mai calitative, marci premium sunt doar 3, Michelin, Good-Year, Continental, Bridgestone, Pirelli, restul clasa a 2 a .
    -1 points
  37. Eu nu spun ca nu sunt ok. Dunlop dar Michelin sunt peste, am Continental SP2 pe Jetta , m-au tinut 60k. acum tot aceeleasi anvelope, ca am fost f. multumit de ele.Pe BMW am Michelin Primacy 3 sunt peste Continental, din toate pozitiile, mai moi, aderenta pe ud mai buna si ceva silentiozitate in plus.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!