Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.04.2018 în toate secţiunile

  1. Am facut undeva pe la 180km si zilele astea. Nu e suficient ca masina face 35-40km/zi in cursul saptamanii, a ajuns cal de bataie si in weekend Ce-i drept avem spatiu suficient in ea, este extrem de silentioasa, destul de confortabila si are si spatiu pentru cateva cumparaturi. E masina ideala de familie! Astazi, de exemplu, am fost pana la Comana, ne-am plimbat cu barca, am mancat, ne-am relaxat si, la intoarcere, am facut ceva ce nu credeam ca o sa fac vreodata. Am plecat cu geamurile deschise si aerul oprit, sa se racoreasca putin in masina pentru ca ramasese in soare si, cat am cautat una alta mergand incet, am observat ca scazuse consumul pana pe la 10,8kWh si mai scadea, ceea ce pentru mine a fost un soc. Masina are 11,ceva(7, parca) consumul declarat in carte si eu nu prea am vazut sub 12-13kWh la stilul meu de condus. Asa ca am setat pilotul automat la 50 km/h si am asteptat curios sa vad pana unde scade , aerul in continuare oprit, geamurile deschise, tractoristStyle dar nu era suficient de cald cat sa ma deranjeze (eu merg cu AC-ul pornit mereu in cealalta masina) si ineditul situatiei, adica vantul in bot, ii placea si celui mic asa ca era ok. Cat am parcurs satul in care ma aflam si urmatorul, cu tot cu bucata dintre ele la aceeasi viteza, am atins un minim istoric! Practic, la consumul asta, masina ar trebui sa depaseasca 200km autonomie ceea ce, avand in vedere ca are 160km declarati in carte, este WOW! Bine, minunea nu a tinut mult si dupa ce mi-am facut damblaua, si spre dezamagirea sotiei careia incepuse sa-i placa plimbarea relaxanta de “duminica”, m-am infipt in acceleratie la 50 km/h de au scartait cauciucurile (si m-am mirat si eu cum m-a aruncat in scaun ) si m-am dus inapoi spre viteze apropiate de trei cifre. Chiar si asa consumul nu a sarit de 11kWh asa ca pot spune ca nu are sens sa mergeti incet in masina asta deoarece castigurile, desi exista, sunt neglijabile. Daca nu aveti nevoie de ultimul km de autonomie pe care il puteti stoarce din masina mai bine mergeti normal. La viteza dubla, diferenta de consum de 2kWh cred ca renteaza. Pentru mine, cel putin, clar da. Oricum, la aproape un sfert din baterie am ramas cu 40km autonomie ceea ce inseamna ~150km range cu un plin! Ceea ce nu-i rau deloc... Imi place jucaria asta din ce in ce mai mult!
    7 points
  2. Culmea e ca la softuri calitatea nu se determina in nr de CP sau NM. Calitatea consta in nr de masuri de siguranta si parametri monitorizati in caz de defectiune la un sistem hardware. In acest domeniu firmele specializate pe VW stau bine spre deosebire de firmele"de toate pt toti". E usor sa faci putere: aer+benzina+scanteie si aia e, mai complicat e sa controlezi treburile astea. La stg 1 nu ai cum sa gresesti, cu Revo sau APR. Eu personal prefer Revo, am avut softurile lor pe 4 masini, in diferite stagii si am fost multumit de produse si de interactiuni inainte si dupa achizitie.
    4 points
  3. @sebip multumesc. Da, trebuie sporita atentia de acum incolo, desi, nu ca ma laud dar nu am atins niciodata jantele de borduri. Gropi am luat, pentru ca in Buc se aplica regula "feresti 2 gropi si dai in a-3a"
    3 points
  4. N-am cautat chiar cel mai mic consum... Sunt convins ca mai scadea daca inchideam geamurile si mai aveam rabdare sa merg incet. Dar n-am avut! Ma declar multumit si cu atat, oricum nu o sa repet experienta Discurile sunt ruginite pentru ca masinile electrice folosesc foarte putin spre deloc frana si se bazeaza foarte mult pe frana regenerativa! Nu, serios acum, se reflecta culoarea de pe jos in ele
    3 points
  5. Deci ... goodies arrived La cum arata, nici nu-mi vine sa le pun pe masina, le-as face un stativ un living si le-as admira zilnic Multumiri colegilor ce mi-au suportat artileria de intrebari, se stiu ei.
    3 points
  6. Va salut dragilor! Va prezint si eu masinuta mea. Este un Passat B8 Bitdi, 4 motion, dsg 240 cai, R-line exterior, Dynaudio, si cam ce se mai vede prin poze. Am ridicat-o saptamana trecuta de la dealer. Nu prea am apucat sa ma familiarizez foarte bine, am cateva nelamuriri si poate ma ajutati voi care sunteti veterani. - Nu stiu sa activez comanda vocala, imi spune sa contactez dealer-ul pentru nu stiu ce cheie de activare. - Nu reusesc sa conectez iphon-ul 6s la carplay. Am incercat si wireless, si cu cablu, nu merge. - Daca sunt in modul Sport, lucrurile sunt clare, totul trece in sport: directie, suspensie, etc. Daca sunt in Comfort toate sunt pe comfort, insa daca dau de schimbator in S trece in sport doar ce tine de motor? Restul configuratiei ramane pe confort? - In fata schimbatorului am un spatiu de depozitare in care imi arata un telefon si semnul wifi. Este pentru incarcarea bateriei? Daca da, trebuie activat ceva? Am pus telefonul acolo in diferite pozitii, nu se intample nimic. Atasez si cateva poze:
    1 point
  7. Pare DPF regen, la mine sta la fix 1000rpm cand isi face curatare.
    1 point
  8. Azi am rezolvat o veche problema la fosta masina. Si anume intrerupt la relanti. Problema a inceput prin a da cate o intrerupere la relanti dupa ce se incalzea. Apoi a inceput sa faca de cateva ori pe secunda aleatoriu, nu ritmic. Totul la relanti sau cateodata la plecarea de pe loc. Am scos egr din schema, degeaba. Am schimbat oringuri injectoare plus reglaj si degeaba. Am inlocuit senzor axa cu came si s-a potolit vreun an. Apoi a inceput si mai rau, violent cu opriri de motor. Am ridicat relantiul la maxim si nu se mai oprea motorul. Urmatorul pas era injectoarele. Am zis totusi sa verific si senzorul de la vilbrochen. Surpise!! Cablajul facut praf, izolatia rascoapta si rupta pe alocuri. Am izolat bine cablajul si masina merge normal. Am mai citit undeva pe forum ca se coace cablajul la senzorul ala dar nu stiam unde este si nici nu mi-a zis nimeni ca ar fi de la el. Edit: Am gasit senzor OEM cu 132 lei la autokarma. Parerea mea este ca acolo trebuie verificat deoarece cablajul pozitionat pe motor si mai devreme sau mai tarziu va face probleme.
    1 point
  9. Garantat nu are firul tras, de la coloana la ECU - La passat B6...B7... nu exista fir tras.
    1 point
  10. Ai revenit in forta, ma bucur sa vad gti-ul cu palton gros din nou pe carosabil. Astept cu drag cadre faine si cu asta in zilele insorite cand nu hoinariti pe piscurile muntilor
    1 point
  11. Ce bine da volanul + schimbatorul, enjoy the ride
    1 point
  12. https://en.wikipedia.org/wiki/Dashcam https://gb.snooper.eu/blog/can-i-use-my-dash-cam-in-europe/
    1 point
  13. Altceva!! De la comun / boring la exceptional!
    1 point
  14. Scaunul sofer are aceeasi uzura ca al meu (daca nu chiar mai mare), si a mea are 248k km Nu vinde nimeni pomeni ..
    1 point
  15. Am acelasi motor pe un Golf 7. Placutele fata prima data le-am schimbat la 85 000 (s-a aprins senzorul) dar mai aveau vreo 3 mm, iar cele de pe spate mai tin cred ca pana la 100 000 km. Nu-mi explic cum ai schimbat asa repede placutele.. Pe spate se verifica doar grosimea.
    1 point
  16. Ar trebui sa raspunda la intrebarea cu 1-2 ani suplimentari de garantie motor.
    1 point
  17. Succes noului propietar! Sa te bucuri de ea asa cum si pe mine m-a incantat in fiecare moment. Mult km inainte! Topicul poate fi inchis!
    1 point
  18. Buna tuturor , Vin in ajutorul vostru cu cateva poze de la curatarea galeriei de admisie si a clapetei . Recomand cu caldura aceasta curatare deoarece masina merge mult mai rotund dupa si in plus consumul mi-a scazut cu aproape 0.5 l /100 km . Procesul de curatare a durat cam 4 ore si l-am facut doar sa fiu linistit ca totul lucreaza cum trebuie . In trecut am avut o singura eroape pe motorasul de admisie , P2009 Short to Ground , dar s-a rezolvat prin curatarea lui cu WD40 . Dupa demontarea galariei si a rampei , am observat ca, clapeta nu inchidea mai bine de 30 de grade . Dupa curatare se inchid / deschid f usor si parca masina respira mai bine
    1 point
  19. Salut, orienteaza-te spre un Street Guardian SG9663DC, are camera fata/spate si e cea mai calitativa de pe piata. Ai grija la deplasarea prin Europa, ca sunt tari unde statia cb si camera auto nu sunt permise, amenda este mare.
    1 point
  20. Am primit si noile numere. Cu ocazia asta am facut un drum pana la Rasnov-Sinaia. Consumul mediu a fost undeva la 7% cu AC pe Auto. Urmeaza sa schimb bujiile si polish neaparat. Cred ca ma paste un schimb de ambreiaj, momentan il tin sub observatie. La pornire dimineata, cu ambreiajul actionat e liniste inauntru, dupa ce ridic piciorul de pe pedala, se aude subtil un zgomot, ca un fasait.
    1 point
  21. In urma cu vreo 2 saptamani am trecut la rotile de vara, ocazie cu care am curatat contra-aripile. Desi masina nu a circulat prea mult iarna asta aratau groaznic: IMG_2257 by toni.pieleanu, on Flickr La final au ajus sa arate asa: IMG_2258 by toni.pieleanu, on Flickr Pentru cei interesati de detalii am curatat cu Nextzett W99 diluat 1:10 si o perie, apoi am uscat totul si la sfarsit am aplicat un dressing Koch Chemie PlastStar siliconoelfrei. Ca pas intermediar am curatat juma de tona de bitum de pe puntea fata (folosind Spies Hecker 7010) IMG_2263 by toni.pieleanu, on Flickr IMG_2265 by toni.pieleanu, on Flickr Cand am demontat rotile am observat ca prezonele erau putin corodate. Asta din cauza ca am folosit distantierele si filetul nu este insurubat in intregime ci pe o portiune este doar acoperit de distantier. Orice umiditate (cu sare) intra acolo poate duce la coroziune. Asa ca le-am curatat cu o perie de sarma si le-am dat cu pasta cu cupru. IMG_2259 by toni.pieleanu, on Flickr IMG_2260 by toni.pieleanu, on Flickr Pentru cei interesati de curatarea jantelor am gasit intamplat o afacere buna la o benzinarie MOL - solutie de curatat jante Sonax Xtreme 750ml cu doar 40 Lei. Eu am luat ultima sticla din statia respectiva, dar poate gasiti prin alte parti. Solutia este FOARTE buna. IMG_2267 by toni.pieleanu, on Flickr Si inca o poza de final, chiar daca tot cu jantele de iarna IMG_2250 by toni.pieleanu, on Flickr
    1 point
  22. Hai si niste poze mai de Doamne ajuta ...
    1 point
  23. Hai ca ti-ai luat portia de down vote Ce ai bun acolo?
    1 point
  24. @fpalexb daca esti dispus sa renunti la DSG, ceea ce nu e neaparat rau, la ~18.000 poti lua un 1.4 TSI Style nou, ok dotat; sunt niste reduceri consistente acum. Vezi pe topicul de achizitie masina noua
    1 point
  25. M-am intors cu update....dupa penalizare primita pe buna dreptate. @alex321 albastru denim...asa era configurata ca de...e masina pe stoc si nu putem lua ce dorim noi 100% @Rave pai nu facem ghiveci nu? Ori sport tot interiorul ori clasic. Am ramas pe clasic. Atasat este oferta finala. Iar pentru ca astazi este ziua mea...am dat si avansul pentru ea Anexa 1 (1).pdf
    1 point
  26. Garantia la cutie e oricum la revedere odata ce-ai pus soft la motor. Mai departe tu stii, cutia ta, banii tai. Eu iti sugeram modificarea la cutie nu pentru performante, ci pentru fiabilitate.
    1 point
  27. In primul rand, cred ca esti optimist cu “232cp la roata” cu un simplu Stage 1. Tinand cont de 4Motion, asta ar insemna cca 280cp la motor. Nu zic ca nu se poate, doar ca tot afisezi cuvantul asta - “safe”. Ai deschis topicul intreband ce am alege noi si de ce, ti-au raspuns mai multi colegi cu justificari, doar ca sa pui la indoiala respectivele justificari si sa spui ca pentru tine nu conteaza. Ma incearca sentimente amestecate; pe de-o parte, ma bucur ca mai facem si chat pe comunitatea noastra stricta, pe de alta parte... e un stage 1 la un 1.8 TSi, nu e tocmai 2.0 cu 8 injectoare, valvelift, 2 turbine, 1 compresor mecanic etc., sa fie exotic si sa nu stie lumea ce sa ii faca...
    1 point
  28. Un alt week end, alti aproape 200 km plimbati prin Bucuresti si imprejurimi. Jucaria asta, lasand la o parte ca a detronat Leon-ul de pe pozitia de masina de “familie”, dar si de “senzatii”, incepe sa-si merite banii Aproape 5.000 de km in 6 luni. Mai mult decat ma asteptam dar tot raul spre bine. De la 2 plinuri de benzina pe luna la Leon am ajuns la nici macar unul. Cu putina rabdare cred ca reusesc sa merg 2 luni legate cu un plin. E bine ca mai ia si el o pauza ca a ajuns la 54.000km in 3 ani si 3 luni. Pana acum masina n-a ramas in “pana prostului”. Acum, ca a venit caldura, sunt constant peste 100km range in bord, cam 120km medie, desi am vazut si 150km. Incarcarile, daca sunt facute cu cap, nu mananca din timpul util al zilei si, desi e nevoie de putina ajustare (cumparaturi la Kaufland in loc de Mega sa se incarce masina, de ex.), nu e un capat de lume. In continuare cel mai mult timp il pierd la spalatorii; macar de as putea incarca acolo cat stau... M-am jucat putin si cu surata mai bine vazuta si cunoscuta si nu m-a dat pe spate. Mare diferenta de spatiu la interior nu prea este si portbagajul e micut la i3. Directia e mai tare, da, dar se simte prea artificiala; macar la e-Up! e usoara si potrivita pentru oras. Nava asta spatiala trage si arata mult mai bine si mai “potrivit” unei masini electrice dar... daca as da timpul inapoi nu as alege altceva. Bine, asta daca ignor acele momente petrecute in Model S, care este o masina pe care nu o s-o uit prea curand, dar pretul ala... Mi-as dori o autonomie mai mare, da. Dar nu pentru ca nu ma/ne descurcam cu asta, ci pentru ca imi(ne) place atat de mult masina asta incat as vrea sa merg oriunde cu ea; litoralul e departe si la propriu si la figurat Daca stau bine sa ma gandesc, daca ar fi avut un motor termic nu cred ca mi-ar fi placut la fel de mult, ar fi fost doar o masina; deci nu masina e cea care face diferenta, ci motorul si experienta full-electric. Nu stiu ce ne rezerva viitorul dar daca merge macar pe drumul asta eu ma declar multumit. Foarte multumit!
    1 point
  29. Multa vreme a trecut, masina a ajuns la 260.000 Km. Toate bune pana pe la 240.000 cand in urma unei revizii, am observat foarte multa calamina depusa pe clapeta de acceleratie, egr. Incepuse sa consume si ceva ulei si din pacate vinovati sunt segmentii de ungere ce sunt pur si simplu prea firavi. Se decalesc si cu timpul nu mai preseaza cum trebuie pe cilindru, astfel incat ajung de nu mai rad deloc pelicula de ulei. E problema specifica tuturor motoarelor 1.6 16V de pe Golf 4. Cu ajutorul colegului EEXCALADE, caruia ii multumesc pe aceasta cale, am refacut motorul complet. In totam am ajuns la o suma in jur de 7000 lei schimband urmatoarele: Segmenti, cuzineti arbore cotit, semeringuri supape, supape evacuare, ghiduri supape, tacheti, garnitura chiulasa, garnitura evacuare, absolut toate semeringurile din motor, efectuat planeitate chiulasa. Nu toate enumerate necesitau schimbare iminenta insa am decis sa inlocuiesc cam tot ce prezenta semne de uzura, sa fie treaba bine facuta. Pe langa astea, am schimbat suporti motor Lemforder, suport dogbone Lemforder, distributia Contitech, pompa de apa Hepu, curea accesorii Conti , bujiile NGK dubla platina, o bobina de inductie careia i se desprinsese tija, reparat electromotor (perii noi, bucsa bendix, curatat, gresat), filtre noi, ulei Mobil 5w40, antigel, ulei cutie viteze. Motorul avea calamina, a fost curatat cu foarte multa migala si dupa rodaj, ce a durat cca 1400 Km, (nu am stat mai mult pt ca mergand preponderent in oras, ca ore de functionare depasisem cu mult daca faceam rodajul extraurban) treptat m-am dat la ea. Diferenta este mare, detonatiile au disparut complet, motorul raspunde mai bine la acceleratii, consumul in oras indeosebi a scazut. Calitatea manoperei e una exemplara, s-a lucrat pas cu pas dupa manual, in deplina curatenie si cu deosebita atentie. Eu sunt extrem de pretentios in ceea ce priveste mecanicii insa pot spune ca e cam singurul mecanic caruia nu am avut ce sa-i reprosez. Recomand pe aceasta cale tuturor celor ce doresc sa-si serviseze motorul sa apeleze cu incredere la Excalade. Nu va asteptati sa fie ieftin, dar nici cu mult peste medie, insa merita daca tineti la masina si nu vreti dureri de cap ulterioare. O sa revin si cu poze. In rest, e genul de masina careia ii dai cheie, benzina si talpa. Nu cred ca vreodata VW va mai face masini precum ca primele 4 generatii de Golf dpdv al fiabilitatii.
    1 point
  30. Wow! Nu credeam ca va aprindeti asa usor. Hai sa va dau cateva detalii, desi nu credeam ca au importanta. Masina de mai sus este in leasing operational, contract facut de firma la care lucrez si la care sunt director general. Nu este compania mea, este o companie multinationala. Masina a fost aleasa, configurata, negociata etc. de mine in baza bugetului pe care l-am avut. Nu este masina mea personala, insa este masina cu care voi circula timp de 4 ani, daca voi sta 4 ani aici. Daca trebuie sa fie numele meu in talon si exista vreo regula de genul acesta pe forum, voi sterge postul fara nicio suparare. E un forum privat si ma voi supune regulilor daca vreau sa postez pe aici. Nu am gasit pana acum o astfel de regula, sincer nici nu am cautat prea mult, recunosc. Eu am intrat pe acest forum pentru a impartasi cu voi pareri, experiente, sfaturi, in mare de la voi, eu nu prea am ce sa ofer momentan caci sunt novice, insa tot ce voi descoperi voi impartasi cu voi evident. Nu stiu daca pentru a face acest lucru are relevanta numele in talon, dar daca trebuie, ma supun fara probleme. On topic: Multumesc tuturor pentru felicitari, aprecieri si urari de bine. Momentan masina pare foarte ok si sunt foarte multumit. Sincer, este putin peste asteptarile mele iar eu sunt usor pretentios la masini. Am avut multe pe mana in ultimii ani (Bmw, Superb, Volvo, Kuga etc.) Nu am fost foarte incantat cand a trebuit sa comand passat-ul, insa fiind politica companiei nu m-am putut opune. Acum , cand ma dau cu ea, recunosc ca am facut o alegere buna. Cand o setez pe sport s-a terminat cu povestile, intra in transa si in orice plaja de viteza sau treapta ma aflu, pleaca de sub mine ceva de speriat. Stabilitate foarte buna, nu intra in tangaj, sta perfect pe sosea si are o manevrabilitate excelenta (in modul sport). In alte moduri este mai moale, usor tangaj, directia mai lejera, dar e normal pana la urma sa fie asa. Voi reveni cu pareri pe parcurs. Nu am reusit inca sa conectez telefonul la carplay, nu stiu de ce, voi mai insista cand am timp.
    1 point
  31. Probabil, ai si tu dreptate. Gadget'ul se conecteaza doar prin bluetooth si preia datele masinii. Aceste date sunt afisate pe telefon sau tableta prin aplicatia Volkswagen Connect. Vine instalat sub volan in acea mufa speciala. O sa fac ceva poze zilele acestea. https://www.vwconnect.com/?noredirect=true#
    1 point
  32. Happy happy joy joy. Activat si functional fara nici o eroare ... diseara testam
    1 point
  33. Tocmai ma pregateam sa scriu ca, la linia masinii, s-ar potrivi niste evacuari dreptunghiulare, nu rotunde, si apoi am vazut cum arata pe 280 Cred ca asa ceva, dar nu false, ar fi ce trebuie
    1 point
  34. Da, schimburile ar trebui sa se faca dupa planul de service. Si ala zice dupa primii 2 ani, doar uleiul si filtrul de ulei. Dar, oamenii cer de obicei "uleiul si toate filtrele", si atunci doar n'or fi fraieri cei de la service sa nu castige un ban usor. Despre imbacsirea filtrelor de aer si polen, este discutabil. Unii stau la Vatra Dornei la aer curat si nu folosesc ventilatia in interior nici AC pentru ca deschid geamul, iar unii stau in capitala. Poti schimba filtrele astea si ocolind reprezentanta daca vrei. Si nu este corect sa zicem 30.000 Km la schimbul de ulei, ci maxim 30.000 Km. Masina calculeaza pornirile la rece, mersul in coloana, orele de functionare, suprasarcina, turatie, etc, etc, si poatre sa te trimita la service si la 24.000 Km. De aia se numeste si interval variabil si foloseste ulei LL norma 507.00.
    1 point
  35. il pot da jos oricand si pus altul...dar deocamdata imi place asa..ms
    -1 points
  36. am premium contact 5 pe G6 de 8 ani.. bine schimbate la fiecare 45k..fff multumit de ele pe uscat..ploaie..franare..
    -1 points
  37. De sarbatoare... ? am trecut de 1500 km.. maine ma duc la prima revizie la vw... asa am fost chemat la 1500.. masina merge frumos.. ca consum sunt multumit pana acum.. am facut multi km in autostrada.. ca un consum 4.9... 5.4.. multumit pana acum...
    -1 points
  38. Hai ca am reusit, intr-un final, sa schimb si la jucarie cauciucurile de iarna cu cele de vara. S-a facut si mai liniste, nu ca nu era oricum, TS860-urile chiar sunt destul de silentioase; si parca sunt si mai moi astea de vara, simteam cauciucurile de iarna mai dure. M-au mai intrebat doi oameni de masina cat am asteptat. Cat costa, cat are range, cat sta la incarcat, cat costa incarcatul etc. Interes pentru electrice exista cam peste tot, eu sper sa se si materializeze si sa nu ramana doar la stadiul de curiozitate.
    -1 points
  39. Salut, Va multumesc de raspunsuri. Imi spuneau cei de la reprezentata ca daca ai DSG si pui pe Confort se simte si la suspensie, nu prea imi venea sa cred. Pana una alta, au sosit presurile de cauciuc: Altfel, am tot asteptat sa se rezolve cu CIV ca sa o duc la inmatriculari, pana la urma a sosit. Iar pe 3 mai am programare la service deja, una dintre gurile de aurisire nu sulfa aer deloc; iar se pare ca motorul nu prea sta mereu la relantiu, se mai opreste de tot cand opresc si eu in trafic, chiar daca start-stop-ul e oprit si nu e masina bagata in viteza. Initial credeam doar ca e ciudat start-stop-ul la VW insa dupa am oprit start stop-ul si tot murea motorul. Maine o duc la un ceramic coating, sper sa am timp sa fac un film cu before and after. Deja ma apropiu de 1500 km, de abia astept sa termin rodajul. Legat de folii pe geamuri, merita cele din carbon? I-am mai conectat la priza din spate un telefon ce are rol de hotspot GSM, a fost mult mai ieftin decat stick-ul lor de net. Cu acest hot spot ma pot conecta la Car-Net, unde momentan am activ doar Guide & Inform Basic, insa vreau sa vad ce altceva s-ar mai merita? Un ultim lucru, am gasit un HTC M8 pe OLX la 250 lei pe care am sa il folosesc la MirrorLink, pentru Waze. Pe el voi face si streaming la muzica, si telefonul va ramane in masina, va trebui sa ii gasesc un loc unde sa-l ascund pe undeva. Prin bluetooth voi putea primi apelurile de pe telefonul personal, nu credeam ca va functiona insa se pare ca m-am inselat. Again, voi cum puteti da upvote sau downvote? Eu nu am optiunea asta pe forum? Toate cele bune!
    -1 points
  40. Salut, cum ai putut adauga jantele Monterey 18 ? In configurator la R EXECUTIVE nu sunt dipsonibile.
    -1 points
  41. VW per se nu face el jantele, ci sunt facute de alti producatori pt VW. Cum este Ronal sau BBS prin diverse fabrici Polonia, Ungaria, Germania. Calitatea este aceeasi, fiind vorba de un produs care are cod de piesa original VAG. Alta exemplu ar fi jantele de Scirocco produse de CMS in Turcia. On topic: Arata deosebit, iar in lumina soarele/noaptea reflexiile sunt de exceptie. Grija foarte mare la montarea cauciucurilor si de asemenea mai usurel cu off road-ul mai serios cu ele pt ca e suprafata sensibila fata de o janta obisnuita.
    -1 points
  42. Chiar si cu probele tale, vor trebui sa inregistreze ei, dar sa ai si tu. Daca face frecvent nu se pune problema sa nege. E cam nasol sa fie asa ceva la un motor care totusi ar fi trebuit sa scape de bolile copilariei, discutam de al 5lea an de GTI pe MQB. Fingers crossed ca nu se lasa cu schimbari hardware majore.
    -1 points
  43. Aceasta exploatare necorespunzatoare cum o denumesc ei , mi se pare o mare magarie , adica cam degeaba avem garantie , daca vor pt orice problema iti pot spune ca nu ai "eploatat"" corect masina ..Pai de ce mai exista garantia , doar pt defecte de fabricatie ? Pe bune , am mai avut masini noi de la alte marci si acolo nu exista acest termen , cum ca nu ai folosit tu cum trebuie masina , garantia e garantie , orice defect ( in afara de consumabile gen placute de frana , uleiuri , filtre etc ) se repara pe garantie .
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!