Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.04.2018 în toate secţiunile
-
6 points
-
Dupa cateva luni de praf pe aici, revin cu cateva vorbe despre masinuta de care m-am indragostit din prima zi si de care nu m-am plictisit absolut deloc pana acum. Zilele astea am ajuns la 34k km, masina se comporta minunat. Din fericire, fata de alti colegi de forum cu Superb 3, sunt printre norocosii care nu au deocamdata niciun greier in masina si nici alte patanii care sa ma duca in service pentru a apela la garantie. Am tot adunat km, atat urban cat si extraurban, iar in curand va urma un drum care sa traverseze destule tari din Europa de Vest si sper sa apuc in zone din Germania sa vad si vmax (si temperatura uleiului aferenta vitezei respective macar pe ~1 minut de mers constant), fara aglomeratii sau limitari pt lucrari (P.S. pentru moderatori - nu o sa postez aici vitezele dupa calatorie, ca sa nu mai incalc regulamentul ). Am aproximativ 13k km facuti de la revizie si fata de primii 13k km facuti cu masina, de data asta nu a papat ulei aproape deloc (a scazut aproape insesizabil de pe maxim pe joja). Am sesizat insa un aspect pe care il consider important pentru posesorii de 1.4tsi cu ACT. Spuneam de trepidatia respectiva cand merge in 2 cilindri mai subturat. Se pare ca am reusit sa gasesc benzina potrivita pentru a nu mai aparea deloc. Mol - nu. Petrom - nu. Omv - nu. Rompetrol - da, dar doar cu benzina de 95, cu cea de 98 tot se simte putin. Am ceva plinuri de cand merg cu Rompetrol de 95 si e singura benzina la care nu simt absolut nimic cand motorul merge in 2 cilindri. La fiecare plin cu altceva (Rompetrol 98, Petrom 95, Petrom 99, OMV 95, OMV 100, Mol 95, Mol Evo) reapare mersul ala usor trepidat cand e subturat motorul in 2 cilindri. Acum ma bucur la maxim de motor si nu-mi pare rau nicio clipa ca am ales ACT, mai ales cand la drum lung, mers relaxa la 100-110km/h consumul e intre 4,5 si 5,5. Las aici si cateva poze mai recente, de la trecerea inapoi la rotile de vara.6 points
-
@yanq nu inteleg de unde oroarea asta cu cutter-ul pe far Sfatul meu, daca tii la farurile tale, du-te si pune folie de 200μ cu incredere, baietii astia nu pun folie de ieri alaltaieri. Nu am pus folie pe stopuri spate, nu am scris nicaieri ca as fi pus si sincer nu vad de ce s-ar pune. @deenman daca nu taie folia cu cutter, atunci cu ce, cu puterea mintii? Mira-m-as sa fie 160 ron ceea ce zici tu. Am studiat preturile pietei si sub 200 ron nu este de 200μ . Tare asta cu "Este doar pe baza de programare si iti da certificat de garantie" si eu care m-am dus gramada peste ei, mi-au luat si 200 ron si nici nu mi-au dat certificat de garantie.4 points
-
3 points
-
75NOR Tine-o tot asa si nu iti va manca ulei, la fel am facut si eu si am multi km si inca nu ii place. Rodajul l-am facut dublu de ce a dat producatorul si nu regret. +12 points
-
Ne plimbam am implinit 240000km si 10 ani de cand suntem impreuna fara probleme doar maruntisuri pe partea de intretinere ceea ce este normal. Vara aceasta vreau sa fac o revizie la electromotor si alternator curatat schimbat ce trebuie sa nu avem probleme pe viitor, o sa fac si a 4a distributie la 245000km si sper sa schimb ambreiajul desi nu da nici un semn sa nu imi faca vreo bucurie cand iti e lumea mai draga ii ajunge din 2004 si atatia km doar in bucuresti si imprejurimi. Las si cateva poze cu domnisoara2 points
-
2 points
-
In urma cu vreo 2 saptamani am trecut la rotile de vara, ocazie cu care am curatat contra-aripile. Desi masina nu a circulat prea mult iarna asta aratau groaznic: IMG_2257 by toni.pieleanu, on Flickr La final au ajus sa arate asa: IMG_2258 by toni.pieleanu, on Flickr Pentru cei interesati de detalii am curatat cu Nextzett W99 diluat 1:10 si o perie, apoi am uscat totul si la sfarsit am aplicat un dressing Koch Chemie PlastStar siliconoelfrei. Ca pas intermediar am curatat juma de tona de bitum de pe puntea fata (folosind Spies Hecker 7010) IMG_2263 by toni.pieleanu, on Flickr IMG_2265 by toni.pieleanu, on Flickr Cand am demontat rotile am observat ca prezonele erau putin corodate. Asta din cauza ca am folosit distantierele si filetul nu este insurubat in intregime ci pe o portiune este doar acoperit de distantier. Orice umiditate (cu sare) intra acolo poate duce la coroziune. Asa ca le-am curatat cu o perie de sarma si le-am dat cu pasta cu cupru. IMG_2259 by toni.pieleanu, on Flickr IMG_2260 by toni.pieleanu, on Flickr Pentru cei interesati de curatarea jantelor am gasit intamplat o afacere buna la o benzinarie MOL - solutie de curatat jante Sonax Xtreme 750ml cu doar 40 Lei. Eu am luat ultima sticla din statia respectiva, dar poate gasiti prin alte parti. Solutia este FOARTE buna. IMG_2267 by toni.pieleanu, on Flickr Si inca o poza de final, chiar daca tot cu jantele de iarna IMG_2250 by toni.pieleanu, on Flickr2 points
-
Salutare...daca tot si-a revenit turbina...am continuat revizia schimband azi uleiul si filtrul... Din pacate vad ca nici Lemforder nu mai e ce a fost...cap de bara la 6k km Dupa revizie am transferat uleiul ramas in alt bidon si am probat MJJC+K7+Pro-X power wash Drumuri bune2 points
-
2 points
-
Intre timp s a mai lucrat putin la masina, curatat chedere, balamale, aplicat tratament pe chedere si tot ce inseamna parti de cauciuc. S au vopsit etrierele in culoarea galben si montat folie cu 15% transparenta pe toate geamurile. Am zis ca e timpul sa schimb uleiul si tot citind pe forum in topicurile altor colegi, am zis sa incerc Mobil 1 ESP Formula 5W30. Cam atat momentan.2 points
-
VA SALUT . Dupa 2 luni de asteptare mi-a ajuns si mie masina , un Volkswagen Passat B8 2.0 TDI, 150 CP , Fabricatie 2018 . Acum sa insir optionalele masinii : 2 Interfete USB pentru iPod/iPhone inclusiv AUX-IN Active Info Display- afisaj digital pentru instrumente bord App-Connect Drive Net Faruri LED Basic -reglare automata a distantei de iluminare -lumini de drum permanente cu LED Functie Safelock pentru inchiderea centralizata Pachet Business Comfortline -Aer conditionat automat „Climatronic" Pachet Function: -Alarma antifurt -Pachet iarna Pachet sport R-Line -suspensie sport, garda la sol coborata cu cca. 15 mm -directie progresiva -privacy glass, geamuri laterale spate si luneta cu 65% absorbtie a luminii Plafon in culoare negru titan Radio CD Composition Media Selectarea modului de conducere Permite configurarea de catre sofer a directiei, acceleratiei, sistemului de climatizare si, daca sunt alese, a sistemului Adaptive Cruise Control si a suspensiei cu reglare adaptiva.In plus, ofera si 4 configuatii prestabilite: Confort, Normal, Sport sau Eco. Volan multifunctional piele incalzit cu comenzi pentru cutia de transmisie DSG Jante Monterey 18 inch culoare: Gri (mangan grey metallic) Momentan am doar 120 km si sunt foarte multumit si placut surprins de masina , se comporta exemplar , nu se aude nimic in ea , foarte bine antifonata si confortabila . Atasez mai jos cateva poze . Mai adaug cateva poze1 point
-
1 point
-
1 point
-
@yanq bomboane Bucuria Pentru cheful de offroad voi avea Elbrus cu anvelope de iarna Nu le montez in seara asta ca n-am timp de ele. @2Mr.M le-am luat de pe Superskoda.com (cu multumiri lui @ToniM pentru pont) si au costat 700€ + set de capacele negre pentru prezoane + taxe si transport = 760€.1 point
-
1 point
-
Semnalizarea sigur nu o sa dea. Marsarierul posibil tot asa, sa nu. Pozitii & Stop si Pozitii & Lampa ceata este posibil sa genereze pe modelul tau1 point
-
Da, surprinzator, le-am scris pe mail sambata si astazi (luni) m-au sunat. Dopul respectiv nu are ce cauta acolo, trebuie sa pun furtunul la loc, din cate am inteles rolul lui este pentru un fel de corectie alimentare aer. Si-au cerut scuze in numele fabricii. Lasand la o parte faptul ca ar fi trebuit verificat la livrare lucrul asta, Big for Brady pentru comunicare.1 point
-
R32 a existat doar pe generatia Mk4 si Mk5 si a venit cu un motor V6, 3,2l aspirat. Pe generatia Mk6 si Mk7 modelul s-a numit R si a venit cu un 2.0Turbo. Ce voiam eu sa zic este ca, daca nu gresesc masina, colegul are un Golf5 R32 cu motor V6 de 3,2L pe care s-a montat un turbo. Asta daca nu gresesc masina, si asta se poate.1 point
-
1 point
-
Bun, m-am prins ca esti nemultumit de softul Revo :), eu te intrebasem ce anume te supara, exact, la obiect. Pana la urma tu ai un 3.2 V6 aspirat cu posibilitati limitate de crestere dintr-un Stage 1 simplu (sau poate vrei sa spui ca MRC ar face minuni si pe motorizarea asta..), dar spui pe urma de un RS 2.5T bomba. Pai te cred si eu ca e diferenta, e normal. Mergi cu masina ta la MRC in cazul asta si vezi ce poate sa faca si din R32-ul tau. Si pe urma poti compara asa cum trebuie. Nu am inteles de ce mai stai cu softul Revo daca esti nemultumit ? (cu atat mai mult cu cat nici nu e facut/platit de tine) . Eu daca as fi nemultumit as merge in alta parte, simplu. Nu am zis ca la MRC pica ceva, D-ne fereste! , ai inteles gresit: am spus in ideea ca fiind un soft custom, de obicei, se obtin valori ceva mai mari de putere/cuplu fata de cei cu harti "generice" (bine, poti oricand sa precizezi ca vrei mai putin si se rezolva). Asta nu inseamna ca acele valori sunt nu stiu cum, este doar o realitate. Dovada ca si APR sustine mai mult pe motorizarea mea si am decis sa fiu un pic mai precaut, atata tot. Nu inseamna ca mi-ar fi crapat ceva, ci doar ca uite, stau eu ceva mai linistit dpdv psihic. Si da, stie toata lumea valoarea MRC-ului Later edit: stiti pe cineva care are un Racelogic/AIM Solo / ceva pe care il poate imprumuta putin ? . Sunt curios de niste masuratori, dar le-as vrea exacte totusi..1 point
-
1 point
-
Pentru frana si ambreiaj foarte usor, la acceleratie e un pic mai greu la clipsarea prinderilor din stanga (trebuie indoite niste tablite), cred ca era mult mai usor sa scot pedala de acceleratie si sa lucrez afara. La footrest m-a stresat scoaterea manetei de deschidere a capotei, nu voiam sa rup ceva. Dupa jumatate de ora am mers la PC si am gasit asta : Era foarte simplu , sper sa te ajute.1 point
-
Am primit si noile numere. Cu ocazia asta am facut un drum pana la Rasnov-Sinaia. Consumul mediu a fost undeva la 7% cu AC pe Auto. Urmeaza sa schimb bujiile si polish neaparat. Cred ca ma paste un schimb de ambreiaj, momentan il tin sub observatie. La pornire dimineata, cu ambreiajul actionat e liniste inauntru, dupa ce ridic piciorul de pe pedala, se aude subtil un zgomot, ca un fasait.1 point
-
verifica ce se intampla cu senzorul de lumina - in blocurile de masura. Se pare ca acesta este de vina, nu masoara cum trebuie1 point
-
Trebuie verificat... plutitor, cablaj, ceasuri.1 point
-
1 point
-
Cam acesta este rezultatul oferit de MJJC si dupa parerea mea de amator...face spuma chiar bine1 point
-
yang ai color tuning in Bucuresti unde lucreaza fara cutter si tot folie lumar 200microni pun, lucreaza bine am pus eu la ei si costa 160 ron (faruri+stopuri spate (4 bucati). Este doar pe baza de programare si iti da certificat de garantie.1 point
-
Nu exista niciun motiv fizic pentru care s-ar intampla asta, in afara cazului in care softul stock era facut de niste cretini. Ceea ce nu e cazul. @CristiALF Enjoy1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu le pune intrebari prea grele ca ii blochezi. Vrei sa iti strici relatia cu ei?1 point
-
@racingparts.ro , nu ti l-am pus în colet fiindca am vrut sa pun pompa cea nouă, si daca e nevoie sa il mai țin de probă. Vad ca este ok acum, nu am ce proba sa mai fac, asa ca luni il pun la curier. Apropo, daca mai ai clienti din Craiova sau împrejurimi, ii ajut cu manopera, ca de cate ori am pus si dat jos pompa, o fac si pe întuneric ??1 point
-
M-am intors cu update....dupa penalizare primita pe buna dreptate. @alex321 albastru denim...asa era configurata ca de...e masina pe stoc si nu putem lua ce dorim noi 100% @Rave pai nu facem ghiveci nu? Ori sport tot interiorul ori clasic. Am ramas pe clasic. Atasat este oferta finala. Iar pentru ca astazi este ziua mea...am dat si avansul pentru ea Anexa 1 (1).pdf1 point
-
Dupa atata munca...sa ne mai si plimbam putin... Masina chiar se aseaza bine pe drum in noua configuratie...arcuri koni+amortizoare kyb...si turbo... de pe la jumatea autostrazii nu mai face pic de overboost.1 point
-
Garantia la cutie e oricum la revedere odata ce-ai pus soft la motor. Mai departe tu stii, cutia ta, banii tai. Eu iti sugeram modificarea la cutie nu pentru performante, ci pentru fiabilitate.1 point
-
Cunosc sistemul APR. Se numeste DirectPort Programming si prin intermediul platformei online dealerul iti face un profil de client cu datele personale in baza de date APR, iar profilul este link-uit cu masina ta pe baza VIN-ului. Stiu ca si Revo au o platforma similara prin intermediul caruia lucreaza. Legat de hartile custom in Romania: nu imi place sa folosesc nume atunci cand vorbesc public despre situatii neplacute, dar ce nu cunosc multi, este faptul ca ca unii tuneri mioritici, foarte apreciati astazi, si-au castigat renumele obtinand rezultate foarte bune pe anumite motorizari folosind harti furate chiar de la tunerii cu harti off the shelf. Altii au incercat sa pirateze, dar nu au reusit. Apoi mai sunt cazurile in care harta custom pleaca de la un base file gasit pe NefMoto sau cumparat de la tuneri precum Etuners Grecia sau alti furnizori. Sunt foarte putini cei care lucreaza cu ceva creat de ei de la zero si cand faci doar tweaks, trebuie sa stii foarte bine de la ce pleci. Sunt multe de spus si putini tuneri sinceri.1 point
-
Un alt week end, alti aproape 200 km plimbati prin Bucuresti si imprejurimi. Jucaria asta, lasand la o parte ca a detronat Leon-ul de pe pozitia de masina de “familie”, dar si de “senzatii”, incepe sa-si merite banii Aproape 5.000 de km in 6 luni. Mai mult decat ma asteptam dar tot raul spre bine. De la 2 plinuri de benzina pe luna la Leon am ajuns la nici macar unul. Cu putina rabdare cred ca reusesc sa merg 2 luni legate cu un plin. E bine ca mai ia si el o pauza ca a ajuns la 54.000km in 3 ani si 3 luni. Pana acum masina n-a ramas in “pana prostului”. Acum, ca a venit caldura, sunt constant peste 100km range in bord, cam 120km medie, desi am vazut si 150km. Incarcarile, daca sunt facute cu cap, nu mananca din timpul util al zilei si, desi e nevoie de putina ajustare (cumparaturi la Kaufland in loc de Mega sa se incarce masina, de ex.), nu e un capat de lume. In continuare cel mai mult timp il pierd la spalatorii; macar de as putea incarca acolo cat stau... M-am jucat putin si cu surata mai bine vazuta si cunoscuta si nu m-a dat pe spate. Mare diferenta de spatiu la interior nu prea este si portbagajul e micut la i3. Directia e mai tare, da, dar se simte prea artificiala; macar la e-Up! e usoara si potrivita pentru oras. Nava asta spatiala trage si arata mult mai bine si mai “potrivit” unei masini electrice dar... daca as da timpul inapoi nu as alege altceva. Bine, asta daca ignor acele momente petrecute in Model S, care este o masina pe care nu o s-o uit prea curand, dar pretul ala... Mi-as dori o autonomie mai mare, da. Dar nu pentru ca nu ma/ne descurcam cu asta, ci pentru ca imi(ne) place atat de mult masina asta incat as vrea sa merg oriunde cu ea; litoralul e departe si la propriu si la figurat Daca stau bine sa ma gandesc, daca ar fi avut un motor termic nu cred ca mi-ar fi placut la fel de mult, ar fi fost doar o masina; deci nu masina e cea care face diferenta, ci motorul si experienta full-electric. Nu stiu ce ne rezerva viitorul dar daca merge macar pe drumul asta eu ma declar multumit. Foarte multumit!1 point
-
unde s a ajuns cu dpf ul asta sa scoti masina sa mergi 30 km ca sa faci regenerare!!???dpf ul s a inventat sa protejeze mediul nu sa va ia voua din timpul liber!!!parerea mea e sa folositi masina normal si sa nu mai fiti obsedati de dpf filtrul se poate regenera si in oras la 50 km la ora se poate curata si pe autostrada folositi masina pt a va usura viata nu pt a va complica!!!v ati luat auto pt mobilitate nu pt bibelou!!!drumuri bune !1 point
-
Back in business Azi am reusit...cred...sper...sa inchei episodul joaca la piscina M-am trezit dis de dimineata si m-am apucat de treaba... Era deja demontata...a mai trebuit sa rezolv pe unde intra apa si sa montez totul la loc... Am inceput cu spatele..ca deh..era mai simplu si stiam mai bine ce am de facut... Dupa care m-am apucat pe fata.... Presa...ieftina si universala cum a fost...m-a ajutat enorm...au iesit foarte greu stergatoarele... Daca tot eram cu ansamblul jos i-am facut si lui o revizie corespunzatoare... Este de necrezut ce forta poate avea motorasul...un brat era cam gripat...nu mergea miscat la mana si totusi stergatoare functionau... Pe fata situatia era cam tragica... Lupo_bv avea dreptate...scurgerile erau infundate...s-a facut piscina acolo si apa s-a dus si ea pe unde a putut... Am curatat bine acolo...am facut upgrade la garnitura originala...si gata... Drumuri Bune1 point
-
E mașina soției. Și nu e pilot de curse. Ulei a fost Castrol de la reprezentanta / service autorizat. Întinzătorul s-a stricat pentru că e o problemă cu felul în care e proiectat sau o problema cu materialele folosite sau procesul de fabricatie. Nu uleiul a fost cauza. Se vede in poza cum dinții sunt rupți. Motorul mergea silențios când am condus eu mașina cu o săptămână înainte (concediu in Grecia, Corfu, mare noroc am avut). Distribuție nu făcea probleme in mers din cauza că era înfundat ceva și nu avea presiune de ulei, cum sugerați.1 point
-
La masina a fost schimbat anual ulei, mai mult de 12k pe un schimb de ulei nu a mers. Abia acuma dupa 7 ani a ajuns spre 75.000km, e o masina cu rulaj relativ mic real garantat. Oricum nu e asa de usor sa infunzi treceri de ulei intr-un motor, poate doar cand ignori la maxim intervalele de schimb. Si chiar atunci, completezi cu ulei, caci consuma. Motorul nu a bubuit in mers ci la pornire, cand nu exista presiune de ulei si intinzatorul depinde de mechanism cu dinti ca sa tine lantul intins. Masina a fost comparata noua de la porsche in primavara 2010. CAWB s-a pus pe CC? Sau e CCTA/CBFA. Mare confuzie. Am impresie ca la fiecare surub schimbat au schimbat coduriile. Alte poze nu am din pacate, ce am e facut de un prieten, eu am fost plecat din oras cand s-a lucrat la masina.1 point
-
Imi era teama ca voi primi si acest raspuns si imi dau seama ca in cazul in care chiar nu exista asa ceva, chiar sunt penibil, ca sa nu zic nebun Faza e ca radio era pe un post local, german si nu vad de ce ar fi anuntat ei la radio, in engleza, ca s-a activat front assistul meu. Poate totusi nu sunt nebun (si aud mesaje de la masina)1 point
-
Sincer, dealer-ul trebuia sa observe acest aspect la pregatirea de livrare. Sare in ochi la deschiderea compartimentului motor. Noi apreciem niste aspecte la care oricum nu trebuia sa se ajunga. Eu nu vad un plus pt dealer care nu a facut decat sa se scuze pt greseala pe care el a perpetuat-o.0 points
-
Vaselina/pastra cuprata pe prezoane nu stiu daca este ok, ai grija. Pe butuc si pe interiorul jantei, am dat si eu, si am vazut asta si la altii (Catalin Bc) dar pasta pe prezoane nu am mai vazut.0 points
-
O sa risc totusi si o sa-i intreb sa vedem cu ce teorie vin ... Sunt curios la alti colegi de forum care au motorul asta, cum este acel furtun. Pana la urma tot aer intra in el chiar daca este conectat la cutia filtrului de aer sau nu dar mai stii ce parametru masoara si ce influenta poate avea. Sunt convins ca daca pun furtunul ala in locul dopului galben, o sa creasca cuplul la 400 Nm si puterea pe la 240 CP ...0 points
-
0 points
-
Incercam sa o mai intinerim usor usor. Mai am de schimbat capacele laterale de la bord (au cateva zgarieturi), capacele de la volan si rama de la clima. Scrumiera nu arata stralucit si era rupta. Pe parte mecanica s-au mai schimbat bucsele de pe fata, flanse si rulmenti amortizoare si pivotii. Primavara asta vine randul distributiei, dupa doar 20 si ceva de mii km, are deja 5 ani si nu vreau sa am vreo surpriza. Drumuri bune!-1 points
-
Spor la sofat, se vede ca ai masina de servici, ca faci foarte putini km. https://www.amazon.co.uk/Quantum-Platinum-5w40-Fully-Synthetic/dp/B014V40F3W-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00