Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.04.2018 în toate secţiunile

  1. Volan GTI oem & nuca completa cu husa, ambele din piele, oem made in DE.
    4 points
  2. In urma cu vreo 2 saptamani am trecut la rotile de vara, ocazie cu care am curatat contra-aripile. Desi masina nu a circulat prea mult iarna asta aratau groaznic: IMG_2257 by toni.pieleanu, on Flickr La final au ajus sa arate asa: IMG_2258 by toni.pieleanu, on Flickr Pentru cei interesati de detalii am curatat cu Nextzett W99 diluat 1:10 si o perie, apoi am uscat totul si la sfarsit am aplicat un dressing Koch Chemie PlastStar siliconoelfrei. Ca pas intermediar am curatat juma de tona de bitum de pe puntea fata (folosind Spies Hecker 7010) IMG_2263 by toni.pieleanu, on Flickr IMG_2265 by toni.pieleanu, on Flickr Cand am demontat rotile am observat ca prezonele erau putin corodate. Asta din cauza ca am folosit distantierele si filetul nu este insurubat in intregime ci pe o portiune este doar acoperit de distantier. Orice umiditate (cu sare) intra acolo poate duce la coroziune. Asa ca le-am curatat cu o perie de sarma si le-am dat cu pasta cu cupru. IMG_2259 by toni.pieleanu, on Flickr IMG_2260 by toni.pieleanu, on Flickr Pentru cei interesati de curatarea jantelor am gasit intamplat o afacere buna la o benzinarie MOL - solutie de curatat jante Sonax Xtreme 750ml cu doar 40 Lei. Eu am luat ultima sticla din statia respectiva, dar poate gasiti prin alte parti. Solutia este FOARTE buna. IMG_2267 by toni.pieleanu, on Flickr Si inca o poza de final, chiar daca tot cu jantele de iarna IMG_2250 by toni.pieleanu, on Flickr
    3 points
  3. Hai si niste poze mai de Doamne ajuta ...
    3 points
  4. Am finalizat ieri Pla 2.0, pare ca parcheaza bine, dar mai studiem. Am trecut la cauciucurile de vara, cu ocazia aceasta am montat senzori presiune roti, mai trebuie un modul. S-a ars ledul din oglinda dreapta, trebuie schimbat, alta distractie, daca rezista asa putin ledurile o ss renunt la ele si o sa pun becuri normale.
    2 points
  5. Am pus acum Vredestein Ultrac Satin. Se comporta bine dar nu pot trage o concluzie dupa doar cateva sute de km. Le-am pus pt ca am gasit review-uri bune.
    2 points
  6. Intre timp s a mai lucrat putin la masina, curatat chedere, balamale, aplicat tratament pe chedere si tot ce inseamna parti de cauciuc. S au vopsit etrierele in culoarea galben si montat folie cu 15% transparenta pe toate geamurile. Am zis ca e timpul sa schimb uleiul si tot citind pe forum in topicurile altor colegi, am zis sa incerc Mobil 1 ESP Formula 5W30. Cam atat momentan.
    2 points
  7. Cam acesta este rezultatul oferit de MJJC si dupa parerea mea de amator...face spuma chiar bine
    1 point
  8. yang ai color tuning in Bucuresti unde lucreaza fara cutter si tot folie lumar 200microni pun, lucreaza bine am pus eu la ei si costa 160 ron (faruri+stopuri spate (4 bucati). Este doar pe baza de programare si iti da certificat de garantie.
    1 point
  9. @75NOR Salut, felicitari pentru masina si pentru felul in care ai grija de ea. Si felicitari si pentru topic :), am gasit multe informatii utile. Am inceput sa-l citesc pentru ca mi-am comandat si eu ceva asemanator si vroiam mai multe detalii, in mod deosebit partea cu consumul de ulei.
    1 point
  10. Nu facem versus, ideea e ca da, am ajuns la un fel de gti 4motion, adica exact ce imi doream. @quattro3001: ce masina ai de nu esti multumit si ce te nemultumeste mai exact? Stiu foarte bine ca MRC face softuri foarte bune, pentru cazul meu insa, am considerat ca nu e cea mai buna varianta (momentan cel putin). Plus ca eu am specificat ca nu sunt interesat in a stoarce ultima picatura din masina. Si chestia cu “scump”...nu stiu, nici pana azi nu stiu cat m-ar fi costat exact, dupa incercari nereusite anul trecut in a-l contacta oficial si ne-oficial, de-abia acum am reusit asa..prin cineva cu multe insistente (prea multe chiar..). Mie nu imi place sa lucrez asa, suportul pentru mine e foarte important. Merci @Ice_2k
    1 point
  11. Nu exista niciun motiv fizic pentru care s-ar intampla asta, in afara cazului in care softul stock era facut de niste cretini. Ceea ce nu e cazul. @CristiALF Enjoy
    1 point
  12. E gata motorul. Se simte diferenta de raspuns din cauza variatorului, in special la >3.000rpm. Anularea balansorilor a adus niste vibratii la turatii si sarcini mici. Nu le-as numi neplacute/deranjante dar sunt acolo. Pe de alta parte consumul la relanti a scazut cu 0.1 l/h - nu stiu daca din cauza variatorului sau a arborilor de echilibrare. In other news, am incercat sa pun dashcam-ul (ceva chinezesc, ieftin) pe headrest mount. Efectiv l-am instalat intre doua drumuri si a iesit ce se vede mai jos. D.p.m.d.v. dashcam-ul are un FOV prea larg si sta prea jos asa cum l-am montat... oricum e mai interesant decat sa filmeze din parbriz. Atentie la sunet! Aveam geamurile deschise si microfonul din dashcam e foarte slab asa ca sunetul e neplacut.
    1 point
  13. Sigur se poate, dar nici gand sa merite 900 EUR, nu sunt dus cu capul
    1 point
  14. Turbo upgrade 17/52VB 12 pale,downpipe 63,soft TCM,egr off, map 3 bar.
    1 point
  15. Multumesc pe aceasta cale colegului @eyesbloom si lui Andi Bolea (realizatorul proiectului) @bubu182 Multumesc! Incinta a fost confectionata din mdf si este sealed (cica asa e cel mai ok ) Bass-ul se aude ....mai mult decat e necesar ( la masuratori a scos aprox 300W ) Schimba radical sound-ul @lambda_dryver Multumesc! Realizarea incintei in acea zona a fost o adevarata provocare deoarece a trebuit respectat litrajul din specificatiile difuzorului.
    1 point
  16. Custom subwoofer passat cc Masina are sistem audio standard ,se aude decent ,medii si inalte ,dar parca lipsea putin bass. Difuzor Focal Performance Sub P 25 Amplificator Hertz Conditia Nr 1 a fost sa nu fie nimic la vedere si asta a iesit:
    1 point
  17. Hai ca am reusit, intr-un final, sa schimb si la jucarie cauciucurile de iarna cu cele de vara. S-a facut si mai liniste, nu ca nu era oricum, TS860-urile chiar sunt destul de silentioase; si parca sunt si mai moi astea de vara, simteam cauciucurile de iarna mai dure. M-au mai intrebat doi oameni de masina cat am asteptat. Cat costa, cat are range, cat sta la incarcat, cat costa incarcatul etc. Interes pentru electrice exista cam peste tot, eu sper sa se si materializeze si sa nu ramana doar la stadiul de curiozitate.
    1 point
  18. @CristianVasile Termostatul e dus.....pune numai de la Wahler.
    1 point
  19. Si feedbackul de la Importator
    1 point
  20. Garantia la cutie e oricum la revedere odata ce-ai pus soft la motor. Mai departe tu stii, cutia ta, banii tai. Eu iti sugeram modificarea la cutie nu pentru performante, ci pentru fiabilitate.
    1 point
  21. Am luat masina, s-au miscat rapid oamenii, era gata de ieri. Deocamdata e totul ok, m-au asigurat ca toate erorile aveau ca si cauza corpul clapetei - technical malfunction. Pentru mine ramane totusi intrebarea legata de cablul ala - daca n-a avut nicio influenta, atunci a fost cea mai mare coincidenta ever la cum s-au desfasurat lucrurile. Plus ca prima data cand nu a mai vrut sa porneasca, la prima incercare dupa ce am scos cablul a pornit si apoi 4 zile n-au fost probleme. Asta este, fiare. Am facut programare cu ocazia asta si pentru schimbul de ulei, peste 2 saptamani. Iar a trebuit sa duc munca de convingere ca eu nu tin uleiul 30k in motor, a venit cu mine sa imi arate ca bordul zice inca xx.xxx km, eu nu si nu - revizie.
    1 point
  22. Foarte tare PS: trebuia sa iei pe cod de KIA, aveau garantie 7 ani
    1 point
  23. Bieletele de Hyundai si setup-ul sunt contributiile mele. Ideea cu fuzetele nu-mi apartine, am citit despre ea pe diverse forumuri de Mk5; dar lumea le foloseste ca sa poata coborî masina fara sa strice geometria, eu am introdus datele in Excel si am vazut ca poate iesi ceva bun la inaltimea stock a masinii daca echilibrez spatele cu o bara stabilizatoare mai rigida. Cu bieletele e o poveste faina. Fuzetele de TT au alta interfata cu capul de bara, mai mare, si atunci nu poti folosi capul de bara de Golf, trebuie neaparat cel de TT. Dar capul de bara e mai lung si ai nevoie de bielete de directie mai scurte... ai ghicit, de TT. Problema e ca bieletele de TT au filetul mai scurt spre caseta de directie, daca le pui pe un GTI ar prinde cam 3 filete ceea ce nu e safe. Din acest punct exista mai multe variante: 1. Pui si caseta de directie de TT; 2. Duci caseta de GTI la strungar; 3. Cauti niste bielete care sa indeplineasca toate conditiile. Si asa am ajuns sa iau la pas catalogul celor de la TRW, ma uitam la: lungimea bieletei, filetul catre capul de bara si filetul catre caseta (cu atentie sa se potriveasca si ca lungime in caseta de GTI). Cand am gasit bieletele astea si am vazut ca sunt pentru Hyundai i20 am zis ca trebuie s-o fac! E prea custom, prea documentata, prea "grassroots" solutia ca sa nu o incerc. Acum n-am alte regrete decat fata de urmatorul proprietar daca va fi nevoit sa schimbe o bieleta de directie.
    1 point
  24. Nu am educatie formala in domeniul auto, sunt inginer electronist de profesie. Sunt un simplu "pasionat" si imi place sa citesc lucrari si carti din domeniu, cu ecuatii si diagrame, pentru ca altfel nu inteleg. Imi plac masinile pentru ingineria din spate, nu neaparat pentru statutul social sau estetica, le vad ca pe niste Lego-uri uriase care trebuie in primul rand sa functioneze corect, apoi sa arate, sa miroasa si sa sune bine. Mi-ar placea sa am un model sport de la Porsche la un moment dat, dar nu e scopul suprem. Cred ca orice masina poate fi distractiva atunci cand masina, drumul si omul de la volan sunt pe aceeasi lungime de unda. Cam atat despre mine.
    1 point
  25. Eke a primit suspensii noi de GTi (arcuri, telescoape, flanse, protectii). Umpic ridicat de fata dar am inteles ca se mai aseaza considerabil in cam o luna. A mai primit si etrier dreapta spate si urmeaza stanga spate (s-au cam terminat fondurile) La drum se simte mult mai placut, la curbe/frane nu e diferenta mare fata de suspensia sport ce o avea inainte. Acum mai ramane sa marit arcurile sport ce le-am dat jos...
    1 point
  26. Si nu se poate face si la tine @CristiALF retrofit ? Paging @C Z R
    -1 points
  27. Prima impresie este ca e o idee mai ferm dar overall as putea spune ca mare lucru nu s-a schimbat la confort. In legatura cu orice alta modificare la masina legata de suspensie sau roti ...hell NO.
    -1 points
  28. @Ice_2k Consumul ar fi ultimul lucru la care sa te gandesti cand faci un stage la motor, sau de fapt nu ar trebui sa te gandesti dar este interesant ca toti marii producatori specifica un consum egal sau mai mic la viteze normale, constante pe autostrada si nu numai. Mai jos cateva citate de la Revo si APR. Daca te mai uiti pe forumuri din afara o sa vezi ca multi au constatat consumuri mai mici la mers normal, desi cum am spus chestia asta este ff putin importanta. @CristiALF Vad ca cei de la Revo s-au gandit si la protectie in cazul unui motor neincalzit Ai idee daca Revo ofera vreo garantie cum fac cei de la APR? Crezi ca astia de la asigurari o sa-ti mareasca rata la Casco daca le spui ca ai facut un Stage1?
    -1 points
  29. M-am gandit ca sunt incluse la faruri. De asta e cu semnul ? ?
    -1 points
  30. -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!