Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.04.2018 în toate secţiunile
-
10 points
-
7 points
-
VA SALUT . Dupa 2 luni de asteptare mi-a ajuns si mie masina , un Volkswagen Passat B8 2.0 TDI, 150 CP , Fabricatie 2018 . Acum sa insir optionalele masinii : 2 Interfete USB pentru iPod/iPhone inclusiv AUX-IN Active Info Display- afisaj digital pentru instrumente bord App-Connect Drive Net Faruri LED Basic -reglare automata a distantei de iluminare -lumini de drum permanente cu LED Functie Safelock pentru inchiderea centralizata Pachet Business Comfortline -Aer conditionat automat „Climatronic" Pachet Function: -Alarma antifurt -Pachet iarna Pachet sport R-Line -suspensie sport, garda la sol coborata cu cca. 15 mm -directie progresiva -privacy glass, geamuri laterale spate si luneta cu 65% absorbtie a luminii Plafon in culoare negru titan Radio CD Composition Media Selectarea modului de conducere Permite configurarea de catre sofer a directiei, acceleratiei, sistemului de climatizare si, daca sunt alese, a sistemului Adaptive Cruise Control si a suspensiei cu reglare adaptiva.In plus, ofera si 4 configuatii prestabilite: Confort, Normal, Sport sau Eco. Volan multifunctional piele incalzit cu comenzi pentru cutia de transmisie DSG Jante Monterey 18 inch culoare: Gri (mangan grey metallic) Momentan am doar 120 km si sunt foarte multumit si placut surprins de masina , se comporta exemplar , nu se aude nimic in ea , foarte bine antifonata si confortabila . Atasez mai jos cateva poze . Mai adaug cateva poze6 points
-
5 points
-
4 points
-
Primele impresii: I’m got damn fast ! ? Valorile de cuplu maxime citite pe log-uri sunt de 38x Nm si cred ca sunt destul de corecte, stock indicau 29x, adica ce am obtinut si pe dyno. Accelerarea pe sport prin trepte este pur si simplu...wow! 60 la ora ating instant, iar de la 80 in sus este o diferenta fantastica fata de stock. La mers normal diferenta de cuplu este sesizabila, dar nu atat de mult. Valoarea maxima data de turbina stock este undeva la 0.9 daca e cineva curios. Parca si sunetul s-a schimbat putin in sarcina, acum avand si presiune mai mare. Toata operatiunea a durat undeva la aprox 1 ora, cu niste teste in mers inainte si dupa resoftare. @ShadoWzZ a putut vedea un mic test live3 points
-
3 points
-
2 points
-
2 points
-
Intre timp s a mai lucrat putin la masina, curatat chedere, balamale, aplicat tratament pe chedere si tot ce inseamna parti de cauciuc. S au vopsit etrierele in culoarea galben si montat folie cu 15% transparenta pe toate geamurile. Am zis ca e timpul sa schimb uleiul si tot citind pe forum in topicurile altor colegi, am zis sa incerc Mobil 1 ESP Formula 5W30. Cam atat momentan.2 points
-
Multumesc pe aceasta cale colegului @eyesbloom si lui Andi Bolea (realizatorul proiectului) @bubu182 Multumesc! Incinta a fost confectionata din mdf si este sealed (cica asa e cel mai ok ) Bass-ul se aude ....mai mult decat e necesar ( la masuratori a scos aprox 300W ) Schimba radical sound-ul @lambda_dryver Multumesc! Realizarea incintei in acea zona a fost o adevarata provocare deoarece a trebuit respectat litrajul din specificatiile difuzorului.2 points
-
2 points
-
cuzinetii glyco sunt ok,o sa te usture daca cumperi OEM sunt mult mai scumpi...dar na ,daca asa a zis mecanicul stau si ma intreb,macar are cheie dinamometrica mecanicul tau de te pune sa cumperi atatea suruburi noi?surub nou strans la mana e ca si cum ai arunca banii pe fereastra pt suruburile de la injectoare si axa cu came ii trebuie dinamometrica mica,nu merge cu aia mare stranse1 point
-
FAruri cu calc de far, calc central de xenon, amplasat in stanga torpedoului, senzorii de pe bascula stanga fata si stanga spate, cablajul nu il poti lua, trebuie facut. MAI trebyie mufele de la toate astea.1 point
-
1 point
-
Big like. Veri nice colegu. W.end'u si plimbarea, bravo. Cu aceste poze isi poate face lejer reclama Skoda.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Frumos traseul. Tot zona buzaului ? Ar fi interesant sa refaci traseul asta dupa o ploaie nu este nici foarte periculos si ar da mai mult de lucru haldexului ....1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
O sa risc totusi si o sa-i intreb sa vedem cu ce teorie vin ... Sunt curios la alti colegi de forum care au motorul asta, cum este acel furtun. Pana la urma tot aer intra in el chiar daca este conectat la cutia filtrului de aer sau nu dar mai stii ce parametru masoara si ce influenta poate avea. Sunt convins ca daca pun furtunul ala in locul dopului galben, o sa creasca cuplul la 400 Nm si puterea pe la 240 CP ...1 point
-
baga si tu furtunul sa vezi ce se intampla. eu banuiesc ca este "intrarea" sau iesirea, depinde cum privesti pentru vacuum. merge si neconectata dar daca a fost gandita sa dea in filtru asa ar trebui sa il pui. posibil sa fie ceva de la pregatirea de transport a masinii si la livrare au uitat sa o scoata?1 point
-
Multumesc pentru lamuriri @ShadoWzZ ! Cand o sa ajung in acel punct, sigur voi lua legatura cu ei. Am terminat si prima etapa impreuna. Eu zic ca nu stam rau pe partea de consum . O sa mai urmeze inca 1.500 km cu plafon de <4.500-5.000 rpm si urcam treptat catre "zona rosie". Acum ca putem sari si peste 3.000 rpm, parca se schimba motorul! Sunt foarte (placut) suprins de cum se schimba comportamentul masinii pe Sport, dar mai ales al ansamblului motor - cutie. Nu da senzatia de "bagat in scaun", dar "Gizas - that fast"?! Zici ca nici nu depune efort sa ajunga la viteze cenzurate... Fan Diesel, ca fan Diesel, dar nu are cum sa nu-ti placa un astfel de motoras1 point
-
1 point
-
Nu le pune intrebari prea grele ca ii blochezi. Vrei sa iti strici relatia cu ei?1 point
-
1 point
-
Senzorii nu o sa merga atita timp cat ai cablajul defect.Verifica senzorul dreapta fata...cel din lateral.Conectorul si cablajul.1 point
-
Incredibil de frumoasa masina, display-ul ala digital de la volan, 240cp... offf!!! Am programat sa cumpar una asemanatoare undeva in toamna, insa din pacate nu cred ca o sa ma duc chiar la 240cp, decat daca am vreun noroc chior sa prind una la vreo licitatie! Hai, spune-mi cat a costat toata minunatia asta, ca sa fiu sigur ca nu o sa dau comanda la niciun dealer Drumuri bune si sa va bucurati de masina, atat tu cat si familia ta. Postul ala m-a deranjat personal si mi-a creat o senzatie de rau. Cred ca unii oameni sunt idioti iremediabil. Ce nu inteleg unii este ca ar fi mai potrivit sa-ti invidieze pozitia in companie, datorita careia esti indreptatit sa conduci o masina de acest tip, nu obiectul in sine... pentru ca oricum iti permiti oricand unul pe persoana fizica.1 point
-
M-am uitat si eu initial la APR, tot datorita feedback-ului vazut pe forumurile de prin state. Dealer-ul APR din Bucuresti insa este absolut varza. Dupa ce-am interactionat putin cu el, nu l-as lasa nici sa-mi spele masina, sigur greseste ceva. Spre exemplu, pur si simplu nu stia ce-i aia "soft la cutie", efectiv nu stia ca exista asa ceva. Apoi imi explica el cum face el sa puna softurile si explicatia era de genul "apas acolo pe UPLOD si-mi da ei ce sa pun, n-ar trebui sa fie probleme".1 point
-
150 de lei am platit eu la reprezentanta . O abureala sa iti mai tamponeze niste bani din buzunar nu am inteles rostul acestei inspectii .1 point
-
Da, si ce ai facut? e diferenta de pret asa de mare la doua bidoane de 500 ml? La lichidele OE luate de la reprezentanta eu am o singura mare usurare: e o certitudine a provenientei. Ca la ce se vinde pe net si in diverse chioscuri(toti vand piese auto acum) chiar nu ai nici o certitudine.1 point
-
La reprezentanta nu prea merge cu lichidul tau de frana, Ei folosesc o instalatie speciala si trag lichidul dintr-un butoi de 20 de litri. Nu cred ca ti-l amesteca pe al tau acolo.1 point
-
Cele mai multe reprezentante nu te vor lasa sa aduci consumabilele din alta parte, pentru ca nu pot garanta calitatea lor nefiind cumparate de la ei, asadar nu-ti pot acorda garantie pe manopera. Si daca nu faci revizia in reteaua Skoda ti se va anula garantia masinii. Deci nu platesti revizia dublu (cam la jumate iesi daca o faci in alta parte) ca sa se imbogateasca ei ci ca sa pastrezi garantia masinii.1 point
-
uleiul e de vina atunci?as vrea sa vad un bxe cu axa originala la 300kkm,daca nu nu ia iesit biela prin bloc1 point
-
Eu in tara alimentez 3 masini, 1 de servici si 2 personale, numai Lukoil, de foarte multi ani, si nu am avut nicio problema. In masinile personale motorina Ecto Super Diesel, iar in cea de servici, cand - cum, ba Ecto, ba Euro. Legat de continutul de biodiesel, la LukOil, motorina standard are 0% continut pe eticheta, iar cea premium, max. 6,5 % (parca). Am intrebat baietii de la benzinarie, si mi-au spus ca pe timp de iarna, la motorina premium continutul de biodiesel este redus pana la 0%, insa pe timp de vara acesta variaza intre 3,5 si 6,5 %. Daca ei mint, mint si eu. Dar la prima alimentare fac o poza la pompe cu etichetele cu cotinutul carburantului. Ba chiar mai mult, in decembrie am alimentat Omv MaxxMotion Diesel, un plin. Abia am asteptat sa se termine, asa galagioasa mi s-a parut. Dar probabil e efectul placebo.1 point
-
Eu alimentez la doar de la Lukoil. Mi-am schimbat parerea despre ei dupa ce am aflat de la firma care face audit la Lukoil Romania in ce conditii bune se face motorina. Nu am avut probleme pana acum deloc desi alimentez de ani buni. Tot acea companie face si auditul la OMV - Petrom si mi-au explicat ca motorina de la Lukoil e calitativ mai buna decat cea de la OMV, adica produsul finit. Ca in anumite statii ei fac nu stiu ce cu ea... aia e alta treaba. Cea de la MOL in schimb este toata importata. Am un coleg care are firma de curierat si a avut un golf 4 TDI cu 450.000 km la bord facuti doar de el cu motorina de la Lukoil. Nu a avut nici o problema, la fel si celelalte masini din compania lui.1 point
-
Nu doar practic ci si teoretic 5w40 e mai vascos la 40 de grade fata de un 5w30, deci si la tempereturi mai mici ceea ce inseamna "la rece" e mai vascos, dupa datele de mai jos mult mai vascos: - 5w40: https://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/52/original/8100_X-cess_5W-40_%28GB%29.pdf?1420818184 - 5w30: https://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/55/original/8100_X-clean__5W-30_%28GB%29.pdf?1338907474 Exista 5w30 cu norma 505.01: https://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/79741/original/8100_X-clean_FE_5W-30_%28GB%29.pdf?1441900958 diferenta de vascozitate la 100 de grade si de HTHS la 150 de grade nu e asa de mare fata de 5w40 de mai sus, in schimb la 40 de grade in jos va apare o diferenta imensa de vascozitate. Daca ne gandim ca motorul lucreaza mult la rece jumate de an si tot anul din cauza pornirilor dese, si ca mai mult suntem blocati in trafic, si span nu prea avem unde sa-i dam din cauza radarelor, se ajunge la concluzia ca si un HTHS de 3,5 face acelasi lucru cu unul de 3,6 sau 3,7. Oricum nici 0w40 nu e smecherie pt. PD fiindca nu are 505.01: https://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/57/original/8100_X-max_0W-40_%28GB%29.pdf?14220184941 point
-
5w40 e un ulei mai gros la rece fata de 5w30 . Cum protejeaza axa cu came 5w40 ? Ajungand mai greu in sistemul de ungere fiind mai gros si afara mai frig ???1 point
-
0 points
-
-1 points
-
Pentru mine revizia inseamna sa schimbi toate filtrele nu doar cel de ulei-1 points
-
-1 points
-
Nop, deloc, am vrut doar sa mai trec si pe la reprezentanta sa mai bag o intrare pe istoric si carte service, oarecum doveditoare pentru potentiali cumparatori ca masina este ok (stiu ca multi au fixuri sa vada intrari la reprezentanta etc.. am zis sa o fac si pe asta). Si ei nu accepta piesele mele.. doar ale lor, am ales ce aveau ei mai bun.. un ulei ce este recomandat de multi din ce am observat, ramane de vazut cum se va comporta.-1 points
-
Oricum trebuia sa fac revizia ca ajunsesem pe la 8500 km .. si dupa iarna eu de obicei fac revizia, in capul meu uleiul fiind "frecat" pe timp de iarna de la temperaturi negative la 100+ grade .. isi pierde din proprietati Merci frumos.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00