Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.04.2018 în toate secţiunile

  1. Dupa excursia de mai sus a aparut posibilitatea sa lucrez pentru o perioada intr-o tara din europa de vest cu autostrazi multe si scumpe unde de altfel ma aflu si acum. Masina nu am luat-o cu mine momentan, si-a petrecut iarna intr-un garaj incalzit. Eu am cam venit in Romania la fiecare cateva weekenduri si am mai mers cu ea. Am mai adunat in perioada asta vreo 15 mii de km. Inca sunt nehotarat daca sa o aduc cu mine aici sau sa o mai las in Bucuresti, principala problema fiind lipsa unui loc de parcare adecvat (lasatul noaptea pe strada avand numere romanesti cred ca i-ar dauna grav acoperisului ). Masina a trecut printr-o serie de imbunatatiri, toate OEM de care sunt foarte mandru, mi se pare ca am cam pus punct modificarilor ce meritau a fi facute din punctul meu de vedere. Am instalat faruri xenon cu autoleveling si lumini de curbe, bluetooth si buton resetare TPMS. Instalarea a facut-o @Al Bundy caruia ii multumesc pentru rabdare. M-au ajutat cu sfaturi mai multi colegi de pe forum, le multumesc si lor. Pozele nu sunt cele mai artistice, nu am avut inca timp sa ajung cu masina intr-o locatie frumoasa.
    7 points
  2. 6 points
  3. Nu le pune intrebari prea grele ca ii blochezi. Vrei sa iti strici relatia cu ei?
    5 points
  4. Job done! Atelier: Detail Protekt Geamuri: Llumar ATR05 Titanium VLT=5% (transmisia luminii vizibile), VLR=12% (reflectia energiei solare), TSER=70% (reflectia totala a energiei solare), UV<1% (transmisia UV) Faruri si proiectoare: Llumar Platinum 200μ Mi-a facut si un mic test la o bucata de folie. Am tras amandoi de ea si nu se rupea, este destul elastica. Apoi am tinut-o intinsa si am incercat sa o perforez cu un obiect metalic, pur si simplu nu trecea prin ea. Pentru placuta inmatriculare spate, i-am rugat sa-mi puna o bucata de folie transparenta direct pe hayon ca sa pot veni ulterior cu dubu adeziva pe ea pentru fixarea numarului fara suport. Acel suport de pe spate pica ca naiba, deci trebuie rejectat. Acele nituri in care intra surubul, ies in relief un pic. Au decupat folia in jurul lor si se vor astupa din grosimea benzii dublu adezive si golurile stantarii literelor pe placuta de inmatriculare. Toata distractia a durat 3h si nota de plata 700ron (500 geamuri si 200 faruri si proiectoare). Baietii mi s-au parut destul de profi, cu exceptia unor mici particule de praf din atmosfera (zic ei) ramase in unele zone intre folie si geam (cat varful unui ac). Ei spun ca nu vor fi probleme. Ele se vad doar de aproape si cu zoom maxim Na, nu exista perfectiune. Per total sunt multumit de cum a iesit.
    4 points
  5. Multumesc, o sa ma uit. Sincer nu stiu daca golf-ul cabrio are oala aia in portbagaj in care sa stea roata de rezerva. Am uitat sa trec tot la capitolul "realizari" si faptul ca mi-am cumparat asta
    4 points
  6. Nu e greseala, in fiecare an la S5 mi-au dat scoruri d-astea, anul asta doar au fost si mai spectaculosi. Din ce mi-a zis brokerul, de fapt raspunsul e "nu vrem sa asiguram astfel de masini" dar nu au voie legal sa te refuze asa ca-ti da o oferta d-asta de "iesi dreaq afara"
    4 points
  7. VA SALUT . Dupa 2 luni de asteptare mi-a ajuns si mie masina , un Volkswagen Passat B8 2.0 TDI, 150 CP , Fabricatie 2018 . Acum sa insir optionalele masinii : 2 Interfete USB pentru iPod/iPhone inclusiv AUX-IN Active Info Display- afisaj digital pentru instrumente bord App-Connect Drive Net Faruri LED Basic -reglare automata a distantei de iluminare -lumini de drum permanente cu LED Functie Safelock pentru inchiderea centralizata Pachet Business Comfortline -Aer conditionat automat „Climatronic" Pachet Function: -Alarma antifurt -Pachet iarna Pachet sport R-Line -suspensie sport, garda la sol coborata cu cca. 15 mm -directie progresiva -privacy glass, geamuri laterale spate si luneta cu 65% absorbtie a luminii Plafon in culoare negru titan Radio CD Composition Media Selectarea modului de conducere Permite configurarea de catre sofer a directiei, acceleratiei, sistemului de climatizare si, daca sunt alese, a sistemului Adaptive Cruise Control si a suspensiei cu reglare adaptiva.In plus, ofera si 4 configuatii prestabilite: Confort, Normal, Sport sau Eco. Volan multifunctional piele incalzit cu comenzi pentru cutia de transmisie DSG Jante Monterey 18 inch culoare: Gri (mangan grey metallic) Momentan am doar 120 km si sunt foarte multumit si placut surprins de masina , se comporta exemplar , nu se aude nimic in ea , foarte bine antifonata si confortabila . Atasez mai jos cateva poze . Mai adaug cateva poze
    3 points
  8. Custom subwoofer passat cc Masina are sistem audio standard ,se aude decent ,medii si inalte ,dar parca lipsea putin bass. Difuzor Focal Performance Sub P 25 Amplificator Hertz Conditia Nr 1 a fost sa nu fie nimic la vedere si asta a iesit:
    3 points
  9. Nu e chiar asa simpla problema, depinde de soft, de cat de mult e impins etc. Lasand la o parte pierderea de cai, poti da in detonatii, ceea ce e o problema majora. Mie MRC mi-a spus foarte clar ca nu mai am voie sa bag 95 (desi stock, masina cere doar 95), ci doar 99/100. Mi-a spus ca pe langa faptul ca pierd minim 40cp, este realmente periculos pentru masina sa fac asta. Nu ar trebui sa aiba o astfel de eroare dyno-ul, cel putin nu intentionata. Masina mea are 333cp de fabrica si a scos 331cp cu softul stock pe dyno la TCM.
    3 points
  10. Multumesc pentru lamuriri @ShadoWzZ ! Cand o sa ajung in acel punct, sigur voi lua legatura cu ei. Am terminat si prima etapa impreuna. Eu zic ca nu stam rau pe partea de consum . O sa mai urmeze inca 1.500 km cu plafon de <4.500-5.000 rpm si urcam treptat catre "zona rosie". Acum ca putem sari si peste 3.000 rpm, parca se schimba motorul! Sunt foarte (placut) suprins de cum se schimba comportamentul masinii pe Sport, dar mai ales al ansamblului motor - cutie. Nu da senzatia de "bagat in scaun", dar "Gizas - that fast"?! Zici ca nici nu depune efort sa ajunga la viteze cenzurate... Fan Diesel, ca fan Diesel, dar nu are cum sa nu-ti placa un astfel de motoras
    2 points
  11. Etapa urmatoare mi-am propus sa termin cu interiorul,cel putin cu lucrurile vizibile ce ma deranjau: scaun sofer rupt,am tot cautat nu am gasiti nici unul sa fie acelasi model si sa nu fie rupt,am decis sa iau unul de pe dreapta si sa il imbrac pe cel al meu de la sofer. Sezut-ul a fost relativ usor de schimbat intre ele,doar la spatar am avut putin de munca dar insfarsit am scapat de rupturi,am ramas si cu material extra in caz de nevoie de pe celalalt Mai trebuie trase tijele de sub sa intinda dar m-am grabit ca masina avea de facut un drum de azi dimineata si riscam sa circul fara scaun,asta e,revin maine pe problema.
    2 points
  12. După 60 de Kilometri.
    2 points
  13. Salutare tuturor, Dupa 10 ani de convietuire cu fosta masina un Golf IV (de altfel masina foarte buna) a venit timpul pentru o noua masina.Asa ca dupa ceva cautari am ajuns la asta: Golf VI echipare Style motorizare 1.6 tdi 105 cp culoare negru. Fata de fostul Golf acesta este un pic mai dotat: - climatronic - comenzi volan - faruri cu functie Cornering - proiectoare ceata - asistare faza lunga Light Assist - scaune incalzite tapiterie Alcantara - cotiera fata-spate - lumini ambientale - geamuri cu tenta verzuie - jante OEM 16" Toronto - kit roata rezerva (nu m-am obisnuit inca cu lipsa rotii de rezerva) Mi-ar fi placut si senzori parcare, dar nu a fost sa fie! La mers se prezinta foarte bine,suspensie bine echilibrata,motor silentios si suficient de vioi (vin de pe un clasic ALH cu soft). Acum are un HU RCD310 care urmeaza a fi inlocuit cu un RCD330G Plus, in cel mai scurt timp posibil! Si cateva poze cu ea.
    1 point
  14. @yanq s-a lucrat cu grija si atentie. Plus ca la faruri au lasat folia mai lunga si au continuat-o si sub capota. @bishny2003 multzam. Nu ca e a mea dar ma face sa intorc capul dupa ea dupa ce parchez
    1 point
  15. Foarte frumoasa masinuta, @Rafyrr! Sa o stapanesti sanatos multi km, fara probleme si fara incidente! Jantele Monterey arata senzational pe Passat!
    1 point
  16. De azi ursul are buletin definitiv ?
    1 point
  17. Multumesc pe aceasta cale colegului @eyesbloom si lui Andi Bolea (realizatorul proiectului) @bubu182 Multumesc! Incinta a fost confectionata din mdf si este sealed (cica asa e cel mai ok ) Bass-ul se aude ....mai mult decat e necesar ( la masuratori a scos aprox 300W ) Schimba radical sound-ul @lambda_dryver Multumesc! Realizarea incintei in acea zona a fost o adevarata provocare deoarece a trebuit respectat litrajul din specificatiile difuzorului.
    1 point
  18. Am revenit la jantele de vara. A primit si cauciucuri noi 18”.
    1 point
  19. Arcuri oe de coborare este cam ce a luat si @The_Ego
    1 point
  20. Poți atașa un Link ceva de unde ai cumparat furtunul respectiv? Ar fi de ajutor pentru cine are nevoie.
    1 point
  21. Nu doar Golf-uri. Cred ca tot ce avea 2.0 TFSI. Depre perioada nu pot comenta, pentru ca nu cunosc, dar stiu sigur ca treaba asta era valabila si pe Octavia RS si pe Leon Cupra. Sunt sigur ca ai fi fost multumit de oricare dintre cele doua harti. Era interesant totusi daca aveai posibilitatea sa faci o comparatie intre ele ca sa vezi cum se simt in real life. Eu am comparat APR Stg 1 (370/520) pe 7R cu DSG in 6 trepte si ABT Stg 1 (370/480) pe 7.5R cu DSG in 7 trepte. Diferentele sunt enorme. Chiar si cu un DSG mai vechi, APR este net superior la toate capitolele: acceleratie, lag la low RPM, power delivery. Si totusi sunt oameni care platesc 2600 EUR pe cutiuta asta: Unii vor spune ca e o solutie mai safe, dar am mai cunoscut cativa oameni care au testat masini ABT si nu au fost placut impresionati.
    1 point
  22. Hai ca ti-ai luat portia de down vote Ce ai bun acolo?
    1 point
  23. Se decupleaza si la manuala. Ba mai mult, se pune frana de parcare daca stai prea mult pe loc, deschizi usa soferului, scoti centura, sau opresti motorul.
    1 point
  24. BA da, te certam. FA verificarile si descoperi singur defectul.
    1 point
  25. Nu chiar.E masina de concediu. Mai fac o drumetie maine si weekendul urmator. Apoi revin la golf. De fapt vroiam sa spun ca m-am tuns. Si daca tot ai fost primul care a remarcat masina... trebuia sa vezi cum arata masina inainte sa o curat Iti fac concurenta la servicii de curatatorie.Mi-am comandat si aspirator acum. Dar sa revenim si la starul topicului...golful e bine si se odihneste acum.A sosit intre timp si suportul de la DSP , am gasit toate mufele si pinii si ramane sa am timp liber ca sa ma ocup de instalare. Astept cu emotii si OKul de la tinichigiu/vopsitor sa o duc la "operatia estetica ". Si daca am avut un pic de timp liber mi-au venit idei noi legate de roti . Ce parere aveti de varianta din atasament ?
    1 point
  26. ai auto hold pe masina ? mergi cu el activat ? cu centura pusa ?
    1 point
  27. Frumoasa investitia cu farurile, schimba mult masina plus ca ai vizibilitate. Daca nu faceai trecerea asta mai era o varianta cu farurile Osram care sunt foarte frumoase si sunt peste cele cu halogen.(le poti vedea pe topicul meu) Modelu GTI ma incanta si pe mine foarte mult si ma face sa zambesc de fiecare data cand o conduc.
    1 point
  28. Pregateste-te de inlocuire egr si buii
    1 point
  29. Clar. +5CP Si una la ceas de seara.
    1 point
  30. Superba masina...iar de motorizare pot spune ca am vazut si auzit atatea încât mi-o doresc pe urmatoarea masina. Tu ai facut alegerea corecta de anul trecut se pare
    1 point
  31. Au venit si ornamentul de evacuare! Ornament OEM,urmeaza montaj.
    1 point
  32. Garantia la cutie e oricum la revedere odata ce-ai pus soft la motor. Mai departe tu stii, cutia ta, banii tai. Eu iti sugeram modificarea la cutie nu pentru performante, ci pentru fiabilitate.
    1 point
  33. unde s a ajuns cu dpf ul asta sa scoti masina sa mergi 30 km ca sa faci regenerare!!???dpf ul s a inventat sa protejeze mediul nu sa va ia voua din timpul liber!!!parerea mea e sa folositi masina normal si sa nu mai fiti obsedati de dpf filtrul se poate regenera si in oras la 50 km la ora se poate curata si pe autostrada folositi masina pt a va usura viata nu pt a va complica!!!v ati luat auto pt mobilitate nu pt bibelou!!!drumuri bune !
    1 point
  34. Din cauza ca am descoperit capsula vacuumatica fisurata la turbina imi incarca f repede filtrul dpf deoarece turbina functioneaza la un sfert din putere deci uitati cum un defect influenteaza indirect alt mecanism!!de acea daca e masina ok e bine sa o duceti la turatii ridicate sau cel putin cum se indica cativa km la 3200 de ture in treapta a 2 a cam 55 km la ora asa se curata dpf ul cand e incarcat asta e comanda pt sistem sa inceapa regenerarea!in mod normal daca folosesti masina in fiecare zi la un drum mai lung nu ar trebui sa fie probleme regenerarea nici nu ar trebui sa fie vizibila e bine sa fii atent cu masina, dar nici sa fii obsedat de dpf!!din pacate pt noi vw tdi cu dpf a fost conceput de inginerii de la vw pt un anumit fel de utilizare!!in wolfsburg eventual kassel germania unde am stat de multe ori de vorba cu ingineri germani din kassel, wolfsburg, hannover mi au explicat ca germania are autostrada practic intre orice orasele si au gandit aceasta masina pt utilizare mixta drum national plus autostrada practic pana intri pe autostrada o incalzesti iar dupa masina va functiona optim din pacate la noi se circula foarte mult bara la bara si asta nu este un dezavantaj, masina va functiona si asa dar regenerarile le va prinde prin centrul oraselor nu pe autostrada in afara orasului unde noxele sunt mai usor de absorbit de mediu de perdelele de padure de pe langa autostrazi!!
    1 point
  35. se vireaza roata, se desface protectia de plastic de la contraaripa si poti ajunge la pompa
    1 point
  36. Spuneam pe la inceputul prezentarii acestei masini ca la cumpararea ei, neamtul a spus ca o sa primesc si un Jetbag... doar ca nu e disponibil pe moment, fiind dat in imprumut, am zis " oauuu, super, sigur o sa-l vad.. NU" .. surprinzator la 3 luni de la achizitie.. JetBagul a ajuns la mine, cu tot cu cheile de la bare, pt. care imi facem probleme cum o sa reusesc sa le deschid. Sunt tare incantat de cutie, chiar daca are o fisura pe o parte ( nu e chiar dezastru), E Kamei, are 2.2m lungime si 0.5m latime, am pus-o azi pe masina sa vedem cum sta, e perfecta, o sa fie foarte folositoare in concediu Si mai zicem ca nemtii nu mai sunt nemti !... pe naiba, nu mi-a venit sa cred ca a trimis-o!
    1 point
  37. Am profitat de minivacanta si am fost in Republica Moldova. Eu mai fusesem acum vreo 10 ani, sotia nu mai fusese. Am plecat pe marti pe la 4 dimineata si am mers tot drumul prin temperaturi de -5, -7 grade. Acoperisul laudat prin toate review-urile ca are nu-stiu-cate (later edit: 3) straturi si-a facut treaba foarte bine, nu mai mersesem pana acum la temperaturi scazute si nu am avut deloc senzatia ca vine frig prin el. In Moldova, drumul de la vama Albita pana la Chisinau este bun, nu trece prin localitati, destul de putin trafic. In oras insa dumurile au fost destul de proaste, nu neaparat cu gropi dar foarte ondulate. Am vizitat Cramele Cricova, magazine, piata centrala, mall-urile, fabrica de bomboane Bucuria si am plecat duminica seara foarte incantati de acolo. Pe drumul de intors insa, fix cand am iesit din Chisinau a inceput sa ninga tare si pana la granita nu am vazut nici o masina de dezapezire sau care sa dea cu ceva pe jos. A fost un moment mai tensionat cand se facuse gheata pe jos, niste camioane nu mai reuseau sa urce un deal, 2 masini intrasera intr-un sant incercand sa le evite si se formase un fel de ambuteiaj dar am trecut cu bine prin el. Masina s-a comportat bine pe drumurile acoperite cu zapada, nu am avut nici o probema. A mers bine si cu benzina moldoveneasca de 3,2 lei / litru. De la granita cu Romania nu a mai nins, smooth sailing pana acasa. Statistici la final de drum: 1100 km, 7.8 l/100 km. In alta ordine de idei, in familie avem un Hyundai Tucson cumparat de nou in 2007, care acum are cam 20.000km, cu care nu merge nimeni si tot zic ca il iau eu sa merg cu el si sa bag golful la iernat dar inca nu gasesc forta interioara sa fac asta. O sa vad cand o sa inceapa sa ninga si in Bucuresti. Km se apropie de 60.000, trebuie sa ma pregatesc de revizie (au trecut 6 luni de la precedenta). Am masina de 9 luni si am mers 30.000 km cu ea. Nu e rau avand in vedere ca 8 ore pe zi le petrec intr-un birou Am facut si o poza special pentru forum.
    1 point
  38. Erau niste panouri care delimitau exact unde e voie cu masina si unde nu. Totul a fost facut in spiritul legii : ) Multumesc pentru Vigilenta!
    1 point
  39. Mike. Sunt doar curios.... Ai incercat vreodata alt ulei, in afara de Castrol? Esti convins ca uleiul folosit de tine este cea mai buna optiune in banii aia? Nu vreau sa-ti par Gica-contra... Dar pui in motor o mizerie cu iz "titanic"....
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!