Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.04.2018 în toate secţiunile
-
Dupa excursia de mai sus a aparut posibilitatea sa lucrez pentru o perioada intr-o tara din europa de vest cu autostrazi multe si scumpe unde de altfel ma aflu si acum. Masina nu am luat-o cu mine momentan, si-a petrecut iarna intr-un garaj incalzit. Eu am cam venit in Romania la fiecare cateva weekenduri si am mai mers cu ea. Am mai adunat in perioada asta vreo 15 mii de km. Inca sunt nehotarat daca sa o aduc cu mine aici sau sa o mai las in Bucuresti, principala problema fiind lipsa unui loc de parcare adecvat (lasatul noaptea pe strada avand numere romanesti cred ca i-ar dauna grav acoperisului ). Masina a trecut printr-o serie de imbunatatiri, toate OEM de care sunt foarte mandru, mi se pare ca am cam pus punct modificarilor ce meritau a fi facute din punctul meu de vedere. Am instalat faruri xenon cu autoleveling si lumini de curbe, bluetooth si buton resetare TPMS. Instalarea a facut-o @Al Bundy caruia ii multumesc pentru rabdare. M-au ajutat cu sfaturi mai multi colegi de pe forum, le multumesc si lor. Pozele nu sunt cele mai artistice, nu am avut inca timp sa ajung cu masina intr-o locatie frumoasa.7 points
-
6 points
-
5 points
-
Nu le pune intrebari prea grele ca ii blochezi. Vrei sa iti strici relatia cu ei?5 points
-
Job done! Atelier: Detail Protekt Geamuri: Llumar ATR05 Titanium VLT=5% (transmisia luminii vizibile), VLR=12% (reflectia energiei solare), TSER=70% (reflectia totala a energiei solare), UV<1% (transmisia UV) Faruri si proiectoare: Llumar Platinum 200μ Mi-a facut si un mic test la o bucata de folie. Am tras amandoi de ea si nu se rupea, este destul elastica. Apoi am tinut-o intinsa si am incercat sa o perforez cu un obiect metalic, pur si simplu nu trecea prin ea. Pentru placuta inmatriculare spate, i-am rugat sa-mi puna o bucata de folie transparenta direct pe hayon ca sa pot veni ulterior cu dubu adeziva pe ea pentru fixarea numarului fara suport. Acel suport de pe spate pica ca naiba, deci trebuie rejectat. Acele nituri in care intra surubul, ies in relief un pic. Au decupat folia in jurul lor si se vor astupa din grosimea benzii dublu adezive si golurile stantarii literelor pe placuta de inmatriculare. Toata distractia a durat 3h si nota de plata 700ron (500 geamuri si 200 faruri si proiectoare). Baietii mi s-au parut destul de profi, cu exceptia unor mici particule de praf din atmosfera (zic ei) ramase in unele zone intre folie si geam (cat varful unui ac). Ei spun ca nu vor fi probleme. Ele se vad doar de aproape si cu zoom maxim Na, nu exista perfectiune. Per total sunt multumit de cum a iesit.4 points
-
4 points
-
Nu e greseala, in fiecare an la S5 mi-au dat scoruri d-astea, anul asta doar au fost si mai spectaculosi. Din ce mi-a zis brokerul, de fapt raspunsul e "nu vrem sa asiguram astfel de masini" dar nu au voie legal sa te refuze asa ca-ti da o oferta d-asta de "iesi dreaq afara"4 points
-
VA SALUT . Dupa 2 luni de asteptare mi-a ajuns si mie masina , un Volkswagen Passat B8 2.0 TDI, 150 CP , Fabricatie 2018 . Acum sa insir optionalele masinii : 2 Interfete USB pentru iPod/iPhone inclusiv AUX-IN Active Info Display- afisaj digital pentru instrumente bord App-Connect Drive Net Faruri LED Basic -reglare automata a distantei de iluminare -lumini de drum permanente cu LED Functie Safelock pentru inchiderea centralizata Pachet Business Comfortline -Aer conditionat automat „Climatronic" Pachet Function: -Alarma antifurt -Pachet iarna Pachet sport R-Line -suspensie sport, garda la sol coborata cu cca. 15 mm -directie progresiva -privacy glass, geamuri laterale spate si luneta cu 65% absorbtie a luminii Plafon in culoare negru titan Radio CD Composition Media Selectarea modului de conducere Permite configurarea de catre sofer a directiei, acceleratiei, sistemului de climatizare si, daca sunt alese, a sistemului Adaptive Cruise Control si a suspensiei cu reglare adaptiva.In plus, ofera si 4 configuatii prestabilite: Confort, Normal, Sport sau Eco. Volan multifunctional piele incalzit cu comenzi pentru cutia de transmisie DSG Jante Monterey 18 inch culoare: Gri (mangan grey metallic) Momentan am doar 120 km si sunt foarte multumit si placut surprins de masina , se comporta exemplar , nu se aude nimic in ea , foarte bine antifonata si confortabila . Atasez mai jos cateva poze . Mai adaug cateva poze3 points
-
3 points
-
Nu e chiar asa simpla problema, depinde de soft, de cat de mult e impins etc. Lasand la o parte pierderea de cai, poti da in detonatii, ceea ce e o problema majora. Mie MRC mi-a spus foarte clar ca nu mai am voie sa bag 95 (desi stock, masina cere doar 95), ci doar 99/100. Mi-a spus ca pe langa faptul ca pierd minim 40cp, este realmente periculos pentru masina sa fac asta. Nu ar trebui sa aiba o astfel de eroare dyno-ul, cel putin nu intentionata. Masina mea are 333cp de fabrica si a scos 331cp cu softul stock pe dyno la TCM.3 points
-
Multumesc pentru lamuriri @ShadoWzZ ! Cand o sa ajung in acel punct, sigur voi lua legatura cu ei. Am terminat si prima etapa impreuna. Eu zic ca nu stam rau pe partea de consum . O sa mai urmeze inca 1.500 km cu plafon de <4.500-5.000 rpm si urcam treptat catre "zona rosie". Acum ca putem sari si peste 3.000 rpm, parca se schimba motorul! Sunt foarte (placut) suprins de cum se schimba comportamentul masinii pe Sport, dar mai ales al ansamblului motor - cutie. Nu da senzatia de "bagat in scaun", dar "Gizas - that fast"?! Zici ca nici nu depune efort sa ajunga la viteze cenzurate... Fan Diesel, ca fan Diesel, dar nu are cum sa nu-ti placa un astfel de motoras2 points
-
2 points
-
Etapa urmatoare mi-am propus sa termin cu interiorul,cel putin cu lucrurile vizibile ce ma deranjau: scaun sofer rupt,am tot cautat nu am gasiti nici unul sa fie acelasi model si sa nu fie rupt,am decis sa iau unul de pe dreapta si sa il imbrac pe cel al meu de la sofer. Sezut-ul a fost relativ usor de schimbat intre ele,doar la spatar am avut putin de munca dar insfarsit am scapat de rupturi,am ramas si cu material extra in caz de nevoie de pe celalalt Mai trebuie trase tijele de sub sa intinda dar m-am grabit ca masina avea de facut un drum de azi dimineata si riscam sa circul fara scaun,asta e,revin maine pe problema.2 points
-
2 points
-
Salutare tuturor, Dupa 10 ani de convietuire cu fosta masina un Golf IV (de altfel masina foarte buna) a venit timpul pentru o noua masina.Asa ca dupa ceva cautari am ajuns la asta: Golf VI echipare Style motorizare 1.6 tdi 105 cp culoare negru. Fata de fostul Golf acesta este un pic mai dotat: - climatronic - comenzi volan - faruri cu functie Cornering - proiectoare ceata - asistare faza lunga Light Assist - scaune incalzite tapiterie Alcantara - cotiera fata-spate - lumini ambientale - geamuri cu tenta verzuie - jante OEM 16" Toronto - kit roata rezerva (nu m-am obisnuit inca cu lipsa rotii de rezerva) Mi-ar fi placut si senzori parcare, dar nu a fost sa fie! La mers se prezinta foarte bine,suspensie bine echilibrata,motor silentios si suficient de vioi (vin de pe un clasic ALH cu soft). Acum are un HU RCD310 care urmeaza a fi inlocuit cu un RCD330G Plus, in cel mai scurt timp posibil! Si cateva poze cu ea.1 point
-
1 point
-
Foarte frumoasa masinuta, @Rafyrr! Sa o stapanesti sanatos multi km, fara probleme si fara incidente! Jantele Monterey arata senzational pe Passat!1 point
-
1 point
-
Multumesc pe aceasta cale colegului @eyesbloom si lui Andi Bolea (realizatorul proiectului) @bubu182 Multumesc! Incinta a fost confectionata din mdf si este sealed (cica asa e cel mai ok ) Bass-ul se aude ....mai mult decat e necesar ( la masuratori a scos aprox 300W ) Schimba radical sound-ul @lambda_dryver Multumesc! Realizarea incintei in acea zona a fost o adevarata provocare deoarece a trebuit respectat litrajul din specificatiile difuzorului.1 point
-
Multumesc. Pentru parcare ma ajuta camera spate. Am jaluzele la geamurile spate dar tot este deranjant pentru copii cand este soare puternic. Nu am vrut sunset ca nu are tenta atat de inchisa. Plus ca mi s-a pus pata ca se vede absolut tot in interior, pitici, multi pitici. La masina asta predomina contrastul alb/negru deci, zic eu, este ca o completare. Jantele astept sa apara1 point
-
1 point
-
1 point
-
Poți atașa un Link ceva de unde ai cumparat furtunul respectiv? Ar fi de ajutor pentru cine are nevoie.1 point
-
Nu doar Golf-uri. Cred ca tot ce avea 2.0 TFSI. Depre perioada nu pot comenta, pentru ca nu cunosc, dar stiu sigur ca treaba asta era valabila si pe Octavia RS si pe Leon Cupra. Sunt sigur ca ai fi fost multumit de oricare dintre cele doua harti. Era interesant totusi daca aveai posibilitatea sa faci o comparatie intre ele ca sa vezi cum se simt in real life. Eu am comparat APR Stg 1 (370/520) pe 7R cu DSG in 6 trepte si ABT Stg 1 (370/480) pe 7.5R cu DSG in 7 trepte. Diferentele sunt enorme. Chiar si cu un DSG mai vechi, APR este net superior la toate capitolele: acceleratie, lag la low RPM, power delivery. Si totusi sunt oameni care platesc 2600 EUR pe cutiuta asta: Unii vor spune ca e o solutie mai safe, dar am mai cunoscut cativa oameni care au testat masini ABT si nu au fost placut impresionati.1 point
-
1 point
-
Se decupleaza si la manuala. Ba mai mult, se pune frana de parcare daca stai prea mult pe loc, deschizi usa soferului, scoti centura, sau opresti motorul.1 point
-
Nu chiar.E masina de concediu. Mai fac o drumetie maine si weekendul urmator. Apoi revin la golf. De fapt vroiam sa spun ca m-am tuns. Si daca tot ai fost primul care a remarcat masina... trebuia sa vezi cum arata masina inainte sa o curat Iti fac concurenta la servicii de curatatorie.Mi-am comandat si aspirator acum. Dar sa revenim si la starul topicului...golful e bine si se odihneste acum.A sosit intre timp si suportul de la DSP , am gasit toate mufele si pinii si ramane sa am timp liber ca sa ma ocup de instalare. Astept cu emotii si OKul de la tinichigiu/vopsitor sa o duc la "operatia estetica ". Si daca am avut un pic de timp liber mi-au venit idei noi legate de roti . Ce parere aveti de varianta din atasament ?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Daa dai dsg'ul pe sport, nu cred ca e acelasi lucru cu modul sport din DMS. Din dsg o sa dai doar cutia pe sport, in timp ce in DMS, cum zicea Doru, mai modifici di alte acareturi. Eu daca merg pe ECO si am suspensia pe confort, motorul+cutia in eco, directia pe normal, si ii dau cutia in S sa fac o depasire, restul raman la fel. Nici macar motorul nu trece pe sport, ca nu se activeaza soundaktor'ul ala ce il am.1 point
-
Frumoasa investitia cu farurile, schimba mult masina plus ca ai vizibilitate. Daca nu faceai trecerea asta mai era o varianta cu farurile Osram care sunt foarte frumoase si sunt peste cele cu halogen.(le poti vedea pe topicul meu) Modelu GTI ma incanta si pe mine foarte mult si ma face sa zambesc de fiecare data cand o conduc.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Garantia la cutie e oricum la revedere odata ce-ai pus soft la motor. Mai departe tu stii, cutia ta, banii tai. Eu iti sugeram modificarea la cutie nu pentru performante, ci pentru fiabilitate.1 point
-
M-am uitat si eu initial la APR, tot datorita feedback-ului vazut pe forumurile de prin state. Dealer-ul APR din Bucuresti insa este absolut varza. Dupa ce-am interactionat putin cu el, nu l-as lasa nici sa-mi spele masina, sigur greseste ceva. Spre exemplu, pur si simplu nu stia ce-i aia "soft la cutie", efectiv nu stia ca exista asa ceva. Apoi imi explica el cum face el sa puna softurile si explicatia era de genul "apas acolo pe UPLOD si-mi da ei ce sa pun, n-ar trebui sa fie probleme".1 point
-
Un alt week end, alti aproape 200 km plimbati prin Bucuresti si imprejurimi. Jucaria asta, lasand la o parte ca a detronat Leon-ul de pe pozitia de masina de “familie”, dar si de “senzatii”, incepe sa-si merite banii Aproape 5.000 de km in 6 luni. Mai mult decat ma asteptam dar tot raul spre bine. De la 2 plinuri de benzina pe luna la Leon am ajuns la nici macar unul. Cu putina rabdare cred ca reusesc sa merg 2 luni legate cu un plin. E bine ca mai ia si el o pauza ca a ajuns la 54.000km in 3 ani si 3 luni. Pana acum masina n-a ramas in “pana prostului”. Acum, ca a venit caldura, sunt constant peste 100km range in bord, cam 120km medie, desi am vazut si 150km. Incarcarile, daca sunt facute cu cap, nu mananca din timpul util al zilei si, desi e nevoie de putina ajustare (cumparaturi la Kaufland in loc de Mega sa se incarce masina, de ex.), nu e un capat de lume. In continuare cel mai mult timp il pierd la spalatorii; macar de as putea incarca acolo cat stau... M-am jucat putin si cu surata mai bine vazuta si cunoscuta si nu m-a dat pe spate. Mare diferenta de spatiu la interior nu prea este si portbagajul e micut la i3. Directia e mai tare, da, dar se simte prea artificiala; macar la e-Up! e usoara si potrivita pentru oras. Nava asta spatiala trage si arata mult mai bine si mai “potrivit” unei masini electrice dar... daca as da timpul inapoi nu as alege altceva. Bine, asta daca ignor acele momente petrecute in Model S, care este o masina pe care nu o s-o uit prea curand, dar pretul ala... Mi-as dori o autonomie mai mare, da. Dar nu pentru ca nu ma/ne descurcam cu asta, ci pentru ca imi(ne) place atat de mult masina asta incat as vrea sa merg oriunde cu ea; litoralul e departe si la propriu si la figurat Daca stau bine sa ma gandesc, daca ar fi avut un motor termic nu cred ca mi-ar fi placut la fel de mult, ar fi fost doar o masina; deci nu masina e cea care face diferenta, ci motorul si experienta full-electric. Nu stiu ce ne rezerva viitorul dar daca merge macar pe drumul asta eu ma declar multumit. Foarte multumit!1 point
-
unde s a ajuns cu dpf ul asta sa scoti masina sa mergi 30 km ca sa faci regenerare!!???dpf ul s a inventat sa protejeze mediul nu sa va ia voua din timpul liber!!!parerea mea e sa folositi masina normal si sa nu mai fiti obsedati de dpf filtrul se poate regenera si in oras la 50 km la ora se poate curata si pe autostrada folositi masina pt a va usura viata nu pt a va complica!!!v ati luat auto pt mobilitate nu pt bibelou!!!drumuri bune !1 point
-
Din cauza ca am descoperit capsula vacuumatica fisurata la turbina imi incarca f repede filtrul dpf deoarece turbina functioneaza la un sfert din putere deci uitati cum un defect influenteaza indirect alt mecanism!!de acea daca e masina ok e bine sa o duceti la turatii ridicate sau cel putin cum se indica cativa km la 3200 de ture in treapta a 2 a cam 55 km la ora asa se curata dpf ul cand e incarcat asta e comanda pt sistem sa inceapa regenerarea!in mod normal daca folosesti masina in fiecare zi la un drum mai lung nu ar trebui sa fie probleme regenerarea nici nu ar trebui sa fie vizibila e bine sa fii atent cu masina, dar nici sa fii obsedat de dpf!!din pacate pt noi vw tdi cu dpf a fost conceput de inginerii de la vw pt un anumit fel de utilizare!!in wolfsburg eventual kassel germania unde am stat de multe ori de vorba cu ingineri germani din kassel, wolfsburg, hannover mi au explicat ca germania are autostrada practic intre orice orasele si au gandit aceasta masina pt utilizare mixta drum national plus autostrada practic pana intri pe autostrada o incalzesti iar dupa masina va functiona optim din pacate la noi se circula foarte mult bara la bara si asta nu este un dezavantaj, masina va functiona si asa dar regenerarile le va prinde prin centrul oraselor nu pe autostrada in afara orasului unde noxele sunt mai usor de absorbit de mediu de perdelele de padure de pe langa autostrazi!!1 point
-
se vireaza roata, se desface protectia de plastic de la contraaripa si poti ajunge la pompa1 point
-
Erau niste panouri care delimitau exact unde e voie cu masina si unde nu. Totul a fost facut in spiritul legii : ) Multumesc pentru Vigilenta!1 point
-
Mike. Sunt doar curios.... Ai incercat vreodata alt ulei, in afara de Castrol? Esti convins ca uleiul folosit de tine este cea mai buna optiune in banii aia? Nu vreau sa-ti par Gica-contra... Dar pui in motor o mizerie cu iz "titanic"....1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00