Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.04.2018 în toate secţiunile

  1. Nu e greseala, in fiecare an la S5 mi-au dat scoruri d-astea, anul asta doar au fost si mai spectaculosi. Din ce mi-a zis brokerul, de fapt raspunsul e "nu vrem sa asiguram astfel de masini" dar nu au voie legal sa te refuze asa ca-ti da o oferta d-asta de "iesi dreaq afara"
    5 points
  2. Parerile sunt diferite, ce a intrat in Octavia 3 2015 in portbagaj fara sa fie plin pana la refuz, nu am putut muta in karoq 2018 chiar puse unele peste celelalte pana in plafon in conditiile in care diferenta este de doar 60-70 l poate chiar mai putin daca ne gandim la forma lor si nu la volum, care oricum nu se poate folosii in totalitate. Din punctul meu de vedere cine are copil mic se indreapta spre Superb, Kodiaq, Octavia sau Rapid.
    3 points
  3. @fpalexb daca esti dispus sa renunti la DSG, ceea ce nu e neaparat rau, la ~18.000 poti lua un 1.4 TSI Style nou, ok dotat; sunt niste reduceri consistente acum. Vezi pe topicul de achizitie masina noua
    2 points
  4. Cand socotesti cat dai in plus pe intretinere la 4wd vs cat risti cu DSG7 uscat (dq200), mai ca iti vine sa zici ca e chiar ieftin !
    2 points
  5. A trecut ceva vreme de cand n-am mai scris. Intre timp masina e desfacut ,din nou, pentru a face unele modificari si sa pot trage cablurile asa cum trebuie,bibilt frumos. -camera marsarier plus camera frontala in semnul VW. Camera frontala va porni dintr-un buton de la sistemul OnStar care il modific acuma. Camera frontala o voi face sa nu porneasca,atata timp cat e pornita camera de marsarier. -Am repozitionat ceasurile de la suspensie. Am facut la CNC un suport din plexiglas si vopsit crem -S-a schimbat lupele din farurile cu xenon oem. Lupe noi Hella evox-r 3". -Instalatia pt xenon oem e gata,pregatita de testat si bara de US decupata pentru spalatoare. -montat senzori parcare spate oem -Schimbat furtunase vaccum -Schimbat racord flexibil Bosal.
    2 points
  6. Masina a costat 46.000 cu tva inclus. Fa un efort si ia-ti motorul asta biturbo cu 240 cai, crede-ma merita din plin. Chiar daca o iei second si cu ceva km, iti recomand cu inima deschisa. Legat de comentarii, eu nu le iau in seama. Consider ca sunt sub nivelul meu si nu am de ce sa intru in polemici.
    2 points
  7. Incredibil de frumoasa masina, display-ul ala digital de la volan, 240cp... offf!!! Am programat sa cumpar una asemanatoare undeva in toamna, insa din pacate nu cred ca o sa ma duc chiar la 240cp, decat daca am vreun noroc chior sa prind una la vreo licitatie! Hai, spune-mi cat a costat toata minunatia asta, ca sa fiu sigur ca nu o sa dau comanda la niciun dealer Drumuri bune si sa va bucurati de masina, atat tu cat si familia ta. Postul ala m-a deranjat personal si mi-a creat o senzatie de rau. Cred ca unii oameni sunt idioti iremediabil. Ce nu inteleg unii este ca ar fi mai potrivit sa-ti invidieze pozitia in companie, datorita careia esti indreptatit sa conduci o masina de acest tip, nu obiectul in sine... pentru ca oricum iti permiti oricand unul pe persoana fizica.
    2 points
  8. End of story Topicul se poate redenumi: Seat Leon FR 5F SC Scirocco a fost inlocuit de un Leon 5F 2014 avand 57.000 km la bord. Dotari ce merita mentionate: - motorul 2.0 tdi 184hp + DSG - DCC - ACC + Lane assist - Faruri LED + asistenta faza lunga - Seat Sound - Scaune cu tapiterie Alcantara - Pachet iarna - Inca un set de roti complete de iarna, cu aceleasi jante Performance 18". Feedback-ul dupa 1000km: 184cp + DSG + 1370kg ofera o senzatie f misto cu un raspuns extrem de rapid la acceleratie, turbo lag fiind mult diminuat fata de generatiile trecute de 2.0 tdi. Imi place mult cursa volanului, mult mai scurta; o rotatie de 360 de grade vireaza rotile maxim. Nu ma asteptam sa imi placa atat de mult functile ACC + lane assist + headlights assist In weekend am facut un polish tips-urilor si am mai activat cateva functii cu ajutorul colegului @icsuz: Staging, Carbon background in CB, Lap timer, si am dezactivat alerta centurilor. Urmeaza alte cateva mici detalii
    1 point
  9. Va prezint noua achizitie a familiei: Audi A6 4F Facelift Avant 2011 2.0 TDI 170CP Multitronic Dotarile cred ca se vad in poze
    1 point
  10. Ne facem frumosi, maine mergem sa ne punem folie
    1 point
  11. Da,se folosesc amindoua.Citeste ghidul cu atentie Intai sd card apoi cd-ul. https://paulroberts69.wordpress.com/2015/10/01/upgrading-firmware-and-maps-on-vw-rns-510-satnav/
    1 point
  12. Am achizitionat Hankook-urile K125, montat pe masina si rulat vreo 1000 km in toate regimurile si toate vitezele. Sunt foarte incantat de comportament-ul lor, nu am simtit diferenta intre ele si foste Michelin PS3. Recomand si site-ul de unde le-am luat, au venit a 2-a zi. Pretul: imbatabil. Au si protectie de janta, chiar daca pe net nu apare. O sa revin cu feedback in timp, si sper ca posturile mele sa ajute pe colegii indecisi.
    1 point
  13. Cred ca nu ai fost atent. Intrebam de formatul VIDEO. Audio stiu, e simplu
    1 point
  14. Nu recomand nici masina, nici motorul pentru familii care pleaca des cu bebelusi/copii mici pentru care trebuie multe bagaje. In schimb pentru persoane foarte tinere ce sunt conducatori auto si nu soferi( nu au pretentii sportive), un cuplu care nu mai pleaca cu cei mici mi se pare ca li se potriveste cel mai bine. Se misca cat ai nevoie fara sa poti sa intri intr-o ''incurcatura'' cu ea, e foarte confortabila dar si destul de barca( cu roti pe 17) la viraje bruste(evitat un crater in ultima secunda)
    1 point
  15. Eu am platforma cu rotile dedesubt de 10“ si e foarte stabila. Podeaua, indicat ar fi sa fie de Al, e mai usor. Cand tractezi mai mult decat ai inscris in acte, esti dus la cantar, pentru a se stabili exact cu cat ai depasit si unde te incadrezi, ca amenda! Vezi ca sunt platforme gata echipate cu obloane. Nu exista lungime maxima admisa pentru platforma, in schimb incarcatura nu are voie sa depaseasca lungimea platformei, cu o mica toleranta. Daca mai ai intrebari, nu ezita.
    1 point
  16. Da, stiu. Eu ziceam de 1.4 TSI luata din stoc. Vezi detalii aici Dar daca e musai automata, asta e...
    1 point
  17. @75NOR stiu ca e o loterie. Poti sa gasesti masini ale caror proprietari si'au batut joc de ele, sau pot fi masini care au avut proprietari ca tine Doar ca, exact cum zice si Ego, la o masina de TD, sansele sunt mult mai mari sa fi fost fugarita inclusiv in perioada de rodaj. Asa, ca fapt divers, mai demult cand am facut TD cu alt model, imi zice omul, hai pe autostrada sa ii dai 180-200 sa vezi ce bine urca Masina cu 700-800 de km
    1 point
  18. 10-11 in oras pt 1.8 4x4 si 2.0 in Bucuresti? Mai pune 2l pe putin. Oricum la motoarele acestea nu consumul e important, e placerea de a urca in ture. Daca nu era obligatoriu DSG, 1.4 le imbina bine pe toate. Altfel DSG7 exclus pt achizitie SH si rulaj in Bucuresti fara probleme.
    1 point
  19. Ii trebuie bani sa-si termine casa. Posibil si ceva chestii nasoale sau a facut-o dauna. https://www.autovit.ro/anunt/skoda-octavia-scout-ID7Gmgl6.html#c70c5eb504
    1 point
  20. @andutzel scuze acum am vazut mesajul, se pot pune comenzile pe volan insa vei avea nevoie si de calculator compatibil cu comenzi. In alta ordine de idei, masina a primit o revizie la reprezentanta cu Ulei Valvoline 5w30 XL III cat si filtre OE VW
    1 point
  21. Cine ma poate ajuta cu downgrade-ul de soft? Am fost la rechemare anul trecut si acum imi dau seama ca nu imi place ce simt in masina. Am egr-ul cu noul cod de piesa schimbat de dinainte sa fiu rechemat iar intre timp mi-a picat injectorul cu nr 3 si l-am schimbat si pe acesta. Revizie facuta acum 3 zile si schimb de bujii. Am vibratiile pe care le are mai toata lumea, la relanti, dupa ce se incalzeste motorul. La cea mai mica ridicare de turatie +50rpm, +100rpm vibratiile se potolesc.
    1 point
  22. multe cazuri, sunt de la ea.
    1 point
  23. Nenea Eexcalade , cand esti tanar si nelinistit asa ca mine, mai cumperi si cazane :)))) . Am invatat multe despre problemele unui PD in decurs de un an de cand am masina , nu mi-a facut niciun fel de problema pana acum desi nu mergea brici de cand am luat-o..am crezut doar ca s-a mers subturat cu ea si alte basme . Totusi , am mai auzit speculatii "mass media" precum : pompa din rezervor defecta , injectoarele nu sunt reglate cum trebuie si oringurile schimbate...valva de la egr blocata pe deschis..mult aer in admisie ..nu trage cum trebuie etc etc... in decurs de un an si 4 luni..nu mi-a facut nicio problema..daca o "incordez" putin ..merge super..chiar trage..dar cateodata..si mai ales sezonul cald..se mai balbaie.. . Ideea ea ca ..mi-am luat-o orbeste... dar nu imi pare rau..asa mi-a fost norocul .. o pun la punct si sa-mi fac treaba cu ea..nu e Rolls pana la urma.. . O sa vad asa cu injectorul daca..DACA se mai cumintzeste putin..daca nu..schimb si aia e. PS: Alt mecanic..detinator de BMP , mi-a spus ca la 2.730390 sau cat era valoarea..2.8 aproape..el a schimbat oringurile..si le-a reglat..si a mers brici.. celalalt mecanic..zice ca POATE un aditiv rezolva treaba..daca nu..schimbate... Am sa vad maine cand merg la mecanic ce-mi zice pe tester.. . Eu cred ca samsarul care mi-a vandut masina..a luat-o si el gata "suparata"..dar..injectoarele astea Bosch..eu nu am auzit la vreun PD BMP sa fie cu probleme..motorina proasta..sau cine stie.. Stii cum e..pana nu te inveti minte..nu te potolesti . Sincer sa fiu , am mai spus mai jos..nu regret..chiar nu regret. Se intampla, e firesc . Aia e.. . Si sa privesc de partea buna a lucrurilor..nu mi-a facut nicio problema intr-un an jumatate de cand o am. Si a mers ok masina , poate altele se infing mai tare , eu asta' vara venind din tara..i-am dat talpa s-o testez si eu la drum..si am mers si cu a 6-a cu 198 km/h. Mai mergea..dar nu am avut unde sa-i mai dau. Venind din Delta . Morala e : nu poti face din [cenzurat] bici sa pocneasca . Si + cu - ...eu nu cred ca in ziua de azi..mai gasesti o masina din 2005/2006 IMPECABILA. Si in suma de buget . Daca ma lasa in mijlocul drumului , ii schimb motorul si tot cu ea am sa merg . Decat sa o dau pe o nimica toata si sa mai bag alti bani in alt cazan.
    1 point
  24. Off topic și puțin răutăcios... Era la ofertă Mai știu pe cineva care a dat 6000 a mai băgat 2500, nu i-a dat de capăt, și a dat-o cu 6100
    1 point
  25. Bine bine de tot ✌️
    1 point
  26. Sau un set de jante pe 18 oem cu cauciucuri ... daca tot nu are DCC sa simta !
    1 point
  27. M-am intors cu update....dupa penalizare primita pe buna dreptate. @alex321 albastru denim...asa era configurata ca de...e masina pe stoc si nu putem lua ce dorim noi 100% @Rave pai nu facem ghiveci nu? Ori sport tot interiorul ori clasic. Am ramas pe clasic. Atasat este oferta finala. Iar pentru ca astazi este ziua mea...am dat si avansul pentru ea Anexa 1 (1).pdf
    1 point
  28. Banuiam ca nu ai fost tu, stai linistit, nu la tine ma refeream. Cineva e tare frustrat...ma bucur ca de fiecare data cand scriu ceva reusesc sa il fac fericit.. Nici eu nu am fost de acord cu unele idei, nu m-am pus sa dau down vote nimanui, mi se pare o tampenie oricum. Mai stiu cazuri de colegi "urmariti" de astfel de manifestari de 2 lei (ca sa nu zic altfel). In loc sa incerce sa combata prin argumente, da click acolo. Da-i tata cu putere !
    1 point
  29. Garantia la cutie e oricum la revedere odata ce-ai pus soft la motor. Mai departe tu stii, cutia ta, banii tai. Eu iti sugeram modificarea la cutie nu pentru performante, ci pentru fiabilitate.
    1 point
  30. In primul rand, cred ca esti optimist cu “232cp la roata” cu un simplu Stage 1. Tinand cont de 4Motion, asta ar insemna cca 280cp la motor. Nu zic ca nu se poate, doar ca tot afisezi cuvantul asta - “safe”. Ai deschis topicul intreband ce am alege noi si de ce, ti-au raspuns mai multi colegi cu justificari, doar ca sa pui la indoiala respectivele justificari si sa spui ca pentru tine nu conteaza. Ma incearca sentimente amestecate; pe de-o parte, ma bucur ca mai facem si chat pe comunitatea noastra stricta, pe de alta parte... e un stage 1 la un 1.8 TSi, nu e tocmai 2.0 cu 8 injectoare, valvelift, 2 turbine, 1 compresor mecanic etc., sa fie exotic si sa nu stie lumea ce sa ii faca...
    1 point
  31. Gata si aripioarele de blackline de pe luneta Bonus, am scapat de vechiul suport de numar si am ales unul fara rama. What's next?!
    1 point
  32. Un soft facut custom 100% de o firma competenta e mult peste ce cumparati voi de la revo si apr. Vorbesc din proprie experienta. La revo si apr va duceti ptr adezivele frumos colorate ce le lipiti pe masinute, pacat ca alea nu dau si cai in plus. Iar cifrele de pe dyno sunt umflate la greu cel putin in cazul revo. Powertech cred ca are cea mai mare experienta pe tfsi si tsi.
    1 point
  33. In afara de firma, trebuie sa alegi si persoana care reprezinta brandul. E foarte importanta atitudinea si suportul dupa instalarea softului.. Daca erai in vestul Ro, iti recomandam Revo cu mana pe inima :-) (ex Cupra Revo stg2+: 110.000 km, nicio problema)
    1 point
  34. Va multumesc, nu stiu de ce nu le face miniaturi dar...ma rog, e ok si asa. Farurile sunt cu bi-xenon si pot spune ca sunt fascinat atat de aspectul lor, felul in care se regleaza la pornirea motorului cat si de eficienta lor pe timp de noapte. Cel mai probabil masina va ramane la mine dupa trei ani de utilizare deci nu ma deranjeaza sa mai adaug niste retrofituri care mi-ar face viata mai usoara. Mai sus am strecurat o mica greseala, ma refeream la senzorii de parcare care chiar mi se par foarte utili. Urmeaza sa achizitionez un set de jante de aliaj pentru sezonul de vara si ma gandeam sa optez pentru niste jante originale pe 16".
    1 point
  35. UPDATES! Dupa multe drumuri la reprezentanta si dupa multe coduri de piese aduse gresit... am ajuns la combo-ul aproape final si leoaica a prins forma. Primul lucru achizitionat: diffuserul Rieger (cu ajutorul Hiperformance.ro sau Tase.. depinde cum suna mai cunoscut ). Next: Eleron aero adus initial gresit, pentru 4 usi, dar s-a acceptat returul si a venit pana la urma cel pentru coupe. Aceeasi poveste si cu insertiile de black line pentru luneta (urmeaza sa le atasez), bine ca le-am luat iarna si nu ma grabeam sa le montez Alte detalii la care am mai lucrat: debadge "LEON" de pe hayon si am inlocuit tot ce inseamna halogen din stopuri cu leduri (semnal + marsarier). Ultimele, dar nu cele din urma, jantele. 4 bucati de jante Cupra echipate cu anvelope Conti SportContact 5, dot 2016. Next: un detailing de primavara si.. mai vedem
    1 point
  36. @noobsound: Un motor 2.0d care consuma 1.5 litri la 2500 km= problema la motor (garnituri, turbina, sau ulei cu vascozitate gresita din cauza uzurii premature a motorului, are nevoie de un ulei cu o vascozitate mai mare). Cum spuneam, inca am un 525d in 6 cilindri (cu aproape 400 000 km la bord, 240 000 km facuti de mine) in care am folosit 8 ani la rand acest tip de ulei si nu consuma mai mult de 0.5 litri intre schimburi. Am folosit si ulei BMW (care am inteles ca este tot ulei Castrol). Nu am simtit nici o diferenta. Eu nu vorbesc de prieteni, sau ca am auzit la cunostiinte, eu am folosit pe propria mea piele in toate BMWurile, chiar asa sa am eu noroc la toate? nu s-au stricat si nici n-au consumat niciuna ulei. Inca am un 630i luat de nou, la fel acelasi tip de ulei il folosesc, din 2008 pana in prezent, la fel nici o problema. Nu vreau sa ma ridic in slavi, dar cred ca am condus 1 milion de km adunat, deci as zice ca am ceva experienta, si uite ca fara probleme la motoare. Stii cum e, pe forum scriu cei care au probleme, 10 din 1000. Ceilalti 990 se abtin. @EEXCALADE: Nu te contrazic legat de diferente, sunt convins ca poate sa fie mai calitativ cel din Germania, de asta si schimburile din reprezentantele lor la 30 000 km sau 2 ani. Ba chiar si la noi, in reprezentantele noastre (BMW), 5 ani cu revizii gratuite se faceau la 25 000 km sau 2 ani, (desi nu e recomandat, tocmai datorita acestei mentalitati, ca la noi produsele sunt mai proaste). Dar nu trebuie inteles gresit si nu mai credeti in afirmatii de gen: "uleiul asta e bun, uleiul asta e o mizerie!" atata timp cat faci schimburile la timp, n-ar trebui sa intampini nici o problema, indiferent de uleiul pe care il folosesti, pana la urma o revizie costa in medie 100-150 euro de euro si mai bine o faci anual sau la 15 000 km, pastrand vitalitatea motorului Nu m-am zgarcit niciodata la nimic legat de masina, ba dimpotriva. Eu mi-am spus parerea folosind acest produs intens. De ce l-as schimba daca isi face treaba cu brio? Era vorba aia: "if it ain't broke don't fix it".
    1 point
  37. Daca tot e o comunitate de impatimiti in mare parte si de oameni care isi iubesc masinile si isi exprima parerile si experientele, va pot da si eu un feedback pe acest topic cu privire la uleiuri; am auzit si am citit tot felul de controverse legate de anumite uleiuri (ca sunt contrafacute) si nu le contest, eu pot sa va ofer un reply legat doar de experienta mea. Sunt convins ca problemele care au aparut la unii au tinut de alte lucruri (poate probleme mai vechi care nu au fost remediate si/sau folosirea unor uleiuri care nu indeplineau normele motoarelor in cauza). Am detinut in jur de 12 automobile personale pana acum. In cele 7 BMWuri pe care le-am avut (atat diesel cat si benzina), am folosit doar Castrol Edge FST/Titanium 5w30 asa cum recomanda producatorul, cumparat atat de la reprezentanta cat si de la service-urile unde am facut reviziile in regim propriu. La reprezentanta s-au facut reviziile chiar si la 2 ani sau 30 000 km (ceea ce nu recomand, dar atata timp cat masinile erau in garantie si asa recomanda producatorul nu m-a interesat). Inca detin 2 automobile BMW, unul cu 90 000 km (benzina) celalalt cu aproape 400 000 km (diesel), ambele folosind acest tip de ulei. In ultimii 8 ani (revizie in fiecare an), va pot spune cu mana pe inima ca nu am avut nici o problema la motor. Am vazut ca cei de la BMW nu mai recomanda Castrol ci Shell si sunt convins ca e doar o chestie de marketing, probabil au fost finantati "puternic" de Shell sa fie promovat, licitatii etc. Adica din istoria BMW se folosea doar Castrol si acum brusc au schimbat. Probabil ceva neintelegeri la nivel inalt, "abureli". In Porsche-uri, atat cel diesel cat si cel Turbo, care inca se afla in familie am folosit doar Mobil 1, (la fel cum recomanda producatorul) cel diesel are 150 000 km (Mobil 1 5w30 ESP Formula), cel pe benzina depaseste in curand 200 000 km (Mobil 1 0w40), iar de acum 10w60 (la peste 200 000 km cei de la reprezentanta (din alta tara) au recomandat un ulei cu vascozitate mai mare (s-a facut revizia si de 2-3 ori pe an, avand in vedere ca au strans repede km), la fel nici o problema legata de motor. Am avut grija si inca am de flote de masini atat VW cat si Mercedes (utilitare si nu numai) in care am folosit doar Mobil 1 (de regula 5w30 ESP Formula) si Castrol Edge 5w30 FST/Titanium. Majoritatea masinilor au fost folosite intens, 80% in oras, deci regimul de exploatare cred ca a fost destul de sever. Asadar eu va recomand Castrol Edge FST Titanium si Mobil 1 ESP Formula atat pentru motoarele pe benzina cat si cele diesel atata timp cat sunt indeplinite normele constructorilor de pe eticheta. Parerea mea personala este ca majoritatea uleiurilor care indeplinesc normele pentru motoarele voastre sunt ok, exista doar mult marketing. La fel, consider ca si daca as fi folosit alt tip de ulei, brand consacrat, nu cred ca as fi avut probleme, dar am luat in calcul recomandarea producatorului de masini (Mercedes si Porsche recomanda Mobil1-Porsche fiind VAG...trageti voi concluziile). Eu am folosit intens cele 2 branduri mentionate si repet, n-am avut nici o problema, restul e cancan si polemica.
    1 point
  38. Depinde cu ce uleiuri lucreaza service-ul la care doresti tu sa mergi. Sau daca accepta sa vii tu uleiul tau (caz in care iti poti lua orice ulei care respecta norma aferenta). As alege oricare dintre uleiurile enumerate inaintea Castrol-ului (adica Mobil 1, Valvoline, Shell). 20k cu acelasi ulei mie imi pare la limita si asta doar in cazul in care mergi exclusiv extra-urban. Daca freci masina si prin oras acel interval este prea mare din punctul meu de vedere.
    1 point
  39. la mine agata in treptele 2&4 dar numai la cald. La rece se schimba f usor si nici vorba de agatat. Sa fie de la uleiul din cutie/? se incalzeste cutia si incepe sa agate sau cum? O sa ii pun liqui molly 75w90 GL4+ , vreo 1.7 L
    1 point
  40. Probabil se referea la faptul ca a fost masina de testdrive si folosita de un angajat de acolo in rest. Apoi daca a fost de test, cu siguranta au vrut toti sa vada cum trage motorul la prima talpa la rece Una e masina luata de la un privat si altceva masina de test si practic masina de serviciu. Era o vorba, cu ce masina urci bordurile de 15cm? Cu masina de serviciu ca nu te intereseaza prea mult, nu ai dat bani pe ea.
    0 points
  41. Fun fact of the day, oferta CASCO de la Allianz: - suma asigurata: 23.800€ - fransiza daune partiale: 200€/eveniment - prima asigurare: 6.990€
    0 points
  42. 0 points
  43. O surpriza neplacuta descoperita ieri cand am pus rotile de vara
    0 points
  44. Foarte frumoasa , sa o stapanesti sanatos ! Pe bune , chiar se mai face rodaj 1500 km la o masina 2018 ? Poate doar la logan am mai auzit de asa ceva..
    -1 points
  45. Merci de sugestie, dar cum am mai spus, la cutie nu umblu. Cel putin nu acum, iar pe viitor doar daca se intampla ce spui tu si e ceva care necesita rezolvare. Deocamdata vad cum se comporta stock, eu zic ca ar trebui sa fie suficient. Asta ar fi un plus pentru Revo - cuplu mai mic, mai "safe", risc mai scazut de potentiale "slip". Neumbland la cutie, nu ii afectez nici potentiala garantie.
    -1 points
  46. depinde mult de drumuri..daca esti in ro ,da poate este o diferenta.. daca ai drumuri bune credema ca nu se simte ninic..cum nici la mn nu se simte si nu am dcc.. si am 240.45.r18
    -1 points
  47. Am intrebat eu cat ar costa un volan precum cel din poza sa fie inlocuita pielea cu alcantara si am primit o cotatie de cca 650 ron. Asta ca sa ai o idee.
    -1 points
  48. deenman multumesc de recomandare, dar nu vreau motorina (caut benzina) si as prefera sa fie alergata pe drumurile din Germania (nu vreau sa dezvoltam subiectul :D). AlexB
    -1 points
  49. Inlocuirea pielii de pe volan cu alcantara. Volan precum cel din poza e cca 500€ cu volanul tau din ce scrie la ei pe fb.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!