Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.04.2018 în toate secţiunile

  1. Felicitari de achizitie. Nu lasa aspectul suspensiei adaptive sa iti umbreasca din placerea condusului. Inteleg ca era un element important totusi in decizie, dar nu prin asta se defineste un GTi. Cu precadere PP are acele frane mai mari, are diferential care face toti banii cand vine vorba de niste rute mai virajate. Comparatia la confortul in oras se face cu alte hot hatch-uri, unde GTI-ul e chiar iertator fata de celelalte. E un daily foarte bun, poate cel mai echilibrat dintre hatch-urile de peste 200cp. Strict pentru oras, 1.0TSI TL cu roti 15" era un daily mai bun, foarte confortabil, da..dar care e distractia? Ai mers si cu altele inainte de a lua GTI-ul? Ai facut macar test drive cu un GTI inainte de comanda? Te vei obisnui cu suspensia si dupa rodaj, va fi acel factor de smiles per gallon care te va face sa uiti complet. Variantele de a vinde masina sau a lua in calcul o suspensie adaptiva KW cu multe 0-uri la pret, mi se par exagerari.
    4 points
  2. Sau un set de jante pe 18 oem cu cauciucuri ... daca tot nu are DCC sa simta !
    3 points
  3. Nu prea inteleg cum e asta cu softul care se simte dupa un nr de km. Dealerii de la orice firma decenta ofera serviciul de dyno stock -> soft -> dyno cu soft iar rezultatele apar instant. La mine a fost facut dyno chiar la prima talpa cu soft si au aparut instant 96cp in plus
    3 points
  4. Turbo hibrid + downpipe + resoftare -> 201 cp / 409 NM.
    3 points
  5. Am implinit 20000 km, dupa aproape 10 luni impreuna A trecut ceva timp de cand n-am mai scris pe aici, probabil pentru ca nu am mai facut nimic (foarte) important. Planurile mele pentru schimbatorul de GTD au fost date peste cap pentru ca trebuie taiata tija, si nici cu retrofit la DMS nu am avansat pentru ca nimeni la reprezentante nu isi asuma responsabilitatea pentru mai mult de schimbat un ulei sau o bucsa. De mentionat ar mai fi ca iepurasul a venit anul asta cu o pana, uite ce mai gasim pe strazile din Bucuresti Dupa asta mi-am cumparat un compresor OEM ca sa nu mai fac naveta dupa pompa de fiecare data cand imi trebuie. Am reusit sa ii montez si o camera de bord cu ajutorul lui @Al Bundy, am legat-o in panoul de sigurante, firul iese doar cativa cm, discret, frumos, exact cum imi doream. Acum asteapta linistita sa filmeze drumuri mai interesante, din ianuarie si pana acum a mers doar in Bucuresti si cred ca ne-am saturat amandoi La sfarsitul lunii urmeaza sa il dezmortesc pe GUN cu un roadtrip de aproape 2500km si 2 tari noi si pentru mine, dar si pentru el.
    3 points
  6. Nu. Trebuie 225/45.
    2 points
  7. Voi posta acum ceva ce imi va aduce minusuri multe. Dupa ce am aflat de pe vremea lui G6 cat costa componentele de DCC, consider ca pe drumurile noastre, daca vrei sa mergi mai fara griji, acest sistem nu e o bucurie. Mai ales ca Golful nu are un sasiu atat de rau incat sa aiba nevoie de asa ajutoare ca sa stea bine pe drum (bineinteles nu in varianta trendline cu punte rigida pdg si jante pe 15) Eu in locul tau m-as bucura ca am o grija in minus
    2 points
  8. @mihai.onu94 Nu este chiar asa. Daca in confirmarea de comanda/fisa de comanda primita de la reprezentanta sau ceva act oficial are stipulat negru pe alb ca masina este echipata cu DCC, dar aceasta la receptia finala NU are, sincer...este doar o simpla formalitate pentru a face retur, sau ceri ca masina sa fie echipata cu astfel de optiune, adica "retrofit". Ai platit ceva de care nu beneficiezi.
    2 points
  9. De la dreapta la stanga: Frumoasa si Bestia
    2 points
  10. E foarte subiectiva treaba cu rigiditatea unei masini. Eu n-am DCC si cu 225/40/R18 mi se pare destul de rigida. E mai rigida de exemplu ca un RS4 B7 cu roti pe 19". (remarcat atat de mine cand am mers cu RS4, cat si de proprietarul acelui RS4 cand a mers cu GTI-ul meu). Balonul anvelopei e cu ~15% mai mare la 225/45/R17 vs 225/40/R18. @MariusPD GTI cu 225/40/R18 se comporta diferit fata de Golf normal cu aceleasi roti pentru ca mai difera unele componente la suspensie cum ar fi bara stabilizatoare spate care e mai groasa la GTI PP.
    2 points
  11. Salutare, Fost posesor de SKODA Octavia TOUR 1.9 tdi ALH (o masina care m-a servit foarte bine si de care am avut mare grija) am devenit posesor de Passat deoarece fiica-mea s-a hotarat sa schimbe masina, a trecut la Tiguan RLine 2017. Astfel, de la inceputul lui noiembrie 2017 conduc un VW PASSAT B7 1.6 tdi cr 105 CP, motor CAYC, cutie manuala 6+1, negru perlat. Masina este din 04.2012 si avea la bord 93000 km atunci cand am luat-o. Am folosit-o cu numerele straine in 2017 deoarece am avut programare la RAR doar la inceputul lui februarie. Masina nu este foarte potenta si nici foarte dotata dar pentru mine este OK (a fost un pic mai greu pana m-am obisnuit cu cele 6 trepte pentru depasiri). Din dotarile care imi vin acum in minte: - senzori de ploaie si lumina - senzori parcare fata/spate cu afisare pe RCD 510 - radar de proximitate spate cu semnalizare in oglinzile laterale (este o dotare super) - oglinzi electrocromatice - dublu climatronic si scaune incalzite - tempomat - START-STOP - ESP, ASR … - 6 airbag-uri din care doua cortina - alarma OEM cu posibilitatea anularii supravegherii de interior - roti de vara si de iarna Am dotat-o din primele zile cu covorase de cauciuc si tava portbagaj dedicate, am facut o modificare in panoul de sigurante pentru ca sa am plus permanent la bricheta pentru GPS, am studiat cartea tehnica… Ganduri de viitor: sa vad daca gasesc faruri cu lupa pentru a pune becuri LED, proiectoare de ceata (inca nu stiu daca centrala electrica permite sau nu), un RNS 510, kit LED pentru interior, LED pe DRL si marsarier, lampi electrice in portiere, ornamente inox pentru pedalier, poate capota portbagaj electrica daca se poate… Ma bate gandul sa fac ceva recodari cu VCDS: sa semnalizeze de 5 ori la atingerea manetei, sa bipaie la incuiere si descuiere, sa se aprinda pozitiile spate impreuna cu DRL, sa se inchida geamurile in caz de ploaie… am citit multe pe forum. Termenul de service este la 105000 km dar probabil voi schimba uleiul si toate filtrele la 100000 km. Deocamdata o singura poza, de acum 1-2 ani, urmeaza o sedinta foto cand se face vreme frumoasa.
    1 point
  12. End of story Topicul se poate redenumi: Seat Leon FR 5F SC Scirocco a fost inlocuit de un Leon 5F 2014 avand 57.000 km la bord. Dotari ce merita mentionate: - motorul 2.0 tdi 184hp + DSG - DCC - ACC + Lane assist - Faruri LED + asistenta faza lunga - Seat Sound - Scaune cu tapiterie Alcantara - Pachet iarna - Inca un set de roti complete de iarna, cu aceleasi jante Performance 18". Feedback-ul dupa 1000km: 184cp + DSG + 1370kg ofera o senzatie f misto cu un raspuns extrem de rapid la acceleratie, turbo lag fiind mult diminuat fata de generatiile trecute de 2.0 tdi. Imi place mult cursa volanului, mult mai scurta; o rotatie de 360 de grade vireaza rotile maxim. Nu ma asteptam sa imi placa atat de mult functile ACC + lane assist + headlights assist In weekend am facut un polish tips-urilor si am mai activat cateva functii cu ajutorul colegului @icsuz: Staging, Carbon background in CB, Lap timer, si am dezactivat alerta centurilor. Urmeaza alte cateva mici detalii
    1 point
  13. Hmm.. recunosc, imi place mult. Totusi, partea rationala a creierului imi spune ca nu ar fi momentul acum sa mai ingrop vreo 25k intr'o alta masina. Intr'adevar, si B8'ul cu R-line e o varianta demna de luat in calcul, dar nou iese din buget chiar si cu reducerea de vreo 8000 de euro, iar SH in RO sunt foarte rare. Singura varianta mai de doamne ajuta ar fi sa incerc sa vand eu masina mea si apoi sa trag o fuga in DE p.s.: e un arteon la 41k la valcea, bitdi cu destul de multe chestii pe el, dar nu vreau sa ma gandesc ce fel au fost facuti cei 10000 de km pe care ii are
    1 point
  14. Cred ca merita sa dai o geana pe pagina de FB a celor de la Control Custom Steering Wheel Poate poti agrea cu ei sa iti personalizeze unul identic cu al tau si sa il trimiti ulterior pe cel vechi. Eu am ramas cu gandul la modelul asta, arata intr-un mare fel.
    1 point
  15. A trecut ceva vreme de cand n-am mai scris. Intre timp masina e desfacut ,din nou, pentru a face unele modificari si sa pot trage cablurile asa cum trebuie,bibilt frumos. -camera marsarier plus camera frontala in semnul VW. Camera frontala va porni dintr-un buton de la sistemul OnStar care il modific acuma. Camera frontala o voi face sa nu porneasca,atata timp cat e pornita camera de marsarier. -Am repozitionat ceasurile de la suspensie. Am facut la CNC un suport din plexiglas si vopsit crem -S-a schimbat lupele din farurile cu xenon oem. Lupe noi Hella evox-r 3". -Instalatia pt xenon oem e gata,pregatita de testat si bara de US decupata pentru spalatoare. -montat senzori parcare spate oem -Schimbat furtunase vaccum -Schimbat racord flexibil Bosal.
    1 point
  16. Cea de-a doua maneta este a ACC-ului. Masina din prima poza nu are ACC.
    1 point
  17. nu e chiar așa greu, nu consider că e necesar să mă repet la fiecare post...
    1 point
  18. Am fost sa vad masina. Programare la vw sau la skoda nu am putut face deoarece erau ocupati si mi s-a spus din start ca nu pot sa imi dea istoricul de service ci doar sa imi faca niste verificari dar doar daca sunt proprietarul masinii. Cand am ajuns am zis ca am venit pentru touran si omul m-a intrebat daca am venit sa-l inchiriem! Ma gandesc ca l-a scapat gura. Masina era prin oras deci avea deja motorul cald. A venit intr-un final si mi-a aratat cartea de service si cateva chitante. Prima inregistrare din carte era dupa 2 ani la 30000 de km. Masina dupa o perioada de 5000 sau 10000 de km nu terbuie sa se intoarca in service pentru niste verificari care trebuiau notate in carte? Chitantele erau doar din 2014 incoace, ai vechi nu avea. Omul toraia intr-una ca el i-a schimbat cauciucurile si ca l-au costat 2400 de lei. Mi-a aratat niste briefuri in care erau trecute 2 nume ( sot si sotie primului proprietar) dupa care unul in care erau trecute alte 2 nume si mai exista unul(ultimul) care a zis ca l-a lasat nush unde cand a inscris masina. Masina era atinsa in partea cu spalatorul cazut deoarece intre far si bara era o distanta care nu se regasea la partea cealalta. A mai zis ca a schimbat un senzor de la filtrul de particule de cand este la el. Noua nu ni s-a parut de incredere masina si am plecat. Zilele astea o sa vad : https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-touran-ID7Gs5vS.html#contact_form#xtor=SEC-81 care este la Sibiu si nu o sa mai caut asa departe de casa
    1 point
  19. Sa ne tii la curent, si eu sunt ft curios. Multa bafta!
    1 point
  20. Da, 2 ani . Nu sunt adeptul softului direct pe o masina fara sa vezi cum este ea stock. Cu atat mai mult la una noua. Am zis de 1.5 ani ca softul (daca) va fi, va fi la min 20-25.000 Km. Stiam ceva...la APR cica dupa 60 Km. Probabil si la Revo e ceva asemanator..vedem noi Sambata
    1 point
  21. Aseară am schimbat în "regie proprie" filtrul de aer. Destul de murdar. Am astfel 2 filtre schimbate/10.000 km Sa-i fie de bine!
    1 point
  22. Diferenta este ca cel cu A s-a montat intre 22.12.2014-21.06.2015 iar cel cu B dupa 22.06.2015 pana in prezent.
    1 point
  23. Asteptam fisa dyno si feedback-ul :-)
    1 point
  24. Au venit si ornamentul de evacuare! Ornament OEM,urmeaza montaj.
    1 point
  25. M-am hotarat: voi merge cu Revo. Motivul principal din spatele deciziei tine mai mult de prudenta in ceea ce priveste valorile de cuplu. De asemenea, feedback-ul unor oameni de la noi care au soft Revo, este pozitiv si conteaza. Topicul poate continua, nu a fost deschis doar pentru cazul meu, cred ca poate fi util si altora.
    1 point
  26. Masina a costat 46.000 cu tva inclus. Fa un efort si ia-ti motorul asta biturbo cu 240 cai, crede-ma merita din plin. Chiar daca o iei second si cu ceva km, iti recomand cu inima deschisa. Legat de comentarii, eu nu le iau in seama. Consider ca sunt sub nivelul meu si nu am de ce sa intru in polemici.
    1 point
  27. Ai incercat asistenta pentru urcarea rampelor? Spune-mi si mie o chestie. Cum pornesti masina? Apesi odata scurt butonul SS si apoi apesi frana si inca odata butonul dupa ce se stinge martorul sau apesi direct frana si apoi butonul?
    1 point
  28. Se mai misca si Posta Romana si au ajuns plasticele pentru gurile de aerisire. Am realizat acum ca scrie GTI pe ele dar scrie destul de subtil deci e ok, se fixeaza usor si se impaca ok si cu presurile de cauciuc tip tavita. Cu pedalele m-am descurcat pe jumate In weekend mai bricolez la acceleratie si footrest. Au un grip mai bun si arata bine Piesa de rezistenta este lip spoiler-ul de pe GLI care este OE. Pentru cei ce nu stiu GLI-ul atasez si o poza cu el si spoilerul, pragurile, bara spate si bara fata. Si parca imi fac cu ochiul si jantele alea Mallory dar au un pret cam piperat. Nu cred ca o scot la capat cu piticii astia si le schimb pana la urma. Revening la GLI imi plac modificarile subtile aduse Jettei stock si cum nu caut sa fac o masina de show-off pare solutia ideala. Inca nu am montat spoilerul pentru ca in ochii mei culoarea este putin diferita voi ce ziceti? Observ ca in unele poze este mai inchis decat masina iar in altele mai deschis. Clar o iau razna Albumul https://imgur.com/a/lFuru
    1 point
  29. In parte e si vina ta, pentru ca daca ai fi parcurs configuratorul de pe site, ai fi vazut ca exista optiunea "suspensie cu reglare adaptiva DCC" la un pret de 968.66 EUR Si din ce observ eu, nu obliga la jante pe 18" sau 19".
    1 point
  30. Amorsarea o faci mereu ca aia umple circuitul pompa si rampa daca e gol. Daca schimbi doar un furtun nu e nevoie . Eternul hater ma urmareste cu dislike la fiecare post. Zi ceva util , daca nu du-te-n ..:D departare.
    1 point
  31. Am depistat problema,unul din ventilatoare (cel mai de jos) era ars.
    1 point
  32. Dupa simptomele descrise de el as miza mai mult pe un termostat obosit de cat pe un senzor defect. Decat timp ai masina si daca ai schimbat vreodata termostatul?
    1 point
  33. Schimba senzorul de temperatura, hella sau oem. Poate afecta si consumul.
    1 point
  34. Daca nu te deranjeaza sa desfaci 4 suruburi la o masina noua sunt oameni care ar fi dispusi sa faca schimb si chiar sa si plateasca pentru scaunele alea sport... Numa’ zic...
    1 point
  35. Nu mai postez acolo. Mi s-au sters cateva postari (ceva offtopic) si am cerut sa mi se inchida topicul respectiv. Poate o sa mai pun poze undeva pe la rubrica "Off-topic / Off-forum". Pe tine te loveste dorinta de emigrare si pe mine de intoarcere
    1 point
  36. Sunt 2 probleme diferite... Aia cu frunzele în scurgeri e una, întra apa înăuntru... Cealaltă e cu condensul de la AC... Se rezolva cu spray spuma sau aerosoli, sau cu scula cu aerosoli ionizati și zama aferentă...
    1 point
  37. Verificare activitate Load Managment : 09-Cent.Elect. / Meas.Blocks/ Grup 30
    1 point
  38. Stiu clar acest lucru , nu sunt tuta ,insa nu o fac pentru cel ce a postat o fac pentru a regasi informatia cel ce cauta .Asa as fi vrut sa gasesc si eu intrabare si raspuns dar din pacate se pun intrebari de cei in cauza rezolva si nu mai intereseaza pe nimeni sa complecteze si ramane asa in pom toata discutia.Ceri ajutor insa nu oferi dar il astepti ca un disperat
    1 point
  39. Masina a aparut intr-un articol de pe pagina Promotor. Sper ca nu este considerata reclama, daca da, rog un moderator sa stearga.
    1 point
  40. da. nu te speria. nu are mai nimic. zornaitul ala subtire este de la trecera combustibilului cu presiune prin pompa cr tip CP4. in functie de cati km are masina si daca vrei si te tine buzunarul, fa o verificare a pompei la o reprezentanta BOSCH. e cam 1000 lei ( demontat/montat /constatat ).. o curata, o verifica si daca e cazul repara. DACA CITEAI TOPICUL asta care nici macar nu e asa lung, iti dadeai singur raspunsul sa nu te superi pe mine dar, ce ai tu, este f bine documentat in acest topic doar sa citesti.
    1 point
  41. @Stefan.DFS inteleg ce spui tu, dar Tudor a vorbit cu dealerul de "selectarea modului de conducere" si in contract ii apare acest optional. Daca nu se specifica in contract nicaieri de DCC ca facand parte din acea optiune slabe sanse sa rezolve ceva. Daca scria in contract "optional: DCC" si de pe masina sa lipseasca si atunci era cum spui tu, dar asa, dealerul i-a livrat masina conform contractului. Ca e dealerul incompetent si nu stie ce vinde e alta treaba din pacate... De asta si zic ca mai mult de o revizie gratuita sau ceva asemanator nu o sa obtina. Si mai e o chestie, daca in contract scrie DCC si el nu a vazut ca lipseste la livrare, si a semnat ca totul e ok, mai poate face ceva acum?
    0 points
  42. Cred ca e exagerat sa mergi pana la acel punct pentru dcc.
    0 points
  43. Se zvoneste prin targ ca si calitatea materialelor ar fi alta...
    0 points
  44. Este pompa de apa electrica pt turbina
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!