Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.04.2018 în toate secţiunile

  1. @75NOR Eu sunt mai conservator! Tot pe 8J0 615 301 F mi-as fi dorit sa merg , dar la cat de incuiati sunt dealerii... Am intrebat la PBV de retrofit la volan de .:R... Discutia: Se poate instala volanul de R separat? "NU se lucreaza/modifica nimic ce ar putea sa afecteze sistemele de siguranta precum airbag-uri, ABS, ESP etc.". Chiar si daca cumpar piesa OEM de la voi, NOUA, sigilata si tot voi faceti montajul? "Pai, nu exista kit de retrofit la volanul de R, deci se considera piesa de schimb => se pierde garantia atat pe siguranta, cat si pe electrica". Pai, colegii de la Skoda ofera o astfel de varianta, fara pierderea garantiei. " Colegii sunt mai pentru buget". Bine, multumesc pentru deschidere! In alta ordine de idei, am depasit primul prag important si ne apropiem de finele rodajul riguros. Inca putin si incepem sa ne bucuram si de maraitul peste 2.500 rpm . Am schimbat si "elementele" rosii fata-spate, cu unele noi, negre si lucioase, inaugurate cu un drum mai lung extra-urban. Ne-am strans un mini-grup numai de albinoase in weekend . Si o poza cum arata display-ul multimedia dupa 1.000 km .
    8 points
  2. In primul rand, cred ca esti optimist cu “232cp la roata” cu un simplu Stage 1. Tinand cont de 4Motion, asta ar insemna cca 280cp la motor. Nu zic ca nu se poate, doar ca tot afisezi cuvantul asta - “safe”. Ai deschis topicul intreband ce am alege noi si de ce, ti-au raspuns mai multi colegi cu justificari, doar ca sa pui la indoiala respectivele justificari si sa spui ca pentru tine nu conteaza. Ma incearca sentimente amestecate; pe de-o parte, ma bucur ca mai facem si chat pe comunitatea noastra stricta, pe de alta parte... e un stage 1 la un 1.8 TSi, nu e tocmai 2.0 cu 8 injectoare, valvelift, 2 turbine, 1 compresor mecanic etc., sa fie exotic si sa nu stie lumea ce sa ii faca...
    6 points
  3. Gata si aripioarele de blackline de pe luneta Bonus, am scapat de vechiul suport de numar si am ales unul fara rama. What's next?!
    5 points
  4. Turbo hibrid + downpipe + resoftare -> 201 cp / 409 NM.
    4 points
  5. Eu din ce citesc vad ca esti destul de hotarat pe APR, deci de acum decizia e destul de luata... E adevarat ca cei de la APR fac multe 1.8tsi in state, insa esti sigur ca motoarele sunt identice cu cele din europa? Ca daca nu sunt 100% identice dpdv mecanic, iar ajungi la problema ca nu au experienta pe motorul tau si atunci ce mai alegi?
    4 points
  6. Garantia la cutie e oricum la revedere odata ce-ai pus soft la motor. Mai departe tu stii, cutia ta, banii tai. Eu iti sugeram modificarea la cutie nu pentru performante, ci pentru fiabilitate.
    4 points
  7. Se simte pe orice tip de drum diferenta. @MariusPD tu ai golf sau tiguan cu dimensiunile alea la cauciucuri ? Normal ca nu simti nimic cu dimensiunile alea ... generoase...
    3 points
  8. Dupa atata munca...sa ne mai si plimbam putin... Masina chiar se aseaza bine pe drum in noua configuratie...arcuri koni+amortizoare kyb...si turbo... de pe la jumatea autostrazii nu mai face pic de overboost.
    3 points
  9. Am implinit 20000 km, dupa aproape 10 luni impreuna A trecut ceva timp de cand n-am mai scris pe aici, probabil pentru ca nu am mai facut nimic (foarte) important. Planurile mele pentru schimbatorul de GTD au fost date peste cap pentru ca trebuie taiata tija, si nici cu retrofit la DMS nu am avansat pentru ca nimeni la reprezentante nu isi asuma responsabilitatea pentru mai mult de schimbat un ulei sau o bucsa. De mentionat ar mai fi ca iepurasul a venit anul asta cu o pana, uite ce mai gasim pe strazile din Bucuresti Dupa asta mi-am cumparat un compresor OEM ca sa nu mai fac naveta dupa pompa de fiecare data cand imi trebuie. Am reusit sa ii montez si o camera de bord cu ajutorul lui @Al Bundy, am legat-o in panoul de sigurante, firul iese doar cativa cm, discret, frumos, exact cum imi doream. Acum asteapta linistita sa filmeze drumuri mai interesante, din ianuarie si pana acum a mers doar in Bucuresti si cred ca ne-am saturat amandoi La sfarsitul lunii urmeaza sa il dezmortesc pe GUN cu un roadtrip de aproape 2500km si 2 tari noi si pentru mine, dar si pentru el.
    3 points
  10. Eu as sugera sa te gandesti putin si la softul pentru TCU. Presiunea necesara in ambreiaje pentru a prinde treapta urmatoare va fi mai mare dat fiind noul cuplu si s-ar putea sa ai putin slip la fiecare schimbare in forta. Nu neaparat un slip sesizabil, am vazut ca reactioneaza f repede cand detecteaza ca aluneca si creste presiunea, dar s-ar putea ca in timp sa se adune ceva uzura in plus. Pe langa alte optimizari, softul pentru TCU va da din start mai multa presiune pentru acele scenarii.
    3 points
  11. Acum sa-mi fie cu iertare, dar constat ca nu conteaza de fapt softul si optiunea de a il putea face cum vrei, nu conteaza spre exemplu ca BR Performance a facut din ce se vede pe site cel putin 8 1.8TSI MQB, ci conteaza doar ce sticker va fi..REVO sau APR. Eu am dat exemplu acela pt ca personal asta am vrut pe Golf 6, mai ales ca nu am vrut ceva drag&drop, fiind si un motor mai capricios. Nu am mai pus niciun soft, dar m-am interesat inainte. E strict un exemplu de la acea firma, nu am treaba cu ei sau TCM in vreun fel. Am vrut doar sa arat ca mai exista si altceva inafara de apr si revo, altii care au lucrat exact 1.8TSI pe MQB, cu fisa dyno. Credeam ca asta conteaza. Eu nu as privi pe un palier asa ingust si sa judec strict din prisma unui renume. Apropo, un renume care nu e facut oricum pe motorul tau.
    3 points
  12. 1.8 ca 1.8, dar masina e un alltrack, deci pe langa ce enumeri acolo mai trebuie si niste chestii pe partea de suspensie si jante. Si la cum il stiu eu pe Cristi din ce am schimbat cateva vorbe, nu cred ca e genu care pune arcuri eibach si jante AM. Plus e o masina de familie, cu care merge des cu familia, nu e masina de showoff si kick down-uri.
    3 points
  13. M-am hotarat: voi merge cu Revo. Motivul principal din spatele deciziei tine mai mult de prudenta in ceea ce priveste valorile de cuplu. De asemenea, feedback-ul unor oameni de la noi care au soft Revo, este pozitiv si conteaza. Topicul poate continua, nu a fost deschis doar pentru cazul meu, cred ca poate fi util si altora.
    2 points
  14. Aceeasi parere o am si eu. Ca esti fixat pe APR. Eu zic sa te mai informezi putin despre APR inainte si ce probleme au mai avut softurile lor pe alte masini. Cat mai rasfoiesc pe forumurile din afara, multe au avut destule probleme survenite in urma resoftarii de la ei.
    2 points
  15. Faptul ca asa arata graficele pe net, nu inseamna ca asa vor arata si la masina ta... E cam relativa treaba.
    2 points
  16. Banuiam ca nu ai fost tu, stai linistit, nu la tine ma refeream. Cineva e tare frustrat...ma bucur ca de fiecare data cand scriu ceva reusesc sa il fac fericit.. Nici eu nu am fost de acord cu unele idei, nu m-am pus sa dau down vote nimanui, mi se pare o tampenie oricum. Mai stiu cazuri de colegi "urmariti" de astfel de manifestari de 2 lei (ca sa nu zic altfel). In loc sa incerce sa combata prin argumente, da click acolo. Da-i tata cu putere !
    2 points
  17. Se mai misca si Posta Romana si au ajuns plasticele pentru gurile de aerisire. Am realizat acum ca scrie GTI pe ele dar scrie destul de subtil deci e ok, se fixeaza usor si se impaca ok si cu presurile de cauciuc tip tavita. Cu pedalele m-am descurcat pe jumate In weekend mai bricolez la acceleratie si footrest. Au un grip mai bun si arata bine Piesa de rezistenta este lip spoiler-ul de pe GLI care este OE. Pentru cei ce nu stiu GLI-ul atasez si o poza cu el si spoilerul, pragurile, bara spate si bara fata. Si parca imi fac cu ochiul si jantele alea Mallory dar au un pret cam piperat. Nu cred ca o scot la capat cu piticii astia si le schimb pana la urma. Revening la GLI imi plac modificarile subtile aduse Jettei stock si cum nu caut sa fac o masina de show-off pare solutia ideala. Inca nu am montat spoilerul pentru ca in ochii mei culoarea este putin diferita voi ce ziceti? Observ ca in unele poze este mai inchis decat masina iar in altele mai deschis. Clar o iau razna Albumul https://imgur.com/a/lFuru
    2 points
  18. Aici discutam de CP3 care sunt montate pe mai toate marcile dar marcile specificate nu au pompe de amorsare ."Procedura" e valabila si OBLIGATORIE pentru masina stock cu pompa CP4 dar nu chiar asa "stricta" cu CP3 .. .tu crezi ca toate 2.2 si 2.7cdi ce fac externul si au milionul de km au avut o intretinere exemplara (amorsare la fiecare schimb de filtru) !?sa nu mai vorbim de "tipurile de combustibil" ce trec prin ele ! ...nu sunt ele (pompele) nemuritoare dar suporta multe .
    2 points
  19. Este strigator la cer si deloc surprinzator ca unii vanzatori de la vw nu stiu ce vand.... e cam de [cenzurat] ca ti-au promis dcc si acum .... nu ai.
    2 points
  20. Azi offroad, noroi, zapada ...pe la 1200 m altitudine si consumul pe termen lung la 900 km. ...in continuare. Si prima băiță de după Eagles' Lake... ?
    2 points
  21. Hello, Dupa o perioada de indecizie in care am redescoperit mersul pe jos si in care am oscilat intre multiple marci/modele/clase, intr-un final, a sosit noua jucarie! Este vorba de un VW Tiguan Mk.2, 2.0 TSI 162Kw (220 Hp), DSG7, HighLine + R-Line exterior, culoare Oryx White. Dupa ce am condus numai Diesel pana acum, m-am hotarat ca este timpul pentru o schimbare asa ca am facut pasul in ograda benzinarelor. Estimativ, ma incadrez sub un maximum de 10.000 km / an si cautam si un upgrade de putere (sau macar posibilitati in aceasta privinta) asa ca alegerea a venit cu usurinta si motor GTI pe estetica Tiguan-ului R-Line = LOVE. Ca optiuni suplimentare, configuratia are: - Faruri LED TOP + DLA + spalatoare - Packet Easy-Open/Close + Kessy - Navigatie Discover Pro 9.2" - Dynaudio Excite 9.1 - Side + Lane + Emergency + Rear Traffic + Traffic Jam Assists - Pavilion vitrat cu trapa si lumina ambientala - Area View + Park Assist - Heads-Up Display - Interfata telefonie Bussiness + Comfort + incarcare wireless - Pachet Iarna Extins - Parbriz Incalzit - Oglinzi rabatabile electric + Mirror Down la pasager - CarNet + DriveNet - Scaune fata ErgoActive - Plafon interior culoare neagra - Airbag-uri spate - Sistem "ProActive" protectie pasageri - Alarma antifurt "Plus" - Servodirectie progresiva - Monitorizare presiune pneuri "Calitativ" - Jante "Suzuka" - Volkswagen .:R pe 20" cu anvelope ContiSportContact5 RunFlat Pentru mine, masina chiar este o incantare si culoarea arata mult mai bine decat imi lasase impresia din poze. Motorul, de asemenea, imi depaseste asteptarile (neavand posibilitatea de a-l testa anterior), deci imi frec palmele abia asteptand sa termin rodajul de 1500km (regim <3.000 rpm) + 1500km (regim <4.500 rpm) ca sa pot vedea si ce sentimente imi trezeste inspre finalul cursei turometrului. Combinatia de jante pe 20" + DCC, chiar si pe Sport nu mi se pare a fi deloc deranjanta iar stabilitatea mi se pare surpinzatoare pentru un CUV, ruliu fiind relativ redus, avand in vedere garda la sol. Asta din cat am reusit sa observ in primii 50 km parcursi pana acum. Dynaudio a fost o surpriza placuta unde subwoofer-ul din portbagaj isi face simtita prezenta rapid, chiar si la +3 din maximumul de +10 pe profilul Dynamic. Fata de vechile sisteme cu 10 boxe amplificate, dar fara subwoofer, Excite-ul pare mult mai animat, se preteaza mult mai bine genului de muzica pe care-l ascult si ajuta si cu dislocarea pietrelor de la rinichi , chiar daca puterea, pe hartie, e mai mica. Ce mi s-a parut ciudat este ca, pe hartie, sistemul figureaza ca avand doar 8 boxe cand, in fapt, are si un difuzor central pe bord + subwoofer-ul, adica 9.1. Mi se pare un lucru de bine, nu de ascuns, dar cine stie, ratiuni VW... In orice caz, il rodam si pe acesta treptat, limita fiind momentan de 30% volum. Din pacate, un compromis trebuia facut undeva si, desi stiam deja si ma asteptam, tot surprins ma lasa "cost-cutting"-ul pe alocuri precum grilele de ventilatie de pe bord fara iluminare sau lipsa Warning Lights-urilor din usi. Totusi, sunt chestii marunte ce, probabil, vor fi remediate ulterior ca proiect personal . Ca planuri de viitor, cat mai curand, masina va avea partile cele mai expuse ale caroseriei infoliate cu folie transparenta cu efect self-healing, iar restul vor beneficia de tratament nanoceramic + tratament water-repellent pe toate suprafetele vitrate. Tot curand o sa trecem si pe o schema de culori Black&White prin eliminarea cu Piano Black a chrome-ului din grila, bandouri, ornamentele de la geamuri, barele longitudinale, asortarea oglinzilor si poate si a plafonului. Ulterior, vor urma jante de iarna si volan + pedale model .:R 2018, ultimele, din pacate, nefiind disponibile si in afara pachetului de R-Line interior care nu m-a atras din prisma scaunelor relativ seci ca forma/design, cat si oarecum inconfortabile, cel putin in cazul meu... In orice caz, momentan, sunt precum un copil mic care nu se poate dezlipi de noua jucarie - aproape ca-mi vine sa dorm in ea! Citind in urma, imi dau seama si cat de mult am scris caz in care imi cer scuze si, in acelasi timp, multumesc! Mai jos, las cateva poze facute imediat ce am "agatat-o", cat si la prima intalnire mai pe seara (a venit chiar si cu martisor la maner, fiind 8 Martie ) :
    1 point
  22. End of story Topicul se poate redenumi: Seat Leon FR 5F SC Scirocco a fost inlocuit de un Leon 5F 2014 avand 57.000 km la bord. Dotari ce merita mentionate: - motorul 2.0 tdi 184hp + DSG - DCC - ACC + Lane assist - Faruri LED + asistenta faza lunga - Seat Sound - Scaune cu tapiterie Alcantara - Pachet iarna - Inca un set de roti complete de iarna, cu aceleasi jante Performance 18". Feedback-ul dupa 1000km: 184cp + DSG + 1370kg ofera o senzatie f misto cu un raspuns extrem de rapid la acceleratie, turbo lag fiind mult diminuat fata de generatiile trecute de 2.0 tdi. Imi place mult cursa volanului, mult mai scurta; o rotatie de 360 de grade vireaza rotile maxim. Nu ma asteptam sa imi placa atat de mult functile ACC + lane assist + headlights assist In weekend am facut un polish tips-urilor si am mai activat cateva functii cu ajutorul colegului @icsuz: Staging, Carbon background in CB, Lap timer, si am dezactivat alerta centurilor. Urmeaza alte cateva mici detalii
    1 point
  23. La rugamintea lui @loghy si dupa ce Search-ul nu a returnat niciun rezultat cu un topic asemanator, deschid topicul legat de folii de protectie display-uri interioare, atat pentru unitatile multimedia, cat si pentru ceasuri de bord. Propun sa se discute aici atat avantaje pro-contra, sa se ceara sau ofere sfaturi legate de achizitia acestora, cat si sa se organizeze "Group-Buy"-uri pentru a obtine, astfel, costuri mai mici la transport sau discount pentru mai multe bucati comandate. Mai nou, odata cu aparitia unitatilor multimedia cu ecran de sticla, au aparut ca optiune si foliile din Tempered Glass cu rezistenta 9H contra zgarieturilor, pe langa cele din plastic lucios/mat (anti-glare). Eu am optat pentru o astfel de folie pe Discover Pro, dar o sa revin cu feedback ulterior montarii acesteia. Incep eu prin a-mi expune intentia de a achizitiona si o folie de protectie din plastic mat, de tipul anti-glare, pentru unitatea AID (ceasurile de bord) a masinii din semnatura. Atasez linkul mai jos (sper sa nu fie considerat reclama) astfel incat, daca mai este cineva interesat, poate ne adunam sa punem de o comanda mai mare de la acelasi producator/vanzator: https://www.amazon.de/Volkswagen-anti-reflective-scratch-resistant-dirt-repellent-anti-fingerprint/dp/B072MPFLQK/ref=sr_1_48?ie=UTF8&keywords=screen protector vw tiguan&language=en_GB&qid=1521638471&s=electronics&sr=1-48 P.S: @loghy Sper ca am dibuit bine sectiunea. In caz ca nu este ok, se poate muta in aria potrivita? Multumesc! P.S.2: @Marius82 @stryder Poate ne ajutati cu un feedback al foliei pe care ati montat-o voi pe unitatea de la Kodiaq .
    1 point
  24. Ma apropii de 3000 km (am 2990 km ca sa fiu foarte exact), astazi m-am intors dintr-o mica excursie la Sibiu si daca tot am gasit niste timp a venit momentul sa deschid si eu topicul de prezentare. Asa cum scrie si in topic, masina este Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI DSG 4Drive achitionata de la PBV2 - comanda data la inceputul lunii februarie, a sosit la sfarsitul lui septembrie. A fost o conjunctura buna si am prins un super pret, cel putin asa mi se pare mie, discountul total a fost de aproape 11%. Dotari optionale: Enjoy Xcellence (alarma, pachet iarna, Park Assist si sistem navigatie), Adaptive Cruise Control, Connectivity Box, Full Link, Parbriz incalzit, roata de rezerva de dimensiuni reduse si tapiserie alcantara de culoare neagra. Culoarea este cea default Mediterraneo Blue, am avut o disputa cu sotia - ea isi dorea Lava Blue, eu am zis ca nu dau 650 EUR pe acea vopsea si am vrut alb... asa ca in final a ramas albastru default. In zilele urmatoare trec si la bocancii de iarna, am achizionat jantele Scudo (http://eshop.skoda-auto.com/cz/en/b2c/rims/alloy-wheel-–-scudo-70j-x-17”-5l0071497m-8z8x/0/1/24/43/1001) si 4x BFGoodrich G-Force Winter 2 XL 225/55 R17 101H. Masina este senzationala, folosesc din plin Android Auto (pe un Google Pixel ce ruleaza Android 8.0) cu Google Maps si Google Music, singurul lucru pe care-l regret este ca nu am luat Lane Assist + Traffic Jam Assist. Adaptiv Cruise Controlul ajuta in aglomeratie, dar de fiecare data dupa ce masina se opreste trebuie tras de maneta de Cruise Control pentru a reporni... asta este, next time o sa-mi fac temele mai bine.
    1 point
  25. 1 point
  26. Te inseli, nu sunt hotarat. M-am gandit si la acest aspect, iti dai seama. @vdragos chiar sustine ca 1.8-ul di State are alte injectoare. Oricum ar fi, APR au deschis in Germania un centru in ultimii ani din cate stiu, tocmai pentru a acoperi mult mai bine si Europa. Fac softuri destule si in Europa, nu e asta problema. Dar din contra, precautia imi spune sa ma indrept spre Revo
    1 point
  27. Am inteles asta de prima data, dar eu vreau sa stau linistit momentan. Hai cu down vote-ul si acum !
    1 point
  28. In parte e si vina ta, pentru ca daca ai fi parcurs configuratorul de pe site, ai fi vazut ca exista optiunea "suspensie cu reglare adaptiva DCC" la un pret de 968.66 EUR Si din ce observ eu, nu obliga la jante pe 18" sau 19".
    1 point
  29. Din partea dealerului nu m'as astepta la prea multe, nu or sa faca upgrade'ul la DCC si nici nu cred ca vor veni cu ideea de a'ti inlocui masina, cel mult iti vor oferi ceva discount/gratuitati la revizii/accesorii. Contractul scris a fost respectat, discutiile intre tine si reprezentantul de vanzari raman discutii. Off topic: La fosta masina, luata de noua, garantia incepuse de un an, dar am aflat abia la prima revizie (una facultativa, la 2500km). Ei au facut insa greseala ca in contractul C/V sa lase garantia standard de 4 ani in loc de 3, asa ca legal eram acoperit pe cheltuiala lor, desi n'a fost cazul
    1 point
  30. Posibil sa trebuiasca dat jos partea aia din spate unde ai grilele Video cu demontare sper sa te ajute
    1 point
  31. Amorsarea o faci mereu ca aia umple circuitul pompa si rampa daca e gol. Daca schimbi doar un furtun nu e nevoie . Eternul hater ma urmareste cu dislike la fiecare post. Zi ceva util , daca nu du-te-n ..:D departare.
    1 point
  32. M-am uitat si eu initial la APR, tot datorita feedback-ului vazut pe forumurile de prin state. Dealer-ul APR din Bucuresti insa este absolut varza. Dupa ce-am interactionat putin cu el, nu l-as lasa nici sa-mi spele masina, sigur greseste ceva. Spre exemplu, pur si simplu nu stia ce-i aia "soft la cutie", efectiv nu stia ca exista asa ceva. Apoi imi explica el cum face el sa puna softurile si explicatia era de genul "apas acolo pe UPLOD si-mi da ei ce sa pun, n-ar trebui sa fie probleme".
    1 point
  33. Un soft facut custom 100% de o firma competenta e mult peste ce cumparati voi de la revo si apr. Vorbesc din proprie experienta. La revo si apr va duceti ptr adezivele frumos colorate ce le lipiti pe masinute, pacat ca alea nu dau si cai in plus. Iar cifrele de pe dyno sunt umflate la greu cel putin in cazul revo. Powertech cred ca are cea mai mare experienta pe tfsi si tsi.
    1 point
  34. @tudorsss sa te bucuri de masinuta in fiecare moment. Un pocket rocket de senzatie care iti va aduce multe zambete la fiecare accelerare. Sa o conduci sanatos si fara incidente. @ShadoWzZ se pare ca "fanul" tau te urmareste peste tot
    1 point
  35. Frumos GTI-ul, cati mai multi km fara evenimente neplacute. Rodajul trebuie respectat ca sa nu iti para rau mai tarziu.
    1 point
  36. Ce face Skoda este normal pentru a putea “mari” artificial portbagajul; o roata normala, care poate ajunge pana la 8J, ridica foarte mult podeaua portbagajului si, desi se mai pot pune una alta pe langa ea, mananca foarte mult spatiu util. Eu, de cand am permis, n-am avut niciodata nevoie de rezerva si am fost o singura data pasager intr-o masina la care am schimbat rezerva; si nu conduc chiar de ieri. Asa ca eu prefer spatiul extra in portbagaj in detrimentul unei roti de aliaj lucioase care nu ar vedea vreodata lumina zilei. Asta lasand la o parte ca mi se pare aiurea sa schimb eu roata de rezerva. La o masina de 40k. Ar trebui sa vina ori echipaj de interventie de la fabrica ori platforma sa duca masina in prima reprezentanta. Si ma astept ca, la o masina de 100k, sa iasa un brat robotizat care sa schimbe roata singur (soferul s-ar murdari si apoi ar murdari masina ceea ce e inacceptabil...). Sau macar un elicopter care sa ne ia de acolo... Pai ori suntem domni ori nu mai suntem...?!?
    1 point
  37. Foarte interesant. Nu am ajuns pana la stadiul sa observ ca sunt doi producatori. Multumim pentru informatii si pentru timpul alocat pentru acest aspect! Myth busted!
    1 point
  38. Din pacate, pe CC, nu exista 4Motion pe 2.0 benzina... Doar pe diesel sau pe VR6. Exista pachete complete de 4Motion, fara cutie, la aprox. 1000,-euro, de pe masini cu putini km. Pretul scade dupa ce iti mai recuperezi din investitie in urma vanzarii pieselor tale. Este adevarat ca nu este ieftin retrofit-ul, dar la ce puteri vrei tu sa ajungi, FWD-ul o sa fie depasit la plecarile de pe loc. Nu mai vorbim ca masina este lunga si te-ar ajuta si in abordarea virajelor. O alta chestie de avut in vedere este si faptul ca franele vor fi sub-dimensionate pentru puterea finala, doar daca nu vrei sa o faci de drag unde orice kilogram scutit este de ajutor si ai spatiu suficient pentru oprire . Sa o stapanesti sanatos, fara incidente si spor la retrofit-uri / modificari!
    1 point
  39. Cei mai periculosi, piticii! . Momentan, precum primii kilometri de autostrada urbana - A3, nu este bugetat retrofit-ul asta... Port-etrierele sunt cam scumpe pentru ca, altfel, discurile sunt de-a dreptul ieftine! Diferenta in cazul discurilor ar fi doar de la 300mm plin la 310mm ventilat, adica fix setup-ul de .:R. Greutatea si suspensia sunt factorii ce difera intre Tiguan si Golf, deci, Bias-ul franarii nu o sa se schimbe ci, la modul ideal, o sa mai atenueze un pic din nose-dive pe franari puternice. Tot fata o sa duca tot greul, dar ajuta un pic si spatele. Si, oricum, piticul face gura si pentru fata nu numai pentru spate .
    1 point
  40. @CristiALF Garantia e nula indiferent daca sunt 260 sau 310, dar cei din urma imi tot soptesc in ureche si imi atata piticii ! Cum ii spuneam si mai sus, e greu cu "placerile astea vinovate" . Sa stii ca dupa ce ai lansat ideea, m-a tot mancat curiozitatea pana cand m-am apucat sa fac o comparatie de P/N-uri intre ce este pe masina si Golf R. Concluzia: pe fata tot setup-ul este identic lipsind doar placuta ornamentala cu ".:R". Pe spate a fost supriza, unde etrierele sunt identice, diferenta fiind doar de port-etriere + discuri. Parca suna do-able acum! In alta ordine de idei, primul chix dat cu folia de sticla pentru multimedia... Nu-mi explic cum sau de ce, dar este cam cu 1 cm mai mica in latime decat trebuie, desi forma ei este perfecta. Daca o pun in marginea din stanga sau dreapta, se potriveste la fix in colturi, dar ramane liber in partea opusa. Ar fi o varianta sa o lipesc centrat, dar parca nu ma incanta estetica solutiei ... P.S: Paste Fericit tuturor! Sa vina iepurasul numai cu bunatati!
    1 point
  41. Wow! Nu credeam ca va aprindeti asa usor. Hai sa va dau cateva detalii, desi nu credeam ca au importanta. Masina de mai sus este in leasing operational, contract facut de firma la care lucrez si la care sunt director general. Nu este compania mea, este o companie multinationala. Masina a fost aleasa, configurata, negociata etc. de mine in baza bugetului pe care l-am avut. Nu este masina mea personala, insa este masina cu care voi circula timp de 4 ani, daca voi sta 4 ani aici. Daca trebuie sa fie numele meu in talon si exista vreo regula de genul acesta pe forum, voi sterge postul fara nicio suparare. E un forum privat si ma voi supune regulilor daca vreau sa postez pe aici. Nu am gasit pana acum o astfel de regula, sincer nici nu am cautat prea mult, recunosc. Eu am intrat pe acest forum pentru a impartasi cu voi pareri, experiente, sfaturi, in mare de la voi, eu nu prea am ce sa ofer momentan caci sunt novice, insa tot ce voi descoperi voi impartasi cu voi evident. Nu stiu daca pentru a face acest lucru are relevanta numele in talon, dar daca trebuie, ma supun fara probleme. On topic: Multumesc tuturor pentru felicitari, aprecieri si urari de bine. Momentan masina pare foarte ok si sunt foarte multumit. Sincer, este putin peste asteptarile mele iar eu sunt usor pretentios la masini. Am avut multe pe mana in ultimii ani (Bmw, Superb, Volvo, Kuga etc.) Nu am fost foarte incantat cand a trebuit sa comand passat-ul, insa fiind politica companiei nu m-am putut opune. Acum , cand ma dau cu ea, recunosc ca am facut o alegere buna. Cand o setez pe sport s-a terminat cu povestile, intra in transa si in orice plaja de viteza sau treapta ma aflu, pleaca de sub mine ceva de speriat. Stabilitate foarte buna, nu intra in tangaj, sta perfect pe sosea si are o manevrabilitate excelenta (in modul sport). In alte moduri este mai moale, usor tangaj, directia mai lejera, dar e normal pana la urma sa fie asa. Voi reveni cu pareri pe parcurs. Nu am reusit inca sa conectez telefonul la carplay, nu stiu de ce, voi mai insista cand am timp.
    1 point
  42. Destul de mare consumul. Un hibrid clasic Toyota consuma la fel (daca nu o idee mai putin). Si nu este plug in.
    1 point
  43. @loghy Imi cer scuze ca am deviat putin de la subiect pe partea de Group-Buy. O sa deschid un topic in aria aferenta. Multumesc! @Marius82 Din pacate, cei pe care i-am gasit eu nu au nimic pentru Kodi... Hai sa pornim un topic in aria de tehnic poate-poate gasim ce cautam fiecare, in alta parte, si rezolvam asa. L-am deschis eu AICI: @andrei0241 Ah, clar nu astept un an ca sa ma hotarasc. Daca este sa fac pasul, o sa-l fac cat de curand. O sa ma gandesc zilele astea, pana spre finalul lunii maximum si o sa iau o decizie daca da ori ba. Mai exista si varianta aplicarii unui strat de nano-ceramica pentru elemente vitrate, dar sunt convins ca nu este la fel de rezistent precum folia... Oricum, nu ma grabesc ca se pare ca nici iarna nu se lasa dusa cu una, cu doua. Hmmm, decisions-decisions .
    1 point
  44. @Xadrian --> Corect, scaunele de R-Line vin cu o combinatie piele-alcantara-textil. Partea proasta este forma lor . Parca se vor a fi sportive, dar nu sunt si, totusi, in acelasi timp nu prea sunt nici confortabile, cel putin in cazul meu... Le duc lipsa volanului de R si pedalelor, dar sunt pe lista de "To-Do" . Cu prima ocazie cand am drum in zona, dau, dau! Retapitarea este pe lista, dar intai imi trebuie materialele "potrivite", care inca nu se gasesc :evil_laugh: . Planurile deja sunt pe hartie, asteptam materia prima. Cu rabdare se trec muntii! In alta ordine de idei, am bifat prima chestie de pe lista, anume, infoliere bara fata, aripi, capota integral, bara spate si faruri + proiectoare + stopuri cu folie transparenta self-healing Hexis Bodyfence. Cu ocazia asta a primit si un tratament New Car Prep, ca sa scapam de impuritati, si am colantat buza cromata fata si oglinzile cu Glossy Black. Sunt pe Hold si cu un produs nano-ceramic nou pe piata pentru protectia elementelor ce nu au fost infoliate, dar inca nu am un termen concret. Este fata intretinuta, ce sa mai... Numai pe la saloane de infrumusetare sta! Si cateva poze:
    1 point
  45. UPDATES! Dupa multe drumuri la reprezentanta si dupa multe coduri de piese aduse gresit... am ajuns la combo-ul aproape final si leoaica a prins forma. Primul lucru achizitionat: diffuserul Rieger (cu ajutorul Hiperformance.ro sau Tase.. depinde cum suna mai cunoscut ). Next: Eleron aero adus initial gresit, pentru 4 usi, dar s-a acceptat returul si a venit pana la urma cel pentru coupe. Aceeasi poveste si cu insertiile de black line pentru luneta (urmeaza sa le atasez), bine ca le-am luat iarna si nu ma grabeam sa le montez Alte detalii la care am mai lucrat: debadge "LEON" de pe hayon si am inlocuit tot ce inseamna halogen din stopuri cu leduri (semnal + marsarier). Ultimele, dar nu cele din urma, jantele. 4 bucati de jante Cupra echipate cu anvelope Conti SportContact 5, dot 2016. Next: un detailing de primavara si.. mai vedem
    1 point
  46. @Xadrian --> Nu ma deranjeaza prea tare lipsa butoanelor fizice pe Pro deoarece oricum singurul pe care l-as fi folosit ar fi fost cel de volum, unde, in fapt, le folosesc pe cele de pe volan. La partea de amprente este intr-adevar o mica "buba", dar era inevitabil si te obisnuiesti cu timpul . O sa comand si o folie de sticla pentru Pro ca sa nu stau cu stresul zgarieturilor cand curat display-ul si aia e... Pe partea de servicii de date, inca nu stiu ce si cat este functional fiindca inca nu m-am ocupat de configurarea acestora. Ce inca nu m-am dumirit este daca serviciile de CarNet trebuie platite sub forma unui abonament la VW sau daca merg direct odata ce introduc un SIM in MIB.... @blordc --> Multumesc frumos pentru urari! Asemenea! @floryn2.0 --> Multumesc! O sa incerc sa mentin un ritm constant de update-uri pe forum . Legat de Dynaudio, am postat primele impresii legate de acesta in prima postare a topic-ului. Folosindu-l destul de mult zilele acestea, am ajuns la concluzia ca necesita ceva mai mult efort pe partea de configurare deoarece la unele melodii, partea de inalte pare a fi un pic "castrata" in favoarea bass-ului. Inca nu am reusit sa-l setez perfect si imi mai ramane sa ma joc un pic cu Egalizatorul, dar, per total, imi place mult potentialul acestui sistem. Facand o paralela intre Dynaudio si cel Standard cu 8 boxe pe care l-am testat la TD, diferenta mi se pare mare, dar nu de la cer la Pamant, Dynaudio plusand cu joase mult mai vibrante si un sunet, per total, considerabil mai lipsit de distorsiuni.
    1 point
  47. Multumesc frumos tuturor pentru urari si nu pot decat sa va doresc acelasi lucru inmiit! Multumesc V A L I ! Intr-adevar, criteriile de cautare au fost poate putin dubioase pentru unii, dar cautam exact o garda la sol mai permisiva, dar si o crestere a gradului de sportivitate, catusi de putin macar . Multumesc! Singurul regret al configuratiei este pielea + scaunele cu reglaj electric si memorii... Am ales sa renunt la aceasta din cauza lipsei optiunii de scaune ventilate, ceea ce mi s-a parut ciudat, avand in vedere ca aceasta este disponibila pe Kodiaq. "Misterioase sunt caile VW" . Merci @Rave ! La momentul respectiv, Karoq inca nu era lansat, iar Ateca nu bifa cateva criterii pe care le cautam la acel moment, ulterior aparand si acestea in Configurator. Nu mai vorbim ca de curand s-a lansat si Cupra Ateca la care combinatia motor-frane-suspensii-scaune sport nu-mi pot imagina decat ca este un vis! Multumesc frumos @Xadrian ! Timpul de asteptare a fost de ~4 luni. Asteptare usoara iti doresc si sunt convins ca o sa fii mai mult decat incantat la livrare. Eu eram numai zambet, cam asa :
    1 point
  48. cum o fi reusit sa le ridice, la mine nu se ridica caci le blocheaza capota poate le-ai uitat pornite si erau intr-o pozitie in care se puteau ridica
    1 point
  49. Ieri am reusit sa ajung la un atelier care se ocupa cu insonorizare si sisteme audio pentru zgomotul ala din usa dreapta. Dupa ce a fost desfacuta, s-a ajuns la concluzia ca fata de usa era de vina, ceva plastic care vibra pe acolo. Aplicat material izolator pe zona respectiva si niste burete pe marginea fetei de usa, testat, ascultat, nicio problema acum, am facut din nou liniste in masina. Hope I don't jinx it. In rest, apă, paie și bătaie prin frigul si aglomeratia din Bucuresti.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!