Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.04.2018 în toate secţiunile

  1. doua golfuri. old vs. new
    8 points
  2. M-am uitat si eu initial la APR, tot datorita feedback-ului vazut pe forumurile de prin state. Dealer-ul APR din Bucuresti insa este absolut varza. Dupa ce-am interactionat putin cu el, nu l-as lasa nici sa-mi spele masina, sigur greseste ceva. Spre exemplu, pur si simplu nu stia ce-i aia "soft la cutie", efectiv nu stia ca exista asa ceva. Apoi imi explica el cum face el sa puna softurile si explicatia era de genul "apas acolo pe UPLOD si-mi da ei ce sa pun, n-ar trebui sa fie probleme".
    8 points
  3. Un alt week end, alti aproape 200 km plimbati prin Bucuresti si imprejurimi. Jucaria asta, lasand la o parte ca a detronat Leon-ul de pe pozitia de masina de “familie”, dar si de “senzatii”, incepe sa-si merite banii Aproape 5.000 de km in 6 luni. Mai mult decat ma asteptam dar tot raul spre bine. De la 2 plinuri de benzina pe luna la Leon am ajuns la nici macar unul. Cu putina rabdare cred ca reusesc sa merg 2 luni legate cu un plin. E bine ca mai ia si el o pauza ca a ajuns la 54.000km in 3 ani si 3 luni. Pana acum masina n-a ramas in “pana prostului”. Acum, ca a venit caldura, sunt constant peste 100km range in bord, cam 120km medie, desi am vazut si 150km. Incarcarile, daca sunt facute cu cap, nu mananca din timpul util al zilei si, desi e nevoie de putina ajustare (cumparaturi la Kaufland in loc de Mega sa se incarce masina, de ex.), nu e un capat de lume. In continuare cel mai mult timp il pierd la spalatorii; macar de as putea incarca acolo cat stau... M-am jucat putin si cu surata mai bine vazuta si cunoscuta si nu m-a dat pe spate. Mare diferenta de spatiu la interior nu prea este si portbagajul e micut la i3. Directia e mai tare, da, dar se simte prea artificiala; macar la e-Up! e usoara si potrivita pentru oras. Nava asta spatiala trage si arata mult mai bine si mai “potrivit” unei masini electrice dar... daca as da timpul inapoi nu as alege altceva. Bine, asta daca ignor acele momente petrecute in Model S, care este o masina pe care nu o s-o uit prea curand, dar pretul ala... Mi-as dori o autonomie mai mare, da. Dar nu pentru ca nu ma/ne descurcam cu asta, ci pentru ca imi(ne) place atat de mult masina asta incat as vrea sa merg oriunde cu ea; litoralul e departe si la propriu si la figurat Daca stau bine sa ma gandesc, daca ar fi avut un motor termic nu cred ca mi-ar fi placut la fel de mult, ar fi fost doar o masina; deci nu masina e cea care face diferenta, ci motorul si experienta full-electric. Nu stiu ce ne rezerva viitorul dar daca merge macar pe drumul asta eu ma declar multumit. Foarte multumit!
    7 points
  4. Small updates: au venit aripile SRS-Tec si un headrest mount care mi-a lipsit cu desavarsire de cand am masina. Cam asta e FOV-ul telefonului pus intre tetierele fata (Galaxy S8), pen' ca ceva mai wide nu am deocamdata: O sa fie o perioada aglomerata fiindca tare vreau sa ajung pe 28 aprilie la Motorpark. Asa ca trebuie pana atunci sa primesc piesele de la VIS Motorsport ca sa am motor, sa pun de proba aripile SRS-Tec, sa repar coltul de la usa (Macar cat sa nu agate in aripile noi! De aspect ma pot ocupa si mai tarziu.), sa vopsesc aripile si sa fac montajul final. Si niste Bilstein B14 asteapta si ele sa fie montate impreuna cu flanse de Audi TT si rulmenti noi...
    3 points
  5. Gata si aripioarele de blackline de pe luneta Bonus, am scapat de vechiul suport de numar si am ales unul fara rama. What's next?!
    2 points
  6. Dintre custom si off the shelf, in Romania, din pacate, eu ma simt constrans de imprejurari sa merg pe o solutie off the shelf. Sunt cativa oameni care se pricep sa calibreze bine anumite motorizari, dar in rest, experienta m-a invatat sa-i ocolesc pe cei "buni la toate". Nu ai cum sa stii sa faci bine si Subaru, si TSI, si Renault Sport. Totusi nimeni nu iti refuza banii. Dintre Revo si APR eu aleg APR. Sunt mai multe motive, dar as vrea sa mentionez patru: pe platforma MQB feedback-ul utilizatorilor este majoritar pozitiv, in special pe Stage 1, dar si pe hartile mai complexe. stim ca orice dyno da un rezultat diferit si ca nicio masina nu merge la fel, dar procentual cresterile masurate au fost in general in zona asteptarilor setate. Revo ofera o solutie de flash pe care il pierzi atunci cand deconectezi bateria sau ramai fara curent. Trebuie sa iti cumper SPS si sa iti pui harta singur sau sa te intorci la dealer pentru reflash. Revo si APR au fost implicati intr-un proces foarte mediatizat la vremea lui. S-a intamplat prin 2003 daca imi amintesc bine. In urma acestui proces s-a dovedit ca Revo a furat de la APR un pachet de next generation software care era in Beta si l-au vandut linistiti catre clienti, fara prea multe teste. A existat chiar si o pagina dedicata problemei pe siteul APR. Din ce am inteles, au ajuns la o intelegere amiabila si platesc si astazi ceva comisioane catre APR. Comunicarea cu dealerul produselor off the shelf poate fi problematica uneori deoarece in general nu interactionam cu niste ingieri care codeaza hartile, ci cu niste instalatori cu mai mult sau mai putin training. Important este sa fie transparent cu tine, sa fie disponibil si deschis pentru after sales support si sa nu faca copy/paste din hartile pe care le are deja downloadate pentru alti clienti.
    2 points
  7. Mersi! Balenele nu ies in evidenta...alea micute si slabute atrag privirea!
    2 points
  8. Am reusit sa fac si numarul pe fata exact cum mi-am dorit. Sa il pot pune/da jos cand vreau si sa fie paint friendly. Urmeaza sa merg azi sau maine la un service sa vorbesc pentru revopsirea catorva elemente de caroserie + reparatia de la usa-prag spate dreapta. Sa vad ce obtin.
    2 points
  9. Zilele astea am facut niste poze Urmeaza BC-ul color de la colegul @ursachicatalin. Iar recent m-am apucat de cautat turbina. M-am hotarat, merg pe varianta 2260 + duze. Turbina cel mai probabil voi lua de la AVD Turbo iar duze + injectoare are o cunostiinta din Arad. Daca nu le da in curand, vor ajunge pe balena. Si dupa urmeaza soft din nou. Teoretic cu acest upgrade, masina ar fi capabila de 300+. Dar ramane de vazut. Pana voi trece la 6 trepte, probabil voi face o limitare de cuplu. Dupa ce termin cu turbina, duze, si toate cele ar mai ramane interiorul si dupa aia, as putea sa zic ca e gata proiectul..
    2 points
  10. Sa facem un topic interesant zic Deci..e simplu: pe care dintre cei doi tuneri l-ati alege si eventual de ce? Sa presupunem ca ati dori un Stage 1 si preturile nu sunt importante in luarea deciziei (sau sunt identice).
    1 point
  11. SALUT SI BINE V-AM GASIT ! De aproximativ 2 ani detin un VOLKSWAGEN PASSAT B5 - 1.9 TDI AJM 116cp, an 2000 de care sunt multumit pana in prezent. Masina a fost adusa din Belgia cu 270000 de km, in prezent are 381000 si inca isi face treaba bine. Masina a venit echipata cu : - ABS - ASR - AIRBAG-URI SOFER-PASAGER FRONTAL CAT SI IN SCAUN. - CLIMATRONIC - OGLINZI ELECTRICE INCALZITE - INCHIDERE CENTRALIZATA - 4X GEAMURI ELECTRICE - SCAUNE CU REGLAJ PE INALTIME - FARURI REGLABILE - INTERIOR TEXTIL CULOARE CREM Ce s-a schimbat pana in prezent : - DISTRIBUTIE : CUREA : CONTITECH POMPA DE APA : HEPU ROLE : INA - CONSUMABILE : ULEI : LIQUI MOLY - DIESEL HIGH TECH 5W40 FILTRE : MANN - KIT BRATE FATA : LEMFORDER - PLACUTE DE FRANA + DISCURI DE FRANA : TRW - INJECTOARE - TERMOSTAT : MAHLE - DEBIMETRU DE AER : OEM Plusuri aduse : - FOLIE GEAMURI LATERALE SPATE SI LUNETA - PARAVANTURI : CLIMASPORT MADE IN GERMANY - JANTE : DEZENT M HG 15' ECHIPATE CU, CAUCIUCURI FIRESTONE 195/65/R15 - MASINA SE PARE CA A PRIMIT IN TRECUT SI UN SOFT SAFE DE 120-125 CP. - VOPSIT DE CURAND : ETRIERI : ROSU SIGLA FRONTALA VW : NEGRU BANDOURI : NEGRU Sunt foarte multumit de ea, a si mancat dar a si facut bani. Momentan doar atat am de spus, vor urma mai multe schimbari, masina circula in Braila pentru eventualii membrii dispusi sa organizam intalniri ocazionale. Primesc deschis critici constructive cat si sfaturi.
    1 point
  12. V15?? de unde ? Aaaa, alea facute dupa BMW ?
    1 point
  13. Asta am intrebat si eu la service , mi-au spus ca softul ramane dupa schimbul ambreiajelor
    1 point
  14. Nu merge . Vinde masina si cumpara una care are motorizarea dorita de tine
    1 point
  15. Cunosc sistemul APR. Se numeste DirectPort Programming si prin intermediul platformei online dealerul iti face un profil de client cu datele personale in baza de date APR, iar profilul este link-uit cu masina ta pe baza VIN-ului. Stiu ca si Revo au o platforma similara prin intermediul caruia lucreaza. Legat de hartile custom in Romania: nu imi place sa folosesc nume atunci cand vorbesc public despre situatii neplacute, dar ce nu cunosc multi, este faptul ca ca unii tuneri mioritici, foarte apreciati astazi, si-au castigat renumele obtinand rezultate foarte bune pe anumite motorizari folosind harti furate chiar de la tunerii cu harti off the shelf. Altii au incercat sa pirateze, dar nu au reusit. Apoi mai sunt cazurile in care harta custom pleaca de la un base file gasit pe NefMoto sau cumparat de la tuneri precum Etuners Grecia sau alti furnizori. Sunt foarte putini cei care lucreaza cu ceva creat de ei de la zero si cand faci doar tweaks, trebuie sa stii foarte bine de la ce pleci. Sunt multe de spus si putini tuneri sinceri.
    1 point
  16. Pai cu softul de fabrica masina schimba treapta 2 in 5 m de mers , iti dai seama de cate ori schima de la 1 la 2 cand mergi prin bucuresti bara la bara si cat de rau se incinge. Iar cand mergi in treapta 2 cu 2kmh si accelerezi e ca si cum ai pleca cu a 2-a de pe loc cu ambreiajul patinat , e normal sa se uzeze prematur
    1 point
  17. Reperul 5 din poza de mai sus, e un rulment de presiune, la el ma refeream.
    1 point
  18. Practic este identic, ambele au plastic pe care sta piciorul, este pur estetic mod.
    1 point
  19. Nu e neaparat abureala (desi cateodata poate fi dar asa e cu masina in garantie). Poate ai placutele / discurile uzate sau altceva... Oricum daca esti in garantie si ai interval flexibil de service, ultima inspectie cum e in cazul tau, la 4 ani poti nici sa nu o mai faci. Iti resetezi intervalul de service si atat. Mie la inspectia respectiva mi-a schimbat bateria de la cheie si mansonul de la schimbator pe garantie (il comandasem in prealabil).
    1 point
  20. 150 de lei am platit eu la reprezentanta . O abureala sa iti mai tamponeze niste bani din buzunar nu am inteles rostul acestei inspectii .
    1 point
  21. @darksun fara poze nu te crede nimeni!
    1 point
  22. Scuze daca e offtopic, am mers de Paste la inviere pe un drum prin padure, adica cu fundal intunecat, si intradevar am avut senzatia ca farurile se misca mult mai rapid ca inainte.
    1 point
  23. Am cumparat un incarcator portabil de 3.7KWh asta ca nu zic ca nu pot incarca la viteza maxima Am pipait si carpadul de 10" abia astept sa ajung back home sa-l instalez pe masina, Daca reusesc sa conving un producator sa-mi dea un beta sample o sa am ceva frumos de studiat. - o navigatie AM , ecran 9" meniuri 100% VW OEM pe baza de Android 6.0. Are un DSP cu 32 de canale, Android Auto inside, si port hardware 4G (slot SIM). Ecranul este mult peste OEM din toate punctele de vedere. LOOK exterior 100% OEM.
    1 point
  24. Mai facem o baie, testat și șamponul verde de la pro-x. Nu l-am diluat bine dar spuma există și rezista. Mult mai ok decât cel verde neon de la carplan și miroase și mai bine Poze fata profil și dat big fat ass
    1 point
  25. N-o sa-ti garanteze nimeni fiabilitatea masinii dupa soft, si asta e valabila si la motoare mai vechi si muult mai cunoscute. Un tuner poate face 1.000 de motoare X fara probleme si al 1.001-lea sa faca figuri sau sa pateasca ceva si sa se duca vorba ca softul X e prost... Apoi sunt bajetii “Da, boss, e beton masina; tocmai am schimbat tot la ea, 250 m-a dus. Baga softul ala sa-l fac p-ala cu bemeveul, macaia-s gura lui de motor ca praf il fac” si dupa X sute de km masina aia pica si apar discutii pe forumuri... Oare o fi de la soft? Cert e ca soft-ul este un risc, mai ales la un motor relativ nou, si degeaba “pui botul” la “X face softul asa, de Y am auzit de rau” ca nu ai nicio garantie la niciunul. Nu degeaba ziceam ca as alege graficul mai frumos(liniar si curat, nu ridicat) nu nume de firme sau de oameni. Pana la urma e un Stage 1, nu pui interne forjate si big turbo... Oriunde te-ai duce din lista ta o sa ramai multumit si nu cred ca o sa patesti ceva la masina din cauza softului cat o sa pastrezi masina.
    1 point
  26. Multumesc! Le si comand. Ziceam de jante si etrier mai sus:
    1 point
  27. Un soft facut custom 100% de o firma competenta e mult peste ce cumparati voi de la revo si apr. Vorbesc din proprie experienta. La revo si apr va duceti ptr adezivele frumos colorate ce le lipiti pe masinute, pacat ca alea nu dau si cai in plus. Iar cifrele de pe dyno sunt umflate la greu cel putin in cazul revo. Powertech cred ca are cea mai mare experienta pe tfsi si tsi.
    1 point
  28. Azi offroad, noroi, zapada ...pe la 1200 m altitudine si consumul pe termen lung la 900 km. ...in continuare. Si prima băiță de după Eagles' Lake... ?
    1 point
  29. Cu toate ca ai oarecum dreptate, si ar fi safe sa apelezi la Revo, eu tot la Powertech Ginel as incerca. Omul ala sta cu tine cateva ore bune 4-6 ore, ca sa-ti faca o harta custom dupa dorintele tale. Orice moment de nemultumire (ca incarca prea tarziu, sau ca nu iti place tie ceva) se remediaza usor, si daca nu iti place ce a facut, faci rollback si aia e. Daca faci Revo si nu iti place o mica parte din comportament ce faci? ramai cu banii dati si cu buza umflata. Un soft custom nu e tot una cu un soft facut bun pentru toti. Cat despre fiabilitatea unei masina dupa soft, cred ca tine foarte mult de sofer, si de cum conduce masina si cum o protejeaza in momentele cheie (fara turatii cu motorul rece, lasat la ralanti cand ajungi la destinatie, etc). Momentan nu am auzit de nimeni sa plece de la el nemultumit, asa cum s-au intamplat cu alte firme.
    1 point
  30. Dyno nu e pentru cifre absolute ci pentru before and after. Sesiunea de tuning sa se faca pe dyno, aia e smecheria, sa compari pe loc before and after, sa vezi live ce face masina. Nu o sa gasesti doua dyno sa dea la fel, ca sa compari cifrele, am inteles ca si cum e ancorata masina pe dyno face diferenta, daca o scoti si o bagi la loc nu mai da identic. Mai sunt variatiile de temperatura, carburant, umiditate, ventilatie, presiune atmosferica. Dpmdv orice tuner vechi semi-decent ar trebui sa bata la fund hartile off the shelf. Nu a zis nimeni sa impingi la blana hardware-ul, de aia se face custom si pe dyno, cand da de limite iti zice ca acolo s-a plafonat si discuti cu el cat de mult sa coboare, pt performanta sau safety, liniaritate etc
    1 point
  31. Ambulanta, cum ar spune unii
    1 point
  32. Daca nu stii cum sa verifici un furtun crapat mergi la un service mai bine , daca chiar este crapat omori turbina
    1 point
  33. Da, moog, exact asta e motivul: daca ai un injector/ vaporizator care scapa, masina va porni innecata, chiar daca GPL e oprit din buton. Propunerea cu robinetul de gaz oprit, a venit de la "tatal" instalatiilor GPL. Mecanicul de "benzina" a vazut martor aprins/ pornire in 3 la rece, rateuri(missfire) pe tester. A schimbat ambele sonde(lambda) inainte si dupa catalizator. ECU s-a luminat. Apoi din nou martor aprins si a schimbat senzor ax cu came. Avea intarziere la apasare acceleratie(lag). Dupa aceste 3 schimbari a inceput a porni normal pe benzina. Apoi am mers pe benzina vreo saptamana normal, martor stins. Am deschis robinetul de gaz de la butelie. A doua zi, s-a aprins martor 16555 "amestec sarac=system too lean". Cu sonda noxe in teava, la Antilopa a calibrat/ reglat gaz si acum are vreo saptamana de mers normal GPL. Morala: la pornire greoaie la rece/ in 3/ chei multiple: se incepe cu sondele lambda, ca sa se lumineze ECU, altfel masina da niste erori enigma tip rateuri/missfire si schimbati degeaba injectoare, bujii, fise, bobina, clapeta, pompa benzina, facut motor, debitmetru, sonda temp apa etc.
    1 point
  34. Nu se da bara jos, doar bumper-ul. Sper sa te ajute https://www.carcarekiosk.com/video/2011_Volkswagen_Tiguan_SE_2.0L_4_Cyl._Turbo/lights/reverse_light Sau aici: http://www.paulstravelpictures.com/Volkswagen-Tiguan-Reverse-Light-Bulbs-Replacement-Guide/index.html
    1 point
  35. Daca nu te deranjeaza sa desfaci 4 suruburi la o masina noua sunt oameni care ar fi dispusi sa faca schimb si chiar sa si plateasca pentru scaunele alea sport... Numa’ zic...
    1 point
  36. @alexxb se pare ca se poate. Dar nu toata reducerea este data de dealer. Mai mult ca sigur importatorul este cel care decide ce procent aplica la care dealerul mai pune si el ce poate ca sa iasa mai in avantaj cu 100-200euro fata de concurenta. Nasol e ca aceeasi masina "la promotie" nu poate fi accesata si de alt dealer atat timp cat ea a fost rezervata de unul. Asa mai puteai jongla cu cine iti da pretul mai mic la ea. La masina noua configurata de tine ce urmeaza sa se dea in productie zic ca se poate sa obtii pret mai mic. @Andrei1980 am trimis actele spre analiza pentru credit. Daca este totul ok o sa raman cu albastrica lui @Doc Morelli. Asta daca nu apare o alta oferta tentanta (pe care evident o s-o expun si aici). Sincer daca la ultima oferta nu includea culoarea alba si scaunele sport deja as fi fost sa dau ceva avans ca sa fie acontata. Am mai spus si ma repet...am eu ceva impotriva scaunelor sport..chiar nu mi-au placut. Nu stiu daca mai sunt si altii la asentimentul meu.
    1 point
  37. Am fost azi si am facut TD cu un 190 tdi 4motion. Am beneficiat de bunavointa consilierului de vanzari si am facut o tura mai lunga: pbn - dimieni - balotesti - otopeni - centura - pbn. Iaa si cateva concluzii: - motorul de 190 trage decent dar nimic wow. Pentru mine de pe gtd ar fi clar un mic pas inapoi, avand in vedere masa mai mica a golfului si aprox acelasi motor. Dpmdv, asta ar fi trebuit sa fie entry level'ul pe aceasta masina si nu cel de 150, care nici nu vreau sa ma gandesc cum (nu) trage. Pentru senzatii mai puternice clar se cere motorul bitdi de 240 sau benzina aia de 280 - cutia de viteze e setata un pic diferit in sensul ca S'ul de pe Arteon e cam ca D'ul de pe golf'ul meu. Aici, chiar si in S urca treapta destul de rapid la mers constat, fata de S'ul de pe Golf unde sta in 3000-3500 si la mers constant. - suspensia e pentru mine a fost un mixed feeling. E foarte rafinata si confortabila pe drum mai denivelat chiar si cu rotile pe 19 (245/45/19 daca nu ma insel) ajutand si cauciucurile care au totusi ceva balon. In schimb, pe curbe parca parca ar fi fost loc de ceva mai bine, simtindu'se ruliu sensibil mai pronuntat decat pe golf (acolo am dcc, masina de test nu avea) - franele ar fi primul upgrade pe care l'as face. Dpmdv sunt un pic subdimensionate avand in vedere masa mare a masinii si puterea acesteia. La o franare 140-0 (pe un drum privat) am simtit ca se poate si mai bine, chiar daca cauciucurile erau noi, temperatura optima si asfaltul uscat. - gadegturile (navigatia noua, aid, hud) sunt interesante, flashy dar parca iti cam fura atentia de la drum. A si intrat o data front assistul din cauza asta. Ups! - ergonomia e tipic VW. Mi'am gasit locul la volan in fix 30 de secunde un pic mai lu g daca ar fi fost sezutul scaunului si era perfect - sistemul audio simplu: ca am stat bara la bara am tot butonat si ascultat diverse genuri muzicale. E ok, dar acum avand dynaudio pe golf, simt diferenta chiar si cu urechea mea de amator - nu in ultimul rand pretul: usor prohibitiv, chiar si cu discountul ala de va spuneam mai sus. Un diesel 190 dsg tractiune fata chelut e cam la 38k, un benzina 190 dsg putin mai ieftin cu vreo 800 de europeni. Masini de pe stoc, cu discountul ala inclus. Din pacate, la modele configurate de viitorul proprietar nu se aplica reducerea. Modelul de test era 39000, 190 4motion cu vreo 3500 de km dar tot asa, chelut chelut. In concluzie, nu m'a facut sa mi'l doresc cu disperare astfel incat sa accept si faptul ca weltauto imi da 16000 pe masina asa ca mai astept. Poate peste vreun an, sa vedemce preturi vor mai fi atunci la bitdi
    1 point
  38. A, ok. Eu nu am asa ceva. Dau la manivelă.
    1 point
  39. In zilele noastre, singurele masini originale sunt cele chinezesti.
    1 point
  40. Foarte tare PS: trebuia sa iei pe cod de KIA, aveau garantie 7 ani
    1 point
  41. Mda, mereu incurc mic cu mare pentru ca am constant impresia ca logic ar fi ca “mai mic” sa traga rotile sub masina si “mai mare” sa le impinga afara, desi stiu ca nu e asa... Daca vrei sa detaliezi niste lucruri intr-un thread separat eu m-as bucura, si nu cred ca as fi singurul, asa ca te rog chiar. Curiozitate personala dar... tu ce faci in viata de zi cu zi? Banuiesc ca ai un job tehnic ca detaliile pe care le prezinti sunt prea specifice pentru un simplu “pasionat”
    1 point
  42. Gata. Am luat mașina de la dealerul VW. 170.000 km, istoricul verificat, mașina arata foarte bine, cu mici zgârâieturi pe spoilerul spate stânga dar care nu sunt deranjante pentru mine. Interiorul zici că e nou, încă miroase a plastic nou în ea. Motorul trage bine, am venit acasă cu ea. S-a comportat super. La 180km/h(în Germania) s-a așezat frumos pe șosea. Reprizele de accelerație sunt cele pe care le așteptam de la o mașina de 140 de cp. Ca un sfat: SJ-Automobile e deținut de un român. E de evitat. Are câteva mașini și nici nu ai unde să testezi mașina, curtea în care le ține e mică. Nu are elevator sa te uiți sub mașină, etc. Franke Automobile are patron turc. Mașina pe care am văzut-o la ei avea 158.000 km dar arăta mult mai urât ca asta. Plus că cheile mi s-au părut mult mai ușoare ca astea de la mașina de la dealer. Nici aici nu ai unde să testezi mașina. Nu a vrut să lase nimic la preț. Mai mult, amortizoarele de la portbagaj nu țineau deloc bine în sensul în care trebuia să-l ții cu o mână să nu-ți cadă în cap. Nu-i recomand deloc, nu mi s-au părut serioși nicio clipă.
    1 point
  43. Ah..jetoanele la biliard si scos in oras insemna "in parcare pe centru" Mai ziceai si din alea..."hai iubi ca fac cinste cu o pizza,te scot in oras" si mergeai si luai de la forneti,din aia la bucata @loghy stiam ca iti faci aparitia,imi cer scuze!Gata
    1 point
  44. Nu te supara, da am impresia ca gresesti, la fel ca in topicul cu becuri. Este vorba despre achizitia unui CC, asta cuprinde inclusiv tara, nu? Sau e mai bine sa deschidem cate un topic pentru fiecare treaba, gen "Din ce tara ahizitionam un CC", sau "Ce motor sa aiba un CC", etc? Nu e normal ca acest topic sa cuprinda TOATE detaliile legate despre achizitia unui CC?
    1 point
  45. Exista acest DIY si daca esti atent la toti pasii poti face si tu operatiunea...
    1 point
  46. Salut, am o intrebare in legatura cu compresorul AC de pe un passat b7 2011. In urma cu 3 luni, aerul conditionat nu mai mergea la masina (nu mai baga rece). Am mers cu masina la service, unde mecanicul a gasit surubul fuliei de la compresor iesit in afara cam 2 cm. Acesta la strans la loc, iar apoi compresorul a inceput sa bage aer rece. Acum iar nu mai merge aerul conditionat, am fost la service, si dupa verificari, s-a observat ca surubul a fost retezat, practic in compresor este acum bagat tija surubului, fara capul in care se introduce cheia de strangere/desfiletare. Se poate scoate acea tija cumva? E posibil ca filetul interior al compresorului sa fie dus? Trebuie sa imi iau un compresor nou? :/ Multumesc...
    1 point
  47. Votez AXR ptr diesel ...310000KM , fara nici o problema a motorului , in toata acesta perioada am schimbat un singur furtun la pompa de inalta + consumabile. BCA pentru benzinar .
    1 point
  48. Exista doar o singura metoda de a inlocui lichidul ,restul.... Golf 5 Inlocuirea lichidului de frână.docx
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!