Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.04.2018 în toate secţiunile

  1. Am cumparat un incarcator portabil de 3.7KWh asta ca nu zic ca nu pot incarca la viteza maxima Am pipait si carpadul de 10" abia astept sa ajung back home sa-l instalez pe masina, Daca reusesc sa conving un producator sa-mi dea un beta sample o sa am ceva frumos de studiat. - o navigatie AM , ecran 9" meniuri 100% VW OEM pe baza de Android 6.0. Are un DSP cu 32 de canale, Android Auto inside, si port hardware 4G (slot SIM). Ecranul este mult peste OEM din toate punctele de vedere. LOOK exterior 100% OEM.
    2 points
  2. Da: poti pune Mobil 1, Valvoline si costa mai putin
    2 points
  3. Urmeaza un “asta nu e topic pentru depozitarea anvelopelor”... numa’ zic
    2 points
  4. Am facut un pas spre electrica. Ca sa impac "si capra si varza" solutia a fost o hibrida. Nu am facut downgrade la spatiu/confort si ajung unde vreau. Deci este un GTE, pe electric ma duce undeva la 30km reali, indeajuns pentru drumurile pe care le fac prin oras. La iesirile lungi benzina si pedala! Mersul pe electric este nemaimpoment si face toti banii.Ca echipare are vrute si nevrute, o droaie de aiureli de care m-as lipsi oricand. Ce mi-as fi dorit si nu a fost sa fie- DCC
    1 point
  5. Salut, bine v-am gasit! De scurt timp sunt fericitul posesor al acestui exemplar. Daca tot a sosit, să o prezint. De miercuri am ridicat-o, inca ma obisnuiesc cu ea. Tocmai ce am trecut pe VW dupa 4 Peugeot-uri, 106 1.1i, 206 1.4hdi, 307 t5 1.6i, si 308 t9 1.6 blue hdi. Oscilam intre un 308 GTI si asta, insa cum pe 308 nu sunt jante mai mici de 19 si nici DCC, am ales Golful. Sunt incantat, inca nu imi vine să cred ca eu o conduc. Cred ca cel mai mult m-au impresionat assistul la faruri pe timp de noapte si lane assistul. In rest, 1500 de km din pacate trebuie să ii conduc ca o babuta, sper să rezist. O particularitate, isi da seama ca voi opri in trafic si se activeaza start stop-ul inainte să opresc. La fel si cand masina din fata porneste de pe loc, motorul isi da drumul inainte să apas pe ambreiaj, nu m-as fi gandit, insa e bine gandit. Altfel, m-as fi asteptat la o diferenta sezizabila in amortizoare, dintre Eco si Sport, insa nu pot să spun ca am observat. Pe Normal ma zdruncina mai mult decat fosta. La setarile Individual, nu am gasit optiune si pentru suspensie, nu se poate regla custom? Ce imi pare rau acum e ca nu am ales ca si optiuni e privacy glass-ul, in rest nu am ales scaune electrice, piele, parbriz incalzit, wireless charging, extra airbags, voice recognition, park pilot si navigation pro. Ca si intretinere, m-am hotarat ca un ceramic coating ma va ajuta mult la spalat, asa ca asta e urmatorul pas, dupa RAR (care nu l-au facut la Curtici...) . merita si coating-ul hidrofob pentru parbirz? 120 km momentan, in 2 zile. Thanks!
    1 point
  6. Hello guys, long-time lurker here. De-a lungul timpului m-a intrebat mai multa lume, vazandu-mi masina, daca am thread pe vwforum asa c-am zis s-o fac si pe asta, in ideea in care ma voi sfatui cu alti pasionati si cunoscatori ai masinilor. O sa incerc sa povestesc istoria mea cu masina, asa ca primul post va fi lung. O sa listez modificarile, dupa care va spun si povestea: Modificari pe masina: Amortizoare Bilstein B6 de Mk6 GTI Software APR Stage 1 Admisie Revo Bare stabilizatoare H&R 28/24mm Bucse bascule fata de Audi TT Placute de frana EBC Yellowstuff Lichid de frana Motul RBF600 Jante BBS RC 7.5J 17" ET43 Modificari ce urmeaza: Fuzete & bascule de Audi TT Bara stabilizatoare stock pe fata Kit de frane fata Stoptech ST-41 cu discuri pe 328mm In vara lui 2016 aveam de cumparat o masina care trebuia sa fie fun-to-drive si sa poate fi folosita de zi cu zi. Cu un buget de 6-7.000€ nu m-am putut atinge de ceva nou ori de ceva extravagant, dar am cochetat cu ideea unui coupe 2+2 sau o masina sport construita pe platforma dedicata. In cele din urma, a castigat latura mea de 'hot-hatch guy' intrucat apreciez foarte mult la o masina caracterul dual - dimineata cand dorm pe mine sa merg linistit pana la munca, iar vineri seara cand plec sa las nitel cauciuc pe asfalt. Asa am ajuns la un Golf 5 GTI, parea o masina competenta, echilibrata din multe puncte de vedere si care ar putea fi modificata moderat incat sa ii schimb caracterul catre ceva ceva care sa mi se potriveasca. Am vazut destul de multe GTI-uri si am fost dezamagit de mare parte din ele - masini fie neintretinute, fie modificate fara niciun fundament tehnic. In cele din urma, am dat ochii cu un GTI rosu din 2005 care mi-a placut. Masina mergea bine, geometria era corecta deci chiar dac-a fost rasturnata macar a fost reparata drept, era nemodificata si avea ~127.000km reali. Inspectia tehnica si vizuala a dezvaluit ca avea probleme cu geamurile electrice fata, motorase de la flapsurile de la Climatronic, pierderi de ulei pe la capacul chiulasei, cateva bucse obosite, o aripa infundata, unul dintre faruri era matuit iar interiorul era extrem de murdar de la cainele fostului proprietar. In fond, nimic ce nu putea fi rezolvat, asa ca pentru 5.000€ a intrat in posesia mea. Am purces la rezolvarea problemelor prin polisharea farurilor, demontarea si curatarea interiorului, schimbarea switch-urilor de la lumini si de la geamurile electrice plus prima servisare care a inclus revizia generala, schimbarea garniturii de la capacul chiulasei si reimprospatarea articulatiei fata. Acum fiind in stare tehnica buna, am inceput sa o folosesc asa cum trebuie. Fac pariu ca nu sunt singurul care se bucura cand vede un drum de munte liber in fata (mie imi place tare mult pe DN1A - Cheia), dar dupa ce am decolat de cateva ori la viteze ilegale, mi-a fost clar ca amortizarea nu e suficient de agresiva pentru stilul de condus. Am considerat sa schimb suspensia cu un cup-kit de genul Bilstein B12, dar cand am vazut specificatiile arcurilor aftermarket disponibile pentru Mk5 GTI m-am lasat pagubas (majoritatea arcurilor "sport" sunt mai scurte si mai moi decat cele stock - o reteta pentru dezastru) si am ajuns sa pun 'doar' un set de amortizoare Bilstein B6 (versiunea pentru Mk6 GTI, mai putin agresive decat cele de Mk5 GTI). Tinuta de drum a fost mult imbunatatita si pot spune ca dintre toate modificarile pe care le-am facut, amortizoarele sunt singurele care au avut numai plusuri. Pasul urmator a fost sa echipez masina cu un set de anvelope de iarna Nokian WR A4, iar distractia a fost la nivel inalt in prima iarna. Pe langa "baieteala" din oras si drumurile pe la munte, am participat si la Winter Trackday-ul organizat la Motorpark Romania. Nimeni nu poate spune ca un Mk5 GTI subvireaza la viteza pe zapada! Cu venirea primaverii, sosise momentul sa cumpar un al doilea set de roti; am gasit la pret OK un set de BBS RC 7.5J 17" echipate cu Federal 595 RS-7 225/45 R17. Nivelul de aderenta a crescut mult de tot, iar cu suspensia in mintile ei deja simteam nevoia de mai multa putere... m-am oprit direct la APR pentru un Stage 1. Dupa pregatirea masinii, care a implicat schimbarea DV-ului cu ultima revizia, cam follower-ul si N75-ul (care-a fost o p***a de diagnosticat) am crescut puterea pana la 240-250CP... cat o face Mk5 GTI Stage 1, caci cifrele astea nu sunt importante pentru mine. In aceeasi perioada am instalat si o admisie Revo, din simplul motiv ca tampoanele capacului de la motor obosisera si capacul intra in contact cu conectorul electric de la HPFP. Cu mai multa putere, o suspensie care lucra corect pe strada si gumele agresive masina devenise o placere la condus rapid. In 2017 am inceput sa particip si la trackday-urile de la Motorpark unde cateva minusuri au devenit evidente: franele nu faceau fata la mai mult de 1-2 ture rapide iar ruliul era imens, conducand la o uzura exagerata a flancului exterior de pe banda de rulare a cauciucurilor. Nici n-aveam nevoie de mai multe motive sa fac trecerea la niste placute de frana EBC Yellowstuff, lichid de frana Motul RBF600 si un set de bare stabilizatoare H&R (28mm pe fata, setata soft, si 24mm pe spate, setata hard). Am arucant si un set de bucse pline de Audi TT pentru mai multe precizie de la puntea fata. Nivelul de aderenta pe circuit a crescut simtitor, semn ca roata fata-exterior calca mult mai bine acum, dar franele au ramas tot de ... cacao. Masina e in continuare in configuratia de mai sus, dar urmeaza niste schimbari importante. In primul rand o sa fac trecerea la fuzete si bascule de Audi TT, intorcandu-ma la bara stabilizatoare stock pe fata, plus un kit de frane Stoptech ST-41 care ar trebui sa ofere un feedback mult mai bun in pedala de frana si sa reziste mai bine la abuz. Am in plan sa fiu pe 28 aprilie la Adancata cu modificarile acestea, iar in vara o asteapta o a doua excursie prin Europa... de data asta ma duc sa ii arat roscatei Stelvio. Modificarile pe care le-a suferit si pe care le va mai suferi masina au venit ca observatii personale dupa drumurile/trackday-urile facute. In nebunia mea, am dezvoltat chiar si un model simplu (2D) al suspensiei fata care a fost edificator. Geometria suspensiei fata pe platforma de Golf 5 nu e deloc de partea performantei, iar coborarea masinii exagereaza problemele... cele mai bune solutii sunt fie limitarea ruliului (care de la un punct incolo isi va spune cuvantul asupra comfortului), fie imbunatatirea geometriei, care se face mai dificil. Practic, singura varianta OEM o reprezinta fuzetele de TT, iar aftermarket numai pivotii reglabili de la SuperPro fac ceva in acest sens; orice altceva ar presupune fabricare custom, iar cum aici vorbim de suspensie si directie nu cred ca e o idee buna sa se ajunga acolo pentru o masina de strada. TL;DR: Bine v-am gasit. Sunt proprietarul unui Mk5 GTI rosu, rabla prin definitie, care nu arata prea bine dar este competenta si la mers tare si la naveta. I se aduc modificari pe masura ce isi arata minusurile.
    1 point
  7. Stiu ce zici la doua saptamani distanta dupa ce am postat aici cum ca o domnisoara mi-a lovit bara spate un baiat m-a lovit brutal in spate la o trecere de pietoni. Masina a fost facuta la Skoda Cluj si a fost inlocuit haionul, bara spate, fusta interioara, spoilerul. Din pacate s-a facut pierdere pe aripile de spate pentru a da nuanta cu “fundul” masinii. Sunt sef pe atelierul de vopsitore la Skoda si imi asum pentru cum arata portiera aia ideea e ca se imputau alte costuri pe materialele de vopsitorie pentru a se vopsi aripa spate integral si sa se faca pierdere pe usile de spate Au fost schimbate si pragurile Masina se va vopsi integral in urmatatele luni intr-o alta culoare. Un brown frumos
    1 point
  8. In weekend am schimbat din nou ceasurile de bord. Tot cu acelasi tip dar mai noi. Fiecare cu piticii lui Montat, adaptat, activat tot ce se poate, de data asta, made by me.
    1 point
  9. sustin intrebarea pusa de catalin ! am avut aceeasi problema cu zgomot ciudat dupa montare ! dupa mult,mult,mult stres si cercetare amanuntita ,am constatat impreuna cu catalin ca zgomotul provenea de la actuator turbina ,schimbat,montat in reprezentanta ,care spre surprinderea noastra nu fusese reglat in parametrii ! mentionez ca toate furtunele schimbate sunt pe original !
    1 point
  10. Este strigator la cer si deloc surprinzator ca unii vanzatori de la vw nu stiu ce vand.... e cam de [cenzurat] ca ti-au promis dcc si acum .... nu ai.
    1 point
  11. Dupa cum am promis revin cu noutati dupa ce am montat pe masina Amortizoare KYB cu Arcuri Eibach si flanse+rulmenti SKF. PRO: - nu se mai aude nici un sunet ciudat la roti. - aspect drastic imbunatatit, masina a coborat cam 3cm de fata si 1cm de spate, ofera o linie frumoasa. - stabilitate imbunatatita. Contra: Rigiditatea este mult peste asteptari, ma asteptam sa fie mai rigida putin....dar imi da putin senzatia de amortizoare sport. Totusi sper sa fie si din cauza faptul ca am schimbat si amortizoarele (fata spate) si fiind noi sunt putin mai tari....ma gandesc ca dupa cativa km se mai lasa putin atat amortizoarele cat si arcurile si mai pierd din rigiditate. Mai revin cu update dupa 1000 km.
    1 point
  12. N-o sa-ti garanteze nimeni fiabilitatea masinii dupa soft, si asta e valabila si la motoare mai vechi si muult mai cunoscute. Un tuner poate face 1.000 de motoare X fara probleme si al 1.001-lea sa faca figuri sau sa pateasca ceva si sa se duca vorba ca softul X e prost... Apoi sunt bajetii “Da, boss, e beton masina; tocmai am schimbat tot la ea, 250 m-a dus. Baga softul ala sa-l fac p-ala cu bemeveul, macaia-s gura lui de motor ca praf il fac” si dupa X sute de km masina aia pica si apar discutii pe forumuri... Oare o fi de la soft? Cert e ca soft-ul este un risc, mai ales la un motor relativ nou, si degeaba “pui botul” la “X face softul asa, de Y am auzit de rau” ca nu ai nicio garantie la niciunul. Nu degeaba ziceam ca as alege graficul mai frumos(liniar si curat, nu ridicat) nu nume de firme sau de oameni. Pana la urma e un Stage 1, nu pui interne forjate si big turbo... Oriunde te-ai duce din lista ta o sa ramai multumit si nu cred ca o sa patesti ceva la masina din cauza softului cat o sa pastrezi masina.
    1 point
  13. Un soft facut custom 100% de o firma competenta e mult peste ce cumparati voi de la revo si apr. Vorbesc din proprie experienta. La revo si apr va duceti ptr adezivele frumos colorate ce le lipiti pe masinute, pacat ca alea nu dau si cai in plus. Iar cifrele de pe dyno sunt umflate la greu cel putin in cazul revo. Powertech cred ca are cea mai mare experienta pe tfsi si tsi.
    1 point
  14. Cu toate ca ai oarecum dreptate, si ar fi safe sa apelezi la Revo, eu tot la Powertech Ginel as incerca. Omul ala sta cu tine cateva ore bune 4-6 ore, ca sa-ti faca o harta custom dupa dorintele tale. Orice moment de nemultumire (ca incarca prea tarziu, sau ca nu iti place tie ceva) se remediaza usor, si daca nu iti place ce a facut, faci rollback si aia e. Daca faci Revo si nu iti place o mica parte din comportament ce faci? ramai cu banii dati si cu buza umflata. Un soft custom nu e tot una cu un soft facut bun pentru toti. Cat despre fiabilitatea unei masina dupa soft, cred ca tine foarte mult de sofer, si de cum conduce masina si cum o protejeaza in momentele cheie (fara turatii cu motorul rece, lasat la ralanti cand ajungi la destinatie, etc). Momentan nu am auzit de nimeni sa plece de la el nemultumit, asa cum s-au intamplat cu alte firme.
    1 point
  15. Ma bucur sa te aud multumit! Sa o folosesti sanatos !
    1 point
  16. Salut, Va multumesc la toti pentru urarile de bun venit, nu ma asteptam la un asa suport din prima! Acum am ajuns la 200+ km, doa prin oras. Ca orice produs ce se bazeaza din ce in ce mai intens de software, are inca buguri (defect de meserie), gen: - auto hold-ul nu s-a dezactivat la o pornire de pe loc - indicatoarele de temperatura de pe sport mode au dat fail o data pentru temperatura de ulei - conectarea la car play nu a functionat o data, a trebuit să scot cablul si să il bag la loc - daca initiezi un call inainte să pornesti masina, o data pornita si connectat cablul de iPhone, voice outputul nu este preluat de microfonul masinii ci tot de microfonul telefonului. Asta e enervat cand te repezesti, gen ai de preluat un telefon dar si trebuie să te pornesti undeva etc. Insa per total sunt impresionat de software-ul media al masinii (plus cel de virtual cockpit). Se vede ca au mult mai multe resurse in acest departament de development, comparand asta cu Peugeot. Probabil de asta or cumparat Opel-ul. In rest, cand se activeaza (automat) lane assist-ul, masina incearca să te mentina pe banda ta de mers, ceea ce e frumos, insa daca vrei să ocloesti un canal sau o denivelare, iti trage de volan să te tina pe banda. Oare se poate dezactiva in oras, sau pentru alte anumite drumuri B grade de la noi? Legat de combustibil, i-am pus initial de 100 si apoi de 98 Efix. Pe capacul rezervorului zice ca 95 grade or higher. Are rost (cel putin in rodaj) să ii pui de 98 sau e ok si 95, atat timp ca nu imi trebuie să ma race-uiesc? Sau nu e indicat 98 sau 100 in rodaj? Sau poate chiar nu are importanta.. Am pus o poza si cu subwoofer-ul, cam mic, insa cum l-au inghesuit in roata de rezerva, smart, nu m-as fi gandit. Cam atat pentru acum, evident acum plecam intr-o excursie, am ales să plecam in MM. Un weekend fain va doresc! Am facut o poza cu farurile aprinse; cele 2 virgule raman aprinse ziua cand nu sunt pornite farurile. Mai fac o poza si ziua, mi se pare ca arata mai bine. 55 de zile, in 15 februarie am comandat-o, m-au prins ca primeam la pachet jante si cauciucuri de iarna la promotie daca faceam comanda in saptamana respectiva, jante insa pe care inca nu le-am primit, decat sapt viitoare. Dupa 1 saptamana dupa ce am plasat comanda, m-au sunat de la Seat ca au primit reduceri extra pe Seat Cupra, parca mi-a parut un pic rau atunci pt cei vreo 50 de cai lipsa insa acum nu mai imi pare rau, chiar ma bucur de alegerea facuta. Da, zice in manual ca trebuie să o duci pana la maxim la 2/3 din limitele ei si fara accelerari bruste pana in 1000 km apoi pentru inca 500 km poti să maresti treptat limitarea. Eu am luat-o ca să nu o turez mai rapid de 4000, să nu accelerez brusc si evident să fiu atent pana ce creste temperatura la nivelul optim. Momentan, uleiul ajunge cam pe la 108 grade si apa ramane la 90. Cu jantele, inainte să o ridic, aveam impresia ca s-ar putea să nu imi placa, fiind cam seci, insa acum nu ma deranejaza deloc, chiar imi plac cum vin pe masina. Intradevar arata mai bine pe 18 sau 19, insa si ies mai mult in evidenta, ceea ce nu vroiam să fac. Mi se pare amuzant insa ca te lasa să alegi jante de 17, avant in vedere ca etrierul pe fata de abia are loc, o să pun o poza data viitoare cu asta. Oricum, si cu jantele de 17 prin oras daca dau de o portiune de denivelari (in Cluj, pe podul de la gara, de exemplu) trebuie să incetinesc mai mult decat cum eram cu 308-ul, care era pe 16, cu Michelin Energy Saver. Am gasit, thanks! Mie nu imi zice insa suspension, ci drive. Oare la asta se refera? Am pus o poza. Eu am eco, normal si sport. Yup! Ma grandesc ca si jantele de iarna tot de 17" vor fi. Am să vad daca voi ramane cu ele iarna, fiind de tabla... Pai, asta a fost si motivarea mea cand am ales să nu pun privacy glass. Daca pun folii, iese mai ieftin, si la Cluj e un atelier de care chiar sunt incantat, acolo am fost si cand am pus pe 308. Dupa am observat insa ca la folii daca le pui, au un spatiu pe marginea hayonului, de exemplu, unde se vede ca e pusa de fapt folie si nu e geam tratat, acesta fiind de fapt. Tin minte ca atelierul asta au folii si specifice pt VW, imi spunea ca e vorba de ceva verziu? O să ma duc pe la ei o data ce ii fac tratamentul de ceramic coating. Tot la ei s-ar putea să imi pun folii pentru faruri, insa aici ma mai gandesc daca chiar merita sau nu. A, inca un lucru ce a fost util pe 308, să pun folie transparenta pe marginea usilor, util cand deschizi usa intr-o parcare aglomerata. Nu e pentru mine, ci pentru restul pasagerilor carora nu doresc să le reamintesc "vezi la usa!" . Mai jos va pun niste poze facute la repezeala, nu am avut timp să le pun samsar style, insa mi-ar fi placut să le fac asa
    1 point
  17. Daca nu te deranjeaza sa desfaci 4 suruburi la o masina noua sunt oameni care ar fi dispusi sa faca schimb si chiar sa si plateasca pentru scaunele alea sport... Numa’ zic...
    1 point
  18. 1 point
  19. Am terminat de prelucrat interfata extinsa si acum meniul este tradus in engleza.Pentru navigatie am lasat iGo, ca e cel mai cunoscut si folosit la noi(Se poate adauga si alte soft-uri de navi).
    1 point
  20. @Emy D e destul de ok combinata de eibach pro kit cu amortizoare kyb, pe spate am Gas a just made in japan iar pe fata am Excel g made in spain, nu ti-am raspuns cand mi-ai dat tag deoarece aveam o bataie pe fata si suspectam un amortizor...insa s-a dovedit a fi altceva,deocamdata nu am treaba cu ele sunt ca noi,ce e fain la ele e ca tija amortizorului nu se mai strange cu imbus in capat,cand le-am montat masina s-a ridicat putin pe fata...acuma e la fel care pe spate de lasata...ma bate un gand sa le dau jos de pe masina sa le bag ceva mai adanc in fuzete pentru ca mai era loc sa se lasa mai tare .
    1 point
  21. Acum am vazut ca este un topic dedicat acestui lucru deci zic sa mergem mai departe Pe net gasim multe chestii, adevarul este ca cele de vara cu aliaj au fost depozitate vertical peste iarna deci gresit iar acum le-am pus asa, ambele seturi sunt in stare perfecta iar la masinile anterioare au fost mereu depozitate pe orizonatala. Probabil o sa iau suportul sa elimin piticul de pe creier. Ne vedem pe topicul respectiv pana nu vine "politia" @Rave chiar acum scriam in timp ce ai postat tu.
    1 point
  22. Summer mode ON ! In rest totul bine , uleiul Valvoline este foarte ok , consumul lui e cam de 50mll /1000 km deci pe la jumatate de litru la fiecare 10k km nu e rau
    1 point
  23. Ti-am raspuns pe PM. Meanwhile, in Romania ... ... si consumul ..dupa Si 4motion in actiune
    1 point
  24. A venit si timpul lor!
    1 point
  25. Pentru a nu deschide un alt topic, am si eu o intrebare legata de keyless go. Cei care il folositi, la pornire apasati o data pe butonul de start fara sa tineti frana, si apoi iarasi cu frana apasata ca sa porneasca? sau apasati din prima butonul si tineti frana ca sa porneasca(in acest caz nu se mai incarca pompa si restul inainte de pornire) ?
    0 points
  26. @CristiALF Au simtit baietii la revzie ca urmeaza sa ii umpli "capul" cu tot felul de prostii ? :)))
    0 points
  27. Nu-mi fac eu griji de talpa grea a eventualilor "forjatori" care s-au dat cu aceasta masina. Si Slava Domnului, nu-s fudul ca sa fi dat in plus 20.500euro doar ca sa-mi urc eu primul fundul in masina asta. La 14200km masina este ca noua, am garantie VW pana in 2021,este tot ce-mi doresc. Nici la nevasta n-am avut pretentia sa fiu primul Bateria se incarca in orice mod: la priza 220v, la statie dedicata, in mers in oricare dintre moduri -electric/hybrid/hybrid+incarcare. Se face totul automat. Orice energie recuperata se duce automat in baterii. In modul Hybrid+incarcare se consuma combustibil extra pentru a incarca bateriile in regim permanent. Cutia DSG are D/B. D-ul este modul clasic al oricarei DSG iar B este un mod de deplasare cu regenerare continua, masina merge cumva infranat. Initial mi s-a parut ciudata deplasarea in B dar acum ca m-am acomodat este chiar interesant, practic te poti deplasa prin oras fara sa folosesti deloc pedala de frana. In cazul in care storci bateriile la maxim, dupa ce porneste termincul, exista o incarcare la un nivel minim pe care-l considera masina necesar. Mai departe, in functie de cum conduci/mod se incarca doar din regenerare sau prin combustibil.
    0 points
  28. @The_Ego nu am inteles nimic din ce spui.. tu vb in Romania de moda care suntem cu 100de ani in urma la tot? ? pt mine este perfecta asa ? la ce ai pus tu acolo de pe youtube.. nu exista grad de comparatie...
    -1 points
  29. o poza cu "fetili" la odihna..astept minusurile!?
    -1 points
  30. il pot da jos oricand si pus altul...dar deocamdata imi place asa..ms
    -1 points
  31. am premium contact 5 pe G6 de 8 ani.. bine schimbate la fiecare 45k..fff multumit de ele pe uscat..ploaie..franare..
    -1 points
  32. Nu prea sunt probleme, pana acum am o singura pompa la Craiova care face ceva figuri la anumite turatii si urmeaza sa fie trimisa inapoi la bosch. 1 singura din peste 100 de bucati , as zice ca e ok situatia.
    -1 points
  33. Sunt ambele ok ... deci .. pe cand ?
    -1 points
  34. Looking good. presupun ca a trebuit desfacute ceasurile si umblat acolo
    -1 points
  35. Pai stai, ca eu am pe ultimii 10.000km consum mediu 7% din care 70% sunt facuti in Bucuresti. Bine, eu merg la consum, mereu.
    -2 points
  36. pai ar fi trebuit sa scada..?intreb nu stiu..pe tine nu te.a chemat la o revizie la primii 1500km?
    -2 points
  37. deci acum 1 luna mi.am cumparat si eu masina noua..dar nu din ro.. la 1500 km.. m au chemat la primul control(Gratis) sa vada ce si cum face masina..si deca e ceva in neregula...dar se vede ca la noi in Ro nu e ca la nimeni.. defapt stiam nu stiu la ce ma mai mir... @yanq
    -2 points
  38. sa o stapanesti sanatos..si drumuri bune cu ea! ? o intrebare..la faruri ti se aprind cele doua virgule..sau doar cele din exterior..?sunt curios...
    -2 points
  39. De sarbatoare... ? am trecut de 1500 km.. maine ma duc la prima revizie la vw... asa am fost chemat la 1500.. masina merge frumos.. ca consum sunt multumit pana acum.. am facut multi km in autostrada.. ca un consum 4.9... 5.4.. multumit pana acum...
    -3 points
  40. -6 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!