Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.04.2018 în toate secţiunile

  1. Asta o sa fie buna! Eu zic cel care are graficul mai frumos.
    4 points
  2. @Donici Cătălin sa nu iei cu suparare, dar am cateva comentarii...unele dintre ele putin acide....deh, asa sunt eu, spun lucrurilor pe nume. 1) Ai un buget bun la 15.000E...dar tintesti cam sus: sa fie 2013+, dotari aproape full, 177cp, 4x4, DSG, panoramic, Dynaudio (care e destul de rar)....iar in banii astia masina trebuie sa fie corecta, cu carte service, km reali...samd. Ghici ce, nimeni nu-ti vinde asa ceva......nici aici...nici in Germania. Undeva trebuie sa faci un compromis...la buget sau la dotari. Nici in Germania nu o sa gasesti combinatia aia de dotari la doar 15mii. uite un search >> AICI << (o ai pe aia la privat la 16mii...in rest, toate mai sus de 17mii. Si sa nu crezi ca neamtu nu da km inapoi..sau nu umbla cu prostii....mai ales privatii care vand masina la export) 2) Daca masina pe care o cumperi are carte service cu istoric real la VW sau facturi doveditoare/bon fiscal ptr schimb de distributie, ulei, filtre, ulei cutie...samd. La ce trebuie sa le mai schimbi inca odata? 3) Dupa ce ai citit 91 pagini de forum aici, ne ceri sa iti recomandam un targ la Cluj? sau alt targ auto din RO? Pai la targ cu 15 mii in buzunar esti victima sigura a samsarilor. 4) Toate masinile pe care le-ai postat sunt "de samsar". Nu ma crezi, du-te si verifica-le pe toate. Chiar daca au km reali, posibil sa fie daune reparate. Masinile alea nu reflecta realitatea nici daca au fost luate pe firma cu clasica faza a tva-ului. (care nu stiu sigur daca inca se mai poarta) Clasicele "se accepta test autorizat" sau "orice verificare" sunt un cliseu de incredere al samsarilor care dupa ce au dat KM inapoi la Arad, au fost si ei la reprezentanta sa schimbe un stergator sau bec. Tu de colo cand intrebi la verificare "Nu va suparati, cati km a avut la ultima intrare in Germania?" Baiatu ala ca click pe ultima intrare si zice sictirit..."Aaa 160mii Domnu!" Tu stiind ca are 163 mii zici in sinea ta......Yupi...e pe bune!! Doar ca la penultima...sau ante-penultima intrare avea vro 400mii....sau ca in 300mii nu a vazut decat un schimb de ulei la DSG. 5) NU exista un loc special la Braila. Samsari sunt peste tot in tara asta. Doar trebuie evitati. Succesc in cautari. Pe bugetul asta ai putea sa te orientezi si spre alta masina VAG sau la modelul NonFacelift, un 2012 bine dotat. Il gasesti lejer in bugetul tau.
    3 points
  3. SALUT SI BINE V-AM GASIT ! De aproximativ 2 ani detin un VOLKSWAGEN PASSAT B5 - 1.9 TDI AJM 116cp, an 2000 de care sunt multumit pana in prezent. Masina a fost adusa din Belgia cu 270000 de km, in prezent are 381000 si inca isi face treaba bine. Masina a venit echipata cu : - ABS - ASR - AIRBAG-URI SOFER-PASAGER FRONTAL CAT SI IN SCAUN. - CLIMATRONIC - OGLINZI ELECTRICE INCALZITE - INCHIDERE CENTRALIZATA - 4X GEAMURI ELECTRICE - SCAUNE CU REGLAJ PE INALTIME - FARURI REGLABILE - INTERIOR TEXTIL CULOARE CREM Ce s-a schimbat pana in prezent : - DISTRIBUTIE : CUREA : CONTITECH POMPA DE APA : HEPU ROLE : INA - CONSUMABILE : ULEI : LIQUI MOLY - DIESEL HIGH TECH 5W40 FILTRE : MANN - KIT BRATE FATA : LEMFORDER - PLACUTE DE FRANA + DISCURI DE FRANA : TRW - INJECTOARE - TERMOSTAT : MAHLE - DEBIMETRU DE AER : OEM Plusuri aduse : - FOLIE GEAMURI LATERALE SPATE SI LUNETA - PARAVANTURI : CLIMASPORT MADE IN GERMANY - JANTE : DEZENT M HG 15' ECHIPATE CU, CAUCIUCURI FIRESTONE 195/65/R15 - MASINA SE PARE CA A PRIMIT IN TRECUT SI UN SOFT SAFE DE 120-125 CP. - VOPSIT DE CURAND : ETRIERI : ROSU SIGLA FRONTALA VW : NEGRU BANDOURI : NEGRU Sunt foarte multumit de ea, a si mancat dar a si facut bani. Momentan doar atat am de spus, vor urma mai multe schimbari, masina circula in Braila pentru eventualii membrii dispusi sa organizam intalniri ocazionale. Primesc deschis critici constructive cat si sfaturi.
    2 points
  4. Un soft facut custom 100% de o firma competenta e mult peste ce cumparati voi de la revo si apr. Vorbesc din proprie experienta. La revo si apr va duceti ptr adezivele frumos colorate ce le lipiti pe masinute, pacat ca alea nu dau si cai in plus. Iar cifrele de pe dyno sunt umflate la greu cel putin in cazul revo. Powertech cred ca are cea mai mare experienta pe tfsi si tsi.
    2 points
  5. Azi offroad, noroi, zapada ...pe la 1200 m altitudine si consumul pe termen lung la 900 km. ...in continuare. Si prima băiță de după Eagles' Lake... ?
    2 points
  6. Cu toate ca ai oarecum dreptate, si ar fi safe sa apelezi la Revo, eu tot la Powertech Ginel as incerca. Omul ala sta cu tine cateva ore bune 4-6 ore, ca sa-ti faca o harta custom dupa dorintele tale. Orice moment de nemultumire (ca incarca prea tarziu, sau ca nu iti place tie ceva) se remediaza usor, si daca nu iti place ce a facut, faci rollback si aia e. Daca faci Revo si nu iti place o mica parte din comportament ce faci? ramai cu banii dati si cu buza umflata. Un soft custom nu e tot una cu un soft facut bun pentru toti. Cat despre fiabilitatea unei masina dupa soft, cred ca tine foarte mult de sofer, si de cum conduce masina si cum o protejeaza in momentele cheie (fara turatii cu motorul rece, lasat la ralanti cand ajungi la destinatie, etc). Momentan nu am auzit de nimeni sa plece de la el nemultumit, asa cum s-au intamplat cu alte firme.
    2 points
  7. Nope. Si eu am remarcat, mai ales la trecerea peste limitatoarele de viteza, proruberantele de asfalt numite generic si "dead policeman". Faza e ca la mine e leasing operational pe 48 de luni sau 180k de km si nu imi permit luxul de a o lasa inainte de termen. Altfel isi lua de mult viteza spre tarile calde.
    1 point
  8. Fără sa fac prea mare Tam Tam pentru niște protecții de chei ( deși detaliile contează) mai pun niște poze... - foarte bine se așează - arata într-un mare fel ( zici ca mi-am tras golf 7) - nu îngroașă mult cheia, mai puțin decât ma asteptam
    1 point
  9. De pe puntea fata daca ai idee . Revino cu un edit la comentariul tau daca stii ce bucse trebuie acolo .
    1 point
  10. Ambulanta, cum ar spune unii
    1 point
  11. Greu de înțeles politica de pret pentru jantele originale
    1 point
  12. Eram astazi pe la Brady si am vazut masina parcata in exteriorul cladirii! Foarte frumoasa!! Salutari!
    1 point
  13. Si l-am schimbat singur pana la urma. Am cumparat unul OE ( este fabricat de Knecht) si treaba a mers destul de usor, mai dificil cu colierul tip arc care-l tine pe pozitie de pus la loc. L-am amorsat din diagnoza, in 2 secunde l-a umplut, a bolorosit putin la inceput, am tinut pompa cam 10 -15 secunde. Pentru referinta conexiunile sunt asa: VF - de la rezervor VM - la pompa tandem RF - retur rampa RT - la fuel cooler
    1 point
  14. Ma bucur sa te aud multumit! Sa o folosesti sanatos !
    1 point
  15. Aparent e la moda asa ca am facut-o si p-asta... Ma batea un gand sa cresc 1” dar cum cauciucurile astea mai merg cel putin vara asta, au cam 6mm - 27/14, asa ca o sa astept sa stiu cati ani o sa mai tin masina inainte sa fac astfel de investitii. Apoi m-am dus sa definitivez refresh-ul cu o spalare ca la carte ca jantele erau cam murdare In alta ordine de idei cica mi-am atins limita de atasamente pe forum si nu mai am voie sa urc nimic asa ca trebuie sa postez pozele asa...
    1 point
  16. Compensez pt cei cu putine poze pe topic-uri . @Hayate Se pare ca ai avut dreptate, a doua oara nu o sa mai fac. Este potrivit daca ai un generator de ozon acasa sa il pui dupa fiecare curatenie in masina pt un aer proaspat, in rest solutiile clasice cred ca merg cel mai bine.
    1 point
  17. Am fost azi si am facut TD cu un 190 tdi 4motion. Am beneficiat de bunavointa consilierului de vanzari si am facut o tura mai lunga: pbn - dimieni - balotesti - otopeni - centura - pbn. Iaa si cateva concluzii: - motorul de 190 trage decent dar nimic wow. Pentru mine de pe gtd ar fi clar un mic pas inapoi, avand in vedere masa mai mica a golfului si aprox acelasi motor. Dpmdv, asta ar fi trebuit sa fie entry level'ul pe aceasta masina si nu cel de 150, care nici nu vreau sa ma gandesc cum (nu) trage. Pentru senzatii mai puternice clar se cere motorul bitdi de 240 sau benzina aia de 280 - cutia de viteze e setata un pic diferit in sensul ca S'ul de pe Arteon e cam ca D'ul de pe golf'ul meu. Aici, chiar si in S urca treapta destul de rapid la mers constat, fata de S'ul de pe Golf unde sta in 3000-3500 si la mers constant. - suspensia e pentru mine a fost un mixed feeling. E foarte rafinata si confortabila pe drum mai denivelat chiar si cu rotile pe 19 (245/45/19 daca nu ma insel) ajutand si cauciucurile care au totusi ceva balon. In schimb, pe curbe parca parca ar fi fost loc de ceva mai bine, simtindu'se ruliu sensibil mai pronuntat decat pe golf (acolo am dcc, masina de test nu avea) - franele ar fi primul upgrade pe care l'as face. Dpmdv sunt un pic subdimensionate avand in vedere masa mare a masinii si puterea acesteia. La o franare 140-0 (pe un drum privat) am simtit ca se poate si mai bine, chiar daca cauciucurile erau noi, temperatura optima si asfaltul uscat. - gadegturile (navigatia noua, aid, hud) sunt interesante, flashy dar parca iti cam fura atentia de la drum. A si intrat o data front assistul din cauza asta. Ups! - ergonomia e tipic VW. Mi'am gasit locul la volan in fix 30 de secunde un pic mai lu g daca ar fi fost sezutul scaunului si era perfect - sistemul audio simplu: ca am stat bara la bara am tot butonat si ascultat diverse genuri muzicale. E ok, dar acum avand dynaudio pe golf, simt diferenta chiar si cu urechea mea de amator - nu in ultimul rand pretul: usor prohibitiv, chiar si cu discountul ala de va spuneam mai sus. Un diesel 190 dsg tractiune fata chelut e cam la 38k, un benzina 190 dsg putin mai ieftin cu vreo 800 de europeni. Masini de pe stoc, cu discountul ala inclus. Din pacate, la modele configurate de viitorul proprietar nu se aplica reducerea. Modelul de test era 39000, 190 4motion cu vreo 3500 de km dar tot asa, chelut chelut. In concluzie, nu m'a facut sa mi'l doresc cu disperare astfel incat sa accept si faptul ca weltauto imi da 16000 pe masina asa ca mai astept. Poate peste vreun an, sa vedemce preturi vor mai fi atunci la bitdi
    1 point
  18. Apeleaza la o firma ce se ocupa cu masini aduse din afara, verificate, de la licitatii etc. Suma ta este decenta pentru o masina simpla, fara prea multe dotari, si cu km destul de multi. Daca totusi vrei din tara, verific-o bine si la reprezentanta, si la service (al tau nu al vanzatorului) etc.
    1 point
  19. Au gasit copiii intrebuintare zonei libere a cotierei
    1 point
  20. 1 point
  21. Nu te amagi cu filtrul de aer, ca nu arata curat deloc. Negru si murdar de ulei vrei sa fie? Suflarea filtrelor de hartie cu aer comprimat nu e prea recomandata, afecteaza celulele filtrului si mai rau face decat bine.
    1 point
  22. Pai, se pare ca asta e aria. Uite: Domnu' meu, fiecare om isi ia masina cu motorizarea care il impaca, in functie de conditiile de trafic, locurile pe unde umbla, etc. Eu nu doresc polemici cu nimeni, nu ma intereseaza consumul in mod deosebit dar sa spunem lucrurilor pe nume: pentru distante scurte / medii, motorizarea 1.0 MPI nu e deloc de neglijat. Clar, fara sosele de mare viteza! Acolo iti trebuie diesel sau un 1.8-2.0 benzina. In alta ordine de idei, tu ai postat acolo un consum "de la pornire", pe 170km. Un long term, cu minim 2000 km si 40 ore de conducere vedem si noi? In fine, nu asta era ideea... Oricum, ascutitorile astea, nu sar in oras de 6-6,5% (7,5-8 in capitala) iar la drum intins 5%, depinde cit porti la sandale si consumatorii cu care "te dai". Ar mai trebui subliniat si costul intretinerii [sau probabilitatea defectarii unui tsi] care oricum am privi-o este mai mare ca la aspirat. Sa mai punctam si faptul ca un aspirat nu este asa pretentios vis-a-vis de carburant iar producatorul spune ca poate functiona fara probleme cu benzina de 91. Stim foarte bine ca la noi in tarisoara, carburantul de 95 nu este de 95 (maxim 93). Sa mai amintesc si de injectia directa de pe tsi care "afuma"? De turbina, care poa' sa pice cind ti-e lumea mai draga? Sau de motoarele "ce beau ulei" si altele... Ei bine, cind am comandat masina cu motor aspirat, am pus in balanta toate astea. Nu am fost interesat citusi de putin de "putere". Am luat masina noua sa o tin 9-10 ani fara costuri cu reparatii dupa ce iese din cei 4 ani de garantie. Aaa, daca nu aveam de ales si toate motoarele erau tsi, clar, luam tsi! Am avut "oferta" la pret egal intre cele doua motorizari, optionalele faceau diferenta. Cred ca am fost inteles... Inca un lucru: la o saptamina de la ridicarea masinii si 400 km parcursi a trebuit sa schimb ambreiajul (pe garantie) deoarece se auzea un mic tupait la schimbarea vitezelor. S-a rezolvat rapid! Acum totul pare sa fie ok... Drumuri bune!
    1 point
  23. Cum sa fie diferenta asa mica de pret, ca doar diferenta intre echipari este mai mare de atat. Sau poate vorbim de programul rabla sau ceva reduceri ? Pe care la 1.0 nu le-ai luat in considerare ? Exista multe motive pentru care as alege 1.0 si multe persoane l-ar cumpara. 1. La drumurile noastre te poti deplasa linistit si cu 1.0. 2. Fiabilitatea (este un motor foarte simplu cu injectie MPI), injectia directa folosita la TSI in timp acumuleaza depuneri si necesita o interventie de curatare, apoi intretinerea este mai scumpa la 1.2 tsi, motorul este mai complex si in caz de ceva costurile de reparatie ar fi mult mai mari la 1.2tsi. Eu sunt genul care prefera o masina cat mai simpla, fara batai de cap, iar 1.0 cred ca va fi ultima motorizare aspirata cu injectie multipunct. Pot sa ma deplasez linistit fara sa ma iau la intrecere cu toti participantii din trafic, stiu cum sa fac o depasire in siguranta si sa fiu constient de ceea ce am sub capota. Pentru distractie prefer sa imi iau o motorizare de peste 3.000cmc3 si cutie manuala asta mai incolo cand imi voi permite.
    1 point
  24. La mine a cedat din nou dupa aprox. 2 ani de la schimbare si cam 40 si ceva de mii km(oricum sub 50.000) !!!!!! Doar o concluzie mai am de tras: ADIO VW !
    1 point
  25. Vazusem mai demult un clip de pe yt la un tip care voia sa isi faca stage 1 la un gti la apr si dupa am citit comentariile si lumea nu prea era multumita de apr din punct de vedere al fiabilitatii pe termen lung si recomandau revo sau alti tuneri care scoteau valori mai mici dar fara probleme ulterioare. Asta in state, poate in europa e diferit...
    0 points
  26. Stiu foarte bine cam tot legat de aceste aspecte . Vreau doar sa am softul meu original salvat, nu sa il am pentru a pacali pe cineva. PowerBox nu voi pune niciodata pe masina.
    0 points
  27. @tudorsss sa te bucuri de masinuta in fiecare moment. Un pocket rocket de senzatie care iti va aduce multe zambete la fiecare accelerare. Sa o conduci sanatos si fara incidente. @ShadoWzZ se pare ca "fanul" tau te urmareste peste tot
    -1 points
  28. Eu am putut sa iau trimmurile moka (se fac lângă Brașov) - oe. Doar ca am analizat bine și cele carbon nu se potrivesc (carbon pe 2.0 diesel niciodată), piano niciodată, iar cele maronii parca nu se potriveau. Deși nu recomand, tot infoliate cred că ies mult mai bine. Cristi, 10+ pt interior. Superb
    -1 points
  29. Treci direct la jantele pe 19 de cupra.
    -1 points
  30. Mai degraba masina frigorifica, ar arata bine cu niste jante pe 22.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!