Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.04.2018 în toate secţiunile

  1. Salut, bine v-am gasit! De scurt timp sunt fericitul posesor al acestui exemplar. Daca tot a sosit, să o prezint. De miercuri am ridicat-o, inca ma obisnuiesc cu ea. Tocmai ce am trecut pe VW dupa 4 Peugeot-uri, 106 1.1i, 206 1.4hdi, 307 t5 1.6i, si 308 t9 1.6 blue hdi. Oscilam intre un 308 GTI si asta, insa cum pe 308 nu sunt jante mai mici de 19 si nici DCC, am ales Golful. Sunt incantat, inca nu imi vine să cred ca eu o conduc. Cred ca cel mai mult m-au impresionat assistul la faruri pe timp de noapte si lane assistul. In rest, 1500 de km din pacate trebuie să ii conduc ca o babuta, sper să rezist. O particularitate, isi da seama ca voi opri in trafic si se activeaza start stop-ul inainte să opresc. La fel si cand masina din fata porneste de pe loc, motorul isi da drumul inainte să apas pe ambreiaj, nu m-as fi gandit, insa e bine gandit. Altfel, m-as fi asteptat la o diferenta sezizabila in amortizoare, dintre Eco si Sport, insa nu pot să spun ca am observat. Pe Normal ma zdruncina mai mult decat fosta. La setarile Individual, nu am gasit optiune si pentru suspensie, nu se poate regla custom? Ce imi pare rau acum e ca nu am ales ca si optiuni e privacy glass-ul, in rest nu am ales scaune electrice, piele, parbriz incalzit, wireless charging, extra airbags, voice recognition, park pilot si navigation pro. Ca si intretinere, m-am hotarat ca un ceramic coating ma va ajuta mult la spalat, asa ca asta e urmatorul pas, dupa RAR (care nu l-au facut la Curtici...) . merita si coating-ul hidrofob pentru parbirz? 120 km momentan, in 2 zile. Thanks!
    10 points
  2. Ceea ce trebuia sa fie o lucrare de intretinere preventiva s-a transformat intr-o surpriza neplacuta: desfacand distributia variabila in vederea schimbarii lantului si intinzatorului am descoperit ca variatorul este uzat peste masura - segmentii pentru presiunea uleiului au sapat santuri in variator. Am analizat variantele si urmeaza sa trimit variatorul spre reconditionare (se desface, se alezeaza camasa, se introduce prin presare o camasa noua din material mai rezistent si apoi se dau gaurile pentru ulei). Cu ocazia asta o sa dau jos si ansamblul ce contine pompa de ulei si arborii balansori in vedere anularii celor din urma si schimbarea pinionului de la pompa de ulei cu unul cu masa simpla, plus curatarea sorbului. Toate ca motorul sa nu aiba probleme cu ungerea si sa mai reziste destui kilometri de acum incolo... Orice sut in cur un pas in fata?
    5 points
  3. Multa vreme a trecut, masina a ajuns la 260.000 Km. Toate bune pana pe la 240.000 cand in urma unei revizii, am observat foarte multa calamina depusa pe clapeta de acceleratie, egr. Incepuse sa consume si ceva ulei si din pacate vinovati sunt segmentii de ungere ce sunt pur si simplu prea firavi. Se decalesc si cu timpul nu mai preseaza cum trebuie pe cilindru, astfel incat ajung de nu mai rad deloc pelicula de ulei. E problema specifica tuturor motoarelor 1.6 16V de pe Golf 4. Cu ajutorul colegului EEXCALADE, caruia ii multumesc pe aceasta cale, am refacut motorul complet. In totam am ajuns la o suma in jur de 7000 lei schimband urmatoarele: Segmenti, cuzineti arbore cotit, semeringuri supape, supape evacuare, ghiduri supape, tacheti, garnitura chiulasa, garnitura evacuare, absolut toate semeringurile din motor, efectuat planeitate chiulasa. Nu toate enumerate necesitau schimbare iminenta insa am decis sa inlocuiesc cam tot ce prezenta semne de uzura, sa fie treaba bine facuta. Pe langa astea, am schimbat suporti motor Lemforder, suport dogbone Lemforder, distributia Contitech, pompa de apa Hepu, curea accesorii Conti , bujiile NGK dubla platina, o bobina de inductie careia i se desprinsese tija, reparat electromotor (perii noi, bucsa bendix, curatat, gresat), filtre noi, ulei Mobil 5w40, antigel, ulei cutie viteze. Motorul avea calamina, a fost curatat cu foarte multa migala si dupa rodaj, ce a durat cca 1400 Km, (nu am stat mai mult pt ca mergand preponderent in oras, ca ore de functionare depasisem cu mult daca faceam rodajul extraurban) treptat m-am dat la ea. Diferenta este mare, detonatiile au disparut complet, motorul raspunde mai bine la acceleratii, consumul in oras indeosebi a scazut. Calitatea manoperei e una exemplara, s-a lucrat pas cu pas dupa manual, in deplina curatenie si cu deosebita atentie. Eu sunt extrem de pretentios in ceea ce priveste mecanicii insa pot spune ca e cam singurul mecanic caruia nu am avut ce sa-i reprosez. Recomand pe aceasta cale tuturor celor ce doresc sa-si serviseze motorul sa apeleze cu incredere la Excalade. Nu va asteptati sa fie ieftin, dar nici cu mult peste medie, insa merita daca tineti la masina si nu vreti dureri de cap ulterioare. O sa revin si cu poze. In rest, e genul de masina careia ii dai cheie, benzina si talpa. Nu cred ca vreodata VW va mai face masini precum ca primele 4 generatii de Golf dpdv al fiabilitatii.
    4 points
  4. ...si a ta era roasă de șobolani ?
    4 points
  5. Si ca sa nu cada la trepidatii au folosit Poxipol ?
    3 points
  6. Au gasit copiii intrebuintare zonei libere a cotierei
    2 points
  7. Trebuie sa-ti placa foarte mult masina asta ca sa faci la ea o revizie care costa aproape cat masina... Bravo! Mai rar asa oameni...
    2 points
  8. Salut din nou, Intre timp masina a ajuns la 191435km, a primit revizia dupa putin peste 9000km (ulei+toate filtrele Mahle, kit distributie Conti + pompa Hepu, kit ambreiaj Sachs). Probleme aparute de la ultima revizie: o conducta EGR fisurata si celebra problema cu ceasurile de bord moarte (toate lipiturile refacute, merge ca nou:) ). In rest masina merge ca si cum nu ar mai fi adunat vreo 10k km, se tine foarte bine pe sosea, nu se atinge de uleiul din motor si trage bine pentru ce poate.
    2 points
  9. @Donici Cătălin sa nu iei cu suparare, dar am cateva comentarii...unele dintre ele putin acide....deh, asa sunt eu, spun lucrurilor pe nume. 1) Ai un buget bun la 15.000E...dar tintesti cam sus: sa fie 2013+, dotari aproape full, 177cp, 4x4, DSG, panoramic, Dynaudio (care e destul de rar)....iar in banii astia masina trebuie sa fie corecta, cu carte service, km reali...samd. Ghici ce, nimeni nu-ti vinde asa ceva......nici aici...nici in Germania. Undeva trebuie sa faci un compromis...la buget sau la dotari. Nici in Germania nu o sa gasesti combinatia aia de dotari la doar 15mii. uite un search >> AICI << (o ai pe aia la privat la 16mii...in rest, toate mai sus de 17mii. Si sa nu crezi ca neamtu nu da km inapoi..sau nu umbla cu prostii....mai ales privatii care vand masina la export) 2) Daca masina pe care o cumperi are carte service cu istoric real la VW sau facturi doveditoare/bon fiscal ptr schimb de distributie, ulei, filtre, ulei cutie...samd. La ce trebuie sa le mai schimbi inca odata? 3) Dupa ce ai citit 91 pagini de forum aici, ne ceri sa iti recomandam un targ la Cluj? sau alt targ auto din RO? Pai la targ cu 15 mii in buzunar esti victima sigura a samsarilor. 4) Toate masinile pe care le-ai postat sunt "de samsar". Nu ma crezi, du-te si verifica-le pe toate. Chiar daca au km reali, posibil sa fie daune reparate. Masinile alea nu reflecta realitatea nici daca au fost luate pe firma cu clasica faza a tva-ului. (care nu stiu sigur daca inca se mai poarta) Clasicele "se accepta test autorizat" sau "orice verificare" sunt un cliseu de incredere al samsarilor care dupa ce au dat KM inapoi la Arad, au fost si ei la reprezentanta sa schimbe un stergator sau bec. Tu de colo cand intrebi la verificare "Nu va suparati, cati km a avut la ultima intrare in Germania?" Baiatu ala ca click pe ultima intrare si zice sictirit..."Aaa 160mii Domnu!" Tu stiind ca are 163 mii zici in sinea ta......Yupi...e pe bune!! Doar ca la penultima...sau ante-penultima intrare avea vro 400mii....sau ca in 300mii nu a vazut decat un schimb de ulei la DSG. 5) NU exista un loc special la Braila. Samsari sunt peste tot in tara asta. Doar trebuie evitati. Succesc in cautari. Pe bugetul asta ai putea sa te orientezi si spre alta masina VAG sau la modelul NonFacelift, un 2012 bine dotat. Il gasesti lejer in bugetul tau.
    1 point
  10. Aparent e la moda asa ca am facut-o si p-asta... Ma batea un gand sa cresc 1” dar cum cauciucurile astea mai merg cel putin vara asta, au cam 6mm - 27/14, asa ca o sa astept sa stiu cati ani o sa mai tin masina inainte sa fac astfel de investitii. Apoi m-am dus sa definitivez refresh-ul cu o spalare ca la carte ca jantele erau cam murdare In alta ordine de idei cica mi-am atins limita de atasamente pe forum si nu mai am voie sa urc nimic asa ca trebuie sa postez pozele asa...
    1 point
  11. @Aditu .... din cate stiu nu. De unde stiu ??!! Inainte sa comand masina pe care (inca) o astept (am postat pe forum ce si cum am reusit sa o comand in ultima clipa inainte sa scoata astia 1.8 tsi)..... tipul de la vanzari tot incerca sa ma convinga sa iau 1.5 TSI. Oricum nu aveam de gand (eu eram chitit pe 1.8 tsi dsg 4x4) ... dar am zis ca hai sa-l intreb si eu asa de complezenta .. si l-am intrebat de doua chestii ... de suspensia independenta pe spate si de dsg (daca e 6 sau 7). Mi-a spus ca nema independenta pe spate (ca sa se convinga a si sunat pe la Porsche ... cred ... ma rog .. a sunat pe cineva de acolo) si ca dsg-ul este acelasi "clasic inca in viata" ... 7 cu ambreiaje uscate. Acuma .. ce sa zic .... a vorbit el (si cei pe care i-a sunat) aiurea .... aia e ... desi nu cred .. ca fix de astea doua chestii am mai citit si pe alte forumuri din afara RO.
    1 point
  12. Daca nu e de la distributie si daca aveti motor-ul longitudinal atunci sunt niste conducte care intra in rezonanta, s-a discutat in primele pagini despre problema asta. Din cate imi amintesc cele cu motor transversal nu au problema asta.
    1 point
  13. O3 Facelift Style 1.5 TSI DSG vine cu suspensie independenta spate?
    1 point
  14. Si mai conteaza ce procent din aditivii astia se fura, adica ce cantitate ajunge efectiv in combustibil.
    1 point
  15. Eu am mai spus-o ca Golful asta nu o să-l vand. In primul rand e prima mea masina, e modelul de care m-am îndrăgostit instant in 99 cand am vazut prima data un golf4 al unui neamt venit in vizita in Sibiu si nu in ultimul rand e ... fidelă. Chiar daca anul asta o sa fac pasul catre o mașină nouă, Golful va fi de backup pentru cand naiba stie ce va pica la astea noua, apoi va fi masina de Duminică sa zic asa. Dar pana una alta, nu e o sumă imensă pt repararea capitală daca comparam cu preturile de reparație a motoarelor noi, tubo. Acum, cum sunt fan benzina, cred ca va fi un 1.4 sau poate 2.0 tfsi. Ma bucur ca dupa 2014 si-au rezolvat din bubele copilariei pt ca trebuie sa recunoastem ca vw-ul are pbme mărișoare cu motoarele tfsi pana in 2014. Din ce mi-a povestit Eexcalade, foarte grav e consumul de ulei datorat ovalizarii cilindrilor. Si costa de inebunesti sa repari motorul in cazul acela. Dar sa nu demoralizăm, eu sper sa tina cea nouă cât o să țină si golful asta. Cam asa de optimist sunt pt noua achiziție. Oricum, ma bucur ca mi-am terminat casa, am loc de parcare asigurat si am scapat de durerea dr cap datorata neatenției locatarilor. Pt ca, mai toate micile zgârieturi ce le-am avut le-am pricopsit stând. Drumuri bune sa avem.
    1 point
  16. @valyemil81 Culoare Denim - Checked Jante Denom - Checked CleverPack - Checked Reduceri porcesti - Checked Fara filtru de particule - Checked Daca mai stai pe ganduri, o cumpar eu de colectie.
    1 point
  17. Frumos GTI-ul, cati mai multi km fara evenimente neplacute. Rodajul trebuie respectat ca sa nu iti para rau mai tarziu.
    1 point
  18. Multumesc de informatie , o sa vorbesc cu dealerul si insist sa imi spuna unde se afla masina . Da pacat ca nu stiu pe ce lume sunt acesti agenti de vanzari , sau poate ca nu vor sa isi bata capul cu umilii cumparatori, plus ca am experienta proasta si cu farurile care am povestit-o mai sus (nu a stiut sa imi zica diferentele intre led basic si led high) si dintr-o eroare am ales led basic .
    1 point
  19. @75NOR pe Golf 7.5 GTI avem asa: Jantele Brooklyn 7.5J x 17 - standard, ce are si colegul pe masina Jantele Milton Keynes 7.5J x 18 - optiune la 597 EUR, cele care respecta si duc mai departe designul traditional al jantelor de GTI (cum erau Detroit'urile) Jantele Brescia 7.5J x 19 - optiune la 1174 EUR Era imposibil sa nu fie jante pe 18...
    1 point
  20. 0W40 este tot 502 00. 504/507 00 exista doar 5W30 sau 0W30 (mai rar).
    1 point
  21. 1.0 pe hartie parca e cu 0.5l mai econom. In exploatarea zilnica nu stiu dar am vazut consumuri aproape de diesel. Eu ieri in 28km de test drive am scos aprox 7 Pantelimon-Branesti in jur de ora 17..adica destul de aglomerat. Si nu schimbam cand sugera computerul de bord Nu mai cita inutil postul anterior, se sanctioneaza conform Regulamentului!
    1 point
  22. In jur de 9 in Bucuresti, plus/minus in functie de cat de greu e piciorul si de aglomeratie. Poti sa vezi si 6-7 si poti sa vezi si 11-12, ambele testate, media pe termen lung o sa fie pe la 8-9 probabil. Afara intre 5 si 7, la fel, in functie de cat de tare te grabesti. La mers linistit, in limite legale, probabil in jur de 6-7 la viteze de autostrada. Poti sa vezi si 5 si poti sa vezi si 9-10 daca mergi cu xxxx km/h, iarasi testat. Pentru un motor pe benzina consumul este foarte bun si motorul are resurse destule. Partea interesanta e ca 1.0 TSI are consumuri apropiate dar nu puterea, cuplul si cilindreea... La vitezele alea decoleaza avioanele.
    1 point
  23. Stiu ce zici. Insa nu ma pot arunca cu capul inainte. Este vorba de o suma de bani consistenta pentru mine. Apropo cat consuma real aceasta O3 FL 1.4 la mers normal nu subturat nici supraturat? Pe langa asta dealer-ul nu mi-a putut oferi spre test un 1.4. Doar 1.0 cum deja am testat. Ciudat Noua oferta este de 1.4 tsi 17.900e. O sa revin cu detalii despre dotari cand ajung la laptop
    1 point
  24. Nu mai postez acolo. Mi s-au sters cateva postari (ceva offtopic) si am cerut sa mi se inchida topicul respectiv. Poate o sa mai pun poze undeva pe la rubrica "Off-topic / Off-forum". Pe tine te loveste dorinta de emigrare si pe mine de intoarcere
    1 point
  25. Nu mai sta pe ganduri. Daca ala e pretul final pe care il platesti tu e foarte buna oferta. Un tempomat e un nimic care se poate puna foarte usor.
    1 point
  26. Eu zic sa nu o mai lungesti, ofertele astea sunt limitate si rare, iar octavia e o masina care se vinde rapid. Eu cand am gasit masina cautata (dupa 2 luni jumate) mi-a zis cineva de anunt iar la nici 30 de minute dupa ce au pus masina online, am rezervat-o si au sters anuntul.
    1 point
  27. 21.000euro cu tva inclus e foarte mult pentru o3. La banii aia (sau 22.000euro) deja cumperi sportage. Eu la 16-17-18.000euro m-as uita la octavia sau leon ST doar 1.4 tsi. La 21.000euro sau peste deja m-as uita la cu totul alte masini. Este normal sa se dea reducere mare la lichidarea modelelor vechi. Vin modelele noi 1.5 tsi cu gdf. La fel este si la alte firme, de ex la bmw f30 obtii discounturi foarte mari, cu 33-35.000euro iei una noua dotata bine. Acu cativa ani aceasi masina era 45.000euro. E putin frustrant pt cine a luat o3 fl si nu s-a oferit aproape nici un discount, si acu obtii cateva mii de euro reducere, fara rabla.
    1 point
  28. verifica firele din mansonul usii respective cat si cele din mansonul usii fata sofer.
    1 point
  29. Verifica firele din manson.Are niste cleme de clipsare pe stilp
    1 point
  30. Nu am venit pe acest forum cu intentia de a face reclama cuiva asa ca nu am dat detalii deoarece nu am vrut sa imi fie interpretata gresit prima postare. In plus, am observat ca tu ai un set la vanzare asa ca nu am vrut sa fiu genul ala care spune cu hate ca "dincolo e mai ieftin". Ca sa intelegi contextul, eu am un prieten care are un magazin de piese auto in afara Bucurestiului. Nu are site, dar este serios si colaboreaza cu mai multi importatori mari cum ar fi Elit sau Autonet. Cumpar de la el de ani de zile tot ce este necesar pentru masinile din familia mea si in timp au ajuns multi prieteni de-ai mei sa-i fie clienti datorita preturilor bune. Am vazut postarea ta de pe IG cu noile stopuri, mi-au placut si la inceputul lui Ianuarie i-am cerut un pret pentru urmatoarele repere: Left outer - 5G0945207G; Right outer - 5G0945208G; Left inner - 5G0945307P w/rear fog; Right inner - 5G0945308P w/o rear fog. Pretul la acel moment a fost de aprox. 600 EUR cu termen de livrare 5 zile lucratoare. Este un pret pe care orice magazin maricel de piese auto (care nu e pus pe japca) ar trebui sa il poata egala, pentru ca majoritatea au aceeasi furnizori.
    1 point
  31. Corect .. a spus de ambreiaj .... dar am sarit peste asta si am prins ideea frazei deci manuala.
    0 points
  32. Sa il stapanesti sanatos. Ne poti delecta oare si cu o poza a bordului ? ( samsar style )
    0 points
  33. sa o stapanesti sanatos..si drumuri bune cu ea! ? o intrebare..la faruri ti se aprind cele doua virgule..sau doar cele din exterior..?sunt curios...
    0 points
  34. Cosmarul devine din ce in ce mai negru, in seara asta m-a lasat iar in drum cu fix aceleasi simptome / erori. Deja mi-e groaza de ce va urma si de costuri. Sper ca nu coste cat nu face. :((
    0 points
  35. 1.4 tsi 122 cp aici: In Bucuresti in trafic mediu 7-8%, bara la bara 9-10% depinde pe ce distante. Afara la mers lejer 4-5% (xx localitate-100 afara) mers tare 5-6% (80 viteza medie pe 600km de extern in Romania) mers foarte tare 6-7% (nu in tara si cu vant din fata). Pana iei tu o decizie masinile alea o sa se vanda garantat. Viteza aia nu e legala in Romania
    0 points
  36. Si ca tot miroase a concediu, ca treaba sa fie completa, ieri mi-a iesit in fata la 80 la ora un ditamai caine mare cat un doberman. Avarii: Bara praf, far stanga cu ruechile rupte, aripa stanga usor indoita, insa clemele suportului ce tine bara praf, spalatorul stang de far facut tandari, grila cu sigla la fel tandari facuta. Am dat aseara jos bara si in interior nimic nu e afectat. Asadar, daca stiti pe cineva cu dezmembrari sa le aibe in stare perfecta, ii sunt client. Poze n-am facut ca am o mie de nervi.
    0 points
  37. Pana acum alimentam numai de la Petrom iar acum bag de la MOL, mi se pare ca are mai multa vlaga motorul si o arde mai greu
    -1 points
  38. @valyemil81 Este posibil sa fie o masina care sta de cateva luni in aer liber prin vama Curtici. Si de aici pot rezulta o gramada de problemute: rozatoare care au facut iarna in compartimentul motor, vopsea afectata, etc. Verifica si aspectul acesta, mai ales daca masina e fabricata in 2017. Pretul este clar, extrem de bun pentru o masina care este bine vazuta la noi.
    -1 points
  39. Sa se vada practic bordul inclusiv schimbatorul a.i. sa ne dam seama si ce transmisie a ales colajul nu e necesar
    -1 points
  40. "vajaitul" este de la cureaua de distributie care este prea intinsa, CP3 nu face zgomot .
    -1 points
  41. Se poate vedea daca a fost rescris. Asa ca dealerul daca vrea poata sa vada. Nu e pacalit ca e harta originala la acel moment.
    -1 points
  42. alte raspunsuri aici: http://www.revotechnik.ro/intrebari-frecvente/
    -1 points
  43. -1 points
  44. Foarte frumoasa , sa o stapanesti sanatos ! Pe bune , chiar se mai face rodaj 1500 km la o masina 2018 ? Poate doar la logan am mai auzit de asa ceva..
    -12 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!