Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.04.2018 în toate secţiunile
-
4 points
-
4 points
-
3 points
-
Nu mai postez acolo. Mi s-au sters cateva postari (ceva offtopic) si am cerut sa mi se inchida topicul respectiv. Poate o sa mai pun poze undeva pe la rubrica "Off-topic / Off-forum". Pe tine te loveste dorinta de emigrare si pe mine de intoarcere2 points
-
Ma gandeam zilele trecute la cele doua A5-uri interesante de pe aici (in fine unul e S, dar e la fel ca si "cantitate" de masina) Asta de aici este alegerea rationala, masina faina to start with, motor cu performante cel putin decente, manuala, si cu un proprietar cu probleme psihice dpdv upgrade-uri Cu costuri de mentenanta decente pentru acest gen de masina. Cealalta este o masina dementa din fabrica, de vis pentru oricine - ca sa o conduci - insa destul de dificila si prohibitiva la costuri de intretinere - alegerea irationala, pe care o faci cu inima. Daca as fi pus in fata unei alegeri de genul asta, considerand ca banii pentru achizitia initiala ar fi, ce as face... Si cred ca, pana la urma as merge pe ratiune. Nu=ti trebuie mai mult decat masina asta... doar sa fi avut si quattro edit ca sa nu postez inca o data: @cogdao despre asta este vorba, sa ai unde folosi masina, si valorifica intregul potential - pus in balanta cu cheltuielile implicate si neplacerile de utilizare. Ca tot va vaitati amandoi de jante indoite/ crapate etc.2 points
-
Revin cu rezolvarea.O perioada am lasat-o asa pana in momentul in care nu a mai pornit deloc,Invartea ,pornea si se oprea,simptom probleme imobilizator.Cum nu puteam sa ma conectez la niciun modul ,nu stiam ce are.Am deconectat pe rand modul abs,mod comfort,airbag si ceasuri.Fara ceasuri am putut sa ma conectez.Problema ceasurile. Am tinut sa anunt si aici multumind pt sfaturi colegului lupo_bv care a fost interesat de problema si a putut sa ma ajute.1 point
-
Pai stiu ce pun, ca il duc eu. Mno, aici se poate, si nu de alta dar e la juma' din cat costa la ei. Aici fiecare dealer pune ce vrea in functie de parteneriate, doar sa respecte norma. Oricum pe clienti ii cam doare in dos. Am vazut prin reprezentante pana acum asa: Castrol, Mobil 1, Motul, Valvoline, Vapsoil, Shell. De obicei 504/507 e 5W30, dar Shell-ul a scos acum 0W30 iar Vapsoil pe care il folosesc astia unde merg eu e tot 0W30 - de fapt umbla vorba ca e acelasi ulei. Daca nu ma insel, parca @toni zicea ca a pus Mobil 1 507 0W40. 502-ul e de obicei 5W40.1 point
-
Cum au spus si colegii, pretul este foarte bun si mai ales ca la comanda noua ai sanse foarte mari sa vina cu filtru de particule.1 point
-
Trebuie verificate, sa nu o iei fara un istoric la reprezentanta. Prima, desi stiu ca cele de 170cp vin standard cu suspensie adaptiva, chiar daca zice si in anunt ca are, lipseste butonul, asa ca sa nu fie de 143.1 point
-
stai oleaca... nu ai roata de rezerva? in locul tau, cu talon asa mic nu as risca. Pentru ca un kit de pana te rezolva poate la un cui, insa la o janta fisurata sau indoita e degeaba...1 point
-
@Boditza Si mie . @bibi1411 Fumoasa masina. Poti pune o poza cu portbagajul izolat? Ai facut si lateralele lui?1 point
-
Masina respectiva a fost lovita cel putin in partea din fata. Se vede clar diferenta de nuanta a barei fata si cum se aseaza capota. Daca poti sa faci un efort sau sa dai un avans mare, apoi o rata mica pe o perioada relativ scurta, mai bine cumperi una noua (cu programul Rabla). Trebuie sa renunti la DSG si motorul de 1.4 (iei unul mai mic dar tot turbo) dar in felul acesta ai toate avantajele unei masini noi. Eu asa as face..1 point
-
Ma crezi ca la golful din semnatura, pe fata, am discurile originale a masinii care au 270.000? poate am fost norocos @gmtiby2016 Huruitul e gros si se aude doar la frana violenta la viteze mari. Daca franez violent de la 100-110 km/h nu huruie1 point
-
Si mai scriem una alta: Am facut schimbul de ulei ajungand la 130 000km. Am terminat de izolat portbagajul adaugand stp biplast premium si acum pot sustine ca merita. Din pacate lipsa timpului nu imi permite sa finalizez retrofiturile. Si mai punem cateva poze. Ca probleme aparute: incepe sa faca figuri termostatul de pe cutie1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ca fapt divers, prima masina din lunga lista de modele afisata de Razvan este ok. Recent un amic cocheta intre masina aia si un Passat B6, a ales Passatul pt ca a fost la pret ok, mai mare, cu motor euro 5. In schimb Golful United de pe Cluj a fost verificat la reprezentanta, totul bate conform manualului de service, mecanic verificata masina, totul ok. Nu sunt prieten cu samsarul (da, este un samsar ce o vinde), nu am vreo intentie de reclama, se poate vedea de cand sunt membru pe forum si ca in alte dati am semnalat masini suspecte (asta daca apar dubii). Am cunostinte tangential despre masina datorita celor amintite mai sus. In alta ordine de idei, am avut 5 ani Golf 5 BLS. Motor brici. Fara probleme, totul ok, nu am avut probleme cu DPF-ul. Am grijit de masina, am exploatat-o cum trebuie, a avut parte si de oras destul, consum peste orice 1.6 sau 2.0 tdi CR. Singurul inconvenient din pct-ul meu de vedere si ce ar trebui luat in calcul serios la ora actuala, e norma de poluare Euro 4, la motoarele tdi de 1.9. Personal, as renunta oricand la 2.0-ul CR ce il am acuma pt un 1.9, si as renunta oricand la Golf 6 in favoarea unui Golf 5. Am ideile mele, le-am dezvoltat in alte topic-uri. Insa apare in discutie varsta masinii, si automat Golful 5 da cu minus. Fac o mica paranteza, nu starnesc polemici, dar in timp ce eu aveam Golf 5, in familie era un Astra H. Nu se compara. La niciun capitol. Nu e VW cea mai cea masina sau marca, dar Astra H e departe si de ideea de masina germana, gandita cu cap, practica, intuitiva, de calitate. Golf 6 Variant...geniala masina, practica, personal as alege motorul de 1.6. In ciuda povestilor cu EGR-ul care trebuie schimbat la un moment dat...cica, daca primeaza consumul in viata de zi cu zi, 2.0 te rupe la consum. Motoru de 2 care vine cu cutie in 6 trepte e pt drumuri lungi, autostrada....acolo e vis....in tara asta unde te fatzai in aglomeratia din oras iar la drum lung mergi cum mergi, nu faci nimic cu 2.0. Eu cel putin sunt exasperat de cat poate consuma un diesel de 2.0 in comparatie cu motorul de 1.6 al mai multor cunoscuti. Pareri subiective, deci nu sariti1 point
-
@ShadoWzZ eu cred ca e unul dintre cei care cred ca o janta putin indoita trebuie aruncata si considerata “un pericol pentru siguranta masinii si a pasagerilor ei” altfel nu-mi explic... Oricum, necunoscutii dau downvote, jantele se indreapta1 point
-
@ShadoWzZ fiecare cu "fanul" lui. Ai si tu un fel de private stalker. Sa vezi la mine pe topicu de vanzari. Zici ca e target practice. Downvote's peste tot. In cazurile de genul vezi adevarata valoare si rezistenta a unei jante OEM. Una AM se spargea cu usurinta.1 point
-
Can ul are o singură mufă... Pinii 6 și 16 au deja fire. De aceste fire mai legi două... Cele de la modulul de parcare... Cel din pinul 15 la can 6 și cel din pinul 6 la can 16.1 point
-
La Dedeman gaseai si spuma Pro X albastra. E peste solutia Karcher si cu ~41 de lei iti luai 5 l. Isi face treaba foarte bine.Eu o folosesc intr-o dilutie exagerata de 1:70 doar pentru prespalare si isi face treaba excelent. Ca si lance de spumare iti recomand MJJC pe care o gasesti la chinezi pe site cu 18$ sau la noi cu ~120 lei.1 point
-
Salut, Hristos a inviat! Pe data de 8 martie 2015 am postat asta<> @La mine motorul se manifesta astfel: la pornire (cu motorul cald) se tureaza pana la 1500 ture si in mers daca o las pe liber iarasi se tureaza singura tot asa pana la 1500 ture. Acum cateva zile in parcare (motorul cald evident) am turat-o pana la 1800-2000 si apoi am lasat-o iar acul s-a blocat la 1500 ture. M-am uitat vreo 10 sec. si cand mi-am dat seama ca nu-si revine am calcat ambreiajul - nici o schimbare, apoi am calcat frana - nici o schimbare, abia cand am eliberat pedala de frana acul a cazut la 700 ture. Ma duce cu gandul la faptul ca trage aer fals. Ce credeti? As vrea sa ii demontez admisia sa ma uit atent la garniturile de sub clapeta si de la admisie. Intre teava de la egr si clapeta trebuie sa fie vreo garnitura? (ca eu nu am gasit cand am curatat egr si conducta metalica). Furtunul de la servofrana este ok. Ceva pareri si sugestii? Multumesc anticipat.@ Ei bine abia acum (dupa 3 ani de adaptari si curatari ale clapetei si egr) am gasit si remediat problema---- Conducta de presiune de la servofrana era crapata si inainte si dupa supapa. Pret 150 lei piesa, montata in fata blocului. S-auzim de bine si drumuri bune! P.S. Motorul merge mult mai bine, relantiul sta pe loc si mai ales s-a redus consumul.1 point
-
e normal, acul vitezometrului totdeauna indica mai mult cu cativa km decat viteza reala e valabil la toate masinile1 point
-
Salut! Revenind la oferta noastra, aceasta nu continea discuri TRW! Din experienta noastra se ovalizeaza. De unde concluzia ca este 650 lei manopera? NIMIC MAI FALS! A fost dat un pret global piese si manopera. Oferta afisata cu discuri TRW NU NE APARTINE! Noi lucram cu ATE!Mult succes la montaj! In ceea ce priveste ofertele de pret online, o sa ne miscam intodeauna mai incet decit un magazin, avem 12 importatori la care sa cerem oferte, mai avem de comandat piese la masinile programate si pentru cele aflate in lucru.La noi tot timpul ofertele vor fi globale!Pentru cei care inteleg din acest topic ca firma Carfix ofera raport pret calitate, si nu cel mai mic pret ,evitam vizitele neplacute pentru clienti in ceea ce priveste problemele de garantie.De experienta Carfix in ceea ce priveste alegerea producatorului de piese nu ne dorim sa beneficieze decit clientii fideli Carfix.Firma noastra se bazeaza pe un portofoliu de clienti fideli, si pe clienti noi recomandati de catre acestia. Rog ca in acest topic sa nu mai posteze decit clientii Carfix, este un topic de feedback, nu pentru potentiali clienti! In al doilea rind, fara sa verific preturile, par cam micute! Pentru cei care doresc si garantie, preferabil sa achite piesele si manopera la unitatile service. Sunt putine unitatile service care stiu sa monteze corect, si mai putine care verifica eficacitatea la frinare dupa inlocuire, de aceea de multe ori acestea sunt refuzate la garantie de catre furnizori. Daca doriti ca sa aveti pe viitor unde sa va reparati bine masinile, efectuati reparatiile si achizitiile de piese in acelasi loc, nici un service nu poate supravietui doar din manopera! Din punctul meu de vedere, Autokarma si altii ca ei sunt pentru un segment de clienti bine definit si anume, pentru cei care isi repara singuri masinile sau pentru cei care lucreaza pe la garajul unui prieten, fara pretentii de garantie. Altfel, Autokarma si ceilalti sa isi achizitioneze un stand de frine, aparat de schimbatul lichidului de frina, diferite prese, sa se autorizeze, sa plateasca si oamenii care repara masinile, si sa vedem daca mai pot sa vinda piese cu 5% adaos! Rog moderatorii sa se autosesizeze, este vorba despre informatii false, si cineva "foarte bine intentionat".1 point
-
Salut, revin si eu cu un upgrade la Bolero2. Am tot urmarit toate "chinuielile" tuturor de conectare la Unitatea OEM a masinii, Waze, Android car, etc si pana la urma m-am decis si am achizitionat o unitate chinezeasca cu un display de 10.1 inch, android 6 si OBD2 pentru scan si alte probleme minore ale masinii la care conectez orice, instalez orice din magazinul play si tot asa. Pe langa asta am facut un abonament de tel. mobila si date si acum exista oricand internet 4G in masina. Stiu ca unii dintre cei de pe acest forum nu sunt de acord cu chestii aftermarket dar in acelasi timp m-am gandit ca mai exista si oameni care nu ar spune nu acestui tip de upgrade.atasez cateva fotografii si daca exista curiozitati , sunt deschis sa le discut. Daca am gresit topicul cumva, va rog sa ma scuzati si rog un administrator sa ma ajute sa-l postez unde ar trebui. Multumesc1 point
-
Am gasit INCA o piesa care mi-a picat zilele trecute si despre care cred ca e si mai PROST conceputa: bobina de inductie. Pe scurt, mi-a luat FOC o bobina in mers (mers normal cu 50-60 km/h prin oras); check engine intermitent, fum alb subtirel de sub capota, parchez si opresc in 5 secunde, apoi ridic capota. Ce sa vezi, ce sa vezi: mirosul era de plastic ars, iar bobina cilindrului 3 ardea cu flacara deschisa, sub capacul motorului. Extinctor, rezolvat, evenimentul consumat in mai putin de 2 minute, cu tot cu scos capacul motorului. E bine sa ai scule in gti-urile astea, ca doar faima a ramas de ele... Din fericire, trebuie reparata doar conexiunea catre bobina, al carei plastic a avut de suferit, dar nu mai departe de zona pinilor, deci chiar am reactionat la timp. Ce sa mai zic, daca l-as cunoaste pe inginerul care a proiectat mizeria asta de bobina, i-as aprinde-o la cimitir in loc de lumanare... PS: Schimbati-va bobinele la timp, ba chiar preventiv. Mie nu mi-a dat misfire niciodata! Ba da, acum; probabil ca eroare asta se refera la faptul ca a dat foc in locul gresit. Si verificati-va extinctoarele. Nu credeam sa ajung a folosi unul vreodata in viata asta.1 point
-
Eu cred ca cea mai eleganta metoda de rezolvare a problemei este sa puna inaltatoare la arcuri ( 1.5 maxim 2 cm cred ca sint suficienti si nici nu le simt arcurile sau amortizoarele )1 point
-
Cosmarul devine din ce in ce mai negru, in seara asta m-a lasat iar in drum cu fix aceleasi simptome / erori. Deja mi-e groaza de ce va urma si de costuri. Sper ca nu coste cat nu face. :((0 points
-
Nu este nici vina ta pentru ca nu ti-ai propus sa vezi daca se strica cutia daca iesi la offroad cu ea Astea sunt lucruri care se intampla ..because life.0 points
-
Discurile se schimba la 70-100.000km cat ai vrea sa te tina? 200.000km? Eu am 77.000km si la urmatorul schimb de placute trebuie sa schimb si discurile (45.000km sunt facut in Buc).0 points
-
Deci, posesor de G6, nu ai lua in 100ani Karoq, Tiguan ,etc pt ca sunt urate presupun. In schimb 3008 e si bun si frumos. Da.... face sens-1 points
-
@HexD exista masini cu istoric in RO, chiar destule, dar trebuie cautate. Eu asa mi-am gasit masina si acum, la randul meu, vand o masina cu istoric complet, dar la alt pret decat cele "aduse special" Ghici ce....neinteresant pentru clienti, sunt etichetat "ete si nebunu ala...hahaha" La noi se cauta masini cat mai ieftine, cumparatorul stie ca are km falsi...dar se complace cu ideea ca nu exista cu km reali. si plateste banu. in 8 din 10 cazuri isi ia teapa. Revenind la subiect pentru anuntul postat de tine, 179mii km pt o benzinara sunt multi, deaceea si pretul. Nu piele, nu DSG, nu Trapa, nu leduri la far, nu scaune incalzite, nu DCC. Este printre primele modele de CC facelift, pretul este just si corect. O masina sa zicem cu dotari comfortline. Cu cele mentionate de mine, sarea lejer de 15mii, chiar si benzinara. Sa gasesti un mecanic BUN si F Bun pentru o benzinara VW care sa iti faca masina tipla, sa nu mai consume ulei, sa nu ai probleme...este foarte greu. Iti remediaza unele aparute...dar nu in totalitate. iti urez bafta! LE: @uratzelul_flo toate masinile consuma ulei intre schimburi. diferenta de consum ulei intre o masina sau alta este atentia si intretinerea oferita. La fostul meu Golf 6, care avea 230mii cand l-am vandut, aveam un consum de 100-200ml intre schimburi. Un consum de ulei f decent as zice eu pentru km rulati.-1 points
-
-1 points
-
Golf 5 era 5000 euro in 2013-2014. Suntem in 2018 si a mai fost lansat inca un model de golf. Chiar daca este 2008, eu nu as da 5000euro+ pe o masina asa veche, 5000euro masina+ restul cheltuielilor si ai iesit la 6000e pt o masina de 10 ani cu peste 200.000km, sau daca nu o verifici bine poate sa aiba cu nemiluita. Cu 6000E iti cumperi masina euro 5 de la prim proprietar Romania, care are deja carte RAR (economisesti 100euro), poate are si distributia deja facuta (economisesti 200euro) si poate are si 2 randuri de jante/anvelope. Mai sunt si masini bune, dar trebuie cautat mult. Ai rabdare. https://www.autovit.ro/anunt/opel-astra-h-ID7Gp45Y.html#edf80ff5fb-1 points
-
-1 points
-
Singurele motoare care merita luate in considerare ar fi cele de dupa 2013 (1.4 tsi sau 1.2 tsi- la buget redus, sau 1.8 tsi/2.0 tsi) cu distributie pe curea. Motoarele cu distributie pe lant (pana in 2013 - deci pe golf 5 si 6) au avut oarece probleme pe partea de distributie, intinzator hidraulic esuat, lant distributie rupt, motor facut pilaf in mers. Ok sa zicem ca nu ajungi acolo, dar ce faci daca masina consuma ulei? asa cum bine se stie ca majoritatea din anii respectivi consuma intre 1-10litri la 10.000km.Si daca asta nu te-a convins, afla ca motorul tsi a 3a generatie, a fost imbunatatit pe partea de stocare caldura, asltfel incat motorul e cald toamna/iarna in 1-2 km, iar consumul intre tsi-ul nou si tsi-ul vechi este de 1-2 litri, diferenta fiind mai ales in mediul urban. Sfatul meu este daca vrei neaparat golf 6, sa te orientezi spre un 2.0 tdi 2011+ 140 sau 170 cp = 7000-8000-9000euro. Daca totusi vrei tsi, atunci un golf 7 cu motor tsi si km sub 100.000km il gasesti pe la 10-11-12.000euro, in functie de dotari si ce mentenanta urmeaza sa-i faci (discuri/placute/anvelope/defecte vizuale/vopsea). Spor.-1 points
-
-1 points
-
Eu zic sa nu o mai lungesti, ofertele astea sunt limitate si rare, iar octavia e o masina care se vinde rapid. Eu cand am gasit masina cautata (dupa 2 luni jumate) mi-a zis cineva de anunt iar la nici 30 de minute dupa ce au pus masina online, am rezervat-o si au sters anuntul.-1 points
-
1.4 tsi 122 cp aici: In Bucuresti in trafic mediu 7-8%, bara la bara 9-10% depinde pe ce distante. Afara la mers lejer 4-5% (xx localitate-100 afara) mers tare 5-6% (80 viteza medie pe 600km de extern in Romania) mers foarte tare 6-7% (nu in tara si cu vant din fata). Pana iei tu o decizie masinile alea o sa se vanda garantat. Viteza aia nu e legala in Romania-1 points
-
Inca o masina de la firma a picat pompa. Un golf CAYC cu 254.000 km, a mai fost schimbata odata pe garantie. Si motorul desfacut pentru ca scotea pe buson gaze ca locomotiva, aparent cei de la vw au zic ca e normal, si dupa ce au masurat cilindrii au zis ca sunt ok. Trebuie schimbat si egr-ul la ea, ca este blocat actuatroul ala cu vacuum. Se pare ca la readiness iese totul ok pe egr, in schimb masina se limiteaza cu 2 erori pe egr.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00