Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.04.2018 în toate secţiunile

  1. Ce face Skoda este normal pentru a putea “mari” artificial portbagajul; o roata normala, care poate ajunge pana la 8J, ridica foarte mult podeaua portbagajului si, desi se mai pot pune una alta pe langa ea, mananca foarte mult spatiu util. Eu, de cand am permis, n-am avut niciodata nevoie de rezerva si am fost o singura data pasager intr-o masina la care am schimbat rezerva; si nu conduc chiar de ieri. Asa ca eu prefer spatiul extra in portbagaj in detrimentul unei roti de aliaj lucioase care nu ar vedea vreodata lumina zilei. Asta lasand la o parte ca mi se pare aiurea sa schimb eu roata de rezerva. La o masina de 40k. Ar trebui sa vina ori echipaj de interventie de la fabrica ori platforma sa duca masina in prima reprezentanta. Si ma astept ca, la o masina de 100k, sa iasa un brat robotizat care sa schimbe roata singur (soferul s-ar murdari si apoi ar murdari masina ceea ce e inacceptabil...). Sau macar un elicopter care sa ne ia de acolo... Pai ori suntem domni ori nu mai suntem...?!?
    3 points
  2. Stimati colegi, ma bucur pentru consumul afisat, dar nu inteleg cum este posibil un consum asa de mic la o masina atat de mare.... cand realitatea este alta! Si de cand “un consum mic prezentat” este un ‘titlu de mandrie’!? Sunt posesorul unui Touareg nou-nout (probabil printre ultimele aduse in Romania in 2018) si am mers cu el aproximativ 1500 de Km .... la o medie de viteza de 65km/h si un consum mediu de 11.5l/100km ...un drum pana la Oradea de la Bucuresti, un stil de condus normal. In oras (Bucuresti, la ora de varf, pe o lungime de aprox. 50-60km), media de consum este de 14l/100km. Probabil, dupa o vreme acest consum va scadea cu 0.5-1litru, fata de cele afisate mai sus... dar in nici-un caz mai mult. “8l/100km pe autostrada in Germania cu 150km/h” ... dati-mi voie sa nu cred ca este adevarat! ... probabil ca nu despre combustibil era vorba! Cu respect PS. Touareg 3.0, 262CP
    2 points
  3. Un mic video de prezentare o data cu lustruirea de primavara
    2 points
  4. Când o sa aibă ceva deosebit ?
    1 point
  5. Plus 1 La mine la fel. Am comandat si montat un senzor aftermarket echivalat (de TegDoc sau cum s-o fi chemand softul celor de la piese) dupa codul de sasiu. Functioneaza doar ca da ceva semnale false. Cateodata fumctioneaza bine, iar cateodata nu! Cred ca cea mai simpla combinatie e ori sa punem senzori originali noi sau sh, dar functionali
    1 point
  6. 1 point
  7. Ma gandeam zilele trecute la cele doua A5-uri interesante de pe aici (in fine unul e S, dar e la fel ca si "cantitate" de masina) Asta de aici este alegerea rationala, masina faina to start with, motor cu performante cel putin decente, manuala, si cu un proprietar cu probleme psihice dpdv upgrade-uri Cu costuri de mentenanta decente pentru acest gen de masina. Cealalta este o masina dementa din fabrica, de vis pentru oricine - ca sa o conduci - insa destul de dificila si prohibitiva la costuri de intretinere - alegerea irationala, pe care o faci cu inima. Daca as fi pus in fata unei alegeri de genul asta, considerand ca banii pentru achizitia initiala ar fi, ce as face... Si cred ca, pana la urma as merge pe ratiune. Nu=ti trebuie mai mult decat masina asta... doar sa fi avut si quattro edit ca sa nu postez inca o data: @cogdao despre asta este vorba, sa ai unde folosi masina, si valorifica intregul potential - pus in balanta cu cheltuielile implicate si neplacerile de utilizare. Ca tot va vaitati amandoi de jante indoite/ crapate etc.
    1 point
  8. @75NOR inca te astept cu evacuare aia, sa am pe cineva sa ma motiveze.
    1 point
  9. Important ii sa nu o sperii/bruschezi sa scoata ghearele...
    1 point
  10. @RzzV Dap. Am platit 80 de euro +TVA pentru optiunea de roata de rezerva de 16". Aveam posibilitatea de a alege pe cea de bicicleta (nu mai stiu daca gratuit, sau mai ieftin, sau la acelasi pret, a fost mai mult de 2 ani in urma). Masina nu e achizitionata in Romania. Va dati seama ca daca as fi stiut de la inceput, as fi optat pentru roata ingusta. Am avut (si) asa ceva pe primul Golf 6, si si-a facut treaba cand am avut nevoie (o singura data in 125k de km).
    1 point
  11. Ai talere corecte (pereche)? ...iti zic din propria experienta la IMS cand l-am luat, pe dreapta nu frana iar stanga ingheta...totul nou. Problema era ca pe dreapta era un taler de stanga si pozitia pistonului venea diametral opus. Nu mai facea franarea prin rostogolire..poate doar in marsarier
    1 point
  12. @Sakylu Asta a fost la mine anul trecut. Passat B6 1.4 CAXA
    1 point
  13. Gama noua de la Black & Decker am vazut ca este facuta de Annovi Reverberi SPA, care fac pompe cu presiune industriale (pentru spalatorii). Sigur nu vor fi aceeasi calitate, dar au experienta si ar trebui sa fie ceva de capul lor.
    1 point
  14. 163.000 km si 11 ani. Merita schimbul cu prisosinta, uleiurile erau degradate, probabil urmau si problemele.
    1 point
  15. Multumesc pentru efort. pe mine ma interesau doar cele 2 pagini care le completeaza service-ul. Poate celelalte ii sunt de ajutor colegului.
    1 point
  16. E mai simplu sa urci masina la 5 decat toata tarasenia asta cu enelul Alte familii se bat la care scoate consumul cel mai mic, voi va bateti la care intrece cea mai smechera masina la semafor
    1 point
  17. wvwzzzauzfp571981.pdf WVGZZZ7LZ6D001804.pdf wvwzzz3czce086238.pdf WVGZZZ7LZ7D082416.pdf WVWZZZ3CZEE091995.pdf
    1 point
  18. Exact Rave....Mai un cover la pedale, niste lampi in usi,.....3 luni mai tarziu faceam full retrofit la xenon, leduri spate, resoftare...si numaram banii pt downpipe in timp ce stateam cu fundul pe noile jante. Dar hey, pentru ce suntem noi aici! Hello Florin! Welcome to our AA meeting!...sort of!
    1 point
  19. Mie rabatarea oglinzilor mi se pare foarte utila. Iti protejezi astfel oglinzile impotriva loviturilor, cand parchezi in tot felul de locuri inghesuite de exemplu (si nu numai).
    1 point
  20. @PauLLB E ok. Ce vrei tu tot acolo gasesti. @mike77 In functie de starea motorului dpf-ul poate tine si de trei ori mai mult decat incarcarea maxima specificata de producator
    1 point
  21. Ai un golf 4 la " picioare" arata bine, te ai gândit vreodată la alta culoare?
    1 point
  22. Vezi la cotul de sub pompa tandem
    1 point
  23. Au fost descinderi la mai multe firme fantoma, a dat si la tv, s-a scris si aici pe forum, baietii destepti le cumparau pe firma,fara tva,apoi le vindeau in targ si nu mai achita nimeni tva-ul.Doar la inmatriculare se pomenea saracul cumparator ca trebuie sa achite tva...
    1 point
  24. @ShadoWzZ eu cred ca e unul dintre cei care cred ca o janta putin indoita trebuie aruncata si considerata “un pericol pentru siguranta masinii si a pasagerilor ei” altfel nu-mi explic... Oricum, necunoscutii dau downvote, jantele se indreapta
    0 points
  25. unde s a ajuns cu dpf ul asta sa scoti masina sa mergi 30 km ca sa faci regenerare!!???dpf ul s a inventat sa protejeze mediul nu sa va ia voua din timpul liber!!!parerea mea e sa folositi masina normal si sa nu mai fiti obsedati de dpf filtrul se poate regenera si in oras la 50 km la ora se poate curata si pe autostrada folositi masina pt a va usura viata nu pt a va complica!!!v ati luat auto pt mobilitate nu pt bibelou!!!drumuri bune !
    0 points
  26. @RzzV nu dramatizez, mi se pare aiurea sa merg cu erori, nu zic sa merg cu 150 la ora, zic sa merg cu orice viteza si cu bordul pom de craciun. La o masina de 40k EUR. Plus ca nu cred ca intra la mine 16 pe fata pentru ca am discurile si etrierii prea mari. @sln la VW se pare ca dau si o roata de rezerva la fel ca rotile de pe masina, cum mi se pare de altfel normal. La tata pe Tucson i-au dat roata de rezerva pe 19 de aliaj, identica cu cele de pe masina.
    0 points
  27. Probabil nu stie sa conduca, sau era zapada mult prea mare si tare si a ramas masina cu burta pe sus... si sotia a ramas blocata, am urcat la volan si in 3 secunde eram iesit...
    -1 points
  28. Si eu recomand cc, cand se vor toci cele de vara, voi pune cc si daca iarna nu vor fi ok, le pastrez oricum ca cauciucuri de vara, si macar voi pune gumele de iarna doar cand vine iarna grea, daca vine, avand garaj si 2 seturi de roti, si cric hidraulic, in 30 minute pot schimba un set de roti
    -1 points
  29. Frumoasa configuratia. Arata foarte bine, sa o conduci cu placere! Nu iti spun sa o stapanesti sanatos, pentru ca deh, nu e a ta. Daca se aplica regula cu "masina firmei la care lucrez este a mea", maine o sa deschid cateva topic-uri cu ce gasesc prin parcare.
    -1 points
  30. pai ar fi trebuit sa scada..?intreb nu stiu..pe tine nu te.a chemat la o revizie la primii 1500km?
    -1 points
  31. Incet, incet consumul intra in sfera normalului...dat de fabricant. Jumatate din cei 40 km au fost cu acc-ul activ ...mers in coloana.
    -1 points
  32. Nimic special..cam acesta trebuie sa fie consumul normal al marelui urs. Uite si unul de cand era inca gurmand..
    -1 points
  33. Yup , de aia am si spus ca se poate repara usor ...
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!