Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.04.2018 în toate secţiunile
-
Zilele astea am facut niste poze Urmeaza BC-ul color de la colegul @ursachicatalin. Iar recent m-am apucat de cautat turbina. M-am hotarat, merg pe varianta 2260 + duze. Turbina cel mai probabil voi lua de la AVD Turbo iar duze + injectoare are o cunostiinta din Arad. Daca nu le da in curand, vor ajunge pe balena. Si dupa urmeaza soft din nou. Teoretic cu acest upgrade, masina ar fi capabila de 300+. Dar ramane de vazut. Pana voi trece la 6 trepte, probabil voi face o limitare de cuplu. Dupa ce termin cu turbina, duze, si toate cele ar mai ramane interiorul si dupa aia, as putea sa zic ca e gata proiectul..6 points
-
Deci cand eu aveam golfu 6, nu gaseam in veci bara completa la 1500 lei sau interior de Gti la 1000 ron. Mai ca imi vine sa-mi iau G6 inapoi. LOL. Am pus csenoane oem si leduri pe spate.... PS: Un scaun deala de GTD te tine fff strans in brate.... mai ceva ca o majora de 18 ani, dornica de razbunarea prietenului infidel!4 points
-
3 points
-
Golf 5 era 5000 euro in 2013-2014. Suntem in 2018 si a mai fost lansat inca un model de golf. Chiar daca este 2008, eu nu as da 5000euro+ pe o masina asa veche, 5000euro masina+ restul cheltuielilor si ai iesit la 6000e pt o masina de 10 ani cu peste 200.000km, sau daca nu o verifici bine poate sa aiba cu nemiluita. Cu 6000E iti cumperi masina euro 5 de la prim proprietar Romania, care are deja carte RAR (economisesti 100euro), poate are si distributia deja facuta (economisesti 200euro) si poate are si 2 randuri de jante/anvelope. Mai sunt si masini bune, dar trebuie cautat mult. Ai rabdare. https://www.autovit.ro/anunt/opel-astra-h-ID7Gp45Y.html#edf80ff5fb3 points
-
3 points
-
2 points
-
Salutare tuturor, Dupa 10 ani de convietuire cu fosta masina un Golf IV (de altfel masina foarte buna) a venit timpul pentru o noua masina.Asa ca dupa ceva cautari am ajuns la asta: Golf VI echipare Style motorizare 1.6 tdi 105 cp culoare negru. Fata de fostul Golf acesta este un pic mai dotat: - climatronic - comenzi volan - faruri cu functie Cornering - proiectoare ceata - asistare faza lunga Light Assist - scaune incalzite tapiterie Alcantara - cotiera fata-spate - lumini ambientale - geamuri cu tenta verzuie - jante OEM 16" Toronto - kit roata rezerva (nu m-am obisnuit inca cu lipsa rotii de rezerva) Mi-ar fi placut si senzori parcare, dar nu a fost sa fie! La mers se prezinta foarte bine,suspensie bine echilibrata,motor silentios si suficient de vioi (vin de pe un clasic ALH cu soft). Acum are un HU RCD310 care urmeaza a fi inlocuit cu un RCD330G Plus, in cel mai scurt timp posibil! Si cateva poze cu ea.1 point
-
Dupa ce am tot poluat topicurile altora, mai ales pe cel al lui @Rave (viitorul e electric) am zis sa imi prezint si eu cehoaica (un mic jurnal). Cred ca asta e prima poza pe care am facut-o dupa ce am luat-o. E adusa de la mama Francia cu prima inmatriculare in iulie 2010, cumparata de la un "intermediar" Timisoara (scuzati-mi talentul in Paint) in mai 2013 (in scripte avea vreo 104000 km... inca sunt putin in dubiu, azi la 250.000. Este versiunea Ambiente cu 2-3 dotari in plus fata de ce se vede la exterior: volan multifunctional cu bluetooth (cica ar avea si apelare vocala dar nu romgleza mea nu functioneaza), swing 2 si pachet piele volan, schimbator viteze si frana de mana (cel de pe schimbator e execrabil, plutasii din PRC tocmai imi aduc unul nou ca la PVB/original costa un deget si jumatate). Cred ca restul de dotari ca airbaguri fontale (sofer si pasager), laterale si cortina, maxidot monocrom, proiectoare de ceata cu DRL, cotiera fata (racita) si cotiera spate si aer conditinat dublu cu o singura zona (climatic cred ca ii zice), o gramada de locuri de depozitare, oglinzi electrice si incalzite (ce-mi amintesc acum), ABS, ESP, TCS/ASR, AFU si cred ca mai sunt cateva dotari din 3 litere veneau ca standard asa ca ea... e CEHOAICA Plecasem chitit pe un Sandro Stepway dCi nou (vazusem destul de multe pe langa RTR cand le testau) dar... dupa drive test am ajuns in curtea VAG. Ce-mi doream era o masina de naveta (cam 100-150 de km zilnic din care 70% autostrada/dn) care sa nu atraga atentia prea mult (sunt adeptul park n ride, numa' ca-n Bucuresti e mai greu cu partea de park), care sa nu tenteze binevoitorii si de plimbare prin tara (nu eram chiar pus pe treaba dar dupa ultima experienta cu trenul Sibiu Bucuresti, unde aveam bilete in vagonul 5 si erau doar 3 vagoane si a fost obligat sa star intr-un picior 3 ore plus nenumaratele intarzieri dimineata in Gara de Nord mi-au pus capac). Ca pentru jurnal inmatricularea a mers repede si dupa primul schimb (ulei, toate filtrele si placute de frana) am pus cap cap Sibiu via Transfagarasan cu intoarcere pe la Valea Oltului. Sigura chestie notat e ca aproape am resusit sa raman fara frane la coborare pentru ca frana de motor nu prea era in manual. Kilometrii au trecut, incercat Transbucegi (Cota 1000 - Piatra Arsa si Hotel Pestera, in perioada aia de la Dichiu pana la Bolboci, via Zanoaga nu era asfaltat asa ca a fost interesant de vazut comportamentul pe macadam/drum forestier - o data a trebuit sa ne intoarcem in Busteni pentru ca uitasem sa cumparam niste lucruri... indispensabile care nu se gaseau mai aproape), Brezoi - Obarsia Lotrului - Petrosani- Hateg (daca pana la intrarea in Hunedoara drumul era rau... dupa asta am gasit un drum de pamant cu vagi urme de asfalt) - in perioada aia era in reparatii si a fost prima data cand am iubit jantele de 15" si din pacate nu si ultima cu intoarcere prin Dobeta Tr Severin - Craiova. Meanwhile, cam pe la inceputul lu' septembrie am testat si pornirea la rece, ca ne-a prins zapada la Balea Lac; n-am sa uit prea curand coborarea: pe cauciucuri de vara Iarna a venit, am comandat anvelope Continental WinterContact 850TS care pana la urma au ajuns 810 (195 65 R15) - le-au incurcat baietii in depozit. Prima problema a aparut cam in aceeasi perioada, senzorul diferential de presiune plus ceva senzor la arbore, schimbat la Avia Militari. Nu foarte scump si intr-un fel ma asteptam plus mici zgarituri, praguri lovite, julite pentru ca iarna nu-i ca vara. Plus o jucarie noua ignorati chistia aia ce zice ca ar mirosi interesant... n-are efect Schimbul de primavara/vara a constat in ulei, toate filtrele, distributie, pompa de apa si bucse. la final a fost un deviz misto, mai ca imi vedea sa dau cu basca de asfalt. Devizul trebuia sa contina si un compresor de AC dar @Al Bundy m-a scapat de belea tenchiu mr @Al Bundy, iu are a goad ualching bitiun as. Dar e primavara, viata e frumoasa cand ai Continental Premium Contact 5 (195 65 R15): Vara a trecut cu plimbari multe si frumoase (mi-am dat seama ca e mai ieftin sa prind rasaritul la Mamaia si sa dorm seara acasa iar Transbucegiul e un drum minunat si gratarele la Padina au alt gust). Schimbul de toamna a insemnat si volant si ambreiaj pe langa obisnuitele filtre. Plus ceva corecturi la vopsea. Noul an a venit repede, impreuna cu prima tentativa de a o vinde (incepuse sa aibe tot felul de mici chestii care ma enervau, de la schimbat de becuri pana diferite zgomote carora nu le gaseam sursa, am mai schimbat si amortizoarele fata si spate cu tot ce tine de ele in perioada asta) dar pana la lasat cu nunta :))) bineinteles, tot pe Transbucegi in anul urmator. DN73A e destul de ciudatel Dar pana atunci, pentru ca ocaziile se razbuna, Cehoaica a decis sa ma paraseasca intr-un sens giratoriu pe E85 luat putin ca la carte (!not). Dauna interesanta (tinand seama ca afara erau -15 grade si giratorul era acoperit cu gheata si apa peste gheata ), schimbat piese cu OE/OEM, indreptat/inlocuit tabla, revopsire totala, din nou schimbat nenorocitele de filtre si ulei and we are ready to go. Nimeni nu a fost ranit in timpul operatiunii dar vreo 6 luni am intrat cu ceva teama in sensurile giratorii de pe DN-uri :)): Daca tot e vara si deja bateam catre 200.000 de km am zis sa pun un set nou de discuri si placute de frana (traiasca bezinariile de pe A1 - Bucuresti - Pitesti cu iesire direct in B1). 2016 a fost un an frumos in care mi-am intors privirea catre Maramures si prin... imprejurimi. lacul IacobDeal Si din nou o iarna frumoasa in Bucegi (cu Continental WinterContact 860TS - de data asta n-au mai gresit comanda) Apoi ca tot s-a facut vara si a inceput recoltarea graului am testat capabilitatile de carrier: Si am inteles importanta sistemului ISOFIX: Totodata am inteles ca si zeii sunt oameni pana la urma @Al Bundy nu a mai putut invia compresorul. So am mai trecut un compresor pe lista (+radiator AC, ceva valve si cateva schimburi de freon). Anul trecut a fost anul in care am testat CAYC plus cutie manuala in trafic bara la bara in Bucuresti. Sa zicem ca am preferat metroul si inca il prefer. Dar daca duty calls atunci cu placere. Tot prin decembrie am fost la @voinea pentru un mic upgrade a iesit frumos. Era in plan de vreo 2 ani dar am tot amanat. Teoretic sunt undeva pe la 130 de ponei. Practic om vedea. Primavara bate la usa cu un set de jante noi si niste Continental PremiumContact 5 FR (205 55 R16) Avem programat si un schimb de ulei, filtre si bineinteles distributia. Poze dupa operatie. S.1 point
-
@Andrei1980Da, posibil sa fie cum spui, pana sa inregistrez eu maine, am gasit un filmulet pe net cu ceva asemanator, se aude imediat ce opresti motorul si tine de fiecare data cam 3 min.1 point
-
1 point
-
de ce ai schimbat placutele spate la 30 mii ? eu am acum +30 mii si placutele sunt la jumatate. discurile ( in special cele de pe spate ) fac multe striatii... am intrebat si eu un mecanic PBV si mi-a zis ca ... din cauza franii electrice se pare ca-s destul de slabe in material. .1 point
-
E mai simplu sa urci masina la 5 decat toata tarasenia asta cu enelul Alte familii se bat la care scoate consumul cel mai mic, voi va bateti la care intrece cea mai smechera masina la semafor1 point
-
@darksun Nu e chiar asa. Hai sa nu dramatizam prea mult, nu se intampla nimic daca mergi 50km pana la o vulcanizare asa, daca nu ai pretentii sa mergi cu 150km/h. La urma urmei, daca intra 205/55/R16 sunt convins ca intra si 215/55/R17 daca o lasi umflata doar la 1bar si o umfli cand ai nevoie la 2+bari. @The_Ego Roata nu e din aia mica/subtire, e o janta de tabla cu anvelopa 205/55/R16 (clasica dimensiune pentru rotile de 16inch din gama vag in ultimii 20 de ani). @Rave Nu, nu e asa rezerva la Superb 3. Dar la ceva de genul ma refer si eu in ce am zis in prima parte a postului. Oricum, dpmdv e absolut inutil sa-ti bati capul cu asa ceva. Eu la Octavia, in aproape 9 ani am folosit rezerva de vreo 2 ori, totalizand un kilometraj de maxim 30km facuti cu ea pusa. Deci, pentru 30km facuti in 10 ani cu roata respectiva (sau poate niciun km), nu vad rostul agitatiei, nefiind pusa in pericol siguranta noastra.1 point
-
Acum am vazut ca este un topic dedicat acestui lucru deci zic sa mergem mai departe Pe net gasim multe chestii, adevarul este ca cele de vara cu aliaj au fost depozitate vertical peste iarna deci gresit iar acum le-am pus asa, ambele seturi sunt in stare perfecta iar la masinile anterioare au fost mereu depozitate pe orizonatala. Probabil o sa iau suportul sa elimin piticul de pe creier. Ne vedem pe topicul respectiv pana nu vine "politia" @Rave chiar acum scriam in timp ce ai postat tu.1 point
-
1 point
-
wvwzzzauzfp571981.pdf WVGZZZ7LZ6D001804.pdf wvwzzz3czce086238.pdf WVGZZZ7LZ7D082416.pdf WVWZZZ3CZEE091995.pdf1 point
-
Explicatia am gasit-o aici in formula completa pentru roti complete http://www.clickanvelope.ro/blog/cum-depozitam-anvelopele-de-la-un-sezon-la-altul.htm O sa caut cuierul ala pe la Lidl sau Kaufland eventual OLX unde vad ca este 100 lei, pare cea mai ok solutie daca vrem sa facem treaba corecta pana la capat.1 point
-
Exact Rave....Mai un cover la pedale, niste lampi in usi,.....3 luni mai tarziu faceam full retrofit la xenon, leduri spate, resoftare...si numaram banii pt downpipe in timp ce stateam cu fundul pe noile jante. Dar hey, pentru ce suntem noi aici! Hello Florin! Welcome to our AA meeting!...sort of!1 point
-
1 point
-
Un mic update intermediar, ca s-a implinit un an de cand o am, sunt fix sub pragul de 5000km in total, pentru ca a stat mult pe dreapta, eu fiind plecat din oras sau folosind alte masini in paralel. S-au adunat un pic sub 800km de la revizie(15 decembrie) pana ieri si in total doar 2000km de pe la jumatatea lui septembrie pana acum. Tin sa mentionez ca masinii ii place mai mult Ravenol VST 5W40 decat Motul Specific 5w40, consumul de ulei a scazut undeva la 100ml/1000km fata de ~350ml cu Motul. Inca o chestie cu adevarat fascinanta pentru mine a fost sa am placerea sa merg si sa conduc putin GTI-ul colegului ihlades care are topic dedicat si va recomand sa cititi un pic, cei pasionati de mersul mai sportiv cu o masina echilibrata, buna ca daily driver. Concluzia mea a fost ca masina sa cu arcuri OEM, Bilstein B6 de mk6 gti, bare stabilizatoare H&R, roti la fel ca mine si aceleasi bucse de TT la ambii, e mult mai rafinata si confortabila in oras. ProKit cu amortizoare OEM pe fata(in stare ok) si Ta-Technix pe spate rezulta intr-un confort si rafinament scazut in oras, pe imperfectiunile mici ale asfaltului si o diferenta mare trecand peste canale, limitatoare si am o vaga impresie ca GTI-ul sta pe viraje mai bine decat a mea, practic ies pe minus la toate capitolele, pentru 1cm mai putin intre aripa si anvelopa. Toate astea mi-au demonstrat ca masinile sunt in general proiectate sa aiba o anumita cursa a suspensiei, sa lucreze echilibrat, e greu sa se mentina echilibrul OEM chiar si la modificari subtile precum arcuri ProKit, iar o solutie precum arcuri OEM si amortizoare gen Bilstein B6/Koni Sport(yellow) fiind o varianta mult mai inspirata pentru strada, daca se doreste imbunatatirea performantelor, nu looks. La curse lucrurile stau diferit, dar pentru masini de strada nu cred ca se pot face mari modificari la suspensie fara penalizari pe alta parte sau costuri enorme pentru suspensii gen Ohlins. Tocmai de asta masina o sa fie verificata si probabil va suferi modificari(amortizoare) pentru imbunatatirea confortului si stabilitatii pe viraje totodata, iar daca nu rezolv nici asa probabil o sa iau arcuri de Cupra/Sline.1 point
-
Nu stiam ca viteza maxima permisa pe o portiune de drum este si viteza cu care esti obligat sa circuli1 point
-
Filtrul suporta in timp incarcari cu reziduuri provenite din arderea motorinei si a uleiului de motor. La regenerare nu poate sa se curete complet, o parte din reziduuri ramine acolo. Pe baza unui algoritm, interfata vede o ESTIMARE a gradului de incarcare cu reziduuri permanente ceea ce poate sa nu corespunda cu realitatea. Prin demontarea de pe masina si procedee de curatare chimico-termice a filtrului, se pot obtine rezutate bune legate de durata de viata a acestuia. Cind mai mergi in reprezentanta pentru verificarea masinii cere si un print al scanarii pt ca ai mai multe sanse ca postind chiar si o poza a foilor primite de la ei sa ai un raspuns mai pertinent.1 point
-
@RzzV Multumesc mult! Cablul era problema. Era unul secundar pe care il tineam pt masina. Acum totul functioneaza impecabil.1 point
-
1 point
-
Acum ca s-a terminat cu Pastele... am ajuns si eu la 2000km. Masina se comporta foarte bine, pe dealul negru, trage frumos. Cu portpagajul plin si 4 pers, trage foarte bine. Inca nu am fortat eu, a stat cam pana in 3000 de ture... consumul, undeva pe la 8.5-9%. Am tinut rau sa nu apas pedala de acceleratie inca peste 3000 rpm si nici brusc. Farurile led sunt incredibile, ofera o lumona foarte placuta la drum lung noaptea. Cutia dsg se comporta din ce in ce mai diferit ca la inceput. Reactioneaza mai repede, nu mai schimba asa devreme. Din ce in ce mai incantatoare. Am avut nevoie de reglat geometria. De cand am luat-o, daca tineam volanul drept, masina tragea usor stanga... dupa o discutie cu cei de la bradi militari si cateva reglaje, acum nu mai apare fenomenul. Cica se incadreaza in marja de +/- 5% acceptat. Au incercat sa imi zica de costuri, undeva in jur de 300 lei, dupa ce au reglat si au constatat ca nu are lovituri pe jante, singuri au zis ca nu e cazul sa platesc ceva.1 point
-
1 point
-
Nu te amagi cu filtrul de aer, ca nu arata curat deloc. Negru si murdar de ulei vrei sa fie? Suflarea filtrelor de hartie cu aer comprimat nu e prea recomandata, afecteaza celulele filtrului si mai rau face decat bine.1 point
-
1 point
-
Azi dupa foarte mult timp am reusit sa merg sa spal si eu masina, era foarte murdara. La mine pe strada sunt niste lucrari si a fost noroi constant in ultimele 2 saptamani, deci nu avea rost sa o spal pana nu se usca noroiul Si pentru ca acum era curata si am facut 23.000 Km, m-am pus si am schimbat filtrele de aer si polen pe care le aveam deja luate de vreo 3 saptamani. Dupa cum se vede, filtrul de aer vechi era intr-o stare chiar foarte buna, daca il si suflam putin ar mai fi putut fi pastrat mii bune de Km. Dar la cat sunt filtrele, chiar nu are rost sa te zgarcesti la 130 lei Sambata viitoare sunt programat la schimbul de ulei si revizia aferenta. Pregatim masina pentru....zile importante (coming soon)1 point
-
@laur_vd: da, FS este inlocuitorul New Life. Are alta baza de ulei, GTL in loc de VISOM. Teoretic este mai bun, uleiurile GTL avand pierderi prin evaporare mai mici. FS are o vascozitate mai mica decat NL.1 point
-
@zidanne eu unul tin la glume, chiar si la chestii serioase moderatorii sunt ceva mai sensibili dar in rest e un thread “free” @mad_kat o sa razi, chiar de la temperatura e, ca telefoanele pe care le primesc de la ea sunt, citez: “Ea(fericita): azi m-am alergat cu un X6” si “Ea: tocmai era sa ma ia radarul! Eu: Pai cat aveai?! Ea: 10-20, asa... (plus o cifra in fata pe care n-am voie sa o scriu ca dam in ilegalitati ) Dar se pare ca masina asta indeamna la calm si mers incet. Ceea ce nu e deloc rau1 point
-
Eu nu am incredere deplină în teste. Am avut diverse anvelope Michelin, Pirelli, hankook k125, Bridgestone turanza, continental sc5, nokian, vredestein, si cele mai aderente anvelope atât pe umed cat și pe uscat au fost de departe Uniroyal rainsport 3 225/50/17. Mult mai aderente decât orice altceva.1 point
-
Dupa ceva timp de liniste in care doar am mai strans niste km, duminica GTI-ul mi-a dat cea mai tare teapa ever de 1 aprilie. Disclaimer: urmeaza o poveste mai lunga. De fapt a inceput cu o seara inainte cand in drum spre casa acul de la temperatura s-a dus spre rosu. Nu i-am facut nimic atunci pentru ca era tarziu. A doua zi am plecat la plimbare din ZH in Lugano si la plecare am pus OBD11 (imi multumesc si acum ca mi-am luat) si am sters eroarea, am zis ca oi fi scapat... De unde, cu 30-40 km inainte de destinatie iar s-a dus spre rosu*** (nota e spoiler, deci a se citi dupa finalul povestii) - loguri in mers, temperatura era de fapt normala - pe la 90 de grade, ciudat... Am ajuns si am cautat parcare, dar a trebuit sa plecam relativ repede de acolo pentru nu am gasit nicaieri unde sa mancam. Plecam si in mai putin de 2 km bordul se face pom de Craciun, limp mode, max 4000 rpm, superb, panica. Nu mai merge sa sterg erorile, imi doresc doar sa ajung la o parcare. La un semafor imi serveste "Engine overheat, STOP now, check manual!" Shit, I'm fucked! Opresc motorul cu gandul ca la verde sa il pornesc iar si sa trec intersectia macar. Se face verde, pornesc, totul perfect, temperatura pe bord 90. Bai mai las-o-n... hmm... Nu gasesc imediat parcare, ma invart vreo 15-20 min in ambuteiaje mai mult cu a-ntaia - la astia a fost Pastele, deci haos - totul ramane ok. :| Suspectez deja probleme pe partea electrica, de fapt sunt destul de sigur. Parchez intr-un final. Ne plimbam, mancam, ghimpele in coasta. Vroiam sa ramanem peste noapte, dar nu am mai avut curajul si dispozitia, asa ca pe inserat mergem la masina sa plecam. Pun telefonul la incarcat ca nu prea mai aveam baterie si pornesc motorul: piuituri, bordul toate culorile, da sa porneasca si se opreste imediat; mai incerc o data, la fel. Ma fac si eu ca si bordul - verde, albastru, galben, rosu, negru. Intrebam pe niste oameni ce putem face, evident ca doar sa o lasam acolo sau eventual platforma cu ACR-ul lor, daca s-o intampla sa fie disponibili si astia - pentru ca remember, Duminica, Paste, alea alea, iar a doua zi tot liber si sarbatoare. Mai deschid capota si trag de niste mufe fara nicio speranta, sunt kkt pe mine, ce sa mai. Ma mai sui o data in masina sa mai incerc o pornire si atunci ma loveste - nici acum nu stiu cum s-au facut conexiunile in creier si cum m-am prins: scot cablul pe care il conectasem la portul USB ca sa imi incarc telefonul. Minune, porneste motorul! O luam din loc cu inima stransa, pare totul ok, ne oprim apoi intr-o benzinarie si pun iar diagnoza, sterg toate erorile, iar de atunci totul a revenit la normal! *** ne-am dat seama ca asta s-a intamplat fix cand sotia si-a pus telefonul la incarcat, superb, dar indiciu de nepretuit; pana acolo nu facuse figuri pentru ca prietenul care ne insotea a avut si el nevoie sa incarce telefonul si cum el are alta mufa, a folosit alt cablu. Asa ca un rahat de cablu USB bulit mi-a pus toata masina in c#r. Mare, mare noroc ca am avut diagnoza, m-a scos dintr-un foarte mare rahat. Daca nu o aveam nu stiu daca ajungeam acasa pentru totul era dat peste cap, plus ca oricum ar fi trebuit sa ajung la service. Mi-am luat, sau mi-am dat cea mai mare teapa de 1 aprilie de pana acum. Si bine ca a fost doar atat, ca se putea mult mai rau. Invataminte? Aveti grija ce bagati si in ce gauri! Si ca sa incheiem intr-o nota pozitiva, doua poze cu ZH privit de sus.1 point
-
1 point
-
Nice door trims, dude! As vedea bucata aia alba schimbata in alcantara cand pui si incalzire in ele1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu am dat jos fetele de usi si pentru fata si pentru spate deci consider ca esti norocos0 points
-
0 points
-
Am vorbit la un service si imi fac ei revizia cu 490 lei (piese + manooera) .. Le-am zis sa imi spuna si daca trebuie schimbate bujiile cum au spus ăștia de la avia prin telefon.. Mi-a zis seful de la acel service ca verifica si imi spun daca sunt ok sau daca nu.. La avia vor sa te ardă cu orice jegurile.. Nu am nimic de pierdut ca in mai imi iese mașina din garantie. Vreau sa imi reînnoiesc bara fata si spate + portbagaj si o janta zgariata si parbrizul care este plin de zgârieturi prin casco.. Plătesc de 4 ani 20 mil in fiecare an.. Deci am dat 80 mil si nu m-am folosit de el. Nu știu cu cat imi cresc de la anu polita daca fac reparații pe casco.. Costa 30 mil ce vreau sa fac.. Daca imi creste cu 100€ nu ar fi rău pentru suma pe care m-ar costa daca as face pe buzunarul meu toate cele.0 points
-
Personal as alege Hankook pentru ca este cotat cu C/A si i-mi place profilul.0 points
-
Salutare tuturor! De curand am intrat si eu in familia VW cu un Golf VI 1.6 TDi 90 CP, DSG 2 pe care i l-am cumparat viitoarei sotii. Fiind mare pasionat de automobile am mai mesterit softuri insa pentru BMW si Opel(masinile personale). La VW m-am jucat doar cu VCDS-ul si cu VAS-ul prea putin. Intrebarea mea este daca a pus cineva softul de pe Passat 1.6 TDi 120 de cai pe Golf VI 90 CP sau 105 CP folosind Odis Engineering? Sau macar softul de Golf de 105 cai. Nu ma intereseaza solutii de tuning pentru ca pentru modelul meu de ECU nu am solutia tehnica. La BMW se poate face usor remove de power reduction sau activa anumite functii programand module de pe masina pe baza altor VIN-uri de la alte masini. O sa incerc singur dupa sarbatori insa pana atunci orice sfat, sugestie ar fi binevenite. Multumesc si sarbatori linistite tuturor!0 points
-
M-am grabit sa rasuflu usurat... dar in seara asta m-a lasat in drum. Totul a fost perfect de duminica pana acum. Azi am venit de la serviciu si apoi am plecat sa o spal. Dupa spalat am mers vreo 4 km si m-am oprit la un bancomat, iar cand am vrut sa plec mi s-a facut bordul iarasi toate culorile si nu a mai pornit, erorile reapar si la revedere. Maine sa vad cum fac sa o duc la service. Ori cablul ala a bulit ceva, ori e cu totul alta problema care nu are legatura, desi cam mari coincidentele. O sa va spun deznodamantul.0 points
-
2.0TSI 180 CP - Ce consum mediu ati inregistrat pe autostrada la 130km/h cu pilot automat?0 points
-
Stie cineva de ce din cand in cand, toate melodiile in format mp3 de pe cd-urile trase de mine, pornesc fix de la minutul 2:21? Track-urile de pe cd-urile originale merg normal, iar cd original cu mp3 nu am. Multumesc! Ps: ca sa isi revina trebuie sa opresc motorul si sa scot cheia din contact.0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Eu unul nu vad o problema mare cu roata de rezerva de dimensiuni reduse. Te obliga sa rulezi cu ea le distanta cat mai scurta si la o viteza mai mica. Am fost nevoit sa merg cu space saver si da, nu merge ACC, apar erori, dar in rest merge fara probleme. Prima data cand se reporneste masina pe rotile ei standard e ca noua. Roata de dimensiuni normale e si mai grea, dar mai ales micsoreaza portbagajul. Cu space saver vin mai toate masinile VAG. Sa zicem mersi ca VAG inca nu a adoptat runflat-1 points
-
@RzzV nu dramatizez, mi se pare aiurea sa merg cu erori, nu zic sa merg cu 150 la ora, zic sa merg cu orice viteza si cu bordul pom de craciun. La o masina de 40k EUR. Plus ca nu cred ca intra la mine 16 pe fata pentru ca am discurile si etrierii prea mari. @sln la VW se pare ca dau si o roata de rezerva la fel ca rotile de pe masina, cum mi se pare de altfel normal. La tata pe Tucson i-au dat roata de rezerva pe 19 de aliaj, identica cu cele de pe masina.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00