Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.04.2018 în toate secţiunile
-
2 points
-
Salutare tuturor, Dupa 10 ani de convietuire cu fosta masina un Golf IV (de altfel masina foarte buna) a venit timpul pentru o noua masina.Asa ca dupa ceva cautari am ajuns la asta: Golf VI echipare Style motorizare 1.6 tdi 105 cp culoare negru. Fata de fostul Golf acesta este un pic mai dotat: - climatronic - comenzi volan - faruri cu functie Cornering - proiectoare ceata - asistare faza lunga Light Assist - scaune incalzite tapiterie Alcantara - cotiera fata-spate - lumini ambientale - geamuri cu tenta verzuie - jante OEM 16" Toronto - kit roata rezerva (nu m-am obisnuit inca cu lipsa rotii de rezerva) Mi-ar fi placut si senzori parcare, dar nu a fost sa fie! La mers se prezinta foarte bine,suspensie bine echilibrata,motor silentios si suficient de vioi (vin de pe un clasic ALH cu soft). Acum are un HU RCD310 care urmeaza a fi inlocuit cu un RCD330G Plus, in cel mai scurt timp posibil! Si cateva poze cu ea.1 point
-
1 point
-
Salutare. Ce recomandare de anvelope vara aveti pentru Golf 5 1.6 MPI (102CP). M-am gandit la urmatoarele : 1. Anvelopa vara 195/65/15 BF Goodrich G-Grip 91T (205ron) an fabr. 2017 (si rerzerva o am la fel dar nu am mers cu ea ) 2. Anvelopa vara 195/65/15 BF Goodrich G-Grip 91H (212ron) - an fabr. 2018 3. Anvelopa vara 195/65/15 Hankook Kinergy Eco K435 91T (212ron) - an fabr. 2018 Orice altceva..in gama asta de pret. Mersi.1 point
-
Se simte mai fain dupa revizie, si trage mai bine. Si profitand de zilele libere am avansat cu instalatia secundara - am pus tabliul, cu alimentare ori din bateria masinii ori din baterie secundara. Bateria secundara deocamdata este o fosta baterie de ups - am legat in paralel celulele si am 12v si 20a. mai am putin de lucru la conexiunea cu bateria/alternatorul, insa in mare e gata.1 point
-
Merci pentru raspuns. Am comandat Arcurile Eibach + Amoritozare Kyb Excel-G impreuna cu flanse+rulmenti SKF, imi ajung Miercuri, probabil Joi o sa le montez si revin cu impresii la prima strigare. In fond, rau nu are cum sa fie, multe pareri pozitive pentru aceste amortizoare, iar arcurile nu au dat gres niciodata.1 point
-
Adica porneste greu motorul la cald? Nu are legatura cu volant, daca electromotorul invarte motorul. Fa o diagnoza probabil e vreun senzor.1 point
-
Asa este, ai dreptate dar dupa ce mi-a venit masina, am uitat tot ceea ce scria in lista de dotari Pana sa vina masina ma uitam mereu1 point
-
Nu te amagi cu filtrul de aer, ca nu arata curat deloc. Negru si murdar de ulei vrei sa fie? Suflarea filtrelor de hartie cu aer comprimat nu e prea recomandata, afecteaza celulele filtrului si mai rau face decat bine.1 point
-
1 point
-
Pana la urma am comandat AllSpace 2.0TDI 190 CP, cel de 240 CP nu prea intra in buget si oricum am inteles ca managementul nu agreea masini peste 200 CP. Acum ma dau cu un profiler Skoda Superb 2.0TDI 150 CP DSG pana vine AllSpace-ul si desi nu e o masina rea, mi-a reiterat faptul ca vreau suv si nu mai vreau limuzina. Iar alt SUV mai bun in banii astia nu gasesc. Acuma, sa iau altceva doar ca sa fie altceva.... Imi spunea cineva: puteai sa iei si tu o Mazda CX-5 ca sa fie altceva.... Intrucat vine din Mexic, se pare ca abia la inceputul lui August o sa o am (face 1 luna jumate numai pe drum). Nu-i bai, ca am cu ce sa ma deplasez. Paste fericit!1 point
-
S-a cam pus praful pe aici Exploratorul continua sa bata drumurile din tara asta in ultimile doua luni am mai batut drumuri de Bacau , Cluj si Oradea . Cu mici probleme specifice varstei : a mai crapat un senzor ABS si pe cealalta roata spate si l-am schimbat si pe acesta : A crapat si rulmentul Fata Dreapta , la fix 50.000 de la schimbarea acestuia , au fost amandoi rulmenti fata schimbati in urma cu 50.000 km , unul a picat in primii 2000km iar acesta la 50K. ......deci NGH .... l-am inlocuit cu un rulment FAG care pana acum este ireprosabil . A urmat apoi revizia : am trecut pe ulei Valvoline Xtreme MST C3 5w40 care vreau sa spun ca este super pana acum , am deja 500 km si vad ca joja a ramas la maxim . Tonalitatea motorului este diferita fata de toate uleiurile folosite de pana acum. Pentru filtre am mers pe Purflux . Odata cu revizia am aerisit si franele + ambreiajul , lichidul de frana din sistem era curat dar better be safe ! Sa vina vremea frumoasa sa trecem la jantele de vara ! PS: Exploratorul a depasit 9 ani de cand este in posesia mea1 point
-
Problemele tale tin de modulul din usa soferului si de modulul de inchidere din usa, care are lipituri reci pe placa. Am intalnit g4 la care la frig nu mergea centralizata, geamurile si butoanele nu erau iluminate, cand aparea lumina in butoane mergeau toate. Posibil sa fie cu probleme si modulul de confort.1 point
-
Daca te referi la injector-pompa inlocuirea presupune: a. schimbarea setului de Oringuri b. pozitionarea ansamblului astfel ca dimensiunea masurata de la marginea chiuloasei (de langa cupla injectoarelor) la umarul conectorului injectorului (cel de langa cala de fixare) sa fie de: -330 mm pentru injectorul 1 - 245 mm pentru injectorul 2 - 153.6 mm pentru injectorul 3 - 65.6 mm pentru injectorul 4 in cazul injectoarelor model vechi (cu conectorul mare) dimensiunile sunt cu 0.8 mm mai mici. Surubul calei de fixare se strange la 12Nm apoi inca 3/4 ture - (225grade) c. reglajul surubului care calca in capul injectorului se face in cazul apasarii maxime a camei astfel: se strange surubul la maxim apoi se slabeste 225 grade dupa care se strange pilita de fixare la 30 Nm.1 point
-
0 points
-
Va urez un Paste Fericit , daca tot am prins cateva zilele libere , am mesterit si eu pe le fetele mele .. cu ocazia asta , le-am tras cateva poze Daca ma intrebati de folia de pe fata la cc , nu va raspund0 points
-
Eu as parca cu statele spre strada în locul tău. Am eu ceva cu faptul ca mai bine protejezi partea din fata decât cea cu portbagajul în caz de... A patit-o finul meu, cu o mașină cat un Superb și a avut norocul ca o singura data sa parcheze asa. În urma impactului mașină lui a fost întoarsă 100 de grade, lonjeroane strâmbe etc. Acum, pe deoparte, într-o situație ca cea descrisa măcar iese dauna totala... dacă e cu spatele... Nu știu PS: nu sunt pesimist de fel-1 points
-
Nu ți se pare, așa și este, pe sport nu ai lag. Eu in 1 an de condus 37 km zilnic in Buc nu am simțit nevoia de mai multi cai pe mașina (122cp la 1350kg) însă m am mutat din Buc și acum circul mult afară și deja simt lipsa de putere în special cu o încărcare și la viteza de autostradă dacă mai bate un vânt din față sau lateral deja simt că am 70-80 cp.-1 points
-
Curățenie de primăvară interior. Dacă tot am făcut curat se pot face poze, așa că vă prezint și ce am bricolat inainte de venirea zăpezilor. Pe spatele scaunelor față am confectionat niste huse din piele pentru protectie. Duc doi copii la școală și nu prea ii interesează de scaunele mele. Fac sărbătorile la Arad așa ca m-am pus pe drumuri. In ultima poză este si un consum Brașov-Sibiu, până la Arad a ajuns la 5.6 datorită sectorului de autostradă-1 points
-
Pai vezi ce S3 e TFSI (EA113) si a ta e TSI (EA888), deci injectoarele si pompa de benzina sunt no-go S-o stapanesti sanatos!-1 points
-
-1 points
-
vascozitatile sunt importante si au legatura cu pornirea la rece. 5w40/5w30. Prima litera semnifica grupa din care face parte uleiul (5-vascozitate la rece), iar a doua litera la cald (40/30). 5w30 nu este mai fluid la rece decat un 5w40, asa cum cred 99% din oameni. Daca vreti sa comparati vascozitati uitati-va in fisele tehnice la 40 si 100grade, comparati valorile, dar o sa fie diferente minore. Pentru porniri la rece luati un ulei cu o tehnologie ce ajuta pornirea la rece (aditivi antifrictiune in plus- molybden, de ex fuchs are tehnologia XTL, adica porniri la rece mai bune) sau un ulei cu vascozitate mica la rece (0wX). Deja exista uleiuri 0w30 cu fisa buna (perfecte pt mers urban) cu norma 507.00 (exemplu Shell 0w30 c3, Ravenol 0w30 C3). Diferenta intre un 5w30 si un 5w40 la pornirea la rece= zero. In general, cu cat stresul este mai mare intr-un motor (forte mai mari, cai putere mai multi) este nevoie de o vascozitate mai mare la cald, deci cei cu gti/200cp+ o sa foloseasca un ulei Xw40 minim. Cei cu multe drumuri prin oras, scurte, o sa foloseasca un ulei de tipul 0w30/5w30. Pentru cei care merg mult extraurban, drumuri lungi, recomand 5w40 sau un 5w30 (mai gros la 100 grade).-1 points
-
-1 points
-
Octavia scout, 1.8tsi 180hp dsg 6 Dupa 1000 km... o masina mare, placuta, putere suficienta. Dupa primii 500 km, dsg-ul a inceput sa reactioneze mai prompt. Inca nu am fortat spre 3000 ture cu accelerari in forta. Farurile led mi se par geniale! Bat mult peste xenon. Singura mirare... consumul... bucuresti - piatra neamt - bucuresti, medie de 9%.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00