Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.04.2018 în toate secţiunile

  1. Daca treci de la 2.0 140cp la 1.0 115 cp nu o sa-ti placa, o sa ți se pară ca nu trage deloc, ca nu are putere, dieselul te baga in scaun, la 1.0 nu ai asemenea senzatii, diferenta mare nu e intre ele in oras si viteze pana la 120 -130, doar ca la 1.0 nu ai senzatia de viteza si trebuie sa mesteci mai mult in cutie Daca vrei ceva asemanator cu 2.0 tdi alege 1.5 tsi PS: eu in concedii(si pe autostrada si la munte) cu masina incarcata am fost foarte multumit de motor si nu regret ca l-am ales, am mers constant cu viteze foarte mari( nu pot sa-ti scriu cu cat ca ma blocheaza un destept, desi in tara in care am mers sunt portiuni de autostrada fara limita de viteza) si am un prieten si el cu 1.0 care tracteaza in mod regulat o remorca fara probleme Masina are deja peste 17000km si nu am completet ulei si nu am avut nici o problema cu ea
    2 points
  2. Salutare! Ce bine ca a plecat iarna, am pornit iarasi prin tara Schimbat si anvelopele cu cele de vara, pus si ventilele vw (dat cu vaselina mai intai). Drumuri bune! p.s. n-o fi golful magnet de gagici, dar e magnet de pici
    2 points
  3. Nu te amagi cu filtrul de aer, ca nu arata curat deloc. Negru si murdar de ulei vrei sa fie? Suflarea filtrelor de hartie cu aer comprimat nu e prea recomandata, afecteaza celulele filtrului si mai rau face decat bine.
    2 points
  4. Dupa ce am tot poluat topicurile altora, mai ales pe cel al lui @Rave (viitorul e electric) am zis sa imi prezint si eu cehoaica (un mic jurnal). Cred ca asta e prima poza pe care am facut-o dupa ce am luat-o. E adusa de la mama Francia cu prima inmatriculare in iulie 2010, cumparata de la un "intermediar" Timisoara (scuzati-mi talentul in Paint) in mai 2013 (in scripte avea vreo 104000 km... inca sunt putin in dubiu, azi la 250.000. Este versiunea Ambiente cu 2-3 dotari in plus fata de ce se vede la exterior: volan multifunctional cu bluetooth (cica ar avea si apelare vocala dar nu romgleza mea nu functioneaza), swing 2 si pachet piele volan, schimbator viteze si frana de mana (cel de pe schimbator e execrabil, plutasii din PRC tocmai imi aduc unul nou ca la PVB/original costa un deget si jumatate). Cred ca restul de dotari ca airbaguri fontale (sofer si pasager), laterale si cortina, maxidot monocrom, proiectoare de ceata cu DRL, cotiera fata (racita) si cotiera spate si aer conditinat dublu cu o singura zona (climatic cred ca ii zice), o gramada de locuri de depozitare, oglinzi electrice si incalzite (ce-mi amintesc acum), ABS, ESP, TCS/ASR, AFU si cred ca mai sunt cateva dotari din 3 litere veneau ca standard asa ca ea... e CEHOAICA Plecasem chitit pe un Sandro Stepway dCi nou (vazusem destul de multe pe langa RTR cand le testau) dar... dupa drive test am ajuns in curtea VAG. Ce-mi doream era o masina de naveta (cam 100-150 de km zilnic din care 70% autostrada/dn) care sa nu atraga atentia prea mult (sunt adeptul park n ride, numa' ca-n Bucuresti e mai greu cu partea de park), care sa nu tenteze binevoitorii si de plimbare prin tara (nu eram chiar pus pe treaba dar dupa ultima experienta cu trenul Sibiu Bucuresti, unde aveam bilete in vagonul 5 si erau doar 3 vagoane si a fost obligat sa star intr-un picior 3 ore plus nenumaratele intarzieri dimineata in Gara de Nord mi-au pus capac). Ca pentru jurnal inmatricularea a mers repede si dupa primul schimb (ulei, toate filtrele si placute de frana) am pus cap cap Sibiu via Transfagarasan cu intoarcere pe la Valea Oltului. Sigura chestie notat e ca aproape am resusit sa raman fara frane la coborare pentru ca frana de motor nu prea era in manual. Kilometrii au trecut, incercat Transbucegi (Cota 1000 - Piatra Arsa si Hotel Pestera, in perioada aia de la Dichiu pana la Bolboci, via Zanoaga nu era asfaltat asa ca a fost interesant de vazut comportamentul pe macadam/drum forestier - o data a trebuit sa ne intoarcem in Busteni pentru ca uitasem sa cumparam niste lucruri... indispensabile care nu se gaseau mai aproape), Brezoi - Obarsia Lotrului - Petrosani- Hateg (daca pana la intrarea in Hunedoara drumul era rau... dupa asta am gasit un drum de pamant cu vagi urme de asfalt) - in perioada aia era in reparatii si a fost prima data cand am iubit jantele de 15" si din pacate nu si ultima cu intoarcere prin Dobeta Tr Severin - Craiova. Meanwhile, cam pe la inceputul lu' septembrie am testat si pornirea la rece, ca ne-a prins zapada la Balea Lac; n-am sa uit prea curand coborarea: pe cauciucuri de vara Iarna a venit, am comandat anvelope Continental WinterContact 850TS care pana la urma au ajuns 810 (195 65 R15) - le-au incurcat baietii in depozit. Prima problema a aparut cam in aceeasi perioada, senzorul diferential de presiune plus ceva senzor la arbore, schimbat la Avia Militari. Nu foarte scump si intr-un fel ma asteptam plus mici zgarituri, praguri lovite, julite pentru ca iarna nu-i ca vara. Plus o jucarie noua ignorati chistia aia ce zice ca ar mirosi interesant... n-are efect Schimbul de primavara/vara a constat in ulei, toate filtrele, distributie, pompa de apa si bucse. la final a fost un deviz misto, mai ca imi vedea sa dau cu basca de asfalt. Devizul trebuia sa contina si un compresor de AC dar @Al Bundy m-a scapat de belea tenchiu mr @Al Bundy, iu are a goad ualching bitiun as. Dar e primavara, viata e frumoasa cand ai Continental Premium Contact 5 (195 65 R15): Vara a trecut cu plimbari multe si frumoase (mi-am dat seama ca e mai ieftin sa prind rasaritul la Mamaia si sa dorm seara acasa iar Transbucegiul e un drum minunat si gratarele la Padina au alt gust). Schimbul de toamna a insemnat si volant si ambreiaj pe langa obisnuitele filtre. Plus ceva corecturi la vopsea. Noul an a venit repede, impreuna cu prima tentativa de a o vinde (incepuse sa aibe tot felul de mici chestii care ma enervau, de la schimbat de becuri pana diferite zgomote carora nu le gaseam sursa, am mai schimbat si amortizoarele fata si spate cu tot ce tine de ele in perioada asta) dar pana la lasat cu nunta :))) bineinteles, tot pe Transbucegi in anul urmator. DN73A e destul de ciudatel Dar pana atunci, pentru ca ocaziile se razbuna, Cehoaica a decis sa ma paraseasca intr-un sens giratoriu pe E85 luat putin ca la carte (!not). Dauna interesanta (tinand seama ca afara erau -15 grade si giratorul era acoperit cu gheata si apa peste gheata ), schimbat piese cu OE/OEM, indreptat/inlocuit tabla, revopsire totala, din nou schimbat nenorocitele de filtre si ulei and we are ready to go. Nimeni nu a fost ranit in timpul operatiunii dar vreo 6 luni am intrat cu ceva teama in sensurile giratorii de pe DN-uri :)): Daca tot e vara si deja bateam catre 200.000 de km am zis sa pun un set nou de discuri si placute de frana (traiasca bezinariile de pe A1 - Bucuresti - Pitesti cu iesire direct in B1). 2016 a fost un an frumos in care mi-am intors privirea catre Maramures si prin... imprejurimi. lacul IacobDeal Si din nou o iarna frumoasa in Bucegi (cu Continental WinterContact 860TS - de data asta n-au mai gresit comanda) Apoi ca tot s-a facut vara si a inceput recoltarea graului am testat capabilitatile de carrier: Si am inteles importanta sistemului ISOFIX: Totodata am inteles ca si zeii sunt oameni pana la urma @Al Bundy nu a mai putut invia compresorul. So am mai trecut un compresor pe lista (+radiator AC, ceva valve si cateva schimburi de freon). Anul trecut a fost anul in care am testat CAYC plus cutie manuala in trafic bara la bara in Bucuresti. Sa zicem ca am preferat metroul si inca il prefer. Dar daca duty calls atunci cu placere. Tot prin decembrie am fost la @voinea pentru un mic upgrade a iesit frumos. Era in plan de vreo 2 ani dar am tot amanat. Teoretic sunt undeva pe la 130 de ponei. Practic om vedea. Primavara bate la usa cu un set de jante noi si niste Continental PremiumContact 5 FR (205 55 R16) Avem programat si un schimb de ulei, filtre si bineinteles distributia. Poze dupa operatie. S.
    1 point
  5. Am motorasul pe un Polo, varianta de 95cp.La drum lung am mers foarte putin, dar in oras, la o utilizare zilnica e neasteptat de vioi si placut.Parca sunt cativa utilizatori de Octavia care au jurnal de bord si poti citi acolo...
    1 point
  6. Nu pot sa stau degeaba... Am facut revizia la dv si am adaugat si ipcv forge, am relocat canistra de deasupra bobinei de inductie, am inlocuit cateva furtune siliconice. Mai am de aranjat cateva furtune si pun la loc si capacul de la motor :). Nu pot sa spun ca nu m-am gandit niciodata sa schimb masina dar golful asta are ceva ce ma face sa il plac enorm. Nu pot sa ma plictisesc deloc cu el.
    1 point
  7. Mie rabatarea oglinzilor mi se pare foarte utila. Iti protejezi astfel oglinzile impotriva loviturilor, cand parchezi in tot felul de locuri inghesuite de exemplu (si nu numai).
    1 point
  8. Până la urmă s-a dovedit a fi un șurub pierdut. Era între disc și tabla de protecție. Mulțumesc.
    1 point
  9. E bine de tinut minte povestea. @Rave la tine poate nu se incarca telefonul, ci masina de la telefon
    1 point
  10. Dupa ceva timp de liniste in care doar am mai strans niste km, duminica GTI-ul mi-a dat cea mai tare teapa ever de 1 aprilie. Disclaimer: urmeaza o poveste mai lunga. De fapt a inceput cu o seara inainte cand in drum spre casa acul de la temperatura s-a dus spre rosu. Nu i-am facut nimic atunci pentru ca era tarziu. A doua zi am plecat la plimbare din ZH in Lugano si la plecare am pus OBD11 (imi multumesc si acum ca mi-am luat) si am sters eroarea, am zis ca oi fi scapat... De unde, cu 30-40 km inainte de destinatie iar s-a dus spre rosu*** (nota e spoiler, deci a se citi dupa finalul povestii) - loguri in mers, temperatura era de fapt normala - pe la 90 de grade, ciudat... Am ajuns si am cautat parcare, dar a trebuit sa plecam relativ repede de acolo pentru nu am gasit nicaieri unde sa mancam. Plecam si in mai putin de 2 km bordul se face pom de Craciun, limp mode, max 4000 rpm, superb, panica. Nu mai merge sa sterg erorile, imi doresc doar sa ajung la o parcare. La un semafor imi serveste "Engine overheat, STOP now, check manual!" Shit, I'm fucked! Opresc motorul cu gandul ca la verde sa il pornesc iar si sa trec intersectia macar. Se face verde, pornesc, totul perfect, temperatura pe bord 90. Bai mai las-o-n... hmm... Nu gasesc imediat parcare, ma invart vreo 15-20 min in ambuteiaje mai mult cu a-ntaia - la astia a fost Pastele, deci haos - totul ramane ok. :| Suspectez deja probleme pe partea electrica, de fapt sunt destul de sigur. Parchez intr-un final. Ne plimbam, mancam, ghimpele in coasta. Vroiam sa ramanem peste noapte, dar nu am mai avut curajul si dispozitia, asa ca pe inserat mergem la masina sa plecam. Pun telefonul la incarcat ca nu prea mai aveam baterie si pornesc motorul: piuituri, bordul toate culorile, da sa porneasca si se opreste imediat; mai incerc o data, la fel. Ma fac si eu ca si bordul - verde, albastru, galben, rosu, negru. Intrebam pe niste oameni ce putem face, evident ca doar sa o lasam acolo sau eventual platforma cu ACR-ul lor, daca s-o intampla sa fie disponibili si astia - pentru ca remember, Duminica, Paste, alea alea, iar a doua zi tot liber si sarbatoare. Mai deschid capota si trag de niste mufe fara nicio speranta, sunt kkt pe mine, ce sa mai. Ma mai sui o data in masina sa mai incerc o pornire si atunci ma loveste - nici acum nu stiu cum s-au facut conexiunile in creier si cum m-am prins: scot cablul pe care il conectasem la portul USB ca sa imi incarc telefonul. Minune, porneste motorul! O luam din loc cu inima stransa, pare totul ok, ne oprim apoi intr-o benzinarie si pun iar diagnoza, sterg toate erorile, iar de atunci totul a revenit la normal! *** ne-am dat seama ca asta s-a intamplat fix cand sotia si-a pus telefonul la incarcat, superb, dar indiciu de nepretuit; pana acolo nu facuse figuri pentru ca prietenul care ne insotea a avut si el nevoie sa incarce telefonul si cum el are alta mufa, a folosit alt cablu. Asa ca un rahat de cablu USB bulit mi-a pus toata masina in c#r. Mare, mare noroc ca am avut diagnoza, m-a scos dintr-un foarte mare rahat. Daca nu o aveam nu stiu daca ajungeam acasa pentru totul era dat peste cap, plus ca oricum ar fi trebuit sa ajung la service. Mi-am luat, sau mi-am dat cea mai mare teapa de 1 aprilie de pana acum. Si bine ca a fost doar atat, ca se putea mult mai rau. Invataminte? Aveti grija ce bagati si in ce gauri! Si ca sa incheiem intr-o nota pozitiva, doua poze cu ZH privit de sus.
    1 point
  11. La orice masina vei gasi acele puncte negre, numai ca depinde culoarea ei, daca face sa iasa in evidenta sau nu. Megane-ul din semnatura e plin de asa ceva dar fiind insesizabile, nu prea mi-am batut capul cu ele. Drumuri de .... Legat de janta, mai mult ca sigur pe centura s-a intamplat, imi va trece la un moment dat Am inceput sa ne imprietenim si sa ne cunoastem mai bine si mi-a soptit ca ii place la drumurile lungi
    1 point
  12. Eu am "riscat"si am luat octavia 1.0 tsi, 115cp, 200nm si merge la fel ca vechiul 1.9 tdi, chiar mai tare. Concediul a fost proba de "foc" si a trecut cu brio, am tinut pasul cu toate masinile din jurul meu, iar consumul a fost ca la diesel, in oras nu vei simti nevoia de mai mult, nici pe drumurile judetene, pe autostradă cu masina plina si pe urcari acolo vroiam un pic mai multa putere. Fiecare alege motorul in funcție de ce are nevoie, in cazul meu soția foloseste masina pt a face naveta si cand ai si copilul in masina mergi mult mai prudent, daca ai 20 de ani si vrei senzații tari motorul de 1.0 nu e pt tine
    1 point
  13. da, cu VCDS-ul, pe 18 - in Adaptari. Ai Heater unlock
    1 point
  14. Ce nu e on topic sa aflu cum se comporta motorul la 100000km? Ca stim toti citi cai putere are.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!