Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.04.2018 în toate secţiunile

  1. Salve! Am cumparat masina din Germania, inca o astept sa ajunga in RO. Am vrut initial sa iau un 2.0TDI DSG, insa as fi iesit din buget. As fi putut sa iau o masina cu pana in 20.000km la un pret de 16-16,500e fara TVA, insa am dorit sa raman in buget. Initial m-am gandit la 14.200e dar am cumparat cu 14.100e, la care se mai adauga costuri de transport, schimb valutar, etc. In total am platit 15.500euro fara TVA. Norocul meu este ca nu platesc taxa pe valoare adaugata... deci cam acesta este pentru mine pretul de achizitie. Din ce am vazut din decodarea VIN, este iesita din fabrica in Oct 2016 si inmatriculata in Dec 2016. Nu inteleg care-i faza, de ce mai scrie acolo model 2017, in fine... rulaj la zi: 13.180km Am vrut o masina aproape noua. Imi convine deprecierea de pret fata de una noua, insa nu am cumparat niciodata o masina cu mai mult de 15.000km. As merge pana la 20.000km, insa mai mult decat atat, nu prea ma intereseaza. Pentru detalii despre echiparea exacta, gasiti un pdf atasat de acest topic. Am cumparat masina exclusiv pentru necesitati urbane, poate doar pentru drumul de 15km intre Galati si Braila... dar cine stie?! Nu cred ca am nevoie de ea in afara orasului, pentru treaba asta am un Passat 2013, pe care abia astept sa-l schimb cu unul din 2016-2017 Dar deocamdata sa ramanem la Golf. Este primul pentru mine si l-am ales pentru ca ofera un confort excelent si se misca foarte bine prin trafic. Puterea de 150cp este foarte importanta. La 40 de ani nu fac liniute, insa imi place ca atunci cand apas pedala, masina sa raspunda hotarat. Sunt din Galati, la noi traficul este mai mult decat acceptabil, se poate merge destul de repede si sunt reprize scurte care merita a fi savurate. Voi folosi masina zilnic, la birou. Eu sunt agent imobiliar si fac in medie 100km pe zi si de regula cu cineva in masina. Din acest motiv ma gandesc ca un Golf VII, chiar ofera un spatiu decent in habitaclu. Ar mai fi fost ceva variante, cum ar fi un VW Jetta, Skoda Octavia, Superb, etc... insa cred ca nu prea am nevoie de celelalte avantaje oferite, cum ar fi portbagaj grozav, volum interior mai mare sau eu stiu ce altceva. Echipare MyCar.pdf
    5 points
  2. Pai nu ai cum sa gasesti in Ro ceva "decent" la 10k € la fel cum nu vei gasi nici in De. Nu iti vinde nimeni CC la suma aia daca e o masina ok.
    3 points
  3. Wow @Rave mi-ai fost de mare ajutor! Cu oglinzile insa nu m-ai potolit dar mai cantaresc problema iar legat de faruri clar nu schimb decat cu unele care au DRL la fel ca ce am acum pentru ca este foarte frumos si cum nu exista o solutie pana acum am zis sa nu fac o struto-camila. Stopuri caut doar modelul urmator pentru ca mi se par cele mai frumoase din ce am vazut pana acum, aici sau aici. Daca ar merge si dynamic turn signal ar fi minunat cam cum au astea dar doar semnalul imi place nu si restul. Evident ar fi ideal sa le gasesc pe undeva in Europa pentru ca sunt destul de scumpe fara sa mai iau in calcul transportul si taxele. Problema cu rotile este ca ambele seturi au cauciucuri noi pe 16 dar dupa experienta de azi cu spalatul celor de tabla trebuie sa recunosc ca o sa ma mai gandesc (mai multe detalii mai jos) si da @loghy la negre am cam renuntat la titanium/gri inchis inca nu dar recunosc ca dupa ce am schimbat rotile ieri mi-a pus un zambet pe fata cand am vazut-o incaltata in aliaj Pana mai strang bani pentru cele costisitoare lucram cu ce avem asa ca am facut schimbul de roti cu cele de vara care s-au pastrat intr-o stare perfecta dupa detailing, deci o sa mai trec pe la ei. Masina se pastreaza si ea intr-o stare buna cu tot jegul/praful de pe drumurile noastre, o placere sa o vad curata (spalata weekendul trecut) Si pentru ca am prins o zi libera ieri am scapat de suportii cu reclama pentru reprezentata (numai de "bine" de ei) Pe fata doar am scos suportul si am pus dublu adeziv pentru ca nu imi placea cum iesea in fata numarul. Si daca tot am fost acolo am ridicat si capota si am facut curat (obsedat ) Ca un side note si folia de pe faruri este intr-o stare buna dar din anumite unghiuri nu pare atat de clara. Pe spate am folosit suportii comandati de pe ebay de care spuneam in postarile anterioare. Fixarea a fost foarte usoara, am scapat de zdranganitul acela cand inchideam portbagajul. Am ramas putin uimit ca sub suportul dat jos am lipit pe tabla un material oarecum textil deci tabla nu este zgariata. Am trecut si la depozitarea corespunzatoare a rotilor de iarna asa cum se recomanda peste tot. Spalat si degresat rotile, nu sunt zgariate, nu sunt ruginite, plus aplicat Tar remover care a ajutat dar se puteam si mai bine parerea mea (cc @deenman ) Au mai ramas mici imperfectiuni pe interior dar exteriorul este ca nou Toata treaba cu maxim de protectie pentru roti. Si desigur depozitarea pe un palet cu huse si tot ce trebuie S
    2 points
  4. Si da, il conduc, e al meu...Primele impresii sunt foarte bune.Am facut td inainte cu competitorii directi si l-am ales pe el.Dupa prima suta de km pot spune ca-si merita banii cu prisosinta.Vorbesc de tinuta de drum, stabilitate , siguranta comparata cu cei de teapa lui...Credeti-ma, ma dau jos din Passat b8 si ma urc in el...vad diferenta de 2 clase....Dar, comparat cu cei mici, segmentul B, e castiator clar!Motorasul de 95 cp e vioi, reprizele sunt bune.Ma intreb cum o trage cel de 75cp...Filtarea denivelarilor e buna.Dar e o masina de oras, sau de deplasari de cativa zeci de km...Am varianta CL cu motorul 1.0 tsi.
    2 points
  5. Cu ajutorul lui EEXCALADE, am reusit sa rezolv problema. Masina merge acuma. Se pare ca se blocase o valva/supapa in pompa. Dupa ce am desfacut, curatat, suflat si pus din nou valva metering originala, masina a pornit perfect. Multumesc din nou EEXCALADE, dar si racingparts pentru sfaturi si disponibilitate Floro, posibil sa fi patit exact ca si la mine. Pompa este buna, functionala, dar supapa aia daca se blocheaza, nu mai face suficienta presiune si nu se deschid injectoarele.
    2 points
  6. Long post ahead despre modificarile planuite in primul post. Exista TL;DR la final, dar n-are sens... mai bine cititi. Luni a fost ziua cea mare in care suspensia fata a primit modificarile si franele au fost instalate. Nu am mai vazut pe nicaieri un astfel de setup asa ca am avut emotii serioase; oricat m-as fi documentat si oricat as fi calculat, pana nu vezi piesele pe masina nu poti fi sigur daca intra, daca se potrivesc si daca fac echipa buna in final. O sa incep cu cateva puncte-cheie de la instalare, apoi trec in revista franele si in final tinuta de drum cu noul setup al masinii. Tineti cont ca aceste prime impresii se bazeaza pe drumurile facute in ultimele doua zile prin oras, asadar mers sub limita. Chiar daca ocazional am mai tras de ea intr-un sens giratoriu sau pe vreun viraj, acest "preview" nu trateaza mersul sportiv la limita. Instalarea Instalarea a mers fara probleme, mecanicii si-au facut treaba cu simt de raspundere; totul a durat in jur de 4 ore lucrand in 3 oameni ca na... mai o sămânță, mai o glumiță, ceva sa descretim si noi fruntile. Ca sa reamintesc, au fost instalate pe masina bascule (cu tot cu pivoti), fuzete si capete de bara de TT, bielete directie de Hyundai i20, bara stabilizatoare fata stock de Mk5 GTI si kit-ul de frane Stoptech ST-41. S-au folosit suruburi noi pentru portetrieri, pentru planetare si pentru prinderea fuzetei de amortizor... in principiu ca sa se desfaca usor daca nu merge bine masina dupa modificari. Am pastrat rulmentii vechi de pe masina, precum si bucsa mare de la bascula (carcasa bucsei de TT are o forma diferita). In timpul instalarii cele mai mari emotii le-am avut cu bieletele de Hyundai. Desi au lungimea potrivita, iar filetele sunt corecte pentru caseta de directie de Golf si capul de bara de TT, filetul din partea capului de bara parea ca nu se extinde suficient spre caseta pentru a face geometria rotilor in mod corect (mai tarziu s-a infirmat ipoteza, se poate face convergenta fara probleme si oricum exista optiunea de a impinge pivotul spre exterior - cei de TT sunt reglabili - astfel deschizand rotile fata; mai multe detalii o sa dau in ultima parte a postului). Si, cum spuneam, 4 ore dupa ce ne-am apucat de treaba, masina a fost coborata pe roti si am plecat in probe... larg mi-a fost zambetul, chiar daca nu facusem inca geometria. Kit-ul de frane Stoptech ST-41 Imediat ce-am plecat in proba cu masina am inceput sa rodez franele prin cateva opriri usoare, progresand spre opriri sanatoase (nimic extrem). Pedala de frana s-a transformat complet! Pe strada nu m-am plans niciodata de franele stock de GTI, nici ca rezistenta la abuz nici al fortei de franare, dar kit-ul Stoptech e in cu totul alta liga ca feeling. Pedala are o cursa moarta scurta in partea de sus, asa ca inca pot frana progresiv cand ma opresc la semafor, dar in momentul in care te sui pe pedala inspira atat de multa incredere! Pedala ramane ferma chiar si la franari puternice, orice variatie a presiunii pe pedala se transforma intr-un raspuns direct proportional al sistemului de franare; modularea pedalei de frana a devenit intuitiva, nu mai trebuie sa urmaresti "cu coada ochiului" reactiile masinii, feedback-ul este mult imbunatatit. Interesant de notat este ca ST-41 este etrierul mic de la Stoptech, dintre cele cu 4 pistonase. Kit-ul pentru Mk5 GTI vine cu discuri 328x25mm (dintr-o singura bucata, ventilate directional), etrieri cu 4 pistonase (2x38mm + 2x34mm), placute de frana Stoptech Sport si furtunase metalice Stoptech. Etrierul mic inseamna ca franele nu pot fi echipate cu discurile Stoptech 328x28mm din doua bucati (mai usoare si probabil mai bine ventilate), dar pune mai putine probleme jantelor. Ca idee, peste kit-ul ST-41 incap si jantele stock de GTI (17" 7.5J ET51; Denver le spune?) ramanand cam 3mm intre etrier si spite. Bineinteles, nu orice janta cu aceste dimensiuni va cuprinde franele fiindca forma spitelor joaca un rol important. Prima impresie pentru mersul de zi cu zi cu placutele de frana de la Stoptech sunt bune; nu fac zgomot, musca repede frana, dar trebuie tinut cont de cateva lucruri: 1. N-am avut de-a face cu temperaturi extreme (foarte rece sau foarte cald), 2. N-am abuzat de frane (hei, de-aia se numeste mers de zi cu zi!), 3. Nu vorbim de placute Stoptech pe etrieri stock, deci concluziile sunt influentate si de celelalte componente ale sistemului de franare care au fost schimbate. In rezumat, despre kit-ul Stoptech ST-41, din perspectiva "daily": Pedala de frana ferma la franari puternice; Dozaj facil in comparatie cu franele stock, atunci cand vorbim de franat puternic; Compatibilitate cu o multime de jante cu diametrul de 17", inclusiv cu cele stock de Mk5 GTI; Par mult mai capabile decat franele stock, lucru ce va trebui verificat in conditii propice; Inspira incredere cu duiumul, mult peste franele stock din acest punct de vedere; Placutele care vin cu kit-ul nu sunt compromise pentru mersul de zi cu zi - sunt silentioase si nu musca excesiv de brusc. Modificarile puntii fata Sunt mandru de partea asta, din simplul motiv ca a fost gandita si calculat in Excel. Nu am mai vazut pe altcineva sa mearga cu suspensia fata de TT cu arcuri de GTI, cuplata cu bara stabilizatoare fata stock si bara stabilizatoare spate rigida. Cand am iesit in proba cu masina, am fost teribil de dezamagit. Denivelarile luate cu o singura roata conduceau la miscari laterale ale sasiului, cauciucurile fata plangeau imediat ce incercam sa intru mai energic intr-un viraj, acolo unde masina nu avea probleme inainte. Stiam ca geometria nu era in regula, dar mecanicii aproximasera ochiometric convergenta fata. Sub ceata dezamagirii incepusem sa ma gandesc ce fac mai departe: puteau fi basculele care stau prea mult inclinate in jos si conduc la modificari de ecartament peste denivelari. O cobor pe fata? Trec la loc la puntea fata de GTI? Dinamica era extrem de ciudata peste denivelari, fata si spatele lucrau total diferit - poate nu fusese o idee buna sa fac schimbari radicale la puntea fata. After all, masina inspira multa incredere la mers tare inainte de modificari... plecasem tarziu de la garaj, eram obosit si acum ma cuprinsese si sentimentul de dezamagire. Pentru ca asa sunt eu extremist, fie sunt incantat, fie imi tuna si imi fulgera, nu mai aveam rabdare pana a doua zi la geometrie. Era o chestie de "make it or break it", pentru ca indiferent cat de "competenta" ar fi fost masina, un asemenea comportament dezechilibrat taie mult din placerea de a conduce. Am avut noroc insa... Excel-ul isi facuse treaba... dupa geometrie masina s-a schimbat total!! Nu numai ca disparuse comportamentul ciudat peste denivelari, dar deodata devenise capabila de lucruri pe care doar mi le puteam imagina cu suspensia stock. Sa va spun ca atunci cand am ajuns la AutoSoft pentru geometrie rotile fata erau inchise "doar" 3 grade? In rest perfect simetrica, cu pivotii cat mai in interior unghiul de cadere era de -1 grade (doar un pic mai mare decat GTI stock), cu pivotii in exterior caderea este de -1.5 grade... si am lasat-o la -1.5 grade, sper ca uzura anvelopelor sa nu fie o problema pe termen lung. Bieletele de Hyundai permit reglarea corecta a convergentei in ambele pozitii ale pivotilor, unghiul de fuga a scazut de la 7.75 grade la 7 grade ș'unpic; lucru usor de banuit din cauza geometriei fuzetelor de TT. Dupa geometrie am inceput sa ma dau la ea pe oriunde prindeam un giratoriu cat de cat liber sau un viraj mai interesant. Subvirarea (tineti minte ca vorbim de comportament sub limita aderentei) a scazut simtitor, masina vrea sa se roteasca mai mult si e nevoie de un unghi de bracaj mai mic pentru a naviga acelasi viraj. Spatele lucreaza mai mult acum si te poti juca cu masina si la viteze mai mici, fara sa faci nimic periculos, asa ca fun-factor-ul a crescut pentru mine. Pentru navigarea unui viraj, o masina trebuie sa faca doua lucruri: sa translateze si sa se roteasca. Prima pentru a isi schimba pozitia, a doua pentru a-si schimba orientarea. Ei bine, acum masina este dispusa sa se roteasca mai mult si mai repede, ceea ce inseamna comportament mai putin subvirator; de la volan se simte, ca pasager nu stiu pentru ca n-a avut nimeni loc de mine la volan ultimele zile. Un alt avantaj obtinut prin cresterea transferului de mase pe puntea spate , respectiv scaderea pe puntea fata este ca rotile din fata sunt mai egal incarcate acum in viraj ceea ce a crescut simtitor tractiunea la iesirea din viraj, un lucru care ma incanta pe masina asta turbo fara LSD. Alt lucru pe care l-am observat este ca puntea fata lucreaza mult mai fin peste denivelari. Cel mai mare impact l-a avut probabil bara stabilizatoare mai moale, dar pe denivelari mici sau pe denivelari care afecteaza amandoua rotile se simte masa nesuspendata redusa; avand o inertie scazuta, fortele transmise prin arc-amortizor sunt mai mici. Sincer, pentru un sensibil ca mine, comfortul creste satisfactia la volan; bineinteles, daca asta nu presupune reactii lente din partea sasiului! Directia este si ea putin mai usoara, parte din cauza masei nesuspendate scazuta, parte din cauza unghiului de fuga redus. Overall feeling-ul masinii s-a schimbat in bine. Puntea fata este moale iar suspensia lucreaza pe o cursa mai lunga acum. Ruliul a crescut doar putin, tot pe acolo practic, asa cum calculasem, dar unghiul de cadere adaugat + geometria imbunatatia, care ajuta la pastrarea rotii cat mai drept pe asfalt, inseamna ca a crescut mult aderenta puntii fata. Efectiv, masina se inclina dar puntea fata nu este deranjata de acest lucru; reactiile masinii sunt moi (pentru o masina cu pretentii sportive, cel putin) si bine amortizate, nu aduce deloc a kart. As putea spune ca raspunsul masinii a ramas la fel de rapid/lent ca inainte, cu avantajul ca are mai multa aderenta pe fata acum. Exista si dezavantaje totusi! In primul rand, ecartamentul fata s-a latit cu 40mm (cam 20mm pe fiecare parte, o aproximatie!). Cu jantele mele BBS 7.5J ET43 asta inseamna ca ies putin in afara aripii iar pe denivelari mari (speedbump-uri luate la >40km/h) rotile ating in aripi; va trebui sa rectific problema asta. In al doilea rand, unghiul de cadere de -1.5 grade inseamna uzura a anvelopelor accelerata; se poate reveni la -1 grade unghi de cadere prin mutarea pivotilor spre interior. In al treilea rand, dar la fel de important, conform legilor din Romania aceste modificari nu sunt legale intruct modifica parametri constructivi ai autovehiculului. Si mai e un lucru, in caz de accident s-ar putea sa nu gasesc piese la fel de repede cum as gasi pentru GTI stock. In ansamblu sunt extrem de multumit de rezultatul final. A fost asa un contrast intre prima impresie si felul in care se comporta masina acum incat am trecut de la agonie la extaz. Ma bucur ca modificarile au adus rezultatele calculate de mine: puntea fata este mai moale, mai "compliant" si castiga in acelasi timp simtitor mai multa aderenta. Masina nu e kart, nu schimba directia ca un tantar si se inclina, dar acum puntea fata nu mai e asa deranjata de ruliu. A devenit mai fun si in acelasi timp si mai comfortabila, overall sunt incantat. Rezumand, trecerea la fuzete si bascule de TT, pastrand arcurile stock de GTI si revenind la bara stabilizatoare stock, inseamna ca: Unghiul de cadere pe fata poate fi reglat intre -1 si -1.5 grade; Suspensia lucreaza mai fin si castiga independenta, iar asta se simte la comfort; Aderenta pe puntea fata creste mult, in special atunci cand se dezvolta unghiuri mari de ruliu; Geometria suspensiei fata se imbunatateste, castigul unghiului de fuga pe compresie si centrul de ruliu ridicandu-se binisor; Masina e mai dispusa sa se roteasca si, deci, e mai putin subviratoare; s-ar putea sa fie chiar prea dispusa sa se roteasca la mers tare, remains to be seen; Ecartamentul fata se lateste cu ~40mm, ceea ce poate insemna contact intre anvelopa si aripa, in functie de rotile de pe masina. Tot ce am scris mai sus se aplica in regim de utilizare "daily", asa cum am condus masina de cand am facut modificarile. Drumurile pe Cheia si trackday-urile vor urma! Celor care au masini pe aceeasi platforma cu Mk5 GTI le recomand modificarea din tot sufletul pentru ca imbunatateste mult puntea fata. Fata de o masina complet stock ruliul ar fi diminuat, comfortul ar fi putin imbunatatit si aderenta ar creste. In urma acestor modificari, cred ca se poate obtine un plus de comfort si trecand la fuzete & bascule de Passat (geometric identice cu cele de Golf, dar din aliaj usor -> mai usoare si mai rezistente). Altfel, o modificare simpla si "ieftina" pentru imbunatatirea tinutei de drum trebuie sa fie pivotii de la SuperPro. Nu i-am testat, dar functioneaza pe acelasi principiu cu modificarea facuta de mine: coboara punctul de pivotare fuzeta-bascula si maresc unghiul de cadere. Sigur, diferentele vor fi mai mici decat trecerea la puntea fata de TT. Este parerea mea personala ca o masina nu trebuie sa iti rupa spatele ca sa fie competenta sau sa fie distractiva. Daca geometria suspensiei este una buna iar miscarile rotilor sunt controlate (a se citi arcuri&amortizoare ales corect) atunci sasiul poate lucra impreuna cu asfaltul, nu se va lupta cu el. Uitati-va doar ce suspensie moale au masinile WRC, cu o cursa foarte lunga si o amortizare de ia durerea de cap... Masinile alea merg pe aceleasi drumuri ca si noi, nu masinile de F1. Prin modificarile aduse puntii fata am incercat sa cresc independenta suspensiei fata si sa imbunatatesc geometria suspensiei. Primele impresii, obtinute numai dupa mers pe strada, se ridica la nivelul asteptarilor pe care le aveam. Inainte de a trage concluziile finale, se impune testarea solutiei pe circuit si pe un drum denivelat de munte. E important ca masina sa nu fie numai competenta si distractiva, ci si sigura si sa inspire incredere la viteze mari. Daca e cineva interesat, pot alcatui o lista cu toate piesele necesare modificarii si codurile aferente. TL;DR: Ardem banii degeaba pe masini vechi si incercam sa para ca stim ce facem.
    2 points
  7. Acum o saptamana mi-a venit masina, un Golf R Lapiz Blue. Poze facute de The Car Guys.
    1 point
  8. A mea nu e facelift, e modelul 357 si m a ajuns in Germania (cu istoric si tinuta cum trebuie) 13.500€ anul trecut. La 8-10K € gasesti o multime cu "carte service" (completate pe genunchi)
    1 point
  9. @HexD exista masini cu istoric in RO, chiar destule, dar trebuie cautate. Eu asa mi-am gasit masina si acum, la randul meu, vand o masina cu istoric complet, dar la alt pret decat cele "aduse special" Ghici ce....neinteresant pentru clienti, sunt etichetat "ete si nebunu ala...hahaha" La noi se cauta masini cat mai ieftine, cumparatorul stie ca are km falsi...dar se complace cu ideea ca nu exista cu km reali. si plateste banu. in 8 din 10 cazuri isi ia teapa. Revenind la subiect pentru anuntul postat de tine, 179mii km pt o benzinara sunt multi, deaceea si pretul. Nu piele, nu DSG, nu Trapa, nu leduri la far, nu scaune incalzite, nu DCC. Este printre primele modele de CC facelift, pretul este just si corect. O masina sa zicem cu dotari comfortline. Cu cele mentionate de mine, sarea lejer de 15mii, chiar si benzinara. Sa gasesti un mecanic BUN si F Bun pentru o benzinara VW care sa iti faca masina tipla, sa nu mai consume ulei, sa nu ai probleme...este foarte greu. Iti remediaza unele aparute...dar nu in totalitate. iti urez bafta! LE: @uratzelul_flo toate masinile consuma ulei intre schimburi. diferenta de consum ulei intre o masina sau alta este atentia si intretinerea oferita. La fostul meu Golf 6, care avea 230mii cand l-am vandut, aveam un consum de 100-200ml intre schimburi. Un consum de ulei f decent as zice eu pentru km rulati.
    1 point
  10. De navigatie sunt cel mai multumit, a-ntrecut toate asteptarile mele, nu exista intarzieri, totul este cum trebuie. Luminile din usi, mi-a dat putina bataie de cap, pentru ca prima oara le-am conectat la fiecare usa cu invertor la 12+ de la ridicarea geamurile si nu functionau cum trebuie cand motorul era pornit, se intrerupea lumina, asa ca am tras din fiecare usa cate un fir si le-am legat la un sigur invertor pe care l-am amplasat in stalpul stang de sub centura, multa munca. Dar acum lumineaza toate la aceeasi intensitate. Deocamanda la interior am terminat, bine cum spui si tu, un recaro nu ar strica, dar sunt multumit de ce am acum. Lumina la picioare, nu-mi place alb, nu se asorteaza cu nimic, poate un albastru dar mehhh, raman pe rosu :P. In viitor la interior: posibil volan golf 7, schimbat plafoniera cu una OEM W8 (acum este cea facuta de mine cu ambientala), suport ochelari, si cam atat. Microfonul de la navigatie, cel primit bonus, l-am desfacut din plasticul lui, si l-am montat in plafoniera, o lucrare gen "oem". O sa-ti dea batai de cap la montarea navigatiei, nu se potriveste 2din adaptor, asa ca trebuie sa demontezi tot bordul sa scoti cusca si sa-i improvizezi un sistem de prindere.Eu l-am facut din 2 placi de aluminium prins in 4 suruburi pe lateralul navigatiei( noroc ca are multe gaurele navigatie pt suruburi).
    1 point
  11. Da, si ce ai facut? e diferenta de pret asa de mare la doua bidoane de 500 ml? La lichidele OE luate de la reprezentanta eu am o singura mare usurare: e o certitudine a provenientei. Ca la ce se vinde pe net si in diverse chioscuri(toti vand piese auto acum) chiar nu ai nici o certitudine.
    1 point
  12. Eu un alt element de 'finete' l-as schimba la volan: airbag-ul imbracat in piele :). Mi se pare muuult mai frumos decat cel normal (plastic in totalitate).
    1 point
  13. Dar sincer, de ce va trebuie asa ceva? Mie mi se par bani aruncati. Eu unul ating acel loc doar cand curat bordul si folosesc o carpa moale + spray de curatat ecrane lcd. Nici urma de zgarieturi pe el.
    1 point
  14. Tu vrei facelift la 10k euro.. sa fie si bun.. si dotarile suficiente, si pretul totusi e "acceptabil" ? in conditiile in care nu prea gasesti un model pre facelift la 10k euro sa fie bun si la km aia Mie mi se pare teapa masina. O sa zici ca suntem rautaciosi... stiu.
    1 point
  15. Am iesit aseara la o baieteala sa vad cum se simte masina. Pana in 50-60km/h este incredibil cat de rapid schimba directia si ce viraje pot lua. La viteze mai mari este prea jucausa, pana in punctul in care ma sperie (ceea ce imi place putin ), in concluzie nu e un setup prea safe pentru strada. S-ar putea sa fie un setup rapid in medii safe, gen circuit, pentru ca masina cere gaz in viraj ca sa ramana echilibrata. Nu apar probleme pe franare sau lift-off in viraj (datorita multi-link-ului care are o cinematica safe) dar cand ajungi la limita aderentei laterale spatele e primul care cedeaza. Exista toate sansele ca pe un drum de munte sa fiu mai lent decat inainte, daca nu capat incredere in noul setup. Alte variante pentru a scade supravirarea si a face masina mai safe ar fi: arcuri mai tari pe fata stabilizatoare mai tare pe fata (H&R-ul de 28mm nu as vrea sa-l pun pentru ca e prea rigid, poate ceva de pe Passat) inmoi bara stabilizatoare spate reduc camber-ul pe fata latesc spatele cu distantiere sau fuzete de Passat Decizii, decizii acum... sau poate doar imi educ stilul de condus. L.E.: ESP-ul isi face treaba in continuare si o prinde, so that's a plus.
    1 point
  16. Eu nu cred ca exista pompa de aer secundar la motoarele TSI de generatia 2-a EA 211 de 1,2 sau 1,4. Poate tu ai la CC de 1,8. Sau poate mi-a scapat mie? La ce pagina ar putea fi pompa aia? https://procarmanuals.com/vag-ssp-511-new-ea211-petrol-engine-family/ La pag. 36 si 56 ar putea fi o alta explicatie cu zgomotul la pornire. Este vorba de pompa electrica suplimentara de apa V188 care porneste pentru scurt timp la pornirea motorului. (apoi se opreste, si mai porneste la nevoie doar-conditiile sunt la pag. 56). Pompa asta recircula apa din radiatorul suplimentar de intercooler si turbina.
    1 point
  17. A aparut 0W-30 cu 504/507 VSW SAE 0W-30.
    1 point
  18. Pe majoritatea specificatiilor uleiurilor 507.00 scrie clar ( exceptand motorul R5 2.5TDI de pe touareg si vw T5 si exceptand V10tdi de pe Touareg/Phaeton) Multa lume foloseste 505.01 pentru ca acel r5 este PD si uleiurile care sa respecte 506.01 sunt efectiv cele mai Scumpe .. de la acelasi producator sunt cam dublu fata de cele cu 507.00 ... ideea e ca e o dubiosenie de motor cu distributzia pe pinioane si dupa 2007 pe acelasi motor s-a pus DPF si s-a mers pe VW507.00 deci...
    1 point
  19. Ce standard este specificat in carte? Nu cred ca 507.00, poate 506.01, 0W-30: - G052183M2 - 1L, ulei 0W-30, 506.01 - G052183M4 - 5L, ulei 0W-30, 506.01
    1 point
  20. Prea mare agitatie, oricare e corect daca e schimbat la 10k. Eu as merge pe Titan Fuchs.
    1 point
  21. Salut! v-four, am testat si eu octavia 1.0 TSI, 115 CP si m-a impresionat in mod placut la prima vedere. Tu ce imi mai poti spune despre masina de cand ai luat-o si pana acum? Mentionez ca am un 2.0 TDI, 140 CP din 2012 si vreau sa trec pe 1.0 TSI pentru ca merg mai mult prin oras. M-ar ajuta enorm ceva pareri sincere despre masina ta. Multumesc anticipat!
    1 point
  22. Si la mine troncanea la fiecare denivelare,am fost la service,s-a verificat cu ranga daca am jocuri la toata articulatia.Jocuri aveam doar la bucsele mari de la brat,dar si bratele.S-au inlocuit bucsele cu tot cu bascule(brate) si de atunci nu mai troncane,e mult mai confortabila masina. P.S si eu am PDG
    1 point
  23. La B5.5 pe barile oem este marcat pe interior unde trebuie decupat pentru spalatoare. Eu am facut zilele astea operatiunea asta pe bara de US oem. Aveti nevoie de capace,arc si suportul pe care se monteaza capacele. Acel suport vine fixat pe bara , iar ca sa se fixeze acel suport trebuie demontati suporti de fixare de la bara. Atasez o poza cu ceea ce aveti nevoie
    1 point
  24. 1 point
  25. La adaptari. Stg. A5 -> Lange Codierung -> Byte 0 -> 01 Spurhalteassistent (HCA) aktiv/verbaut Stg. A5 -> Lange Codierung -> Byte 14 -> 00 Spurhalteassistent (HCA) Ländervariante: Rest der Welt Stg. 44 -> Anpassung -> Kanal 003 von 0 auf 1 gesetzt (Lane Assist) Stg. 44 -> Anpassung -> Kanal 006 von 0 auf 1 gesetzt (Lane Assist)
    1 point
  26. Primii 400 km...cosumat exact 30 litri motorina.
    1 point
  27. Personal cred ca e un pret corect, daca are km reali si reviziile la timp (foarte important pentru cutia DSG sa aiba revizia facuta la timp, la fiecare max 60K km) Am 2.0 tdi 170 cp 4motion, DSG si e ceva... special consum mixt Ro - De (2200km) 5.7 l/100 km
    1 point
  28. Wvwzzz3czbp349383.pdf WAUZZZ8P67A198703.pdf wvwzzz7mz5v032809.pdf WVwZZZ16ZBM093755.pdf Wvwzzz3cz6e055840.pdf E vin Opel. Dute la ei pe forum sa il decodezi. wvwzzz3czfe074125.pdf WVWZZZ3CZCP013946.pdf wvwzzz1jzyw433804.pdf wvwzzzawzjy050552.pdf WVWZZZAUZHP042602.pdf WVWZZZ3CZGE031623.pdf
    1 point
  29. electrovalva cu probleme.
    1 point
  30. Am reusit sambata sa le schimb. Astea sunt uleiurile noi: Am avut nevoie si de o pompa de transfer pentru ca pozitia busoanelor de umplere nu permite alta modalitate. Nu merge cu palnie, cu furtun sau cu bidonul. Metoda de umplere este destul de simpla, pui pana curge. Au intrat aproximativ 1,4 litri diferential spate, 1 litru fata, 1,8 cutie, 0,85 cutie de transfer, deci cam cantitatile oficiale. Am lasat sa se scurga cel vechi pana nu mai picura nimic. Asa arata uleiul vechi dif spate. Asa arata uleiul din cutie si cutia de transfer. Era mai negru decat cel din diferentiale si cu un miros diferit ca de cerneala. Semana cu uleiul de motor ars. Uleiul nou arata ca cel de floarea soarelui, galben deschis. Cred ca este uleiul din fabrica, si-a facut norma de viata cu varf si indesat. Dupa schimbare cutia se manevreaza sensibil mai usor si am scapat si de un huruit usor pe spate care probabil era din diferential. Pentru busoane va trebuie o cheie imbus de 8 mm. Ar trebui sa aveti una in forma de L destul de scurta, busoanele de umplere la diferentiale sunt mascate si nu incape altceva.
    1 point
  31. Am fost la service unde au curatat si strans contactele electrice la injectoare si s-a rezolvat. Se poate inchide, multumesc!
    1 point
  32. Finally o masina mai deosebita in ultima vreme.. Sa o folosesti sanatos si fara probleme, totusi sper ca vei face si ceva modificari la ea, e o masina care "cere" asta, e extrem de potenta si poate face multe cu ceva modificari Succes si drumuri bune !
    1 point
  33. Frumoasa rau tare, sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea! Este maxima!
    1 point
  34. Sa o stapanesti sanatos, fara incidente si sa te poarte multi kilometri cu zambetul pe buze! Pozele sunt exceptionale, dar este pacat sa nu fie insotite de o descriere pe masura. Fa-i o prezentare potrivita, ca merita (si trebuie, daca nu vrei sa ti se inchida topicul...)!
    1 point
  35. @madalin-m, nu vorbeam de tine. Nici nu știam ca tu ai scris sau ceva, eu am răspuns pt Răducu. Vezi ca una e sa te împrumuți la banca și alta e Leasing. Da’ lasă ca a venit moderaroru’ cu ‘care e problema’.
    1 point
  36. Salutare tuturor, Pentru ca sunt posesor de Touareg din anul 2004, ( Touareg V6, 3.2 i an 2003- vandut, Touareg R5, 2.5 TDI an 2006- inca in familie) trebuia sa continui traditia cumparand inca un Touareg in anul 2017. Cu 3 luni in urma am comandat un Touareg 7P V6 3.0 TDI cu care am facut deja aproape 3000 km in ultimele 3 saptamani. Va prezint cu deosebita placere aceasta masina in versiunea care se vinde in Franta, detaliind dotarile optionale si accesoriile cu care a fost comandat, asteptand pareri si discutii in legatura cu expunerea mea: Touareg Carat Exclusiv 3.0 V6TDI SCR Terrain Tech BlueMotion Tiptronic 262 CP Dotari optionale: Culoare - reflex silver metallic Jante aliaj usor "Masafi" 9Jx20 Pachet Design"Chrome &Style" Pachet piele Vienna Plafon in culoare negru titan Decor interior aluminiu Volkswagen Exclusive Airbag-uri laterale spate Climatizare 4 zone Pachet "Memory Premium" Climatizare activa pentru scaunele fata Scaune fata-spate incalzite Adaptive Cruise Control - ACC Dynamic Light Assist Side Assist si Lane Assist Pachet asistenta sofer Suspensie pneumatica clasica Carlig de remorcare cu actionare electrica Keyless Access Actionare electrica hayon Senzor Easy Open Geamuri laterale din sticla laminata Jaluzele pentru geamurile laterale spate Area View -sistem de 4 camere video Sistem audio DYNAUDIO „Confidence" Interfata MEDIA-IN iPod/iPhone Interfata MEDIA-IN USB Telecomanda usa garaj Trapa panoramica din sticla Volan multifunctional piele incalzit si control al vitezelor Pachet Ambient Led Pachet Conect Accesorii: Praguri laterale Aparatori noroi Protectii aripi in culoarea masinii Protectii bara fata si bara spate in culoarea masinii Deflector geam (inca nu au sosit in momentul in care am facut pozele)
    1 point
  37. hai sa nu generalizam. sunt si 1.6 aspirate mai avansate decat 1.0. poti cauta codul motor AVY. plus ca, in general, un motor aspirat este mai fiabil..si VW cam o dain bara cu astea mici turbo, de aia au si anuntat ca renunta la downsizing. deja 1.4 a fost inlocuit de 1.5. personal, dupa experinta cu 1.2TSI am luat 1.4 MPI pe Polo 6R... eu sunt curios de 1.0 TSI de pe UP. despre el ce stiti? vad ca l-au anuntat si pe UP GTI, cu 115 CP.. de condus..nu prea e in testdrive pe la dealeri.
    1 point
  38. Salut colegi, Vreau sa lamuresc un aspect pentru unii dintre voi. Cu categoria B 96 putem trage o remorca / platforma cu greutatea mai mare de 750 kg. Cu B 96 poti conduce un ansamblu de vehicule de pana la 4250 kg. In Romania si in toata uniunea europeana ! Cei care aveti categoria B mergeti la o scoala de soferi si faceti un curs (dureaza 5 zile)fara examen,fara teorie,dupa curs primiti o adeverinta cu care mergeti la serviciul de permise si il schimbati,in noul permis va aparea codul 96 Eu tractez platforma dupa un Seat Alhambra saptamanal prin germania - austria - ungaria,am fost oprit in toate tarile enumerate mai sus si nu am avut nici o problema. ATENTIE !! Socotiti doar masele maxime total autorizate (MTMA). Din 4250 scadeti MTMA al masini tragatoare 2470 (seat alhambra) raman 1780. Eu am o platforma detarata cu MTMA de 1700.
    1 point
  39. Terminati cu prostiile. Si ulei aprobat de Dumnezeu daca folositi si nu e 5w40 505.01 pe motoare 1.9 TDI tot va papa camele. Un mic rezumat la uleiurile testate de mine: 1. Castrol Edge 5w40 2. Mobil 1 ESP 5w30 3. Motul Specific 5w40 4. Valvoline Xtreme C3 5w30 Ghiceste cineva ce folosesc acum dupa ce valvoline mi'a halit un "ball pin" la injectorul 2 la o pornire la -20 gr C de revelion? Singurul ulei hulit si omorat prin forumuri dar care in acelasi timp a tinut motorul in stare perfecta 100.000 km. Castrol. Mai precis noul Edge Turbo Titanium 5w40.
    1 point
  40. Grija și la RCA in caz de accident, s ar putea să nu fi despăgubit, sau in caz că provoci ceva, platesti tu.
    0 points
  41. La mine pica odata la 5-7 zile. Ideea e ca masina e la 10, maxim 15 metri de cheie mai tot timpul, fara pereti si alte prostii ... doar un geam ... ( deci in raza de actiune ), inclusiv pe timp de noapte. Astept acuma sa vad daca da rezultate tinutul cheii izolata de masina.
    0 points
  42. Este norma, fiecare fabricant de masini are norma lui. Fuchs Titan Gt1 XTL este cu mult peste Castrol, mobil etc dar competitiv cu Motul cu toate ca este la jumate din pretul lui.
    -1 points
  43. Eu am ajuns la 9700km cu actualul ulei si weekendul asta il schimb. Uleiul este maro inchis, cand l-am pus in primii 2000-3000km era galben deschis. consumul de ulei este de aproximativ 400ml la 10.000km, se mai pierde prin evaporare, pe la turbo, pe traseu, este oarecum normal. Nu mi s-a aprins niciodata martorul de ulei, dar verific eu periodic nivelul de ulei in instict de la vechea masina si completez mereu sa fie in zona maxima. Ce se vede in poza ta, este barbar, problema cea mai mare este ca uleiul este negru, dar creeaza si depuneri care nu ies afara odata cu vechiul ulei, cel putin nu total.
    -1 points
  44. Superb. Tu ai scaunele cu textil nu cu alcantara, nu?! Deci știm ce urmează....
    -1 points
  45. raspuns: vapsoil. e tot "vw" si e facut de shell, deci win win.
    -1 points
  46. Vapsoil nu e shell...e quantum...
    -1 points
  47. Si la cele pe motorina mananca ulei intre revizii.Eu unu nu as luao,slab dotata,nici macar incalzire in scaune nu are.
    -1 points
  48. Incalzirea in scaune e "nice to have" dar la o masina pe benzina nu o vad obligatorie. Pentru mine dotarile sunt suficiente, si pretul acceptabil. Important este starea motorului si istoricul service care se poate verifica.
    -1 points
  49. Schimba uleiul si nu-ti mai bate capul ca ajungi la altele, pentru tara noastra vara e recomandat 5w40. Iarna 5w40 cam clantane la rece desi indicele e acelasi ca la 5w30, in practica nu-i ca in teorie. Eu unul as merge pe 8100-xcess.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!