Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.04.2018 în toate secţiunile
-
Ce fac bărbații de ziua lor? Cadouri la masina :))) Gata, am comandat xenoane la Maur.14 points
-
Dupa ceva timp de liniste in care doar am mai strans niste km, duminica GTI-ul mi-a dat cea mai tare teapa ever de 1 aprilie. Disclaimer: urmeaza o poveste mai lunga. De fapt a inceput cu o seara inainte cand in drum spre casa acul de la temperatura s-a dus spre rosu. Nu i-am facut nimic atunci pentru ca era tarziu. A doua zi am plecat la plimbare din ZH in Lugano si la plecare am pus OBD11 (imi multumesc si acum ca mi-am luat) si am sters eroarea, am zis ca oi fi scapat... De unde, cu 30-40 km inainte de destinatie iar s-a dus spre rosu*** (nota e spoiler, deci a se citi dupa finalul povestii) - loguri in mers, temperatura era de fapt normala - pe la 90 de grade, ciudat... Am ajuns si am cautat parcare, dar a trebuit sa plecam relativ repede de acolo pentru nu am gasit nicaieri unde sa mancam. Plecam si in mai putin de 2 km bordul se face pom de Craciun, limp mode, max 4000 rpm, superb, panica. Nu mai merge sa sterg erorile, imi doresc doar sa ajung la o parcare. La un semafor imi serveste "Engine overheat, STOP now, check manual!" Shit, I'm fucked! Opresc motorul cu gandul ca la verde sa il pornesc iar si sa trec intersectia macar. Se face verde, pornesc, totul perfect, temperatura pe bord 90. Bai mai las-o-n... hmm... Nu gasesc imediat parcare, ma invart vreo 15-20 min in ambuteiaje mai mult cu a-ntaia - la astia a fost Pastele, deci haos - totul ramane ok. :| Suspectez deja probleme pe partea electrica, de fapt sunt destul de sigur. Parchez intr-un final. Ne plimbam, mancam, ghimpele in coasta. Vroiam sa ramanem peste noapte, dar nu am mai avut curajul si dispozitia, asa ca pe inserat mergem la masina sa plecam. Pun telefonul la incarcat ca nu prea mai aveam baterie si pornesc motorul: piuituri, bordul toate culorile, da sa porneasca si se opreste imediat; mai incerc o data, la fel. Ma fac si eu ca si bordul - verde, albastru, galben, rosu, negru. Intrebam pe niste oameni ce putem face, evident ca doar sa o lasam acolo sau eventual platforma cu ACR-ul lor, daca s-o intampla sa fie disponibili si astia - pentru ca remember, Duminica, Paste, alea alea, iar a doua zi tot liber si sarbatoare. Mai deschid capota si trag de niste mufe fara nicio speranta, sunt kkt pe mine, ce sa mai. Ma mai sui o data in masina sa mai incerc o pornire si atunci ma loveste - nici acum nu stiu cum s-au facut conexiunile in creier si cum m-am prins: scot cablul pe care il conectasem la portul USB ca sa imi incarc telefonul. Minune, porneste motorul! O luam din loc cu inima stransa, pare totul ok, ne oprim apoi intr-o benzinarie si pun iar diagnoza, sterg toate erorile, iar de atunci totul a revenit la normal! *** ne-am dat seama ca asta s-a intamplat fix cand sotia si-a pus telefonul la incarcat, superb, dar indiciu de nepretuit; pana acolo nu facuse figuri pentru ca prietenul care ne insotea a avut si el nevoie sa incarce telefonul si cum el are alta mufa, a folosit alt cablu. Asa ca un rahat de cablu USB bulit mi-a pus toata masina in c#r. Mare, mare noroc ca am avut diagnoza, m-a scos dintr-un foarte mare rahat. Daca nu o aveam nu stiu daca ajungeam acasa pentru totul era dat peste cap, plus ca oricum ar fi trebuit sa ajung la service. Mi-am luat, sau mi-am dat cea mai mare teapa de 1 aprilie de pana acum. Si bine ca a fost doar atat, ca se putea mult mai rau. Invataminte? Aveti grija ce bagati si in ce gauri! Si ca sa incheiem intr-o nota pozitiva, doua poze cu ZH privit de sus.8 points
-
E bine de tinut minte povestea. @Rave la tine poate nu se incarca telefonul, ci masina de la telefon5 points
-
Octavia scout, 1.8tsi 180hp dsg 6 Dupa 1000 km... o masina mare, placuta, putere suficienta. Dupa primii 500 km, dsg-ul a inceput sa reactioneze mai prompt. Inca nu am fortat spre 3000 ture cu accelerari in forta. Farurile led mi se par geniale! Bat mult peste xenon. Singura mirare... consumul... bucuresti - piatra neamt - bucuresti, medie de 9%.4 points
-
3 points
-
Chiar ieri ma intreba un coleg de ce am luat un cablu nou pentru ca celalalt avea doar plasticul ala alb rupt la un capat. Asta e un motiv foarte bun sa nu se zgarceasca nimeni la 50 de lei...3 points
-
Sa il invarti sanatos. Arata fain si te scuteste si de 100ml Doina pentru intretinere3 points
-
Frumoasa configuratia. Arata foarte bine, sa o conduci cu placere! Nu iti spun sa o stapanesti sanatos, pentru ca deh, nu e a ta. Daca se aplica regula cu "masina firmei la care lucrez este a mea", maine o sa deschid cateva topic-uri cu ce gasesc prin parcare.2 points
-
2 points
-
Postul cu cele mai multe like-uri si nici macar o poza . Era si timpul sa vada si Maurul bine2 points
-
2 points
-
Salut colegi, De curand sunt mandru posesor de audi A4 b6 8E 2002 si vreau sa il impartasesc si cu voi (doar pe forum ) . Masina a fost cumparata de un bun prieten acum 2 ani, de la Cluj, in prezenta mea, testata de mine, asa ca stiu ce am cumparat si cum a fost intretinuta pana in prezent, cu toate reviziile facute la Nurvil Valcea, inclusiv distributia. Am facut acest pas, lasand fratelui meu passatul b5, in care s-au investit muulti bani, pasiune si amintiri. Am avut si eu piticii mei, de mic placandu-mi modelul asta de A4, pe care am denumit-o the black pearl. De ce asta, pentru ca este cea mai neagra dintre toate negresele si este pretioasa mea. Motorizarea este una obisnuita, sub capota aflandu-se un 1.9tdi AWX cu toti cei 131 de caluti, transmisia fiind in 5 rapoarte. Dotari: - suspensie sport - dublu climatronic - navigation plus - MFD color - pachet piele (volan 3 spite+manson schimbator+manson frana de mana) - proiectoare ceata - geamuri electrice fata - cotiera cu lumina ambientala - scaune fata basic cu reglaj lombar si pe inaltime - oglinzi electrice si incalzite - ESP/ABS - jante aliaj 16" model a4 b7 pt vara + jante tabla 15" pt iarna - linie audio cu 4 boxe + subwoofer in portbagaj (se aude superb) De cand este in posesia mea, au fost schimbate urmatoarele: uleiul si filtrele (Liqui molly Diesel High Tech 5W40 + filtre MANN), lichidul servo (g 004 000 m2), scuturile la motor si cutie (originale-SH), macaraua sofer (originala), termostatul (Wahler), senzorul de temperatura (Hella) si becurile faza scurta (Bosch). Va urma lichidul de frana pe care il am deja cumparat dar este procedura mai anevoioasa. Pentru iarna a fost incaltata cu anvelope Conti TS860 noi pt. fata si Dunlop WinterSport 4D spate SH (inca astept de la un magazin renumit celelalte doua Conti pt spate, de mai bine de 2 luni... ) Las si cateva poze cu "the black pearl", ca sa stiti cine va saluta si va da flash-uri in caz de radar P.S.: Poze cu interiorul, in curand..1 point
-
Dupa ce am tot poluat topicurile altora, mai ales pe cel al lui @Rave (viitorul e electric) am zis sa imi prezint si eu cehoaica (un mic jurnal). Cred ca asta e prima poza pe care am facut-o dupa ce am luat-o. E adusa de la mama Francia cu prima inmatriculare in iulie 2010, cumparata de la un "intermediar" Timisoara (scuzati-mi talentul in Paint) in mai 2013 (in scripte avea vreo 104000 km... inca sunt putin in dubiu, azi la 250.000. Este versiunea Ambiente cu 2-3 dotari in plus fata de ce se vede la exterior: volan multifunctional cu bluetooth (cica ar avea si apelare vocala dar nu romgleza mea nu functioneaza), swing 2 si pachet piele volan, schimbator viteze si frana de mana (cel de pe schimbator e execrabil, plutasii din PRC tocmai imi aduc unul nou ca la PVB/original costa un deget si jumatate). Cred ca restul de dotari ca airbaguri fontale (sofer si pasager), laterale si cortina, maxidot monocrom, proiectoare de ceata cu DRL, cotiera fata (racita) si cotiera spate si aer conditinat dublu cu o singura zona (climatic cred ca ii zice), o gramada de locuri de depozitare, oglinzi electrice si incalzite (ce-mi amintesc acum), ABS, ESP, TCS/ASR, AFU si cred ca mai sunt cateva dotari din 3 litere veneau ca standard asa ca ea... e CEHOAICA Plecasem chitit pe un Sandro Stepway dCi nou (vazusem destul de multe pe langa RTR cand le testau) dar... dupa drive test am ajuns in curtea VAG. Ce-mi doream era o masina de naveta (cam 100-150 de km zilnic din care 70% autostrada/dn) care sa nu atraga atentia prea mult (sunt adeptul park n ride, numa' ca-n Bucuresti e mai greu cu partea de park), care sa nu tenteze binevoitorii si de plimbare prin tara (nu eram chiar pus pe treaba dar dupa ultima experienta cu trenul Sibiu Bucuresti, unde aveam bilete in vagonul 5 si erau doar 3 vagoane si a fost obligat sa star intr-un picior 3 ore plus nenumaratele intarzieri dimineata in Gara de Nord mi-au pus capac). Ca pentru jurnal inmatricularea a mers repede si dupa primul schimb (ulei, toate filtrele si placute de frana) am pus cap cap Sibiu via Transfagarasan cu intoarcere pe la Valea Oltului. Sigura chestie notat e ca aproape am resusit sa raman fara frane la coborare pentru ca frana de motor nu prea era in manual. Kilometrii au trecut, incercat Transbucegi (Cota 1000 - Piatra Arsa si Hotel Pestera, in perioada aia de la Dichiu pana la Bolboci, via Zanoaga nu era asfaltat asa ca a fost interesant de vazut comportamentul pe macadam/drum forestier - o data a trebuit sa ne intoarcem in Busteni pentru ca uitasem sa cumparam niste lucruri... indispensabile care nu se gaseau mai aproape), Brezoi - Obarsia Lotrului - Petrosani- Hateg (daca pana la intrarea in Hunedoara drumul era rau... dupa asta am gasit un drum de pamant cu vagi urme de asfalt) - in perioada aia era in reparatii si a fost prima data cand am iubit jantele de 15" si din pacate nu si ultima cu intoarcere prin Dobeta Tr Severin - Craiova. Meanwhile, cam pe la inceputul lu' septembrie am testat si pornirea la rece, ca ne-a prins zapada la Balea Lac; n-am sa uit prea curand coborarea: pe cauciucuri de vara Iarna a venit, am comandat anvelope Continental WinterContact 850TS care pana la urma au ajuns 810 (195 65 R15) - le-au incurcat baietii in depozit. Prima problema a aparut cam in aceeasi perioada, senzorul diferential de presiune plus ceva senzor la arbore, schimbat la Avia Militari. Nu foarte scump si intr-un fel ma asteptam plus mici zgarituri, praguri lovite, julite pentru ca iarna nu-i ca vara. Plus o jucarie noua ignorati chistia aia ce zice ca ar mirosi interesant... n-are efect Schimbul de primavara/vara a constat in ulei, toate filtrele, distributie, pompa de apa si bucse. la final a fost un deviz misto, mai ca imi vedea sa dau cu basca de asfalt. Devizul trebuia sa contina si un compresor de AC dar @Al Bundy m-a scapat de belea tenchiu mr @Al Bundy, iu are a goad ualching bitiun as. Dar e primavara, viata e frumoasa cand ai Continental Premium Contact 5 (195 65 R15): Vara a trecut cu plimbari multe si frumoase (mi-am dat seama ca e mai ieftin sa prind rasaritul la Mamaia si sa dorm seara acasa iar Transbucegiul e un drum minunat si gratarele la Padina au alt gust). Schimbul de toamna a insemnat si volant si ambreiaj pe langa obisnuitele filtre. Plus ceva corecturi la vopsea. Noul an a venit repede, impreuna cu prima tentativa de a o vinde (incepuse sa aibe tot felul de mici chestii care ma enervau, de la schimbat de becuri pana diferite zgomote carora nu le gaseam sursa, am mai schimbat si amortizoarele fata si spate cu tot ce tine de ele in perioada asta) dar pana la lasat cu nunta :))) bineinteles, tot pe Transbucegi in anul urmator. DN73A e destul de ciudatel Dar pana atunci, pentru ca ocaziile se razbuna, Cehoaica a decis sa ma paraseasca intr-un sens giratoriu pe E85 luat putin ca la carte (!not). Dauna interesanta (tinand seama ca afara erau -15 grade si giratorul era acoperit cu gheata si apa peste gheata ), schimbat piese cu OE/OEM, indreptat/inlocuit tabla, revopsire totala, din nou schimbat nenorocitele de filtre si ulei and we are ready to go. Nimeni nu a fost ranit in timpul operatiunii dar vreo 6 luni am intrat cu ceva teama in sensurile giratorii de pe DN-uri :)): Daca tot e vara si deja bateam catre 200.000 de km am zis sa pun un set nou de discuri si placute de frana (traiasca bezinariile de pe A1 - Bucuresti - Pitesti cu iesire direct in B1). 2016 a fost un an frumos in care mi-am intors privirea catre Maramures si prin... imprejurimi. lacul IacobDeal Si din nou o iarna frumoasa in Bucegi (cu Continental WinterContact 860TS - de data asta n-au mai gresit comanda) Apoi ca tot s-a facut vara si a inceput recoltarea graului am testat capabilitatile de carrier: Si am inteles importanta sistemului ISOFIX: Totodata am inteles ca si zeii sunt oameni pana la urma @Al Bundy nu a mai putut invia compresorul. So am mai trecut un compresor pe lista (+radiator AC, ceva valve si cateva schimburi de freon). Anul trecut a fost anul in care am testat CAYC plus cutie manuala in trafic bara la bara in Bucuresti. Sa zicem ca am preferat metroul si inca il prefer. Dar daca duty calls atunci cu placere. Tot prin decembrie am fost la @voinea pentru un mic upgrade a iesit frumos. Era in plan de vreo 2 ani dar am tot amanat. Teoretic sunt undeva pe la 130 de ponei. Practic om vedea. Primavara bate la usa cu un set de jante noi si niste Continental PremiumContact 5 FR (205 55 R16) Avem programat si un schimb de ulei, filtre si bineinteles distributia. Poze dupa operatie. S.1 point
-
Va salut dragilor! Va prezint si eu masinuta mea. Este un Passat B8 Bitdi, 4 motion, dsg 240 cai, R-line exterior, Dynaudio, si cam ce se mai vede prin poze. Am ridicat-o saptamana trecuta de la dealer. Nu prea am apucat sa ma familiarizez foarte bine, am cateva nelamuriri si poate ma ajutati voi care sunteti veterani. - Nu stiu sa activez comanda vocala, imi spune sa contactez dealer-ul pentru nu stiu ce cheie de activare. - Nu reusesc sa conectez iphon-ul 6s la carplay. Am incercat si wireless, si cu cablu, nu merge. - Daca sunt in modul Sport, lucrurile sunt clare, totul trece in sport: directie, suspensie, etc. Daca sunt in Comfort toate sunt pe comfort, insa daca dau de schimbator in S trece in sport doar ce tine de motor? Restul configuratiei ramane pe confort? - In fata schimbatorului am un spatiu de depozitare in care imi arata un telefon si semnul wifi. Este pentru incarcarea bateriei? Daca da, trebuie activat ceva? Am pus telefonul acolo in diferite pozitii, nu se intample nimic. Atasez si cateva poze:1 point
-
1 point
-
da, @razvan.ac, si mie mi se pare un abuz. Porsche Bucuresti Vest mi-a zis la fel, ca e un abuz. Teoretic e bine sa schimbi uleiul la 15mii km, dar nu e obligatoriu. La fel mi-au explicat cei de la Porsche, (chiar mi-au placut oamenii de-acolo, chiar mult) - ca masina e desteapta, si in functie de stilul de condus, cei 30mii km pot sa scada, astfel incat ea iti cere cand sa schimbi uleiul, nu mai devreme, nu mai tarziu. De asemenea, consilierul de service mi-a zis ca daca producatorul recomanda schimbul la un anumit interval (gen 30mii) cu siguranta ca isi mai pastreaza o rezerva (cel putin inca 5.000-10.000 km) pana in momentul cand uleiul CHIAR trebuie schimbat. Deci, ce rost are sa schimb mai devreme? Anyway, eu vreau sa schimb la 15-16mii, dar as putea foarte bine s-o fac in regim propriu cu 300 lei, in loc sa le platesc 550 lei lor. Ok, la revizie e altceva, acolo merg la ei, schimb ce trebuie, etc. @Ebi, masina are 6.000 km, in infotainment apare revizie in 24.000 km si schimb ulei in 9000 km. Ma intreb daca se poate modifica asta.1 point
-
@emisb o sa iti sar eu in cap - sunt vreo 3-4 ore de la Sibiu pana la @voinea (in functie de cate TIR-uri se pocnesc pe Valea Oltului); fa-i o vizita. Nu o sa regreti.1 point
-
Personal cred ca e un pret corect, daca are km reali si reviziile la timp (foarte important pentru cutia DSG sa aiba revizia facuta la timp, la fiecare max 60K km) Am 2.0 tdi 170 cp 4motion, DSG si e ceva... special consum mixt Ro - De (2200km) 5.7 l/100 km1 point
-
Astazi am achitat factura integral. Se pare ca nu vom petrece Pastele impreuna. Abia pe 12.04 vom face cunostinta. Revin cu impresii si voi face si o mica prezentare, cand ajunge masina. Sarbatori fericite tuturor!1 point
-
Eu am pus folie cu transparenta de 5%. Doar pe spate. Din exterior, intradevar nici sa te chinui nu reusesti sa vezi ceva in masina. Dar din interior, se vede foarte bine. Am ramas uimit cat de bine se vede si noaptea prin geamurile infoliate (evident ca se vede ca e pusa folie- dar nu obtureaza vizibilitatea precum pare. Poti merge pe 20-30% transparenta linistit. Apropos: foarte faina masina! Imi place foarte mult modelul asta de A4. Sa o folosesti sanatos!1 point
-
Eu am privacy si pe Leon si pe e-Up!, mi se pare ca e exact ce trebuie chiar daca pe fata nu e nimic. Folie am avut 73% fata cu 50% spate(transparenta, logic) pe Golf si era foarte ok, fix cat trebuia, asa ca pot sa recomand asa.1 point
-
Sincer, dintre cei mentionati mai sus, as merge pe Kayaba. Si in loc de original VW m-as uita la Bilstein. Doar parerea mea, nu dati cu "petre".1 point
-
1 point
-
Sa intampinam vremea frumoasa cum trebuie, zic. Un plin de Mol Evo(sau cum ii zice), fata de MaxxMotion-ul cu care e obisnuita, si o curatare buna sunt de ajuns pana apuc sa schimb si rotile. Ca nota personala, frumos urca masina asta in ture cu Mol dar parca tot midrange torque-ul OMV-ului e mai util in oras... Desi, dupa ce merg mai mult cu electrica, ma vad urcand in ture mai des si mai sus decat ar trebui ca sa am acelasi feeling la acceleratii Si tot legat de comparatia cu electrica, ieri m-am surprins in timp ce ma gandeam cum ar fi sa renunt la finala... Daca tot face zgomot, fata de e-Up!, macar sa faca un zgomot frumos. Sper sa-mi treaca repede gandul asta1 point
-
1 point
-
@klaus123 asculta ce zice Al Bundy. Am 3 prieteni cu G6 care si-au ars centralele. (unul din ei chiar de doua ori in 1 saptamana) totul din cauza la xenon si balasturi de proasta calitate. si ca idee 55w este mult. in timp vei arde lupele1 point
-
Pentru ca automobile si pentru ca racecar si pentru ca banii lui si pentru ca fluturasii lui... Mie imi place! Nu as pune asa ceva pe masina mea, nu, pentru ca e mult prea multa bataie de cap cu manusi si intretinere si pentru ca apreciez usurinta in folosirea in oras pe care o ofera pielea, dar accept si ii respect pe cei care au rabdarea si dedicarea sa puna si sa foloseasca cum trebuie asa ceva. Bravo lor/voua!1 point
-
Sper sa va placa. 1.0 l pe o masina de dimensiunile astea este ciudat. Cu siguranta nu consumul va fi ceea ce o va recomanda. Spun asta din experienta proprie cu motor de 1l pe o masina cu dimensiuni mult mai mici. Cateva poze cu ce e sub capota ar fi interesante.1 point
-
Va salut, Update: ~35000 km, cu ocazia unei mici tamponari am inlocuit grila fata cu una de culoare neagra si am schimbat jantele de 15 cu unele de 17. Spre suprinderea mea confortul nu a avut de suferit prea mult, la gropi vibreaza mai mult masina dar nu suparator in schimb la curbe parca nu mai "aluneca" pe cauciucuri. Probleme de natura tehnica n-am avut, consumul a ramas acelasi de iarna trecura, cu jantele astea noi n-am facut destui km ca sa-mi fac o parere. Planuiesc sa cumpar carcase de oglinzi negre si eleron de la editia monte-carlo de pe superskoda cat de curand.1 point
-
Baia mare - Viena, a fost ploaie și cod galben de vânt, am făcut febră de la ținut volanul sa nu sufle cotetul de carton de pe autostrada. Partea anosta a fost că din 660 km sunt vreo 550km de autobanda, foarte plictisitoare. Ținând cont de cele 150kg de bagaje, vânt din față și jante pe 18 eu sunt declarat mulțumit de reușită.1 point
-
1 point
-
Adrian, Eu zic ca iti faci probleme absolut degeaba. Daca ai senzori pe spate, sunt suficienti. Personal mi se par mai utili niste senzori decat o camera ptr ca ei bipaie imediat ce simt obstacolul si te atentioneaza, chiar si cand dormi pe tine. O camera iti este utila doar daca te uiti la ea...degeaba filmeaza un stalp din parcare daca tu nu te uiti pe camera sa vezi stalplul. Personal cochetez mai bine cu senzorii decat cu camera de mers inapoi. Insa, daca chiar ti se pare utila, se poate monta si aftermarket, dar sa stii iti schimba interiorul masinii.1 point
-
Piesele de unde le-ai luat? Toata lumea stie de lemforder, insa, ca si castrol si mann, sunt si falsificate destul de mult produsele lor. Depinde de cat de norocos te stii1 point
-
@katz Si eu folosesc Castrol Edge Titanium Turbo Diesel 5W40 , e un ulei ok, merge bine motorul ,nu il consuma excesiv. Eu il schimb cam la 12 k - 13k km . Pentru TDI-PD conteaza sa respecte norma 505.01 de la VW , sa schimbi la interval corect si brandul oricare de bun simt (Fuchs, Castrol , Motul ,Liqui Moly ...)1 point
-
Am ceva noutati. Am facut o proba de montaj cu noua turbina pe rulmenti ceramici 2563vklr facuta de Finturbo. Acum astept noile galerii ca sa pot monta totul pe masina si sa incep testele cu boost marit. Cu motorina stau bine, cu putin noroc facem 360+ cai. Noile galerii sunt in SS 321 seamless, cel mai indicat ptr asa ceva. Urmeaza sa montez arcurile de supapa si sa marim putin turatiile la 5600rpm in cutie. Sa nu schimbe mai devreme.1 point
-
Nu se poate asa ceva. Bucurate ca ai si aceasta optiune. Alti nu au nici macar din telecomanda1 point
-
salutare! Am renuntat azi la dbf la baietii din iasi de la completechip! Sa le dea Dumnezeu sanatate! O porcarie de filtru,am vazut si eu cu ochii mei ce contine acel filtru! Cum naiba sa mearga masina cu asa ceva! Exact cum ar alerga cineva strans de gat! de la iasi la falticeni, cand am plecat,parca nu era masina mea! O jetta 2012, dsg! Nu scoate gram de fum,nu se aude nimic la motor/evacuare etc! Merge muult mult mai bine! imi pare rau ca nu l am scos de la inceput! ma disperau regenerarile respective,ajungeam acasa regenerare,mergeam la munca regenerare si tot asa!1 point
-
Salut, conduc si eu unul de firma de vreo 2 luni, asa ca: - 5% consum mixt (activitate de distributie cu 30 de porniri pe zi, exterior-oras=50/50); in provincie ce e drept, cu AC, etc, nu mers la consum; masina are 20.000km acum - super spatioasa, eu am 1.92 si stau perfect (in panda de ex. trebuie sa stau aplecat sa ma uit pe sub parasolar); in spate nu am stat dar la nevoie se face loc - frane, stabilitate super din punctul meu de vedere - motorul de 60 cp trage ca dieselu' la relanti (treapta 1, 2, 3, te duce singur, adica are putere), in demaraj mie nu mi se pare lenesa (o pers sau doua cu AC oprit), cu a doua se duce frumos la 60 (nu vb de facut liniute ci de un demaraj mai barbatesc, 3 la 80-90); la viteza sta perfect pe un drum bun 130-140 dar cred ca se duce si mai mult - manevrabilitate foarte buna - trebuie avut atentie la gropi (le cam simte) si garda sol - cine vrea sa vada unul in tgv, PM.1 point
-
Nu ți se pare, așa și este, pe sport nu ai lag. Eu in 1 an de condus 37 km zilnic in Buc nu am simțit nevoia de mai multi cai pe mașina (122cp la 1350kg) însă m am mutat din Buc și acum circul mult afară și deja simt lipsa de putere în special cu o încărcare și la viteza de autostradă dacă mai bate un vânt din față sau lateral deja simt că am 70-80 cp.0 points
-
O sa fie eu contra curentului si o sa intreb care e avantajul? Asa vizual inteleg, dar e totusi piesa supusa celei mai mari uzuri. Cand se murdareste sau se uzeaza arata mai urat decat pielea uzata. Intreb pt ca alcantara este pretentioasa si sa fie mereu nevoie de manusi, mereu intretinere la o masina care e totusi daily mi se pare o bataie de cap inutila. Apoi eu unul nu am vazut cu totul alcantara la vreo masina de serie decat daca e o editie rara...a se citi masina de un weekend pe luna maxim. Alcantara eventual in zonele unde nu se tin mainile constant pe volan. Altfel e volan de show, nu de go.0 points
-
Felicitări! Ce bine complecteaza interiorul. Doar că de acuma va trebui sa te porți cu mănuși cu el...0 points
-
-1 points
-
Eu nu inteleg unele persoane de ce dau Downvote , probabil de la invidie altfel nu'mi explic. In fine sa trecem peste.. Gadget-ul este destul de interesant, nu am avut prea mult timp sa butonez prin aplicatie, doar cat am fost ieri la reprezentanta sa ma interesez de un Arteon. O sa mai revin cu detalii si impresii dupa ce o sa mai fac ceva trasee cu masina.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00