Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.04.2018 în toate secţiunile

  1. Sa il invarti sanatos. Arata fain si te scuteste si de 100ml Doina pentru intretinere
    8 points
  2. Va salut dragilor! Va prezint si eu masinuta mea. Este un Passat B8 Bitdi, 4 motion, dsg 240 cai, R-line exterior, Dynaudio, si cam ce se mai vede prin poze. Am ridicat-o saptamana trecuta de la dealer. Nu prea am apucat sa ma familiarizez foarte bine, am cateva nelamuriri si poate ma ajutati voi care sunteti veterani. - Nu stiu sa activez comanda vocala, imi spune sa contactez dealer-ul pentru nu stiu ce cheie de activare. - Nu reusesc sa conectez iphon-ul 6s la carplay. Am incercat si wireless, si cu cablu, nu merge. - Daca sunt in modul Sport, lucrurile sunt clare, totul trece in sport: directie, suspensie, etc. Daca sunt in Comfort toate sunt pe comfort, insa daca dau de schimbator in S trece in sport doar ce tine de motor? Restul configuratiei ramane pe confort? - In fata schimbatorului am un spatiu de depozitare in care imi arata un telefon si semnul wifi. Este pentru incarcarea bateriei? Daca da, trebuie activat ceva? Am pus telefonul acolo in diferite pozitii, nu se intample nimic. Atasez si cateva poze:
    6 points
  3. Pentru ca automobile si pentru ca racecar si pentru ca banii lui si pentru ca fluturasii lui... Mie imi place! Nu as pune asa ceva pe masina mea, nu, pentru ca e mult prea multa bataie de cap cu manusi si intretinere si pentru ca apreciez usurinta in folosirea in oras pe care o ofera pielea, dar accept si ii respect pe cei care au rabdarea si dedicarea sa puna si sa foloseasca cum trebuie asa ceva. Bravo lor/voua!
    2 points
  4. O sa fie eu contra curentului si o sa intreb care e avantajul? Asa vizual inteleg, dar e totusi piesa supusa celei mai mari uzuri. Cand se murdareste sau se uzeaza arata mai urat decat pielea uzata. Intreb pt ca alcantara este pretentioasa si sa fie mereu nevoie de manusi, mereu intretinere la o masina care e totusi daily mi se pare o bataie de cap inutila. Apoi eu unul nu am vazut cu totul alcantara la vreo masina de serie decat daca e o editie rara...a se citi masina de un weekend pe luna maxim. Alcantara eventual in zonele unde nu se tin mainile constant pe volan. Altfel e volan de show, nu de go.
    2 points
  5. Va salut, Update: ~35000 km, cu ocazia unei mici tamponari am inlocuit grila fata cu una de culoare neagra si am schimbat jantele de 15 cu unele de 17. Spre suprinderea mea confortul nu a avut de suferit prea mult, la gropi vibreaza mai mult masina dar nu suparator in schimb la curbe parca nu mai "aluneca" pe cauciucuri. Probleme de natura tehnica n-am avut, consumul a ramas acelasi de iarna trecura, cu jantele astea noi n-am facut destui km ca sa-mi fac o parere. Planuiesc sa cumpar carcase de oglinzi negre si eleron de la editia monte-carlo de pe superskoda cat de curand.
    2 points
  6. Back in business. Distributie, accesorii, simeringuri arbori, radiator, niscai furtune, pivoti, bucse complet fatza, toba finala si multe multe retusuri si reparatii de caroserie (majoritatea generata de haita mea de pitici de creier. E ca noua acum, merge ceva mai frumos (distributia era decalata un dinte) si se simte mult mai inchegata - este chiar usor mai ridicata de bot dupa interventiile pe suspensie. Si nu mai are incontinenta (aka balta de ulei dedesubt) A cedat rola centrala de la usa dreapta - daca vine pana joi - de paste o schimb.
    2 points
  7. La orice masina vei gasi acele puncte negre, numai ca depinde culoarea ei, daca face sa iasa in evidenta sau nu. Megane-ul din semnatura e plin de asa ceva dar fiind insesizabile, nu prea mi-am batut capul cu ele. Drumuri de .... Legat de janta, mai mult ca sigur pe centura s-a intamplat, imi va trece la un moment dat Am inceput sa ne imprietenim si sa ne cunoastem mai bine si mi-a soptit ca ii place la drumurile lungi
    2 points
  8. Back in business Azi am reusit...cred...sper...sa inchei episodul joaca la piscina M-am trezit dis de dimineata si m-am apucat de treaba... Era deja demontata...a mai trebuit sa rezolv pe unde intra apa si sa montez totul la loc... Am inceput cu spatele..ca deh..era mai simplu si stiam mai bine ce am de facut... Dupa care m-am apucat pe fata.... Presa...ieftina si universala cum a fost...m-a ajutat enorm...au iesit foarte greu stergatoarele... Daca tot eram cu ansamblul jos i-am facut si lui o revizie corespunzatoare... Este de necrezut ce forta poate avea motorasul...un brat era cam gripat...nu mergea miscat la mana si totusi stergatoare functionau... Pe fata situatia era cam tragica... Lupo_bv avea dreptate...scurgerile erau infundate...s-a facut piscina acolo si apa s-a dus si ea pe unde a putut... Am curatat bine acolo...am facut upgrade la garnitura originala...si gata... Drumuri Bune
    2 points
  9. Octavia scout, 1.8tsi 180hp dsg 6 Dupa 1000 km... o masina mare, placuta, putere suficienta. Dupa primii 500 km, dsg-ul a inceput sa reactioneze mai prompt. Inca nu am fortat spre 3000 ture cu accelerari in forta. Farurile led mi se par geniale! Bat mult peste xenon. Singura mirare... consumul... bucuresti - piatra neamt - bucuresti, medie de 9%.
    1 point
  10. Dupa ce am tot poluat topicurile altora, mai ales pe cel al lui @Rave (viitorul e electric) am zis sa imi prezint si eu cehoaica (un mic jurnal). Cred ca asta e prima poza pe care am facut-o dupa ce am luat-o. E adusa de la mama Francia cu prima inmatriculare in iulie 2010, cumparata de la un "intermediar" Timisoara (scuzati-mi talentul in Paint) in mai 2013 (in scripte avea vreo 104000 km... inca sunt putin in dubiu, azi la 250.000. Este versiunea Ambiente cu 2-3 dotari in plus fata de ce se vede la exterior: volan multifunctional cu bluetooth (cica ar avea si apelare vocala dar nu romgleza mea nu functioneaza), swing 2 si pachet piele volan, schimbator viteze si frana de mana (cel de pe schimbator e execrabil, plutasii din PRC tocmai imi aduc unul nou ca la PVB/original costa un deget si jumatate). Cred ca restul de dotari ca airbaguri fontale (sofer si pasager), laterale si cortina, maxidot monocrom, proiectoare de ceata cu DRL, cotiera fata (racita) si cotiera spate si aer conditinat dublu cu o singura zona (climatic cred ca ii zice), o gramada de locuri de depozitare, oglinzi electrice si incalzite (ce-mi amintesc acum), ABS, ESP, TCS/ASR, AFU si cred ca mai sunt cateva dotari din 3 litere veneau ca standard asa ca ea... e CEHOAICA Plecasem chitit pe un Sandro Stepway dCi nou (vazusem destul de multe pe langa RTR cand le testau) dar... dupa drive test am ajuns in curtea VAG. Ce-mi doream era o masina de naveta (cam 100-150 de km zilnic din care 70% autostrada/dn) care sa nu atraga atentia prea mult (sunt adeptul park n ride, numa' ca-n Bucuresti e mai greu cu partea de park), care sa nu tenteze binevoitorii si de plimbare prin tara (nu eram chiar pus pe treaba dar dupa ultima experienta cu trenul Sibiu Bucuresti, unde aveam bilete in vagonul 5 si erau doar 3 vagoane si a fost obligat sa star intr-un picior 3 ore plus nenumaratele intarzieri dimineata in Gara de Nord mi-au pus capac). Ca pentru jurnal inmatricularea a mers repede si dupa primul schimb (ulei, toate filtrele si placute de frana) am pus cap cap Sibiu via Transfagarasan cu intoarcere pe la Valea Oltului. Sigura chestie notat e ca aproape am resusit sa raman fara frane la coborare pentru ca frana de motor nu prea era in manual. Kilometrii au trecut, incercat Transbucegi (Cota 1000 - Piatra Arsa si Hotel Pestera, in perioada aia de la Dichiu pana la Bolboci, via Zanoaga nu era asfaltat asa ca a fost interesant de vazut comportamentul pe macadam/drum forestier - o data a trebuit sa ne intoarcem in Busteni pentru ca uitasem sa cumparam niste lucruri... indispensabile care nu se gaseau mai aproape), Brezoi - Obarsia Lotrului - Petrosani- Hateg (daca pana la intrarea in Hunedoara drumul era rau... dupa asta am gasit un drum de pamant cu vagi urme de asfalt) - in perioada aia era in reparatii si a fost prima data cand am iubit jantele de 15" si din pacate nu si ultima cu intoarcere prin Dobeta Tr Severin - Craiova. Meanwhile, cam pe la inceputul lu' septembrie am testat si pornirea la rece, ca ne-a prins zapada la Balea Lac; n-am sa uit prea curand coborarea: pe cauciucuri de vara Iarna a venit, am comandat anvelope Continental WinterContact 850TS care pana la urma au ajuns 810 (195 65 R15) - le-au incurcat baietii in depozit. Prima problema a aparut cam in aceeasi perioada, senzorul diferential de presiune plus ceva senzor la arbore, schimbat la Avia Militari. Nu foarte scump si intr-un fel ma asteptam plus mici zgarituri, praguri lovite, julite pentru ca iarna nu-i ca vara. Plus o jucarie noua ignorati chistia aia ce zice ca ar mirosi interesant... n-are efect Schimbul de primavara/vara a constat in ulei, toate filtrele, distributie, pompa de apa si bucse. la final a fost un deviz misto, mai ca imi vedea sa dau cu basca de asfalt. Devizul trebuia sa contina si un compresor de AC dar @Al Bundy m-a scapat de belea tenchiu mr @Al Bundy, iu are a goad ualching bitiun as. Dar e primavara, viata e frumoasa cand ai Continental Premium Contact 5 (195 65 R15): Vara a trecut cu plimbari multe si frumoase (mi-am dat seama ca e mai ieftin sa prind rasaritul la Mamaia si sa dorm seara acasa iar Transbucegiul e un drum minunat si gratarele la Padina au alt gust). Schimbul de toamna a insemnat si volant si ambreiaj pe langa obisnuitele filtre. Plus ceva corecturi la vopsea. Noul an a venit repede, impreuna cu prima tentativa de a o vinde (incepuse sa aibe tot felul de mici chestii care ma enervau, de la schimbat de becuri pana diferite zgomote carora nu le gaseam sursa, am mai schimbat si amortizoarele fata si spate cu tot ce tine de ele in perioada asta) dar pana la lasat cu nunta :))) bineinteles, tot pe Transbucegi in anul urmator. DN73A e destul de ciudatel Dar pana atunci, pentru ca ocaziile se razbuna, Cehoaica a decis sa ma paraseasca intr-un sens giratoriu pe E85 luat putin ca la carte (!not). Dauna interesanta (tinand seama ca afara erau -15 grade si giratorul era acoperit cu gheata si apa peste gheata ), schimbat piese cu OE/OEM, indreptat/inlocuit tabla, revopsire totala, din nou schimbat nenorocitele de filtre si ulei and we are ready to go. Nimeni nu a fost ranit in timpul operatiunii dar vreo 6 luni am intrat cu ceva teama in sensurile giratorii de pe DN-uri :)): Daca tot e vara si deja bateam catre 200.000 de km am zis sa pun un set nou de discuri si placute de frana (traiasca bezinariile de pe A1 - Bucuresti - Pitesti cu iesire direct in B1). 2016 a fost un an frumos in care mi-am intors privirea catre Maramures si prin... imprejurimi. lacul IacobDeal Si din nou o iarna frumoasa in Bucegi (cu Continental WinterContact 860TS - de data asta n-au mai gresit comanda) Apoi ca tot s-a facut vara si a inceput recoltarea graului am testat capabilitatile de carrier: Si am inteles importanta sistemului ISOFIX: Totodata am inteles ca si zeii sunt oameni pana la urma @Al Bundy nu a mai putut invia compresorul. So am mai trecut un compresor pe lista (+radiator AC, ceva valve si cateva schimburi de freon). Anul trecut a fost anul in care am testat CAYC plus cutie manuala in trafic bara la bara in Bucuresti. Sa zicem ca am preferat metroul si inca il prefer. Dar daca duty calls atunci cu placere. Tot prin decembrie am fost la @voinea pentru un mic upgrade a iesit frumos. Era in plan de vreo 2 ani dar am tot amanat. Teoretic sunt undeva pe la 130 de ponei. Practic om vedea. Primavara bate la usa cu un set de jante noi si niste Continental PremiumContact 5 FR (205 55 R16) Avem programat si un schimb de ulei, filtre si bineinteles distributia. Poze dupa operatie. S.
    1 point
  11. Salut, Asa cum am promis pe aria skoda fabia va prezint masina cumparata recent de mine. - cum am ajuns sa o cumpar: aveam un opel astra g ce implinise onorabila varsta de 15 ani si cu care nu ma mai intelegeam (probleme de batranete, cu motorul si alte bazaconii) asa ca am decis sa o schimb. Prima optiune a fost ceva sh dar dupa cateva vizionari cu diversi samsari cu masini manarite am abandonat aceasta optiune si am decis sa iau ceva nou. Voiam un break deoarece am caine, bicicleta si porc la tara, glumesc, partea cu porcul nu e adevarata dar cine stie in viitor. Analizand preturile pietei am vazut ca ma incadrez financiar la clasa supermini deoarece nu voiam masina cheala ci cu ceva dotari esentiale pentru mine despre care voi vorbi mai jos. Optiunile erau: skoda fabia, seat ibiza, dacia logan si renault clio. Dupa ce am citit reviewuri si am facut configuratii punctajul cel mai mare l-a avut skoda asa ca am mers sa fac drivetest unde am mers si cu octavia, cu motorul ales de mine, si cu fabia cu motorul de 1 L si 70 de cai. Diferenta de spatiu s-a simtit imediat dar nu am vrut sa renunt la dotari asa ca am mers in continuare cu fabia. - masina aleasa:skoda fabia combi smart1.2 L 110 Cp corrida red cu urmatoarele dotari: motorul 1.2 l 110 CP - voiam motor turbo cat mai fasnet, nu regret decizia clima automata - dotare esentiala, +1 la confort ca sa zic asa senzori de lumini si ploaie, oglinda heliomata - dotare esentiala, de asemenea +1 la confort android auto + ecran 6.5 inch - dotare esentiala, google maps integrat si in curand waze, mai trebuie sa spun ceva? bluetooth - dotare esentiala pentru siguranta la volan cruise control - dotare esentiala, la drum lung este foarte folositor cotiera si scaune incalzite - dotari esentiale comenzi pe volan - +1 la confort scaune sport - ok ca si confort si sustinere laterala dar si ca aspect e un mare plus, schimba destul de mult interiorul geamuri cu tenta +1 la aspect si minus la grade celsius si soare in masina spalatoare faruri - ca sa vad mai bine senzori parcare spate - sunt utili cu toate ca masina e micuta hill hold - era doar 70 de euro bare plafon +1 la aspect mai mult, in viitorul apropiat nu intetionez sa car ceva pe plafon maxidot - face parte din oferta smart Ce n-am luat si regret: dsg - n-aveam destui bani plafon panoramic - idem front assist - mi-am dat seama mai tarziu ca e foarte util Impresii dupa 3000 km: partile bune: motorul si cutia: se ajuta reciproc ca sa depasesc tirul mai repede si sa fiu primul la semafor, glumesc dar mai trag de ea prin oras din cand in cand stabila, frane bune, absoarbe foarte bine gropile si denivelarile ambianta la bord e foarte placuta, mai sa confund cu audi, exagerez dar chiar imi place ce vad, mai putin ce pipai deoarece toate plasticele sunt tari spatiul e decent, cu plus pentru portbagaj, okeish pentru locurile din fata (era si mai ok daca era ca in octavia ) si cu minus pentru locurile din spate, este limitat pentru persoanele inalte dar 4 adulti ce inaltime medie am calatorit fara probleme consum decent pentru stilul meu de condus: 5.8 media la un drum de 1500 km incarcat si cu ac iar media generala in cb este 6.2 tot ce tine de sistemul media / bluetooth functioneaza foarte bine si se aude decent portbagajul vine cu carlige si plase care te ajuta sa nu mai zboare porcul de colo pana colo partile mai purtin bune: zgomotul motorului se aude cam tare pentru gusturile mele cand o accelerezi/ o turezi in schimb e clar mai silentiasa la viteze de autostrada decat opelul ating cu piciorul drept tunelul median, as fi apreciat ca tunelul median sa fie mai subtire sau ca pedalele sa fie 1 cm mai la stanga ruliu in viraje pronuntat si de asemenea rotile de 15 cu talon mare nu ajuta, simti ca aluneci in curbe mai stranse Cam atat deocamdata, am sa incerc sa tin updatat acest thread.
    1 point
  12. Mai ai de inlocuit nr 1 si probabil restul
    1 point
  13. Arata mult mai bine cu jantele astea, ii confera mai multa sportivitate. ? Pragurile cand le montezi, sa fie complet exteriorul ?
    1 point
  14. @75NOR: filtrul de ulei OE este tot Mann, HU 6002 fara Z in coada, identic cu Mann aftermarket dar dublu la pret. Am pus 0W40 din mai multe motive: nu am incredere in low-saps, M1 0W40 FS este cam cel mai echilibrat ulei de pe piata la momentul asta si are un pret bun. Gama de viscozitate este putin marita fata de 5W30 dar nu cu mult. Este doar usor mai lichid la temperaturi joase si usor mai gros la temperaturi mari, puncte de curgere si de aprindere foarte bune. FS-ul este formula noua pe baza de GTL, care asigura stabilitate mai buna in timp si are un pachet de aditivi foarte bun. Una peste alta, pare alegerea ideala pentru cei care mine ca nu depasesc 10-15k km pe an. Trackday doar o data si m-am linistit Sa schimbi busonul la fiecare revizie. La al meu am vazut acum ca o-ring-l era cam larg si avea doar vreo 8-9k km. Apropo, exista cheie speciala @Muale: nu avea cine sa-si dea seama. In urma cu 2 ani "s-a produs" CIV-ul, de atunci nu s-a mai uitat nimeni in el/ea
    1 point
  15. Multumesc! Da, mi-a facut cu ochiul si l-am testat. Nu mi-a placut. E mai lenes, mai greu, mai zgomotos la viteze mari din cauza ca lipseste rama la geamuri, consuma mai mult, portbagaj mai mic, spatiu interior mai mic si pret mai mare.
    1 point
  16. Uuuuu! Nice! Sa o folosesti sanatos si bucuros multi ani si km de acum inainte! #followthetopic
    1 point
  17. Salut, 312mm sunt si pentru varianta 170 TDI.
    1 point
  18. @bughy89 ai dreptate musiu, am verificat sursa mea si... se pare ca nu e char atat de incredere precum credeam.
    1 point
  19. este logic sa pui ce mai ai disponibil pe brandul de unde ai cel mai mare profit si sa aloci resursele la perla coroanei
    1 point
  20. Pt pete recomand solutie de scos bitum , merge si pe jante. Janta pare lovita de piatra. O poti puncta cu vopsea de retus.
    1 point
  21. Aseara am terminat cu fetele de usi de pe spate si m-am apucat de cele de pe fata. Am izolat si fetele metalice de pe usi si le-am facut sa nu mai traca apa prin ele. Am folosit silicon. Sper sa le mai pot dezlipi alta data cand voi avea treaba acolo . Si numa bine ca azi noapte a plouat si am gasit dimineata chederele uscate! Yeyyyyy! Oricum, s-a instalat linistea in masina. A intinerit cam cu 10 ani referitor la zgomotul produs de fetele de usi si alte plastice. Mai am si tetiera sa o fac sa nu mai vibreze si sa termin cu hayonul. Dupa asta, masina e pregatita pentru inca cativa ani de stat la mine. Apropos: tot aveam impresia ca imi bate ceva pe la suspensie. Aseara dupa ce am terminat cu fetele de usi, nu-mi venea sa cred ca masina nu are nimic. Si gata, promit sa ma opresc aici Drumuri bune!
    1 point
  22. Nu. Are sunete separate fata/spate cu posibilitate de reglaj individual. Sunetul pentru față chiar e presetat din fabrica mai tare fata de cel din spate. Asa spune manualul...
    1 point
  23. @cicad eu m-as orienta catre o alta masina tot cu motor pe benzina. E plina piata de SUV-uri. Eu nu mi-as lua motorina si nu as recomanda cuiva sa o faca.
    1 point
  24. Pioner clar nu sunt, nebun... nu zic nu Am incercat sa prezint masina cat mai corect pentru cei care planuiesc sa cumpere sau sunt doar curiosi cum e viata fara benzina. La fel ca orice altceva, e si cu bune si cu rele. Conteaza cat de mult iti plac alea bune si cat te deranjeaza relele...
    1 point
  25. Ma gandesc ca ai asteptari mai mari de la Canton, de aceea incerci sa redai la calitatea maxima. Si eu eram la fel de nerabdator, dar trebuie sa il lasi un timp sa se mai "aseze". Acum, pentru mine cel putin, cu spotify la extreme quality (320kbps) se aude foarte bine, cu putine ajustari. Ma abtin de un an sa nu imi iau acele capacele, din motive evidente...e din ce in ce mai greu..
    1 point
  26. Si ca tot am avut date jos fetele de usi de pe spate, am izolat toate zonele de atingere a fetei de usa cu restul usii, pentru a elimina scartaitul. Pus banda textila pufoasa de la TESA pe fata de usa: Pus banda textila pufoasa de la TESA pe usa: Si gata...poti trage de fata de usa, sa te apesi pe ea, sa misti de ea - nu se mai aude nimic. Abia astept sa fac asta si la usile fata, sa scap si acolo de pocnituri si alte scartaieli in timpul mersului pe drumuri de tara/cu fisuri sau taieturi in asfalt Drumuri bune!
    1 point
  27. nu cererea este problema asta este galusca oferita clientilor sa dea bine , au probleme cu furnizorii de subansambluri datorita faptului ca au incercat renegocierea unor contracte pentru a mai acoperi din gaurile provocate de dieselgate iar cativa furnizori decat sa accepte au spus pas iar astfel au ramas descoperiti
    1 point
  28. la 3mAh o sa-ti ia vreo luna sa-l incarci, daca scoti acel m de acolo, este altceva.
    1 point
  29. bai de cand naiba esti mod? naspa, nu mai poate omul sa iti dea o sagetica o inimioara, ceva mergea pe topicul asta...
    1 point
  30. Salut, Daca tot am avut treaba la service saptamana trecuta am zis sa nu ma intorc cu mana goala ... Un interior cu accente sportive care ramane confortabil. Volanul e foarte foarte fumos si sta perfect in maini. Scaunele au sustinere laterala buna dar sunt moi pt confort. Si nu obtureaza foarte mult vederea celor din spate, ceea ce pt niste scaune tip scoica e chiar un mare plus.
    1 point
  31. Salut! Din ce stiu eu ABL-ul nu are AC de fabrica, probabil este ceva adaptat, asa ca nu vad cum te putem ajuta cu informatii atata timp cat sunt improvizatii, modificari ulterioare
    1 point
  32. Asa este! Am incercat cu 0.2 pentru ca am crezut ca e mai noua dar de pare ca nu, am discutat si cu cineva de la Waze Romania si mi-a spus ca doar versiunea asta merge (beta) si ca vor lansa in curand una in appstore. Waze l-am instalat peste aplicatia existenta si nu am avut probleme cu pierderi pe cont sau alte chestii. La prima conectare a fost mai greu dar apoi se conecteaza imediat si merge perfect- chiar si pe comanda vocala din butonul de pe volan
    1 point
  33. Salutare Astazi am reusit sa folosesc Waze-ul pe masina folosind android auto. Daca doriti sa il aveti si voi pe masina tot ce trebuie sa faceti e sa instalati versiunea de Waze 4.24.0.113 pe care o gasiti pe apkmirror. Dupa ce o instalati va duceti frumos la masina, conectati telefonul prin usb la android auto si cand apasati pe butonul care va duce la navigatie trebuie sa va apara o sageata. Apasati pe ea si selectati Waze. Eu am incercat pe un S6 Edge .
    1 point
  34. Baia mare - Viena, a fost ploaie și cod galben de vânt, am făcut febră de la ținut volanul sa nu sufle cotetul de carton de pe autostrada. Partea anosta a fost că din 660 km sunt vreo 550km de autobanda, foarte plictisitoare. Ținând cont de cele 150kg de bagaje, vânt din față și jante pe 18 eu sunt declarat mulțumit de reușită.
    0 points
  35. O surpriza neplacuta descoperita ieri cand am pus rotile de vara
    0 points
  36. Ca fost proprietar de Prius si actual de Yaris HSD, hybridele de la Toyota consuma 5-6 in oras, vara si 6-8, iarna.. Extraurban si mai multe, daca mergi mai tare. Consumurile din brosuri, sunt basme. Pana nu apar noile modele de hybride de la Toyota, doar fiabilitatea a ramas #1, ca performantele sunt cam slabe...
    -1 points
  37. Daca vrei sa nu cocalaresti 0%. Investesti bani si scazi valoarea masinii in acelasi timp.
    -1 points
  38. Sper sa va placa. 1.0 l pe o masina de dimensiunile astea este ciudat. Cu siguranta nu consumul va fi ceea ce o va recomanda. Spun asta din experienta proprie cu motor de 1l pe o masina cu dimensiuni mult mai mici. Cateva poze cu ce e sub capota ar fi interesante.
    -1 points
  39. Ai un golf 4 la " picioare" arata bine, te ai gândit vreodată la alta culoare?
    -1 points
  40. https://www.emag.ro/ulei-motor-motul-specific-504-00-507-00-5w30-5l-3374650018812/pd/DDVFZBBBM/ https://www.emag.ro/ulei-motor-motul-8100-x-clean-5w30-5l-mot-8100x-clean-5l/pd/DVH12MBBM/ Salutare, care este mai potrivit pentru 1.9 BLS? Multumesc
    -2 points
  41. E cam scumpa ...dotarile cam lipsesc de pe ea !!!
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!