Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.04.2018 în toate secţiunile

  1. Niste poze de azi. Trebuie sa ma credeti pe cuvant ca si la interior e la fel ca la exterior Cred ca cea mai misto varianta e asta cu ozonizare... pt ca ramane masina fara niciun miros, neutra. Toate solutiile de pana acum fie ca acasa sau la reprezentanta nici nu curatau bine si doar parfumau jegul.
    4 points
  2. Back in business Azi am reusit...cred...sper...sa inchei episodul joaca la piscina M-am trezit dis de dimineata si m-am apucat de treaba... Era deja demontata...a mai trebuit sa rezolv pe unde intra apa si sa montez totul la loc... Am inceput cu spatele..ca deh..era mai simplu si stiam mai bine ce am de facut... Dupa care m-am apucat pe fata.... Presa...ieftina si universala cum a fost...m-a ajutat enorm...au iesit foarte greu stergatoarele... Daca tot eram cu ansamblul jos i-am facut si lui o revizie corespunzatoare... Este de necrezut ce forta poate avea motorasul...un brat era cam gripat...nu mergea miscat la mana si totusi stergatoare functionau... Pe fata situatia era cam tragica... Lupo_bv avea dreptate...scurgerile erau infundate...s-a facut piscina acolo si apa s-a dus si ea pe unde a putut... Am curatat bine acolo...am facut upgrade la garnitura originala...si gata... Drumuri Bune
    3 points
  3. @b97dmt nu stiu de ce anume a fost lovita dar este in adancime. Multumesc pentru pont. Astazi am scos-o la o plimbare.
    3 points
  4. Astazi mi-am pus singurel rotile de vara, fiindcă asa obisnuiesc, si am montat si aparatorile de noroi. Nu e mare treaba. Initial nu prea vroiam sa dau cele cateva gauri necesare, dar m-am decis sa montez totul ca la carte. Gauri sunt de dat doar in plastic/PVC si capitonaj contra-aripa. Se monteaza pe suruburile existente plus niste dibluri din plastic si inca ceva suruburi extra doar la cele din fata. Aparatorile au si un dublu adeziv pre-aplicat insa ma indoiesc ca face mare lucru la cum l-am vazut la montaj. La final sunt multumit de cum a iesit. Sunt de acolo. Chiar imi place mai mult cum arata acum. Legat de trecerea de la iarna la vara si de la 17-18, diferenta o simt imediat in directie, pe suspensie nu prea. Se simte la fel de confortabil deocamdata. On a side note, am observat facand montajul, ca pe una din evacuarile de esapament exista un obturator (electronic cred) de tip fluture care am inteles ca inchide o evacuare cand nu e nevoie de flow mare si am ca ar regla si ceva back pressure pt motor. Interesant sa mai afli chestii. Mai jos niste poze:
    3 points
  5. 1K0611764L .Si daca nu te gandesti la siguranta ta cand faci o astfel de interventie la franele masinii,poate te gandesti la siguranta celorlalti.Nu degeaba dupa orice interventie la sistemul de franare trebuie facut testul pe standul de frana.Daca erai mecanic intr-un service care respecta standarde ,pentru acest gen de greseala pe care ai facut-o iti cautai alt loc de munca instantaneu.
    2 points
  6. Salutare, dupa cateva luni mi-am facut curaj si am decis sa fac si eu o prezentare a masinii. E in posesia mea de aproape 4 luni, luata cu 115.000, in prezent aproape 120.000, an de fabricatie aprilie 2012. Cateva detalii: motor 1.6 tdi 90 cp computer de bord maxi dot dubluclimatronic rcd 330 plus oglinzi electrice si incalzite jante aliaj 16 esp geamuri electice fata si spate interior textil crem Planuri de viitor... sunt multe, dar cel mai mult as vrea sa iau niste boxe pe spate, faruri si stopuri cu led si un eleron. Momentan am schimbat rcd 300 cu care a venit cu 330 plus. Initial visam la kit rline, volan gti dar m-am gandit mai bine si nu cred ca merita o investitie asa mare .
    1 point
  7. Salutare colegi, De trei zile sunt proaspat conducator de VW Golf VII. Este vorba de masina de serviciu care a intrat in posesia mea joi si pe care am gasit-o dupa indelungi cautari pentru ca trebuia sa se incadreze in anumite cerinte. Fabricata in 02.2015, motor 1,6 TDI 110 cai, 5 trepte, echipare Comfortline cred eu cu cateva optionale in plus. Masina a fost achizitionata de la dealerul Avia Motors Pantelimon (Das Welt - auto rulate) are 55500 de km in bord, cartea service este completa si mai are inca garantie pana in 2019. Dupa 400 de km parcursi pot spune ca e foarte placut sa conduci un Golf de generatia a VIIa, singurele lucruri care imi lipsesc de pe ea si mi-ar fi utile sunt comenzile de pe volan si senzorii de ploaie. *cum pot adauga mai multe poze? forumul imi permite doar 4 mb.
    1 point
  8. Va multumesc, nu stiu de ce nu le face miniaturi dar...ma rog, e ok si asa. Farurile sunt cu bi-xenon si pot spune ca sunt fascinat atat de aspectul lor, felul in care se regleaza la pornirea motorului cat si de eficienta lor pe timp de noapte. Cel mai probabil masina va ramane la mine dupa trei ani de utilizare deci nu ma deranjeaza sa mai adaug niste retrofituri care mi-ar face viata mai usoara. Mai sus am strecurat o mica greseala, ma refeream la senzorii de parcare care chiar mi se par foarte utili. Urmeaza sa achizitionez un set de jante de aliaj pentru sezonul de vara si ma gandeam sa optez pentru niste jante originale pe 16".
    1 point
  9. 1 point
  10. Gresit, farurile masinilor din anglia au altfel oglinda si nu pot fi doar reglate.
    1 point
  11. Acolo ai pocnituri de metal...vezi timoneria sa nu fie gripata si sa fortezi la schimbare si pocneste.Nu pune vaselina siliconica ca o sa curga la temperatura(testat) si nu rezista vara.Ceva de efect ar fi cele 4 tije noi si inele de etansare iar ca vaselina eu am dat cu albastra de aia pentru rulmenti pe baza de litiu si nu curge(pe la 180 de grade ar incepe sa planga) asta dupa ce am incercat si cu de aia de frane si aia a curs.Normal ar fi vaselina originala ala de 50 de euro pe baza de poliuretan dar cine isi permite?Desfaci si mansonul de la schimbator si acolo poti pune vaselina siliconica fara probleme dar se , sterge in timp si trebuie perpetuat procedeul la un anumit interval de timp asta ca sa ''alunece'' schimbatorul lin.
    1 point
  12. Eu am dat 21000 si am primit continental, nu cred ca are legatura cu pretul masinii
    1 point
  13. Sunt f proaste.. Daca e in garantie si se mai aprinde martorul-mergi peste ei.
    1 point
  14. Possible Causes Exhaust Gas Recirculation (EGR) Flow restricted/clogged Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve stuck closed/leaking/faulty Wiring and/or Connector(s) from/to Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve faulty Exhaust Gas Recirculation (EGR) System faulty Daca EGR este AM....pregateste-te sa-l schimbi.
    1 point
  15. Revin cu feedback. Am pus Motul X-Clean vara trecuta si dupa ~6000km nivelul e la fel pe joja. Imi place si cum suna motorul la pornire si in sarcina, per total un ulei bun. Comparativ, Castrolul Magnatec s-a dus in 10k km (un an) de la nivelul maxim pe joja pana aproape de minim.
    1 point
  16. Off topic: Pai e normal sa spuna asta.... are tot interesul..... firma repectiva asta are ca obiect de activitate ..... vinde ulei auto. Daca toti ar schimba uleiul la 30 mii km rulaj, firmei respective i-ar scadea profitul/cifra de afaceri cu 50%.-pe segmentul de uleiuri LL. Nu ei trebuie sa garanteze ci, producatorul autoturismului.
    1 point
  17. ~133000. Am montat footwell lights, am schimbat distribuția la 132000, iar în aprilie urmează ambreiajul.
    1 point
  18. OT: ar trebui sa incapa. Ptr.asta e spatiul respectiv. Sau...ai tu o carte mai mare, un roman ?
    1 point
  19. PAi fara substanta de contrast nu stiu cum ai putea determina pe unde pierzi.
    1 point
  20. Scuzati mizeria dar din pacate nu tot ce mi-am propus s-a realizat din cauza lui G28. Asa ca am pus doar jantele cu cauciucuri de vara si am schimbat g28. Baita s-a amanat
    1 point
  21. @Rave si ma gandesc ca o sa ajungeti 200.000 de nebuni care isi baga masinile in priza in fiecare seara (o data la 3 seri) si o sa vedem artficii din punctele de transformare
    1 point
  22. @Rave acum 3 ierni am ajuns intr-un oras din nord, cu munca si cum ma plimbam eu asa linistit seara, pe... racoare, vad luminile unui ozn... era un i8. Zic, uite un nebun; si inca unu si... inca unu cred ca in seara aia, in 2 km am vazut cam 50-60 de electrice/hibride (i3, leaf si cateva tesle). Seara urmatoare am plecat iarasi la vanatoare de electrice. Ajung intr-o parcare, un P90D statea la incarcat; parcarea era in spic si avea vreo 6 locuri. Toate 6 erau ocupate de o tesla . 3 minute de mers pe jos, alte cateva erau la incarcat pe strada in fata unei cladiri (ca in poza de mai jos): Seara se vad muult mai frumos Azi (de joi si pana luni) e vacanta de Paste si... cam toate masinile au parasit orasul asa ca nu prea am avut ce poza Concluzia: comparand cu ce vad eu aici legat de facilitati (chargere la tot pasul, ecobonusul, taxa 0, taxa la intrarea in oras pentru cei cu motoare cu ardere interna, electricitate la pret de nimic) si ce exista azi in .ro (bucuresti) esti si pionier si nebun
    1 point
  23. Si ca tot am avut date jos fetele de usi de pe spate, am izolat toate zonele de atingere a fetei de usa cu restul usii, pentru a elimina scartaitul. Pus banda textila pufoasa de la TESA pe fata de usa: Pus banda textila pufoasa de la TESA pe usa: Si gata...poti trage de fata de usa, sa te apesi pe ea, sa misti de ea - nu se mai aude nimic. Abia astept sa fac asta si la usile fata, sa scap si acolo de pocnituri si alte scartaieli in timpul mersului pe drumuri de tara/cu fisuri sau taieturi in asfalt Drumuri bune!
    1 point
  24. Aceasta pagina duce lipsa de poze cu jucarii. Masina e murdara dar... #meh Si o poza mai clara cu senzorii din parbriz. Cei din stanga sunt de la frana automata, in dreapta este cel de lumina/ploaie.
    1 point
  25. Eu am 40.000 de km cu un VRs 3 benzina destul de alergat și n a mâncat gram de ulei . Mai am un 2.0 benzina de la concurență alergat și ăla și la fel , fără gram de ulei consumat . Schimb uleiul la 10.000 ai NU pun Castrol !
    1 point
  26. Salut. Daca este JPJ, da, acela este codul. cod ulei - G052182A2 cod filtru - 02E305051C
    1 point
  27. Nimeni nu asteapta pentru pretul din 2017 si o revizie, a si zis ca nu a gasit nimic NOU la aceeasi bani care sa'i indeplineasca toate necesitatile. Pentru cineva care cumpara masina noua sa o tina multi ani, e important sa pui pe ea cam tot ce'ti doresti si atunci s'ar putea sa vezi ca nu ai prea multe optiuni. Similar cu posibilitatile de configurare la Ateca ar mai fi doar Tiguan si Q3/Q5, insa pana si VW sare cu 3-4k peste pretul Atecai, de Audi nu mai zic
    1 point
  28. Buna ziua, Astazi vreau sa va impartasesc din experienta pe care am trait-o. De o bucata buna de timp am observat ca randamentul aerului conditionat la masina din semnatura s-a redus puternic. Practic aveam ceva "rece" dupa cca. 15 minute de mers si acela era furnizat cu intermitente, alternand cateodata si aer cald prin duzele de habitaclu. Ca urmare m-am deplasat la un service de marca din zona "targului de masini" din apropierea Sucevei, pentru a face o verificare. Aici au concluzionat ca instalatia nu are pierderi, dar este "obosit" compresorul si necesita inlocuire, toata operatiunea avand un cost de cca. 2000 de lei!!! Am ramas stupefiat stiind ca masina nu are nici un zgomot suspect si cu cateva luni inainte AC-ul functiona foarte bine. In momentul in care erau cuplate furtunele aparatului de umplere si verificare AC la masina am observat in schimb ca presiunea pe racordul albastru Low Pressure este prea mare si am hotarat sa studiez acest lucru. Mai mult service-ul mi-a comunicat ca ei nu repara compresoare ci doar le inlocuiesc....cu alte cuvinte o cheltuiala mai mica pentru client nu este avantajos pentru ei si in consecinta nici nu-si bat capul cu reparatii. Intors acasa am citit si studiat tot ce se poate pe internet si am descoperit urmatorul link care mi-a dat o mare speranta ca as putea rezolva mult mai ieftin problema. Vinovata de problema era conform filmuletului electrovalva (supapa regulatoare) de pe compresor. Dupa aceasta cu o oglinjoara mica lipita cu adeziv pe o bucata de sarma mai groasa am putut identifica tipul compresorului ca fiind Sanden 5N0820803C - PXE14 si am gasit la un magazin de piese auto din zona supapa corespunzatoare ca fiind Thermotec KTT060037, pe care am cumparat-o la pretul de 161 de lei, asumandu-mi riscul sa dau banii degeaba, dar existand si posibilitatea sa repar problema cu bani foarte putini. Problema a aparut dupa asta, de fapt, in gasirea unui service care sa faca operatiunea, doarece nu o poti face singur acasa pentru ca nu poti scoate freonul din instalatie in conditii de siguranta. Majoritatea service-urilor ma refuzau pe motiv ca ei nu repara compresoare, fapt ce mi-a indus banuiala ca exista o intelegere intre acestia sau intre acestia si furnizorii de piese tocmai in ideea de a stoarce cat mai multi bani de la clienti. In fine dupa indelungi cautari am gasit un service care pe raspunderea mea u facut operatiunea, care a durat maxim o ora cu tot cu golire si reumplere freon si dupa care aveam un "frig" in masina de-ti clantaneau dintii. Toata operatiunea a costat 180 de lei. Vreau sa va spun ca fata de filmulet la compresorul meu nu a fost nevoie de scoaterea si a aparatorii de noroi de la roata si a demontarii curelei de accesorii. S- a scos doar scutul de plastic, siguranta elastica de la supapa si supapa cu pricina. Sper ca postarea mea sa fie de ajutor la cei cu aer conditionat fara randament. O zi buna.
    1 point
  29. Cu tratamentul anti zgomot sunt de acord...cu upgrade la 312...nu prea...nu o sa simti cine stie ce diferenta....daca tot schimbi treci de pragul 330mm...
    1 point
  30. Tocmai ca din ce spun utilizatorii acolo sunt mai slabe ca perfomante. La zgomotul de rulare sunt mai bune si la confort, dar cine vrea asta se poate uita la Efficient Grip Performance de la Godyear. Eu am avut Asymm2 si ce am citit acolo m-a facut sa ma razgandesc. "In conclusion: if you have already ordered these tyres, no worries, they are pretty good. But if you're still browsing, get the Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 tyres; slightly "harder" and less comfortable, but more grip and much more feedback." "On the other hand with asymmetric 3's i get a lot more wheel spin so i would definitely not buy them again and I'd stick to tglhe previous ones." "Paid premium for these. Rather disappointed as it isn't a big improvement over the old ones" etc. Plus locul 5 http://www.autoexpress.co.uk/accessories-tyres/91864/goodyear-eagle-f1-asymmetric-3-review Am trecut prin Bridgestone Potenza RE050A (225/45 R17 si 225/40 R18), Michelin PS3 (225/40 R18), Hankook S1 Evo2 k117 (225/45 R17) si Goodyear Asymm2 (225/45 R17 si 225/40 R18) si dupa parerea mea cele mai bune au fost Goodyear. Din pacate le inlocuiesc pt ca au facut 3 ani si am si o anvelopa taiata.
    1 point
  31. ~50k km. Toate merg struna
    1 point
  32. ...si mai este un detaliu: e mult mai simplu sa-ti schimbi jantele la masina decat sa-ti pui xenon dupa ce ai cumparat-o.
    1 point
  33. O surpriza neplacuta descoperita ieri cand am pus rotile de vara
    0 points
  34. @Doc Morelli am reusit un drive test cu 1.5 TSI in oras, printr-o zona destul de libera. Este o placere sa-l conduci, se simte diferenta fata de 1.0. Din pacate bugetul meu si zgarcenia PBN, nu ma lasa sa iau acel motor. Asa ca am facut comanda pentru o octavia 1.0 TSI, varianta de echipare style cu livrare din stoc. Multumesc colegilor pentru sfaturi si gandurile bune!
    0 points
  35. Cu cat incarci o baterie cu un curent mai mare decat este prescrisa din fabrica, cu atat ii micsorezi durata de viata. Incearca sa incarci un telefon gen Samsung cu un incarcator de 3mAh in loc de incarcatorul original de 1.5-2mAh sa vezi cat te tine bateria.
    -1 points
  36. @andreii_george farurile de la masinile cu "volan in torpedou" sunt reglate diferit. Atat. Orice service cat de cat spalat ar trebui sa aibe instalatie de reglare a farurilor
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!