Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.03.2018 în toate secţiunile
-
Salutare tuturor, Am decis ca este timpul sa imi prezint "polonicul" achizitionat anul trecut prin luna noiembrie din Romania . Masina un cauza: Volkswagen Polo; Motor :1.8 turbo BJX; Putere : 150 HP/ 111kW, Cuplu : 220NM. Culoare : Negru Pachet : GTI(praguri, bara fata/spate,emblema bla bla). Dotari : Oglinzi electrie/incalzite, geamuri electrice fata/spate, climatronic, scaune sport (GTI edition- cele in "carouri"), jante 16" GTI(nu cunosc denumirea lor ) Despre masina: Ca un scurt istoric este achizitionata din Romania-Bucuresti de la unic proprietar. Este cumparata de noua din tara (Porsche Bucuresti in anul 2007). Are 127.000 de km acum(a fost achizitionata pe la 124.500k. Isoric complet Porsche Romania. Defecte/Imperfectiuni : Anii si-au spus cuvantul asupra vopselei ce imbraca caroseria (cred ca o sa ase vada in poza)- are 2 julituri pe capota de la o sticla de sampanie aruncata de un petrecaret de revelion de la etajul 10 . Jantele sunt julite - trebuiec sablate si vopsite.Farul din stanga este matuit - urmeaza polish + folie. Stergator luneta - rupt/spart (motorasul functioneaza insa nu face cercul complet - mai degraba sterge invers.. pe usa de la portbagaj).Are si un "carlig" spate destul de lung - nu este din fabrica este pus de vechiul proprietar. Emblema GTI de pe grila frontala urmeaza sa fie schimbata cu alta la fel cu toate literele Cea actuala are lipsa litera " i " (GT..). Mecanic sa bine necesita schimabat termostatul pentru ca nu mentine cand sunt sub 5 grade temperatura la 90 .. mai exact cand depasesc 70km/h scade temperatura pana aproape de 65/70 (se aplica si in cazul pornirii climei).Am schimbat un senzor de temperatura de cand a achizitionat masina. Per total e o masina buna, am decis sa o achizitionez deoarece cunosc acest motor si stiu ca este emblematic, daca nu exceptional in materie de fiabilitate/potential. Pret achiziie : 4600 EUR. Numar de inmatriculare : B06RIP(OLD) -> New : B305VAG Sper ca nu v-am plictisit las mai jos niste poze!2 points
-
Astazi mi-am pus singurel rotile de vara, fiindcă asa obisnuiesc, si am montat si aparatorile de noroi. Nu e mare treaba. Initial nu prea vroiam sa dau cele cateva gauri necesare, dar m-am decis sa montez totul ca la carte. Gauri sunt de dat doar in plastic/PVC si capitonaj contra-aripa. Se monteaza pe suruburile existente plus niste dibluri din plastic si inca ceva suruburi extra doar la cele din fata. Aparatorile au si un dublu adeziv pre-aplicat insa ma indoiesc ca face mare lucru la cum l-am vazut la montaj. La final sunt multumit de cum a iesit. Sunt de acolo. Chiar imi place mai mult cum arata acum. Legat de trecerea de la iarna la vara si de la 17-18, diferenta o simt imediat in directie, pe suspensie nu prea. Se simte la fel de confortabil deocamdata. On a side note, am observat facand montajul, ca pe una din evacuarile de esapament exista un obturator (electronic cred) de tip fluture care am inteles ca inchide o evacuare cand nu e nevoie de flow mare si am ca ar regla si ceva back pressure pt motor. Interesant sa mai afli chestii. Mai jos niste poze:2 points
-
2 points
-
Atunci suntem din ce in ce mai multi si in Bucuresti ca azi am vazut, in 15 minute, un Smart ForTwo Electric Drive, un Zoe si o Kia Soul EV Se misca lucrurile si la noi, incet incet2 points
-
Ieri s-a facut intuneric dupa ce am spalat masina si nu am avut cum sa ii fac o inspectie vizuala. Am reusit acum de dimineata. Pe usile fata stanga si dreapta sunt multe puncte maro, parca ar fi de rugina. Nu-mi dau seama de unde ar fi. In prima faza, cu un servetel umed se curata dar cred ca mai bine incerc cu o carpa moale si un pic de polish. Pe jante adera praful rezultat de la uzura placutelor si se transforma in puncte negre ce se curata destul de greu. Trebuie sa cumpar niste solutii profi pentru curatarea lor ca in baza spalatoriilor ajung sa se faca urate.2 points
-
2 points
-
nu cererea este problema asta este galusca oferita clientilor sa dea bine , au probleme cu furnizorii de subansambluri datorita faptului ca au incercat renegocierea unor contracte pentru a mai acoperi din gaurile provocate de dieselgate iar cativa furnizori decat sa accepte au spus pas iar astfel au ramas descoperiti2 points
-
2 points
-
Si nici nu a inceput weekend-ul ? De Canton inca nu sunt satisfacut..trebuie sa ma mai joc la reglaje. Flac-urile nu le citeste ? mi-am imprumutat temporar cardul sd din Jetta unde aveam diverse si se pare ca acest format nu-i place desi in manual e si el mentionat. Trebuie sa mai descopar de ce uneori e in a 6 a la 1300 turatii iar alteori se tureaza in a 3 a pana la 2500 si nu trece in treapta superioara... Lane Assist chiar functioneaza cand sunt marcaje. Aleator chiar si cu marcaj doar central insa corecteaza doar pe stanga...daca deviaza spre margine ajungi in sant. De asemenea e putin derutata cand exista ambele marcaje dar banda e prea ingusta ( e precizat deja in manual ca trebuie sa aiba o anumita latime minima deci e normal) Tetierele de la sleep pack sunt interesante dar ma asteptam sa fie mai ferme cand sunt rabatate.2 points
-
la 3mAh o sa-ti ia vreo luna sa-l incarci, daca scoti acel m de acolo, este altceva.2 points
-
New bear in town ? Să îl prezint: Style 2.0 TDI 190 CP DSG 4x4 cu ceva Dotari optionale: Adaptive Cruise Control 210 km/h si Front Assistant, Anvelope "self sealing", Area View si pachet LED exterior, Bare longitudinale plafon de culoare argintie, Carlig remorcare rabatabil cu adaptor, Cheie suplimentara cu telecomanda, DAB - receptie audio digitala, Detectare oboseala sofer, Driving Mode Selection si functie Offroad, Duze stropitoare parbriz incalzite, Elemente suplimentare protectie sasiu, Family Pack, Incalzire stationara cu telecomanda, Intelligent Light Assistant, Jante aliaj usor Elbrus 7J x 18", KESSY - sistem access keyless si sistem de alarma cu monitorizarea habitaclului, Lane assistant si Blind spot detection, Parbriz incalzit si senzor de ploaie, Parking Assistant, Pedalier sport, Pregatire telefon Premium cu Bluetooth Phonebox si modul SIM cu hotspot WLAN, Priza 230 V si USB in consola mediana spate, Roata de rezerva de dimensiuni reduse, Sistem de navigatie Columbus si functie Smartlink, Sistem rabatare bancheta spate din portbagaj, SKODA Connect Care Connect Infotainment Online, Sound System Canton, Sleep Pack, Tapiterie textil / piele, Travel assistant si traffic sign recognition, Volan incalzit multifunctional imbracat in piele cu padele DSG, Z Set covorase cauciuc....si cam atat pentru moment. A primit ulterior ca accesorii prezoanele antifurt, aparatorile de noroi fata/spate, protectia de cauciuc tunel median si un card sdxc de 64 GB ? ... si sa nu uit brelocul Kodiaq.1 point
-
~133000. Am montat footwell lights, am schimbat distribuția la 132000, iar în aprilie urmează ambreiajul.1 point
-
Nu ma pot edifica 100% dar face diferenta fata/spate in functie de obstacol....pare ca se aude pe stanga spate intrucat difuzoarele de pe acea parte sunt mai aproape de urechea soferului.1 point
-
Mama si cat m-am chinuit si eu cu mizeria aia de plasa. Thanks, @Marius82, will try. Pe lateral chiar e utila. Eu am prins-o pe cea din spate de suportul de sub rulou, sta foarte bine agatata si acolo.1 point
-
Multumesc @Bebeee, voi cauta si comanda. Deocamdata m-am descurcat cu ce am in dotare dar am facut scurta la mana. Nu stiu cat de bine se vad punctele ca nu prea ma ajuta telefonul. Asta este mizeria de pe jante ce nu s-a indepartat la spalatorie. Si prima bucurie A fost lucru manual dar am scos-o la lumina.1 point
-
Pioner clar nu sunt, nebun... nu zic nu Am incercat sa prezint masina cat mai corect pentru cei care planuiesc sa cumpere sau sunt doar curiosi cum e viata fara benzina. La fel ca orice altceva, e si cu bune si cu rele. Conteaza cat de mult iti plac alea bune si cat te deranjeaza relele...1 point
-
1 point
-
Ma gandesc ca ai asteptari mai mari de la Canton, de aceea incerci sa redai la calitatea maxima. Si eu eram la fel de nerabdator, dar trebuie sa il lasi un timp sa se mai "aseze". Acum, pentru mine cel putin, cu spotify la extreme quality (320kbps) se aude foarte bine, cu putine ajustari. Ma abtin de un an sa nu imi iau acele capacele, din motive evidente...e din ce in ce mai greu..1 point
-
Si ca tot am avut date jos fetele de usi de pe spate, am izolat toate zonele de atingere a fetei de usa cu restul usii, pentru a elimina scartaitul. Pus banda textila pufoasa de la TESA pe fata de usa: Pus banda textila pufoasa de la TESA pe usa: Si gata...poti trage de fata de usa, sa te apesi pe ea, sa misti de ea - nu se mai aude nimic. Abia astept sa fac asta si la usile fata, sa scap si acolo de pocnituri si alte scartaieli in timpul mersului pe drumuri de tara/cu fisuri sau taieturi in asfalt Drumuri bune!1 point
-
Verifica cum sunt facute flac-urile, ma refer la bitrate si frecventa, sa corespunda cu ce stie el. Daca nu sunt la 48khz si, nu mai stiu ce bitrate stie, n-o sa le vada.1 point
-
Felicitari pentru “ursulet”! Eu am Bolero din 05.2017 si citeste flacuri, e ceva dubios la mijloc.1 point
-
1 point
-
Si au sosit jantele. maine le incaltam cu cauciucuri de vara. Sper sa nu mai ninga de acum. Cablajul de la dsp era ... de fapt nu era.Desi omul se laudase ca s-a chinuit mult timp sa il dea jos de pe masina era ciopartit si incomplet. Asa ca m-am documentat , am vazut ce trebuie si cred ca o sa il confectionez eu ( 5 mufe : 1J0962623 ; 1J0962624 ; 4A0972643 ; 4A0972643B ; iso mama niste pini si cabluri ) Mai am nevoie de suportul amplificatorului din portbagaj : 1J6035493A Incet , incet se apropie de final proiectul.1 point
-
Tocmai ce am facut eu revizia - schimb ulei + filtru - la Autec Craiova. Total 405.53 lei. Din cate imi aduc aminte cealalta, cu schimbul de filtre este in jur de 350 de lei.1 point
-
1 point
-
Adrian, Eu zic ca iti faci probleme absolut degeaba. Daca ai senzori pe spate, sunt suficienti. Personal mi se par mai utili niste senzori decat o camera ptr ca ei bipaie imediat ce simt obstacolul si te atentioneaza, chiar si cand dormi pe tine. O camera iti este utila doar daca te uiti la ea...degeaba filmeaza un stalp din parcare daca tu nu te uiti pe camera sa vezi stalplul. Personal cochetez mai bine cu senzorii decat cu camera de mers inapoi. Insa, daca chiar ti se pare utila, se poate monta si aftermarket, dar sa stii iti schimba interiorul masinii.1 point
-
1 point
-
Era o gluma retrofit-ul, logic. Pe langa problemele legate de baterie, care nu sunt totusi atat de mari pe cat crezi, sunt de luat in calcul cele legate de management-ul electronic al incarcarii. Masina nu incarca cu acelasi amperaj de la inceput la sfarsit si trebuie sa stie cat are bateria, cat curent vine, cand trebuie sa faca switch-ul bla, bla... In schimb bateria de e-Up! nu ma astept sa fie radical diferita de cea de e-Golf. Desi acesta din urma are pompa de caldura, racirea se face pe aer, adica practic nu are racire, alternativa fiind pe apa la masinile mai scumpe. Asta inseamna ca ar trebui ca ambele baterii sa se incalzeasca, si sa se raceasca, la fel de tare la acelasi nivel de incarcare. Deci, teoretic, ar trebui sa mearga un incarcator de 7,2 kWh si pe e-Up! Practic, insa, problemele de management si ecu-uri si garantia fac lucrul asta imposibil... Pentru sanatatea bateriei alte chestii sunt mai utile pentru ca nu se poate depasi nivelul de incarcare stabilit din fabrica in niciun fel. Masina ori incarca la maxim 3,6 kWh AC ori la 50 kWh DC, altceva pur si simplu nu e posibil. Evitarea sa ajunga vreodata bateria la 0%, limitarea pe cat posibil a incarcarilor pana la 100%, desi asta nu e atat de grav ca a lasa bateria sa “moara” la 0%, mersul “normal” pentru ca acceleratiile maxime duc la degradarea bateriei ( Tesla da si warning cand e activat Ludicrous mode) sunt la fel de, daca nu mai, importante si mai usor de controlat. Desi si producatorii controleaza singuri lucrul asta. Lasat de capul lui, motorul electric de pe e-Up! ar putea accelera la fel de tare de la 0-50km/h si la 50-100km/h si ar putea depasi limita electronica de 130 km/h dar el este limitat tocmai pentru a proteja bateria. Asa ca, daca masina se foloseste normal, nu sunt motive mari de panica. Normal insemnand si sa accelerezi tare, si sa incarci fast-charge, si sa mergi la 35C si la -15C, adica... normal. Si o masina pe benzina e de preferat sa stea in garaj cu temperatura controlata, si e mai bine sa nu stea nici la 35C nici la -15C dar asta nu inseamna ca se strica daca o face odata, si e ok sa vada si limita superioara a turometrului (recomandat chiar) dar nu non-stop, si tot ce se aplica la toate masinile. Per total, foarte putine baterii au fost schimbate din cauza degradarii accelerate sau probleme de genul. Evident ca asta nu inseamna ca nu pierde nimic, dar un 5-10% pe o perioada de 8 ani, la folosire normala, este acceptabila la nivelul actual de tehnologie. Abia daca pierderea de capacitate sare de 30% in 8 ani, bateria este schimbata sub garantie si e greu rau sa se intample asa ceva...1 point
-
Cu cat incarci o baterie cu un curent mai mare decat este prescrisa din fabrica, cu atat ii micsorezi durata de viata. Incearca sa incarci un telefon gen Samsung cu un incarcator de 3mAh in loc de incarcatorul original de 1.5-2mAh sa vezi cat te tine bateria.1 point
-
!!! Sustin aceeasi recomandare!!!! Mergi cu incredere !!!! O sa te convingi de toate parerile pozitive de pe forum!!!1 point
-
-1 points
-
-1 points
-
Sustin afirmatia colegului @vdragos si adaug ca singura zona pe unde se face ventilatia stopului, este partea din spatele acestuia, locul pe unde se schimba becurile, prin interiorul masinii. Partea ce ia contact cu exteriorul este perfect ermetica. Problema aceasta a aparut si la mine, credeam ca am scapat de greierii specifici Reno', dar se pare ca ma urmaresc In mers, pe denivelari, in zona superioara a usii soferului spre partea de sus a capitonatiei plafonului, se aude cantand un greiere. Mie imi da impresia ca in spatele capitonatiei este ceva ce nu este prins/strans bine.-1 points
-
-1 points
-
Spuma aceea are rol important cand sunt temperaturi negative si vremea este potrivnica, ninsoare cu vant, ploaie inghetata. Absoarbe o anumita cantitate de apa si ingheata elastic sau nu permite zapezii sa se stranga acolo in cantintati mari si se deformeaza elastic cand este nevoie. Toate aceste lucruri pentru a nu indoi marginea usii atunci cand aceasta se deschide. Banuiesc ca ai vazut colturi de usa de G4/G5/G6 indoite jos, acest fapt se datoreaza lipsei acelui burete. Buretele poate sa fie lipsa daca masina nu este echipata pentru zone reci sau daca la vreo reparatie Dorel a zis ca e mai bine fara.-1 points
-
Salutare. Am achizitionat si eu niste anvelope de vara Pirelli care o sa le pun pe jante de aliaj. As vrea sa va intreb. Trebuie echlibrate rotile daca am schimbat anvelopele ?-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
@Rave si ma gandesc ca o sa ajungeti 200.000 de nebuni care isi baga masinile in priza in fiecare seara (o data la 3 seri) si o sa vedem artficii din punctele de transformare-1 points
-
-2 points
-
Bucuresti Baia Mare 7 0re jumate, 83 km/h vit medie pe 600 km, bagaje de 130kg + 2 persoane consum final 5.8%.-2 points
-
-2 points
-
Pentru mine revizia inseamna sa schimbi toate filtrele nu doar cel de ulei-2 points
-
-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00