Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.03.2018 în toate secţiunile

  1. nu cererea este problema asta este galusca oferita clientilor sa dea bine , au probleme cu furnizorii de subansambluri datorita faptului ca au incercat renegocierea unor contracte pentru a mai acoperi din gaurile provocate de dieselgate iar cativa furnizori decat sa accepte au spus pas iar astfel au ramas descoperiti
    3 points
  2. Si gata si partea asta. De acum poate sa tot vina caldura Si amu....sa fie bezna in spate!
    2 points
  3. Cam asa arata cu el montat (se ignora murdaria pls) Da,am si presuri noi
    2 points
  4. @75NOR ... daca la mine te referi ... da .... am reusit sa "apuc" ultima (probabil) Octavia 1.8 TSI 4x4 DSG comandata in Ro. Asta a fost pe 13 februarie. Pe 12 era (inca) disponibila in configurator ... pe 13 nu mai era !!!
    2 points
  5. 2 points
  6. Poate gresesc dar Fender parca era disponibil doar pentru pietele US/Canada. De asemenea, butonul incuiat/descuiat al usilor pe partea pasagerului era specific acestor piete. Sa nu fie "salvage title"... just sayin'...
    2 points
  7. +1 ca ai dat jos proiectoarele,era prea incarcat acolo. Interesanta miscarea cu semnalizarile din aripa Ca si parere personala,daca bandourile si oglinzile si kitul GTI daca erau pe culoarea masinii cred ca dadea mai bine,dar fiecare cu piticii lui Arata bine! Hai cu interiorul
    2 points
  8. @sofo_bogdy Grupurile100-106-108 @DinuC Deoarece mergi in oras pe drumuri scurte sa aprins martorul dpf,ceva normal. Regenerarea se face pe la 2500-3000 rpm,nu ai ce cauta la 3500-4000 rpm
    2 points
  9. New bear in town ? Să îl prezint: Style 2.0 TDI 190 CP DSG 4x4 cu ceva Dotari optionale: Adaptive Cruise Control 210 km/h si Front Assistant, Anvelope "self sealing", Area View si pachet LED exterior, Bare longitudinale plafon de culoare argintie, Carlig remorcare rabatabil cu adaptor, Cheie suplimentara cu telecomanda, DAB - receptie audio digitala, Detectare oboseala sofer, Driving Mode Selection si functie Offroad, Duze stropitoare parbriz incalzite, Elemente suplimentare protectie sasiu, Family Pack, Incalzire stationara cu telecomanda, Intelligent Light Assistant, Jante aliaj usor Elbrus 7J x 18", KESSY - sistem access keyless si sistem de alarma cu monitorizarea habitaclului, Lane assistant si Blind spot detection, Parbriz incalzit si senzor de ploaie, Parking Assistant, Pedalier sport, Pregatire telefon Premium cu Bluetooth Phonebox si modul SIM cu hotspot WLAN, Priza 230 V si USB in consola mediana spate, Roata de rezerva de dimensiuni reduse, Sistem de navigatie Columbus si functie Smartlink, Sistem rabatare bancheta spate din portbagaj, SKODA Connect Care Connect Infotainment Online, Sound System Canton, Sleep Pack, Tapiterie textil / piele, Travel assistant si traffic sign recognition, Volan incalzit multifunctional imbracat in piele cu padele DSG, Z Set covorase cauciuc....si cam atat pentru moment. A primit ulterior ca accesorii prezoanele antifurt, aparatorile de noroi fata/spate, protectia de cauciuc tunel median si un card sdxc de 64 GB ? ... si sa nu uit brelocul Kodiaq.
    1 point
  10. Salutare tuturor, mi-a ajuns si mie jucaria in sfarsit dupa 2 luni de asteptari. Passat R Executive 2.0 TDI 150 CP - Crimson Red Metallic Dotari -Pachet R-Line "Exterior" cu faruri de ceata -Privacy Glass -Blocuri optice spate LED rosu inchis -Jante aliaj "Soho" antracit,7J X17, anvelope self-sealing 215/55 R 17 Front Assist si City Emergency Brake Iluminare cu LED pentru spatiu picioare sofer si pasager App-Connect Computer de bord "Premium" cu display color si afisaj suplimentar pentru informatii despre temperatura uleiului de motor, viteza de rulare, limitare de viteza pentru anvelope de iarna si functiile de lumini si vizibilitate Drive Net Oglinzi exterioare rabatabile electric, cu sistem automat antiorbire pentru sofer, iluminarea vecinatatii si inclinare oglinda pasager la cuplare marsarier Scaun sofer ergoComfort cu reglare inclinatie sezut si spatar reglabil electric Senzor de lumina pentru activare automata faruri si functie manuala "Coming home" si functie automata "Leaving home" Sistem electronic pentru control al stabilitatii masinii ESC, inclusiv ABS cu asistent frânare, ASR, EDL, EDTC si sistem de stabilizare a remorcii Sistem monitorizare presiune pneuri Pachet Business Comfortline Pachet Iarna - scaune fata incalzite / duze parbriz incalzite automat Aer conditionat automat „Climatronic" Adaptive Cruise Control - ACC Radio CD Composition Media 4X20 Watt, 8 difuzoare (4 fata / 4 spate), display TFT touch-screen capacitiv, color, cu diagonala de 16,5 cm si senzor de proximitate interfata Bluetooth pentru telefonie mobila (HFP, AD2P, AVRCP) - cititor carduri SD - conector USB - conector multimedia AUX-IN (compatibil conector 3,5 mm) Selectarea modului de conducere - Permite configurarea de catre sofer a directiei, acceleratiei, sistemului de climatizare si, daca sunt alese, a sistemului Adaptive Cruise Control si a suspensiei cu reglare adaptiva.In plus, ofera si 4 configuatii prestabilite: Confort, Normal, Sport sau Eco. Cruise control cu limitator de vitezã Volan multifunctional piele si maner schimbator de viteze imbracat in piele + alte optiuni mai putin importante
    1 point
  11. 1 point
  12. Zic sa spalam un pic blana ursului ...
    1 point
  13. Multumesc frumos! Am vopsit si bandourile. Urmeaza sa pun sus ornamentele de GTI
    1 point
  14. Conteaza foarte mult si cum pica lumina pe culoare. Acum poate ne lamurim. Imi mentin parerea si din momentul asta incheiem. Si ca la reclamele la detergenti, albul cel mai alb stanga: moon - dreapta: candy
    1 point
  15. Salut. Astazi am fost sa fac update de soft la cutie. Vibratul la accelerare in treapta 2 a disparut complet , pt ca noul soft face ca DSG'ul dq200 sa schimbe treapta 2 mai tarziu pe la 2000 rpm si sa reactiveze treapta 1 mai devreme , schimba treapta a 7-a mai tarziu pe la 80 km/h ceea ce iar e foarte bine pt ca nu mai sta motorul in halul ala de subturat in treapta 7 la 1200 rpm. E imposibil sa mai patinezi ambreiajul in treapta 2 cum facea softul vechi iar cand mergi bara la bara nu mai schimba de la treapta 1 la 2 incontinuu, ramane in treapta 1 pana ajungi la 2000 rpm. A costat 300 de euro , am fost unde a fost si Danskodaru , foarte de treaba baietii si priceputi cu experienta , au avut rabdare cu mine si au raspuns la toate intrebarile pe care le-am pus.
    1 point
  16. Azi am trecut pe roti de vara. M-am uitat la ce echipare mi-a dat fabrica. Nexon, cam ieftine zic eu. La 24000 puteau sa se straduiasca mai mult.
    1 point
  17. Pompa auxiliara poate sa nu functioneze datorita intreruperii circuitului electric ( siguranta, cablaj sau chiar circuitul ei) si atunci se aprinde martorul sau poate sa nu functioneze corect din punct de vedere mecanic, uzura are un cuvint mare de spus in cazul pompelor deoarece nu se mai vehiculeaza debitele necesare. La o pompa buna se intimpla ca atunci cind tragi lichid cu furtunul, dupa o gura sanatoasa coloana se pune in miscare si efortul facut de ea ulterior scade. Daca nu poate sa duca un volum mare de la inceput, si are un traseu ascendent al coloanei de lichid cum e si in cazul pozitiei EGR fata de pompa auxiliara care e mai jos, pompa consuma curent dar nu duce apa rece in racitorul EGR, acesta se supraincalzeste, coloanele sub forma de spirala se dilata si stresul termic le fisureaza, apa din circuitul de racire ajunge pe traseul gazelor si intra odata cu aerul in motor. Daca ai ghinionul sa nu observi din timp ca s-a spart racitorul si nu ai pierdut mult lichid astfel incit sa se aprinda martorul si opresti masina, pornind motorul rece, lichidul ce intra in motor nu mai e vaporizat si fiind incompresibil poate sa produca daune asemanatoare cu ruperea curelei de distributie.
    1 point
  18. Felicitari pentru masina ! Arata foarte bine pe alb, sa o stapansesti sanatos! Este foarte dotoda, iar scaunele acestea textil/piele sunt foarte misto
    1 point
  19. Moon White mi-a placut de la inceput, deci acest alb metalizat a fost o preferinta. Parerea mea e ca da foarte bine, e o culoare de care nu te plictisesti in timp. Elegantă, fara a conferi agresivitate. Mi-ar fi placut poate si Gri Meteor, dar e doar pe Sportline. In alta ordine de idei....de ar fi existat aplicatiile astea online in vremea copilariei cu masina parintilor ?
    1 point
  20. Sa o plimbi sanatos, doar o curiozitate, din toata gama de culori misto pe care le are Skoda si luand o masina foarte dotata, "doar" alb s-a putut ? Magnetic brown sau Bej Cappuccino, just sayin'.
    1 point
  21. Poti sa folosesti catalogul celor de la Kayaba pentru a afla codurile de produs si dupa le cauti pe acestea pe site-urile de piese auto. http://kyb-europe.com/catalogue/ La o cautare rapida ai asa: Excel-G - 334812 Gas-a-Just - 553206
    1 point
  22. Si nici nu a inceput weekend-ul ? De Canton inca nu sunt satisfacut..trebuie sa ma mai joc la reglaje. Flac-urile nu le citeste ? mi-am imprumutat temporar cardul sd din Jetta unde aveam diverse si se pare ca acest format nu-i place desi in manual e si el mentionat. Trebuie sa mai descopar de ce uneori e in a 6 a la 1300 turatii iar alteori se tureaza in a 3 a pana la 2500 si nu trece in treapta superioara... Lane Assist chiar functioneaza cand sunt marcaje. Aleator chiar si cu marcaj doar central insa corecteaza doar pe stanga...daca deviaza spre margine ajungi in sant. De asemenea e putin derutata cand exista ambele marcaje dar banda e prea ingusta ( e precizat deja in manual ca trebuie sa aiba o anumita latime minima deci e normal) Tetierele de la sleep pack sunt interesante dar ma asteptam sa fie mai ferme cand sunt rabatate.
    1 point
  23. @davides ma bucur sa vad ca mai apar O2 FL pe forum multi km cu ea din poza de mai sus @Aerofan si @vizitator cred ca au dreptate, se lasa cu putina radiografie pentru cei din spate, tinand seama ca, din poza, intensitatea LEDurilor e mai mare decat a cireselor PS Cehoaica mea face 8 ani anu asta (5 de cand e la mine); sa-i fac topic?
    1 point
  24. Contractul e foarte bine facut, ei "cad in picioare" in orice situatie nasoala... In acest caz vanzatorul declara contactul rezolvit pentru ca nu a putut pune comanda la fabrica in 5 zile de la data intrarii in vigoare a contractului (data platii avansului) Partea nasoala e ca l-a lasat pe cel de la vanzari sa configureze masina in system si sa-mi faca oferta... Exista o circulara interna care le spunea ca pana la jumatatea lui Mai se mai poate comanda motorul meu dar nimeni nu stie din ce cauze acest termen s-a redus brusc fara a fii instiintati. Vad ca e la fel si la altii (dar cu motorul 1.4) https://www.briskoda.net/forums/topic/447343-availability-of-the-14tsi/ asta mi-a placut maxim: "A customer walks into their showroom with the intent of doing a deal on a Kodiaq with the 1.4 TSI engine. - Sorry sir I can't take your money. - OK, I'll have the 1.5 TSI then instead. - Sorry sir, I can't order one of them either, so again I can't take your money. - When can you take my money? - August, maybe July. - OK, thanks, bye!"
    1 point
  25. Merci. Chiar am urmarit o abordare tehnica, dar stiu foarte bine ca la orice double-duty un compromis trebuie facut. Eu incerc sa obtin maximul de aderenta si raspuns fara sa intaresc prea mult masina, in asa fel incat sa ma pot bucura de toate drumurile, nu numai de cele cu asfalt imaculat. Cred ca as putea sa detaliez in cateva post-uri aici ce si cum am gandit, care sunt compromisurile pe care le-am facut, care ar trebui sa fie prioritatile unei masini de strada/circuit, etc. dintr-o perspectiva tehnica, cu fundamente fizice. La inceput fara formule si expresii matematice, ca ne fierb creierii si fara ele; dar procesele fizice din spate nu sunt foarte complicate, si cu toate astea, multe dintre piesele de tuning aftermarket se pare ca le ignora si se multumesc sa spuna "jos si tare e cel mai bine". Hehe, sunt prea multe lucruri de rezolvat la aspect ca sa zici ca ii fac un detailing si e ca noua. Din nefericire am fost implicat si in doua accidente de cand am masina: o data un sofer neatent a schimbat banda peste mine, avarii bara fata, aripa fata, geometria fata si o janta (din fericire nu s-a strambat nimic pe dedesubt); a doua oara, alt sofer neatent, se uita in balarii si nu a franat cand coloana s-a oprit asa ca am fost prins la mijloc, avarii bara fata, grila fata, traversa de protectie fata, bara spate, traversa de protectie spate si panoul spate indoit. Din pacate, dupa toate reparatiile astea, masina nu mai arata ca inainte: barele au culoarea putin diferita fata de restul masinii si nu se aseaza perfect iar hayonul nu vine fix la linie cu stopurile. Mai adaug si lacul zgariat, cu efect de panza de paianjen, coltul de jos al fetei usii de la sofer si o aripa usor umflata de la un accident precedent cel mai probabil si... probabil singura varianta ar fi o "renovare" completa tinichigerie+vopsitorie. Nu stiu daca merita insa, scopul in care am luat masina a fost sa ma distrez cu ea si sa nu imi bat capul prea mult. Bibelouri au bunicii suficiente. Si eu sunt nerabdator sa ajung acolo, chiar daca nu cred ca un FWD e potrivit pe un drum asa ingust si plin de ace de par, cel putin nu pentru distractie maxima. Plus ca la cum am facut planificarea initiala a concediului nu voi avea mult timp si va trebui intr-o singura zi sa plec din Padova, sa fac Stelvio si sa ma intorc inapoi. Va fi obositor, cu siguranta, asa ca nu voi merge prea tare. Have fun, stay safe!
    1 point
  26. Momentan nu stiu cum voi sta cu rulajul... Le iau pentru masina sotiei, masina mea zace in parcare, deoarece eu sunt mai mult plecat prin tarile calde cu jobul. Cel mai probabil o sa reinceapa naveta, undeva pe la 100 km/zi , in zilele lucratoare...plus ceva plimbari gen vacanta, mers la rude. Nu cred ca o sa sara de 20k / an, probabil sunt pe la media de km anuali. In orice caz, eu nu tin din principiu mai mult de 5 ani cauciucurile, deci utilizand cauciucuri si de iarna si de vara, vor fi scoase din uz inainte de a ajunge la marker. Problema mea este ca atunci cand merg eu, merg in forta...si nu-mi plac surprizele neplacute, gen pierderea aderentei. P.S. 300 lei nu sunt bani multi, dar nici nu vreau sa-i dau daca nu merita. Hankook Ventus Prime3 K125 sunt C la consum si A la aderenta pe ploaie...
    1 point
  27. Upgrade de suspensie(Eibach B12 kit) si niste jante mai agresive de A5. Fittmentul este perfect:
    1 point
  28. Pe hartie e misto cu interior negru - in realitate, cel putin mie, nu imi place asa mult. Avand de ambele (gri la bora si negru la golf) pot spune ca cel gri e mai luminos, mai fain ca ambianta. Cel negru e oleaca cavou...
    1 point
  29. Incet mai punem cate un upgrade. Azi a sosit : L-am prins la un pret bun. Nu am DSG dar asa s-a nimerit. Poate fac un schimb cu un coleg care are nevoie de padele pt o mica diferenta.
    1 point
  30. Multumesc tuturor pentru urarile de bine, va doresc la fel si masinilor voastre drumuri bune de asemenea! @bubu182 stiu ca farurile LED sunt frumoase, dar crede-ma masina arata mai bine decat in poze cand sunt langa ea, e o frumusete! Cat despre faruri, eu voi merge doar in oras cu ea in majoritatea timpului, nu am vazut chiar necesar sa am LED, pentru mine era doar un moft sa spunem. Se vede foarte bine si cu Halogen. @mah2m2c acea husa de protectie pentru cheie am cumparat-o eu. @75NOR am prieten cu Golf R 2016 avea jante stock de 18, si zdruncina destul de tare masina, le-a facut replace cu 17' OZ, am condus pe 18 si sincer se simte mai bine pe 17, eu vreau mai mult comfort decat sport si druncinaturi. Pot cumpara oricand niste OEM-uri pe 18 dar sincer nu vreau, poate poate in viitor ii cumpar niste Monterrey 18' fiind singurele jante care-mi plac. Am ales din prima pachetul R-Line, celelalte passat-uri simple nu-mi plac ca si design, deci no way sa renunt la R-Line! Am facut cu masina vreo 300 km pana acuma, motorul este foarte silentios in mers sunt super multumit. Ca si consum am vazut pe consola 6.6 mixt. Oricum nu ma intereseaza consumul deloc, pe mine sa intereseaza comfortul si sa mearga bine masina.
    1 point
  31. Mic update: Switchuri chrome: Dupa upgrade de soft masina se intinde f bine la drum. E putin penalizata de cutia lunga in 5 trepte dar daca se face downshift putin mai agresiv este foarte sprintena. Rotile si anvelopele pe 17 cat si arcurile sport ajuta mult la stabilitatea laterala. Confortul are putin de suferit la drumuri rele. Pe cele bune diferenta e mult mai mica. Am facut recent un drum Cj-Zalau . Dealul Meses a fost distractiv. Ce simt ca ar trebui facut upgrade : Frane! . Sunt ok, dar m-as interesa de un upgrade cu toate ca placutele au doar ~4k km. Aici as avea nevoie de cateva sugestii cu un buget acceptabil. Nu vreau nimic race, doar o imbunatatire. Vopseaua cam are nevoie de o "improspatare". Am pregatiti un kit de retus pt unele urme de pietricele. Stie cineva in Cj vreun detailing center bun?
    1 point
  32. Frumoase masinile cat si descrierea.. insa nu voi intelege niciodata sincer cum poate cineva vreodata sa treaca de la un motor de 170cp cuplat la dsg pe un motor de 110cp cuplat la o cutie manuala, efectiv aproape imi da o lacrima Downgrade major de la B7 cu dotari cat de cat calumea (xenon, drl led, vad si ceasuri premium color.. tapiterie piele, comenzi volan, rns510.. si sigur si altele) fata de Golf.. Dar... fiecare cu gusturile lui right.. ? voi sa fiti multumiti Succes cu masinuta si cat mai multe modificari !
    1 point
  33. Frumos! Păcat de downgrade, pierzi ceva bani pe viitor in comparație cu B7-le, dar ce facem pt femei :). La ce te referi prin plafoniera cu lumini ambientale? Și unde ai achiziționat climatronicul cu afișaj? Cat mai mulți km!
    1 point
  34. Baga 1 l de ulei de care gasesti,parere personala.
    1 point
  35. Daca mai mergi asa mult cu el se duce dpf.ul...fratilor nu o zic cu rautate dar daca nu aveti bani sa intretineti o masina nu o mai cumparati.
    1 point
  36. vezi aici, cu imagini si lux de amanunte: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1617525 in caz ca link-ul nu merge, vezi mai jos: Pasul 1. Pune comutatorul ventilatorului la pozitia #2(ca sa arate ora 12.30 :banghead: ). Pasul 2. Foloseste un cleste invelit in ceva moale pentru a trage butonul comutatorului afara din locas. Poti folosi un balon, manusi de cauciuc, o carpa, etc. ca sa nu zgarii butonul. Pasul 3. Dupa ce ai scos butonul o sa vezi beculetul in mijloc. E inconjurat de plastic rosu. Plasticul alb este soclul in care intra beculetul. Pasul 4. Vei avea nevoie de o penseta mica. Trebuie sa fie suficient de mica pentru ca sa intre in interiorul plasticului rosu si sa poata agata beculetul. Poti sa folosesti un mic elastic ca sa ai aderenta, altfel poate aluneca.Trage de beculet drept afara (nu stanga-dreapta), exact ca in cazul butonului. E destul de dificil de scos... Pasul 5. Dupa ce ai scos beculetul il poti inlocui cu unul pe care banuiesc ca deja il ai, sau arata-l pe cel vechi la un magazin de piese auto pentru a avea un model pentru inlocuitor. Pasul 6. Acum tot ce mai ai de facut este sa inlocuiesti beculetul (impinge-l usor in locas).Testeaza-l sa vezi ca functioneaza, si apoi pune la loc butonul (nu mai ai nevoie de cleste). credit goes to the site guys
    1 point
  37. @bubu182Multumesc. Da. B7 a fost destul de dotat. Dar cum am zis in descrierea initiala au fost considerente care m-au facut sa fac miscarea de trecele la G6. Pentru sotie si unele "pasarele" la cap cu DSG-ul care in oras mai zmucea in unele conditii. Bineinteles G6 a fost mult mai ieftin decat B7. Eu zic ca o sa ma revansez cand o sa luam a 2-a masina. Dar vedem. Multe se pot intampla intre timp. Sanatosi sa fim. Am si o vorba pt situatii de genul: "Cumva o fi, ca n-a fi sa nu fie nicicum" . Deocamdata Golful merge bine . Volant + Ambreiaj au fost schimbate . Unele emotii pana s-a rodat ambreiajul dar e ok. Cat despre putere: o sa vine o resoftare cat de curand. Doar sa terminam cu inmatricularea.
    -1 points
  38. Eu am retusat cate ceva la vopsitori, cat despre detailing mi-am scos si mici imperfectiuni aici , am fost multumit raport servici platit/rezultat. Eu tot chicotesc cu ideea sa optez ceva mai mult, un coating de ceramica, insa atrage costuri mai ridicate. Cat despre frane, cauta poate si frane de gtd de exemplu, tind sa cred ca sunt mai mari si poate mai ok ca si cost fata de ceva de "track-day" etc. - insa ma pot si insela, nu am schimbat veci discuri/frane etc la masini In prima instanta as opta la cei de la polish, spor
    -1 points
  39. Super poze. Frumoasa masina. A mea fiind jigarita, parca e veche Ai optat pentru Sun Set? Ca in a doua poza au alta culoare geamurile. "Trebuie sa mai descopar de ce uneori e in a 6 a la 1300 turatii iar alteori se tureaza in a 3 a pana la 2500 si nu trece in treapta superioara..." Si eu ma lovesc uneori de problema asta. Si da, cum zice si Bebeee, hai cu ornamentul ala pt picior Niste carcase oglinzi colantate, rama grila fata colantata, nu-ti fac cu ochiul? Capete, cate capete a intors pana acum? @Bebeee aceeasi intrebare mi-o tot pun si eu de ceva timp. Pentru ce ar da cineva downvote la pozele de genul. Inteleg, nu-ti place masina, dar nu te obliga nimeni sa dai upvote, iesi de pe topic si te duci unde vrei. Macar de-ar avea sange-n vene sa si argumenteze acel downvote.
    -1 points
  40. Sunset am avut initial bifat ca optiune separata si apoi, dupa ce a aparut Sleep Pack in configurator, l-am vrut pe acesta care include si sunset-ul. Suport ornament pentru picior? ...nu cred. Nu aduce vreo utilitate in plus...ma mai gandesc. Deocamdata o sa urmeze folia pentru display intrucat fara e colectie de amprente pe el.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!