Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.03.2018 în toate secţiunile
-
New bear in town ? Să îl prezint: Style 2.0 TDI 190 CP DSG 4x4 cu ceva Dotari optionale: Adaptive Cruise Control 210 km/h si Front Assistant, Anvelope "self sealing", Area View si pachet LED exterior, Bare longitudinale plafon de culoare argintie, Carlig remorcare rabatabil cu adaptor, Cheie suplimentara cu telecomanda, DAB - receptie audio digitala, Detectare oboseala sofer, Driving Mode Selection si functie Offroad, Duze stropitoare parbriz incalzite, Elemente suplimentare protectie sasiu, Family Pack, Incalzire stationara cu telecomanda, Intelligent Light Assistant, Jante aliaj usor Elbrus 7J x 18", KESSY - sistem access keyless si sistem de alarma cu monitorizarea habitaclului, Lane assistant si Blind spot detection, Parbriz incalzit si senzor de ploaie, Parking Assistant, Pedalier sport, Pregatire telefon Premium cu Bluetooth Phonebox si modul SIM cu hotspot WLAN, Priza 230 V si USB in consola mediana spate, Roata de rezerva de dimensiuni reduse, Sistem de navigatie Columbus si functie Smartlink, Sistem rabatare bancheta spate din portbagaj, SKODA Connect Care Connect Infotainment Online, Sound System Canton, Sleep Pack, Tapiterie textil / piele, Travel assistant si traffic sign recognition, Volan incalzit multifunctional imbracat in piele cu padele DSG, Z Set covorase cauciuc....si cam atat pentru moment. A primit ulterior ca accesorii prezoanele antifurt, aparatorile de noroi fata/spate, protectia de cauciuc tunel median si un card sdxc de 64 GB ? ... si sa nu uit brelocul Kodiaq.9 points
-
Intre timp masina a primit un pachet complet FR/Top sport , a fost vopsita dar din pacate a iesit un pic de diferenta la bara fara la nuanta dar se vede doar din anumite unghiuri plus cateva chestii de detalii la vopsea pe la anumite muchii care se puteau face mai bine. In decembrie am montat si aeratoarele de audi iluminate si cam atat 240.000 km and counting ne vom pregati de ambreiaj vara asta mai mult ca sigur si cam atat pe moment.3 points
-
Doar 9 km astazi dealer-peco-acasa. Astept weekend-ul cu timp liber pentru o interactiune complexă. Pana atunci o trezesc din cand in cand prin Skoda Connect ? care imi arata Fuel Range 700 km (deci stie ca i-am facut plinul) dar la Vehicle Health imi apare mesaj de atentionare Please refuel ? Un mare plus si pentru atitudinea profesionista a persoanelor implicate din partea dealer-lui pe tot parcursul de la achizitie si pana la livrare.3 points
-
Foarte frumos si dotat. Sa aveti parte de el :-) Poti sa ii montezi un footrest de alumuniu, pentru a completa aspectul din zona picioarelor :-) LE: vad multe posturi ok, ca si cel de mai sus, si totusi primesc downvote. Nu inteleg de ce. Acum serios de ce? Poate explica cel darnic.2 points
-
Contractul e foarte bine facut, ei "cad in picioare" in orice situatie nasoala... In acest caz vanzatorul declara contactul rezolvit pentru ca nu a putut pune comanda la fabrica in 5 zile de la data intrarii in vigoare a contractului (data platii avansului) Partea nasoala e ca l-a lasat pe cel de la vanzari sa configureze masina in system si sa-mi faca oferta... Exista o circulara interna care le spunea ca pana la jumatatea lui Mai se mai poate comanda motorul meu dar nimeni nu stie din ce cauze acest termen s-a redus brusc fara a fii instiintati. Vad ca e la fel si la altii (dar cu motorul 1.4) https://www.briskoda.net/forums/topic/447343-availability-of-the-14tsi/ asta mi-a placut maxim: "A customer walks into their showroom with the intent of doing a deal on a Kodiaq with the 1.4 TSI engine. - Sorry sir I can't take your money. - OK, I'll have the 1.5 TSI then instead. - Sorry sir, I can't order one of them either, so again I can't take your money. - When can you take my money? - August, maybe July. - OK, thanks, bye!"2 points
-
Hello guys, long-time lurker here. De-a lungul timpului m-a intrebat mai multa lume, vazandu-mi masina, daca am thread pe vwforum asa c-am zis s-o fac si pe asta, in ideea in care ma voi sfatui cu alti pasionati si cunoscatori ai masinilor. O sa incerc sa povestesc istoria mea cu masina, asa ca primul post va fi lung. O sa listez modificarile, dupa care va spun si povestea: Modificari pe masina: Amortizoare Bilstein B6 de Mk6 GTI Software APR Stage 1 Admisie Revo Bare stabilizatoare H&R 28/24mm Bucse bascule fata de Audi TT Placute de frana EBC Yellowstuff Lichid de frana Motul RBF600 Jante BBS RC 7.5J 17" ET43 Modificari ce urmeaza: Fuzete & bascule de Audi TT Bara stabilizatoare stock pe fata Kit de frane fata Stoptech ST-41 cu discuri pe 328mm In vara lui 2016 aveam de cumparat o masina care trebuia sa fie fun-to-drive si sa poate fi folosita de zi cu zi. Cu un buget de 6-7.000€ nu m-am putut atinge de ceva nou ori de ceva extravagant, dar am cochetat cu ideea unui coupe 2+2 sau o masina sport construita pe platforma dedicata. In cele din urma, a castigat latura mea de 'hot-hatch guy' intrucat apreciez foarte mult la o masina caracterul dual - dimineata cand dorm pe mine sa merg linistit pana la munca, iar vineri seara cand plec sa las nitel cauciuc pe asfalt. Asa am ajuns la un Golf 5 GTI, parea o masina competenta, echilibrata din multe puncte de vedere si care ar putea fi modificata moderat incat sa ii schimb caracterul catre ceva ceva care sa mi se potriveasca. Am vazut destul de multe GTI-uri si am fost dezamagit de mare parte din ele - masini fie neintretinute, fie modificate fara niciun fundament tehnic. In cele din urma, am dat ochii cu un GTI rosu din 2005 care mi-a placut. Masina mergea bine, geometria era corecta deci chiar dac-a fost rasturnata macar a fost reparata drept, era nemodificata si avea ~127.000km reali. Inspectia tehnica si vizuala a dezvaluit ca avea probleme cu geamurile electrice fata, motorase de la flapsurile de la Climatronic, pierderi de ulei pe la capacul chiulasei, cateva bucse obosite, o aripa infundata, unul dintre faruri era matuit iar interiorul era extrem de murdar de la cainele fostului proprietar. In fond, nimic ce nu putea fi rezolvat, asa ca pentru 5.000€ a intrat in posesia mea. Am purces la rezolvarea problemelor prin polisharea farurilor, demontarea si curatarea interiorului, schimbarea switch-urilor de la lumini si de la geamurile electrice plus prima servisare care a inclus revizia generala, schimbarea garniturii de la capacul chiulasei si reimprospatarea articulatiei fata. Acum fiind in stare tehnica buna, am inceput sa o folosesc asa cum trebuie. Fac pariu ca nu sunt singurul care se bucura cand vede un drum de munte liber in fata (mie imi place tare mult pe DN1A - Cheia), dar dupa ce am decolat de cateva ori la viteze ilegale, mi-a fost clar ca amortizarea nu e suficient de agresiva pentru stilul de condus. Am considerat sa schimb suspensia cu un cup-kit de genul Bilstein B12, dar cand am vazut specificatiile arcurilor aftermarket disponibile pentru Mk5 GTI m-am lasat pagubas (majoritatea arcurilor "sport" sunt mai scurte si mai moi decat cele stock - o reteta pentru dezastru) si am ajuns sa pun 'doar' un set de amortizoare Bilstein B6 (versiunea pentru Mk6 GTI, mai putin agresive decat cele de Mk5 GTI). Tinuta de drum a fost mult imbunatatita si pot spune ca dintre toate modificarile pe care le-am facut, amortizoarele sunt singurele care au avut numai plusuri. Pasul urmator a fost sa echipez masina cu un set de anvelope de iarna Nokian WR A4, iar distractia a fost la nivel inalt in prima iarna. Pe langa "baieteala" din oras si drumurile pe la munte, am participat si la Winter Trackday-ul organizat la Motorpark Romania. Nimeni nu poate spune ca un Mk5 GTI subvireaza la viteza pe zapada! Cu venirea primaverii, sosise momentul sa cumpar un al doilea set de roti; am gasit la pret OK un set de BBS RC 7.5J 17" echipate cu Federal 595 RS-7 225/45 R17. Nivelul de aderenta a crescut mult de tot, iar cu suspensia in mintile ei deja simteam nevoia de mai multa putere... m-am oprit direct la APR pentru un Stage 1. Dupa pregatirea masinii, care a implicat schimbarea DV-ului cu ultima revizia, cam follower-ul si N75-ul (care-a fost o p***a de diagnosticat) am crescut puterea pana la 240-250CP... cat o face Mk5 GTI Stage 1, caci cifrele astea nu sunt importante pentru mine. In aceeasi perioada am instalat si o admisie Revo, din simplul motiv ca tampoanele capacului de la motor obosisera si capacul intra in contact cu conectorul electric de la HPFP. Cu mai multa putere, o suspensie care lucra corect pe strada si gumele agresive masina devenise o placere la condus rapid. In 2017 am inceput sa particip si la trackday-urile de la Motorpark unde cateva minusuri au devenit evidente: franele nu faceau fata la mai mult de 1-2 ture rapide iar ruliul era imens, conducand la o uzura exagerata a flancului exterior de pe banda de rulare a cauciucurilor. Nici n-aveam nevoie de mai multe motive sa fac trecerea la niste placute de frana EBC Yellowstuff, lichid de frana Motul RBF600 si un set de bare stabilizatoare H&R (28mm pe fata, setata soft, si 24mm pe spate, setata hard). Am arucant si un set de bucse pline de Audi TT pentru mai multe precizie de la puntea fata. Nivelul de aderenta pe circuit a crescut simtitor, semn ca roata fata-exterior calca mult mai bine acum, dar franele au ramas tot de ... cacao. Masina e in continuare in configuratia de mai sus, dar urmeaza niste schimbari importante. In primul rand o sa fac trecerea la fuzete si bascule de Audi TT, intorcandu-ma la bara stabilizatoare stock pe fata, plus un kit de frane Stoptech ST-41 care ar trebui sa ofere un feedback mult mai bun in pedala de frana si sa reziste mai bine la abuz. Am in plan sa fiu pe 28 aprilie la Adancata cu modificarile acestea, iar in vara o asteapta o a doua excursie prin Europa... de data asta ma duc sa ii arat roscatei Stelvio. Modificarile pe care le-a suferit si pe care le va mai suferi masina au venit ca observatii personale dupa drumurile/trackday-urile facute. In nebunia mea, am dezvoltat chiar si un model simplu (2D) al suspensiei fata care a fost edificator. Geometria suspensiei fata pe platforma de Golf 5 nu e deloc de partea performantei, iar coborarea masinii exagereaza problemele... cele mai bune solutii sunt fie limitarea ruliului (care de la un punct incolo isi va spune cuvantul asupra comfortului), fie imbunatatirea geometriei, care se face mai dificil. Practic, singura varianta OEM o reprezinta fuzetele de TT, iar aftermarket numai pivotii reglabili de la SuperPro fac ceva in acest sens; orice altceva ar presupune fabricare custom, iar cum aici vorbim de suspensie si directie nu cred ca e o idee buna sa se ajunga acolo pentru o masina de strada. TL;DR: Bine v-am gasit. Sunt proprietarul unui Mk5 GTI rosu, rabla prin definitie, care nu arata prea bine dar este competenta si la mers tare si la naveta. I se aduc modificari pe masura ce isi arata minusurile.1 point
-
Super poze. Frumoasa masina. A mea fiind jigarita, parca e veche Ai optat pentru Sun Set? Ca in a doua poza au alta culoare geamurile. "Trebuie sa mai descopar de ce uneori e in a 6 a la 1300 turatii iar alteori se tureaza in a 3 a pana la 2500 si nu trece in treapta superioara..." Si eu ma lovesc uneori de problema asta. Si da, cum zice si Bebeee, hai cu ornamentul ala pt picior Niste carcase oglinzi colantate, rama grila fata colantata, nu-ti fac cu ochiul? Capete, cate capete a intors pana acum? @Bebeee aceeasi intrebare mi-o tot pun si eu de ceva timp. Pentru ce ar da cineva downvote la pozele de genul. Inteleg, nu-ti place masina, dar nu te obliga nimeni sa dai upvote, iesi de pe topic si te duci unde vrei. Macar de-ar avea sange-n vene sa si argumenteze acel downvote.1 point
-
Si nici nu a inceput weekend-ul ? De Canton inca nu sunt satisfacut..trebuie sa ma mai joc la reglaje. Flac-urile nu le citeste ? mi-am imprumutat temporar cardul sd din Jetta unde aveam diverse si se pare ca acest format nu-i place desi in manual e si el mentionat. Trebuie sa mai descopar de ce uneori e in a 6 a la 1300 turatii iar alteori se tureaza in a 3 a pana la 2500 si nu trece in treapta superioara... Lane Assist chiar functioneaza cand sunt marcaje. Aleator chiar si cu marcaj doar central insa corecteaza doar pe stanga...daca deviaza spre margine ajungi in sant. De asemenea e putin derutata cand exista ambele marcaje dar banda e prea ingusta ( e precizat deja in manual ca trebuie sa aiba o anumita latime minima deci e normal) Tetierele de la sleep pack sunt interesante dar ma asteptam sa fie mai ferme cand sunt rabatate.1 point
-
Din cauza ca am descoperit capsula vacuumatica fisurata la turbina imi incarca f repede filtrul dpf deoarece turbina functioneaza la un sfert din putere deci uitati cum un defect influenteaza indirect alt mecanism!!de acea daca e masina ok e bine sa o duceti la turatii ridicate sau cel putin cum se indica cativa km la 3200 de ture in treapta a 2 a cam 55 km la ora asa se curata dpf ul cand e incarcat asta e comanda pt sistem sa inceapa regenerarea!in mod normal daca folosesti masina in fiecare zi la un drum mai lung nu ar trebui sa fie probleme regenerarea nici nu ar trebui sa fie vizibila e bine sa fii atent cu masina, dar nici sa fii obsedat de dpf!!din pacate pt noi vw tdi cu dpf a fost conceput de inginerii de la vw pt un anumit fel de utilizare!!in wolfsburg eventual kassel germania unde am stat de multe ori de vorba cu ingineri germani din kassel, wolfsburg, hannover mi au explicat ca germania are autostrada practic intre orice orasele si au gandit aceasta masina pt utilizare mixta drum national plus autostrada practic pana intri pe autostrada o incalzesti iar dupa masina va functiona optim din pacate la noi se circula foarte mult bara la bara si asta nu este un dezavantaj, masina va functiona si asa dar regenerarile le va prinde prin centrul oraselor nu pe autostrada in afara orasului unde noxele sunt mai usor de absorbit de mediu de perdelele de padure de pe langa autostrazi!!1 point
-
1 point
-
Am trimis azi jantele mele la reparat și vopsit electrostatic, culoarea va fi carbon cu extra perlă, să magă cu bandouri/prelungiri și eventualele praguri. Sper să revină cât mai repede, le așteaptă gumele prezentate anterior Normal că plouă, dar nu m-am mai putut răbda și i-am dat o clătire să o văd și eu cât de cât.1 point
-
Foarte frumoasa si dotata ! Sa te poarte foarte multi Km in siguranta si fara incidente! @Mask001 : De ce ar da inscriptiile jos cand putea opta, moka, sa nu le aiba acolo ?1 point
-
Multumesc, m-am linistit... in consecinta, o sa iau un card sd ca sa folosesc ca suport media (mp3) si sa pot folosi tel pentru waze...1 point
-
Sfat prietenesc: nu pune csenoane chinezesti pe golf 6. Iti da garantie ca nu se arde nimic in centrala electrica a masinii dupa 1-2 ani de functionare a becurilor si a balasturilor ?1 point
-
In sfarsit un alb pur In prima poza este mai alba decat marginile de pe pagina forumului sau am eu/monitorul probleme Distractie si drum liber ca motorina ai! Prevad ca o sa dai jos acele inscriptii 4x4 de pe portbagaj dar pana atunci asteptam poze de la munte si eventual la intalnirea de duminica. Mie in poza de la benzinarie imi pare ca are protectie janta1 point
-
1. Totul este pefect. O chestie nemaipomenita acest AID atat dpdv estetic cat si al informatiilor oferite inclusiv navigatie. 2.AM bagat benzina o singura data pana acum prin ianuarie de la OMV ca a fost in drumul spre casa. 3.Clima functioneaza imediat fiind electrica. Este totusi un passat B8 si nu are timp de fluieraturi si alte cele 4.Suspensiile prea tari pentru gusturile mele, masina se tine mult mai bine decat B7-le anterior. Ar fi fost perfect ca masina sa aibe DCC dar nu a fost sa fie.... Eu daca am nevoie de zvac am un buton pe care scrie GTE si bag cei 218 caluti imediat asa ca nu-mi fac probleme ca nu trage masina. Cat despre Toyota, am avut avensis si am fost foarte multumit de ea, Dar vis a vis de comparatie intre hybridele lot si cele de la Vw este o mare diferenta si nu prea isi are sensul. Practic un VW hibrid te lasa sa-l conduci pur electric cat doresti si ai resursele necesare. Toyota merge numai dupa capul ei1 point
-
Deci zici ca ar fi mai interesant motorul asta de 1.4TSI decat 2.0TDI... Astazi am cumparat un 1.4tsi 150cp din 2016, cutie manuala. Am mai participat la cateva licitatii si am pierdut doua masini cu 2.0tdi DSG si o alta cu 2.0 cutie manuala. Sunt asa in doua ape... ma bucur ca am intrat in buget si am reusit sa cumpar o masina de 150cp, insa am un mic regret pentru DSG. Faza este ca aceasta masina va fi folosita doar in oras, pentru exterior am un Passat. Uitandu-ma in urma, nu cred ca fac mai mult de 25.000km pe an. Sper sa fi facut o alegere buna... vedem!1 point
-
Range-ul pur electric al masinilor Toyota e aproape inexistent. (cativa km, adica 2-3) Asta spuneam si eu, ca Passatul hybrid e peste Toyota din orice punct de vedere. Doar la fiabilitate inca nu stim.1 point
-
Testul a fost sa vad cat duce la o hinghereala PUR ELECTRIC. In niciun caz nu este stilul meu de condus sa las pe toti in urma la semafoare sau fel de fel de scheme de genul acesta. @Bebeee@edi10000 Toyota hybrid poate merge doar pe electric? Eu stiam ca nu. Acel consum de 5-6 este cel combinat. In weekend in mod hibrid eu am scos 3,8! Si comparand dimensiunile celor 2 caroserii chiar ca Priusul consuma mult.....1 point
-
Ca fost proprietar de Prius si actual de Yaris HSD, hybridele de la Toyota consuma 5-6 in oras, vara si 6-8, iarna.. Extraurban si mai multe, daca mergi mai tare. Consumurile din brosuri, sunt basme. Pana nu apar noile modele de hybride de la Toyota, doar fiabilitatea a ramas #1, ca performantele sunt cam slabe...1 point
-
“cu ceva dotari optionale” si insira 2 pagini de optionale Bine v-ati intalnit si cunoscut!1 point
-
Merci. Chiar am urmarit o abordare tehnica, dar stiu foarte bine ca la orice double-duty un compromis trebuie facut. Eu incerc sa obtin maximul de aderenta si raspuns fara sa intaresc prea mult masina, in asa fel incat sa ma pot bucura de toate drumurile, nu numai de cele cu asfalt imaculat. Cred ca as putea sa detaliez in cateva post-uri aici ce si cum am gandit, care sunt compromisurile pe care le-am facut, care ar trebui sa fie prioritatile unei masini de strada/circuit, etc. dintr-o perspectiva tehnica, cu fundamente fizice. La inceput fara formule si expresii matematice, ca ne fierb creierii si fara ele; dar procesele fizice din spate nu sunt foarte complicate, si cu toate astea, multe dintre piesele de tuning aftermarket se pare ca le ignora si se multumesc sa spuna "jos si tare e cel mai bine". Hehe, sunt prea multe lucruri de rezolvat la aspect ca sa zici ca ii fac un detailing si e ca noua. Din nefericire am fost implicat si in doua accidente de cand am masina: o data un sofer neatent a schimbat banda peste mine, avarii bara fata, aripa fata, geometria fata si o janta (din fericire nu s-a strambat nimic pe dedesubt); a doua oara, alt sofer neatent, se uita in balarii si nu a franat cand coloana s-a oprit asa ca am fost prins la mijloc, avarii bara fata, grila fata, traversa de protectie fata, bara spate, traversa de protectie spate si panoul spate indoit. Din pacate, dupa toate reparatiile astea, masina nu mai arata ca inainte: barele au culoarea putin diferita fata de restul masinii si nu se aseaza perfect iar hayonul nu vine fix la linie cu stopurile. Mai adaug si lacul zgariat, cu efect de panza de paianjen, coltul de jos al fetei usii de la sofer si o aripa usor umflata de la un accident precedent cel mai probabil si... probabil singura varianta ar fi o "renovare" completa tinichigerie+vopsitorie. Nu stiu daca merita insa, scopul in care am luat masina a fost sa ma distrez cu ea si sa nu imi bat capul prea mult. Bibelouri au bunicii suficiente. Si eu sunt nerabdator sa ajung acolo, chiar daca nu cred ca un FWD e potrivit pe un drum asa ingust si plin de ace de par, cel putin nu pentru distractie maxima. Plus ca la cum am facut planificarea initiala a concediului nu voi avea mult timp si va trebui intr-o singura zi sa plec din Padova, sa fac Stelvio si sa ma intorc inapoi. Va fi obositor, cu siguranta, asa ca nu voi merge prea tare. Have fun, stay safe!1 point
-
Mulțumesc @mad_kat! Apreciez! Las astea aici #duba Și rezultatul final Concluzia? M-am îndrăgostit, e altă mașină Ah, era să uit. Am comandat și discuri de 370mm de TT-RS, în câteva săptamâni sunt pe mașină1 point
-
Niceee! by the way, tu speli masina asta mai des decat fac unii oameni dus1 point
-
1 point
-
Salut Cotud. Nu pot sa iti spun prea multe despre consumuri iar pentru asta gasesti info in sectiunea dedicata dar iti simplific putin alegerea. 1. 1.4 nu mai este disponibil asa ca nu are sens sa il mai iei in calcul. 2. Tdi iti iei daca te gandesti la consum iar Tsi in cazul in care vrei liniste diferenta dintre ele din ce am citit fiind de vreo 2l/100km. 3. Diferenta de pret la calculele mele intre 2.0 Tsi si 2.0 Tdi se amortizeaza undeva mult dupa 150.000 pentru ca mai apar si niste cheltuieli suplimentare la tdi. 4. Pretul la revanzare este clar in favoarea tsi'ului. 5. Avand in vedere ca vb de Germania nu stiu cat timp se mai poate intra prin orase cu Tdi.1 point
-
Eu recomand 1.4tsi in fata 2.0tdi, asta dupa ce am facut 30.000km in 15 luni, preponderent extraurban. Consuma in plus 1-1.5l maxim fata de 2.0tdi in exterior, unde dieselul exceleaza in conditii de mers obisnuite. Daca se pune pedala la podea, se mareste diferenta. Avantajele pe care le vad eu sunt faptul ca nu se apuca sa faca regenerari cand iti e lumea mai draga, poate fi folosit fara probleme urban, e mai silentios..ce s-a mai spus. Marele dezavantaj este la cuplarea cu o cutie automata. Concret, DSG7 cu ambreiaje uscate este de evitat, in special vorbind de achizitie SH.1 point
-
Felicitari pentru alegere. Motorizarea si transmisia sunt o aparitie binevenita intr-o "mare" de 1.6 bluemotion eco cacamaca - fulloption si submotorizate. Si eventual si cu jante imense, de abia le taraie, da' arata bine. Pentru jante +1 - masina trebuie sa fie si functionala pe drumurile noastre. Multi km fara probleme!1 point
-
Din ce stiu eu, farurile se spala doar daca sunt aprinse, daca sunt stinse nu se spala.1 point
-
Desi o vad in fiecare zi, nu ma satur de Moon White ! Pe zapada o pierzi, felicitari !0 points
-
Cam multi km. Masina asta nu s-a oprit de cand a fost cumparata?-1 points
-
Finally o masina mai deosebita in ultima vreme.. Sa o folosesti sanatos si fara probleme, totusi sper ca vei face si ceva modificari la ea, e o masina care "cere" asta, e extrem de potenta si poate face multe cu ceva modificari Succes si drumuri bune !-1 points
-
-1 points
-
Eu am ajuns la 9700km cu actualul ulei si weekendul asta il schimb. Uleiul este maro inchis, cand l-am pus in primii 2000-3000km era galben deschis. consumul de ulei este de aproximativ 400ml la 10.000km, se mai pierde prin evaporare, pe la turbo, pe traseu, este oarecum normal. Nu mi s-a aprins niciodata martorul de ulei, dar verific eu periodic nivelul de ulei in instict de la vechea masina si completez mereu sa fie in zona maxima. Ce se vede in poza ta, este barbar, problema cea mai mare este ca uleiul este negru, dar creeaza si depuneri care nu ies afara odata cu vechiul ulei, cel putin nu total.-1 points
-
Destul de mare consumul. Un hibrid clasic Toyota consuma la fel (daca nu o idee mai putin). Si nu este plug in.-1 points
-
-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00