Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.03.2018 în toate secţiunile
-
New bear in town ? Să îl prezint: Style 2.0 TDI 190 CP DSG 4x4 cu ceva Dotari optionale: Adaptive Cruise Control 210 km/h si Front Assistant, Anvelope "self sealing", Area View si pachet LED exterior, Bare longitudinale plafon de culoare argintie, Carlig remorcare rabatabil cu adaptor, Cheie suplimentara cu telecomanda, DAB - receptie audio digitala, Detectare oboseala sofer, Driving Mode Selection si functie Offroad, Duze stropitoare parbriz incalzite, Elemente suplimentare protectie sasiu, Family Pack, Incalzire stationara cu telecomanda, Intelligent Light Assistant, Jante aliaj usor Elbrus 7J x 18", KESSY - sistem access keyless si sistem de alarma cu monitorizarea habitaclului, Lane assistant si Blind spot detection, Parbriz incalzit si senzor de ploaie, Parking Assistant, Pedalier sport, Pregatire telefon Premium cu Bluetooth Phonebox si modul SIM cu hotspot WLAN, Priza 230 V si USB in consola mediana spate, Roata de rezerva de dimensiuni reduse, Sistem de navigatie Columbus si functie Smartlink, Sistem rabatare bancheta spate din portbagaj, SKODA Connect Care Connect Infotainment Online, Sound System Canton, Sleep Pack, Tapiterie textil / piele, Travel assistant si traffic sign recognition, Volan incalzit multifunctional imbracat in piele cu padele DSG, Z Set covorase cauciuc....si cam atat pentru moment. A primit ulterior ca accesorii prezoanele antifurt, aparatorile de noroi fata/spate, protectia de cauciuc tunel median si un card sdxc de 64 GB ? ... si sa nu uit brelocul Kodiaq.8 points
-
Hello guys, long-time lurker here. De-a lungul timpului m-a intrebat mai multa lume, vazandu-mi masina, daca am thread pe vwforum asa c-am zis s-o fac si pe asta, in ideea in care ma voi sfatui cu alti pasionati si cunoscatori ai masinilor. O sa incerc sa povestesc istoria mea cu masina, asa ca primul post va fi lung. O sa listez modificarile, dupa care va spun si povestea: Modificari pe masina: Amortizoare Bilstein B6 de Mk6 GTI Software APR Stage 1 Admisie Revo Bare stabilizatoare H&R 28/24mm Bucse bascule fata de Audi TT Placute de frana EBC Yellowstuff Lichid de frana Motul RBF600 Jante BBS RC 7.5J 17" ET43 Modificari ce urmeaza: Fuzete & bascule de Audi TT Bara stabilizatoare stock pe fata Kit de frane fata Stoptech ST-41 cu discuri pe 328mm In vara lui 2016 aveam de cumparat o masina care trebuia sa fie fun-to-drive si sa poate fi folosita de zi cu zi. Cu un buget de 6-7.000€ nu m-am putut atinge de ceva nou ori de ceva extravagant, dar am cochetat cu ideea unui coupe 2+2 sau o masina sport construita pe platforma dedicata. In cele din urma, a castigat latura mea de 'hot-hatch guy' intrucat apreciez foarte mult la o masina caracterul dual - dimineata cand dorm pe mine sa merg linistit pana la munca, iar vineri seara cand plec sa las nitel cauciuc pe asfalt. Asa am ajuns la un Golf 5 GTI, parea o masina competenta, echilibrata din multe puncte de vedere si care ar putea fi modificata moderat incat sa ii schimb caracterul catre ceva ceva care sa mi se potriveasca. Am vazut destul de multe GTI-uri si am fost dezamagit de mare parte din ele - masini fie neintretinute, fie modificate fara niciun fundament tehnic. In cele din urma, am dat ochii cu un GTI rosu din 2005 care mi-a placut. Masina mergea bine, geometria era corecta deci chiar dac-a fost rasturnata macar a fost reparata drept, era nemodificata si avea ~127.000km reali. Inspectia tehnica si vizuala a dezvaluit ca avea probleme cu geamurile electrice fata, motorase de la flapsurile de la Climatronic, pierderi de ulei pe la capacul chiulasei, cateva bucse obosite, o aripa infundata, unul dintre faruri era matuit iar interiorul era extrem de murdar de la cainele fostului proprietar. In fond, nimic ce nu putea fi rezolvat, asa ca pentru 5.000€ a intrat in posesia mea. Am purces la rezolvarea problemelor prin polisharea farurilor, demontarea si curatarea interiorului, schimbarea switch-urilor de la lumini si de la geamurile electrice plus prima servisare care a inclus revizia generala, schimbarea garniturii de la capacul chiulasei si reimprospatarea articulatiei fata. Acum fiind in stare tehnica buna, am inceput sa o folosesc asa cum trebuie. Fac pariu ca nu sunt singurul care se bucura cand vede un drum de munte liber in fata (mie imi place tare mult pe DN1A - Cheia), dar dupa ce am decolat de cateva ori la viteze ilegale, mi-a fost clar ca amortizarea nu e suficient de agresiva pentru stilul de condus. Am considerat sa schimb suspensia cu un cup-kit de genul Bilstein B12, dar cand am vazut specificatiile arcurilor aftermarket disponibile pentru Mk5 GTI m-am lasat pagubas (majoritatea arcurilor "sport" sunt mai scurte si mai moi decat cele stock - o reteta pentru dezastru) si am ajuns sa pun 'doar' un set de amortizoare Bilstein B6 (versiunea pentru Mk6 GTI, mai putin agresive decat cele de Mk5 GTI). Tinuta de drum a fost mult imbunatatita si pot spune ca dintre toate modificarile pe care le-am facut, amortizoarele sunt singurele care au avut numai plusuri. Pasul urmator a fost sa echipez masina cu un set de anvelope de iarna Nokian WR A4, iar distractia a fost la nivel inalt in prima iarna. Pe langa "baieteala" din oras si drumurile pe la munte, am participat si la Winter Trackday-ul organizat la Motorpark Romania. Nimeni nu poate spune ca un Mk5 GTI subvireaza la viteza pe zapada! Cu venirea primaverii, sosise momentul sa cumpar un al doilea set de roti; am gasit la pret OK un set de BBS RC 7.5J 17" echipate cu Federal 595 RS-7 225/45 R17. Nivelul de aderenta a crescut mult de tot, iar cu suspensia in mintile ei deja simteam nevoia de mai multa putere... m-am oprit direct la APR pentru un Stage 1. Dupa pregatirea masinii, care a implicat schimbarea DV-ului cu ultima revizia, cam follower-ul si N75-ul (care-a fost o p***a de diagnosticat) am crescut puterea pana la 240-250CP... cat o face Mk5 GTI Stage 1, caci cifrele astea nu sunt importante pentru mine. In aceeasi perioada am instalat si o admisie Revo, din simplul motiv ca tampoanele capacului de la motor obosisera si capacul intra in contact cu conectorul electric de la HPFP. Cu mai multa putere, o suspensie care lucra corect pe strada si gumele agresive masina devenise o placere la condus rapid. In 2017 am inceput sa particip si la trackday-urile de la Motorpark unde cateva minusuri au devenit evidente: franele nu faceau fata la mai mult de 1-2 ture rapide iar ruliul era imens, conducand la o uzura exagerata a flancului exterior de pe banda de rulare a cauciucurilor. Nici n-aveam nevoie de mai multe motive sa fac trecerea la niste placute de frana EBC Yellowstuff, lichid de frana Motul RBF600 si un set de bare stabilizatoare H&R (28mm pe fata, setata soft, si 24mm pe spate, setata hard). Am arucant si un set de bucse pline de Audi TT pentru mai multe precizie de la puntea fata. Nivelul de aderenta pe circuit a crescut simtitor, semn ca roata fata-exterior calca mult mai bine acum, dar franele au ramas tot de ... cacao. Masina e in continuare in configuratia de mai sus, dar urmeaza niste schimbari importante. In primul rand o sa fac trecerea la fuzete si bascule de Audi TT, intorcandu-ma la bara stabilizatoare stock pe fata, plus un kit de frane Stoptech ST-41 care ar trebui sa ofere un feedback mult mai bun in pedala de frana si sa reziste mai bine la abuz. Am in plan sa fiu pe 28 aprilie la Adancata cu modificarile acestea, iar in vara o asteapta o a doua excursie prin Europa... de data asta ma duc sa ii arat roscatei Stelvio. Modificarile pe care le-a suferit si pe care le va mai suferi masina au venit ca observatii personale dupa drumurile/trackday-urile facute. In nebunia mea, am dezvoltat chiar si un model simplu (2D) al suspensiei fata care a fost edificator. Geometria suspensiei fata pe platforma de Golf 5 nu e deloc de partea performantei, iar coborarea masinii exagereaza problemele... cele mai bune solutii sunt fie limitarea ruliului (care de la un punct incolo isi va spune cuvantul asupra comfortului), fie imbunatatirea geometriei, care se face mai dificil. Practic, singura varianta OEM o reprezinta fuzetele de TT, iar aftermarket numai pivotii reglabili de la SuperPro fac ceva in acest sens; orice altceva ar presupune fabricare custom, iar cum aici vorbim de suspensie si directie nu cred ca e o idee buna sa se ajunga acolo pentru o masina de strada. TL;DR: Bine v-am gasit. Sunt proprietarul unui Mk5 GTI rosu, rabla prin definitie, care nu arata prea bine dar este competenta si la mers tare si la naveta. I se aduc modificari pe masura ce isi arata minusurile.4 points
-
Ah..jetoanele la biliard si scos in oras insemna "in parcare pe centru" Mai ziceai si din alea..."hai iubi ca fac cinste cu o pizza,te scot in oras" si mergeai si luai de la forneti,din aia la bucata @loghy stiam ca iti faci aparitia,imi cer scuze!Gata3 points
-
Merci. Chiar am urmarit o abordare tehnica, dar stiu foarte bine ca la orice double-duty un compromis trebuie facut. Eu incerc sa obtin maximul de aderenta si raspuns fara sa intaresc prea mult masina, in asa fel incat sa ma pot bucura de toate drumurile, nu numai de cele cu asfalt imaculat. Cred ca as putea sa detaliez in cateva post-uri aici ce si cum am gandit, care sunt compromisurile pe care le-am facut, care ar trebui sa fie prioritatile unei masini de strada/circuit, etc. dintr-o perspectiva tehnica, cu fundamente fizice. La inceput fara formule si expresii matematice, ca ne fierb creierii si fara ele; dar procesele fizice din spate nu sunt foarte complicate, si cu toate astea, multe dintre piesele de tuning aftermarket se pare ca le ignora si se multumesc sa spuna "jos si tare e cel mai bine". Hehe, sunt prea multe lucruri de rezolvat la aspect ca sa zici ca ii fac un detailing si e ca noua. Din nefericire am fost implicat si in doua accidente de cand am masina: o data un sofer neatent a schimbat banda peste mine, avarii bara fata, aripa fata, geometria fata si o janta (din fericire nu s-a strambat nimic pe dedesubt); a doua oara, alt sofer neatent, se uita in balarii si nu a franat cand coloana s-a oprit asa ca am fost prins la mijloc, avarii bara fata, grila fata, traversa de protectie fata, bara spate, traversa de protectie spate si panoul spate indoit. Din pacate, dupa toate reparatiile astea, masina nu mai arata ca inainte: barele au culoarea putin diferita fata de restul masinii si nu se aseaza perfect iar hayonul nu vine fix la linie cu stopurile. Mai adaug si lacul zgariat, cu efect de panza de paianjen, coltul de jos al fetei usii de la sofer si o aripa usor umflata de la un accident precedent cel mai probabil si... probabil singura varianta ar fi o "renovare" completa tinichigerie+vopsitorie. Nu stiu daca merita insa, scopul in care am luat masina a fost sa ma distrez cu ea si sa nu imi bat capul prea mult. Bibelouri au bunicii suficiente. Si eu sunt nerabdator sa ajung acolo, chiar daca nu cred ca un FWD e potrivit pe un drum asa ingust si plin de ace de par, cel putin nu pentru distractie maxima. Plus ca la cum am facut planificarea initiala a concediului nu voi avea mult timp si va trebui intr-o singura zi sa plec din Padova, sa fac Stelvio si sa ma intorc inapoi. Va fi obositor, cu siguranta, asa ca nu voi merge prea tare. Have fun, stay safe!3 points
-
3 points
-
Finally. Sa inteleg ca azi v-ati cunoscut? Sa o stapanesti sanatos si drumuri bune. Eee, cum e? Nu pot da like dar poftim PS: dormi in ea la noapte?2 points
-
Hai ca am gasit niste poze si de la interior. Masina e un Mk5 GTI din 2005, Tornado Red, cu toate bubele "copilariei" din pacate, cod motor AXX, 200CP la baza, transmisie manuala (si oricat apreciez DSG-ul, n-a fost niciodata o varianta pentru mine, imi place sa fiu eu, soferul, veriga slaba a masinii). Ca dotari, a venit cu: Climatronic; Faruri & stergatoare automate; Cruise-control; RCD300 (doar radio & CD-uri audio) + CD changer sub cotiera (e defect insa), cu 8 difuzoare (parca); Trapa pentru ski-uri in bancheta spate, rabatabila 60/40; Roata de rezerva slim (care coboara podeaua portbagajului, dar apoi cand rabatezi bancheta suprafata nu mai e plata); Oglinzi pliabile electric cu puddle lights; Computer de bord MiniDot (cred ca toate GTI-urile de la noi au venit asa?); Alarma din fabrica; In timp am facut mici schimbari: RCD320, ca sa trec si eu in deceniul curent, cu Bluetooth, Aux si MP3; Am schimbat scaunele cu altele de GTI (dar retapitate cu Alcantara, piele si cusaturi colorate), fiindca la cele originale cedase cadrul de la sofer si incepuse sa scartaie; credeam ca vor fi prea colorate pentru restul interiorului dar arata bine. Scaunele noi au si perne de incalzire aftermarket, cu termistor incat sa permita legarea la panoul de Climatronic dar nu am facut instalatia electrica. Overall imi plac scaunele, dar intr-un fel regret ca am luat tot scaune stock, pentru ca mai tarziu m-am trezit c-ar fi fost mult mai bine cu niste bucket seats, pentru sprijin lateral mai bun si multe kg in minus (un singur scaun stock are 35-40kg ); Intr-o perioada am schimbat si nuca selectorului cutiei de viteze cu una de pe eBay (copie de S-Line, cusatura rosie) dar am revenit la cea originala. E mai ergonomica si mai grea, ofera un feeling mult mai fain la schimbatul vitezei; Am schimbat manerele de plastic de pe usi (cele superioare, pentru care trebuie sa dai fata de usa jos), partile inferioare inca n-am avut drum sa le cumpar. De cand am masina, pe langa modificari am avut si multe de schimbat la ea ca sa mearga corect: Diverter Valve (N249); N75; Reparat joc ax cutia de viteze prin introducerea unei saibe intre carcasa cutiei si rulmentul axului; Schimbat ambreiaj (in urma demontarii am constatat ca doar rulmentul de sarcina facea figuri, dar luasem kit-ul nou deja); Incuietoarea la usa spate-dreapta; Racordul flexibil de la evacuare; Curatat admisia (galerie, porturile din chiulasa, supapele); Rulmentii la rotile spate; Discuri & placute de frana; Tampoane bieleta antibasculare; Burduf planetara; Maneta de semnalizare (avea firul de la butonul de cruise-control rupt); ... iar acum cred ca am un injector care nu imprastie ca lumea la relanti.2 points
-
2 points
-
Salut baieti! Am sa va prezint noua mea jucarie.. Cautam de ceva timp un Golf MK5 GTI deoarece prima mea masina a fost un mk5 si imi lasase o impresie foarte buna. Dupa multe masini vazute, am realizat faptul ca erau doar niste porcarii pe roti, cu hibe ascunse, km dati inapoi... asa ca am cautat si altceva, astfel am ajuns la un Leon FR 2.0 TFSI din 2007. Masina a avut un singur proprietar in Germania, din 2007 pana la inceputul lui 2018. Masina are in momentul de fata 210k km reali. Nu ma deranjeaza nr. de km atata timp cat motorul este in mintile lui. Pana acum am avut un MK5 1.6 2006, Mini Cooper Cabrio 1.6 K&N intake, serpisori 2008, A3 2.0 TDI cutout 2006, A4 2.0 TDI 2006, iar dintre toate cel mai incantat am fost de cele pe benzina. Sa va prezint Leon-ul... Ca optiuni: Interior-Exterior FR Volan multifunctional AUX Oglinzi electrice incalzite, rabatabile ( se rabateaza si din cheie ) vopsite de fabrica BiXenon cu AFS Jante 18 inch Dublu climatronic + altele care nu merita mentionate. Ca defecte: Colt de cauciuc de la comenzi dezlipit Aripioara scaun sofer putin "muncita" Ca probleme de remediat: Am un tacanit la relanti, in partea stanga a motorului (cum stai in fata masinii) - am crezut ca este de la valva N80, dar aparent nu, mecanicul a spus ca este variatorul de la axa cu came. Evacuarea intra in rezonanta cu ceva pe la 4500 rpm. De cum am cumparat masina am schimbat uleiul (5w30) + Filtre (Mann), cam follower, PCV, N80 si bineinteles am dat saracia de intermediara jos ( a se vedea poza ), care a fost inlocuita cu o teava de inox (restul va veni dupa RAR - luna mai). Cat de curand vor mai urma modificari, masina nu va ramane stock. Sunt deschis la sugestii!!!1 point
-
Dap.. un style (care nu ca n-ar avea dotari) plus... cateva optionale - si imi insira 2 pagini (cum a zis @Rave). Felicitari, asteptam poze cu interiorul. Si cum, se zice, sa ai parte doar de apa, paie si bataie!1 point
-
Felicitari! Sa o stapanesti sanatos! Misto sa poti porni incalzirea/ventilatia auxiliara prin telefon1 point
-
“cu ceva dotari optionale” si insira 2 pagini de optionale Bine v-ati intalnit si cunoscut!1 point
-
1 point
-
Inca nu m-am bagat la yale...dar m-am bagat la altceva. Si povestea incepe asa: Curatat hayonul "nou" care evident avea si el ceva inceputuri ruginoase... apoi Apoi vopsit... Montat luneta, care evident o trebuit sa o iau de pe hayonul defunct... Si cam asa te intorci cu el: -> aici e important ca nu mi-a plouat in masina Hayonul nou vopsit si cu luneta montata a stat in masina cateva ore (aprox 3 - 4 ore pana sa ne apucat de montat. Insa pana acolo trebuia sa si demontam "ruginitura". Dupa vreo 2 ore am desfacut tot hayonul fara sa rupem ceva de pe el. Aveam nevoie de toata instalatia electrica intreaga! Asa arata un Golf modelul Hayonless Si asa arata rezultatul muncii de ieri seara: Poze mai "intregi la cap" pe lumina zilei, nu noaptea ca hotii Da, stiu, ca inca nu e perfect asezat si ar trebui sa mai umblu putin la stopuri insa am reusit sa il fac sa se inchida la fel cum se inchidea din fabrica. Usor si fix cat trebuie. Nu cum ma chinuiam cu celalalt sa il inchid trantindu-l de credeam ca zboara luneta de pe el.... Vineri...programare pentru alta operatie.... Va urma ...1 point
-
Ca fost proprietar de Cupra, stage 2+ (370 Hp) iti spun ca era mai usor si mai ieftin sa incepi cu o Cupra, pentru target-ul tau de 350-400 hp. Oricum masina este frumoasa, mie mi-au placut mai mult decat Golf-urile 5 Bafta si spor la treaba.1 point
-
@Doc Morelli am reusit un drive test cu 1.5 TSI in oras, printr-o zona destul de libera. Este o placere sa-l conduci, se simte diferenta fata de 1.0. Din pacate bugetul meu si zgarcenia PBN, nu ma lasa sa iau acel motor. Asa ca am facut comanda pentru o octavia 1.0 TSI, varianta de echipare style cu livrare din stoc. Multumesc colegilor pentru sfaturi si gandurile bune!1 point
-
1 point
-
Nice door trims, dude! As vedea bucata aia alba schimbata in alcantara cand pui si incalzire in ele1 point
-
Probabil, ai si tu dreptate. Gadget'ul se conecteaza doar prin bluetooth si preia datele masinii. Aceste date sunt afisate pe telefon sau tableta prin aplicatia Volkswagen Connect. Vine instalat sub volan in acea mufa speciala. O sa fac ceva poze zilele acestea. https://www.vwconnect.com/?noredirect=true#1 point
-
Eu nu inteleg unele persoane de ce dau Downvote , probabil de la invidie altfel nu'mi explic. In fine sa trecem peste.. Gadget-ul este destul de interesant, nu am avut prea mult timp sa butonez prin aplicatie, doar cat am fost ieri la reprezentanta sa ma interesez de un Arteon. O sa mai revin cu detalii si impresii dupa ce o sa mai fac ceva trasee cu masina.1 point
-
Pai crezi ca pentru ce te-ai interesat tu, aia 260 CP safe, ramai cu ea ? Dar vorbim degeaba oricum: 1. VW nu se strica 2. Tu nu vei face nimic la masina oricum, doar glumim, deci ea va ramane stock1 point
-
Acum am vazut si eu topicul. Sa o stapanesti sanatos, masina este superba ! R-line-ul pe Tiguan arata minunat. Sper sa iti faci aparatia pe la intalnire cat mai rapid In alta ordine de idei, 260 CP aia de care vorbiti sunt niste martoage, sunt sigur ca mai realist este pe la 300-310, la fel de safe.1 point
-
Dragi colegi. De curiozitate la inceputul iernii am comandat un set de anvelope Tigar WINTER 1 235/40R18 95V ( anvelope facute de Michelin in serbia) La sfarsitul sezonului, pot spune ca se comporta foarte bine, nu sunt galagioase, si au un pret incredibil de mic... Inainte am avut continental ( nu mai stiu exact modelul ) care s-au dovedit a fiind niste mizerii ordinare. cumparate de noi, in 2 luni, in 2 dintre ele a pleznit sarma.. le-am schimbat pe garantie dar am renuntat la ele din cauza galagiei pe care o faceau. Concluzia mea de final este ca in mare parte, se plateste brandul si atat1 point
-
1 point
-
Bine ai prezentat masina Imi plac topicurile astea - ale oamenilor ce iau o masina neiubita si o intretin si folosesc cum trebuie.1 point
-
Update fara poze - am pus bateria mai mare pe care o dadusem jos de pe bora, si daca tot am umblat am desfacut complet tava, sa fac curatenie, si sa verific punctul de masa. Cu aceasta ocazie am gasit o carpeala la un fir din mufa de deasupra cutiei/ demarorului, adica doua fire care intrau in cele doua parti ale mufei dar acum conexiunea ocoleste mufa si era carpita si aproape complet desprinsa. Le-am curatat, reconectat si izolat, si de atunci nici la cald, nici la rece nu mi-a mai dat eroare de G28. Ciudat, ca prin mufa aia stiam ca trece senzorul de viteza. Dar nu conteaza, daca a fost rezolvarea In rest, iarna asta am facut mai multi km decat cu Bora, si recunosc, mi-a cam placut. Aproape ca as putea trai cu o masina ca asta ca daily. Doar miscarea oarecum diferita a acului de combustibil ar putea constitui uneori o problema, insa nu asa mare.1 point
-
OT. Forumul are 2 sisteme de a pune poze...cel direct...in care pui poza direct in post si cel indirect...adica pui pozele Gallery dupa care le iei de acolo si le pui in post... Eu personal folosesc sistemul 2...pentru ca nu trebuie sa redimensionez nimic...si nu am avut niciodata probleme1 point
-
Eu am 40.000 de km cu un VRs 3 benzina destul de alergat și n a mâncat gram de ulei . Mai am un 2.0 benzina de la concurență alergat și ăla și la fel , fără gram de ulei consumat . Schimb uleiul la 10.000 ai NU pun Castrol !1 point
-
Blue Theme Red Menu Pentru ceasurile de bord pe albastru/rosu o tema mai aproape de culorile originale, accente rosii si fundaluri albastre. INSTALARE: - dezarhivati si copiati fisierele de mai jos pe un card SD; - introduceti cardul in RCD330g; - tineti apasat pe butonul SETUP timp de 10 secunde; - din ecranul Service Mode selectati SOFTWARE UPDATE > UPDATE SOFTWARE (apare interfata Windows CE); - apasati de doua ori pe icoana de telefon/pda din ecran; - selectati SD Memory > Total Commander ; - in ecranul din dreapta selectati SD Memory > img si selectati toate cele 3 foldere; - in ecranul din stanga selectati Resident Flash > Navigation > app > res > img; - copiati fisierele din dreapta peste fisierele din stanga (overwrite all); - tineti apasat pe butonul On/Off timp de 10 secunde pana se stinge aparatul si restarteaza; - acum aveti meniul nou. Un video cu modul de instalare. Download Blue Theme Red Menu: http://www.mediafire.com/file/7lj6j8ce6t4t36h/Blue Theme Red Menu.rar1 point
-
in manual scrie ,dupa ce montezi axa cu came sa astepti cel putin 30 de minute inainte de a porni motorul...tachetii se vor tasa singuri1 point
-
Se pun exact asa cum vin. Se depoziteaza intr-o anumita pozitie tocmai ca sa nu sa se dezamorseze. Iti recomand sa faci lucrarea la cineva priceput.1 point
-
Cel mai recent pacient, Blaupunkt Frankfurt 1966, a venit in stare critică: lipsa recepție fm/am, amplificare slabă si cu distorsiuni. A primit urmatorul tratament: - recap total radio si unitate amplificare; - identificare si eliminare lipituri "reci"; - schimbare filtru lumina bec scală din rosu in verde (la solicitarea clientului); - curățare claviatura, potentiometre, semireglabile, conectori; - eliminare sector cu izolatie si ecranare inrerupte la cablul de interconectare unitate radio cu amplificator, relipire fir rupt in mufa DIN a cablului; - cosmetizare generala. A venit cu o atitudine rebelă; se va intoarce umil și pus pe treaba, la stăpânul lui. Frankfurtul va primi in dotare un cablu auxiliar cu comutare automata a surselor radio/aux, conectat cu mufa DIN prin portul original al aparatului. Hai noroc!1 point
-
Am gasit un tutorial de scoatere a bujiilor pe youtube, facut de cei de ka NGK (cred) Il postez aici poate ii va ajuta si pe altii sa nu-si rupa bujiile care sunt intepenite. Daca nu este voie, rog un moderator sa stearga postul.1 point
-
1 point
-
Leon-ul meu, tot 1.4, ia 7% la mers constant 130 km/h ceea ce e un consum ok. Dar are 1.250 kg. Passat-ul GTE are, multumita platformei diferite, bateriilor, a motorului electric si a tuturor celorlalte necesare, ~1.750 kg. La greutatea asta, consumul oferit de acest motor, nu neaparat potrivit ca sa miste masa asta, este ok. Masina asta este una preponderent urbana si in oras media de consum, daca este folosita asa cum trebuie(adica cat mai mult posibil electric) este cu mult sub orice alt motor din oferta, cine are nevoie de o masina de drumuri lungi extraurbane alege un diesel si cine vrea putere ia un 2.0 TSI sau 2.0 BiTDI. Pentru o masina folosita preponderent urban are un consuma extraurban decent. Si, atata timp cat extraurban nu depaseste 10-15% din timpul parcurs in masina, media de consum iese sub cea a unui TDI. Masinile astea electrice sunt fix invers fata de cele termice, in oras consuma mai putin, pentru ca se folosesc de viteze mak mici si franarea regenerativa, si in afara consuma mai mult, pentru ca vitezele sunt mai mari si regenerarea e spre 0.1 point
-
@Akaiu07 Te felicit pentru alegerea facuta mai ales pentru curajul de a incerca ceva nou. Cei ca tine isi aduc si direct si indirect contributia atat de necesara pentru tranzitia de la combustibilii fosili la electroni. Sa o rulezi sanatos si fara evenimente !1 point
-
La fel de jenant si la masina asta. Useless items cum le zic eu. As fi preferat fara asa ceva in schimbul altor cut costs care chiar au dat in jos B8 comparativ cu B7. Spre exemplu cum se aud geamurile elctrice cand ajung la capatul de sus al cursei Se trantesc de zici ca ies prin rama!1 point
-
Am rezolvat si cu camera video, se poate conecta pe carpad. Se pare ca in portbagaj este in continuare calculatorul de IPAS pentru ca am si grila OEM suprapusa peste cea generata de unitate. Nu va fi o problema pentru ca dau disable la cea de pe carpad. Ca imagine este muuuuuuult peste ce ofera ecranul OEM atat ca luminozitate/calitate cat si ca dimensiunea imaginii. Si pentru ca eram indecis care sistem audio sa pastrez am facut facut si o proba audio/video. Am ramas cu gura cascata ce poate scoate carpadul comparativ cu MIB2. Aceeasi sursa audio suna mult mai bine din carpad!!!!. Deci carpadul a castigat categoric si acesta va ramane in bord pe post de sistem audio/video. Scap si de limitarea aiuritoare cu video in motion, si stiu eu ce alte imposibilitati de a reda anumite formate audio/video. Androidul rontaie tot ce i se da Deci in final, MIB2 va fi doar pe post de calculator de bord si harti gps pentru AID, iar carpadul va fi pe post de multimedia audio/video, rear view, si binenteles consola de setari pentru o mare parte dintre functii pe care le controloeaza. Ca pe partea de radio nu va exista aceeasi sensibilitate ca cea de pe MIB (tunerul diversity integrat) sunt de acord, dar avand in vedere ca stau online in permaneta si am aplicatie de tuner radio acest aspect nici nu mai conteaza.1 point
-
Nu-mi fac eu griji de talpa grea a eventualilor "forjatori" care s-au dat cu aceasta masina. Si Slava Domnului, nu-s fudul ca sa fi dat in plus 20.500euro doar ca sa-mi urc eu primul fundul in masina asta. La 14200km masina este ca noua, am garantie VW pana in 2021,este tot ce-mi doresc. Nici la nevasta n-am avut pretentia sa fiu primul Bateria se incarca in orice mod: la priza 220v, la statie dedicata, in mers in oricare dintre moduri -electric/hybrid/hybrid+incarcare. Se face totul automat. Orice energie recuperata se duce automat in baterii. In modul Hybrid+incarcare se consuma combustibil extra pentru a incarca bateriile in regim permanent. Cutia DSG are D/B. D-ul este modul clasic al oricarei DSG iar B este un mod de deplasare cu regenerare continua, masina merge cumva infranat. Initial mi s-a parut ciudata deplasarea in B dar acum ca m-am acomodat este chiar interesant, practic te poti deplasa prin oras fara sa folosesti deloc pedala de frana. In cazul in care storci bateriile la maxim, dupa ce porneste termincul, exista o incarcare la un nivel minim pe care-l considera masina necesar. Mai departe, in functie de cum conduci/mod se incarca doar din regenerare sau prin combustibil.1 point
-
@B_o_g_d_a_n --> Cred ca marele avantaj la un hybrid de tip PHEV este acela ca, in situatia mersului in oras, te deplasezi in modul strict electric unde costul ar fi de aprox. 5 lei / zi (incarcarea acasa). Mai mult, daca ai o benzinarie in apropriere ce ofera incarcarea electrica gratis, practic poti merge pe gratis pe drumurile scurte pana la si de la serviciu. La drum intins, diferenta de consum este nesemnificativa fata de un TDI, cel putin cu tehnologia oferta actualmente. My two cents ... @Akaiu07 --> Sa o stapanesti sanatos si fara niciun incident! Masina chiar atrage privirile oriunde si pretul de achizitie a fost cel putin bun!1 point
-
Din 2012 ma dau cu un diesel. Dar m-am plictisit de senzatia oferita de TDI si am dorit o schimbare.Ca aceasta sa fie cat mai pregnanta am ales hibridul. Cu totul alta senzatie. Consumul de combustibil chiar nu conteaza in ceea ce ma priveste.1 point
-
Azi vizita programata la Delcar. Primul lucru testat de persoana care s-a urcat in masina pentru test a fost ornamentul din plastic cromat din poza. Se misca ca si cum ar fi dezlipit. Am observat si eu lucrul asta de cand am luat masina dar am zis ca o rezolv la prima revizie. Aveau pe stoc 3 bucati comandate de alti clienti, defectul pare ca a aparut si la altii. Prima intrebare din partea omului de teste: -Este cumva 1.6 diesel ca astea au toate un sunet si au fost remediate? Evident nu, asa ca am dat o tura. -M...da se aude ceva, dar parca nu face chiar asa de tare, va mai asteptam pe la noi daca face mai tare. va urma....0 points
-
pai nu e bidonul ala normal de antigel - acela pare a fi in stanga motorului cum te uiti din fata. asta e probabil ceva de racit electrica. felicitari ca ai luat plugin hibrid - imi pare mult mai ok si de viitor decat priushii si ceilalti hibrizi "clasici"-1 points
-
aproape 9l/100km? extraurban la 1.4? ceva nu inteleg... cum este ok acest consum?-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00