Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.03.2018 în toate secţiunile
-
Iti bati capul prea mult,lasa masina in pace.Faci o regenerare doar cand se aprinde martorul dpf3 points
-
In acest weekend am mers exclusiv in mod hibrid. Am lasat totul pe automat si mi-am vazut de drum. Consumul mediu real de benzina in trafic urban si mers nornal este undeva la 3.7 la suta. La un mers mai sportiv (destul de greu prin Bucuresti zile astea) se ajunge la 5,5 la suta. Departe de ceea ce declara domnii de la VW, dar mie unul si asa mi se pare mai mult decat ok. Cu diselul in oras nu am scos niciodata sub 7,5%.3 points
-
2 points
-
Masina intra la vanzare in topicul de aici : Nu ma grabesc sa o vand, pretul probabil e peste piata (stricata de samsari cu cazane din germania), deci.. ramane de vazut In curand ii voi face din nou o revizie ca doar a trecut iarna (sper ca a trecut pe bune de data asta )2 points
-
Salutare, La un moment dat prin luna Iunie am vazut pentru prima oara niste poze cu noul Tiguan R-line si m-a captivat instant, desi nu cautam sa schimb Passat-ul B7 din dotare, de numai 4 ani vechime. Nu a fost cazul clasic in care te decizi ca vrei o masina din segment, mergi pe la TD cu toti competitorii, compari oferte si dotari ,etc. Pur si simplu nu am avut liniste pana nu am dat comanda. Un pic mai greu cu logodnica, care a necesitat un pic de convingere . Initial pusesem ochii pe motorizarea de 2.0 TDI 150 CP, incercand sa ma incadrez intr-un buget, dar citind parerile colegilor care au fost pe la TD, m-am decis sa merg pe motorizarea de 190 CP. R-line era un "must have", la fel si DGG + trapa panoramica, pe care mi le-am dorit si pe Passat, dar nu a fost buget la momentul ala. Au urmat cateva sapatamani de urmarit review-uri pe Youtube, pe 25 August i-am oferit Passat-ului o casa noua si in aceeasi zi am mers si am dat comanda pentru Tiguan 2.0 TDI 4M DSG 190CP la PBN (fara a face in prealabil TD de vreun fel sau sa vad vreun R-line live). Initial, perioada de livrare comunicata a fost de 14 saptamani, apoi 12 iar in final masina a ajuns dupa 10. Pretul final a fost in jurul sumei de 38000 EUR, cu discount dealer + RABLA. Ca dotari optionale am ales culoare Indium Grey, Navigatie Discover Media, App Connect, Faruri LED Top, Oglinzi rabatabile, Pachet Iarna, Pachet R-line Interior si Exterior, Trapa panoramica. Nu am apucat sa fac decat 100 Km momentan, dar prima impresie este WoW! Active info display de mare efect, izolare fonica foarte buna, tinuta de drum confortabila chiar si cu jantele de 19", iar DSG-ul este de vis (e si prima oara cand conduc cu genul asta de cutie ). Atmosfera in masina pe timp de noapte este una foarte placuta, datorita luminilor ambientale albe din usi si de pe langa trapa panoramica in contrast cu plafonul negru specific R-line. Mai multe impresii despre tinuta de drum, performante, consum vor veni pe masura ce se aduna kilometrii. I-am luat deja jante de 18" Mak Koln Gun Met-Mirror Face + cauciucuri de iarna Continental TS850P 235/55/R18 (multumesc @ADI_PKP pentru ajutor in alegerea lor), pe care aman sa le montez inca pentru a ma bucura vizual de jantele de R-line. Sunt pe drum si covorase de cauciuc originale fata-spate plus programare la montat folie pe faruri. Mai jos cateva poze destul de in graba, din lipsa de timp.1 point
-
Buna! Decapotare iarna? Din cate tin eu minte producatorul nu recomanda decapotarea masinii la mai putin de 15 grade. Primesc si eu ocazional eroarea mentionata de tine "system error close conv top" din cauza senzorului din portbagaj care devine confuz si nu mai stie daca este incuiat sau descuiat ... dar masina apuca totusi sa deschida geamurile si trapa si dupa o deschidere/inchidere portbagaj, decapotarea functioneaza. Poti incerca sa o pui pe tester sa vezi cam ce eroare da...Mare grija la ce service duci masinuta! Sunt foarte putini cei care se pricep la un sistem de genul (am auzit numai povesti dubioase, chiar si in reprezentanta). Bafta!1 point
-
1 point
-
*coughTeslacough* Masina asta e timida, ni se prezinta putin cate putin... e un tease continuu1 point
-
1 point
-
1 point
-
Arata foarte misto jantele, iar atentia pentru detaliu (butonul cu sigla) e de apreciat. Nu stiu ce sa zic de anvelope - cred ca as fi ales ceva mai rasarit* decat tigar, riken sau maystorm (una din ele e sigur, dupa profil) *zice omul cu Lassa pe Golf V61 point
-
Setul de jante pe 15" a iesit mult mai bine decat cel de 16" (ma refer la revopsire). Am incercat in alta parte nefiind multumit de pregatirea pentru vopsire la primul set. In rest au fost ok si primele (vopseaua e rezistenta in timp - arata ca si cand au fost vopsite ieri). De aceasta data jantele nu au fost sablate (vopseaua a fost decapata chimic, au fost pregatite foarte bine inainte de vopsire, vopsite, lac). Rezultat peste asteptari. Este adevarat ca setul asta avea zone foarte mici de oxidare - unele jante nu aveau deloc. Adica cinstit vorbind din start au fost mai bune. Am scos chederele de pe 5 usi ca sa gasesc un set care sa ma multumesca. Am revopsit si ambele manere de la usi. Am montat un buton de deschidere torpedou cu sigla Porsche (cele pana in 1980 nu aveau). Masina e in mare pregatita pentru parada de primavara (am facut si schimb de ulei si filtre).1 point
-
posteaza eroarea asa cum apare pe trester. Scoate mufa de la egr si vezi daca merge rotund.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Niceee! by the way, tu speli masina asta mai des decat fac unii oameni dus1 point
-
Taiem un lucru de pe lista si adaugam altul, dar la finalul ei. Am montat distantierii pe spate, perfect fitment dpmdv. Iar la finalul listei adaugam un set de "centering plates" pentru a le pune intre punte si caroserie astfel incat roata sa ajunga din nou pe mijloc cand masina va fi mai lasata.1 point
-
Astazi am fost ca un copil . A ajuns navigatia, repede sa o desfac, sa o vad, sa o montez...sa ma joc cu ea . M-am chinuit un pic sa scot Symphony din cauza faptului ca cheile cumparate de pe situl de licitatii (nu stiu daca am voie sa precizez care), nu erau de prea mare calitate. Va trebui sa fac update la harti. Nu are decat Europa de vest si nu stiu din ce an. Am montat-o doar provizoriu pentru ca astept inca cablul Aux si nu vreau sa ma chinui iarasi sa o scot. Si pentru ca youtube m-a invatat, am schimbat imaginea de start .1 point
-
Nu ma gandeam chiar sa o faci Highline. Dar ce ai pe lista de to-do e bine. Cine stie ce iti rezerva viitorul. Toti zicem ca nu modificam nimic la masini1 point
-
OT, dar: - in lege spune ca circulatia se face pe banda 1, restul benzilor trebuie folosite doar pentru depasire urmand ca apoi sa revii pe b1 cand se elibereaza. - tot in lege scrie ca atunci cand cineva merge mai tare decat tine trebuie sa te dai la o parte ( viteza maxima nu este mentionata acolo) Pe scurt, daca B1 este libera, nimeni nu are nicio scuza pentru a merge pe B2, indiferent de viteza cu care merge.1 point
-
1 point
-
Leasing operational si motorul sunt un minus. Daca iti place masina e ok. Mai negociaza minim 500 e la pret.1 point
-
Pe spate sa nu pui Excel G. Sunt mult prea moi. De preferat Excel G pe fata si pe spate Gas A Just.1 point
-
1 point
-
Am gasit un link interesant, unde explica problemele intalnite, precum si, explica de ce se fac aceste generari mai dese, dovedite cu niste grafice ca urmare a unor masuratori (pag 29 din pdf).1 point
-
ce sa mai fac acuma? o sa traiesc cu regetul asta toata viata.1 point
-
Nu a fost cam scumpa? La 22-24 nu iti configurai g7 mai dotat si scapai de dsg7? Nu cred ca e cea mai rationala alegere acest dsg7. In plus motorul nu e 150 cp. Imi pare mare pretul, e o masina sh totusi.1 point
-
Mai stergem praful, Inca o revizie, de data asta am mers pe filtre UFI (pentru ca ei sunt si producatorul care face OE .. din ce stiu, au si o vata/pasla speciala in filtre , nu doar hartie). Set padele DSG updatate (aveam silver aluminium brushed, schimbat cu black aluminium brushed), arata o idee mai special. Montat leduri pe marsarier, sunt criminale.. exact ce trebuie (nu, nu sunt exagerate la modul ala.. sunt exact ce trebuie). Montat leduri full in interior, initial pusesem unele mai puternice dar am schimbat cu unele cam la 50% din cele puternice si cam 50% mai mult decat stock (plus ca lumina este alba acum). Schimbat parbriz pe casco la Pilkington. Schimbat stergatoare cu unele noi OE VW. In rest apa paie si bataie.. ehm, motorina. Urmeaza in 2 saptamani inca un detailing, de data asta un tratament de iarna cu o ceara speciala. Inca n-am apucat sa schimb termostatul de apa (stau cu el in portbagaj de mai bine de jumatate de an), o sa il schimb in maxim o luna, vreau sa desfac si toata admisia cu EGR sa curat bine tot, sa fiu sigur ca e totul etans, am vazut putin ulei imbibat pe langa imbinarile furtune / EGR / admisie ... sa fie treaba buna cap coada (daca tot le desfac ca sa ajung la termostat). Cateva poze..1 point
-
O problema la sistemul de alimentare. Posibil regulator presiune rampa defect ,pune nou bosch + oring nou OE0 points
-
Am o intrebare legata de regenerearea filtrului de particule. Saptamanal fac cate un log din care imi extrag parametrii acestui filtru (fuel consumption, driven distance, time elapsed, different pressure, carbon mass, etc). Duminica seara am ajuns in parcare si din analiza logului mi-am dat seama ca sunt foarte aproape de o regenerare, masa de carbon acumulata fiind foarte apropiata de masa la care am observat ca incep regenerarile, presiunea la fel. Stiind ca de luni voi merge cu masina exclusiv in Bucuresti, pentru a evita o regenerare "surpriza", am decis sa plec cu masina la o tura. Dupa aproximativ 30km de mers in afara localitatii masina a facut regenerarea, exact cum ma asteptam. Acum, pentru situtiile viitoare asemanatoare, pot activa o regenerare fortata cu VCDS (aseara am avut noroc ca au fost 30km, puteau fi 40-50...)? Intreb si mi-as dori sa fac asta pentru ca am avut cazuri in care regenerarea a inceput exact cand am ajuns la servici, sau in trafic la o ora nepotrivita.... in astfel de situatii pierd cel putin 20-30 minute pana ajung la iesirea din Bucuresti.... Sper sa fi fost destul de explicit, subliniez faptul ca ma intereseaza sa activez regenerarea doar in astfel de situatii, in ideea in care cele 20-30 minute prin aglomeratia din Bucuresti in timpul regenerarii chinuie masina destul de mult. Multumesc.0 points
-
Cred ca nu m-am exprimat pe inteles tuturor, mi se intampla asta des. Nu am spus-o ca si cum ar fi cel mai bun lucru ca majoritatea fac downsizing la cilindree, am spus-o ca asta e trendul, si peste 2-3-4-5 ani o sa se caute masini cu motor de 1.0-1.5 fiabile, nu de 2.0, intelegeti unde bat? Si motorul aspirat de pe bmw m3 e36 este fiabil si aspirat, 3.0 si 3.2.-1 points
-
Despre Sachs am citit ca n-ar mai fi chiar atat de bune calitativ la ora actuala, comparativ cu ce erau acum cativa ani. De altfel la Sachs m-am uitat prima data, apoi m-am orientat spre KYB citind review-uri bune.-1 points
-
Buna seara prieteni, Sunt posesor nou de Skoda Superb 2 2011 2.0 170cp. Am jante de aliaj pe 18, arata foarte bine masina. . . dar simt toate gropile si vreau sa le schimb. intre 205 / 55 R16 si 225 / 45 R17, care ce aveti si sunt mai bune .. pentru stabilitate consum, fiabilitate...etc.-1 points
-
http://www.ravenol.de/en/products/usage/d/Product/show/p/ravenol-vmo-sae-5w-40.html http://mannol.de/en/?action=accessory_chemical_preview&name=Energy Formula PD 5W-40-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00