Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.03.2018 în toate secţiunile
-
Gata si partea asta de vopsit. Bara a iesit foarte bine, nici nu se cunoaste retusul. Acum revenind la negru lucios, imi vine sa mi dau palme singur. Nici nu am luat bine masina si deja se vad zgarieturi fine. Cine are verigheta sau inele la mana e problema. Legat de jante, au iesit bine, am vopsit si doua siruri de plumbi in negru, dar mai bine le faceam electrostatic, lacul sigur era mai rezistent. Le mai las cateva zile sa se usuce cum trebuie lacul si voi aplica cateva maine de Finish Kare 1000p. Pe volan deja am dat.3 points
-
la 3mAh o sa-ti ia vreo luna sa-l incarci, daca scoti acel m de acolo, este altceva.3 points
-
Crezi ca simti diferenta de la B la C pe ud, asta e marketing, mergi linistit pe Hankook ca sunt ok. diferenta in siguranta o face conducatorul auto indiferent de anvelopa ,dc stie sa abordeze situatia in cauza.3 points
-
Niceee! by the way, tu speli masina asta mai des decat fac unii oameni dus3 points
-
2 points
-
@Arl 150 ceea ce spui tu este destul de forțat...depinde de foarte multi factori.2 points
-
Configuratoarele de uleiuri is ca degeaba in multe cazuri sa va dau doar 2 exemple. Motorul 1.6 HDI produs de PSA Daca introduci in configurator un Focus iti da o norma de Ford, Daca introduci o Mazda3 ceva total aiurea iar daca introduci in configurator un Peugeot sau Citroen iti recomanda strict ulei 5w30 C2 . Uleiurile care respecta norma Ford arata total diferit de cele C2. Sa fie de la ulei sau nu 1.6HDI is foarte bune, 1.6TDCI pe Ford nu is prea reusite, si pe Mazda is considerate a fii un dezastru. Eu am in familie 2 dubitze un LT si un T4 ambele acelasi motor 2.5 TDI acelasi motor s-a montat si pe Volvo 850 sau pe audi 100. La vw LT multi producator de ulei recomanda ulei heavy duty de camion, in T4 configuratoarele imi recomanda 507.00 sau 505.01 desii cartea dadea norma veche Long Life VW 506.00( astea is de la 50 lei/L in sus) sau 505.00 (ambele norme pline de aditivi). Cu ulei semisintetic 10w40 trag si in ziua de azi pe Vw LT si pe Vw T4 cei din zona Moldovei de ele si is trecute cu mult de milion de KM . Si cu asta a terminat VW legatura cu dubele ultrafiabile.. ca a urmat era Filtrelor de particule si norma 507.00 cu schimb la 40 000km.Si cei care au fost fani VW au trecut pe Sprintere.2 points
-
Nu am incercat pentru ca sunt destul de limitat pe parte de statii AC. e-Up!-ul incarca la maxim 3,6 kWh AC asa ca indiferent de statie, 7-11-22 kWh, el poate trage maxim doar 3,6 kWh asa ca incarcarea AC dureaza destul de mult, adica 4-5 ore, sau mai putin in functie de incarcarea bateriei. Evident, pot sa las masina si sa revin cand e incarcata, dar tot mai simplu e sa ma duc la un fast-charger si sa fac cumparaturi cat stau acolo. Uite, asta ar fi o idee de retrofit... sa iau charger-ul de pe e-Golf. Acela stie 7,2 kWh... Pana atunci, merge si asa. Ne bucuram de primavara2 points
-
1 point
-
ofer si eu un feedback, ca posesor de golf alb imi permit banda laterala arata excelent, continua f frumos linia barei fata de facelift. se pitriveste f bine si cu jantele. carbonul in schimb nu se prea pupa cu stilul golfului, cred ca negru glossy ar arata mult mai bine.1 point
-
Ai incercat debica si vorbești din experiență sau din auzite? Eu folosesc de câțiva ani debica de iarna pe 2 mașini din familie și raportat la prețul lor, mi se par foarte bune. Nu am avut probleme sa rămân blocat, sa nu urc la munte sau sa fuga mașina pe neașteptate în curba, dar nici nu m-am simțit viteaz și am ținut cont de limitele mașinii. Dpmdv, limitele unei anvelope sunt influențate mult și de suspensia mașinii și de capacitatea ei de a menține roata in contact cu asfaltul. Revenind la subiect, a folosit cineva acele hankook k125 și poate oferi un feedback? Sau debica daca tot le-am pomenit?1 point
-
1 point
-
am premium contact 5 pe G6 de 8 ani.. bine schimbate la fiecare 45k..fff multumit de ele pe uscat..ploaie..franare..1 point
-
Eu unul recomand o gama premium am pus cauciucuri hankook pe Sharan si intr.un viraj pe Draganu (cine stie) unde cu Conti intram cu 80km/h la 60km/h ă fugit mașina lateral pe apa. Ganditi va si la test pe mașina respectivă gen dacă o marcă e buna pe Golf 5 nu va avea aceeași performanta pe un Touran. Nu mai vorbim de mărci precum Matador Kleber Debica si altele mai slabe.1 point
-
1 point
-
Gabi , nu imi pot da seama din ultima poza asa ca te rog sa imi confirmi daca farurile sunt cele Osram1 point
-
Eu unul nu mai inteleg nimic, am un Golf 5 cu motor BLS si DPF si trebuie sa-i schimb filtrele si uleiul. Ce ulei sa pun? 505.01 sau 507.00? Nu stiu cu ce ulei a mers pana acum, nu cunosc deloc istoricul masinii. Pana acum eram hotarat sa cumpar Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30, am vazut ca multi il recomanda pe grupul "Golf Mk5 Romania" pe urma m-am razgandit pentru Ravenol VMP 5W30, asta dupa ce am studiat fisele tehnice ale celor doua uleiuri si mi s-a parut ca Ravenol are un pic parametrii superiori fata de Liqui Moly. Care sunt uleiurile 5W40 compatibile cu DPF?1 point
-
Îmi place mult dunga de pe lateral neagră și oglinzile. Un glossy black mergea pe plafon dar cum ai spus și tu gusturile nu se discuta.1 point
-
Momentan nu stiu cum voi sta cu rulajul... Le iau pentru masina sotiei, masina mea zace in parcare, deoarece eu sunt mai mult plecat prin tarile calde cu jobul. Cel mai probabil o sa reinceapa naveta, undeva pe la 100 km/zi , in zilele lucratoare...plus ceva plimbari gen vacanta, mers la rude. Nu cred ca o sa sara de 20k / an, probabil sunt pe la media de km anuali. In orice caz, eu nu tin din principiu mai mult de 5 ani cauciucurile, deci utilizand cauciucuri si de iarna si de vara, vor fi scoase din uz inainte de a ajunge la marker. Problema mea este ca atunci cand merg eu, merg in forta...si nu-mi plac surprizele neplacute, gen pierderea aderentei. P.S. 300 lei nu sunt bani multi, dar nici nu vreau sa-i dau daca nu merita. Hankook Ventus Prime3 K125 sunt C la consum si A la aderenta pe ploaie...1 point
-
Era o gluma retrofit-ul, logic. Pe langa problemele legate de baterie, care nu sunt totusi atat de mari pe cat crezi, sunt de luat in calcul cele legate de management-ul electronic al incarcarii. Masina nu incarca cu acelasi amperaj de la inceput la sfarsit si trebuie sa stie cat are bateria, cat curent vine, cand trebuie sa faca switch-ul bla, bla... In schimb bateria de e-Up! nu ma astept sa fie radical diferita de cea de e-Golf. Desi acesta din urma are pompa de caldura, racirea se face pe aer, adica practic nu are racire, alternativa fiind pe apa la masinile mai scumpe. Asta inseamna ca ar trebui ca ambele baterii sa se incalzeasca, si sa se raceasca, la fel de tare la acelasi nivel de incarcare. Deci, teoretic, ar trebui sa mearga un incarcator de 7,2 kWh si pe e-Up! Practic, insa, problemele de management si ecu-uri si garantia fac lucrul asta imposibil... Pentru sanatatea bateriei alte chestii sunt mai utile pentru ca nu se poate depasi nivelul de incarcare stabilit din fabrica in niciun fel. Masina ori incarca la maxim 3,6 kWh AC ori la 50 kWh DC, altceva pur si simplu nu e posibil. Evitarea sa ajunga vreodata bateria la 0%, limitarea pe cat posibil a incarcarilor pana la 100%, desi asta nu e atat de grav ca a lasa bateria sa “moara” la 0%, mersul “normal” pentru ca acceleratiile maxime duc la degradarea bateriei ( Tesla da si warning cand e activat Ludicrous mode) sunt la fel de, daca nu mai, importante si mai usor de controlat. Desi si producatorii controleaza singuri lucrul asta. Lasat de capul lui, motorul electric de pe e-Up! ar putea accelera la fel de tare de la 0-50km/h si la 50-100km/h si ar putea depasi limita electronica de 130 km/h dar el este limitat tocmai pentru a proteja bateria. Asa ca, daca masina se foloseste normal, nu sunt motive mari de panica. Normal insemnand si sa accelerezi tare, si sa incarci fast-charge, si sa mergi la 35C si la -15C, adica... normal. Si o masina pe benzina e de preferat sa stea in garaj cu temperatura controlata, si e mai bine sa nu stea nici la 35C nici la -15C dar asta nu inseamna ca se strica daca o face odata, si e ok sa vada si limita superioara a turometrului (recomandat chiar) dar nu non-stop, si tot ce se aplica la toate masinile. Per total, foarte putine baterii au fost schimbate din cauza degradarii accelerate sau probleme de genul. Evident ca asta nu inseamna ca nu pierde nimic, dar un 5-10% pe o perioada de 8 ani, la folosire normala, este acceptabila la nivelul actual de tehnologie. Abia daca pierderea de capacitate sare de 30% in 8 ani, bateria este schimbata sub garantie si e greu rau sa se intample asa ceva...1 point
-
1 point
-
Nu vad contradictia, cand a aparut PD-ul pe piata uleiul recomandat era 5w40 505-01 cu norma respectiva, dupa 2007 cand au montat DPF-ul, au trecut la 5w30 507 care spun ei inglobeaza si norma 505-01. si asta doar pentru acest DPF. Alegerea e dupa cum doreste fiecare, au aparut uleiuri 5w40 505-01 compatibile cu DPF , unde e problema, s-a discutat sute de pagini, pentru sanatatea PD-ului e recomandat 5w40 505-01.1 point
-
nu sunt fan diesel, dar daca as detine unul, cu asta as incepe. daca era dupa experientele unora, motorul de 1.4 trebuia sa manance ulei, realitatea e ca n-a mancat deloc. nu stiu ce fac altii, ce pun, cum intretin, ce ghinioane au...de aceea incepi intotdeauna cu ce e oficial recomandat si actualizat.1 point
-
Am auzit doar lucruri bune despre motorul de 1.4 TSI. O sa iau in calcul si aceasta varianta, cu masina din stoc.1 point
-
@nervoss Eu as zice sa mergi pe hankook k125, nu 115. Sunt la acelasi pret, insa de 125 am auzit ca sunt bune, de 115 nu stiu nimic. Mi se pare foarte bun si informativ clipul celor de la Tyre reviews1 point
-
Subscriu, va spun și de ce. Pana acum 2 luni am avut un TDI BLS și când am cumpărat-o avea in motor Mobil 1 ESP Formula. Am bătut palma cu omul, și când am ajuns acasă mi s-a aprins martorul de nivel scăzut. Completez și am completat la 1500km, câte 400ml de am zis ca o vând... Am schimbat 5W30-ul și PD-ul meu și-a revenit miraculos...cu un consum de 300-400ml între schimburi. Deci 5W30, nu e pentru PD, va spune un om pățit. Tot uleiul consumat unde ajunge? In DPF, iar la cât mânca...aveam o problema și cu filtrul de particule. As avea curaj sa pun 5w30 in PD eventual intr-un motor nou...fără uzura, așa poate treaba ar sta altfel. Cert este ca 5w40 in mașina cu DPF, nu a avut absolut nimic timp de 4 ani, n-am mai văzut martorul aprins niciodată. Numai bine.1 point
-
1 point
-
La banii astia esti obligat sa treci la 1.5TSI. Nici nu conteaza optionalele asa de mult pe langa motor. 1.0 este un mare compromis, merge la taxi, in anumite tari este ales pentru taxe, dar pentru o masina de familie de gabaritul O3 nici n-ar trebui sa-l iei in considerare.1 point
-
Din pacate, dupa ce am aruncat o privire pe site-urile clasice, nu am reusit sa gasesc nimic legat de folie pentru ceasuri la Kodiaq sau la Jetta... Ciudat este ca imi amintesc ca gasisem ,acum cativa ani,, folie pentru ceasurile de la CC... @kpk1 Ce unitate multimedia ai? S-ar putea sa fie identica cu ce au colegii @Marius82 si @stryder pe Kodiaq.1 point
-
de fapt, eu m-am intors din Tenerife cu o mana de nisip si am trecut pe la tine1 point
-
Rudi,ce ET au jantele tale?e interesant ca ai mers pe 1.3cm pe spate si se alineaza bine.1 point
-
@jag tu nu prea pricepi ca 507.00 nu e bun la pd ai impresia ca din 2000 pana in 2010 s-a modificat ceva la axr sau alh nu ai ce cauta cu 5w30/0w30 in pd 8v sa intrebi chimistii daca iti platesc ei ax cu came tacheti etc1 point
-
1 point
-
1 point
-
Arata "Superb". Unde ai vopsit-o si daca poti sa pui un pret estimativ? Multumesc1 point
-
1 point
-
1 point
-
Job done. Piesa vine cu o carticica de instructiuni dar daca le urmezi, demontezi juma' de masina Cod piesa: 5E1064209 Am desfacut clapeta deschidere capota si am slabit putin ornamentul din spatele ei tragandu-l inspre mine, am scos reazemul vechi, a iesit un pic greu, apoi l-am pus pe cel nou foarte usor. M-am chinuit ceva cand a trebuit sa trag de ornament peste marginea longitudinala din partea stanga a reazemului. Nu am retinut cum era clapeta inainte de desfacere dar acum are un mic joc, fata-spate, inainte de actionarea ei pentru deschiderea capotei. PS: scuze pentru mizerie, nu am mai avut timp sa spal si covorasul, totul s-a intamplat aseara la 9.1 point
-
1 point
-
am montat pana la urma pe spate amortizoarele de la KYB cele gri "gas a just" sunt foarte foarte multumit de ele (made in japan stanta pe ele),acum a venit timpul amortizoarelor pe fata si am optat pentru KYB excel-G,sa vedem acestea cum se comporta pe ele scrie ca ar fi made in spania,vanzatorul mi-a zis sa le presez pana la capat de 3 4 ori inainte sa le montez,am observat insa ca la unu din ele tija se ridica mai repede ca la celalalt...revin cu pareri dupa ce le montez precum si cum o sa se comporte in timp ,pe masina avand deja arcuri eibach pro kit.1 point
-
Salut.Iarna trecuta am avut aceeasi problema,s-a rezolvat prin desfacerea bornelor de la baterie,plus am bagat o surubelnita in usa stanga in locul unde blochezi usile,le-am blocat deblocat de cateva ori si s-a deschis.1 point
-
Înainte de a face o alegere gândiți-vă că singurul contact al vostru cu șoseaua sunt cauciucurile. Analizați dacă varianta ieftin e chiar bună!0 points
-
0 points
-
Nu se discuta gusturile, dar se mai cizeleaza. Nu am mai vazut folie de carbon pusa pe plafon de vreo 10 cred. Atunci era "moda". Negru lucios era mult mai frumos ochiului. Mai e masina noua0 points
-
au trecut 30 de zile de cand masina este la mn... masina se comporta bine ,ma bucur de ea zi de zi... intre timp am mai facut cate ceva la ea..si anume folie carbon deasupra..oglinzi negre si o dunga pe usi de pe fata pana in spate.. am sa atasez si niste poze... ps. as fi vrut sa pun mai multe poze dar vad ca sunt prea mari ca dimensiune..am sa le modific si voi revenii cu altele noi..?0 points
-
sigur s-a modificat. tu crezi ca recomanda asa de capul lor, vand si ei(toti) ce mai au prin beci? :/-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00