Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.03.2018 în toate secţiunile
-
Pe langa masina pe care o are acum, Octavia asta de 1L va fi racheta. Acum ajunge la 100 Km/h in 13 sec., cu Octavia vor fi 9,9. Acum are cuplu de 112 Nm/3000 rot./min, iar Octavia va avea 200Nm de la 2000. 75 CP acum iar Octavia 115CP. Nu cred ca este timp de stat pe ganduri si cugetari, parca vad ca in cateva zile s-a terminat cu programul rabla.4 points
-
3 points
-
masina asa arata intr.un final... ? urneaza:am dat comanda de camera..o sa ajunga zilele acestea de pus in parbriz pt orice eventualitate... ?folie transparenta,protectie faruri... si mai vedem...?2 points
-
2 points
-
cel mai bine pui ulei cu vw504/507. e din 2008 masina, nu din 2000. daca vrei motul( eu nu recomand) vezi ca ghidul lor de ulei iti recomanda x-clean+ 5w-30( plus variante printre care si SPECIFIC 504 00 507 00 5W-30 ) . stii de ce recomanda asta? fiindca asta isi asuma chimistii lor si inginerii de la vw pt motorul tau, deci daca nu te intereseaza ce spun ei, degeaba intrebi pe forum alte pareri: https://www.motul.com/gb/en/lubricants/recommendations/d625a5b0c57402e3d03ce51dccc95130?mileage=low cel mai ok de la ei ar fi SPECIFIC 504 00 507 00 0W-30, testeaza-l pe asta daca vrei neaparat motul.2 points
-
2 points
-
Si atunci de ce Octavia si nu Leon/Golf...?! Un Leon e mai usor de condus in oras, mult mai usor de parcat, mai ieftin, mai aspectuos(subiectiv ), 99% aceeasi masina si primesti reduceri mai mari la Seat decat la Skoda. Adica poti sa iei un Leon FR 1.4 TSI 125 CP decent dotat la 19.000...1 point
-
Te referi la pretul de lista Skoda.ro sau la pretul efectiv platit ? Daca 19k este pretul de lista, este OK. Sigur mai scazi 3000 din el la factura finala. Altfel, este cam mult. Un Style 1.5 TSI cu optiuni inteligente care te incadreaza si la Clever Pack si la reducerea dealerului si la Rabla te duce pe la 20.000. Spre exemplu o configurare cu codul : CCXF5R https://cc.skoda.at/cc-ro/ro_RO_SKODA/C/detail/500/5E34N517/G0G0/HA/PSC@9S6@PE4@8SP@PKR@PFC@9T1@1SL@PK9@PJ2@PDE@PH5@RAC@PJA@9JB@7X1@9WT@8M1@PL6/@ Bafta la configurat si nu uita de optiunile de siguranta activa: radar cruise, park pilot.1 point
-
@ccezar : Cred ca problema ta legata de zgomot ar putea fi cauzata de un cheder care ori nu izoleaza cum trebuie ori are un por prin care isi face loc aerul cu presiune. Trebuie exemplificata problema la Dealer si, ideal, schimbat acel cheder . Nu ar strica nici sa ne prezinti masinuta. Cred ca este primul de pe forum .1 point
-
aproape 19.000euro pe o octavia cu motor 1.0 tsi? nu este cam foarte mult?1 point
-
Taiem un lucru de pe lista si adaugam altul, dar la finalul ei. Am montat distantierii pe spate, perfect fitment dpmdv. Iar la finalul listei adaugam un set de "centering plates" pentru a le pune intre punte si caroserie astfel incat roata sa ajunga din nou pe mijloc cand masina va fi mai lasata.1 point
-
Multumesc mult pentru sfaturi. Am fost doar la doi dealeri in bucuresti si aveau 1.0 TSI doar pe rapid, dar masina nu era disponibila. Se pare ca este suficient acest motor pentru nevoile mele. Am depus deja actele pentru programul RABLA, saptamana viitoare platim avansul si facem comanda.1 point
-
Ai fost la toti dealeri din București și nu au 1.0 pentru test drive? Eu venind dupa 1.9tdi 105cp, am facut test drive cu 1.0 115cp si am ramas placut impresionat. Am mers un puțin în oraș și puțin pe autostrada. Motorul trage foarte bine pentru mărimea lui, iar pentru oras este excelent, parerea mea...1 point
-
Pai de ce doar altii si tu nu?! Hai afara la zapada, hai pe loc sa ne-nvartim1 point
-
Am avut recent pe mana pentru o saptamana un Polo 2017 1.0 TSI 90 CP, manuala, 5 trepte. Am ramas placut impresionat de acest motor. Pe Octavia parca este varianta de 115 CP din cate stiu, deci eu zic ca se va descurca excelent in oras.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am intrat ieri pe vw.ro si am observat ca la sectiunea "auto cu livrare imediata", Arteonurile diesel de pe stoc au parte de o actiune Porsche 20 de ani si beneficiaza de un discount de aprox 4500 de euro. Poate ajuta pe cineva informatia asta1 point
-
1 point
-
ALH si AXR sunt motoare diferite ALH 505 00/505 01 AXR 505 01 Mergi linistit pe 5w401 point
-
eu daca as lua 1.4 tsi, l-as baga "direct " in service si revizie generala la motor ... indiferent de ce spune vanzatorul ca ia facut. nu zic ca motorul e rau dar, mai ai nevoie de ceva bani dupa achizitie si nu -s putini. cine crezi tu ca te lasa ca , inainte de cumparare , sa-i desfaci distributia si sa o verifici , eventual sa masori sageata lantului ?1 point
-
Si eu m-am gandit la 1.6 mpi. Ce as castiga fata de golf 4 1.6 16v: ......airbag de la 4 la10, de la DOAR ABS la ABS, ESP, ASR.........plus spatiu. Nu pun pret ca nu are nu stiu ce an, nu dorm in ea, ci doar merg din punctul A in punctul B.1 point
-
Buna Ioana. La ce rulaj ai estimat tu, eu as cumpara "clar" benzinara. Daca gasesti un 1.6 mpi bun, ar fi alegerea cea mai potrivita ( zic io - o poti pune si pe gaz ). Conteaza mult si ce gasesti in piata oricum, nu TDI....daca vrei sa mergi in afara in concedii, pe viitor, poate o sa iti fie restrictionat accesul in anumite localitati cu tdiul fiid max. Euro4. 1.4 tsi din perioada aia au avut ceva probleme ( citeste forumul in aria dedicata ). Succes si noroc.1 point
-
Distributia e pusa gresit ,nu e sincronizata corect.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Astazi am fost ca un copil . A ajuns navigatia, repede sa o desfac, sa o vad, sa o montez...sa ma joc cu ea . M-am chinuit un pic sa scot Symphony din cauza faptului ca cheile cumparate de pe situl de licitatii (nu stiu daca am voie sa precizez care), nu erau de prea mare calitate. Va trebui sa fac update la harti. Nu are decat Europa de vest si nu stiu din ce an. Am montat-o doar provizoriu pentru ca astept inca cablul Aux si nu vreau sa ma chinui iarasi sa o scot. Si pentru ca youtube m-a invatat, am schimbat imaginea de start .1 point
-
bai de cand naiba esti mod? naspa, nu mai poate omul sa iti dea o sagetica o inimioara, ceva mergea pe topicul asta...1 point
-
1 point
-
Salutare tuturor!Urmeaza sa fac in scurt timp schimbul de filtre si ulei. Motul 8100 X-CESS 5W40 sau Fuchs Titan GT1 cu tehnologia XTL, 5W-40? Am citit multe pareri foarte bune despre ambele insa as opta spre varianta Fuchs.Ce spuneti?1 point
-
Cumperi un bec nu un driver de aprindere din ecu treci peste faza cu soclu si mergi la un peco si cumpara , nu sta pe net 3 ore sa cumperi un bec care costa 2 lei1 point
-
Pai depinde ce pret ti a dat mecanicul Ai ambreiaje, valva 215, dat jos cutia, desfacut mechatronicul. Ambreiajele, valva, manopera, manopera pe mechatronic, sigur sunt mult mai scumpe decat o cutie sh. Daca gasesti cutie in jurul la 100k km, merita cred. Obligatoriu garantie, bine ar fi una revizuita. Ofera este uriasa. Volant am inteles ca ai nou. Sumele sunt semnificative, indiferent de ce alegere faci. Decizia este a ta...1 point
-
Cand pornesti masina din telefon sa incalzeasca geamurile, porneste pe o anumita temperatura setata de tine sau pe maxim? Te intreb pt ca vazusem un filmulet cu o tesla: masina era toata inghetata, a fost pornita caldura la maxim in parbriz, s-a topit toata zapada si a crapat in acelasi timp si parbrizul. Presupun ca a fost vorba de o diferenta mult prea mare de temperatura, mai ales ca electricele dau destul de repede aer fierbinte.1 point
-
Masina mea are in carte roti intre 15 si 19, iar din fabrica este un HL cu roti de 16" si suspensia standard. Eu am dimensiunile astea si in CoC dat de VW iar masina mea a fost in omologare individuala.1 point
-
OT, dar: - in lege spune ca circulatia se face pe banda 1, restul benzilor trebuie folosite doar pentru depasire urmand ca apoi sa revii pe b1 cand se elibereaza. - tot in lege scrie ca atunci cand cineva merge mai tare decat tine trebuie sa te dai la o parte ( viteza maxima nu este mentionata acolo) Pe scurt, daca B1 este libera, nimeni nu are nicio scuza pentru a merge pe B2, indiferent de viteza cu care merge.1 point
-
In loc sa mă întrebe dacă sunt ok, un coleg și-a "permis" să-mi de-a "minus" la postările anterioare. Eu credeam că nevasta-mea are cont doar pe vivre și fashiondays dar se pare că și-a făcut și pe vwforum1 point
-
1 point
-
Nu ai alternative la Lidl/Kaufland? Eu am langa mine 5 statii de incarcare non- Renovatio, chiar daca as avea electrice nu as avea de ce sa-mi fac griji. Plus ca la bloc am parcare subterana cu priza normala la "botul calului".1 point
-
Ba din contra, tot o electrica e ok daca se poate evita reteaua Renovatio. Pentru cine are alte posibilitati de incarcare este irelevant pretul asta. Daca nu, cred ca un hibrid plug in e mai ok, ca mai gasesti unde sa-l incarci si fara statii d-astea chiar daca stai la bloc. Sau, daca nu se pot evita, trebuie calculat cat costa incarcarea (destul de putin la viteza mica) fata de cata benzina economisesti. Oricum, chiar si la preturile astea electrica tot costa mai putin decat o benzinara, la jumatate chiar, intrebarea e daca mai merita deranjul cu autonomia si timpul pierdut la incarcat pentru suma asta. Pentru mine, la diferenta de 200 de lei(400 electric fata de 600 benzina), incepe sa dea cu virgula.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Mersi frumos Florin :) Acum am cateva neclaritati....in primul rand daca ma apuc sa il reglez in ce campuri trebuie sa ma uit mai exact...pe ce grupuri...? Cum reglez avansul asta...? Am tot cautat pe net si am dat peste tot felul de discutii si contradictii...am gasit ceva pe net postat daca nu ma insel chiar de tine....dar este pentru motoarele PD....al meu este CR....este aceiasi procedura ? Din pacate nu am gasit in post nici o poza dupa care sa ma orientez :( Daca ma poti ajuta ti-ar ramane vesnic recunoscator :) "Reglarea avansului distributiei la motoarele PD Aceasta operatiune se executa, in general, dupa schimbarea distributiei. Cu Vag Com-ul, se intra in measuring blocks, la grupul 004 si se verifica valoare din casuta "syncro angle" . Valorile pot fii intre -3 si +3. Valoarea ideala este de 0.0 Dupa ce s-a citit valoarea, cu Vag-ul, se trece la partea mecanica. 1. Se scoate capacul motorului. 2. Se scoate capacul superior al distributiei � are doua cleme pe lateral. 3. Se face un semn cu marker-ul, pe surubul mare (cel incercuit cu verde, in poza), saiba si fulia distributiei. 4. Se slabesc cele 3 suruburi (incercuite cu albastru, in poza), cu ajutorul unei chei de 13. 5. In functie de valoarea pe care o aveai, la syncro angle, cu ajutorul unei chei de 18, se defazeaza axa cu came, prin rotirea surubului mare (incercuit cu verde) � trebuie miscat foarte putin, pt a face corectarea � de ordinul milimetrilor. - daca valoarea era pe plus rotesti surubul astfel incat marcajul facut anterior pe fulie, sa se deplaseze spre dreapta (pentru -, in poza) � respective semnul de pe surub sa avanseze in fata celui de pe fulie. - daca valoarea era pe minus rotesti surubul astfel incat marcajul facut anterior pe fulie, sa se deplaseze spre stanga (pentru +, in poza) � respective semnul de pe surub sa se deplaseze in spatele celui de pe fulie. Dupa efectuarea corectarii, se strag suruburile de 13, se porneste motorul si se verifica cu Vag-ul, valoarea. In functie de aceasta, se repeta operatiunea sau se monteaza totul la loc.1 point
-
@jag tu nu prea pricepi ca 507.00 nu e bun la pd ai impresia ca din 2000 pana in 2010 s-a modificat ceva la axr sau alh nu ai ce cauta cu 5w30/0w30 in pd 8v sa intrebi chimistii daca iti platesc ei ax cu came tacheti etc0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00