Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.03.2018 în toate secţiunile
-
Lista scurta pentru lucruri de facut: -montat distantieri spate (13mm cumparati deja) -indreptat janta dreapta fata -montat buza fata 4mo -reparatie pdr usa+pasaj spate -schimbat+vopsit usa dreapta fata + vopsit bara spate + vopsit capac oglinda mare dreapta + aliniat capota -prindere numar fata cu magneti -detailing exterior complet -revizie filtre, ulei si bucse brate.4 points
-
La rugamintea lui @loghy si dupa ce Search-ul nu a returnat niciun rezultat cu un topic asemanator, deschid topicul legat de folii de protectie display-uri interioare, atat pentru unitatile multimedia, cat si pentru ceasuri de bord. Propun sa se discute aici atat avantaje pro-contra, sa se ceara sau ofere sfaturi legate de achizitia acestora, cat si sa se organizeze "Group-Buy"-uri pentru a obtine, astfel, costuri mai mici la transport sau discount pentru mai multe bucati comandate. Mai nou, odata cu aparitia unitatilor multimedia cu ecran de sticla, au aparut ca optiune si foliile din Tempered Glass cu rezistenta 9H contra zgarieturilor, pe langa cele din plastic lucios/mat (anti-glare). Eu am optat pentru o astfel de folie pe Discover Pro, dar o sa revin cu feedback ulterior montarii acesteia. Incep eu prin a-mi expune intentia de a achizitiona si o folie de protectie din plastic mat, de tipul anti-glare, pentru unitatea AID (ceasurile de bord) a masinii din semnatura. Atasez linkul mai jos (sper sa nu fie considerat reclama) astfel incat, daca mai este cineva interesat, poate ne adunam sa punem de o comanda mai mare de la acelasi producator/vanzator: https://www.amazon.de/Volkswagen-anti-reflective-scratch-resistant-dirt-repellent-anti-fingerprint/dp/B072MPFLQK/ref=sr_1_48?ie=UTF8&keywords=screen protector vw tiguan&language=en_GB&qid=1521638471&s=electronics&sr=1-48 P.S: @loghy Sper ca am dibuit bine sectiunea. In caz ca nu este ok, se poate muta in aria potrivita? Multumesc! P.S.2: @Marius82 @stryder Poate ne ajutati cu un feedback al foliei pe care ati montat-o voi pe unitatea de la Kodiaq .2 points
-
Hello, Dupa o perioada de indecizie in care am redescoperit mersul pe jos si in care am oscilat intre multiple marci/modele/clase, intr-un final, a sosit noua jucarie! Este vorba de un VW Tiguan Mk.2, 2.0 TSI 162Kw (220 Hp), DSG7, HighLine + R-Line exterior, culoare Oryx White. Dupa ce am condus numai Diesel pana acum, m-am hotarat ca este timpul pentru o schimbare asa ca am facut pasul in ograda benzinarelor. Estimativ, ma incadrez sub un maximum de 10.000 km / an si cautam si un upgrade de putere (sau macar posibilitati in aceasta privinta) asa ca alegerea a venit cu usurinta si motor GTI pe estetica Tiguan-ului R-Line = LOVE. Ca optiuni suplimentare, configuratia are: - Faruri LED TOP + DLA + spalatoare - Packet Easy-Open/Close + Kessy - Navigatie Discover Pro 9.2" - Dynaudio Excite 9.1 - Side + Lane + Emergency + Rear Traffic + Traffic Jam Assists - Pavilion vitrat cu trapa si lumina ambientala - Area View + Park Assist - Heads-Up Display - Interfata telefonie Bussiness + Comfort + incarcare wireless - Pachet Iarna Extins - Parbriz Incalzit - Oglinzi rabatabile electric + Mirror Down la pasager - CarNet + DriveNet - Scaune fata ErgoActive - Plafon interior culoare neagra - Airbag-uri spate - Sistem "ProActive" protectie pasageri - Alarma antifurt "Plus" - Servodirectie progresiva - Monitorizare presiune pneuri "Calitativ" - Jante "Suzuka" - Volkswagen .:R pe 20" cu anvelope ContiSportContact5 RunFlat Pentru mine, masina chiar este o incantare si culoarea arata mult mai bine decat imi lasase impresia din poze. Motorul, de asemenea, imi depaseste asteptarile (neavand posibilitatea de a-l testa anterior), deci imi frec palmele abia asteptand sa termin rodajul de 1500km (regim <3.000 rpm) + 1500km (regim <4.500 rpm) ca sa pot vedea si ce sentimente imi trezeste inspre finalul cursei turometrului. Combinatia de jante pe 20" + DCC, chiar si pe Sport nu mi se pare a fi deloc deranjanta iar stabilitatea mi se pare surpinzatoare pentru un CUV, ruliu fiind relativ redus, avand in vedere garda la sol. Asta din cat am reusit sa observ in primii 50 km parcursi pana acum. Dynaudio a fost o surpriza placuta unde subwoofer-ul din portbagaj isi face simtita prezenta rapid, chiar si la +3 din maximumul de +10 pe profilul Dynamic. Fata de vechile sisteme cu 10 boxe amplificate, dar fara subwoofer, Excite-ul pare mult mai animat, se preteaza mult mai bine genului de muzica pe care-l ascult si ajuta si cu dislocarea pietrelor de la rinichi , chiar daca puterea, pe hartie, e mai mica. Ce mi s-a parut ciudat este ca, pe hartie, sistemul figureaza ca avand doar 8 boxe cand, in fapt, are si un difuzor central pe bord + subwoofer-ul, adica 9.1. Mi se pare un lucru de bine, nu de ascuns, dar cine stie, ratiuni VW... In orice caz, il rodam si pe acesta treptat, limita fiind momentan de 30% volum. Din pacate, un compromis trebuia facut undeva si, desi stiam deja si ma asteptam, tot surprins ma lasa "cost-cutting"-ul pe alocuri precum grilele de ventilatie de pe bord fara iluminare sau lipsa Warning Lights-urilor din usi. Totusi, sunt chestii marunte ce, probabil, vor fi remediate ulterior ca proiect personal . Ca planuri de viitor, cat mai curand, masina va avea partile cele mai expuse ale caroseriei infoliate cu folie transparenta cu efect self-healing, iar restul vor beneficia de tratament nanoceramic + tratament water-repellent pe toate suprafetele vitrate. Tot curand o sa trecem si pe o schema de culori Black&White prin eliminarea cu Piano Black a chrome-ului din grila, bandouri, ornamentele de la geamuri, barele longitudinale, asortarea oglinzilor si poate si a plafonului. Ulterior, vor urma jante de iarna si volan + pedale model .:R 2018, ultimele, din pacate, nefiind disponibile si in afara pachetului de R-Line interior care nu m-a atras din prisma scaunelor relativ seci ca forma/design, cat si oarecum inconfortabile, cel putin in cazul meu... In orice caz, momentan, sunt precum un copil mic care nu se poate dezlipi de noua jucarie - aproape ca-mi vine sa dorm in ea! Citind in urma, imi dau seama si cat de mult am scris caz in care imi cer scuze si, in acelasi timp, multumesc! Mai jos, las cateva poze facute imediat ce am "agatat-o", cat si la prima intalnire mai pe seara (a venit chiar si cu martisor la maner, fiind 8 Martie ) :1 point
-
@loghy Imi cer scuze ca am deviat putin de la subiect pe partea de Group-Buy. O sa deschid un topic in aria aferenta. Multumesc! @Marius82 Din pacate, cei pe care i-am gasit eu nu au nimic pentru Kodi... Hai sa pornim un topic in aria de tehnic poate-poate gasim ce cautam fiecare, in alta parte, si rezolvam asa. L-am deschis eu AICI: @andrei0241 Ah, clar nu astept un an ca sa ma hotarasc. Daca este sa fac pasul, o sa-l fac cat de curand. O sa ma gandesc zilele astea, pana spre finalul lunii maximum si o sa iau o decizie daca da ori ba. Mai exista si varianta aplicarii unui strat de nano-ceramica pentru elemente vitrate, dar sunt convins ca nu este la fel de rezistent precum folia... Oricum, nu ma grabesc ca se pare ca nici iarna nu se lasa dusa cu una, cu doua. Hmmm, decisions-decisions .1 point
-
1 point
-
salut,la cat fierbe antigelul?...am pus vreo 5 l de apa in loc de antigel si dupa 150km nivelul a scazut de la max la min,motorul este un bkc cu chiulasa de bxe posibil sa fie de la apa pusa?altfel nu imi explic,stiind ca bxe ul nu e bkd si nu am scurgeri pe nicaieri,nici presiune nu face in vas stiu ca circuitul de antigel are in jur de 7 l1 point
-
1 point
-
Salutare tuturor!Urmeaza sa fac in scurt timp schimbul de filtre si ulei. Motul 8100 X-CESS 5W40 sau Fuchs Titan GT1 cu tehnologia XTL, 5W-40? Am citit multe pareri foarte bune despre ambele insa as opta spre varianta Fuchs.Ce spuneti?1 point
-
1 point
-
Nu merge, trebuie polish special pentru sticla, cu oxide de ceriu. Polish-ul pentru vopsea folosit pe sticla nu face altceva decat sa ascunde zgarieturile.1 point
-
Am luat prima data RCD510 si era ok. Am trecut la RNS510 pentru ca... de ce nu?! si am realizat ca nu-mi ofera nimic care sa merite pretul: - la dvd-uri nu ma uit si nici nu stau sa scriu muzica pe ele, SD-ul e sfant pentru asa ceva - pe hard cu atat mai putin nu pun muzica deci e inutil - ca navigatie tot Waze folosesc asa ca nici de aia nu m-am bucurat - era la mare cautare asa ca era un risc crescut de spart masina / furat - singurul plus era rezolutia mai mare de la display - 800/ceva fata de 480/ceva la RCD510 Asa ca l-am dat si, in loc sa trec la RCD510 + kit bluetooth, am preferat sa iau un RNS315 cu bluetooth incorporat si sa economisesc vreo 200 de euro (atunci). Si asta pentru ca: - are aceleasi functii ca RCD-ul 510 - magazia de CD-uri imi era inutila mie - ecranul mai mic are aceeasi rezolutie ca RCD510 - adica se vede mai bine - intrare de camera au toate RNS315, RCD-urile 510 nu - se misca mai repede/bine, RCD510 are un lag de cand apesi pe ecran pana face ceva - butoanele fizice permit folosirea in mers fara sa iei prea mult ochii de la drum - oarecum plus fata de RCD510, are navigatie - desi eu nu aveam harti si nici nu o foloseam daca as fi avut dar na... e acolo - ca minus, nu arata la fel de bine in bord ca RCD/RNS510 dar nu m-am cramponat in asta Daca exista cand aveam masina as fi luat un Discover Media pentru ca interfata e mai actuala si stie Android Auto si, implicit, Waze pe HU Dar e destul de scump... altfel exista RCD330G Plus care ofera cam aceleasi lucruri la jumatate de pret, dar nu e chiar OEM, ceea ce poate pune probleme pe parte de fiabilitate, sau nu... Oricum, una din astea as folosi eu...1 point
-
1 point
-
Ii dai tu cabluri cu receptor dintealbastru dar sigur au si un emitator "moka" incorporat...Rica, ai grija...iti vaneaza pozitia, iti fura secretele, iti violeaza intimitatile!1 point
-
Felicitari pentru achizitie. E foarte frumoasa, si o poti accesoriza cu multe in timp, bani sa fie. La fel ca Rave am mers pe logica, daca Golf-ul e break, si Passat-ul e break Doar ca ne-am pacalit. Si eu ma bucur ca ai ramas tot la marca poporului1 point
-
1 point
-
1 point
-
Mindf@ck, nu e break! Ma bucur ca ai ramas in curtea asta si-mi place foarte mult si cu ce ai ramas! Bine ai... ramas! LE: Ieri vazusem un interior de B7 Sport piele (din pacate...)1 point
-
Frumoasa culoarea, cu siguranta o vei pune in valoare cu un detailing 'corespunzator' ? Felicitari! Sa te poarte sanatos!1 point
-
Spuma aceea are rol important cand sunt temperaturi negative si vremea este potrivnica, ninsoare cu vant, ploaie inghetata. Absoarbe o anumita cantitate de apa si ingheata elastic sau nu permite zapezii sa se stranga acolo in cantintati mari si se deformeaza elastic cand este nevoie. Toate aceste lucruri pentru a nu indoi marginea usii atunci cand aceasta se deschide. Banuiesc ca ai vazut colturi de usa de G4/G5/G6 indoite jos, acest fapt se datoreaza lipsei acelui burete. Buretele poate sa fie lipsa daca masina nu este echipata pentru zone reci sau daca la vreo reparatie Dorel a zis ca e mai bine fara.1 point
-
Lagarele pompei nu mai asigura dupa un timp functionarea corespunzatoare, pompa nu duce debitul necesar racirii EGR si se ajunge la solicitarea termica a acestuia si spargerea circuitului de racire din radiatorul EGR. La B7 exista in elsawin o recomandare de verificare si schimbare a pompei auxiliare pentru cazul defectarii racitorului EGR. Recomandarea mea e sa schimbi pompa deoarece eroarea nu va fi singulara.1 point
-
Cel mai recent pacient, Blaupunkt Frankfurt 1966, a venit in stare critică: lipsa recepție fm/am, amplificare slabă si cu distorsiuni. A primit urmatorul tratament: - recap total radio si unitate amplificare; - identificare si eliminare lipituri "reci"; - schimbare filtru lumina bec scală din rosu in verde (la solicitarea clientului); - curățare claviatura, potentiometre, semireglabile, conectori; - eliminare sector cu izolatie si ecranare inrerupte la cablul de interconectare unitate radio cu amplificator, relipire fir rupt in mufa DIN a cablului; - cosmetizare generala. A venit cu o atitudine rebelă; se va intoarce umil și pus pe treaba, la stăpânul lui. Frankfurtul va primi in dotare un cablu auxiliar cu comutare automata a surselor radio/aux, conectat cu mufa DIN prin portul original al aparatului. Hai noroc!1 point
-
Parbrizul incalzit cum s-a descurcat zilele astea? L-ai folosit? Eu nu mai am stare ...din motiv de Curtici ?1 point
-
1 point
-
pune o foto cu axa si masoar o cu sublerul evident un lucru nou tine mai mult tarodul il folosesti cel din kit...din cate tin minte are 7,2mm iar daca nu faci tu operatiile de mecanica nu merita sa pui sh1 point
-
Si mie mi se pare suspect de mic pretul. In Germania o masina ca asta sub 20000 nu o gasesti. Sa ne gandim putin, proprietarul zice ca o are din 2013. La vremea aia pretul ei era de 40-45000. A tinut-o 5 ani si o da cu 14000, in conditiile in care nici nu are km multi. Ceva e ciudat, ori a fost lovita rau sau are ceva probleme tehnice, ori vrea sa o vanda f repede...Merita vazuta si testata serios.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pana ajung restul chestiilor mai umplem golurile lasate de cost saving Am montat pistonasele pentru capota si au trecut si testul de azi cu temperaturi mai joase. Montarea a fost foarte usoara iar alinierea capotei este aproape perfecta, stiu de unde vine "diferenta" si il mai ajustez cand se mai incalzeste De deschis se deschide foarte bine si lin si cel mai important nu a necesitat gauri si alte ajustari. Linkul produsului este aici dar sunt sanse sa il gasiti si mai ieftin https://www.ebay.com/itm/Jetta-2011-2018-Strut-Shock-Lift-Support-Gas-Hood-Damper-Kit-No-drilling-/231830933200?hash=item35fa334ed0 * ma omoara limita de 1MB1 point
-
Si la mine volant nou luk a tinul 100 mii km. Tine accelerat la 950/1000 rpm si daca zgomotul dispare ai gasit problema1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Decat sa alimentez de la Luk, mai bine merg 10 Km pe jos pana la urmatoarea benzinarie1 point
-
@Muale are pictograma. Mi se pare o grija in plus. Ar fi fost mult mai ok sa lucreze in tandem cu luneta. @75NOR cardul SD nu are absolut niciun lag, si la trecerea dintre piese, si la trecerea intre foldere, si la scroll in interiorul unui folder. Eu sunt foarte multumit de el. Se simte diferenta din plin fata de casetofonul cu CD de pe Megane. Aaaa, si inca o chestie, pe volan, de la butoanele pentru schimbarea pieselor, printr-o apasare mai lunga a butonului, deruleaza si o face cu foarte mare viteza si iarasi, fara absolut niciun lag. @yanq stii cum il astept, ca pe Mos Craciun Deocamdata am ajuns la 1090km, mai am de asteptat oleaca.-1 points
-
Nefunctionarea pompei de recirculare antigel duce la arderea garniturii de chiulasa (caz probat)-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00