Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.03.2018 în toate secţiunile

  1. Upgrade de suspensie(Eibach B12 kit) si niste jante mai agresive de A5. Fittmentul este perfect:
    8 points
  2. Am reusit sa montez sambata aripile Mai trebuie reglata un pic bara, nu-s 100% multumit dar acum e cat de bine se poate, nu ma apuc pe vremea asta de ea. Pe partea soferului nu am putut sa o aranjam la fel de bine ca pe dreapta la imbinarea cu usa.. Meh, or fi ele SRS, dar tot fibra e Am comandat Michelin PS4S 225/35/19 pt jantele Rotiform, sper sa ajunga saptamana viitoare. Poate trece si iarna pana atunci Original: SRS: Wide Cum arata jantele originale sub SRS. Si am si distantiere de 15mm pe ele.. E ceva diferenta vs original: Am cumparat si un cluster premium dar nu am reusit sa-l montez, n-au reusit baietii la care am fost, ba ca e de la kessy, ba ca e de la softul Revo. Sper sa reusesc sa gasesc pe cineva care sa-l puna Momentan stau cu el in casa In rest toate OK. Facut schimbul de ulei la DSG la 108.600 si revizie motor la 109.050. Current ODO 110800. Drumuri bune!
    4 points
  3. Dragilor din pacate bara a fost vanduta, asa ca ramane pe data viitoare. Dar o idee buna s-a nascut acum. Ce ati zice sa facem o "caciula" de genul, ne inscriem in fond, stabilim 50 de lei cotizatia lunara si un numar de n luni, egal cu numarul membrilor. In felul acesta, ne vine randul tuturor la "caciula" si avem un fond suplimentar de rulaj pentru upgrade/reparatii. Cum suna? Va bagati?
    3 points
  4. Apa intra oricum - garnitura aia de la geam e ca sa nu intre TOATA apa ce se scurge pe geam. Trebuie sa scurga prin prostiile alea de plastic din partea de jos a usii Si daca garnitura de la macara e dusa, ajunge mai mult sau mai putin inauntru. La fiecare interventie pe care am avut-o la usi - usi fata macarale si usa spate broasca, am inlocuit acea etansare. cum zice Muale - imbattranesc materialele.
    2 points
  5. Sa mai aducem putin forumul la viata. Pentru cei interesati, la R5 automat, cat mai sincer ...fara aberatii de genul 9% la ore de varf (pana si in carte arata "Fuel consumption (economy) - urban - 12.5 l/100 km"), treaba sta in felul urmator: Consum oras (Bucuresti) : 14 % - 20 % . Da, 20 % mers pe Iuliu Maniu la ora 14:00. Niciodata nu am vazut sub 14 % consumul in oras (adevarul e ca circul mai mult la ore de varf). Consum in afara (Bucuresti-Brasov) : 10 % mers 100 km/h , iarna. Inca ceva. Eram plecat din oras si am primit un telefon ca s-a intamplat ceva acasa. Au fost fix 124 km de acolo pana acasa si am consumat 40 litrii de motorina, mers cat de tare s-a putut, numai pe sport. Unii tovarasi glumesc cu mine, cum ca as avea consumul la masina aproape cat al unui tir. Eu mi-am tot pus intrebari legate de consum fiindca spre deosebire de masina pe care am avut-o inainte (megane 3, 1.6 16v - benzina) ...acesta e enorm, deci am facut tot felul de teste, reviziile cum trebuie, am crezut ca e ceva in neregula pana am mai condus alte 2 R5. Sfatul meu sincer: Daca va cumparati Touareg, luati motorul 3.0. Poate consuma cu 2% mai mult, dar parerea mea e ca merita, performantele sunt altele.
    2 points
  6. De aproape doi ani de cand mi-am implinit visul cu Golful VR6, putine Golfuri imi mai trezesc unele sentimente. Al tau este sus pe lista.
    2 points
  7. Florine, mulțumesc încă o data de pont...chiar dacă am " pierdut trenul"! Oricum schimbări vor fi. Mai devreme, mai târziu... în funcție de ce găsesc. Rămân totuși pe poziție cu kitul de Gtd, inclusiv praguri, eleron. Ideea e ca nici nu ma grăbește nimeni, vreau sa ma bucur cat pot de ea și sa o plimb cu fiecare ocazie. PS: îmi vine sa plâng când vad golful gti ed35 al colegului @Edy E
    1 point
  8. Alea sunt instructiuni de montaj.Produsele sunt diferite in functie de masina,
    1 point
  9. Cumperi un bec nu un driver de aprindere din ecu treci peste faza cu soclu si mergi la un peco si cumpara , nu sta pe net 3 ore sa cumperi un bec care costa 2 lei
    1 point
  10. Cu placere @identitate78 eu mi-am luat FJ6 si sunt destul de multumit de el pt cat am dat comparativ cu LS3 care am tot auzit ca este mai buna dar nu am gasit video comparativ cu cele doua. Aici pretul este mai mic decat siteul ala de mai sus * este fara transport (22 lei) https://www.emag.ro/duza-spumare-karcher-fj-6-0-6-l-26431470/pd/DG49CBBBM/ Am vazut si asta la reducere dar nu stiu cat de mult merita fata de cea stock https://www.emag.ro/lance-karcher-vario-power-vp-160-full-control-pt-k7-standard-2-642-726-0/pd/DWTXS7BBM/
    1 point
  11. Incet incet ne imputinam astia cu G4 Am avut si eu momente in care ma gandeam sa imi schimb Bora cu ceva mai nou si poate mai mare, dar la starea in care am adus-o, si la cum merge si se comporta, nu am gasit motive reale de schimbare.
    1 point
  12. @ToniM multumesc, asemenea! Din ce am putut observa, diferenta consta in formatul fizic al telecomenzilor. Desi ambele au cheile incluse in interior si nu in afara (vezi poze), mecanismul de scoatere a cheii fizice in caz de urgenta difera la Kodiaq vs Ateca de ex; e vorba de acel buton din stanga sus care se apasa. De aici si forma husei. Husa de Octavia fara Kessy ar trebui sa aiba o bucata decupata in lateral pt. a putea plia cheia ( vezi poza). Poate se potriveste la Kessy, insa ramane zona aia decupata care ar trebui sa fie acoperita.
    1 point
  13. pompa auxiliara impinge lichidul de racire spre EGR.
    1 point
  14. Uitate la trailerparc.ro.sau dai o fuga pana în Zalău și te uiți ce și Cum îți trebuie.ei doar cu remorci se ocupa.
    1 point
  15. Nu sunt din judet, dar am vazut un centru de remorci in intersectia cu semafor din Santuhalm.
    1 point
  16. Dupa ce azi a ramas in parcare, am curatat si “rosia” asta. A durat ceva mai mult sa se dezghete parbrizul decat la e-Up!
    1 point
  17. Revin cu un update legat de problema mea cu ventilatorul racire, poate o sa fie de folos, modelul meu(cod ASZ de 130cai cu un singur ventilator) are incorporat releul in ventilator....am inlocuit ventilatorul cu unul second si s-a rezolvat problema. Un ventilator nou costa numai 1600 lei
    1 point
  18. Pai da bre, dar dc tu nu dădeai pontul...eu nu sufeream în momentul asta! PS: deci, cu cat te trec?
    1 point
  19. Haideți sa facem un om fericit! Nr. Nume. Suma în RON cu TVA 1. Rave 100 lei 2. @grp. 800 lei
    1 point
  20. OT, dar: - in lege spune ca circulatia se face pe banda 1, restul benzilor trebuie folosite doar pentru depasire urmand ca apoi sa revii pe b1 cand se elibereaza. - tot in lege scrie ca atunci cand cineva merge mai tare decat tine trebuie sa te dai la o parte ( viteza maxima nu este mentionata acolo) Pe scurt, daca B1 este libera, nimeni nu are nicio scuza pentru a merge pe B2, indiferent de viteza cu care merge.
    1 point
  21. Castrol 5w30 LL 507 bidon 5L pret de nimic 147lei. Am luat 3 bidoane ca am facut schimbul si la un hyundai ix35 2.0d 184cp.
    1 point
  22. 1 point
  23. Ai gresit masina baiatu' meu! :))))))))))
    1 point
  24. In principiu da, problema e ca imi trebuie o masina aici sa fac teste sa vad ca merge ok. Am multe cereri ptr 1.6 dar din pacate nu am avut pe cineva in TM sa puna la dispozitie masina ptr un prototip si teste. E posibil sa nu mearga bine. Trebuie incercat. Edit ptr HATER , chiar n-ai ce face? Gaseste-ti un tel in viata..
    1 point
  25. Zic ca nu e cazul sa iti faci probleme ptr cativa ani de zile ptr B8 nou, toate la timpul lor. CP3 nu are nevoie de promovare.. Diferenta dintre noi si italieni este parcul auto, au de vreo 3-4 ori mai multe masini ca noi. Idem la nemti, probleme la greu.
    1 point
  26. Acum pe bune. tu dai 155ron din buzunar pe fibra si iei in calcul 31RON. Sa inteleg ca restul sumei 124Ron ca nu ai cheltuit-o? Deja ma depaseste logica asta si ma declar invins! Poate intradevar nu am inteles nimic .Asa ca am sa ma opresc aici.
    1 point
  27. cred ca acest lucru se aplica la orice masina SH.... chiar daca ii cunosti istoricul, etc.
    1 point
  28. Sa cumperi masina SH din RO intradevar e loterie.
    1 point
  29. Tavitara de volvo xc60/90 ce zici? Nu te tenteaza? Asta ca o alternativa daca nu gasesti touareg.
    1 point
  30. 3.0 are impozit mare de ani de zile... nu de acum - ca idee.
    1 point
  31. salut Florin si Andrei multumesc de informatie Florin Andrei , inca nu , astept sa vina primavara ca nimeni nu are chef sa mearga acum sa caute masini pe dincolo si oricum pe zi ce trece nici nu mai stiu ce sa fac nu din cauza mea sau a masinii , din cauza legilor deja aici s-au marit impozitele , 2600 pe an e la Touareg la firma m-au executat scurt cu 7000 lei mai mult ca anul trecut , doar pe apartamentul de firma mi-au bagat 400% marire poate stau la Paris si nu am stiut asa ca am ajuns sa monitorizez si motoare 2.2 gen Santa-Fe sau Sorento dupa 2013 sau chiar motoare de 2.0 ptr orice eventualitate .. X3 , Q5 dupa 2011 .. oricum tot Touareg vreau dar mai astept cateva luni sa se limpezeasca apele sa pot decide corect ptr mine
    1 point
  32. O prima postare in noul an si cu ocazia primei zapezi, i-au crescut niste colti Am luat un spray pt dezghetat geamuri, incuietori de la Ma-Fra si solutie pt chedere de la Sonax. Cu precadere ma intereseaza cea de chedere care va fi folosita si vara pt trapa. Ma supara ca nu s-a putut lua volan incalzit si la R-line.
    1 point
  33. Cele cu butoane in spate ca in poza au climatronic cu 4 zone, nu are legatura cu incalzirea stationara. Rezervior de 100 de litri au toate.
    1 point
  34. automat, trece timpul....scade pretul. Existau 7p acum un an...doi...sub 20.000 euro, pe Mobile, etc - dar km cat trenul, optiuni nu. Din punctul meu de vedere, sa cumperi un Touareg fara optiuni... nu-ti aduce nicio bucurie. Mi-au trecut suficiente prin mana..... sa cumperi unul cu faruri halogen, fara navigatie, fara piele, fara suspensie.... cumperi doar caroseria. In alta ordine de idei - cele fara suspensie pneumatica = nici cal, nici magar - adica, nici pe autostrada nu merge cum trebuie (eu o las jos, pusa pe sport.... si merge ca o berlina) - cea fara suspensie - se balangane cat poate, nu absoarbe vibratiile, etc.
    1 point
  35. 1 point
  36. Wow, superba masina! Ma bucur ca s-au gandit in sfarsit astia de la VW sa puna niste tipsuri mai sanatoase pe modele performante, nu cum sunt panaramele alea de pe MK6 GTI care arata ca niste manere de roaba S-o stapanesti sanatos si fara incidente! Arata intr-un mare fel!
    1 point
  37. Iarta ma Doamne ca am pacatuit!M am scapat la 4000 si a tras si un pârtuc
    1 point
  38. Felicitari pentru masina ! Daca tot e masina noua, eu te sfatuiesc sa o ingrijesti de la inceput cum se cuvine pentru a nu regreta mai tarziu alegerile facute. Aici intra - spalarile efectuate, uscarea dupa spalare, protectia oferita masinii. Spalarea te sfatuiesc sa o faci cu 2BM ( bucket method ) daca nu stai la casa, o poti face la un centru self wash sau daca nu, vorbesti cu un proprietar de spalatorie sa iti "inchirieze" o ora o boxa; uscarea sa o faci cu microfibre dedicate ( microfibra separata pentru jante si partile inferioare ), de asemenea protectia oferita : aici intra - ceara, sealant, protectie ceramica, pentru o astfel de masina as opta pentru o ceramica, mai ales daca nu cochetezi cu detailingul de weekend ! Una peste alta, ai o masina deosebita, care decesita doar ingrijire si carburant ! Deci...have fun with it !
    1 point
  39. PORNO!!! ... rosul ala zici ca e ca dantela pe femei
    1 point
  40. Cât de minunată e. Sa o porți sănatos si fara evenimente neplăcute. Ma gândesc cu groază ca intre timp vor acapara piața masinile electrice si nu vor mai oferi acelasi senzatii ca cele din prezent.
    1 point
  41. Si la mine facea in iarna (sau poate mai face dar nu am mai verificat atent in ultimul timp) Parerile sunt impartite vis-a-vis de cauza (varsta inaintata, uzura ecranului, fluctuatii de tensiune,temperatura, expunere la U.V. etc) Unii spun ca este un semn al "decesului" apropiat, altii ca face asa de ani buni si nu s-a intamplat nimic. Cred ca cea mai sanatoasa atitudine (pt psihicul posesorului) in cazul in speta este " fa-te ca nu vezi".
    1 point
  42. Pentru cei din jurul tau nu se va observa nicio diferenta, singura diferenta va fi in minus in portofelul tau si faptul ca tu stii ca e schimbata. Succes la retrofit, sa iasa bine!
    -1 points
  43. si eu zic la fel. ce ulei folosesti? poti sa-l schimbi mai des in primul rand.
    -1 points
  44. @Ebi pe mine ma intereseaza opinii de la colegii care detin B8, in acel topic e greu de citit absolut tot, sunt opinii pentru toate modelele de masini.
    -1 points
  45. Pai depinde ce pret ti a dat mecanicul Ai ambreiaje, valva 215, dat jos cutia, desfacut mechatronicul. Ambreiajele, valva, manopera, manopera pe mechatronic, sigur sunt mult mai scumpe decat o cutie sh. Daca gasesti cutie in jurul la 100k km, merita cred. Obligatoriu garantie, bine ar fi una revizuita. Ofera este uriasa. Volant am inteles ca ai nou. Sumele sunt semnificative, indiferent de ce alegere faci. Decizia este a ta...
    -1 points
  46. Cu ocazia unei achizitii de accesorii am ajuns pe la Midocar si am vazut si 2 Polo: un confortline si un beats. Cateva impresii mai jos. Aspect exterior: * masina pastreaza in principiu forma de la generatia anterioara, crescand totusi in toate directiile. * partea frontala cam aglomerata, cu buza aia peste faruri, probabil arata bine de la distanta, nu de la 2 metri. * culoarea portocalie arata bine Aspect interior: * dupa toate review-urile in care lumea se intreba daca iti mai trebuie golf ma asteptam la o revolutie. nu e cazul, e inca diferenta mare la materiale * bordul e curat ca design, materiale ok, plasticele colorate se potrivesc * multe detalii de la golf: comutatorul de lumini, butoanele de la geamuri, oglinzi, etc * cotiera este mica, spatiul interior din ea la fel * suporturile de pahare sunt o gluma proasta, fara cauciuc la baza, si f inguste * in spate e ok, fata guri de aerisire dar am putut sta in spatele pozitiei mele la volan (am 1.91). nu comod, dar am incaput (in seria 1 si a3 nu incap). la cap aproape atingeam. * scaunele confortline sunt ok, sub golf ca material. * scaunele beats ofera suport lateral destul de bun, arata fantastic si au materiale bune, cu o exceptie: pielea artificiala folosita in partea superioara e de slaba calitate; arata rau si se murdareste repede. din pacate este prezenta si pe portiere. Concluzia mea a fost ca noul polo e o masina buna si destul de ok ca design in segmentul ei.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!