Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.03.2018 în toate secţiunile

  1. Lista scurta pentru lucruri de facut: -montat distantieri spate (13mm cumparati deja) -indreptat janta dreapta fata -montat buza fata 4mo -reparatie pdr usa+pasaj spate -schimbat+vopsit usa dreapta fata + vopsit bara spate + vopsit capac oglinda mare dreapta + aliniat capota -prindere numar fata cu magneti -detailing exterior complet -revizie filtre, ulei si bucse brate.
    11 points
  2. Am reusit sa montez sambata aripile Mai trebuie reglata un pic bara, nu-s 100% multumit dar acum e cat de bine se poate, nu ma apuc pe vremea asta de ea. Pe partea soferului nu am putut sa o aranjam la fel de bine ca pe dreapta la imbinarea cu usa.. Meh, or fi ele SRS, dar tot fibra e Am comandat Michelin PS4S 225/35/19 pt jantele Rotiform, sper sa ajunga saptamana viitoare. Poate trece si iarna pana atunci Original: SRS: Wide Cum arata jantele originale sub SRS. Si am si distantiere de 15mm pe ele.. E ceva diferenta vs original: Am cumparat si un cluster premium dar nu am reusit sa-l montez, n-au reusit baietii la care am fost, ba ca e de la kessy, ba ca e de la softul Revo. Sper sa reusesc sa gasesc pe cineva care sa-l puna Momentan stau cu el in casa In rest toate OK. Facut schimbul de ulei la DSG la 108.600 si revizie motor la 109.050. Current ODO 110800. Drumuri bune!
    5 points
  3. Ce urmeaza sa fac eu, cumperi suporti si dai gauri in bara in care prinzi senzorii tai. Si gata. LE: 1. locul pentru senzori este deja marcat pe bara asa ca nu poti sa gresesti 2. Da drumul la un gofundme pentru toti astia care dau sfaturi pe banii tai
    3 points
  4. In urma noii verificari in service s-a confirmat defectul de fabricatie. Volanul va fi schimbat pe garantie. cc: @razvan.ac
    3 points
  5. OT, dar: - in lege spune ca circulatia se face pe banda 1, restul benzilor trebuie folosite doar pentru depasire urmand ca apoi sa revii pe b1 cand se elibereaza. - tot in lege scrie ca atunci cand cineva merge mai tare decat tine trebuie sa te dai la o parte ( viteza maxima nu este mentionata acolo) Pe scurt, daca B1 este libera, nimeni nu are nicio scuza pentru a merge pe B2, indiferent de viteza cu care merge.
    3 points
  6. Nu facem acuzații. Fiecare ar trebui să încerce să respecte legislația. Înainte de legi există bun simț și bună credință. Nici să aruncăm cu pietre în cei care nu își permit anumite ingerințe care din punctul meu de vedere sunt exagerate pentru nivelul în care se afla țara asta. Să nu fim ipocriți, să ne ajutăm, să ne înțelegem și să încercăm să facem o țară mai bună și mai frumoasă. Bună credință că de hoție ne-am săturat toți. Este off topic dar nu m-am putut abține. Îmi pare rău.
    2 points
  7. După cum am promis un video cu RCD 330 187A Desay îmbunătățit: Vă rog să scuzați limbajul... Este primul video pe care l-am făcut și poate cuvintele alese sau limbajul din fundal nu este tocmai adecvat. Nimic rău nu a fost intenționat.
    2 points
  8. Pana la bagat impozite sunt lucruri mai grave de rezolvat infrastructura nivelul de trai coruptia ...marii poluatori!!inca o data nu ma intelegeti gresit sunt de acord ca suferim din cauza mediului dar fiti realisti ganditi pragmatic nu va ascundeti in spatele degetului si lasati ipocrizia lumea se va sfarsi daca iti dai jos dpf ul in timp ce camioane non euro nu au nici o treaba cu poluarea si trec prin mijlocul blocurilor pt ca in zeci de orase nu exista centura despre ce vorbim?
    2 points
  9. O sa fiu mai pragmatic....e ok sa iti pese de mediu e ok sa ai filtre dar cand schimbi la masina o data pe an capeti de bara rulmenti bucse dupa ce iti speli masina azi si maine e la loc jegul cand vezi ce autobuze non euro duc muncitorii in oras la fabrici tu mergi mandru cu al tau dpf ....uitati va cum arata tara nu fiti ipocriti! prima data creezi conditii apoi ceri respect si civilizatie...iti cumperi cauciucuri de iarna noi si dupa 3 luni ai galme de la gropi de ce ne place sa ne scarpinam cu mana stanga la urechea dreapta!!??in romania nu ai cum sa protejezi mediul pt ca sunt altii cu mult inaintea ta care isi bat joc de tine si de filtrul tau dpf!!!nu mai vreau discutii de genul degeaba vreti sa fiti cool realitatea e ca avem o tara care nu functioneaza si ne place sa mimam normalitatea dar traim in minciuna!!!
    2 points
  10. Si uite asa, cand e raul mai rau, descoperi cat de utile sunt unele chestii. Cum ar fi sa pornesc AC-ul din casa cu 15 minute inainte sa cobor si sa gasesc geamurile si usile dezghetate. Si apoi sa las parbrizul incalzit electric si dezaburirea sa rezolve cei cativa cm de gheata astfel incat, pana eu am terminat de dat zapada jos de pe masina, parbrizul era dezghetat. Buna tehnologia asta cateodata...
    2 points
  11. @Marius82 poate ne sincronizam o data la intalnirea saptamanala si tragem niste cadre Mic update: volanul se va schimba pe garantie conform evaluarii facute azi in service. Revin cu update dupa schimb. Am uitat in postul de mai sus sa specific ca am mai comandat niste prostioare pt. masina: cover din silicon pt. cheie(foarte misto) si grile pt. gurile de incalzire din spatele scaunelor. Grilele n-au sosit inca, insa din feedbackul celor care si-au montat ar fi ok.
    2 points
  12. Salut Cotud. Nu pot sa iti spun prea multe despre consumuri iar pentru asta gasesti info in sectiunea dedicata dar iti simplific putin alegerea. 1. 1.4 nu mai este disponibil asa ca nu are sens sa il mai iei in calcul. 2. Tdi iti iei daca te gandesti la consum iar Tsi in cazul in care vrei liniste diferenta dintre ele din ce am citit fiind de vreo 2l/100km. 3. Diferenta de pret la calculele mele intre 2.0 Tsi si 2.0 Tdi se amortizeaza undeva mult dupa 150.000 pentru ca mai apar si niste cheltuieli suplimentare la tdi. 4. Pretul la revanzare este clar in favoarea tsi'ului. 5. Avand in vedere ca vb de Germania nu stiu cat timp se mai poate intra prin orase cu Tdi.
    2 points
  13. @Rave de acord cu tine, insa eu tocmai ce am venit de la un drum de 300 km pe e85 (zapada, ploaie, lapovita conditii de iarna) unde 90 km/h deja era viteza periculoasa si nu exista mai mult de o banda pe sens folosibila. In conditii asemanatoare, adica de iarna, chiar si b2 lover-eri care mergeau cu 80-90 km/h, nu cred ca incurcau asa mult traficul. Sa nu crezi ca sunt de acord cu ceea ce fac respectivi, sau ca nu e ilegal si contrar regulilor de circulatie. Dar sa spui ca te incurca cineva care merge cu limita legala pe conditiile astea de vreme, cine e cel iresponsabil? Poate nu e corecta gândirea mea insa după ce vezi un viteaz (un seria 5 destul de nou, nu o epava) că depășește coloana care merge cu 60-70km/h datorita condițiilor meteo, deci mult sub limita, și după câțiva km îl vezi în șanț, spre norocul celorlalți nu mai lovise pe nimeni, parca vezi cu alți ochi situația.
    2 points
  14. Salut, Daca tot am avut treaba la service saptamana trecuta am zis sa nu ma intorc cu mana goala ... Un interior cu accente sportive care ramane confortabil. Volanul e foarte foarte fumos si sta perfect in maini. Scaunele au sustinere laterala buna dar sunt moi pt confort. Si nu obtureaza foarte mult vederea celor din spate, ceea ce pt niste scaune tip scoica e chiar un mare plus.
    2 points
  15. Nu sunt de acord in general cu b2 lover-eri dar pana la urma cei de care spui tu nu mergeau cumva cu limita legala? Din cate stiu, in conditii de vreme nefavorabile, limita nu mai e 130 ci 80 km/h pe autostrada.
    2 points
  16. Ok. Aia de R-line nu ti-a placut. Eu #insist sa vad daca tu #rezisti https://www.facebook.com/groups/vagbazar/?multi_permalinks=771553376382611&notif_id=1521360091719324&notif_t=group_highlights&ref=notif
    2 points
  17. Eu am invatat sa controlez ss din pedala de frana, si cam in 80% din cazuri nu se mai opreste motorul. Totul tine de cat de bine anticipezi distanta fata de cel din fata si cat de tare apesi pedala de frana. La fel si cu acceleratia (lag-ul DSG-ului). Btw, la oprirea masinii ce procedura folosesti? Recomand la oprire pus in N,tras frana de mana, dat drumul la frana de picior, apoi P. Astfel greutatea masinii va fi sustinuta de frana de mana si nu de cutie. Vei observa ca la plecare maneta schimbatorului va merge mult mai lin. Scuze pt. OT
    2 points
  18. Update! Masina a primit comutator lumini cromat și au ajuns pragurile, copie R32, dar urmeaza sa le dau la vopsit. Si o poza cu interiorul la cumparare si acum + altele.
    2 points
  19. Sa mai aducem putin forumul la viata. Pentru cei interesati, la R5 automat, cat mai sincer ...fara aberatii de genul 9% la ore de varf (pana si in carte arata "Fuel consumption (economy) - urban - 12.5 l/100 km"), treaba sta in felul urmator: Consum oras (Bucuresti) : 14 % - 20 % . Da, 20 % mers pe Iuliu Maniu la ora 14:00. Niciodata nu am vazut sub 14 % consumul in oras (adevarul e ca circul mai mult la ore de varf). Consum in afara (Bucuresti-Brasov) : 10 % mers 100 km/h , iarna. Inca ceva. Eram plecat din oras si am primit un telefon ca s-a intamplat ceva acasa. Au fost fix 124 km de acolo pana acasa si am consumat 40 litrii de motorina, mers cat de tare s-a putut, numai pe sport. Unii tovarasi glumesc cu mine, cum ca as avea consumul la masina aproape cat al unui tir. Eu mi-am tot pus intrebari legate de consum fiindca spre deosebire de masina pe care am avut-o inainte (megane 3, 1.6 16v - benzina) ...acesta e enorm, deci am facut tot felul de teste, reviziile cum trebuie, am crezut ca e ceva in neregula pana am mai condus alte 2 R5. Sfatul meu sincer: Daca va cumparati Touareg, luati motorul 3.0. Poate consuma cu 2% mai mult, dar parerea mea e ca merita, performantele sunt altele.
    1 point
  20. Off topic : Daca unu sau unii sunt idioti hai sa fim si noi, asta inseamna gandire romaneasca, in primul rand sa ne gandim la sanatatea copiilor, oricum daca se va baga impozitul in functie de euro, vor mai disparea din cazanele de pe sosele.
    1 point
  21. Haideți sa facem un om fericit! Nr. Nume. Suma în RON cu TVA 1. Rave 100 lei 2. @grp. 800 lei
    1 point
  22. Am comandat ornament reazem picior (cod 5E1064209) de la MyAuto. Sa vedem cum ne-om descurca la montaj. Doamne ajuta!
    1 point
  23. Cunosc unitate deja comandata in Cluj, livrare final vara/inceput toamna. Depinde de dealer, te poate ajuta mai departe concret Pret parca 38k€, insa nu mai tin minte concret....sau sa fi fost 42k€ comanda...vorbesc balarii, concret, incearca la dealer.
    1 point
  24. Depinde ce intelegi prin impact serios, oricum folia aia are cativa microni, nu te fereste prea mult, dar tot e ceva decat nimic. La primul drum extraurban dupa ce aplicasem folia, in Otopeni m'am trezit cu o piatra aruncata de masina din fata in parbriz. Sigur nu era foarte mare, dar ptr ca a venit pe mijlocul parbrizului, am apucat sa o vad inainte sa loveasca, deci nici mica nu era. Folia are urma, dar parbrizul as zice ca nu a fost afectat, deci tot a fost cat de cat protejat
    1 point
  25. Nici nu stiam ca porneste in varianta asta, daca apesi butonul Setup de la clima, iti apare in partea din stanga spre mijlocul ecranului un buton on/off. Ca sa fiu singur ca este pornita incalzirea in parbriz ma uit la Car -> Consumers.
    1 point
  26. 1 point
  27. Pe hartie e misto cu interior negru - in realitate, cel putin mie, nu imi place asa mult. Avand de ambele (gri la bora si negru la golf) pot spune ca cel gri e mai luminos, mai fain ca ambianta. Cel negru e oleaca cavou...
    1 point
  28. 1 point
  29. Rave, ai dreptate cu RAR si control politie. Cu toate astea, scrie clar in codul rutier la art 100 ca e contraventie sa circuli cu alte dimenisiuni decat cele din cartea masinii. Si eu tin sa fiu in legalitate chiar daca nu ma prinde nimeni. Am suspensie normala, da, planul era sa schimb doar arcurile cu cele sport de la accesorii, un setup asemanator are @Silviu_7 cu roti pe 18.
    1 point
  30. @seal777 MK5 Instrument Cluster Pinout: 1 - Terminal 15 (+ pe contact) 2 - Terminal 30 (+ permanent) 3 - Not assigned 4 - Rear fog light warning lamp 5 - Brake fluid level warning lamp 6 - Handbrake warning lamp 7 - Immobilizer reader coil 1 8 - Immobilizer reader coil 2 9 - Not assigned 10 - Not assigned 11 - Not assigned 12 - Diagnostic interface for dash panel CAN data bus, low 13 - Diagnostic interface for dash panel CAN data bus, high 14 - Dash panel CAN, screening 15 - Data bus diagnostic interface for dash panel CAN wake-up wire 16 - Fuel gauge sender (4 Motion) 17 - Fuel gauge sender (full) 18 - Fuel gauge sender (empty) 19 - Terminal 31 (load) - 20 - Fuel gauge sender 21 - Not assigned 22 - Front left brake pad wear sender 23 - Not assigned 24 - Fuel tank flap lock warning lamp 25 - Oil pressure warning lamp 26 - Oil level and oil temperature sender 27 - Not assigned 28 - Speed signal, sliding sunroof control unit output, control unit with display for radio and navigation system 29 - Speed signal input 30 - Not assigned 31 - Not assigned 32 - Not assigned 33 - Terminal 31, sensor earth - 34 - Washer fluid level warning lamp 35 - Coolant temperature and coolant shortage warning lamp 36 - Ambient temperature sensor
    1 point
  31. Pe scurt: - poti sa schimbi toate elementele suspensiei cu cele de la masini care vin cu 17”-18” din fabrica si PIA tot nu-ti va oferi omologarea pentru ca pe seria ta de sasiu nu este disponibila. - RAR-ul nu-ti va oferi omologarea fara hartie de la dealer, banuiesc ca se poate face o omologare individuala dar nu stiu daca are sens/rost financiar sau ca timp - am mers ani de zile cu jante pe 18” in perioada in care se treceau dimensiunile in talon (acum nu se mai trec) si aveam maxim 16” trecut in talon, si nu s-a luat niciun politist de mine desi am fost oprit de cateva ori - acum, singura problema daca mergi cu alte jante decat cele omologate o sa o ai la RAR, daca chiar vor sa fie mai catolici decat papa, dar il poti face cu jantele de iarna (care ar fi recomandat sa lenpastrezi intr-o dimensiune omologata fix din cauza asta) si scapi de bataie de cap. - daca te opreste Politia pe strada nu esti obligat sa ai cartea masinii la tine, si dimensiunile nu sunt trecute in alte acte, asa ca nu pot verifica daca jantele sunt sau nu omologate deci nu te pot amenda pentru asa ceva - daca pui jante pe 17” o sa fie nevoie sa pui si suspensie sport, banuiesc ca nu ai pentru ca altfel ai fi avut si alte dimensiuni de jante in carte, altfel o sa arate urat. Eu unul nu pot sa spun ca inteleg rostul trecerii tuturor dimensiunilor posibile in carte, de ce ai pierde atata timp si nervi pentru ceva cvasi-inutil?!
    1 point
  32. Da, interiorul este mult prea deschis pentru doi copii de 8 si 10 ani. Ca sa nu am surprize am pus huse pe scaune ......acuma imi pare rau ca nu am luat Ergo active ( care nu sunt cine stie ce dar sunt macar mai inchise la culoare) . Partea din mijloc este din alcantara . Masina arata excelent cu interiorul deschis ........dar sa nu ai copi mici
    1 point
  33. aveti idee , ce cutie automata este pe volkswagen passat b8 , 2.0 tdi 150 cp ??an de fabricatie 2018 /
    1 point
  34. Pana ajung restul chestiilor mai umplem golurile lasate de cost saving Am montat pistonasele pentru capota si au trecut si testul de azi cu temperaturi mai joase. Montarea a fost foarte usoara iar alinierea capotei este aproape perfecta, stiu de unde vine "diferenta" si il mai ajustez cand se mai incalzeste De deschis se deschide foarte bine si lin si cel mai important nu a necesitat gauri si alte ajustari. Linkul produsului este aici dar sunt sanse sa il gasiti si mai ieftin https://www.ebay.com/itm/Jetta-2011-2018-Strut-Shock-Lift-Support-Gas-Hood-Damper-Kit-No-drilling-/231830933200?hash=item35fa334ed0 * ma omoara limita de 1MB
    1 point
  35. Dupa mine facelift ar merita, arata o idee mai agresiv si mai 'rafinat' fata de non-fl, mai ales spatele. E subiectiva treaba.
    1 point
  36. Care mi-a scos peri albi, pana am reusit sa il fac functional
    1 point
  37. Buna ziua sunt posesor la un g7 110cp CRKB si din ce am citit romanu tot cu frica de 90 ,60 km a mea are 218km si maine o sa ma duc cu ea in service sa schimb distributia si uleiul. In cartea de service nu e schimbat decat uleiul la fiecare 30 km si filtre. An de fabricatie 2014 noiembrie.acuma fiecare cum crede. Sanatate.
    1 point
  38. La asta ma gandeam si eu! Pomana curata la banii astia si completa si la culoare! Hai tizule, scoate banii si ia legatura cu omu'!
    1 point
  39. 1 point
  40. Salut tuturor, Sunt un doritor de Kodiaq si ma pregatesc sa fac achizitia. Cea mai mare dilema pe care o am este TDI vs TSI. Unul din argumentele ce le consider in acesta decizie(TDI vs TSI) este consumul de carburant. De aceea feddback-ul vostru m-ar ajuta. Ceva detalii despre modul in care utilizez eu o masina: 16-17K km pe an 70% autostrada: 50% autostrada Pitesti - Bucuresti (8000 km pe an) - Pitesti - Bucuresti 1-2 ori pe saptamana 20% autostrada - excursii in afara (3000 km) 20% DN + drumuri la munte (3000km) - include drumuri forestiere si pe zapada 10% oras(1600 KM) Preferinta personala: TDI - am diesel si apreciez lejeritatea si consumul scazut oferite la viteze superioare pe autostrada. De ce iau TSI in considerare: dieselgate: care va fi depreciere pentru masinile diesel in urmatorii 6-10 ani? ce taxe suplimentare vor aparea? amortizare diferenta cost TDI s TSI: din calculele mele - TDI-ul se amortizeaza in 100K KM comprativ cu TSI-ul (diferentza 2700 euro. Pentru mine ar insemna 6 ani. Precizia calcului este limitata de necunoasterea detaliilor relativ la consumurile pe autostrada la viteze superioare si diferenta intre costurile de intretinere intre TDI si TSI. Ati putea sa imi oferiti urmatoarele informatii?: As fi interest in consumul mediu pentru 2.0 TSI/1.4 TSI pe autostrada la 130 km/h pentru distante de 100 km+ si pilot automat activat. Ar putea cineva sa posteze ce consumuri are pentru acest tip de deplasare? Ce cosum are area TDI-ul in conditie de mai sus? dar la viteze de 140-160KM/h pentru autoban (germania) are convex ceva date pentru TDI vs TSI? care este diferentza de costuri de intretinere(revizii) intre TDI 2.0 190 CP si TSI 2.0 180 CP? orice feedback relative la alegerea recomandata este apreciat! Multumesc!
    1 point
  41. Dupa 3 luni de iarna in care a stat linistita in garaj am zis ca e timpul sa ne pregatim de sezon! Cand colo SURPRIZA: s-a intors ... iarna!
    1 point
  42. Capace centrale si capace prezoane si e brici
    1 point
  43. Nivelul este ca unii isi bat capul cu prostia made in germany pe cand altii circula cu cazane si afuma de nu vezi nimic in spatele lor ! Toate camioanele euro5, eev au adblue off in Romania. Eu ma stesez sa functioneze dpf-ul, doar nu afum cazanul ce il depasesc. ?
    1 point
  44. 1 point
  45. daca : in loc de acel soft furaciune de emisii si noxe s ar fi instalat unul in care sa te avertizeze cand se face aceasta ,,magnifica ,, regenerare ti ar fi fost mult mai usor sa intelegi cum,unde si cand trebuie sa o opresti ,forjezi, etc etc NU scrie in manual ca trebuie luat diesel pentru oras sau exclusiv autobahn ma bucur de regenerari la fiecare 1400+ de km la masina care merge EXCLUSIV 100% EXTRA-RURBAN !! [ greu de crezut ,dar adevarat !!]
    1 point
  46. Cand mai face probleme la pornire urmariti temperatura exterioara pe care o afiseaza masina. Am patit de 2 ori cu golf 7, 2.0 tdi... afara ~0 grade, masina arata temperatura de 7 gade, a dat de cateva ori sa proneasca (keyless). Temperatura pe care o afisa masina si-a revenit in cateva minute. A doua oara la fel, diferenta dintre temperatura care o afisa masina si temperatura reala de cateva grade. Cred ca nu porneste bujiile sau ceva in cazul asta. Diferentele astea de temperatura le am foarte rar si isi revin dupa 1-2 km de mers, dar mi-au sarit in ochi cand a pornit mai greu. La -20 de grade nicio problema.
    1 point
  47. da , ai scris multe adevaruri - cam asta am vrut sa spun si eu doar ca sunt mai glumet si am suparat pe unii asa ca am fost trimis in garsoniera masina mea de acum e unul din ultimele SUV-uri cu reductor care fac un compromis intre sosea si drumuri neasfaltate evident nu e off-road nici pe departe dar nici de autostrada nu e si nu am luat-o ca sa ma dau mare ci ptr ca un primar corupt a promis 2 mandate si nu a asfaltat drumul pana la casa mea de la tara dupa cativa ani cand a facut niste excursii la DNA l-a asfaltat in 3 saptamani , dar masina era luata nu mi-a parut rau ptr ca m-a dus in multe locuri frumoase la pescuit dar nu e de mers in oras, nu e de mers pe autostrada , are anvelope AT , consuma , zgomot , etc si pot sa mentionez urmatoarele aspecte legate de cei care vor SUV MARE : - pozitia inalta la volan iti ofera un confort prin faptul ca vezi drumul mai bine inaintea ta , peste alte masini - te simti mai in siguranta dar asta nu inseamna ca trebuie sa faci vitejii la volan - nu ai nicio treaba cu farurile de la berline , noaptea , bat sub ochii tai - desi poate sa se tina dupa ele , nu trebuie sa concurezi cu berlinele , atentie la depasiri , viraje , etc - nu e berlina ! nu e masina sport , nu e nimic din toate astea - e masina inalta cu garda la sol ridicata si drept urmare e masina de condus cu grija - nu ai probleme cu bordurile cum au berlinele , cand parchezi - mare avantaj - bagi cu fata cu spatele , oriunde - nu ai ce face cu o masina de acest gen fara senzori macar pe spate - scapi iarna din orice gheata si zapada din parcare , poti parca in locuri in care altii nu pot intra - nu e mai lunga decat un break , e tot pe acolo - nu are portbagaj mai mare decat un break , e tot pe acolo - e mai scumpa decat un break sunt considerente generale iar unele pot fi contrazise de SUV-uri premium mari si scumpe topicul de fata , dupa modelele din titlu , se refere la crossovere , nu la SUV-uri mari , iar dupa continut , la orice
    1 point
  48. NB: Toate cele spuse pe acest thread sunt o gluma! Dar oare asta inseamna ca si ce am scris acum e o gluma... Sau nu?
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!