Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.03.2018 în toate secţiunile
-
2 points
-
Operatiunea piscina a continuat azi... Mi-am luat inima in dinti si am dat mocheta afara...nu a fost asa complicat cum ma asteptam...intr-o ora era afara Dupa care am inceput sa sap sa dau paslele afara sa le pun la uscat...dupa ce au fost aspirate bineinteles Si asa cred ca am aflat si pe unde intra apa in fata...trebuie sa verific scurgerile de care zicea lupo_bv...dar mai astept putin...ca daca tot demontez acolo...infig si cele 2 fire in ECU necesare CGP-ului Daca tot am ajuns la tabla...am zis sa fac si putina curatenie...ca e prima si ultima data cand mai dau mocheta ...cred...sper Am aflat cu ocazia asta ca imi lipsesc pe partea dreapta acele 2 doape...tre sa le gasesc codul si sa le pun la loc.. Iarna a venit din nou la fix...pun doar scaunu soferului si o trag in parcare pana se vor usca toate componentele inundate Drumuri bune2 points
-
2 points
-
Un mic update: 9000 km in 9 luni Cu exceptia problemei cu volanul, sunt multumit de masina. Am doar un mic greieras in portiera pasagerului, care se aude doar la denivelari mai serioase si total aleatoriu. In perioada asta nu s-a mai auzit nimic ( cateva saptamani) - sigur o imbinare mai proasta a unui plastic care se manifesta doar la variatii de temperatura. In orice caz, este ceva minor. Luni am programare la Brady pentru verificarea volanului, sper sa se rezolve pe garantie. Daca nu se rezolva sub nicio forma, ma gandesc serios sa-l schimb cu unul sport; chiar regret acum ca n-am bifat optinalul asta, era doar 100 euro. Undeva la finalul lunii voi face trecerea la rotile de vara, ocazie cu care ma voi programa si la o sesiune de detailing pentru intretinere. Voi pune tot atunci, in sfarsit, si folie pe faruri + proiectoare. Cateva poze de azi.2 points
-
Intr-un final apuc si eu sa pun niste poze cu ''febletea'' Superb MY 2017, Lava Blue, interior bej textil( pentru moment). Motorizare 1.8 TSI manuala....extrem de multumit de cum se misca O scurta prezentare la receptie si primii 2000 de km..... La interior, o sa sufere modificari in maxim 50 de zile sper ca voi revenii cu ''noutatile''1 point
-
Pana ajung restul chestiilor mai umplem golurile lasate de cost saving Am montat pistonasele pentru capota si au trecut si testul de azi cu temperaturi mai joase. Montarea a fost foarte usoara iar alinierea capotei este aproape perfecta, stiu de unde vine "diferenta" si il mai ajustez cand se mai incalzeste De deschis se deschide foarte bine si lin si cel mai important nu a necesitat gauri si alte ajustari. Linkul produsului este aici dar sunt sanse sa il gasiti si mai ieftin https://www.ebay.com/itm/Jetta-2011-2018-Strut-Shock-Lift-Support-Gas-Hood-Damper-Kit-No-drilling-/231830933200?hash=item35fa334ed0 * ma omoara limita de 1MB1 point
-
1 point
-
Pai 1.6 aia probabil erau un 2.2, asa am ridicat masina cu rotile de iarna de la dealer si acum tot la ei am facut schimbul de roti, probabil presiunea asta o folosesc ei (la Ateca asta cica e presiunea indicata pentru confort) Vizual, dupa refacerea presiunii nu aveam ce sa vad foarte bine, era deja noapte, doar ca mi s'a parut ciudata diferenta asa mare si m'am gandit la manometru defect Oricum, cu nici una din presiuni n'am sesizat o scadere a confortului in masina la trecerea de pe 17" pe 18", imi place cum e setata suspensia, ferma, dar fara a fi prea rigida1 point
-
1 point
-
Eu am invatat sa controlez ss din pedala de frana, si cam in 80% din cazuri nu se mai opreste motorul. Totul tine de cat de bine anticipezi distanta fata de cel din fata si cat de tare apesi pedala de frana. La fel si cu acceleratia (lag-ul DSG-ului). Btw, la oprirea masinii ce procedura folosesti? Recomand la oprire pus in N,tras frana de mana, dat drumul la frana de picior, apoi P. Astfel greutatea masinii va fi sustinuta de frana de mana si nu de cutie. Vei observa ca la plecare maneta schimbatorului va merge mult mai lin. Scuze pt. OT1 point
-
Al meu Castrol edge professional din reprezentanta a avut de nou si pana acum, adica 6 ani si 90000 km. Pt urmatorul schimb am luat Vapsoil 50700 0w30 din De. Multe reprezentante din Germania dar mai ales Elvetia folosesc acum Vapsoil si Shell, cu rezultate f bune.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sunt de acord in totalitate. E ceva asemanator ca acum multi ani cand lumea isi lua Logan sau Solenza noua si stateau cu folia pe scaune cateva luni pana isi luau huse. Asa nu ajungeau niciodata sa se bucure ei de scaunele masinii. Insa pana la urma fiecare face cum doreste si ce doreste cu bunurile si banii lui. Sa te bucuri de ea @lambda_dryver.1 point
-
Ultimele 2 schimburi am folosit Wolf 5w40 C3 ( cu 505.01), Mi-a lasat o impresie buna inclusiv la pornirile la rece, de consum nu am ce sa ma plang ca imi scade in 8000km de la maxim pe joja la jumatate deci undeva la max 500ml. In mod normal motorul meu cere 505.00 interval normal sau 506.00( norma veche long life) ultimii ani schimburile le-am facut la maxim 10 000km de obicei 7-8 mii, schimbul il fac eu si il fac des pentru ca ma costa aprox 130 lei cu tot cu filtru... Ma gandeam inclusiv la 2 Flushuri prin metoda de spalat la renalti timp de 5 minute motorul cu 1L ulei mineral 20w50 combinat cu 5L motorina. De pe siteul de unde comand eu mai nou piese nu se distribuie Wolf, Cred ca o sa trec pe Total Long Life 5w30 ( 507) sau pe Total Energy 5w40 505.011 point
-
1 point
-
Nu te supara, da am impresia ca gresesti, la fel ca in topicul cu becuri. Este vorba despre achizitia unui CC, asta cuprinde inclusiv tara, nu? Sau e mai bine sa deschidem cate un topic pentru fiecare treaba, gen "Din ce tara ahizitionam un CC", sau "Ce motor sa aiba un CC", etc? Nu e normal ca acest topic sa cuprinda TOATE detaliile legate despre achizitia unui CC?1 point
-
Salutare, SOFT TUNING SRL - Bulevardul Theodor Pallady 287, București Tel. 0723147408 - SANDU FLORIN1 point
-
Aici e topic de achizitie CC, nu "de ce nu-ti iei altceva" topic . Masinile noi si ieftine par interesante doar la o prima vedere, dar daca iti doresti ceva mai multe dotari, un motor anume etc.. sari de 25 000 lejer (nu mai zic de B8 care sare de 30 000 lejer) . Asa au si la VW acum un stoc de B8 R line executive cu faruri led si active info display... dar daca te uiti mai bine in rest e praf .. motor 1.4, tapiterie panza.. mai nici o alta dotare in rest. Masini facute doar sa-ti ia ochii.. mai repede iei una SH cu ce dotari vrei.. decat una noua aproape dubla la pret. Tine de dorinta si mentalitatea fiecaruia. PS: De tinut cont si faptul ca cc-urile care acum sunt la 13-15k euro pret SH, noi au fost 40k+ .. nu 19 000 .. nu 25 000 . Asta trebuie sa spuna ceva..1 point
-
In loc sa mă întrebe dacă sunt ok, un coleg și-a "permis" să-mi de-a "minus" la postările anterioare. Eu credeam că nevasta-mea are cont doar pe vivre și fashiondays dar se pare că și-a făcut și pe vwforum1 point
-
Bucsele si articulatiile si ce mai tine de suspensie se mai si schimba, nu toti care isi vand masinile inseamna ca sunt cu aceste piese la 1% viata ... poate unii dintre ei (si noi) le intretinem mult peste ceea ce poate gasi in Germania in acel buget. Hai sa nu mai speriem omul, i s-a raspuns la intrebare, CC-ul e o masina frumoasa care le poate imbina pe toate intr-o anumita masura.1 point
-
Arata bine, bara fata o schimba mult! Intersant pentru un Break. La mk7 îmi place mult varianta asta. PS: m-ati făcut de am tot studiat varianta R Line. E subtila. Acum pentru cine cauta cu adevărat o schimbare de look, nu va cauta ceva subtil...deci va trebui sa ma hotarasc: schimbare "vizibila" gtd ( asta înseamnă și mai multi bani) sau.... ceva mai Light @grp Ce, cu asta de mai jos mi-ar fi rușine? R Line + cutie?1 point
-
O optiune f buna G-ul. Cred ca sunt multi in dilema de a cumpara un Tiguan full sau sa dea avansul pt un G class... Dc se fac multi km atunci Bentayga este o alegere buna, acum este si cu motor diesel.1 point
-
In legatura cu motorul GDI de la Sportage, nu l-am condus pentru ca nu am fost interesat de motor. Nu cred ca s-ar potrivi pe un SUV. @lambda_dryver Nu sunt de acord cu afirmatia ca Seat Ateca si Karoq sunt la limita de SUV compact. Au toate dimensiunile pentru clasa SUV compacta si cel putin la spatiul interior sunt peste unele SUV-uri compacte ca Mazda CX-5 sau Ford Kuga, plus unele premium. (Mai mult Karoq e chiar peste Sportage si Tucson la spatiul interior, poate si Ateca, desi mie mi s-a parut putin mai mic decat Karoq, insa comparabil cu Sportage si Tucson ca spatiu) .1 point
-
In primul rand, multe thumbs-up pentru colegul @Xadrian pentru un comparativ cat se poate de complet si bine documentat. Folosind ca baza postarea lui deoarece exact aceleasi pareri 100% mi le-au lasat si mie modelele respective, daca mi se permite, mai adaug si cateva in plus testate de mine sau care m-au interesat in ultima vreme. 1) In clasa Sub-Compact SUV-uri: - VW T-ROC, masina echilibrata, dimensiuni de Karoq/ Ateca, mult mai pretabila pentru mersul in oras si mai putin ca SUV in adevaratul sens al cuvantului Pro: dotari multiple (asemanatoare/identice cu Karoq), design exterior (subiectiv), greutate mica in combinatie cu motor 2.0 TSI DSG7 4Motion, adica fun-to-drive Contra: calitatea interiorului extrem de slaba (mult sub Golf, pe care este bazat - comparabila cu Polo), PRET MARE intr-o varianta de echipare/motorizare/dotari superioara, unde se apropie chiar si de 40.000,-euro si discount aproape inexistent fiind model proaspat lansat - Mazda CX-3, invelis superb cu inima sub-dimensionata Pro: design interior superb, exterior frumos, finisaje demne de premium, pret corect pentru varianta Revolution - adica Top Contra: motorizare benzina aspirata ce lasa senzatia de lent, modul de configurare forteaza la anumite dotari care, altfel, probabil nu ar fi dorite, sistem multimedia slabut si fara conectivitate CarPlay/Android, garda la sol mai mica decat a competitorilor - Toyota C-HR, ideala pentru oras Pro: Hybrid - consum redus in oras, dimensiuni ideale pentru oras, design interior-exterior frumos, materiale preponderent calitative, fiabilitate Contra: spatiu interior restrans, motorizare slabuta pentru extern, avand doar 122 cp dintr-un 1.8l, pret maricel pentru Hybrid - Renault Kadjar Pro: pret + reduceri avantajoase, calitate decenta pentru price-range, intretinere ieftina Contra: lipsa 4x4 sau cutie automata (in functie de motorizare), dotari relativ putine - Nissan Qashqai Pro: raport calitate-pret ok, motorizari decente pentru oras, spatiu interior decent, pret comparabil cu Kadjar, dar cu oferta dotarilor mai generoasa Contra: design interior putin dubios, se simte reducerea de costuri (normala de altfel price-range-ul Qashqai-ului), 1.1) In clasa Premium Sub-Compact: - Audi Q3, dinamica, calitativa, dar trecuta de prima tinerete Pro: dinamica exceptionala - neutra - echilibrata, discount-uri mari pentru final de generatie pentru cei ce vor un Audi, interior calitativ (in fata doar cu putin peste Tiguan, dar in spate diferenta enorma!), dimensiuni interioare ok Contra: tehnologie interior invechita, lipsa multor Assist-uri , design interior discutabil (subiectiv), pret de Audi - BMW X1, dinamica in sacrificiul confortului Pro: dinamica sportiva, noul design interior dragut si calitativ, tehnologie la zi, plaja mare de motorizari pentru toate gusturile, Contra: suspensie rigida - sacrifica foarte mult la capitolul confort, spatiu interior restrans, pret mare, intretinere scumpa - Range Rover Evoque, calitativa, dar, la fel precum Audi, trecuta de prima tinerete Pro: design interior-exterior superb, calitativ, tren de rulare capabil Off-Road, motorizari echilibrate, pret moderat Contra: dinamica ciudata pe sosea - ruliu relativ mare, dar relativ rigida pe suprefete denivelate, spatiu interior extrem de mic, vizibilitate proasta, cea mai scumpa intretinere - Volvo XC40, superba, calitativa, combinatia ideala intre toate Pro: design interior-exterior high-tech, calitate/materiale peste competitori, motorizari mici, dar potente, tehnologie la superlativ, dinamica orientata catre Confort, dimensiuni ideale pentru oras Contra: spatiu interior restrans, intretinere doar cu putin sub Range Rover, pret maricel, durata de asteptare mare - Mercedes-Benz GLA / Infiniti QX30, aceeasi masina in esenta, de la butoane, la dotari etc. Pro: dinamica neutra, spatiu interior decent, Confort superior, design exterior interesant, multitudine de sisteme de asistenta, calitate Contra: multimedia invechita, anumite dotari ramase intentionat in urma (vezi senzori parcare cu display separat pe plafon), anumite scapari pentru zona premium (vezi buzunarele usilor din plastic tare), pret peste medie, intretinere scumpa 2) In clasa Compact SUV, in plus fata de cele expuse anterior aici pe topic - Ford Kuga Pro: design exterior, motorizari ok, dotari diverse Contra: dinamica ciudata pe sosea - ruliu relativ mare, dar relativ rigida pe suprefete denivelate, lucru accentuat pe ST-Line, calitatea interiorului slaba, design interior cel putin ciudat, amplasament multimedia complet dubios, pret mare in varianta de dotari/motorizare superioara - Peugeot 3008 Pro: design superb interior-exterior, finisaje calitative, multitudine de dotari, greutate redusa datorata folosirii aluminiului, spatiu interior decent Contra: lipsa 4x4, lipsa unui motor potent pe benzina, fiabilitate (ramane de vazut daca sparge trend-ul de pana acum), pret maricel - Mitsubishi Eclipse Cross Pro: design frontal si interior, finisaje preponderent calitative, multitudinea de dotari, sistemul Super-AWD, fiabilitate Contra: lipsa diversitatii motorizarilor, design lateral si spate, pret maricel fiind model nou si CUM sa folosesti denumirea de Eclipse pe un SUV?! (Glumesc ) - Renault Koleos 2, comparabila cu Kodiaq Pro: spatiu generos, salt calitativ enorm fata de generatia precedenta, se vrea a fi high-tech la pret decent, motor diesel bun, varianta Initiale Paris sfideaza gama premium, design interesant, service-uri la tot pasul, intretinere ieftina, platforma capabila Nissan Contra: design foarte "like it or hate it", tableta din bord slaba calitativ (vara, in soare, s-a stins si nu a mai raspuns la comenzi), motoare pe benzina slabe, fiabilitate slabuta - Nissan X-Trail, imbinare intre Qashqai si Koleos Pro: spatiu, platforma, intretinere Contra: calitate slabuta a interiorului, design ciudatel la exterior si, la fel ca la Qashqai, cel putin dubios la interior 2.2) In clasa Compact SUV Premium: - Audi Q5, imbinare a trasaturilor ideale Pro: design interior superb, conectivitate si multimedia geniale, materiale de calitate, spatiu interior bun, dinamica ce imbina foarte bine sportivitatea precum si confortul Contra: nu exceleaza in absolut la nimic, dar este, totusi, bunicica la toate, dimensiuni maricele pentru oras - BMW X3, noutate si evolutie serioasa fata de precedenta generatie Pro: dinamica sportiva, noul design interior superb si calitativ, tehnologie la zi, plaja mare de motorizari pentru toate gusturile, Contra: suspensie rigida - sacrifica foarte mult la capitolul confort, spatiu interior mai restrans decat al competitorilor, intretinere scumpa - Jaguar F-Pace Pro: dinamica de masina Sport si platforma de Range Rover, ce o ajuta si in Off-Road Contra: suspensia cea mai rigida din clasa = confort departe de SUV (aici tine de alegerea fiecaruia, cat si de ce se pretentii ai de la un SUV), calitate din ce in ce mai slaba pornind din fata catre spate, portbagaj sub competitori, intretinerea cea mai scumpa, dimensiuni mari - Mercedes-Benz GLC Pro: dinamica neutra, spatiu interior decent, Confort superior, design exterior interesant, multitudine de sisteme de asistenta, calitate, exista si o varianta Coupe cu mare + la design , varianta Hybrid Contra: scapari pentru zona premium (vezi buzunarele usilor din plastic tare), ceva ruliu in viraje, motorizarile de pornire sub-dimensionate pentru greutatea masinii, vizibilitate proasta in cazul Coupe-ului, greutate foarte mare in cazul Hybrid-ului - Volvo XC60, superba, de departe supriza si castigatoarea categoriei (in opinia personala) Pro: de departe cel mai calitativ / premium interior, multitudine de dotari si configuratii posibile, multimedia high-tech, motoare cu cilindree mica, dar potente, design genial, varianta Hybrid de performanta (la un pret considerabil mai mic decat al unui AMG) Contra: intretinere prohibitiva si numar mai mic de service-uri, discount-uri inexistente, greutate mare in cazul Hybrid-ului Imi cer scuze pentru lungimea postului, dar sper sa fie de o minima utilitate macar pentru cativa .1 point
-
E interesant cum a inceput acest topic si unde a ajuns :(. Eu ma bucur ca am rezistat si nu am citit nimic din acest topic pana cand am decis ce SUV sa-mi cumpar si am dat comanda. Apoi am citit totul de pe acest topic. Imi place ca deciziile sa le iau fara a fi influentat de versus-uri ale diverselor caractere de oameni. Va spun din start ca sunt fan benzina (plus vestile negre care tot apar cu privire la diesel), astfel toate masinile testate si analizate de mine au avut ca tinta motor pe benzina , cutie automata si 4x4 (cred ca daca tot iei ceva cocotat si vrei sa-l numesti SUV, trebuie sa aiba 4x4, altfel un break cu garda mai inalta e o alegere mai inteleapta). Subiectul acesta de SUV compact, dupa ce am vazut toate parerile plasate aici timp de aproape 1,5 ani, observ ca are un punct comun care duce la alegerea unui model pentru o anumita persoana: compromisul pe care fiecare doreste sa-l faca. Pentru ca in aceasta clasa de SUV-uri compacte nu exista unul perfect, fiecare avand compromisuri. Comanda am lansat-o acum 3 saptamani, pentru un VW Tiguan 2.0 TSI HL 180CP 4Motion, acceptand compromisul acestui model. Pentru mine acest compromis a fost pretul, desi am reusit sa depasesc doar cu in jur de 800 de euro bugetul maxim propus de achizitie. Pentru a compensa pentru toate informatiile oferite de voi, mai jos voi face o lista cu lucrurile pro si contra (din propria experienta) a modelelor SUV luate in considerare pentru achizitie: - VW Tiguan, preferatul meu Pro: masina corecta la condus , cu materiale destul de bune la interior, o gama variata de motorizari si optiuni disponibile, foarte customizabila, spatiu interior generos, prezenta gadgeturilor (active info display , ACC, sisteme de siguranta etc.) il fac un SUV compact destul de modern, DCC-ul un must pentru mine, modificarea modurilor in care raspunde masina foarte variata (confort, offroad, snow etc. - nu le-am testat pe toate insa cred ca macar un 10% ajuta la ceva) Contra: PRETUL si designul monoton (mie imi place foarte mult, insa nu sunt putini cei care au o alta parere) -Skoda Kodiaq, o masina foarte lunga pentru cineva care cauta un SUV compact, insa foarte utila pentru o familie mare Pro: foarte mult spatiu interior, in afara de active info display toate celelalte gadgeturi de la Tiguan sunt prezente si aici, simply clever, DCC (n-am condus fara dar cred ca este nevoie de el pentru aceste dimensiuni), motorizari (cel putin benzina) la fel ca la Tiguan Contra: dimensiunile (lungimea mai ales) pt oras, din ce am inteles motorul testat de mine nu se simte la fel de potent ca pe Tiguan (2.0TSI 180 4x4 cu DCC – aici am reusit sa testez motorul pe care l-am comandat pe Tiguan pt. ca pt TD gasesti doar diesel), anumite parti ale interiorului mi s-au parut low cost (manerele usilor in principal) -Kia Sportage, daca as fi avut un buget sub 30K euro clar ar fi fost prima alegere Pro: volanul gtline, schimbatorul, scaunele fata + bancheta, pretul, motorul 1.6 T-GDI, se conduce destul de bine insa sub Tiguan, CX-5, Karoq si Ateca, garantia 7 ani Contra: lipsa ACC, prea multe butoane, emisii noxe destul de ridicate , anumite gadget-uri lipsa fata de restul competitorilor -Mazda CX-5, un design deosebit atat la interior, cat mai ales la exterior Pro: Se conduce foarte bine, mai bine decat Ateca si Tiguan (totul se schimba daca pe Tiguan si Ateca se adauga DCC), desgnul interior si exterior, HUD-ul proiectat pe parbriz Contra: garda joasa, capabilitati nule in afara drumului asfaltat (mentionat de catre agentul de vanzari), lipsa influentarii tractiunii integrale de catre sofer in vreun fel, sistem multimedia cu putine feature-uri fata de competitori, foarte putin customizabila, motoare pe benzina neatractive si din trecut (cuplu mic si cc mare) -Seat Ateca, cate putin din toate Pro: modul in care sta pe sosea, asemanator cu Tiguan, discounturile cele mai mari din grupul VAG, aceleasi tehnologii ca la Tiguan, DCC Contra: materiale slabe calitativ la interior, sub Kodiaq, masina se simte mai low-cost mai ales pe locurile din spate, durata mare de asteptare pentru achizitie -Subaru Forester, un adevarat offroader, daca as sta intr-un loc izolat ar fi fost prima mea optiune Pro: capabilitatile offroad, spatiul interior, X mode Contra: motor benzina slab (in afara de XT care e cu adevarat puternic insa mult prea scump), foarte putin customizabila, atmosfera invechita atat la interior cat si la exterior, ruliu puternic in curbe, chiar simti ca manevrezi o masina mare -Honda CR-V, foarte incapatoare, o sufragerie pe roti (fara TD) Pro: spatiul interior foarte mult si confortabil, preturi bune pentru ce ofera ca dotari Contra: motor benzina slab (198Nm de asta nici nu am mai dorit TD, deja incercasem unul de 198 Nm pe Forester de care am fost dezamagit), dimensiuni greu de manevrat in oras, sistem 4x4 light -Skoda Karoq, daca avea motorul 2.0TSI cu 4x4 si DCC era o optiune puternica pentru mine Pro: placuta la condus, interior de calitate si foarte atractiv, sub Tiguan totusi, vine cu aproape toate tehnologiile de pe Tiguan, mai incapatoare decat Ateca (sau cel putin asta este senzatia), design masculin la exterior, dotarile skoda simply clever foarte folositoare, scunele spate Varioflex (eu nu le-as pune, insa sunt sigur ca exista clienti care ar adauga optiunea cu ochii inchisi) Contra: lipsa motoarelor pe benzina cu 4x4, a DCC si al active info display (pentru moment din ce am inteles), un pret maricel fata de ce se astepta pentru model (este foarte aproape de Kodiaq), ruliu mai pronuntat decat la Ateca, Tiguan sau Mazda CX-5, insa se conduce mai bine decat Kodiaq sau Sportage. -Toyota RAV-4, mie mi-a dat senzatia de barca (fara TD) Pro: varianta hibrida daca doresti sa mergi mai mult in oras, spatiul generos interior, calitatea Toyota Contra: motoarele pe benzina cu aceeasi problema ca la Mazda, Honda si Forester (cuplu mic), in cazul hybrid consum mai mare in afara orasului decat in oras (nu stiu cine isi ia SUV ca sa mearga mai mult in oras, dar daca exista cineva atunci e o masina de luat in seama), offroad slab (indicat clar de agentul de vanzari) , pachete clare de configurare fara customizari -Hyundai Tucson, dezamagitor , desi imi placea foarte mult designul exterior Pro: design exterior, sistemul multimedia mi s-a parut mai bun ca la Sportage, motorul 1.6 turbo benzina ( cred ca am fost foarte dezamagit de masina pentru ca nu mi-a placut nimic altceva) Contra: masina se simte grea la condus, mult plastic in interior, dimensiunile exterioare nu se regasesc si la interior, pret simtitor mai sus ca Sportage Cam astea sunt experientele mele cu SUV-urile compacte (am cochetat si cu Discovery Sport si GLC, insa preturile erau peste puteri pentru o varianta echipata ok). Pana la urma dupa cum am zis mai sus, compromisul cel mai mare acceptat de mine a fost pretul, insa daca Karoq avea in momentul cautarii 2.0 TSI 180 CP cu 4x4 si DCC , ar fi putut ca decizia sa fie alta.1 point
-
Prin acea mufa se monitorizeaza caracteristicile bateriei pentru a se face management-ul incarcarii ei. Nu este o solutie buna sa o scoti.1 point
-
@tavitara pe acelasi principiu enuntat de tine si altii te-ar putea judeca ca ti-ai luat Jeep de 2.5L pe care il tii in fata blocului pentru ca nu ai bani sa bagi motorina, nici sa platesti impozit si ca probabil stai intr-o garsoniera mai ieftina decat masina. O judecata la fel de falsa ca si cea enuntata de tine mai sus. Nu cred ca e ok sa punem oamenilor etichete doar pentru ca prefera un anumit tip de masina si poate nu si-au permis sau chiar nu au vrut un "SUV" ca al tau. Si poate nu toti au nevoie de 4x4, motoare de sute de cai si o masina in care sa bage toata sufrageria.0 points
-
da , tare si-au dat seama toti ce vrea omul = sa aiba SUV daca e si benzina sa nu aiba cuplu si mai ales 4x2 , e ideal motor de 1 e super , mai facem economie de cativa lei la impozit cat se poate de ieftin , aia conteaza mai trece cate unul cu un Cactus pe langa mine si se uita zambind multumit , adica are si el suv s-a umplut de Vitara peste tot de ex cei care si-au luat suv-uri de jucarie in loc de berline ok , la aceeasi bani , se vad in listele de mai sus0 points
-
Asteptam comparativele. Daca 4.0 V8 biturbo de pe G bate 1.0 TSI-ul de pe Karoq, stiu ce sa aleg. Dar totusi sa nu ne grabim, imediat vin la dealeri si Urus de la Lambo şi Cullinan de la RR. Astea se bat cu Kodiaq, ca sunt mai lungi.0 points
-
Sunt masini care au asta din fabrica de 10 ani de zile si n-au pocnit. Nu cred ca e cazul sa incepem polemici Nu stiu cati de aici au de gand sa tina o masina 20 de ani ... P.S: Hai sa nu poluam topicul totusi. Scuze Cristi.-1 points
-
Castrol 5w30 LL 507 bidon 5L pret de nimic 147lei. Am luat 3 bidoane ca am facut schimbul si la un hyundai ix35 2.0d 184cp.-1 points
-
Salut, colegii care aveti DSG ati intampinat ceva probleme la cutie? Ma bate gandul sa trec de la manuala la DSG.-1 points
-
-1 points
-
aveti idee , ce cutie automata este pe volkswagen passat b8 , 2.0 tdi 150 cp ??an de fabricatie 2018 /-1 points
-
@Ebi pe mine ma intereseaza opinii de la colegii care detin B8, in acel topic e greu de citit absolut tot, sunt opinii pentru toate modelele de masini.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00