Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.03.2018 în toate secţiunile
-
Nu te supara, da am impresia ca gresesti, la fel ca in topicul cu becuri. Este vorba despre achizitia unui CC, asta cuprinde inclusiv tara, nu? Sau e mai bine sa deschidem cate un topic pentru fiecare treaba, gen "Din ce tara ahizitionam un CC", sau "Ce motor sa aiba un CC", etc? Nu e normal ca acest topic sa cuprinda TOATE detaliile legate despre achizitia unui CC?6 points
-
@Xadrian --> Corect, scaunele de R-Line vin cu o combinatie piele-alcantara-textil. Partea proasta este forma lor . Parca se vor a fi sportive, dar nu sunt si, totusi, in acelasi timp nu prea sunt nici confortabile, cel putin in cazul meu... Le duc lipsa volanului de R si pedalelor, dar sunt pe lista de "To-Do" . Cu prima ocazie cand am drum in zona, dau, dau! Retapitarea este pe lista, dar intai imi trebuie materialele "potrivite", care inca nu se gasesc :evil_laugh: . Planurile deja sunt pe hartie, asteptam materia prima. Cu rabdare se trec muntii! In alta ordine de idei, am bifat prima chestie de pe lista, anume, infoliere bara fata, aripi, capota integral, bara spate si faruri + proiectoare + stopuri cu folie transparenta self-healing Hexis Bodyfence. Cu ocazia asta a primit si un tratament New Car Prep, ca sa scapam de impuritati, si am colantat buza cromata fata si oglinzile cu Glossy Black. Sunt pe Hold si cu un produs nano-ceramic nou pe piata pentru protectia elementelor ce nu au fost infoliate, dar inca nu am un termen concret. Este fata intretinuta, ce sa mai... Numai pe la saloane de infrumusetare sta! Si cateva poze:5 points
-
Hello, Dupa o perioada de indecizie in care am redescoperit mersul pe jos si in care am oscilat intre multiple marci/modele/clase, intr-un final, a sosit noua jucarie! Este vorba de un VW Tiguan Mk.2, 2.0 TSI 162Kw (220 Hp), DSG7, HighLine + R-Line exterior, culoare Oryx White. Dupa ce am condus numai Diesel pana acum, m-am hotarat ca este timpul pentru o schimbare asa ca am facut pasul in ograda benzinarelor. Estimativ, ma incadrez sub un maximum de 10.000 km / an si cautam si un upgrade de putere (sau macar posibilitati in aceasta privinta) asa ca alegerea a venit cu usurinta si motor GTI pe estetica Tiguan-ului R-Line = LOVE. Ca optiuni suplimentare, configuratia are: - Faruri LED TOP + DLA + spalatoare - Packet Easy-Open/Close + Kessy - Navigatie Discover Pro 9.2" - Dynaudio Excite 9.1 - Side + Lane + Emergency + Rear Traffic + Traffic Jam Assists - Pavilion vitrat cu trapa si lumina ambientala - Area View + Park Assist - Heads-Up Display - Interfata telefonie Bussiness + Comfort + incarcare wireless - Pachet Iarna Extins - Parbriz Incalzit - Oglinzi rabatabile electric + Mirror Down la pasager - CarNet + DriveNet - Scaune fata ErgoActive - Plafon interior culoare neagra - Airbag-uri spate - Sistem "ProActive" protectie pasageri - Alarma antifurt "Plus" - Servodirectie progresiva - Monitorizare presiune pneuri "Calitativ" - Jante "Suzuka" - Volkswagen .:R pe 20" cu anvelope ContiSportContact5 RunFlat Pentru mine, masina chiar este o incantare si culoarea arata mult mai bine decat imi lasase impresia din poze. Motorul, de asemenea, imi depaseste asteptarile (neavand posibilitatea de a-l testa anterior), deci imi frec palmele abia asteptand sa termin rodajul de 1500km (regim <3.000 rpm) + 1500km (regim <4.500 rpm) ca sa pot vedea si ce sentimente imi trezeste inspre finalul cursei turometrului. Combinatia de jante pe 20" + DCC, chiar si pe Sport nu mi se pare a fi deloc deranjanta iar stabilitatea mi se pare surpinzatoare pentru un CUV, ruliu fiind relativ redus, avand in vedere garda la sol. Asta din cat am reusit sa observ in primii 50 km parcursi pana acum. Dynaudio a fost o surpriza placuta unde subwoofer-ul din portbagaj isi face simtita prezenta rapid, chiar si la +3 din maximumul de +10 pe profilul Dynamic. Fata de vechile sisteme cu 10 boxe amplificate, dar fara subwoofer, Excite-ul pare mult mai animat, se preteaza mult mai bine genului de muzica pe care-l ascult si ajuta si cu dislocarea pietrelor de la rinichi , chiar daca puterea, pe hartie, e mai mica. Ce mi s-a parut ciudat este ca, pe hartie, sistemul figureaza ca avand doar 8 boxe cand, in fapt, are si un difuzor central pe bord + subwoofer-ul, adica 9.1. Mi se pare un lucru de bine, nu de ascuns, dar cine stie, ratiuni VW... In orice caz, il rodam si pe acesta treptat, limita fiind momentan de 30% volum. Din pacate, un compromis trebuia facut undeva si, desi stiam deja si ma asteptam, tot surprins ma lasa "cost-cutting"-ul pe alocuri precum grilele de ventilatie de pe bord fara iluminare sau lipsa Warning Lights-urilor din usi. Totusi, sunt chestii marunte ce, probabil, vor fi remediate ulterior ca proiect personal . Ca planuri de viitor, cat mai curand, masina va avea partile cele mai expuse ale caroseriei infoliate cu folie transparenta cu efect self-healing, iar restul vor beneficia de tratament nanoceramic + tratament water-repellent pe toate suprafetele vitrate. Tot curand o sa trecem si pe o schema de culori Black&White prin eliminarea cu Piano Black a chrome-ului din grila, bandouri, ornamentele de la geamuri, barele longitudinale, asortarea oglinzilor si poate si a plafonului. Ulterior, vor urma jante de iarna si volan + pedale model .:R 2018, ultimele, din pacate, nefiind disponibile si in afara pachetului de R-Line interior care nu m-a atras din prisma scaunelor relativ seci ca forma/design, cat si oarecum inconfortabile, cel putin in cazul meu... In orice caz, momentan, sunt precum un copil mic care nu se poate dezlipi de noua jucarie - aproape ca-mi vine sa dorm in ea! Citind in urma, imi dau seama si cat de mult am scris caz in care imi cer scuze si, in acelasi timp, multumesc! Mai jos, las cateva poze facute imediat ce am "agatat-o", cat si la prima intalnire mai pe seara (a venit chiar si cu martisor la maner, fiind 8 Martie ) :2 points
-
Tocmai ce faceau reclama aseara la stiri...se laudau cu programul rabla si prima de 10000euro pt o electrica. Iar un berbec tot povestea el cum firma lui este dispusa sa faca un mare discount la statiile de incarcare pt persoanele fizice. Dar nu tine cont ca multi stau la bloc si chiar si gratis de ar primi o astfel de statie nu are ce face cu ea! Sa puna mana si sa ofere locatii de incarcare la pret de enel +10% si ar fi toata lumea multumita. Ei ca si-ar vinde masinile iar clientii ca ar avea unde sa le incarce la un pret rezonabil. Asa vad eu o sutiatie reciproc avantajoasa (win - win) PS Pretul unei statii de 22KW ajunge undeva la 1000euro..Asta pentru un distribuitor auto serios este maruntis. Sa mearga la primarie sa ceara un spatiu pentru instalare sa faca un contract cu Enel sa isi puna un 10% adaos la curent daca vor intradevar sa stimuleze piata auto de electrice!2 points
-
2 points
-
Azi am schimbat modulul confort, ramanea un semnal aprins. Am luat cu acelasi cod si problema s-a remediat, mai trebuie doar sa codez cheia pentru incuiere/descuiere. Acum pot asambla complet bordul. Mai trebuie sa cumpar plasticul din jurul schimbatorului si gata. Daca tot am fost la amicul meu cu dezmembrari golf, am luat si mufele de la senzorii abs din fata. Ale mele sunt praf2 points
-
Ce treabă are sonda 2 cu trepidații la ralanti... Zic sa schimbi mecanicul și tester ul... Parcă AZD ul e ala cu figuri la benzină...?1 point
-
Confirm ca este 100 lei pentru ambele faruri. In Bucuresti sunt multe ateliere ok printre care am luat contact cu 3 si experienta a fost ok, dar doar la una am pus folia de faruri pt ca era in drumul meu. FxAuto unde am pus si folia, este in stare excelenta de atunci, cateva poze am pus pe topicul meu, Detail Protekt parca mai rafinati in toate dar departe de mine, o sa trec la ei pentru folie pe geamuri fata si parbriz in primavara si https://www.folieautollumar.ro/ Primii doi sunt si pe siteul ofical llumar listati ca parteneri. Acum am vazut ca la oras ai Sinaia1 point
-
Nici eu nu m'as complica sa o fac singur, am avut doua incercari (una pe un stop, alta pe un ornament de stalp) si niciuna nu a iesit cum trebuie, m'am linistit cu lucrul manual cand e vorba de asa ceva1 point
-
1 point
-
Peste engine flush ar trebui sa sari pentru ca pot aparea tot felul de probleme, mai ales la kilometrajul tau.1 point
-
Pentru faruri iti recomand sa merg la un atelier sa aplice ei folia, daca nu ai experienta sau foarte multa indemnare, pierzi timp si bani cu DIY. Daca retin bine, e in jur de 100ron/pereche folia ptr faruri1 point
-
la inj 3 sa dus elementul piezo ca de obicei. la 75 000 km CAYC ? si cu probleme la injectoare ? ....nu sunt 175 000 km reali? inj 3 a cedat pentru ca il compensa pe 2 care nu a fost schimbat la timp asa cum arata graficul1 point
-
Tinand cont ca si @Cristian este interesat, pasii prin care am trecut eu i-am enumarat aici , produsul a fost achizitionat pe pe ebay.de (se poate cauta "Seat Ateca Haubendämpfer"), tutorial video este aici , si la final, se ajunge la telescoape capota, spor. Este acelasi care zicea si @a17 in pagina 2 din acest topic . Daca mai aveti nevoie de alte informatii, va stau la dispozitie. Ca si aspect financiar, am iesit mai scump fata de Octavia, solutia de pe SuperSkoda. LE: toate piesele vin in pachet, nu am zis ca este ieftin, nu cunosc alte detalii, sigur nu este singura solutie, nu detin adevarul absolut1 point
-
1 point
-
@Muale costsaving + Marca mai ieftina => no good dampers, mi-am asumat aspectul la achizitie, cat despre vopsit, multe ar arata mai bine din multe puncte de vedere, timp, energie, rabdare si bani sa fie @andrei0241 a fost efectuat din app, nu am intrat in long coding, vezi miscarea Comutator pe R , cobori manual Oglinda, dai in spate, pornesti, Oglinda ar trbeuie sa urce la peste 15km/h parca era, inapoi in sus. La Ateca e prematur, la Octavia dupa "codare", o data la 3/5/7 garari, mai trebuia sa urc manual oglinda dreapta in sus, parca nu urca tot timpul la fel de sus, la "pozitia initiala" @75NOR Da, entuziasmul nu este acelasi, "versatilitatea", "utilitatea" cat si "combinatia" motor+cutie sunt mai bune, insa nu am ajuns inca la acelasi factor al "head turning" dupa parcare ca la Huantia, Bruni mai are de lucrat inca la acest aspect. Sincer, am fost sceptic cu Aneto, si mie imi suradeau mai mult Triglav, insa dupa ce am vazut cateva poze de "mai departe", cum nu se vede acea spita centrata vopsita, cele Seat m-au atras mai tare. Financiar...hmmmm....nu are rost inca sa le balansez prea tare, da, imi place sa "ma vad" in 19 pe vara, insa pe moment nu este exclus ca in 2 saptamani sa trec tot la 18 daca nu pleaca, deci nu sarim in sus inca, asa mai ardeleneste...mai hooooo1 point
-
La 3 luni distanta si 2.000Km diferenta, pe autostrada: "1 Fault Found 9839 - Injector: Cylinder 3 (N32) P0203 00 [175] - Circuit Malfunction" Ma uit dupa codul de piesa nou cu S in coada, intrebarea este, de ce este o diferenta asa mare intre vanzatorii de piese, de la 1.446Lei la ePiesa si pana la 2.535Lei la Autokarma. Este ceva dubios in preturile mici? Sa le schimb pe toate 4?1 point
-
1 point
-
Daca era vorba de 190CP pe 1000kg intelegeam un Launch control, dar pe 1800kg e doar un bonus intamplator, cum a zis Rave, practic performantele's aceleasi cu ale unei Octavia 1.4 tsi1 point
-
@andrei0241 eu imi mentin parerea. Ar fi fost pacat, la ce putere are motorul, sa nu fie pus. @Rave bine punctat.1 point
-
Cu Sport sau fara Sport, tot inutil mi se pare Launch Control pe Kodiaq. Chiar crezi c'o sa'l folosesti uzual?1 point
-
Tot ce am ramas din filmuletul de mai sus a fost RS6 de la final In alta ordine de idei, omul avea macar 10000km in bord, vezi acolo de "rodaj", dupa ai timp sa te joci Eu unul, cel putin, la actualul 37/38.000km si un an de utilizare, inca tot nu am gasit argumentul sa "ii dau in gura cu launch control" , insa tind sa cred ca e o senzatie draguta1 point
-
1 point
-
@Muale are pictograma. Mi se pare o grija in plus. Ar fi fost mult mai ok sa lucreze in tandem cu luneta. @75NOR cardul SD nu are absolut niciun lag, si la trecerea dintre piese, si la trecerea intre foldere, si la scroll in interiorul unui folder. Eu sunt foarte multumit de el. Se simte diferenta din plin fata de casetofonul cu CD de pe Megane. Aaaa, si inca o chestie, pe volan, de la butoanele pentru schimbarea pieselor, printr-o apasare mai lunga a butonului, deruleaza si o face cu foarte mare viteza si iarasi, fara absolut niciun lag. @yanq stii cum il astept, ca pe Mos Craciun Deocamdata am ajuns la 1090km, mai am de asteptat oleaca.1 point
-
Mci,m-am uitat,sunt ok acelea. Intre timp am primit o oferta pt noua achizitie si am zis sa merg pe 3 spite: Se afla in stare decenta,pare ca a fost vopsit cel putin odata la vremea lui,rupturi nu are,poate pe viitor va fi reconditionat. In cursul zilei de azi daca reusesc il si montez.1 point
-
37./38.xyz km, cine o mai sti Am activat urmatoarele "aspecte" cu OBDeleven: Mirror Dip in R DRL settings in head unit MirrorLink im motion (aceasta nu stiu exact, pe moment am dificultati intre masina, cablu, telefon, utilizatorul este cel vinovat cel mai probabil) Video in motion Geauge Test - Needle Swap Refuel quantity in dashboard - aveam si pe Octavia activat, l-am activat cand l-am observat, nu stiu daca voi tine cont insa, tot pana la refuz merge in benzinarie Comfurt turn signals pe 4 (de pe 3 "standard") Ah da, si dupa ~1an fara "telescoape" la capota, nu am mai putut, si am inceput sa bricolez, se poate efectua mai elegant, mai in detaliu, eu am buctato la final din neatentie, graba, poate ajuta pe cineva pasii de mai jos, pe langa tutorialul care se gaseste pe youtube : Produsul Scoaterea buretelui a mers destul de plug & play, nu te chiunui ca in tutorial, probabil la mine a avut de a face ca o clema e cam degeaba, nu stiu din ce motiv, probabil a fost scos in service si rupt? Nu cunosc, nu doresc sa arat cu degetul, este un aspect sesizat de mine Clema de sus merge usor, atentie doar sa fie stransa bine, sa nu apara sunete ulterior Cea de jos nu prea ai acces la ea, dar cu rabdare se poate - probabil cu o "scula" mai profi e viata mai usoara, eu am avut doar o cheie "clasica" de 13 Telescopul se monteaza usor, e "plug&play", nu trebuie fortat, doar atentie sa fie montat adecavat, nu pe "invers", necesita doar un pic ridicata capota sprijinita in suport pentru a conecta si partea superioara In partea dreapta, idem la fel, apare doar un cablu in plus (tind sa cred ca este de la active hood, insa nu sunt sigur), care insa nu te deranjeaza, nu este "sugrumat" de catre bricolajul aferent Spuma am taiato prost, se vede si in pozele de mai sus, ulterior am pus si cealalta parte - bricolata si mai urat si neuniform, OCD-ul imi da doar cand deschid capota, si nu sunt momentan interesat sa achizitionez alti doi bureti pentru a bricola mai frumos, poate ulterior, cine stie Voi reveni oricum asupra aspectului, capota urca mai "lin" decat cea de pe Superskoda avuta pe Octavia, insa necesita putin ajutor, nu urca singura, vedem in timp cum se comporta, la final trebuie trantita/lasata de mai sus/impinsa in jos capota sau ulterior, ca in filmare, apasat pentru a se inchide, filmare de 2 bani, poate voi reface daca exista doritori in cateva saptamani, numai bine se poate observa comportamentul in timp, insa voi ruga pe a 2 persoana sa ma ajute, sa se poata observa ceva Si, spre bucuria mea, poate reusesc sa trec pe 19 pe vara, insa acest aspect il voi rumega peste weekend, pe moment m-am uitat doar la OEM Seat/Skoda, insa Aneto par sa ma atraga mai mult decat Triglav (aspectul financiar zgarie oricum, deci rumegatul va fi peste weekend) Ex: As vrea sa zic weekend insorit si odihna faina, dar e doar joi conform calendarului, deci scarbici usor le: @Marius82 Ateca nu vine cu telescoape1 point
-
Uite ce zice cineva de pe alt forum. Am o informatie care poate fi de ajutor. Folosesc un Samsung S6 Edge pe o Jetta 2017 cu Composition Media si odata cu update-ul Android 7.0 nu am reusit sa mai folosesc prin AA nici Maps nici Waze, se pierdea semnalul GPS si nu mai primeam indicatii de navigatie. Folosind aplicatiile prin telefon direct functionau ok. Am retrogradat, am reinstalat si AA si Waze si am avut aceeasi problema. Am incercat cu un alt Samsung cu Android 6.0 si mergea pe masina. In final am sunat la Samsung si mi-au recomandat sa resetez telefonul la setarile din fabrica si acum am contatat ca in sfarsit merg si Waze si Maps prin AA. Sper sa fie de folos!1 point
-
Sunetul e ok seamana cu cel pe care il avea cand a fost nou motorul. Consum in jur de 5.5 afara.... in oras nu stiu pentru ca nu merg nici o data in oras cu ea pentru ca e diesel ( nu e ecologic). legat de consum trebuie luat in calcul ca e modelul variant, sensibil mai greu decat cel hatchback.1 point
-
Bun, deci le-am cumparat pe cele fabricate de Car Shades UK, de la dealerul din Germania. Au costat 90 de Euro iar transportul a fost 12 Euro (5 zile) prin DHL. Calitatea perdelei e ft buna, rama este rigida pentru ca se fixeaza peste chederul de cauciuc din interiorul ramei (geamuri laterale) cu 3 clipsuri metalice. Cele de pe luneta intra fix si nu au nevoie de clemele din pachet, cel putin la mine nu sunt necesare. Geamurile coboara si urca fara probleme. Parasolarele vin livrate intr-o husa cu fermoar, pentru depozitare. Nu se compara cu ce se gaseste la noi , cu rama facuta dintr-o sarma si cu o perdea de calitate inferioara, in plus nu poate fi deschis geamul deschis pentru ca se fixeaza in... geam. Am avut si le-am returnat, sunt si croite prost. Mai jos un filmulet scurt de instalare. Cine doreste detalii suplimentare, poze sau vrea sa le vada, ma poate contacta pe PM.1 point
-
Problema ta e tratata in cartea masinii, nu se deschide complet sub 15 grade daca am retinut bine, asa ca nu te mai stresa degeaba. Deschiderea completa indiferent de temperatura e doar cea electrica. Eu ma multumesc si cu acea mica deschidere ca pot sa-i dau un mic impuls si daca am miinile ocupate.1 point
-
Bine ca am intrebat am intrebat la un magazin si au recomandat C3. Oare de ce? Citarea inutila a postului anterior se sanctioneaza!1 point
-
1 point
-
0 points
-
@saibot, @mad_kat & restul: ati gresit forumul, baietii mei (daca stiti gluma cu Minune) @Ice_2k multumit de anvelope ? Mie mi se par mult mai lipicioase fata de PSS (chiar si la temperaturile de acum) Ca fapt divers, 235/35 R19 au 10,1 kg/buc, tot 7mm profil0 points
-
Sunt curios la modul sincer daca economia facuta prin folosirea start-stop acopera diferenta de pret intre o baterie pentru masini cu S/S si o baterie pentru masini fara S/S (ultima oara cand am verificat, diferenta era de cca. 400 lei minim, adica 1 plin si jumatate). Pentru ca am, cumva, impresia ca acest sistem e facut sa ia ochii autoritatilor responsabile cu protectia mediului, insa in practica e cvasi-inutil.-1 points
-
Leasing operational si motorul sunt un minus. Daca iti place masina e ok. Mai negociaza minim 500 e la pret.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00