Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.03.2018 în toate secţiunile

  1. Saptamana trecuta am fost plecat in concediu, frumoasa tara mai avem...pacat ca nu am mai mult timp sa descopar frumusetele ei. Concediul a fost planificat asa: Marti: am plecat de la BR - Paraul rece - SB Miercuri: SB - Manastirea Prislop ( foarte frumos aici si multa liniste ) dupa inapoi la SB Joi: SB - Salina de la Turda ( superba salina ) dupa inapoi la SB Vineri: SB - Balea cascada, fiind transfagarasanu inchis am urcat cu telecabina la Balea Lac, unde pe langa privelistea de vis am mai vazut si Hotelu si Biserica de gheata. Pana sa jung la telecabina m-am bucurat de serpentine si am tras destul de mult de golfulet, jos palaria cum a stat pe viraje si cum urca, mi-a placut la nebunie Dupa ce am plecat de aici am mers la Castelul de lut, un loc foarte frumos care in viitor o sa fie ca in basme, dupa care am revenit in SB. Sambata: SB - Poiana Brasov unde am mancat si am mai pierdut vremea pe acolo...dupa care am uschit-o spre casa Am facut un total de 1650 km cu un consum de 5,2 % ( nu a fost menajata, iar cutia in 6 isi merita bani ) 2 persoane + bagaj, totul ok cu masina, a mers brici
    7 points
  2. S-a cam pus praful pe aici Exploratorul continua sa bata drumurile din tara asta in ultimile doua luni am mai batut drumuri de Bacau , Cluj si Oradea . Cu mici probleme specifice varstei : a mai crapat un senzor ABS si pe cealalta roata spate si l-am schimbat si pe acesta : A crapat si rulmentul Fata Dreapta , la fix 50.000 de la schimbarea acestuia , au fost amandoi rulmenti fata schimbati in urma cu 50.000 km , unul a picat in primii 2000km iar acesta la 50K. ......deci NGH .... l-am inlocuit cu un rulment FAG care pana acum este ireprosabil . A urmat apoi revizia : am trecut pe ulei Valvoline Xtreme MST C3 5w40 care vreau sa spun ca este super pana acum , am deja 500 km si vad ca joja a ramas la maxim . Tonalitatea motorului este diferita fata de toate uleiurile folosite de pana acum. Pentru filtre am mers pe Purflux . Odata cu revizia am aerisit si franele + ambreiajul , lichidul de frana din sistem era curat dar better be safe ! Sa vina vremea frumoasa sa trecem la jantele de vara ! PS: Exploratorul a depasit 9 ani de cand este in posesia mea
    3 points
  3. 3 ani, si putin, si 53.000km. Masina inca merge ca in prima zi. Doar perceptia s-a schimbat, din cauza e-Up!-ului Ce mi se parea un motor fasnet si silentios, si chiar este, acum mi se pare incet si zgomotos. Daca pana si Catalina a zis “Ce greu pare ca se misca masina asta acum. Cu cat e mai grea decat cealalta(e-Up!-ul)?”, a avut un soc cand a aflat ca sunt la fel de grele. Te inveti foarte repede cu binele, anume cutia automata si cuplul instant al e-Up!-ului, deja pare ca trebuie sa muncesti ca sa obtii rezultate de la motorul asta... Trebuie sa mai iau 2 mufe si apoi sa vad cand ajung sa montez senzorii fata-spate. M-am cam obisnuit cu OPS, deja ma gandeam si la PLA (sau cum se numeste acum) dar nu stiu daca merge. Oricum, acum, ca merg mai mult cu Leon-ul, incepusem sa ma gandesc si sa fac trecerea catre un player care sa stie CarPlay sau AA dar incerc sa fac gandurile astea sa dispara. Consumul e decent pentru ce ofera masina atat urban, unde distanta mica si stilul meu de condus isi pun amprenta cat si extraurban unde, mai ales daca nu sunt eu la volan, reuseste niste cifre absolut fantastice
    2 points
  4. 3.300 km and counting. E o placere sa conduci masina asta in oras... mai ales cand te grabesti si incearca si altii sa se grabeasca cu tine. Cu accent pe “incearca” Bine, la viteze de oras, evident, ca daca merg la viteze mai mari, normal ca in afara orasului, se schimba lucrurile in rau pentru mine Si, acum ca nu mai e frig si pot merge fara caldura, scoate consumuri bune. Foarte bune daca luam in considerare stilul de mers si faptul ca VW declara consumul mediu de 11,7 kWh/100km. Si se poate si mai putin... Sa tot ramana temperatura intre 15 si 25 de grade, zic...
    2 points
  5. Buna tuturor, Vreau sa impartasesc ceva ce am cautat demult si n-am gasit , si la final a trebuit sa platesc pe cineva in Munich sa ma ajute (40 eur). De ce aveti nevoie: a. oglinzi rabatabile electric deja instalate pe masina ( evident ) b. interfata VCDS de Ross-Tech (cu ultimul update de preferat) + laptop-ul (sau cu ce va conectati la ea pe usb). Odata ce ati conectat laptopul urmati urmatorii pasi: 1. Selectati "Door Elect, Driver" - modul 42 2. Click pe: "Security Access - 16" 3. Inserati codul de securitate: 04354 si click pe "Do it!" 4. Cand ati ajuns din nou pe meniu precedent, click pe "Adaptation - 10" 5. Aici selectati urmatorul canal: (9)-System_Parameter_0-System Parameter Byte8 (aveti rabdare, lista este lunga .. parametrul este in a doua jumatate a listei) 6. Odata selectat veti vedea vechea valoare 90. Aici aveti 2 optiuni inainte de a da click pe "Do it!": a. 95 (pe care am ales-o) - va plia oglinziile automat cand se tine apasat pe butonul de blocare usi si le va rabata la loc in momentul cand pornim motorul. b. 99 - va plia oglinziile automat cand se tine apasat pe butonul de blocare usi si le va rabata la loc in momentul in care deschidem usa soferului. 7. In urmatoarea fereastra apasati: "Yes". 8. Click "OK" 9. Verificati noua valoare pe care ati ales-o mai sus , si "Go Back" si iesiti din program si deconectati interfata. 10. Sunteti gata! Acum puteti lasa butonul de rabatare oglinzi de interior in pace o vreme (eu prefer pe "L") si sa faceti rabatarea din telecomanda, pornire motor .. respectiv deschidere usa. :) Doua video cu rezultatul final: https://youtu.be/N0Wkq_0rULM https://youtu.be/bAwLndFQn8U Daca imi apreciati postul si in acelasi fel daca v-am fost de ajutor nu m-as supara daca imi donati o bere :) aici ii adresa mea de paypal: bogdan_tmtm@yahoo.com
    1 point
  6. UPDATES! Dupa multe drumuri la reprezentanta si dupa multe coduri de piese aduse gresit... am ajuns la combo-ul aproape final si leoaica a prins forma. Primul lucru achizitionat: diffuserul Rieger (cu ajutorul Hiperformance.ro sau Tase.. depinde cum suna mai cunoscut ). Next: Eleron aero adus initial gresit, pentru 4 usi, dar s-a acceptat returul si a venit pana la urma cel pentru coupe. Aceeasi poveste si cu insertiile de black line pentru luneta (urmeaza sa le atasez), bine ca le-am luat iarna si nu ma grabeam sa le montez Alte detalii la care am mai lucrat: debadge "LEON" de pe hayon si am inlocuit tot ce inseamna halogen din stopuri cu leduri (semnal + marsarier). Ultimele, dar nu cele din urma, jantele. 4 bucati de jante Cupra echipate cu anvelope Conti SportContact 5, dot 2016. Next: un detailing de primavara si.. mai vedem
    1 point
  7. Se numeste DPF (Diesel particulate filter) nu DBF ,vai de saraca masina ! Scoti piese de pe masina despre care nici macar nu stii cum se numesc ??? Poti anula si ECU ,o sa consume mai putin.
    1 point
  8. Ianuarie, Februarie...si am ajuns in Martie cu discurile alea. Frana e super, nu mai am batai in volan la franare. Nu mai simt ca franeaza in valuri desi de atunci au trecut cateva mii de km. Azi au ajuns si suportii de ochelari. Chiar voiam sa pun si suporti de ochelari insa am tot amanat. Ma gandeam ca sunt prost facuti aia din china, etc... Si-am riscat.... Eu zic ca arata bine! Si da...stiu! trebuie sa fac o curatenie interioara ca e tot tavanul patat... In rest, masina vede 70% drum in afara orasului si 30% in oras. Mixt...6.3 alergata destul de mult... Urmeaza schimbul de ulei, alte anvelope de vara, verificat roti, si am de gand sa trec la antena din aceea mica "shark" (parca asa ii zice). Vedem ce iese. Edit. Mi-am pus in cap sa ma ocup de toate usile imediat cum da caldura. Yalele/broastele din usi sunt foarte zgomotoase si nu inteleg de ce e asa mare diferenta intre Golful meu si cel al fratelui meu. La el, inchiderea centralizata e foarte silentioasa. La mine ...foarte zgomotoasa. Broastele arata identic dar zgomotul produs de ele este diferit. trebuie sa rezolv si asta!
    1 point
  9. Salutari, din nou. Dupa indelungi chinuri si multi mecanici intrebati, am reusit sa rezolv problema. Potentiometrul clapetei era distrus, evident ca nici motorasul de relanti nu functiona si asta imi facea injectia varza.
    1 point
  10. Am rezolvat definitiv problema cu mirosul de pamant mucegait in masina.In partea dreapta sub stergatorul de parbriz exista un plastic, iar sub el este ventilatorul care trage aerul de afara si il introduce in habitaclu.In acea zona dupa ce am dat jos acel plastic am gasit frunze si cam trei maini de pamant sau praf care in momentul in care ploua afara se umezea si mirosea groaznic.Am curatat zona si acum totul este ok, nu mai am nici urma de miros.Cam greu de dibuit dar noroc cu tinichigiul priceput la care am apelat ca altfel nu stiu ce faceam.Pe forum nu am gasit pe nimeni sa pomeneasca despre asa ceva.Acum ca am postat sper ca alti colegi de forum care se lovesc de aceeasi problema sa o rezolve mult mai usor.
    1 point
  11. @Bitter_Sweet Ms ! Pai daca ai o balena daia iti consuma mai mult @cxr2test merit @Emy D Ups...vin aproape an de an la Sibiu ca am rude acolo, promit ca tura viitoare te anunt
    1 point
  12. Felicitari pentru intretinerea exemplara! Sunt fan "Explorator" si silent follower. La si mai multi km si ani impreuna va doresc
    1 point
  13. @Rafyrr sistemul se aude foarte bine , nu am ce sa-i reprosez, reusesc sa ascult muzica mai tare cand sunt singur in masina, in rest nu pot cu sotia si bebe. Dynaudio e deja un moft (parerea mea), banii aia i-as baga in sisteme de siguranta ale masinii. Da active info display am vrut si eu dar a fost prea tarziu cand m-am razgandit, in fine, la urmatoarea cand o sa fac buy back. Momentan nu am nevoie de AID, dar un DSG la traficul din Roma e necesar, eh cu timpul sa invete si sotia sa conduca bine, apoi o sa trec la DSG.
    1 point
  14. 1-asa functioneaza rsap.Nu ai ce sa-i faci. 2- e corecta codarea...nu mai stiu sigur daca 5N0....D stie de comanda vocala.Nu am unul la indemina sa testez.In principiu trebuia sa mearga.
    1 point
  15. Scuza-ma daca o sa fiu putin acid, dar daca ai postat in topicul asta, ce raspuns astepti? sa iti spunem sa nu iei CC? Ceea ce tu ai descris este mult prea generalist, multi fac km aia cu un Golf, altii prefera un Passat, nu e ca si cum doar cu CC poti sa mergi in concediu in strainatate sau pana la Galati. Daca te-ai indragostit de modelul asta, atunci e alta poveste, toate intrebarile tale sunt irelevante, ia-o pentru ca e frumoasa si bucura-te de ea, in final va fi la fel de fiabila ca (aproape) oricare alt VW din generatia 2010, nimeni nu te va judeca, multi am ales cu inima masina asta. Bugetul iti permite sa iei ceva bun, destul de dotat, dar ca sfat, cauta in Germania, nu aici, prietenii stiu de ce. Succes!
    1 point
  16. Intr-un final am reusit sa ajung acum ceva timp sa fac si tratamentul de iarna, le spun celor sceptici ca merita din plin, poate nu toate seviciile de detailing dar acesta cel putin este foarte convenabil. Mai jos aveti imagini dupa operatiune, nu imi venea sa cred ca este a mea( fara nici un fel de polis) . Poza care este facuta in aer liber din lateral este realizata dupa ce am plecat pe ploaie de la ei, am rulat cam 40 de min pana acasa si am traversat si cateva balti
    1 point
  17. Stiu acel spatiu,practic sub capacul de diagnoza dar e putin inconfortabil de accesat. Daca tot a venit primavara am zis sa fac o spalare la ambele si putin lege si ordine prin garaj Si bolidul ce tot ma blocheaza PS: Sunt in cautare de presuri cauciuc (F+S),daca imi poate cineva recomanda
    1 point
  18. Salutare, Maine intram la a doua revizie; schimbam si stergatoarele fata ca si-au dat duhul. Si revopsim si bara spate ca deh, iarna nu-i ca vara, mai ales cand e vb de o distanta safe pt a frana astea-s la bacau la o urcare faina pe magura locala ? si o borna Drumuri bune!
    1 point
  19. Cred ca e unul dintre cele mai lungi si longevive postari! Felicitari pentru masinuta si sa te poarte multi km fara incidente in continuare!
    1 point
  20. Nici Bora nu este ignorata. Ultima iarna cu gumele astea, sunt plastice, pierde aderenta mereu... Le-o fi ajuns si lor din 2010 incoace... In alta ordine de idei - azi-noapte in drum spre munte s-a intamplat asta
    1 point
  21. Ieri am montat suspensia. N-am apucat sa merg cu masina sa vad cum e, dar sper ca saptamana care vine sa ii fac asigurare si sa o scot. Am luat si niste distantieri pentru spate de 12mm care asteapta prezoane mai lungi, noi. Treaba cu 4motion-ul o mai gandesc un pic. Posibil sa ma apuc intai de motor si dupa daca simt nevoie chiar asa rau de 4x4 sa o vad daca o mai fac.
    1 point
  22. Este jurnalul masinii. Problemele tehnice fac parte din viata masinii. Nu am discutat detalii gen ce masuratori au facut cei de la service, valorile constatate si altel asemenea. Am spus ca am o problema cu ea si am dat cateva detalii. Nu am dezbatut, nu am detaliat problema tehnica, nu am cerut sfaturi, nu nimic... am mentionat ce s-a intamplat. Observ tot mai des tendinta de cenzurare a jurnalului pe motiv ca se discuta detalii tehnice. In majoritatea cazurilor consider ca atitudinea moderatorilor a fost exagerata. Daca deranjez, ma pot opri. Nu este singurul forum, ma pot duce in alta parte.
    1 point
  23. Cam asa vin jantele pe 18 New York cu anvelope 235/55 ... Masina fiind S&S, suspensia este mai rigida si se cam simt gropile/denivelarile. Probabil T&F cu suspensia mai confortabila, nu ar fi un deranj prea mare.
    1 point
  24. Asa arata RCN210 pe Bora Se incadreaza foarte bine, iar sunetul este mai mult decat ok - suna cam cam ca MFD-ul. Citirea usb-ului si cd-ului sunt neasteptat de rapide iar bluetooth-ul merge chiar fain. btw - la multi ani si sarbatori fericite! si o poza cu cele doua mk4 din dotare.
    1 point
  25. dintr-o data nu se mai poate circula noaptea cu halogene...
    1 point
  26. Sincer, nu vad de ce se mira lumea cand n-ai leduri...Nici eu nu am led-uri si n-am nici o problema.Daca nu circul noaptea, de ce sa dau 1800 euro in plus?
    1 point
  27. @Razvan Constantin Sa stapanesti sanatos masina si multi km fara probleme. Nu lua in considerare cum ar configura altul masina si bucura-te de masina. Masina e configurata cum trebuie, pentru confort. Probabil ca farurile led ar fi ajutat putin noaptea dar daca merita pe o masina e numai problema celui care plateste. Personal pot spune ca probleme avute cu masina au fost cu optionalele cele mai scumpe (xenon si dsg). @75NOR R Executive este nivel de echipare separat si include pachetul R-Line exterior. Poti vedea pe internet ce include si unde e pozitionat. Eu cred ca e o alegere buna. Deci partea cu mai bine renuntai la Rline si puneai LED nu se aplica si nici nu are rost discutia fiindca nu e un topic de cerut sfaturi, ci o prezentare de masina. Iar partea cu dealerul iar e ceva fara rost, masina o configureaza clientul nu vanzatorul, pe mine m-ar deranja o atitudine de genul acesta.
    1 point
  28. salutare, se poate inlocui un RCD 300 cu un RCD 310 daca ai o versiune de Can mai veche sa zic asa...sau cu un RNS 300 la fel fara sa schimb Can-ul ?
    1 point
  29. Continental SC 2 venita din fabrica au tinut 60K. mai aveau 1mm. pana la semnul de uzura, acum am acelasi model , dupa aproape 18k. nu se vad semne de uzura.
    0 points
  30. Sa o stapanesti sanatos si fara probleme. Totusi, nu ma pot abtine sa zic.. nustiu cum puteti configura asa masinile.. nu o lua in nume de rau, dar farurile cu LED faceau fiecare banut ... cum sa nu le iei... nici macar xenon ... si un retrofit e extrem de costisitor... In anul 2017 unde totul este led, adaptiv, inteligent, etc.. si cu atatea sisteme misto pe masina.. iei halogen .. off Chiar sunt curios, ce te-a facut sa iei anumite optiuni inteligente si misto pe masina, si totusi sa sari farurile de orice fel... Succes si scuze de critica !
    -1 points
  31. Am fost azi la caravana si am testat noul Polo in varianta 1.0 95cp echipare beats. Nu am mers f mult, o plimbare prelungita in zona de nord a capitalei. punctual... de bine: scaunele beats chiar sunt faine, spatiul in fata foarte bun, rularea foarte aproape de golf, ruliu destul de mic - am facut un test elan la 55km/h, insonorizarea motor cam slaba, laterala ok; culori multe pe beats, dar cu calitatea plasticului mai taie veselia de rau: insist cu suporturile de pahare, asa ieftineala ... si toata consola centrala e asa; pielea artificiala de pe cotiera si usi slab calitativa, sub ce am eu pe golf. motorul: separat ca e actorul principal A fost prima mea experienta cu 3 cilindri, nu stiam la ce sa ma astept. A fost oribil: este un motor complet nerafinat; zgomot la relanti, sunet f urat la accelerare in zona de 2k rpm, puterea vine destul de greu si nici resursele nu impresioneaza. Comparand cu motorul de 1.2 90cp condus pe un rapid berlina, acel motor nu are aceste neajunsuri. Agenta spunea ca cel de 1.0 de pe golf este mult mai rafinat, si iarasi ca se castiga mult din dsg la acest motor. ce sa spun...o fi n-o fi, ce am condus eu azi mi-a displacut. Cam atat, concluzia fiind ca masina nu m-a impresionat, ba din contra, m-a dezamagit putin.
    -1 points
  32. CBAB este codul. Dupa o alimentare a aparut intermitent martorul de preincalzire motor, iar dupa o repornire a disparut. Dupa doua zile a revenit timp de cateva secunde, la porniri, iar aseara a aparut si check engine pe care l-am sters azi dupa testare. Momentan nu au mai reaparut. Poate o fi doar motorina, sper.
    -1 points
  33. 12.000 km si merge ca in prima zi. Ma gandesc intr-un an sa trec pe varianta DSG dar sa pastrez aceeasi culoare. Mi-am luat si o tava pt portbagaj originala, chiar imi place, se potriveste la perfectie, asa o tin si eu curata ca tot bag caruciorul la bebe.
    -1 points
  34. Cati oameni au murit din cauza acestui filtru anulat? Sau cati oameni au murit ca au facut cancer datorita acestui filtru anulat?
    -1 points
  35. Exact motorizarea asta o am eu pe jetta mea din 2012 , motor 2 litri CR, 140 CP,motor CFFB! DSG2! asa pateam si eu! Se regenera foarte des, dupa ce nu se mai auzeau ventilatoarele de la radiator,o acceleram pana in 2000 rpm si scadea relantiul la 900! Apoi mergeam 2-5 km prin oras,ajungeam acasa/ magazin si iar incepea regenerarea cu acele termocuple vreo 10-15 min pe ceas! La mine se intampla cam de 3 ori pe saptamana! Am avut dati cand se regenera dimineata cand ajungeam la munca, apoi seara cand ajungeam in fata bl, cateodata si seara cand mergeam la sala la un fotbal! era de necrezut, ma ofticam la culme! Dar asta e dieselul!
    -1 points
  36. Am avut si inainte diesel, golf 5, din 2007, folosit 90% urban, 5 ani, dar fara filtru de particole! A fost o bomboana de masina! cu cat sunt mai noi,cu atat sunt mai proaste! Asta e! La un anumit nr de km, trebuie sa pice EGR/ la alt nr de km, volant si tot asa!
    -1 points
  37. Intrebare pt cei ce ati facut dpf off si egr off ati facut vreun itp cu filtrul dat jos ???sunt curios daca te pica sau nu variaza prea mult valorile!!??
    -1 points
  38. Un prieten de al meu a facut itp cu dbf off! Nu a fost picat, toate valorile au iesit ok! Are dbf off de cativa ani! Cred k e la al doilea itp cu filtrul scos!
    -1 points
  39. Eu am luat masina la 27.000 km, acesti km au fost exclusiv oras timp de 6 ani jumate si o singura data in anii astia s a aprins martoru si s a desfundat fortat la reprezentanta, dupa n a mai avut niciodata treaba. De cand o am am folosit o la limita de jos a unui diesel, minim 30k km pe an. Nu mi a facut figuri am fost multumit de dpf nu se regenera foarte des, defapt nici nu simteam cand se regenera. Dar dupa 3-4 luni de cand am facut update-ul de soft.........din 300 in 300 km se regenereaza....si e enervant ca te prinde exact cand ai treaba si nu poti sta dupa ea...din ce am inteles nu se mai poate reveni la softul initial, asa ca tind spre a il anula daca nu si revine nici acum pe caldura...(pana acum am crezut ca face asa de la frig, sa vad cum se comporta pana in toamna) Cat despre cancer eu zic sa nu intram in aceasta discutie, cand iti e scris sa te duci, te duci...+ ca masinile astea sunt jucarii fata de ce fac aia mai mari cu fabrici, cu aruncatu chimicalelor si a altor prostii in ape, etc+ americanii cu celebrele lor masini cu fum negru pt tot cartierul
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!