Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.03.2018 în toate secţiunile

  1. Hello, Dupa o perioada de indecizie in care am redescoperit mersul pe jos si in care am oscilat intre multiple marci/modele/clase, intr-un final, a sosit noua jucarie! Este vorba de un VW Tiguan Mk.2, 2.0 TSI 162Kw (220 Hp), DSG7, HighLine + R-Line exterior, culoare Oryx White. Dupa ce am condus numai Diesel pana acum, m-am hotarat ca este timpul pentru o schimbare asa ca am facut pasul in ograda benzinarelor. Estimativ, ma incadrez sub un maximum de 10.000 km / an si cautam si un upgrade de putere (sau macar posibilitati in aceasta privinta) asa ca alegerea a venit cu usurinta si motor GTI pe estetica Tiguan-ului R-Line = LOVE. Ca optiuni suplimentare, configuratia are: - Faruri LED TOP + DLA + spalatoare - Packet Easy-Open/Close + Kessy - Navigatie Discover Pro 9.2" - Dynaudio Excite 9.1 - Side + Lane + Emergency + Rear Traffic + Traffic Jam Assists - Pavilion vitrat cu trapa si lumina ambientala - Area View + Park Assist - Heads-Up Display - Interfata telefonie Bussiness + Comfort + incarcare wireless - Pachet Iarna Extins - Parbriz Incalzit - Oglinzi rabatabile electric + Mirror Down la pasager - CarNet + DriveNet - Scaune fata ErgoActive - Plafon interior culoare neagra - Airbag-uri spate - Sistem "ProActive" protectie pasageri - Alarma antifurt "Plus" - Servodirectie progresiva - Monitorizare presiune pneuri "Calitativ" - Jante "Suzuka" - Volkswagen .:R pe 20" cu anvelope ContiSportContact5 RunFlat Pentru mine, masina chiar este o incantare si culoarea arata mult mai bine decat imi lasase impresia din poze. Motorul, de asemenea, imi depaseste asteptarile (neavand posibilitatea de a-l testa anterior), deci imi frec palmele abia asteptand sa termin rodajul de 1500km (regim <3.000 rpm) + 1500km (regim <4.500 rpm) ca sa pot vedea si ce sentimente imi trezeste inspre finalul cursei turometrului. Combinatia de jante pe 20" + DCC, chiar si pe Sport nu mi se pare a fi deloc deranjanta iar stabilitatea mi se pare surpinzatoare pentru un CUV, ruliu fiind relativ redus, avand in vedere garda la sol. Asta din cat am reusit sa observ in primii 50 km parcursi pana acum. Dynaudio a fost o surpriza placuta unde subwoofer-ul din portbagaj isi face simtita prezenta rapid, chiar si la +3 din maximumul de +10 pe profilul Dynamic. Fata de vechile sisteme cu 10 boxe amplificate, dar fara subwoofer, Excite-ul pare mult mai animat, se preteaza mult mai bine genului de muzica pe care-l ascult si ajuta si cu dislocarea pietrelor de la rinichi , chiar daca puterea, pe hartie, e mai mica. Ce mi s-a parut ciudat este ca, pe hartie, sistemul figureaza ca avand doar 8 boxe cand, in fapt, are si un difuzor central pe bord + subwoofer-ul, adica 9.1. Mi se pare un lucru de bine, nu de ascuns, dar cine stie, ratiuni VW... In orice caz, il rodam si pe acesta treptat, limita fiind momentan de 30% volum. Din pacate, un compromis trebuia facut undeva si, desi stiam deja si ma asteptam, tot surprins ma lasa "cost-cutting"-ul pe alocuri precum grilele de ventilatie de pe bord fara iluminare sau lipsa Warning Lights-urilor din usi. Totusi, sunt chestii marunte ce, probabil, vor fi remediate ulterior ca proiect personal . Ca planuri de viitor, cat mai curand, masina va avea partile cele mai expuse ale caroseriei infoliate cu folie transparenta cu efect self-healing, iar restul vor beneficia de tratament nanoceramic + tratament water-repellent pe toate suprafetele vitrate. Tot curand o sa trecem si pe o schema de culori Black&White prin eliminarea cu Piano Black a chrome-ului din grila, bandouri, ornamentele de la geamuri, barele longitudinale, asortarea oglinzilor si poate si a plafonului. Ulterior, vor urma jante de iarna si volan + pedale model .:R 2018, ultimele, din pacate, nefiind disponibile si in afara pachetului de R-Line interior care nu m-a atras din prisma scaunelor relativ seci ca forma/design, cat si oarecum inconfortabile, cel putin in cazul meu... In orice caz, momentan, sunt precum un copil mic care nu se poate dezlipi de noua jucarie - aproape ca-mi vine sa dorm in ea! Citind in urma, imi dau seama si cat de mult am scris caz in care imi cer scuze si, in acelasi timp, multumesc! Mai jos, las cateva poze facute imediat ce am "agatat-o", cat si la prima intalnire mai pe seara (a venit chiar si cu martisor la maner, fiind 8 Martie ) :
    6 points
  2. Zona rosie la a mea este la 5k rpm. Are momente cand sare si de 3k rpm chiar si in modul Normal. De exemplu cand a ajuns in D7, o lasi mai moale ca ai pe cineva in fata, ea merge subturat, prinzi momentul sa depasesti, "bagi" piciorul, intri in depasire si in momentul ala ea stie ca ai nevoie de putere si urca mult in turatii. Mai pun cateva poze, Kodi in night.
    3 points
  3. Astazi am pus si folia pe ecranul multimedia la 24gsm. In 10min a rezolvat-o frumos d-nul de acolo. Tnx again @stryder @yanq
    2 points
  4. 12.000 km si merge ca in prima zi. Ma gandesc intr-un an sa trec pe varianta DSG dar sa pastrez aceeasi culoare. Mi-am luat si o tava pt portbagaj originala, chiar imi place, se potriveste la perfectie, asa o tin si eu curata ca tot bag caruciorul la bebe.
    2 points
  5. Nu e legal sa stergi marginea. Dar in 3 ani nu m a intrebat nimeni nimic. Totusi, data viitoare nu mai sterg marginea (doar daca e masina alba)
    1 point
  6. Nu scrie nicaieri ca trebuie sa ai suporti de numere. Marginea nu stiu cat de legal este sa o stergi, probabil incalci modelul aprobat de numere si poti fi sanctionat. Dar pe aia cu numerele scrise cu creionu' pe un carton nu-i amendeaza?
    1 point
  7. Stai linistit ,acest dpf tine lejer 400-500 mii km fara probleme ,totul tine de intretinerea motorului
    1 point
  8. Intr-un final am reusit sa ajung acum ceva timp sa fac si tratamentul de iarna, le spun celor sceptici ca merita din plin, poate nu toate seviciile de detailing dar acesta cel putin este foarte convenabil. Mai jos aveti imagini dupa operatiune, nu imi venea sa cred ca este a mea( fara nici un fel de polis) . Poza care este facuta in aer liber din lateral este realizata dupa ce am plecat pe ploaie de la ei, am rulat cam 40 de min pana acasa si am traversat si cateva balti
    1 point
  9. @Emy D @stryder a taiat-o pe loc cu aparatul laser. Am vazut ca este destul de grosuta fata de foliile pentru telefoane.
    1 point
  10. @Marius82 nice! E rezistenta folia, la mine se prezinta ca-n prima zi dupa aproape 9 luni de la montaj.
    1 point
  11. Stiu acel spatiu,practic sub capacul de diagnoza dar e putin inconfortabil de accesat. Daca tot a venit primavara am zis sa fac o spalare la ambele si putin lege si ordine prin garaj Si bolidul ce tot ma blocheaza PS: Sunt in cautare de presuri cauciuc (F+S),daca imi poate cineva recomanda
    1 point
  12. O intrebare, una singura: daca ati cumpara o masina din grupul VAG nou nouta, cu orice motorizare TDi (mai ales 1.6 sau 2.0TDI) ce ati face? Toate fac asa, absolut toate si nu se plange nimeni, si sincer in 60 000km nu mi-a creat probleme ca se regenereaza mai des sau ceva de genul... ca iti crestea nivelul uleiului inseamna ca ai in pregatire ceva probleme la motor... Iar sa anulezi DPF doar de-a dragul artei ca asa iti place tie mai mult @22NED... NO COMMENT
    1 point
  13. Eu te sfatuiesc sa verifici in primul rand ca masina sa nu fi suferit vreo deteriorare la transport si/sau descarcare de pe platforma; e mai plauzibil sa gasesti vreo mica zgarietura/infundatura decat o optionala lipsa. Apoi, poti sa verifici si optiunile, sau mai bine sa ceri dealerului sa iti arate cum functioneaza (pe mine m-au pus la Porsche sa semnez in procesul verbal de predare-primire ca masina este dotata cu toate optiunile, asa cum am comandat-o). Oricum, nu semna procesul decat dupa ce verifici temeinic masina. . Dupa ce ai semnat procesul de predare primire, dealerul nu isi mai asuma nicio raspundere si toate cad in sarcina ta. Cand am ridicat Octavia, era plina de urme de la scotch-ul cu care fusese ambalata. Le-am aratat, au zis ca iese la spalat. ..OK, am zis eu, atunci va rog sa o spalati dvs ptr ca eu nu plec cu masina murdara de lipici...si nu au avut decat sa o spele si sa o curete. Legat de lipsa optiunilor, o singura data mi s-a intamplat asa ceva: la un Opel, am comandat masina cu bord si tapiterie negre, si a venit cu ele albastre. Consoartei i-au placut asa de mult, ca a decis imediat sa ramana cu ele (desi dealerul s-a ingalbenit la fata cand i-am aratat ca in contract le comandasem negre..) Bafta la ridicat masina!
    1 point
  14. Daca e fabricat pt sua are alte norme...posibil sa iasa pe clasificarea europeana euro 2. O serie de caroserie e binevenita.
    1 point
  15. WVWZZZ3CZGP011033.pdf WVGZZZ7LZ4D053143.pdf TMBBE25J683034901.pdf WVWZZZ1KZCW573065.pdf VSSZZZ1PZAR065533.pdf WVGZZZ7LZ6D025241.pdf WVWZZZ3BZ5P056007.pdf WVWZZZ3CZAE180654.pdf WVWZZZ1KZ5W225992.pdf TMBCT61Z3C2060626.pdf WAUZZZ8K3EA021902.pdf Wauzzz4b04n005301.pdf WVWZZZ3CZ9E139763.pdf TMBAG7NE6J0195116.pdf WAUZZZ4G9FN056794.pdf
    1 point
  16. O rezolv eu singur nu ma duc la ei pentru un fleac. Caut o bucatica de cheder si o lipesc cu banda dublu adeziva pe langa clapeta de siguranta. In consola mediana in partea din fata am un singur USB. Am atins prima mie
    1 point
  17. Nu poti spune mare lucru observand toba de esapament. Daca o fi condens in ea poate sa-ti arunce si apa afara. Odata, acum vreo 20 de ani am agatat toba de esapament si am pierdut-o. M-am dus sa o iau si cand am luat-o in brate, s-a varsat vreun litru de apa pe haine. Asa ca nu-mi spune nimic videoul de mai sus. Da, intercoolerul+ turbina are circuit de racire separat cu o pompa de apa separata de cea a motorului. Pompa este electrica si nu merge tot timpul. Pompa in schema este notata V188. Daca se umbla la acest circuit de racire, trebuie aerisit pentru ca nu se aeriseste automat. In manualele amintite cu 3 postari mai sus, schema este la pag. 36, niste explicatii mai sunt la pag. 38, iar conditiile de functionare a pompei V188 sunt la pag. 56. Zice multe in legatura cu functionarea acestei pompe, amintesc aici 4: - pompa poate functiona si dupa oprirea motorului ca sa raceasca turbina; - merge permanent daca temperatura aerului in admisie depaseste 50 grade; - merge permanent daca folosesti un cuplu mai mare decat 100 Nm; - porneste pentru scurt timp odata cu pornirea motorului.
    1 point
  18. Update: ~12.000km. Volanul si nuca schimbatorului prezinta semne de uzura; sa vedem cum evolueaza. Am dat o fuga la Predeal sa mai prindem zapada, piticii au schiat si s-au dat cu sania. Consum la intoarcere, 4 persoane, cateva bagaje, AC on:
    1 point
  19. Mai exista in prezent o metoda online pentru a verifica actiunile oficiale pe baza VIN-ului? Link-ul respectiv nu pare sa mai fie de ajutor.
    1 point
  20. 3.300 km and counting. E o placere sa conduci masina asta in oras... mai ales cand te grabesti si incearca si altii sa se grabeasca cu tine. Cu accent pe “incearca” Bine, la viteze de oras, evident, ca daca merg la viteze mai mari, normal ca in afara orasului, se schimba lucrurile in rau pentru mine Si, acum ca nu mai e frig si pot merge fara caldura, scoate consumuri bune. Foarte bune daca luam in considerare stilul de mers si faptul ca VW declara consumul mediu de 11,7 kWh/100km. Si se poate si mai putin... Sa tot ramana temperatura intre 15 si 25 de grade, zic...
    1 point
  21. Pare mai simplu sa iei un 4motion si sa muti pe el toata tabla ta
    1 point
  22. Sunt in rodaj, nu pot apela la sport.
    1 point
  23. Si sa pui si pretul in final. Sau preturile.
    1 point
  24. Nu poate trece o zi calduroasa fara putin rasfat!
    1 point
  25. Pentru ca suntem pe partea de sfaturi achizitie si avand in vedere experienta avuta va indrum sa mergeti in showroom pentru ca diferenta de pret de la configurator la pretul final este foarte mare. P.S. Important este sa gasiti dealerul hotarat sa vanda si care cunoaste toate posibilitatile de a reduce costurile. Eu din fericire am gasit persoana care a avut rabdare doua zile cate 6 ore sa imi arate cum functioneaza fiecare componenta de pe masina si la final pretul de achizitie este cu mult sub cel din configurator.
    1 point
  26. In mers e mai greu sa iti dai seama cand se face regenerarea dar la ralanti turatia motorului e in jur de 1100rot/min(in loc de 800), electroventilatoarele sunt pornite iar consumul instant e de 0.8 pana la 1L/h. In mod normal consumul instant e de 0.5L/h. E posibil sa creasca turatia daca ai caldura pe High sau aerul conditiont pornit.Ca sa fii sigur, opreste-le si daca ai semnele de mai sus,de preferat ar fi sa nu opresti motorul pana cand isi incheie ciclul.Dureaza cam 10 min. Nu-i o tragedie daca il opresti cand face regenerare dar daca il intrerupi in mod repetat pot aparea probleme. LE: Inca un semna ar fi temperatura uleiului, daca ai senzor si poti vizualiza,care se poate apropia de 100 de grade.
    1 point
  27. Iar pe viitor nu mai opri motorul înainte de terminarea procesului de regenerare .
    1 point
  28. Mie mi se pare ca e fix cat trebuie de lasata masina asa cum e ea. Da' nici nu ma baga in seama prea tare, masinile mele au garda mare la sol si m'am obisnuit cu locul cat un raft intre roata si aripa
    1 point
  29. Pentru cei care vor sa inteleaga cum functioneaza, si cum se genereaza filtrul de particule cautati SSP-urile 336 si 826803 (nu le pot atasa ca sunt mari ca si dimensiuni), insa va pot confirma ca nu scrie nicaieri ca nu se regenereaza daca mergi cu tempomat. Acum, cum zicea si @andrei_221 s-ar putea ca atunci cand se face o regenerare activa, tinand cont ca e controlata de ECU, anumite functii sa fie dezactivate, sau chiar regenerarea sa nu se faca, pe principiul ca, conditiile de regenerare nu sunt indeplinite, si aici ma refer la tempomat. Probabil un raspuns oficial se poate obtine de la VW printr-un email, daca e cineva interesat. Mai pe scurt puteti citi articolul asta, care e un interviu cu un inginer de la VW, si acolo veti gasi explicatii despre cum se regenerareaza DPF-ul, precum si unde nu trebuie folosite masinile cu DPF, tocmai din cauza modului de functionare: "Common causes for complaint • Frequent short journeys – Regeneration conditions are not met. Not recommended for sale in the Channel Islands and inner city driving. " Si cum la noi, in orase, in proportie de 90% sa ajungi dintr-o parte in alta trebuie sa treci prin centru, concluzia e simpla; Offtopic: cine merge zilnic pana in 15 km (acasa/munca/acasa) aproape bara la bara trebuie sa treaca pe benzina, asta ca sa nu isi complice viata. Personal si eu si alti colegi/prieteni am ajuns la aceeasi concluzie, si asta din propriile experiente cu motoarele diesel care au DPF. Din pacate multi isi cumpara masini dar nu inteleg sau nu intreaba despre conditiile de operare. Am doi colegi care si-au luat diesel cu DPF, si amandoi au ajuns prin a elimina DPF-ul, si cand le-am zis ca de ce nu au intrebat sau interesat despre conditiile de utilizare pentru astfel de masini, bineinteles ca au devenit recalcitranti, dar is obisnuit cu a trai in Romania cu oameni care nu isi asuma si consecintele pentru ceea ce fac.
    1 point
  30. Mulțumesc, iar volanul im place foarte mult... Dar fiecare cu gusturile lor Clima și AC... În nord America nu prea exista mașini fără AC, doar Jetta imi vine în gând dar nimeni nu le prea cumpăra fără AC.
    1 point
  31. Sa o stapanesti sanatos, modificari frumoase mai putin volanul ala e horror, se poate reconditiona sau altul nou! Are Ac sau clima? Spor la km!
    1 point
  32. Am primit ieri vizita doctorului: Multumesc din nou @Liviu_sbn!
    1 point
  33. Manualul masinii VW Passat B7 in limba engleza in format PDF, calitate buna. VW Passat B7 - Manual EN
    1 point
  34. Frumoasa masina, cati mai multi km fara evenimente neplacute.
    -1 points
  35. -1 points
  36. pentru cine este interesat de costuri pentru DSG6: http://www.stoauto.ro/piesa-auto/ulei-de-transmisie-oem-g052182a2 http://www.stoauto.ro/piesa-auto/filtru-hidraulic-cutie-de-viteze-automata-oem-02e305051c
    -1 points
  37. Cati oameni au murit din cauza acestui filtru anulat? Sau cati oameni au murit ca au facut cancer datorita acestui filtru anulat?
    -1 points
  38. Exact asa pateam si eu! Am schimbat uleiul in 2017 de 3 ori in 6 luni! Deci faceti un calcul! La fel din cauza softului dieselgate pus la o reprezentanta wv pentru reducerea pretului la schimbarea uleiului + filtrului de ulei la cutia dsg2! Deci,daca nu puneam acel soft,poate nu anulam acel dbf! Dar de cand l am anulat,nu mai am probleme cu masina! Merge muuult mai bine,consum mai mic,trage mai bine, si in plus nu mai am stresul cu cresterea nivelului la ulei+ regenerari foarte dese!
    -2 points
  39. Exact asa pateam si eu! Faceam un drum de cateva sute de km,iar cand ajungeam acasa incepea regenerarea! Imi venea sa i dau foc! Asa e de bine acu fara aceste regenerari! Mi am luat o piatra de pe inima!?
    -3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!