Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.03.2018 în toate secţiunile
-
Hello, Dupa o perioada de indecizie in care am redescoperit mersul pe jos si in care am oscilat intre multiple marci/modele/clase, intr-un final, a sosit noua jucarie! Este vorba de un VW Tiguan Mk.2, 2.0 TSI 162Kw (220 Hp), DSG7, HighLine + R-Line exterior, culoare Oryx White. Dupa ce am condus numai Diesel pana acum, m-am hotarat ca este timpul pentru o schimbare asa ca am facut pasul in ograda benzinarelor. Estimativ, ma incadrez sub un maximum de 10.000 km / an si cautam si un upgrade de putere (sau macar posibilitati in aceasta privinta) asa ca alegerea a venit cu usurinta si motor GTI pe estetica Tiguan-ului R-Line = LOVE. Ca optiuni suplimentare, configuratia are: - Faruri LED TOP + DLA + spalatoare - Packet Easy-Open/Close + Kessy - Navigatie Discover Pro 9.2" - Dynaudio Excite 9.1 - Side + Lane + Emergency + Rear Traffic + Traffic Jam Assists - Pavilion vitrat cu trapa si lumina ambientala - Area View + Park Assist - Heads-Up Display - Interfata telefonie Bussiness + Comfort + incarcare wireless - Pachet Iarna Extins - Parbriz Incalzit - Oglinzi rabatabile electric + Mirror Down la pasager - CarNet + DriveNet - Scaune fata ErgoActive - Plafon interior culoare neagra - Airbag-uri spate - Sistem "ProActive" protectie pasageri - Alarma antifurt "Plus" - Servodirectie progresiva - Monitorizare presiune pneuri "Calitativ" - Jante "Suzuka" - Volkswagen .:R pe 20" cu anvelope ContiSportContact5 RunFlat Pentru mine, masina chiar este o incantare si culoarea arata mult mai bine decat imi lasase impresia din poze. Motorul, de asemenea, imi depaseste asteptarile (neavand posibilitatea de a-l testa anterior), deci imi frec palmele abia asteptand sa termin rodajul de 1500km (regim <3.000 rpm) + 1500km (regim <4.500 rpm) ca sa pot vedea si ce sentimente imi trezeste inspre finalul cursei turometrului. Combinatia de jante pe 20" + DCC, chiar si pe Sport nu mi se pare a fi deloc deranjanta iar stabilitatea mi se pare surpinzatoare pentru un CUV, ruliu fiind relativ redus, avand in vedere garda la sol. Asta din cat am reusit sa observ in primii 50 km parcursi pana acum. Dynaudio a fost o surpriza placuta unde subwoofer-ul din portbagaj isi face simtita prezenta rapid, chiar si la +3 din maximumul de +10 pe profilul Dynamic. Fata de vechile sisteme cu 10 boxe amplificate, dar fara subwoofer, Excite-ul pare mult mai animat, se preteaza mult mai bine genului de muzica pe care-l ascult si ajuta si cu dislocarea pietrelor de la rinichi , chiar daca puterea, pe hartie, e mai mica. Ce mi s-a parut ciudat este ca, pe hartie, sistemul figureaza ca avand doar 8 boxe cand, in fapt, are si un difuzor central pe bord + subwoofer-ul, adica 9.1. Mi se pare un lucru de bine, nu de ascuns, dar cine stie, ratiuni VW... In orice caz, il rodam si pe acesta treptat, limita fiind momentan de 30% volum. Din pacate, un compromis trebuia facut undeva si, desi stiam deja si ma asteptam, tot surprins ma lasa "cost-cutting"-ul pe alocuri precum grilele de ventilatie de pe bord fara iluminare sau lipsa Warning Lights-urilor din usi. Totusi, sunt chestii marunte ce, probabil, vor fi remediate ulterior ca proiect personal . Ca planuri de viitor, cat mai curand, masina va avea partile cele mai expuse ale caroseriei infoliate cu folie transparenta cu efect self-healing, iar restul vor beneficia de tratament nanoceramic + tratament water-repellent pe toate suprafetele vitrate. Tot curand o sa trecem si pe o schema de culori Black&White prin eliminarea cu Piano Black a chrome-ului din grila, bandouri, ornamentele de la geamuri, barele longitudinale, asortarea oglinzilor si poate si a plafonului. Ulterior, vor urma jante de iarna si volan + pedale model .:R 2018, ultimele, din pacate, nefiind disponibile si in afara pachetului de R-Line interior care nu m-a atras din prisma scaunelor relativ seci ca forma/design, cat si oarecum inconfortabile, cel putin in cazul meu... In orice caz, momentan, sunt precum un copil mic care nu se poate dezlipi de noua jucarie - aproape ca-mi vine sa dorm in ea! Citind in urma, imi dau seama si cat de mult am scris caz in care imi cer scuze si, in acelasi timp, multumesc! Mai jos, las cateva poze facute imediat ce am "agatat-o", cat si la prima intalnire mai pe seara (a venit chiar si cu martisor la maner, fiind 8 Martie ) :5 points
-
Este jurnalul masinii. Problemele tehnice fac parte din viata masinii. Nu am discutat detalii gen ce masuratori au facut cei de la service, valorile constatate si altel asemenea. Am spus ca am o problema cu ea si am dat cateva detalii. Nu am dezbatut, nu am detaliat problema tehnica, nu am cerut sfaturi, nu nimic... am mentionat ce s-a intamplat. Observ tot mai des tendinta de cenzurare a jurnalului pe motiv ca se discuta detalii tehnice. In majoritatea cazurilor consider ca atitudinea moderatorilor a fost exagerata. Daca deranjez, ma pot opri. Nu este singurul forum, ma pot duce in alta parte.3 points
-
2 points
-
2 points
-
Pragul fata: Pragul spate: Astazi am observat ca intra mizerie la motor pe la zona piedicii capotei. Pe interiorul capotei este un cheder pentru a nu patrunde mizeria dar pe zona piedecii nu este.2 points
-
Ieri am scos ursul Kodi la plimbare. Buc-Pitesti-Bunesti-Curtea de Arges-(viaDN73C)-Valcea-Caciulata-Valcea-Buc. Pe A1, ACC pe 120km/h. Foarte frumos lucreaza sistemul si lin, asta pana cand intalnesti adormitii de pe B2 (sau cum mai spun unii, B2 lovers) cand masina franeaza destul de mult, mai este si distanta lasata pana la masina din fata si pana se da B2 lover la o parte, instant apare cate unul in spate si te flashuieste de nu te vezi. In rest, soare si privelistea muntilor inzapeziti. Am facut o oprire la Bunesti pentru un pic de noroiala. Am incercat, pentru prima oara HHC pe niste drumuri cu o combinatie de noroi si pietris. La o coborare pe o panta de cca 7% practic coboara singura, masina pastreaza o viteza constanta intre 9-10 km/h. Poza este din zona unui platou pana unde am urcat. Arges-Valcea. DN73C este un drum cu ceva serpetine. Eu unul nu am simtit nicio urma de ruliu si am "fortat-o" un pic. La manastire la Curtea de Arges, am cocotat-o un pic... Pe valea Oltului, de exemplu, unde nu prea se pot face depasiri si in majoritatea timpului prinzi cate un adormit ce face coloana in spatele lui, masina ramane in D7 la 60-70 km/h si parca se taraie, merge subturata. Daca se elibereaza sau prinzi ocazia unei depasiri, trebuie sa o "calci", apare lag-ul si dilema daca sa treaca sau nu in treapta inferioara. Din D7 trece in D4 sau D5 si apoi fuge de sub tine. La intoarcere s-a facut noapte. Faza scurta lumineaza destul de bine drumul dar parca o idee as fi vrut si mai multa lumina pe o distanta un pic mai lunga. Plus ca parca nu e albul alb, are o usoara tenta de galbui. Cand treci pe faza lunga, parca se face ziua, este foarte puternica si de un alb curat. Acesta este rezultatul:2 points
-
1 point
-
Ceva nu e in regula, desfa si verifica manual - fara volan1 point
-
Nu am venit pe acest forum cu intentia de a face reclama cuiva asa ca nu am dat detalii deoarece nu am vrut sa imi fie interpretata gresit prima postare. In plus, am observat ca tu ai un set la vanzare asa ca nu am vrut sa fiu genul ala care spune cu hate ca "dincolo e mai ieftin". Ca sa intelegi contextul, eu am un prieten care are un magazin de piese auto in afara Bucurestiului. Nu are site, dar este serios si colaboreaza cu mai multi importatori mari cum ar fi Elit sau Autonet. Cumpar de la el de ani de zile tot ce este necesar pentru masinile din familia mea si in timp au ajuns multi prieteni de-ai mei sa-i fie clienti datorita preturilor bune. Am vazut postarea ta de pe IG cu noile stopuri, mi-au placut si la inceputul lui Ianuarie i-am cerut un pret pentru urmatoarele repere: Left outer - 5G0945207G; Right outer - 5G0945208G; Left inner - 5G0945307P w/rear fog; Right inner - 5G0945308P w/o rear fog. Pretul la acel moment a fost de aprox. 600 EUR cu termen de livrare 5 zile lucratoare. Este un pret pe care orice magazin maricel de piese auto (care nu e pus pe japca) ar trebui sa il poata egala, pentru ca majoritatea au aceeasi furnizori.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am fost mai atent astazi si am verificat cum e cu telefonul. Se poate alege din rotita din dreapta sa raspunzi sau sa respingi si ulterior să închizi si e afișat pe displayul din bord. Nu e chiar nasol dar trebuie sa te obisnuiesti si sa mai arunci cate o privire la display. Butonul de voice nu e linkuit cu comanda vocala in android auto, trebuie sa apesi pe display.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ai gasit cea mai mica apa posibila ? Nu depaseste nici macar ridurile anvelopelor. Unde e locatia? Aduce cu DJ 203L1 point
-
La iesirea din viraje cu tractiunea fata si putere mare trebuie sa te indrepti si abia apoi poti da kickdown la tractiunea fata. La 4mo nu e asa. Foloseste : Ai avantaj doar la plecarea de pe loc... Si eu fac greseli multe de ortografie dar invatam impreuna.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sincer nu stiu sa existe vreo anvelopa sa duca 50k si fara sa ajunga la panza. Daca sunt colegi care au avut experienta cu Federal sau Uniroyal si eu sunt curios. P.S. Eu cam 35000 de km am tinut Primacy 3 si erau cam la 1mm de semnul de uzura maxim acceptata.1 point
-
Compara fisele tehnice. Cel mai bun o sa fie cel pe care o sa-l tii mai putin in motor.1 point
-
1 point
-
A venit momentul sa schimb uleiul. Vechiul ulei Shell 0w30 C3 rulat in conditii de iarna si urban 9700km. De pe la 8500km am simtit o usoara degradare, culoarea nu mai este exact ca la inceput. Trebuia sa aleg intre Valvoline mst c3 5w30, Fuchs 5w30 C3 XTL sau Mobil 1 ESP 5w30. Din ce stiu Mobil a mai umblat la reteta, si am zis sa nu-l mai incerc, l-am folosit in trecut si eram multumit de el. Fuchs am gasit foarte greu, si voiam sa comand totul din acelasi loc (filtre+ulei) asa ca am luat Valvoline 5w30 xtreme mst c3. Mi-a venit uleiul si ce sa vezi, nu e Valvoline 5w30 xtreme mst c3 ca au schimbat si astia eticheta, si acum se numeste Valvoline 5w30 mst c3 (Fara extreme) in rest aceleasi culori la ambalaj.1 point
-
Confirm partea asta cu "dinadins". In cazul meu, motorul m-a invins pe partea de psihic. Asa ca am cedat ispitei benzinarei.1 point
-
1. Orice Diesel, chiar si modern, are ceva vibratii, in special la rece. De altfel si zgomotul motorului este diferit atunci. Nu ai de ce sa te ingrijorezi, 2.0 TDI este de vreo 7-8 ani cel mai solid motor din gama VAG. Evident, asta daca il folosesti cu cap, la turatii reduse cand este rece si tragi de el doar dupa ce ai ajuns la 60-70 grade in ulei. 2. Nu stiu, nu am. 3. Live with it ! Ai luat Diesel cu DFP si Euro 6, asta e comportamentul normal. Trebuie sa te adaptezi la motor si sa mergi constant pe drumuri lungi extraurbane. Eu nu am avut nervi si drumuri sa ma adaptez si am trecut la benzina in timp util.1 point
-
Buna ziua eu am cumparat o skoda kodiaq de la aviamotors , care mi.a fost predata cu navigatia defecta . Acest defect a fost mascat, printr o predare in graba de catre consilier care se grabea sa ajunga in alta parte si am.fost predat unui domn de la logistica pe care il cunosteam si care mi a dat actele si cheile. Cand eram in drum.spre casa am vrut sa pornesc navigatia dar imi spunea ca nu este disponibila. L am sunat a2a zi pe consilier sa imi comunic problema si mi a spus ca ma programeaza in service sa cerceteze problema. Vorbind cu un.prieten mi.am dat seama ca consilierul de vanzari nu mi a dat cardul de navigatie al masini . Cand I am atras atentia mi a spus ca trebuie comandat si dureaza 14 zile , o mare minciuna.Cand am.insistat sa imi dea cardul sau sa verificam navigatia am urcat cu el sus in birou si stupoare avea cel putin 6-8 carduri de navigatie sigilate in carcase ca de dvd. Cand am introdus cardul in unitatea media din torpedou navigatia nu recunostea pozitia actuala si a trebuit sa fiu programat la service. Am fost in service de 4 ori de la ora 11/17.00 , prima data sa repare navigatia care s a stricat in cateva ore , a 2a oara sa repare navigatia si si au zgariat torpedoul, a 3 a oara sa schimbe torbedoul si mi au stricat prin mufare gresita camera de marsarier , a4a oara sa repare camera de marsarier , pe care nu reusesc sa o repare deoare asteapta raspuns de la fabrica. Am fost sunat de la calitate,de la sef service etc ca se rezolva la telefon si cand ajungi acolo vor sa te convinga ca totul e normal . Sunt client de 12 ani avia motors dar s a schimbat in rau fiind flux constat de personal iar sefii de service isi acopera angajati ca doar este cu circuit inchis . Daca stai pe acolo 2 zile si nu iti vine sa crezi ce vezi si ce fac anajati. Acum.astept pozitia oficiala aviamotors , deoarece din cele 4 reparati in service doar 2 au fost trecute in baza de date , noroc ca am.avut inspiratia sa fac poze si filmari in timp ce lucrau la masina sa am.dovada ca am avut 4 intrari in.service. Astept raspunsul lor in decurs de 30 de zile pentru a ma adresa anpc si pentru a merge si in.instanta. am.trimis email si.la infoline@skoda-auto.cz . Mi au raspuns foarte repede cerandu mi sa le trimit poze , documente etc pentru a mi sustine afirmatiile . Dupa ce le am trimis au ramas mirati de situati si mi au comunicat ca sunt clienti din Romania care reclama servicile aviamotors si vor incerca pe cat posibil sa ma ajute. In concluzie trimite email la infoline@skoda-auto.cz daca aveti nemultumire de reprezentante skoda. Cu stima si respect un pățit1 point
-
Multumesc pentru feedback. Din fericire, suntem diferiti si e un lucru foarte bun. Am ales FL cand majoritatea era oripilata, Diesel desi tendinta e alta, iar jantele acestea mi s-au parut compromisul perfect pentru noi: buget vs. practic vs. look.1 point
-
Scuze ca revin dupa asa perioada lunga de timp dar doar acum am reusit sa rezolv problema. Dupa ce am schimbat discuri si placute fata-spate, reconditionat etrieri fata, inlocuiti etrieri fata, inlocuit pompa de frana, a mai ramas modulul abs care l-am schimbat astazi (sh) si pot spune fericit ca nu mai ramane masina infranata. Mi-a scos peri albi masina asta. Din cauza ca ramanea infranata masina doar putin nu prea iti dadeai seama si cred ca a adus pe parcurs mai multe probleme la masina(pe care le-am rezolvat) din cauza ca motorul mergea fortat tot timpul. Daca mai este cineva cu aceasta problema ma puteti contacta daca aveti nevoie de ceva sfaturi si o sa va ajut cu placere.1 point
-
Intre timp am instalat ElsaWin ;) Turbina folosita este o hybrida 2265 capabila de 340-350 cai, se va ocupa Cipos de ea, inca nu e gata. Pasul 1: instalez bielele Rosten si trang la cuplu cu plastigauge , verific toleranta radiala care trebuie sa fie mai mica de 0.08mm Pasul 2 masor toleranta la abrorele cotit cu cuzinetii originali sa vad ce gasesc. 0.03-0.08 Nou si maxim admis este 0.17 care mi se pare cam mult. Aici probabil o sa comand cota originala Mahle sau Glyco ..nu stiu ce gasesc. O sa documentez toate masuratorile ptr cei care vor sa faca singuri aceste operatii.1 point
-
cand incepe si face span, particule mici ajung in tot sistemul de alimentare - pe retur - inclusiv in rezervor, conducte, injectoare, etc. eu cand inlocuiesc filtrele, pun numai OEM - ca sa stau cat de cat linistit. Nu stiu daca ajuta ori nu, dar am auzit ceva zvonuri si ceva legat de filtre....1 point
-
Bogdane, am avut eu Uniroyal rainsport 3, au fost cele mai bune (acum am contisportcontact 5 pe 18). Uniroyal au aderenta mai buna, si pe uscat si pe umed decat CSC5, dar se uzeaza de 2 ori mai repede. CSC5 au flancurile putin mai dure decat Rainsport3 (ambele XL). In 30-35.000km ajungi cu Uniroyal la semnul maxim de uzura. Eu ti-as recomanda Nexen n-fera su4.0 points
-
Skoda nu are profile drive select? nu ai sport? ca sa iti dispara lagul. Eu de cand am masina o tin doar pe sport, este extraordinar de enervant lagul acela, mai ales dupa ce vii de pe o masina care nu avea acest lag.-1 points
-
Revin cu rezolvarea problemei mele , descrisa mai sus ; Clapeta de la acceleratie era intepenita pe pozitia inchis , datorita mizeriei care s-a scurs din egr . Am rezolvat cu ajutorul colegului " EEXCALADE " care mi-a spus din prima unde sa caut defectul . Ii multumesc si pe aceasta cale si D-lui si celor care m-au pus sa caut span prin toata masina . Drumuri Bune va doresc !-1 points
-
Salutare...eu am patit faza cu motorina in ulei...era cu mult peste maxim...din cauza dpf-ului,a regenerarilor dese si de multe ori nici in 50km nu se regenera...am decis sa ii fac dpf off si acuma pot sa zic ca masina merge ceas...consum e la fel,trage unpic mai bn per total eu zic k e ok fara dpf...era f enervant sa tot o scoti sa ii fac regenerarea motorina consumata aiurea...-1 points
-
Exact asa pateam si eu! Am schimbat uleiul in 2017 de 3 ori in 6 luni! Deci faceti un calcul! La fel din cauza softului dieselgate pus la o reprezentanta wv pentru reducerea pretului la schimbarea uleiului + filtrului de ulei la cutia dsg2! Deci,daca nu puneam acel soft,poate nu anulam acel dbf! Dar de cand l am anulat,nu mai am probleme cu masina! Merge muuult mai bine,consum mai mic,trage mai bine, si in plus nu mai am stresul cu cresterea nivelului la ulei+ regenerari foarte dese!-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00