Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.03.2018 în toate secţiunile

  1. Hello, Dupa o perioada de indecizie in care am redescoperit mersul pe jos si in care am oscilat intre multiple marci/modele/clase, intr-un final, a sosit noua jucarie! Este vorba de un VW Tiguan Mk.2, 2.0 TSI 162Kw (220 Hp), DSG7, HighLine + R-Line exterior, culoare Oryx White. Dupa ce am condus numai Diesel pana acum, m-am hotarat ca este timpul pentru o schimbare asa ca am facut pasul in ograda benzinarelor. Estimativ, ma incadrez sub un maximum de 10.000 km / an si cautam si un upgrade de putere (sau macar posibilitati in aceasta privinta) asa ca alegerea a venit cu usurinta si motor GTI pe estetica Tiguan-ului R-Line = LOVE. Ca optiuni suplimentare, configuratia are: - Faruri LED TOP + DLA + spalatoare - Packet Easy-Open/Close + Kessy - Navigatie Discover Pro 9.2" - Dynaudio Excite 9.1 - Side + Lane + Emergency + Rear Traffic + Traffic Jam Assists - Pavilion vitrat cu trapa si lumina ambientala - Area View + Park Assist - Heads-Up Display - Interfata telefonie Bussiness + Comfort + incarcare wireless - Pachet Iarna Extins - Parbriz Incalzit - Oglinzi rabatabile electric + Mirror Down la pasager - CarNet + DriveNet - Scaune fata ErgoActive - Plafon interior culoare neagra - Airbag-uri spate - Sistem "ProActive" protectie pasageri - Alarma antifurt "Plus" - Servodirectie progresiva - Monitorizare presiune pneuri "Calitativ" - Jante "Suzuka" - Volkswagen .:R pe 20" cu anvelope ContiSportContact5 RunFlat Pentru mine, masina chiar este o incantare si culoarea arata mult mai bine decat imi lasase impresia din poze. Motorul, de asemenea, imi depaseste asteptarile (neavand posibilitatea de a-l testa anterior), deci imi frec palmele abia asteptand sa termin rodajul de 1500km (regim <3.000 rpm) + 1500km (regim <4.500 rpm) ca sa pot vedea si ce sentimente imi trezeste inspre finalul cursei turometrului. Combinatia de jante pe 20" + DCC, chiar si pe Sport nu mi se pare a fi deloc deranjanta iar stabilitatea mi se pare surpinzatoare pentru un CUV, ruliu fiind relativ redus, avand in vedere garda la sol. Asta din cat am reusit sa observ in primii 50 km parcursi pana acum. Dynaudio a fost o surpriza placuta unde subwoofer-ul din portbagaj isi face simtita prezenta rapid, chiar si la +3 din maximumul de +10 pe profilul Dynamic. Fata de vechile sisteme cu 10 boxe amplificate, dar fara subwoofer, Excite-ul pare mult mai animat, se preteaza mult mai bine genului de muzica pe care-l ascult si ajuta si cu dislocarea pietrelor de la rinichi , chiar daca puterea, pe hartie, e mai mica. Ce mi s-a parut ciudat este ca, pe hartie, sistemul figureaza ca avand doar 8 boxe cand, in fapt, are si un difuzor central pe bord + subwoofer-ul, adica 9.1. Mi se pare un lucru de bine, nu de ascuns, dar cine stie, ratiuni VW... In orice caz, il rodam si pe acesta treptat, limita fiind momentan de 30% volum. Din pacate, un compromis trebuia facut undeva si, desi stiam deja si ma asteptam, tot surprins ma lasa "cost-cutting"-ul pe alocuri precum grilele de ventilatie de pe bord fara iluminare sau lipsa Warning Lights-urilor din usi. Totusi, sunt chestii marunte ce, probabil, vor fi remediate ulterior ca proiect personal . Ca planuri de viitor, cat mai curand, masina va avea partile cele mai expuse ale caroseriei infoliate cu folie transparenta cu efect self-healing, iar restul vor beneficia de tratament nanoceramic + tratament water-repellent pe toate suprafetele vitrate. Tot curand o sa trecem si pe o schema de culori Black&White prin eliminarea cu Piano Black a chrome-ului din grila, bandouri, ornamentele de la geamuri, barele longitudinale, asortarea oglinzilor si poate si a plafonului. Ulterior, vor urma jante de iarna si volan + pedale model .:R 2018, ultimele, din pacate, nefiind disponibile si in afara pachetului de R-Line interior care nu m-a atras din prisma scaunelor relativ seci ca forma/design, cat si oarecum inconfortabile, cel putin in cazul meu... In orice caz, momentan, sunt precum un copil mic care nu se poate dezlipi de noua jucarie - aproape ca-mi vine sa dorm in ea! Citind in urma, imi dau seama si cat de mult am scris caz in care imi cer scuze si, in acelasi timp, multumesc! Mai jos, las cateva poze facute imediat ce am "agatat-o", cat si la prima intalnire mai pe seara (a venit chiar si cu martisor la maner, fiind 8 Martie ) :
    15 points
  2. Le mai poti folosi ulterior daca doresti sa le reatasezi? Daca ai da jos si siglele skoda ai putea experimenta temporar unele cu "Noul Duster" pentru reactii in trafic ?
    3 points
  3. La iesirea din viraje cu tractiunea fata si putere mare trebuie sa te indrepti si abia apoi poti da kickdown la tractiunea fata. La 4mo nu e asa. Foloseste : Ai avantaj doar la plecarea de pe loc... Si eu fac greseli multe de ortografie dar invatam impreuna.
    2 points
  4. @yanq am fost la service insa mi-au zis sa revin cand se va toci pe o suprafata mai mare. Aparent Porsche ar fi refuzat sa inlocuiasca volanul doar pentru atat. Mi s-a parut cam bullshit treaba, am plecat dezamagit de acolo. Intre timp s-a extins zona afectata si am vorbit la un atelier de detailing pt. a exclude varianta murdariei. Sper sa ajung la ei undeva saptamana viitoare, si, daca se va confirma depigmentarea prematura, ma voi duce din nou la service. Daca nici de data asta nu rezolv n-am alta solutie decat OPC.
    2 points
  5. Salutare, După ceva chin și mers in spate, am reușit sa identific “cuibul” unor greieri care mi-au stat pe creier mult timp. Se pare ca in anumite poziții ale podelei portbagajului (mai înspre bancheta) se freacă una de alta doua izolații (cele din poza) Eu am rezolvat cu 2 bucăți de hârtie lucioasa (asta am avut la îndemâna) și de atunci a dispărut sunetul enervant.
    2 points
  6. In mers e mai greu sa iti dai seama cand se face regenerarea dar la ralanti turatia motorului e in jur de 1100rot/min(in loc de 800), electroventilatoarele sunt pornite iar consumul instant e de 0.8 pana la 1L/h. In mod normal consumul instant e de 0.5L/h. E posibil sa creasca turatia daca ai caldura pe High sau aerul conditiont pornit.Ca sa fii sigur, opreste-le si daca ai semnele de mai sus,de preferat ar fi sa nu opresti motorul pana cand isi incheie ciclul.Dureaza cam 10 min. Nu-i o tragedie daca il opresti cand face regenerare dar daca il intrerupi in mod repetat pot aparea probleme. LE: Inca un semna ar fi temperatura uleiului, daca ai senzor si poti vizualiza,care se poate apropia de 100 de grade.
    2 points
  7. Ai gasit cea mai mica apa posibila ? Nu depaseste nici macar ridurile anvelopelor. Unde e locatia? Aduce cu DJ 203L
    1 point
  8. Si sa pui si pretul in final. Sau preturile.
    1 point
  9. Nu poate trece o zi calduroasa fara putin rasfat!
    1 point
  10. Salut! Nu, nu am gasit masina de test drive inainte sa dau comanda insa nici nu m-am chinuit foarte mult sa o caut. Un prieten avea un Tiguan cu care am mers de cateva ori si stiam ca este ok iar legat de motor la mine situatia a fost simpla - dupa 13 ani de diesel combinat cu ultimile scandaluri pe aceasta tema, am decis ca sigur urmatoarea masina o sa fie pe benzina. Existau doua variante - 180 si 220 CP pe Highline iar 220 de CP consider ca este un mare consumator de combustibil => 180 CP Da, sunt foarte multumit de masina si sunt multumit de motor, am momentan 3000km cu ea iar principalele lucruri pe care vreau sa le mentionez sunt: - are o tinuta de drum foarte buna, este primul meu SUV si nu simt diferenta intre ea si berline - experientele anterioare cu SUV-urile au fost cu Land Crusier, Q7, Rav4 si Duster insa pe distante de maxim 500 km dar acolo chiar simteam o diferenta - este foarte desteapta, pe langa faptul ca se poate parca singura, ca isi tine banda, faza lunga automata samd are o functie, despre care nu stiam, denumita Emergency Lane Assist care intervine atunci cand soferul devine inactiv (viteza trebuie sa fie peste 60kmph) si incearca in prima faza sa te trezeasca in caz ca ai adormit prin sunete si frana brusca iar ulterior, daca tot nu reactioneaza, aprinde avariile, reduce viteza si incepe sa mearga oscilant pe banda pentru a atrage atentia celorlalti participanti la trafic. Si face asta pana cand se opreste 100%. Eu am descoperit din intamplare aceasta functie pe autostrada cand nu vroiam sa tin mana pe volan desi ma avertiza sa preiau directia. - motorul este ok din punctul meu de vedere, consumul s-a mai stabilizat dar nu vrea sa scada sub 8 la drum lung, ai suficienta putere in 95% din cazuri insa am facut un drum cu masina absolut plina (5 oameni si bagaje) iar atunci am observat diferenta de cuplu intre diesel si benzina - desi se tureaza destul de mult acest lucru nu se transmite in accelerare insa este ceva care nu ma deranjeaza. Dupa vreo 5000km o sa ii atasez si remorca si acolo o sa vad mai clar cum se comporta. Mie imi place foarte mult cu nu se aude acest motor prin oras si cat de frumos se aude atunci cand il turezi, este extraordinar - o sa ai un soc cand o sa deschizi capota prima data, mai ales daca inainte ai avut diesel, insa nu te speria, mic, mic, dar isi face excelent treaba - ma deranjeaza foarte tare ca daca se murdareste/acopera radarul din fata ramai fara cruise control, este stupid din punctul meu de vedere. - este o masina extrem de buna si de echilibrata momentan, cel putin in configuratia aleasa de mine, insa este de vazut daca in timp electronica din ea nu o sa ne dea tuturor de furca
    1 point
  11. Avantajul franelor mari in cazul meu este etrierul cu 4 pistonase care apasa placutele pe disc din ambele parti. Placutele calca pe toata suprafata discului menita acestui lucru, iar suprafata este marita pe lungimea placutelor, nu a latimii.
    1 point
  12. Merg atasate din nou, cu o banda dublu adeziva noua. voi deruta multi oameni
    1 point
  13. Lemforder sunt premium quality , mai nou Lemforder made by Turkey dar eu n am avut probleme cu tot ce am montat nu ma mira cat era filtrul de aer murdar ! eu la 5.000 km il verific musai [ tot tiguan 2.0 tdi !] si cumpar de ala cu burete protector incearca sa ,,sari,, de Mann data viitoare si du-te la Mahle sau Valeo sau Purflux ,mann a fost odata first class !! te pot ajuta cu o bucsa originala de la Tiguan [daca te referi la bucsa de la brat !] filtru Valeo la filtru motorina prin comparatie cu Mann cu 2 clase peste la calitate !
    1 point
  14. Pentru ca suntem pe partea de sfaturi achizitie si avand in vedere experienta avuta va indrum sa mergeti in showroom pentru ca diferenta de pret de la configurator la pretul final este foarte mare. P.S. Important este sa gasiti dealerul hotarat sa vanda si care cunoaste toate posibilitatile de a reduce costurile. Eu din fericire am gasit persoana care a avut rabdare doua zile cate 6 ore sa imi arate cum functioneaza fiecare componenta de pe masina si la final pretul de achizitie este cu mult sub cel din configurator.
    1 point
  15. Meanwhile... Cu masina curata, spălată la niște probe :
    1 point
  16. pai da, rezistenta intrerupta, ti s-a spus deja
    1 point
  17. Nu cred ca are legatura nici cu productia si nici cu cererea ci doar cu politica fiecarui importator. Ungurii au avut - 2000 eur fara absolut nicio conditie inca de cand a aparut kodiaq-ul in configuratorul lor.
    1 point
  18. Ieri am montat suspensia. N-am apucat sa merg cu masina sa vad cum e, dar sper ca saptamana care vine sa ii fac asigurare si sa o scot. Am luat si niste distantieri pentru spate de 12mm care asteapta prezoane mai lungi, noi. Treaba cu 4motion-ul o mai gandesc un pic. Posibil sa ma apuc intai de motor si dupa daca simt nevoie chiar asa rau de 4x4 sa o vad daca o mai fac.
    1 point
  19. Cel mai aproape te poti lega la firele de can de la usa stanga fata, acolo ai can convenience. Din pacate azi nu am timp, am deja masini programate.
    1 point
  20. Am incalzit cu feonul apoi cu guta in spatele fiecarei litere. Indepartarea benzii adezive ramase am facut-o cu un asa zis polish si frecat usor cu o carpa moale.
    1 point
  21. Daca vorbim de passatb5 sau b5.5. NU e nevoie sa dai izolatia fonica de pe capota. Diuzele se scota simplu, apuci duza ferm, si impingi de ea spre fata masinii si o lasi in jos, si a iesit iar ca sa ajungi la mufele diuzele si la prinderea rapida a furtunului de stropgel scoti acele capace negre de plastic de langa duze de pe capota
    1 point
  22. O poza de acum o saptamana - cand infruntam ultimul val de zapada.
    1 point
  23. Continuam: Cum am spus am lovit un caine prin decembrie, numai saptamana aceasta am reusit sa montam bara noua. Cu ocazia aceasta am schimbat look-ul. Din pacate pe negru/ probabil orice culoare inchisa, impactul nu este foarte puternic. S-a tras si cablajul pentru senzorii pla fata.
    1 point
  24. Trebuie verificat, sa vedem daca este o problema de rezistenta, termistor, etc.
    1 point
  25. Atata timp cat uleiul 2T contine cenusa, nu vad unde ar putea disparea. Ce cantitate de cenusa lasa in DPF si in cat timp se vor vedea urmarile, nu stiu, deoarece nu am gasit date exacte despre continutul de cenusa al uleiurilor. Multi spun "Low ash content" dar nu sunt specificate cantitati exacte. Fiecare face cu DPF-ul lui ce vrea, de preferat ar fi sa nu-l elimine . Important este sa oferim informatii cat mai precise si stiintifice, apoi e alegerea fiecaruia cum le interpreteaza.
    1 point
  26. Oil ash este ceea ce conteaza (cantitatea fizica, nu cea estimata), pentru ca cenusa infunda permanent filtrul. Presiunea diferentiala dupa regenerare, ne poate face o parere asupra cantitatii de cenusa din filtru. Cantitate de soot este dubla din cauza modificarii amestecului aer-combustibil (prin introducerea mai multor gaze recirculate si o noua divizare a injectiei de motorina), dar aceste particule de carbon sunt arse complet. Eu m-am referit strict la acest aspect tehnic. Legat de celelalte, ramane de vazut ce urmari vor avea asupra masinii fiecaruia.
    1 point
  27. Regenerarile mai dese nu afecteaza cantitatea de cenusa reziduala. Uleiul de motor, sau cel 2T pus in motorina, dupa ce este ars in DPF, lasa aceasta cenusa. De aceea ii spune oil ash, iar uleiurile pentru motoarele cu DPF trebuie sa fie cat mai "Low Ash". In concluzie: 1. "Funinginea" care rezulta in urma arderii motorinei este cea care incarca DPF-ul si activeaza regenerarile, iar arderea ei nu lasa reziduuri in filtru. 2. Cenusa are legatura cu cantitatea si tipul de ulei "consumat" de motor.
    1 point
  28. Dupa cum probabil stiti Golf ul a plecat de la mine acum ceva timp, asa ca era nevoie de o alta masina, mai noua, mai puternica si care sa se incadreze in bugetul propus. Gandul meu era direct la Golf 6 GTI, dar au intervenit ceva schimbari in buget, dar si in mintea mea, practic Leon ul era un Golf mai low-cost. Am testat si cateva masini, printe care FR-ul TDI cu DSG, un Opel Astra din 2013 tot diesel si Leon- asta. La GTI nici nu mai avea rost sa ma uit, ca era mai scump cu minim jumatate din pretul Leon-lui peste la dotari cat de cat echivalente. Dupa ce am testat si dieselul, era de la samsar, mi a zis sa i dau sa vad ce poate, desi motorul era rece. Aripile fata nu prea se aliniau cu usile, am zis pa din start. La masina in cauza am ajuns pur si simplu cautand prin anunturile de pe site urile de vanzari auto. Dupa o discutie telefonica cu proprietarul, m am dus sa vad masina. Dupa ce am verificat o ochiometric si am zis ca, cam asta e masina mea. Avea istoric cu toate schimburile de ulei facute regulat in reteaua Seat, fara elemente revopsite, doar urme se pietricele pe capota, stare tehnica ok pentru anii ei, discurile si placutele cat de cat recent schimbate. Dupa cateva zile de tatonari si negocieri, m am pricopsit cu ea pe cap. Este vorba de un Seat Leon FR facelift din 2010, motor 2.0 TSI 155 kw, cutie manuala, cu urmatoarele dotari: faruri bixenon adaptive - stopuri led „boomerangs” - proiectoare - kit exterior FR - jante 18” de pe Leon Cupra - trapa - senzori parcare fata-spate - asistent la plecarea in rampa - interior piele neagra cu insertii FR - 4 geamuri electrice pe impuls - oglinzi exterioare heliomate, incalzite si rabatabile electric - oglinda interioara electrocromata - volan multifunctional - RNS 315 + bluetooth - sistem audio Bose - privacy glass - clima pe doua zone - incalzire in scaune - senzori lumina, ploaie si presiune roti - coming si leaving home - pilot automat Momentan sunt in procesul de inmatriculare. Nu stiu de ce nu a avut pedalele de aluminiu, le am cumparat eu si deja au fost montate. Ca si defecte, bara fata in coltul dreapta putin zariata, jantele au nevoie de revopsire, nu arata rau, dar sunt eu maniac si as schimba anvelopele, care desi sunt bune ca si profil/dot, sunt niste chinezarii. Mai vedem pe parcurs ce va mai fi.
    0 points
  29. Desi nu am fratele urs, a mea Octavia, produsa tot anul trecut, prezinta urme de uzura exact ca in pozele tale; e volan multifunctional, fara incalzire.
    0 points
  30. Uitandu-ma in pdf-ul de la @Dolfin este concluzia care am citit-o in pdf-ul postat de mine mai sus: Adica EGR-ul e supus unui stres aditional, iar acest lucru creeaza mai multe particule care trebuie arse in DPF, ce inseamna mai multa cenusa adunata, intr-un timp mai scurt decat in mod normal, si logic mai multe regenerari. Asadar, exact cum am spus mai sus, problemele nu vor aparea imediat, pentru ca aici depinde de numarul de km, de modul in care a fost exploatata masina, de cata cenusa s-a acumulat in DPF etc. Unii vor plange mai devreme, altii mai tarziu, si din pacate pe banii nostri pentru cei care nu mai au garantie. In ceea ce priveste legalitatea, nu am vazut/citit nici un document oficial a nici unei autoritati din vreo tara unde se comercializeaza masini din grupul VAG afectate de acest scandal care sa spuna ca daca nu iti faci acest update esti amendat, iti retrage certificatul de inmatriculare sau te incadreaza la alta norma de poluare, pentru ca scandalul nu e finalizat. Trebuie sa tineti cont, ca atunci cand mergeti la reprezentanta VAG, ei va intreaba daca ati facut ceva update software la motor, in momentul in care nu se mai aplica acel update. Ei, atunci cum trateaza legiuitorul aceasta situatie? Nu scrie nicaieri ca nu pot sa imi fac tuning la masina. Parerea mea este ca in Europa au ajuns la un consens politic (totusi Germania are un cuvant greu de spus prin zona), iar in US, inca nu, pentru ca, a rezolva problema tehnic inseamna multi bani. Concluzia: cine nu si-a facut update, citeste, se documenteaza si decide daca e util sau nu pentru masina sa, iar cine are update si s-a razgandit, are de asemenea optiunisi nu are sens acum sa ducem munca de convingere ca e asa sau invers.
    -1 points
  31. Nu poti masura cenusa... in schimb poti vedea presiunea diferentiala, de fapt si erorile dpf tot la presiune se refera. Deci in concluzie, conteaza mai putin valoarea oil ash(in practica am gasit dpf cu valori duble la oil ash fata de maxim, si presiune foarte buna iar dpf facea regenerari la intervale foarte bune). Cel mai relevant lucru pentru masurare si observatie este valoarea de la presiunea diferentiala. Iar despre folosirea uleiului 2t si ca acesta ar mari cantitatea de cenusa sau incarcare cu carbon... nu a dovedit nimeni acest lucru, din contra sunt destui care folosesc la motoare si nu incarca dpf.
    -1 points
  32. Un nou upgrade la masinuta. Am achizitionat un set de lupe, ornamente si un kit xenon de 4300k. M.am apucat incet incet sa pregatesc totul pentru montajul final.
    -1 points
  33. Lupele xenonul si ornamentele le.am luat de pe Aliexpress. Oglinda o las cromata. Culoarea masinii fiind gri arata mai bine cromul. Parerea mea. O sa revin cu poze cand e gata. Farurile din poza sunt unele de "dat corigenta pe ele" :))) Am zis sa nu ma apuc direct pe cele de pe masina. Le.am luat cu 100 de lei pe amandoua si m.am apucat de exersat. Cele de pe masina au si proiectoare. O sa ramana asa iar pozitia o sa bata din spatele lupei. Am facut o proba si cu un led pe pozitie arata chiar interesant. Iar despre firul respectiv, da stiu. La tine am citit Laurentiu despre asta. O sa te contactez in caz ca nu ma descurc.
    -1 points
  34. Bogdane, am avut eu Uniroyal rainsport 3, au fost cele mai bune (acum am contisportcontact 5 pe 18). Uniroyal au aderenta mai buna, si pe uscat si pe umed decat CSC5, dar se uzeaza de 2 ori mai repede. CSC5 au flancurile putin mai dure decat Rainsport3 (ambele XL). In 30-35.000km ajungi cu Uniroyal la semnul maxim de uzura. Eu ti-as recomanda Nexen n-fera su4.
    -1 points
  35. Salutare, Dupa indelungi asteptari ursul Kodi si-a facut aparitia. Este vorba de un Style 2.0TDI DSG 190CP DSG 4x4. Pret total 36.692€, niciun leutz discount Comandat la Avia Motors Pantelimon pe 08.08.2017 si sosit pe 16.02.2018 (6 luni de asteptare fata de estimarea initiala a dealerului intre 8÷12 luni). Pe langa optiunile standard ale echiparii Style, am mai adaugat: - Vopsea: Laser White / Roti: Elbrus 7Jx18” 235/55/R18 / Airbag-uri laterale spate / Camera video spate / Driving Mode Selection (si Hill Hold Control cu functie Offroad) / Sistem de navigatie Amundsen MIB2 8” 2.5D / SKODA Connect (Care Connect (1 an) Infotainment Online (1 an)) / Pregatire telefon cu Bluetooth / Duze stropitoare parbriz incalzite / Elemente suplimentare protectie sasiu / Parbriz incalzit si senzor de ploaie / Pedalier sport / Plasa despartitoare portbagaj / Scaune spate incalzite / Sound System Canton / Roata de rezerva de dimensiuni reduse / Volan incalzit multifunctional (in piele si padele selectare trepte de viteza cutie DSG). Masina a venit cu anvelope de vara Pirelli. (3 dintre ele cu DOT 0218 si una cu DOT 5317 ) Cado' din partea dealerului: covorase din cauciuc OEM Kodiaq fata/spate. Dupa ridicare de la dealer fugutza la benzinarie si omv maxx motion diesel apoi plimbare pentru cunoastere. Ca si prima impresie, masina este usor manevrabila in comparatie cu gabaritul ei. DSG-ul da impresia un pic de lene, parca pleaca greoi de pe loc daca nu o calci mai cu fermitate, poate nu sunt eu obisnuit pentru ca vin de pe manuala sau poate o fi setat pentru rodaj. Cu SS incercam sa ne obisnuim. Camera video spate pe marsarier este senzationala. Confortul in habitaclu este super, desi nu am optat pentru piele. Am incercat un pic ACC in trafic si este woow, de abia astept sa il pun la treaba la drumuri lungi. Cu pedala virtuala portbagaj m-am impacat din a 2-a incercare. Intoarce multe capate pe strada Revin cu alte poze si impresii.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!