Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.03.2018 în toate secţiunile
-
5 points
-
In sfarsit am avut putin timp liber si l-am vizitat pe Florin ca sa reparam broasca de la sofer care nu se mai inchidea din telecomanda. Si daca tot am ajuns la el am zis sa montez si grilele de Bora si am pus si alt maner ( china) la "poarta" , clapeta de r32 pentru deschidere "poarta" si .... au disparut ceasurile suplimentare care parca nu erau deacolo cumva. acum am ceasuri newsouth performance. Ca si aspect la interior mai am de montat climatronicul si e gata. Urmeaza exteriorul4 points
-
3 points
-
Sa mai facem o actualizare. Masina face zilnic kilometri, fara probleme tehnice.Cu gerul de saptamanile trecute, mi-a inghetat antigelul, de fapt s-a format un dop de gheata, dar am scapat doar cu schimbarea termostatului. Am optat sa schimb corpul cu tot cu termostat si senzor. Pe partea estetică a primit in sfarsit arcuri sport, OEM cu stanta VW, de pe un motor benzinar, pe amortizoarele stock.Masina a coborat destul de mult, si se simte putin mai rigida, dar in schimb am primit destule plusuri pe partea de comportament si estetic.Deja parca o vreau mai joasă, am luat microbul.Acum pe lista sunt distantierii.Parcă as schimba si jantele, ca m-am plictisit de ele, le am de 3 ani.Posibil sa imi iau altceva pentru vara, si astea le tin pentru iarna. Din pacate dupa iarna trecuta si iarna asta, m-a navalit rugina pe la aripile fata, in coltul de jos, spre portierele fata si la arcadele rotilor din spate, dar sa vina caldura si le rezolv. Si niste poze de astazi.2 points
-
2 points
-
La asa manopera ....e bine ca totusi porneste.2 points
-
2 points
-
1 point
-
Eu am avut mult timp arcuri pe 2 masini si nicio problema :-) Jantele sunt fix ce trebuie1 point
-
Mie mi se pare ca e fix cat trebuie de lasata masina asa cum e ea. Da' nici nu ma baga in seama prea tare, masinile mele au garda mare la sol si m'am obisnuit cu locul cat un raft intre roata si aripa1 point
-
Da, e clar ca vara nu va fi de mare folos sistemul, mai degraba deschid din telecomanda geamurile 5 minute si cred ca efectul va fi mai bun. Tiguan are compresorul de aer conditionat actionat electric si asa sistemul e eficient si pe timp de vara ... dar vorbim de alte preturi, iar 1.4 tsi cu manuala nu este decat cel de 125CP Trendline, a iesit din calcule f repede Azi mi'am facut timp si am montat pe fata suportul de numere luat de pe ebay, in speranta ca voi scapa de atentionarile de'aiurea ale senzorilor de parcare fata Arata un pic ciudat, ramanand spatiu in spatele numarului, dar macar asa mizeria va putea fi curatata usor la spalatorie Azi masina a trecut de 3000 km, consumul mediu de la achizitie e pe la 8.4% daca retin bine, km facuti cam 90% in regim extraurban (din care ~900km pe A2). Deocamdata sunt multumit de consum, posibil sa mai scada un pic spre 5000km, dar nu ma bazez pe asta, stilul de conducere e cel care influenteaza cel mai mult Pe viitor urmaresc doar sa vad daca pot adapta un covoras de cauciuc de la Karoq ptr tunelul median din spate, in rest apa, paie si bataie1 point
-
1 point
-
Upgrade la stopuri FL? Arata super jantele, pacat ca tre sa se invarta prin zoaiele alea.1 point
-
1 point
-
La fel este si la Skoda, poti bifa si optiunea sa te tina centrat pe banda. Pe autostrada LA & FA sunt super ok si reduc destul de mult oboseala dupa drumuri lungi insa pe drumurile nationale nu este recomandat sa te increzi prea mult in ele. Am intalnit situatii cand FA mi-a pus frana cand faceam o depasire in conditiile in care pe cealalta banda destul de aproape de axul drumului era un tir. Asta se intampla pe E81, drumul acela expres cu o banda si jumatate, daca incerci depasiri la mustata avand o alta masina pe celalalt sens e posibil sa ai surprize si daca esti mai slab de inger .... Referitor la LA, daca te infigi cu viteza mai mare in curbe mai stranse, chiar daca marcajul este impecabil, ai sansa sa o iei pe "aratura" daca lasi LA-ul sa conduca. Am constatat asta de nenumarate ori. Cu siguranta sunt limitari ale sistemului in schimb este bine sa-l ai activat chiar pe drumurile nationale, nu sa te bazezi pe el ci sa simti acel feedback in volan, poate ajuta in situatii in care esti mai putin atent.1 point
-
Lasa transformarea DC, eu ma refeream la faptul ca pe reteaua de joasa nu se va putea alimenta la puteri de ordinul sutelor de kwh niciodata, trebuie sa alimentezi de pe reteaua de medie. Pai de ce crezi ca nu se poate alimenta decat o masina? Deocamdata sunt in faza de pionierat, dar daca incep sa fie cautate trebuie sa mareasca capacitatea., macar pentru 3, 4 masini. Si atunci va iesi la iveala problema de infrastructura, cel putin in orase. La metroul din Dr Taberei nici pe 110 kv nu au putut alimenta ambele TBM-uri simultan, au fost folosite pe rand, cu toate ca Enel se obligase sa asigure curentul pentru 4 TBM-uri.1 point
-
Compara fisele tehnice. Cel mai bun o sa fie cel pe care o sa-l tii mai putin in motor.1 point
-
Problema e ca cei care au cumparat electrice sigur au fost entuziasmati de posibilitatea de a incarca gratis, propovaduita inclusiv de dealeri. Numai ca s-au schimbat putin regulile jocului. In schimb 45 de minute la Kaufland(asta presupunand ca gasesti priza libera), inseamna 45 de minute de cumparaturi. Ca doar nu stai in masina. Si doar nu intri in magazin sa iesi cu mana goala. Ai nu ai traba, ai intrat, tot cumperi ceva. Macar o oferta mica. Mie asa mi se intampla.1 point
-
Acum, daca un ulei se inegreste nu este prost, asta trebuie sa faca. Parerile soferilor despre uleiuri sunt subiective, fiecare este cu preferatul lui, ba i s-a parut ca se aude motorul mai silentios, ba trage masina mai bine, ba consuma mai putin. Toate astea nu se pot masura cu acuratete, pot sa fie simple coincidente. Pe toate forumurile auto subiectul ulei de motor este cel mai dezbatut, de departe, iar fiecare tine la uleiul lui de suflet si ii gaseste numai calitati. Voi credeti ca taximetristii cu sute de mii de km pe Logan-uri pe benzina au folosit numai uleiuri esterice? Nici pe departe, folosesc ce-i mai ieftin pe la supermarket si cu toate astea masinile au rulaje impresionante in regim de oras, deci destul de greu pentru ulei.1 point
-
serios doar romanul se poate scandaliza ca trebuie sa plateasca sa incarce masina sau ca trebuie sa plateasca ceva orice imediat incepem sa ardem pancarde cu ''Renovatio" ca sunt lacomi si ''pentru ca fonduri europene'' dar de Kaufland de exemplu nu zice nimeni ca sunt lacomi ca iti vand laptele cu mark up de 5-6 ori1 point
-
1 point
-
1. Pe scurt, mergi cam putin si bateria nu se incarca suficient, consumul masinii fiind destul de mare cu atat mai mult daca mergi incet in bara la bara 2. La niciun far led/xenon nu se poate regla inaltimea, cel putin nu manual din interior, doar automat. Daca ai impresia ca bat prea jos incearca sa le stingi noaptea, sa vezi cum e si fara ele - asta e un mod frumos de a-ti spune ca e posibil sa ti se para pentru ca nu lumineaza ca niste halogene, iti ia putin sa te obisnuiesti si 1.300 km in 6 luni e destul de putin. Daca nu, poti sa te duci la reprezentanta sa ceri cerificarea lor, poate chiar bat prea aproape. In ultimul rand, toate masinile au reglaje manuale pe faruri, daca te uiti in carte o sa descoperi unde este reglajul manual. Practic, bagi o surubelnita intr-o gaura din far si il ridici sau cobori. Nu ti-as recomanda sa faci asta pentru ca daca le ridici prea sus ii poti orbi pe cei care vin din sens opus desi tu ai impresia ca vezi mai bine. 3. Se mai poate intampla, da. Cat timp nu se strica nu e nicio problema. Daca te duci la reprezentanta pentru faruri poti sa pui o intrebare. 4. La fiecare 5 porniri ale motorului stergatoarele isi schimba automat pozitia de pe parbriz ca sa se toceasca lama uniform. Daca te uiti o sa vezi ca lama stergatoarelor se schimba de la a sta “in sus” la “in jos” sau invers.1 point
-
1 point
-
Guys, no offense, masina e frumoasa, e ceva fresh pe forum, de aceea m'am si abonat la topic, dar de 3 pagini discutati doar despre jante. Sa curga minusurile1 point
-
@75NOR: Bingo! Gasit factura, era cu multe desene de la fi-mea dar avem asa: - ulei motor 5W30 LLIII 502.00/505.01/504.00/507.00 cod G052195M2 - la vreo 80 lei/litru (fara tva) + filtru ulei +buson baie si garnitura - filtru polen cod 5Q0819653 va vreo 130 lei. + manopera schimb ulei - 105 lei + manopera filtru polen - 35 lei + 8 lei pt 300ml antigel Cam astea sunt principalele articole din deviz. + vreo 120 lei aparatorile fata/spate. Manopera la diagnoza facuta si montaj aparatori e bonus.1 point
-
@Ebivei avea nevoie de proiect pentru instalația de încărcare și se va înregistra separat consumul. La fel ca la centrala termică. Te prinde fara proiect și avize, o amenda usturătoare. Cum te controlează? Pai, mașina o cam ai pe numele tau, o iei cu subvenție, etc etc. Exista metode. Se vor axa pe așa ceva. Luați de bun ce am scris aici. Mai este un coleg de forum care crede că o investiție de 2000 de euro in panouri este suficientă pentru a susține o parte importanta din consumul casnic și încărcarea mașinii. Macar @Rave este cu picioarele pe pământ1 point
-
1 point
-
Haha, dap, acum o saptamana am revenit la evacuarea stock + stage1 initial , nu m-ai fi vazut / auzit cand inca o aveam Am facut mutarea asta fiindca am considerat ca mi-a ajuns sunetul de evacuare non stop, neplacerile mirosului de gaze oriunde pe langa masina.. etc Am gasit un client pentru tot setup-ul de evacuare + tips-uri si fusta, asa ca a ajuns la un alt pasionat. Eu pot sa spun cu mana pe inima ca am uitat cat de bine este sa ai masina silentioasa, fara nici un zgomot, vibratie.. etc Backpressure-ul este mai bun pentru turbina acum, cu DPF on etc, masina merge extrem de lin, cutia schimba perfect... ma simt ca intr-o masina cu 30 000 km. Aveam ceva ganduri sa o vand, insa momentan ramane la mine.. vedem ce ne rezerva viitorul, momentan masina are EGR / DPF on la loc cat si stage 1 .. aprox 200cp. Deocamdata modificarile de orice fel sunt sistate, posibil sa revin saptamana viitoare cu niste DRL-uri, vreau sa imi fac unele "home made" ... ramane de vazut ce va iesi, in rest.. motorina si revizii la timp. @Clawoodyou haide maine seara in Constitutiei la meet1 point
-
Ele sunt foarte frumoase cat sunt noi. Personal n-as merge pe un SUV pe jante diamond cut. Cand se zgarie sunt aproape imposibil de refacut. Zic imposibil pt ca doar in Cluj este centru care reface aceasta suprafata cu masina cnc, iar pretul este considerabil mai mare vs doar sablat si vopsit ca la majoritatea jantelor. Arata foarte bine, este de mare efect suprafata reflectorizanta..dar zgariata e cam trist. Fiind si SUV care se presupune ca mai iese si in offroad, suprafata foarte sensibila a jantelor nu e cea mai potrivita. Eu vorbesc din prisma omului patit cu 2 seturi de jante diamond cut.1 point
-
Ca sa inchei, facut prima revizie lunea trecuta, odata cu nebunia in trafic cauzata de "mareata" furtuna de zapada.. . Cost 800 lei parca, in care au intrat ulei OE, filtru polen schimbat (n-am apucat sa ma uit daca a fost cel care trebuie pentru aircare, sper ca da), cele 4 aparatori noroi (nu mi-au luat manopera pt montaj) si ce verificari or mai fi facut! S-a mers si la un drive-test, totul era ok, logic ca nu am simtit nimic si s-a concluzionat ca poate fi de la benzina. Testerul nu a evidentiat nimic in neregula, asa ca stau linistit. Am reusit acasa sa ratacesc factura, am zis ca ma uit sa vad exact ce si cum si n-o mai gasesc - revin dupa eventual. Intr-un fel ma felicit pentru aparatori, am facut saptamana trecuta 2 drumuri Buc-Bv si portierele par muult mai curate, tinand cont de zolata de pe DN... Mai am de luat un kit corector vopsea si de aplicat pe muchia de la usa soferului - parchez langa un gard si de multe ori am tras cu usa, julind muchis in partea de jos. Astept sa treaca zloata, dau cu vopsea si apoi ma duc sa pun o folie, ca e fix sub "cuta" usii. PS. Am prins si un kilometraj interesant, gen "palindrom"1 point
-
Daca privim doar din punct de vedere financiar, da, statul nu ar trebui sa dea niciun banut pentru masini electrice, sa fie la fel ca la rabla. Totusi, daca ne gandim si la faptul ca statul ori primariile, administratia locala, prin masurile si actiunile pe care le intreprinde are si rolul de a imbunatati calitatea vietii si de a asigura un mediu sanatos cetatenilor, atunci situatia se schimba drastic. De altfel, asta e si principalul motiv pentru care orasele din vest sustin aceasta trecere, nu ca nu ar avea ce face cu banii... Ne intoarcem iara si iara la aceeasi discutie despre pasul cel mai important pe care il fac electricele si anume, scoaterea poluatorului principal din orase. Eu circul destul de mult pe jos si stiu ce vorbesc. Daca mergi pe langa o strada, nu ai cum sa nu simti si sa nu te sufoci de la noxe si fum. Nu mai vorbesc de zgomot. Si cum toata lumea merge astazi cu masina, nu ai cum sa realizezi asta din scaunul soferului cu AC-ul pornit, totul pare in regula. Si atunci ar trebui sa sustinem subventionarea masinilor electrice, ca tranzitia sa se faca cat mai repede cu putinta. De acord, situatia nu este perfecta la ora actuala, pruductia electricitatii si a bateriilor inseamna poluare, insa din nou, cel putin teoretic au posibilitatea de a fi realizate 100% din surse curate comparativ cu benzina/motorina, care niciodata nu vor fi curate. Si se va trece la surse regenerabile, pentru ca sunt mai avantajoase din punct de vedere financiar. Uita-te putin la arabi, regii petrolului in ce investesc masiv. Hai totusi sa nu uitam de sanatate, de mediul inconjurator, de copiii de astazi, cei ce vor urma si nu numai, care au dreptul sa se bucure de orase lipsite de zumzetul constant de motoare si cu aer curat. Ca sa evit iarasi o replica in contradictoriu, sunt perfect constient de dezavantajele masinilor electrice, in special cel economic si de faptul ca nu toata poluarea din lumea aceasta este produsa de masinile din oras, insa pana ce apare o alta solutie mai buna (bicicleta, mijloace de transport in comun, mers pe jos ), cu asta defilam.1 point
-
LED respectiv se aprinde doar dacă sistemul e pornit de către utilizator (din telecomanda sau pe direct din mașină). În setările climatizării ai opțiunea de a permite sau nu utilizarea automata a sistemului auxiliar. Vara pe ventilație nu face mare lucru, dacă stai parcat în soare trebuie AC. Pt AC îți trebuie motor pornit. Dacă pornește motorul nu mai poți încuia mașina din telecomanda.1 point
-
1 point
-
Corect ! Daca nu faci racing mergi cu ulei full sintetic cu norma recomandata de producator .Pune Fuchs ,Valvoline....1 point
-
Vedeti ca uleiurile racing nu sunt neaparat cel mai bun lucru pentru utilizare normala intr-un motor normal. Sunt gandite sa aiba caracteristici bune de rezistenta la temperatura si rezistenta la forfecare peste medie dar cu sacrificarea rezistentei pe termen lung. Adica s-ar putea sa fie bune 1000 de km, dar dupa aia sa se degradeze rau. Adititvii folositi, de asemenea, nu sunt prea prietenoase cu catalizatoarele si filtrele de particule, masinile de curse nu au. Mai sunt si rezistente la dilutia cu carburant, pentru ca in aplicatiile racing in general se folosesc amestecuri bogate. De altfel respectivul Motul nu are vreo certificare de producator auto.1 point
-
ideal e un consum de 0,4-0,6l la relanti...ce avans ai si ce cantitate injectata?te uiti pe grupurile 1 si 4 din vcds daca te referi la avans ,din ce stiu eu,la CR uri nu se regleaza avansul ,distributia se verifica cu cale specifice1 point
-
hai sa repet, ca poate nu ati citit (nu ma refer la toata lumea) de la inceput, ca e mult..... :lol: "pe luneta sunt doua linii verticale care taie liniile de dezaburire orizontale. aia e antena " :lol:1 point
-
Salut , eu eram . O intamplare nefericita cu un caine + viteza , din nefericire pt iubitorii de animale , cainele este mort .0 points
-
@katz Si eu folosesc Castrol Edge Titanium Turbo Diesel 5W40 , e un ulei ok, merge bine motorul ,nu il consuma excesiv. Eu il schimb cam la 12 k - 13k km . Pentru TDI-PD conteaza sa respecte norma 505.01 de la VW , sa schimbi la interval corect si brandul oricare de bun simt (Fuchs, Castrol , Motul ,Liqui Moly ...)0 points
-
Nu cred ca am apucat sa iti spun...sa o stapanesti sanatos multi km fara incidente... Arata super...felicitari! Interiorul este senzatie0 points
-
Hybrid o pompa foarte scumpa care a dat FAIL deja in scurta ei viata de cand e pe piata. LOL Au incercat sa reinventeze roata si nu a functionat.0 points
-
Salut, A trecut ceva vreme, dar hai sa fac si eu un update: - Masina a primit schimb de distributie, filtre si ulei (polytron, pe care-l recomand!) - Au fost schimbate: <> Volant (care a inceput sa bata la putin timp dupa ce am luat-o) <> Bieleta directie stanga (pentru cei care va clancane cand virati stanga, de la bieleta este) <> Kit anti-balans dsg(dog-bone, dar din pacate tot clancane la cuplare, deci mai trebuie sa investighez, posibil sa fie de la capul de planetara) <> Flanse amortizoare (rapaiau de zici ca ce-i aia cand viram) <> Burdufe planetare (pierdeau vaselina in draci) <> Simeringuri grup fata <> Simeringuri racitor cutie de viteze - Ar mai fi de schimbat dpdv mecanic, (dar se mai poate merge cu ele): grupul spate, care este pilaf din toate punctele de vedere inclusiv flansa. - De asemenea masina a primit down-pipe(deci dpf-off) si egr-off si diferenta este enorma. Aceste actiuni sunt precursoare/pregatitoare pentru planul meu de a duce masina in 250cp/500NM ce il voi realiza in urmatoarele 2 luni, si consta in achizitionarea unei turbine de 2.7 tdi cu tot cu galerie si o pompa de inalte CP3 cu kit de adaptare si bineinteles soft. Down-pipe-ul si egr-off-ul le-am facut la TDI Performance(Adi Mazilu) si a iesit super bine! Soft-ul a ramas cel de dinainte de la Revo. De asemenea "in the works" este inlocuirea cluster-ului actual cu unul 3D cu ace albastre. - In final as vrea sa fac evacuare activa la Arvision.-1 points
-
@ShadoWzZ L-am intrebat si a zis ca nu a umblat la nimic altceva decat dpf in soft, daca vrei mai multe detalii il poti contacta , Adi Mazilu - Tdi Performance. @mihai.onu94 Salut, nu, dpf-ul era ok, dar este in sine o mizerie ce scurteaza viata motorului si pe langa asta, da, cum am zis si mai sus, vreau sa o duc in 250/500nm, turbina+pompa inalte. Intercooler-ul este cel de 6R si face fata, franele sunt cele de tt rs cu furtunase metalice, volant schimbat, deci sunt golden pentru urmatorii 10 mii. Can't wait . . Daca, cc-ul pe care l-ai vazut in fata la sub militari, avea jantele mallory, da eu eram .-1 points
-
Din experienta mea personala, si sublinez personala, pentru ca nu vreau sa las impresia ca le stiu pe toate :), nu prea am vazut masini diesel cu dpf-on de la 200k in sus, iar pe cele care le-am vazut, nu prea erau "fericite", acum ma raportez la conditiile de drum din Romania, la drumurile scurte si dese si la faptul ca (cel putin in cazul regenerarii fortate) ajunge motorina in ulei, din cate stiu, ti se sugereaza inlocuirea uleiului dupa o regenerare fortata, iar masinile 2010 (nu stiu de ce) nu prea au martor de regenerare dpf, trebuie sa fi atent la consum,sunet ca altfel ii intrerupi regenerarea.-1 points
-
-1 points
-
Eu ti-am mai zis ce inseamna asta, ca motorul tau a fost intretinut foarte bine pana ai cumparat tu masina, cu revizii la 10-15.000km, not. Inseamna ca Valvoline curata zmoala ce o ai in motor generata de reviziile in regim longlife.-1 points
-
Salut. Sa o stapanesti sanatos si fara incidente. "FR"-ul de pe bara fata sper ca a disparut deja.-1 points
-
Daca drumul e marcat corespunzator lasi Acc+Lane Asisst+Front Assist+Traffic Jam sa conduca si nu mai ai treaba cu farurile ?-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00