Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.03.2018 în toate secţiunile

  1. Guys, no offense, masina e frumoasa, e ceva fresh pe forum, de aceea m'am si abonat la topic, dar de 3 pagini discutati doar despre jante. Sa curga minusurile
    6 points
  2. @tudy_cnu multumesc. Sa te fericesc cu cateva minusuri: - consum urias in oras in sezonul rece (datorat rodajului, aglomeratiei si temperaturilor scazute, parerea mea); - consum mare de lichid de parbriz; - nu-mi gasesc pozitia confortabila in scaunul soferului; - senzorul pentru ACC si Front Assist da eroare cand este acoperit cu zapada in mers (aspectul acesta apare si in manual); - lag-ul aferent cutiei DSG asociat cu diesel la accelerari bruste (nu stiu cum este la benzina + DSG); - SS enervant, o fi fost gandit el pentru consum dar nu ma prea pot acomoda cu el, de cele mai multe ori il dezactivez. Plusuri: - masina este senzationala; - spatiu urias (si portbagaj, si pasageri spate, si pasageri fata) - vizibilitate foarte buna; - directia precisa; - suspensia, chiar daca nu are DCC, se simte foarte bine, la denivelari si gropi preia foarte bine socul si se simte ca masina este "legata" bine; - ACC+DSG este un deliciu, am incercat si in trafic si la drum lung; - sistemul AirCare; - functia Rest, la oprirea motorului, preia caldura degajata de acesta si o introduce in habitaclu; - pedala virtuala la hayon, very usefull; - anvelopele de 18" sunt confortabile; In 4-6km, la temperaturi -1⁰C ÷ -5⁰C, temp.ulei ajunge intre 70⁰-80⁰. Nu stiu ce sa mai scriu acum, voi mai adauga pe parcurs.
    3 points
  3. o poza cu "motorasul" masinii si din din interior.....?
    2 points
  4. Eu ma refeream la minusuri la comentariul meu Dar imi place ca esti foarte obiectiv
    2 points
  5. Fac si eu o precizare legata de acest subiect. Din octombrie 2017 conduc un passat 2.0, CBAB, fabricat in 2010. Fiind mai stresat decat prevede legea in ceea ce priveste filtrul de particule si regenerarile acestuia, am facut mai multe loguri, inclusiv in timpul acestor regenerari. Legat de regenerarea cu tempomat activ, la un drum Bucuresti-Craiova , am folosit pilotul automat pe toata autostrada (cu mici actiuni ale acceleratiei sau franei, la nevoie, fiind ora 6 dimineata a fost f liber), am oprit la OMV Slatina si am facut o diagnoza, atasez poza. Concluzia mea, de debutant in acest subiect, este ca masina si-a facut regenerarea pe autostrada, cu tempomatul activat.
    2 points
  6. Da e clar. Eu si la 225/45/17 sau 205/55/16 tot la fel pun. Nu e min, nu e max e middle. Nu o sa reglez presiunea zilnic in functie de cate persoane sunt in masina.
    1 point
  7. Led "pauăr" Faza scurta ... Faza lunga ... Isi merita fiecare banut.
    1 point
  8. @MariusPD multumesc, la fel.
    1 point
  9. 1 point
  10. Pentru oricare din cele trei îți trebuie front camera care din păcate la tine nu cred că se regăsește din lista de dotări de pe topicul dedicat mașinii. Eu am incercat sa stau departe de acesta opțiune pentru că e foarte tricky de recalibrat, operatie de altfel obligatorie la schimbare de parbriz. Iar pentru că unele codari să se activeze au nevoie de o reinitializare\restartare a ECU-ului răspunzător de funcția respectivă.
    1 point
  11. @75NOR: Bingo! Gasit factura, era cu multe desene de la fi-mea dar avem asa: - ulei motor 5W30 LLIII 502.00/505.01/504.00/507.00 cod G052195M2 - la vreo 80 lei/litru (fara tva) + filtru ulei +buson baie si garnitura - filtru polen cod 5Q0819653 va vreo 130 lei. + manopera schimb ulei - 105 lei + manopera filtru polen - 35 lei + 8 lei pt 300ml antigel Cam astea sunt principalele articole din deviz. + vreo 120 lei aparatorile fata/spate. Manopera la diagnoza facuta si montaj aparatori e bonus.
    1 point
  12. @MariusPD, raspunde-mi la intrebare fara ifose! Argumenteaza: Daca merg 3500 km pe pilot automat, cum se face regenerarea? Si daca nu se face, de ce nu apare nici un martor din cauza cererilor de regenerare refuzate?
    1 point
  13. Autovehiculul este echipat cu un dispozitiv care are funcție de recorder pentru date privind eventuale accidente (denumit în continuare simplu „EDR“). Scopul principal al dispozitivului EDR este acela de a înregistra date relevante în timpul unui accident sau a altui eveniment excepțional din trafic (denumit în continua- re doar „accidentl“), eveniment la care se activează sistemul de fixare. Dispozitivul EDR înregistrează într-un timp foarte scurt accidentul (aproximativ în 10 s), spre exemplu următoarele informații: ▶ funcționarea anumitor sisteme ale autovehiculului, ▶ starea centurilor de siguranță în cazul șoferului și al pasagerului față, ▶ acționarea pedalei de frână și accelerație, ▶ viteza autovehiculului la momentul accidentului. Datele înregistrate sprijină analiza care urmărește cum s-au comportat siste- mele autovehiculului chiar înainte de accident, în timpul accidentului și imediat după acesta și asigură astfel o mai bună perspectivă asupra împrejurărilor în ca- re a avut loc accidentul în urma căruia s-au produs daune materiale și posibile vătămări corporale. Se înregistrează totodată și date privind sistemele de asistență ale autovehicu- lului. Pe lângă informațiile care spun dacă sistemele afectate au fost pornite sau oprite la momentul respectiv, dacă erau doar parțial disponibile sau erau inactive, există și posibilitatea de a verifica dacă aceste funcții gestionau, acce- lerau sau frânau autovehiculul la momentul accidentului. Conform echipării au- tovehiculului, printre aceste funcții se numără de ex.: ▶ Reglarea automată a distanței (ACC) ▶ Sistemul de asistență pentru menținerea benzii (Lane Assist) ▶ Sistemul de asistență direcție la parcare (Park Assist) ▶ Asistentul la parcare ▶ Funcția frânei de urgență (Front Assist) Date EDR sunt colectate numai dacă a survenit un accident cu activarea siste- melor de fixare. În condiții normale de deplasare nu sunt înregistrate date și nu se realizează nicio înregistrare audio sau video din interiorul autovehiculului sau din exteriorul său. Date personale precum nume, vârstă sau locul în care s-a în- tâmplat accidentul nu sunt nici ele înregistrate în dispozitivul EDR. Autoritățile de aplicare a legii pot de exemplu corobora prin resurse specifice informațiile EDR cu alte surse de informare și pot determina în cadrul cercetării cauzelor accidentului datele de identificare a unor persoane implicate în accident. Pentru citirea datelor EDR este necesar un echipament separat cu permis spe- cial de acces, o mufă de diagnosticare prevăzută prin lege („On-Board- Diagnostics“) și contactul cuplat. Compania ŠKODA AUTO nu poate citi sau procesa în vreun fel date din dispo- zitivul EDR cu privire la accident, decât în măsura în care există autorizare din partea proprietarului sau a unei persoane autorizate să utilizeze autovehiculul. Excepțiile sunt convenite prin contract sau sunt incluse în normele general va- labile. În baza prevederilor legale, compania ŠKODA AUTO este obligată să monitori- zeze calitatea și siguranța produselor sale și astfel poate utiliza date din dispo- zitivul EDR numai în scopul monitorizării produsului de pe piață în vederea cer- cetării și dezvoltării calității sistemelor de siguranță ale autovehiculului. În sco- pul cercetării și dezvoltării produsului, compania ŠKODA AUTO poate pune la dispoziție aceste date și unor terți. Acest lucru are loc numai într-o formă ano- nimă, respectiv fără o legătură directă cu autovehiculul concret, cu proprietarul acestuia sau cu un alt utilizator autorizat al autovehiculului.
    1 point
  14. 1 point
  15. Haha, dap, acum o saptamana am revenit la evacuarea stock + stage1 initial , nu m-ai fi vazut / auzit cand inca o aveam Am facut mutarea asta fiindca am considerat ca mi-a ajuns sunetul de evacuare non stop, neplacerile mirosului de gaze oriunde pe langa masina.. etc Am gasit un client pentru tot setup-ul de evacuare + tips-uri si fusta, asa ca a ajuns la un alt pasionat. Eu pot sa spun cu mana pe inima ca am uitat cat de bine este sa ai masina silentioasa, fara nici un zgomot, vibratie.. etc Backpressure-ul este mai bun pentru turbina acum, cu DPF on etc, masina merge extrem de lin, cutia schimba perfect... ma simt ca intr-o masina cu 30 000 km. Aveam ceva ganduri sa o vand, insa momentan ramane la mine.. vedem ce ne rezerva viitorul, momentan masina are EGR / DPF on la loc cat si stage 1 .. aprox 200cp. Deocamdata modificarile de orice fel sunt sistate, posibil sa revin saptamana viitoare cu niste DRL-uri, vreau sa imi fac unele "home made" ... ramane de vazut ce va iesi, in rest.. motorina si revizii la timp. @Clawoodyou haide maine seara in Constitutiei la meet
    1 point
  16. In principiu da, problema e ca imi trebuie o masina aici sa fac teste sa vad ca merge ok. Am multe cereri ptr 1.6 dar din pacate nu am avut pe cineva in TM sa puna la dispozitie masina ptr un prototip si teste. E posibil sa nu mearga bine. Trebuie incercat. Edit ptr HATER , chiar n-ai ce face? Gaseste-ti un tel in viata..
    1 point
  17. @F l o r i n, multumesc. @MariusPD, am masina de 3 ani si cateva luni, pe autostrada merg mai tot timpul cu tempomat activ si am prins multe regenerari in perioadele respective. Daca nu s-ar regenera, as avea probleme cu DPF, nu? Incercari nereusite si eventual un martor aprins... (ceea ce nu am vazut niciodata). Vrei sa spui ca daca eu sunt pe autostrada cu tempomat activ si DPF-ului ii vine momentul sa isi faca regenerarea, aceasta nu se va intampla? In acelasi context punem faptul ca merg 1000 km fara oprire, ce se intampla cand (prin tempomat) amani o regenerare cu 1000 km? Poate nu m-am facut inteles bine: am spus mai sus ca voi parcurge 2 drumuri a cate 500 km, dar nu cu scopul de a provoca/genera o curatare fortata a DPF, ci doar ca se mai curete putin evacuarea, mentinand motorul la o turatie constanta, in jur de 2500 rpm.
    1 point
  18. Interesant "aspectul" cu POI la camere, sa sti ca mi-ai dat o idee buna, thumbs up pentru postarea informatiei, eu unul iti multumesc @sebastalian
    1 point
  19. Din punctul meu de vedere, prefer sa se dea acel bonus de 10.000 de euro pentru o masina electrica decat 10 bonusuri de cate 1.000 de euro pentru masini diesel Si asta pentru ca electricitatea, ar putea sa vina din surse sustenabile daca se vrea asa ceva, benzina/motorina insa... nu. Si, da, evident ca e normal sa se plateasca curentul necesar incarcarii masinilor electrice, dar e prea mult. Am facut calculul si pe mine ajunge sa ma coste sa merg cu masina cat m-ar costa un Clio 1.5 dCI pe aceeasi distanta - 1.000 km/luna - ceea ce e... cel putin stupid. Si, in loc sa se stimuleze vanzarea de masini electrice, face sa nu merite o masina electrica daca e si mai scumpa decat una normala, costa la fel de mult in exploatare dar are autonomie mai mica si timpi mari de incarcare... S-a ales o solutie gresita si la fel de gresita e si directia spre care se indreapta.
    1 point
  20. Ba din contra, tot o electrica e ok daca se poate evita reteaua Renovatio. Pentru cine are alte posibilitati de incarcare este irelevant pretul asta. Daca nu, cred ca un hibrid plug in e mai ok, ca mai gasesti unde sa-l incarci si fara statii d-astea chiar daca stai la bloc. Sau, daca nu se pot evita, trebuie calculat cat costa incarcarea (destul de putin la viteza mica) fata de cata benzina economisesti. Oricum, chiar si la preturile astea electrica tot costa mai putin decat o benzinara, la jumatate chiar, intrebarea e daca mai merita deranjul cu autonomia si timpul pierdut la incarcat pentru suma asta. Pentru mine, la diferenta de 200 de lei(400 electric fata de 600 benzina), incepe sa dea cu virgula.
    1 point
  21. Deci moda e sa se cumpere SUV 4x4 pt a se folosi doar vara sau cate un supermarket iarna dar si ala cu parcare subterana si sa nu ninga ....interesant LE: Marius nu sunt carcotas, imi expun parerea. Fiecare face cum crede ca e mai bine pt el. Sa o stapanesti santos, iarna,vara...cand vrei tu Eu dc as lua/cand am luat masina noua vroiam sa o folosesc cat mai repede/mult...de aici si parerea respectiva.
    1 point
  22. Multe valuri am facut cu anvelopele astea de vara ploua cu downvote-uri.
    1 point
  23. Era bun un sistem care sa atentioneze soferul ca nu exista niciun sistem care sa elimine principiile fizicii, gen coeficientul de frecare pt anvelopele de vara in anotimpul rece. In plus mi se pare ciudat sa dai o suma cosiderabila pe o masina si sa nu o echipezi corect cu cel mai semnificativ lucru...contactul cu solul.
    1 point
  24. Atunci e de kko, chiar daca Up'ul e considerata masina de oras, iarna (si uneori primavara) ninge si'n oras
    1 point
  25. 35.xyz km, nu am prins nici o cifra "rotunda" la poza ... Am Bifat Cluj-Viena 3 persoane + jetbag, Viena-San Martino di Castrozza via Villach 4 persoane+1 bagaj in plus, Verona in 4 persoane fara bagaje doar cu jetbag, retur apoi Viena aeroport via Insbruck, ultima zi Viena-Cluj 3 persoane (in jetbag au fost echipament de schi pentru 4 persoane) - pana acolo consumul s-a mentinut "normal" in conditiile date, ~8L% per zi de drum, doar returul de Viena-Cluj m-a speriat, am observat in bord la finalul zilei 9L%, o fi de la temperaturile foarte joase, o fi de la combustibil prost din Italia (aici nu am scapat fara sa fac un plin, in rest Romania/Austria/Germania/Austria doar OMV Maxx Motion a intrat in ea), nu imi explic exact acest aspect, ce ii drept am plecat din italia la -16°C in bord, am ajuns in Viena la -12°C in bord, iar Viena-Cluj cred ca am vazut prin Ungaria mai cald de -4°C, in rest s-a cam mentinut -6/-10°C Km de sus sunt de la plecare din Cluj pana la retur, harta de jos este aproximativa cu turul bifat, nu includ drumurile catre si dinspre parcarile pentru telescaun Un aspect insa, care ma bucura foarte mult, am reusit in sfarsit sa mai scap de un pitic pe creier: nefunctionarea TMC - aceasta merge fara dubii dupa codare (am avut si 2 rerutari dinamice pe traseu ) , a intrat si un accident destul de repede si am evitat un stau de aproximativ 40 de minute Un mic "Versus" cu ce ar putea urma, nu m-am putut aptine cand am vazut masinile, am parcat la marele "fix" In rest....domeniul schiabil din zona Dolomiti il recomand cu drag, 2 mici teasere... Ah da, stiam berea, insa nu gustasem versiunea de TAP 7, o recomand cu drag Si de pe acolo 3 cadre, 2 "de sus" si una din mers de la masina din spate Si sa nu uitam...o jucarie care am fost mult timp in dubii...intre copii de VCDS...intre VCDS original (pret un pic prea mare pentru unul ca mine care l-ar folosi mult prea rar pentru o masina personala)....si alegerea personala finala, om trai si om vedea cum se va comporta in timp, pe moment sunt doar curios si nerabdator ca un copil, inca astept androidul sa imi ajunga, cu iCrap nu il pot folosi In rest, nu o fi nokian cele mai silentioase, cele mai rafinate la consum sau alte aspecte, insa m-am bucurat de ele din plin la trecerea prin Passo Rolle in 2 zile cand a nins abundent. Masina a primit azi o caldare, desi ninge, desi este execrabil afara, nu mai puteam sa o suport cum arata...prefer sa o mai spal o data in weekend/pe luni/marti decat sa o las asa... Ce e cel mai fain sa o speli la asemenea temperaturi? Ca dupa servici, in puerimea mea de copil prostut, am mers sa imi dau jos jetbagul - ghici ciuperca ce urmari are spalatul la asemenea temperatura? Au inghetat yalele de la barile thule si nu a vrut nici cum (incercat 2 spray-uri diferite "anti-inghet" blabla) sa permita introducerea cheii...deci ne plimbam inca cu un rahatel argintiu deasupra...sa vada vecinii ca il am Pe moment prea multe nu mai raman deschise...probabil in weekend ajung in Resita si voi urca pe semenic sa ma bucur de ea, fara sotie
    1 point
  26. Mi se pare foarte bun consumul urban...in schimb cel extraurban, mai ales in regim de autostrada pare mare. Asta din ceea ce vad in postarile tale andrei.
    1 point
  27. Winter Prep ( Fusso Coat Black )
    1 point
  28. Mai stergem praful, Inca o revizie, de data asta am mers pe filtre UFI (pentru ca ei sunt si producatorul care face OE .. din ce stiu, au si o vata/pasla speciala in filtre , nu doar hartie). Set padele DSG updatate (aveam silver aluminium brushed, schimbat cu black aluminium brushed), arata o idee mai special. Montat leduri pe marsarier, sunt criminale.. exact ce trebuie (nu, nu sunt exagerate la modul ala.. sunt exact ce trebuie). Montat leduri full in interior, initial pusesem unele mai puternice dar am schimbat cu unele cam la 50% din cele puternice si cam 50% mai mult decat stock (plus ca lumina este alba acum). Schimbat parbriz pe casco la Pilkington. Schimbat stergatoare cu unele noi OE VW. In rest apa paie si bataie.. ehm, motorina. Urmeaza in 2 saptamani inca un detailing, de data asta un tratament de iarna cu o ceara speciala. Inca n-am apucat sa schimb termostatul de apa (stau cu el in portbagaj de mai bine de jumatate de an), o sa il schimb in maxim o luna, vreau sa desfac si toata admisia cu EGR sa curat bine tot, sa fiu sigur ca e totul etans, am vazut putin ulei imbibat pe langa imbinarile furtune / EGR / admisie ... sa fie treaba buna cap coada (daca tot le desfac ca sa ajung la termostat). Cateva poze..
    1 point
  29. Eu unul nu am răbdare sa merg la consum pe distante atat de mari. Probabil as scoate sub 3,5% daca as merge cu aceeasi viteza ca si Buhnici. Odata si odata o voi face si eu. Dar pana atunci, o sa continui in a posta consumuri normale sa zic asa. Concluzia mea din videoclipul de mai sus e ca la diesel nu am sărit de 5,5% la mers sportiv iar lui i-a luat 7%. Cand apesi acceleratia consumul creste la benzina. OFF Topic: De ce i-ati dat cu minus la postul lui @laduncaag? Daca nu v-a placut video-ul, trebuia sa-i dati lui Buhnici. Landuncaag doar a impartasit un link chiar util as spune pentru unii. The end.
    1 point
  30. Golf 2.0 tdi 150 dsg 6 București -Alba Iulia -București Mers 70% cu ACC pornit
    1 point
  31. Timisoara > Serbia (partea de est pe la Novi Pazar, ca m-am luat dupa GPS... vechi) > Muntenegru ( Andrijevica> Kolasin ... drum gresit.. pe o banda jumate latime pt ambele sensuri, aproape ca era forestier 1500m altitudine, dar frumos peisajul!) > Destinatie Ulcinj (Sud Muntenegru plaja) la dus, iar la intoarcere partea de vest a Serbiei. Total aprox 1700km consum mediu 4.0% bord Atasez poza trip total. 27000 km din ianuarie 2016, Bluemotion 1.6TDI 110CP
    1 point
  32. 110km/h constant(pe bord arata 86km/h e influentat de timpul stationarii de la pornire, trafic), autostrada, clima ON, 3.8% 1.6TDI Bluemotion Euro6, 21000km (din ianuarie 2016)
    1 point
  33. Mers pe autostrada. In general am mers cam cat am putut de tare fara sa risc. Circumstante pro hateri VW: 1. Masina goala. Bagaj cu haine. Plus ceva chestii neinteresante si usoare. 2. Mers cu AC doar cca 2 ore. Circumstante pro fani VW: 1. Am prins multe ambuteiaje. Locuri in care stateai 5 minute pe loc. 2. Mers fara menajamente. Am avut sprinturi de 160/h. Nu am mers "la consum". Nici nu aveam cum. Aveam de parcurs 800 de km intr-un timp rezonabil. Dupa drumul de azi cred fara emotii ca poate merge 1200 de km cu un plin de motorina. Sunt de-a dreptul incantat.
    1 point
  34. Pentru cei care vor sa inteleaga cum functioneaza, si cum se genereaza filtrul de particule cautati SSP-urile 336 si 826803 (nu le pot atasa ca sunt mari ca si dimensiuni), insa va pot confirma ca nu scrie nicaieri ca nu se regenereaza daca mergi cu tempomat. Acum, cum zicea si @andrei_221 s-ar putea ca atunci cand se face o regenerare activa, tinand cont ca e controlata de ECU, anumite functii sa fie dezactivate, sau chiar regenerarea sa nu se faca, pe principiul ca, conditiile de regenerare nu sunt indeplinite, si aici ma refer la tempomat. Probabil un raspuns oficial se poate obtine de la VW printr-un email, daca e cineva interesat. Mai pe scurt puteti citi articolul asta, care e un interviu cu un inginer de la VW, si acolo veti gasi explicatii despre cum se regenerareaza DPF-ul, precum si unde nu trebuie folosite masinile cu DPF, tocmai din cauza modului de functionare: "Common causes for complaint • Frequent short journeys – Regeneration conditions are not met. Not recommended for sale in the Channel Islands and inner city driving. " Si cum la noi, in orase, in proportie de 90% sa ajungi dintr-o parte in alta trebuie sa treci prin centru, concluzia e simpla; Offtopic: cine merge zilnic pana in 15 km (acasa/munca/acasa) aproape bara la bara trebuie sa treaca pe benzina, asta ca sa nu isi complice viata. Personal si eu si alti colegi/prieteni am ajuns la aceeasi concluzie, si asta din propriile experiente cu motoarele diesel care au DPF. Din pacate multi isi cumpara masini dar nu inteleg sau nu intreaba despre conditiile de operare. Am doi colegi care si-au luat diesel cu DPF, si amandoi au ajuns prin a elimina DPF-ul, si cand le-am zis ca de ce nu au intrebat sau interesat despre conditiile de utilizare pentru astfel de masini, bineinteles ca au devenit recalcitranti, dar is obisnuit cu a trai in Romania cu oameni care nu isi asuma si consecintele pentru ceea ce fac.
    0 points
  35. Da, se cam pierde farmecul acestui topic. Marius, nu-ti luat diamond cut ca se zgârie, nu-ti lua automata ca aia pica si costa, nu-ti lua nevasta frumoasă ca.... O viata ai, si nu e dracul chiar asa de negru.
    0 points
  36. Discutia a inceput de la mentiunea mea ca am de gand sa fac 500 km pe tempomat, ca sa se mai curete evacuarea (NU DPF) si am ajuns aici. Nu pomenise nimeni de regenerare activa, sau probleme la DPF. Ma bucur ca s-a ajuns la o concluzie, totusi.
    0 points
  37. Nu pune gpl..o sa distrugi masina... Mai bine iei logan ala are si gpl....
    -1 points
  38. @dadu Ideea era ca o benzinara moderna iti permite sa mergi fara menajamente si in acelasi timp sa scoata consumuri foarte bune, apropiate de cele specifice diesel
    -1 points
  39. Opera de arta. Jos palaria.... superb..... fara cuvinte
    -1 points
  40. pai repet. daca ai bani sa iti ei o masina .. ai si pt a schimba o pompa...
    -1 points
  41. Ele sunt foarte frumoase cat sunt noi. Personal n-as merge pe un SUV pe jante diamond cut. Cand se zgarie sunt aproape imposibil de refacut. Zic imposibil pt ca doar in Cluj este centru care reface aceasta suprafata cu masina cnc, iar pretul este considerabil mai mare vs doar sablat si vopsit ca la majoritatea jantelor. Arata foarte bine, este de mare efect suprafata reflectorizanta..dar zgariata e cam trist. Fiind si SUV care se presupune ca mai iese si in offroad, suprafata foarte sensibila a jantelor nu e cea mai potrivita. Eu vorbesc din prisma omului patit cu 2 seturi de jante diamond cut.
    -1 points
  42. nu exista martor la regenerare.. unde mergi tu 3500 km doar cu pilot automat (neintrerupt ma refer)?
    -1 points
  43. @Ebivei avea nevoie de proiect pentru instalația de încărcare și se va înregistra separat consumul. La fel ca la centrala termică. Te prinde fara proiect și avize, o amenda usturătoare. Cum te controlează? Pai, mașina o cam ai pe numele tau, o iei cu subvenție, etc etc. Exista metode. Se vor axa pe așa ceva. Luați de bun ce am scris aici. Mai este un coleg de forum care crede că o investiție de 2000 de euro in panouri este suficientă pentru a susține o parte importanta din consumul casnic și încărcarea mașinii. Macar @Rave este cu picioarele pe pământ
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!