Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.03.2018 în toate secţiunile
-
4 points
-
Ba din contra, tot o electrica e ok daca se poate evita reteaua Renovatio. Pentru cine are alte posibilitati de incarcare este irelevant pretul asta. Daca nu, cred ca un hibrid plug in e mai ok, ca mai gasesti unde sa-l incarci si fara statii d-astea chiar daca stai la bloc. Sau, daca nu se pot evita, trebuie calculat cat costa incarcarea (destul de putin la viteza mica) fata de cata benzina economisesti. Oricum, chiar si la preturile astea electrica tot costa mai putin decat o benzinara, la jumatate chiar, intrebarea e daca mai merita deranjul cu autonomia si timpul pierdut la incarcat pentru suma asta. Pentru mine, la diferenta de 200 de lei(400 electric fata de 600 benzina), incepe sa dea cu virgula.4 points
-
Azi m-a sunat un baiat din Constanta cu passat, il sfatuise un amic sa verifice si el, sa scoata valva metering. Apropo imi trebuie nr de tel de la service in CT sa pot recomanda oamenilor. A scos-o ..a gasit SPAN Dar masina merge inca 30-40km pana pica de tot. Acum cica nu mai porneste. Poate scrie si el daca imi vede mesajul. Trebuie sa va intre in cap ca nu are nici o legatura defectarea cp4 cu o intretinere necorespunzatoare, deoarece pica si la masini ingrijite foarte bine. Pompele fizic vorbind sunt identice in interior. Pompa mea am vandut-o cu 1100 la Sibiu unuia care voia sa repare o masina la vanzare. Nu a vrut sa investeasca in cp3, era 100% samsar dupa cate mi-am dat seama. Vad ca am un hater caruia nu ii place faptul ca am vandut o pompa sh perfect functionala si care arata impecabil. Nu vad absolut nimic rau in asta.3 points
-
Din pacate locuiesc si intr-un bloc fara parcare subterana si in Sectorul 3, care are destul de putine statii de incarcare. Ma bazam pe cele publice, cele din Kaufland sunt ale Renovatio btw, si o sa o fac in continuare. Doar ca nu mi se mai pare ca merita sa dai 3-400 de lei/luna/1.000km pentru o masina electrica, luand in calcul dezavantajele ei, cand poti sa iei altceva care sa coste atat. Un Up! 1.0 TSI poate iese tot pe acolo, un Clio 1.5 dCI sigur e pe acolo...2 points
-
2 points
-
Buna tuturor, sunt nou pe aici dar mi-am zis sa postez si eu niste poze cu mandria mea. E un A4 B6 din 2003 1.8T. Cutie manuala 5 trepte. Volan pe dreapta pt ca si eu si masina suntem in Londra. Si acum cateva poze: Cum arata acum Cum arata cand am cumparat-o Sper sa va placa, mai am poze daca e interes. Mersi1 point
-
1 point
-
Ai nevoie de 5w40 505.01 ce ai comandat este ok , tine axr-ul departe de orice "longlife"1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salutare tuturor, vreau sa achizitionez un Passat B8 si sunt curios in cazul in care voi face retrofit dupa ce iese din garantie cat costa o pompa CP3 noua. (Ca sa nu se considere reclama spuneti-mi doar pretul). Multumesc mult!1 point
-
1 point
-
In Germania a avut numai Castrol Edge Professional 5w-30 si cu acesta am continuat si eu aici.1 point
-
1 point
-
La banii astia gasesti masini numai peste 100 de mii de km si alea slab dotate ! Cine vinde o masina la nr asta de KM ma refer la persoana fizica ? https://www.dasweltauto.ro/detail/1022300036?brand=skoda&modelgroup=skoda-octavia&sortAsc=true&sortCol=price asta este prima care se incadreaza in nr de km dorit de tine https://www.dasweltauto.ro/detail/1018404213?brand=skoda&modelgroup=skoda-octavia&sortAsc=true&sortCol=price asta a doua trage si tu o concluzie . Restul e fuullll km reali baba din Germania !1 point
-
Orice varianta ai alege...ptr a porni motorul e nevoie de cheie,blocator,modul confort+ecu de pe aceeasi masina.Ele sunt imperecheate intre ele si trebuie sa se regaseasca impreuna pe masina ta.1 point
-
1 point
-
Daca toate pompele sunt identice, iar unele pica la 40.000 km iar altele nu pica nici dupa 500.000 km, prin deductie logica rezulta ca sunt factori independenti se pompa care duc la defectarea acesteia. Daca era pompa de vina, trebuiau sa pice toate cam la acelasi număr de kilometri. Iar daca fenomenul era generalizat, probabil VW si toti ceilalti care folosesc CP4, ar fi trecut, dupa atatia ani, inapoi la CP3, pentru a nu risca o problema de imagine.1 point
-
Pana acum alimentam numai de la Petrom iar acum bag de la MOL, mi se pare ca are mai multa vlaga motorul si o arde mai greu1 point
-
1 point
-
La 1000km/luna la cele cu combustie mai adaugi si revizia anuala/10k km (filtre, ulei + manopera schimb). Diferenta se mai mareste, dar ramai cu avantajele de autonomie ridicata si alimentare oriunde si rapida1 point
-
Poti cauta cu grija ca gasesti suficiente masini cu 30-60.000km la 10-11.000euro. Bine, nu o sa aiba dotari de top, dar masini cinstite. Garantie oricum primesti de la weltauto de ex, daca masina nu mai beneficiaza de cei 4 ani de garantie ramasi. Dezavantajul cand cumperi masina sh este ca trebuie sa cauti mult, si sa ai rabdare sa gasesti oferta potrivita pentru tine. Daca esti realmente interesat, poti suna in tara la dealerii dasweltauto sa le zici cam ce vrei in ce buget, si de indata ce apare ceva, te suna ei. Eu asa as proceda.1 point
-
Asa pateam si eu! Intra motorina in ulei din cauza regenerarilor! Am schimbat uleiul, dupa aproximativ doua luni, iar era nivelul foarte ridicat! Am facut dbf off, am schimbat uleiul din nou, nu se mai fac regenerari, iar nivelul la ulei e perfect! deci concluzia?1 point
-
Poate, dar nu face mereu, ci la o perioada de timp. Am pornit-o ieri dupa 4 zile, a pornit “la sfert” si nu mi-a mai facut pe parcursul zilei nimic. Voi vedea pe viitor.1 point
-
Imi place sa vad cum arunca unii cu banii ca la lautari! Trebuie sa fii sado-masochist sa te gandesti la o reparatie de 2000€ in conditiile in care poti sa scapi definitiv de problema cu 3000 lei. Eu in momentul in care am cumparat masina am luat in calcul si conversia la Cp3 pt eliminarea problemelor ce pot apare ulterior si nu regret nicio clipa aceasta modificare la masina!1 point
-
E normal asa, acele fire sunt "antena" pentru radio , nu sunt pentru dezghetare/dezaburire.1 point
-
Salut, Am schimbat eu la golf variant. Plafoniera din fata se scoate cu totul. Iese doar partea de plafoniera. Dupa aceea ajungi la becuri. Sunt cu soclu ca la bord. Becurile sunt W5W. In torpedou se scoate lampa cu totul, tragi de laterala, si se schimba becul, tot W5W. La plafoniera din spate e mai ciudat. Se scoate doar geamul. Dupa aceea scoti becurile de pe sina. Tot W5W. La portbagaj, la variant, iese lampa cu totul. Tragi de o laterala si iese. Bec C5W de 41-42 mm. Nu ai nevoie de can-bus, dar toate becurile care lumineaza mai puternic sunt cu can-bus! Succes.1 point
-
Este jurnalul masinii. Problemele tehnice fac parte din viata masinii. Nu am discutat detalii gen ce masuratori au facut cei de la service, valorile constatate si altel asemenea. Am spus ca am o problema cu ea si am dat cateva detalii. Nu am dezbatut, nu am detaliat problema tehnica, nu am cerut sfaturi, nu nimic... am mentionat ce s-a intamplat. Observ tot mai des tendinta de cenzurare a jurnalului pe motiv ca se discuta detalii tehnice. In majoritatea cazurilor consider ca atitudinea moderatorilor a fost exagerata. Daca deranjez, ma pot opri. Nu este singurul forum, ma pot duce in alta parte.1 point
-
Din acelasi motiv pentru care toti cetatenii suporta milioanele de euro bagate in Catedrala... ca numai a mantuirii nu e, desi banii aceia puteau fi cheltuiti mult mai bine pentru spitale, scoli sau infrastructura... Din acelasi motiv pentru care toti cetatenii suporta milioanele de euro furate in fiecare an de baietii destepti din politica Si mai ales din acelasi motiv pentru care toti cetatenii suporta milioanele folosite pentru programul Rabla. Pentru ca pana la urma... "de ce sa suporte toti cetatenii capriciile finaciare ale cuiva de a-si cumpara masina noua? Nu-i ca si cum Romania ar plati penalitati daca nu ar subventiona pretul de vanzare la masini noi. Vrei masina noua? Ia-ti-o la pretul pietei, ca daca vrei masina noua, atunci n-ar trebui sa tina seama de detalii minore cum ar fi 1K Euro incoace sau incolo. Vrei sa ai masina noua? Ia-ti pe banii tai. Asa, e usor sa ai masina noua cu 1.000 de euro subventionat de la buget " As putea sa continui dar cred ca m-am facut inteles... Se cheltuiesc muuult mai multi bani pe lucruri mult mai putin utile decat incurajarea oamenilor de a trece peste prejudecati, peste propaganda companiilor petroliere si peste, de ce nu, orgoliu si a ajuta la dezvoltarea infrastructurii unei tehnologii care este de viitor si este mai buna decat cea actuala. De ce as suporta eu subventia asta? Pentru ca nu e normal sa ocolesc cu copilul 2 strazi doar ca sa nu merg pe trotuar langa un bulevrad unde, la ore de varf, nu se poate respira. Pentru ca nu e normal ca la clima sa folosesc zilnic mai mult butonul de recirculare decat cel de reglare al temperaturii pentru ca nimeresc in spatele unei masini care a luat noxele la RAR "pe bune". Si, ca sa ma leg si de cat de eco sunt masinile termice, mai ales pentru ca nu exista topic de masina TDI mai veche de 5-6 ani unde nu se discuta despre DPF off. Si aici as putea continua dar daca nu am zis totul cu asta...1 point
-
Ii impartasesc parerea lui @Rave cu toate ca nu sunt posesor de autoturism electric, ba chiar unul care polueaza la greu, euro 3 (ca o paranteza, nu circul cu masina in oras, doar in calatorii in afara orasului si destul de rar). Schimbarea se produce, insa trebuie inceput de undeva. Nu te poti apuca sa schimbi flota maritima fiindca ea produce cele mai multe noxe pentru ca tot comertul si economia globala depind de transport. Insa cel putin in interiorul oraselor se poate face o schimbare si este chiar necesara. Unii poate ca nu isi dau seama, fiindca traiesc la casa, in afara oraselor. Vin in oras doar la munca ori la cumparaturi, in masina personala, cu aerul conditionat pornit si nu realizeaza cat de poluate sunt orasele, cat de mult polueaza ei si ce zgomot infernal este afara cand toata lumea se inghesuie sa ajunga undeva. Nu ne dam seama de dezastru fiindca mergem in vacante la munte/la mare, unde este cat de cat curat, iar in orase, poluarea e din ce in ce mai mare. Ignoranta... In acest sens, masina electrica are cateva avantaje cheie: poluarea fonica este mult diminuata, iar cea a aerului se muta in afara oraselor, unde deja se gasesc solutii regenerabile. Desigur, solutia cea mai eleganta este simtul civic, utilizarea transportului in comun, insa asta este alt subiect si sincer, cam greu de aplicat la noi, avand in vedere nivelul de civilizatie.1 point
-
“Cum vom produce mai multă energie electrică curată?” Hidrocentrale, eoliene, panouri solare... exista o multime de solutii. E important sa descopere oamenii ca se pot scoate bani din aer, si la propriu si la figurat, si ca investitiile in ferme solare sau eoliene se pot recupera(dupa ce incarcarea masinilor electrice se va plati) si or sa apara destule solutii. ”parcurge între 50 000 și 100 000 km în mașina electrică, pentru a începe să produci mai puțin CO2decât un motor termic. Aceasta înseamnă 15-30 km pe zi, 365 de zile pe an, timp de 10 ani!” In primul rand km aia se fac foarte repede. Eu am deja 2.600km in 3 luni cu o masina de oras. Ceea ce ar trebui sa insemne un 10.000km anual la modul relaxat, doar cu drumuri pana si de la munca - 35-50km/zi. In al doilea rand despre ce fel de motor termic vorbim? Benzina sau diesel? Euro 2 sau Euro 6? Asta conteaza foarte mult sk este relevant si ca raspuns la urmatoarea intrebare. ”Cum să facem ca emisia de carbon la fabricarea bateriei unui vehicul electric să nu fie un dezastru ecologic?” Irelevant. Serios! La cate masini sub Euro 2 circula in lume eu cred ca fabricarea unei masini electrice tot este mai putin poluanta decat cat mai traieste o masina Euro 1-2... In lume nu exista doar Europa si America. Sunt foarte multe tari care nu au reglementari in ce priveste poluarea masinilor. ”Cum vom asigura că reciclarea unei baterii nu este un dezastru ecologic?” Asa cum ne asiguram si ca extractia si transportul petrolului nu este un dezastru ecologic. ”Cum vom găsi suficiente materii prime rare pentru a face celulele și chimicalele bateriilor pe termen lung?” Sunt deja in dezvoltare tehnologii care reduc metalele rare din componenta bateriilor. Viitorul suna bine aici. ”Cine rezolvă problema mobilității curate în ansamblu?” Dupa cum spuneam, odata ce se va monetiza chestia asta or sa apara foarte multe solutii. Guvernele trebuie sa dea startul, pentru ca particularii nu vor acoperi investitia initiala, dar odata demarata va creste de la sine cand se vor castiga bani din asta. ”În plus, toate emisiile CO2de la o mașină electrică sunt trimise în atmosferă chiar înainte de a se deplasa cu un kilometru, în timp ce pe de altă parte se pretinde pretutindeni că mașina electrică nu emite particule fine.” O sa para ciudat dar asta e bine! Incearca sa-ti imaginezi poluarea emisa de masini ca un gunoi. Noi facem gunoi zilnic, foarte mult chiar, dar nu traim inconjurati de el pentru ca vin masini, il strang si il transporta in afara oraselor. La fel, masinile termice emit “gunoi” zilnic dar acest “gunoi” ramane printre noi si nu il strange nimeni. Masinile electrice creeaza din start acest “gunoi” in afara oraselor unde se poate aduna si se pot cauta solutii pentru reducerea lui mult mai usor decat se pot curata cateva milioane de masini in lumea intreaga. “În cele din urmă, mașina electrică nu este mai ecologică decât mașina termică” Posibil, da. Dar macar faptul ca poluarea este creata intr-un spatiu organizat si limitat inseamna ca noi suntem mai sanatosi si ca respiram un aer mai curat in orase, ceea ce e un plus fata de masinile normale, si asta in timp ce cautam solutii mai bune pentru baterii si fabricarea masinilor si a bateriilor intr-un mod mai putin poluant!1 point
-
Primit pe mail azi. ”Mașina electrică o înșelătorie, dacă nu o nebunie furioasă, sau mai degrabă ambele simultan? Nu eu sunt cel care spune asta, dar îl citez pe Carlos Tavares (șeful Peugeot): „Lumea este nebună. Faptul că autoritățile ne ordonă să mergem într-o direcție tehnologică, aceea a vehiculului electric, este un punct de cotitură mare. Nu aș vrea ca, peste 30 de ani, să descoperim ceva care nu este la fel de bun ca aerul în ce privește reciclarea bateriilor, utilizarea de materiale rare de pe planetă, emisiile electromagnetice ale bateriei în situația de reîncărcare? Cum vom produce mai multă energie electrică curată? Cum să facem ca emisia de carbon la fabricarea bateriei unui vehicul electric să nu fie un dezastru ecologic? Cum vom asigura că reciclarea unei baterii nu este un dezastru ecologic? Cum vom găsi suficiente materii prime rare pentru a face celulele și chimicalele bateriilor pe termen lung? Cine rezolvă problema mobilității curate în ansamblu? Cine este capabil astăzi să pună problema într-un mod suficient de larg din punct de vedere al societății pentru a lua în considerare toți acești parametri? Îmi fac griji ca cetățean, pentru că nu sunt ascultat ca producător de mașini. Toată această agitație, tot acest haos, se va întoarce împotriva noastră, pentru că vom lua decizii rele în contexte emoționale.” STÉPHANE LHOMME (Directorul Observatorului nuclear) Ciclul de viață al unui vehicul electric îl face la fel de poluant ca un vehicul termic. A subvenționa acest lucru nu are sens, explică directorul Observatorului Nuclear, Stéphane Lhomme. Fabricarea de baterii este la fel de emițătoare de CO2 ca și cum ai parcurge între 50 000 și 100 000 km în mașina electrică, pentru a începe să produci mai puțin CO2decât un motor termic. Aceasta înseamnă 15-30 km pe zi, 365 de zile pe an, timp de 10 ani! DANIEL ROLAND, Agenția France Presse Spre deosebire de ceea ce majoritatea oamenilor cred că este subiectul unei propagande continue a politicienilor și industriașilor, mașina electrică nu este mai virtuoasă pentru climat decât mașina termică, cu benzină sau motorină. Acestea sunt concluziile unui studiu deja vechi al Agenției franceze de mediu și gestionare a energiei (ADEME), ignorat în mod deliberat de guvern (Elaborarea principiilor bilanțului energetic al emisiilor de gaze cu efect de seră și altor efecte asupra mediului induse de toate sectoarele vehiculelor electrice și vehiculelor termice până în 2012 și 2020 (noiembrie 2013). Știind că aceste mașini sunt folosite în principal pentru călătorii scurte, este probabil că kilometrajul necesar pentru a fi considerată „virtuoasă” nu va fi niciodată atins. În plus, toate emisiile CO2de la o mașină electrică sunt trimise în atmosferă chiar înainte de a se deplasa cu un kilometru, în timp ce pe de altă parte se pretinde pretutindeni că mașina electrică nu emite particule fine. Dar, așa cum semnalează revista Știință și Viață (ianuarie 2015), „anvelopele, frânele și uzura drumurilor emit aproape tot atâtea microparticule ca și motorina”. Mașina electrică emite cu siguranță mai puține particule decât mașina termică, deoarece nu are eșapament, dar ea are frâne, anvelope și rulează pe asfalt! În cele din urmă, mașina electrică nu este mai ecologică decât mașina termică. Banii publici consacrați dezvoltării sale sunt deci total nejustificați. Dar este vorba de sume astronomice: - Guvernul a lansat un plan de instalare a 7 milioane de stații de încărcare de aproximativ 10.000 de euro fiecare, adică un cost de aproximativ 70 de miliarde de euro. De asemenea, va fi de mirare să vedem alegerea comunelor mici, care crezând că fac un gest pentru mediul înconjurător, să spargă cutia de bani comună pentru a-și permite un terminal; - Bonusul „ecologic” la achiziționarea unui automobil electric depășește 10.000 € pe vehicul, adesea suplimentat de o primă a zonei. Aproape toți cumpărătorii sunt gospodării bogate, deoarece aceste vehicule sunt foarte scumpe: din nou, banii tuturor sunt oferiți celor mai privilegiați În realitate, în țara atomului, toate mijloacele sunt bune pentru a „stimula” consumul de energie electrică, în scădere continuă de ani de zile. Deoarece mașina electrică din Franța poate fi considerată o „mașină nucleară”, aproape toate stațiile de încărcare instalate sunt conectate la rețeaua electrică obișnuită, 80% nucleară. Nu trebuie să ne lăsăm păcăliți de certificatele propuse de domnul Bolloré și de al său Autolib (Paris), de Bluecub (Bordeaux) și de Bluely (Lyon), asigurându-ne că acestea sunt reîncărcate cu energii regenerabile: este doar o chestiune de jocuri de cuvinte; energia electrică utilizată este aceeași ca pretutindeni. Nu facem aici promovarea mașinii termice, ea însăși o calamitate ecologică. Dar, exact nimeni nu va avea ideea de a da 10 000 de euro la achiziționarea unei mașini diesel, de a-și rezerva loc de parcare și de a-și umple rezervorul la un preț ... Este o analiză foarte bună să arătăm că politicienii noștri (și verzii) ne fac spectacol: Paranoia motorinei nu privește decât pe șoferi! Camioanele, autocarele, navele sunt excluse! Doar pentru a identifica gradul de paranoia a celor mai virulenți detractori ai vehiculului diesel, trebuie să le dezvăluim datele industriei maritime care au demonstrat că, având în vedere dimensiunea motorului și calitatea combustibilului utilizat, cele mai mari 40 de nave-cargo ale lumii poluează la fel ca toate cele 760 de milioane de mașini de pe planetă. Știți, că aceste nave port-container care ne alimentează cu produse pe care le-am făcut în fabricile noastre relocalizate, astăzi ard fiecare 10.000 de tone de combustibil pentru o cursă între Asia și Europa. Aceste nenorocite 40 de nave fac parte dintr-o flotilă de 3.500, la care trebuie adăugate cele 17.500 de petroliere, care alcătuiesc ansamblul celor 100.000 de nave care navighează pe mare. Pentru a nu părăsi domeniul maritim, să amintim că flota franceză de agrement este de aproximativ 500.000 de unități, din care 5.000 de iahturi de peste 60 de metri, iar cel mai mijlociu dintre ele arde aproximativ 900 de litri de combustibil într-o singură oră, în timp ce 24% din casele francezilor care se încălzesc cu ulei au probleme cu umplerea rezervoarelor lor pentru iarnă. Pentru a continua pe calea schizofreniei paranoide, să luăm în considerare întreaga flotă de pescuit și 4,7 milioane de camioane în tranzit în Franța și miile de avioane care străbat cerul. Pentru a completa această mică poveste, să nu uităm indispensabilul domeniu agricol în care consumul mediu de energie este de 101 litri de combustibil pe hectar. Aceasta dovedește, de asemenea, că jurnaliștii sunt cumpărați de putere pentru a ne ameți și a ne spăla creierul.”1 point
-
Masinile preluate de la companiile de leasing (in speta leasing operational) sunt de preferat oricarei masini luate din targ de la samsari sau la intamplare de pe net. Intretinerea acelor masini se face fix dupa caietul de service, iar defectiunile care nu sunt acoperite de garantie sunt suportate de catre ei. Am in firma peste 50 de masini in leasing operational si stiu cat de stricti sunt cu reparatiile. Cel putin firmele cu care lucram noi (2-3 dintre numele mari de pe piata). La sfarsitul perioadei de leasing, inainte sa o predai, te obliga sa mergi cu ea la evaluare la o firma specializata agreeata de catre ei, iar acolo masina aia este cauta si-n dos...Esti pus sa deschizi dosare de Casco pt orice zgarietura, iar ceea ce nu este acoperit de Casco trebuie sa repari pe banii tai inainte sa o predai. Sau, poti sa nu repari dar iti factureaza ei dupa aceea reparatiile. Am avut caz in care pt o banala gaurica in sezutul de scaun am fost pusi sa schimbam acel sezut cu totul..si multe alte cazuri care mi s-au parut exagerate, dar asta e...Dupa 4-5 ani ei au pretentia sa le predai masina ca noua. In ceea ce priveste masluirea kilometrajului de catre firmele de leasing..n-ai sa vezi asa ceva ever! Din nou, vorbind aici despre firmele serioase/consacrate nu despre "X Leasing SRL". Tu ca utilizator platesti atat cat folosesti...daca folosesti mai mult decat ai avut in contract, la final platesti ce ai utilizat in plus. Evident valoarea masinii mai scade, dar ei nu pierd pt ca isi recupereaza banii de la utilizator oricum. Pe Octavia 3 noi am avut si avem 1.4 TSI 125/150CP si 1.6 TDI 105/110 CP. Nu a fost probleme deosebite cu nicuna dintre variante. 1.4 TSI 150Cp este unul din motoarele ideale pt masina asta din pct meu de vedere...1 point
-
Daca plimbarile la care vrei sa o folosesti sunt si lungi si multe, merita diesel (avand in vedere ca mai ai o masina pe benzina pentru drumuri scurte in oras). Daca o veti folosi destul de mult si in oras atunci benzina.1 point
-
Cateva update-uri .. Achizitionat presuri originale de CC si un corector lac pe serie VIN (luate de pe ahw-shop.de ... fiindca simt constant ca orice as lua de la noi e mai prost decat la nemti... mai ales ca si pretul era mai mare la noi ) . Inlocuit termostat mare antigel pe Behr (producator OE, codul OE era sters de pe piesa) , acum imi sta apa la 90 grade Celsius la orice viteza cu orice turatie si temperatura exterioara... plus ca se ridica imediat la 90 grade in regim de mers foarte linistit (15 minute pe ceas ajunge la 90 grade). Inlocuit antigel (cel vechi arata foarte urat.. bine ca l-am schimbat) Curatat admisie + clapete (desi EGR e dezactivat la mine.. sa fie curate am zis), aveau depuneri minime fata de ce vad la altii ... semn ca in 60k km de cand am EGR off + masina merge exterior in regim de turatie mare... ajuta destul de mult Curatat traseu intercooler, degresat totul + reetansat .. era ceva mazga si ulei infiltrat pe la anumite imbinari etc, probabil nu a fost niciodata curatat nimic pe acolo, acum e totul shiny. Inlocuit placute spate pe Textar, cele ATE de pe spate 99% au fost contrafacute (au fost schimbate in acelasi timp cu cele ATE de pe fata, cele de pe fata au 10% uzura.. cele de pe spate ajunsesera la fier :| , de la inceput scartaiau, frana nu tinea bine pe spate si lasau un praf maro pe janta.. lucru ce nu l-am mai vazut pana acum ) . Inlocuit protectii amortizoare spate si flanse prindere amortizor (unul din amortizoare avea protectia rupta si risca sa se strice in timp de la mizeria acumulata). Facut un drum prin Slanic Moldova .. fix atunci a si nins si am prins o poza draguta O filmare cu evacuarea la rece relanti (pornita de ~3 minute), Maxhaust (NUMAI CU CASTI)1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pai dinamica e mult mai buna la passat 1.6 tdi pt ca este in 6 trepte si sunt mai scurte . Intradevar poate 1.9 smunceste mai tare dar imi place mai mult cum urca 1.6 tdi ca o benzinara Si nu e aceasi treaba cu 1.6 pe jetta si passat pt ca pe passat este in 6 trepte1 point
-
eu sunt foarte multumit de passatul de 1.6 tdi...merge foarte bine si merge si in depasiri si ma tin dupa oricine1 point
-
Poti sa le dai nr. meu de telefon si ii indrum eu, cu adresa, tel de contact si ce mai au nevoie de la service-ul unde am facut eu, Claudiu, Razvan, samd. Din cate stiu eu, este singurul service care stiu sa faca modificarea la CP3 din zona Constanta0 points
-
Eu am reusit sa iau cu 54.000km de la persoana fizica data la buyback, deci se poate.0 points
-
Cand mai face probleme la pornire urmariti temperatura exterioara pe care o afiseaza masina. Am patit de 2 ori cu golf 7, 2.0 tdi... afara ~0 grade, masina arata temperatura de 7 gade, a dat de cateva ori sa proneasca (keyless). Temperatura pe care o afisa masina si-a revenit in cateva minute. A doua oara la fel, diferenta dintre temperatura care o afisa masina si temperatura reala de cateva grade. Cred ca nu porneste bujiile sau ceva in cazul asta. Diferentele astea de temperatura le am foarte rar si isi revin dupa 1-2 km de mers, dar mi-au sarit in ochi cand a pornit mai greu. La -20 de grade nicio problema.0 points
-
Suntem OFF topic deja.. Aici e vorba de bani nu de imagine. La milioane de pompe cp4 care costa 2 bani sa le produci fata de o pompa cp3 mult mai complexa din fonta unde prelucrarea cnc e mult mai scumpa si complicata, producatorii isi permit sa repare alea putine ce pica in garantie si sa nege problema. Dupa garantie e problema voastra. Un italian disperat dezmembreaza masina dupa ce a patit-o de 2 ori. Daca nu ma credeti va fac print screen la discutie. Problema cp4 nu exista, este negata de bosch si de orice producator auto. Aici se vorbeste despre cp3, avantaje si dezavantaje, probleme si alte chestii legate de CP3. Ptr pompa de inalte CP4 exista topic dedicat. Vreti sa stiti ceva de cp3, cum functioneaza? ce poate in termeni de prestatie? Va lamuresc cu drag.0 points
-
0 points
-
Sub nicio forma!!! Dar nu din cauza kilometrilor, ci fiindca e diesel... Mai cauta benzinare, cu răbdare multa.-1 points
-
@catalinbg Mergi pe 1.8 TSI, are suspensie independenta si putere destula. Nu au fost probleme la 1.8 pe sasiu MQB. Este din aceiasi serie cu 2.0 TSI si se tuneaza foarte usor. Pentru 1.4 TSI, cauta seria CZD, este motorul de 150 CP. Si evident, EVITA motoarele care au uleiul schimbat la 30.000 km, chiar daca producatorul permite acest interval. Mai evita, daca poti, si masinile luate pe leasing si care se vand la sfarsitul perioadei de leasing. Sunt intretinute la minim si hartanite fara mila. In plus, datorita limitei de km impuse de contractul de leasing, marea majoritate au k-metrajul masluit. Vei cumpara oricum o masina cu peste 100000 km si tu vei plati factura pentru ieftineala de la revizii. Este plin Youtube de filme cu starea motoarelor cu ulei schimbat la peste 20000 mile. In plus, daca esti gata sa dai 13-15k Euro pe O3 SH, arunca un ochi si pe stocul Skoda de masini noi. O sa fii surprins, dar vei gasi masini dotate binisor si care beneficiaza de reduceri consistente, mai ales iarna cand vanzarile sunt moarte. Cu siguranta gasesti ceva in intervalul 16-18k Euro. Success la achizitie !-1 points
-
off topic: In opinia mea, topicul asta a " evoluat" de la un topic tehnic la .... discutii gen "chat", cu subiect " promovarea produsului CP3 ". multumesc-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00