Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.03.2018 în toate secţiunile
-
Este jurnalul masinii. Problemele tehnice fac parte din viata masinii. Nu am discutat detalii gen ce masuratori au facut cei de la service, valorile constatate si altel asemenea. Am spus ca am o problema cu ea si am dat cateva detalii. Nu am dezbatut, nu am detaliat problema tehnica, nu am cerut sfaturi, nu nimic... am mentionat ce s-a intamplat. Observ tot mai des tendinta de cenzurare a jurnalului pe motiv ca se discuta detalii tehnice. In majoritatea cazurilor consider ca atitudinea moderatorilor a fost exagerata. Daca deranjez, ma pot opri. Nu este singurul forum, ma pot duce in alta parte.3 points
-
Buna tuturor, sunt nou pe aici dar mi-am zis sa postez si eu niste poze cu mandria mea. E un A4 B6 din 2003 1.8T. Cutie manuala 5 trepte. Volan pe dreapta pt ca si eu si masina suntem in Londra. Si acum cateva poze: Cum arata acum Cum arata cand am cumparat-o Sper sa va placa, mai am poze daca e interes. Mersi2 points
-
pe mine ma amuza faptul ca diversi colegi care isi monteaza cp3,isi scot la vanzare pompele cp4...daca cuiva ii cade pompa cp4 nu cred ca ar pune sh cu km destui,ori pune reconditionata/noua sau cp3 cei spune clientului?...e in stare perfecta de functionare numai tre sa te rogi sau sa ai noroc sa nu faca span2 points
-
Salutare, sunt posesorul unui golf 3 de 5 luni , motorizare 1.4 ABD . Singura dotare a masinii ar fi trapa electrica, :)), dar functioneaza corespunzator. De motor sunt multumit, i-am schimbat uleiul si am facut distributia cu toate ca inca mai rezista, dar am avut probleme cu pierderea de antigel pe la pompa de apa si tot trebuia data jos . Am schimbat suspensia fata-spate,flanse amortizor, pivoti , placute de frana . Cutia de viteze avea probleme asa ca am schimbat-o. Inlocuita sonda lambda, racordul flexibil . Masina are pregatita o bara noua fata , deoarece aceea este sparta, dar trebuie sa mai astepte pana pleaca "bestia din est". Trebuie sa ma ocup de rugina , nu este foarte multa, dar sare imediat la ochi si sa o vopsesc . Masina vreau sa o aduc intr-o stare buna si sa ramana stock . ( ah nu pot sa pun mai multe poze deoarece depasesc 1 MB o sa revin cu altele )1 point
-
1 point
-
Dc si eu ca farmacist m- am descurcat..am toata increderea ca si voi..satisfactia e nepretuita..sigur trebuie un pic de atentie..sa stii ce trebuie dat jos...cheie dinamometrica cric..apropo pt cine se apuca snorkel-ul imbus de 8 se strange la mana iar imbusul de 14 la 66nm.spor la treaba. Ps dc va apucati si de ulei ..hex de 19 de la baia de ulei la30 nm stransa.1 point
-
1 point
-
Corect! Aveti cea mai mare dreptate! Nu imi trebuia diesel mie,daca nu a avut cine sa ma sfatuiasca! Asta e!1 point
-
Ai sa razi, dar am cunoscut un caz in care omul a schimbat in doi ani trei pompe CP4, doua fiind SH si cauta din nou sa puna alta pompa CP4 SH. I-am spus sa se orienteze catre un retrofit la CP3 dar era sceptic. Asadar masochisti exista si daca le place sa traiasca periculos, nu e vina celor care-si vand pompele CP4 dupa trecerea la CP3 .1 point
-
am vreo 70-80kkm de cand am pus axa cu came OEM si e normal sa mai dispara un pic din ea,pe cil 4 a disparut vreo 0,5mm,sanfrenul e inca vizibil deci lobul axei nu taie plus ca pe masina nu o poti masura cum trebuie inca nu s a inventat uleiul sa protejeze un defect de fabricatie la urmatorul demontaj de axa cu came o masor exact si va spun cat s a mai dus din ea de cand am pus o1 point
-
Prea multe poze de frumusete si design. Sa trecem la treburi serioase. Ieri am asistat si participat la operatiunea "termostatul"....in termen de "inginer VW" cum sa dezmembrezi jumatate din motor pentru 2 suruburi nemernice ascunse in cele mai fetish locatii. Termostatul blocat pe deschis. Am profitat de ocazie si am inlocuit si alternatorul (nu mai baga 14v constant) + curatat tot ce tine de admisie: EGR, Clapeta admisie, galerie admisie, tubulatura intercooler si intercooler.1 point
-
Vezi aici Gasesti si la colegii care au magazine de piese undeva la 35 lei parca.1 point
-
Fiindca nu are clapeta throtle... Clapetele au rol diferit la pd fata de cr.1 point
-
1 point
-
Sau are dreptate Gabip cand zicea de variator axa came admisie (ca la 1,2 nu are si la evacuare) ca s-o fi defectat. Daca ai reclamat defectiunea inainte de a iesi din garantie, chiar daca intre timp a iesit din garantie, ar trebui sa o repare pe gratis sau macar sa suporte o parte din cheltuieli(kulanza). Pentru cine vrea sa inteleaga acest motor destul de complicat ( vad ca are 2 pompe de apa, 2 termostate), si daca-l intelegi poti sa-l si depanezi la nevoie, poate citi in engleza aici din pacate doar online: https://procarmanuals.com/vag-ssp-511-new-ea211-petrol-engine-family/ Pentru cine stie germana, poate descarca de aici: https://www.motor-talk.de/forum/aktion/Attachment.html?attachmentId=7360941 point
-
Arata intr'un mare fel scaunele alea, desi pe Kodiaq parca nu prea'si au locul ... dar e bine ca poti alege1 point
-
1 point
-
1 point
-
FYI "At temperatures below +5°C (+41°F), the auxiliary heater may switch itself on automatically when the engine is switched on. The auxiliary heater is switched off again after a certain time." Sursa (pagina 180). Poate nu ai observat ca aceasta a pornit automat. Am intalnit acest comportament la toate masinile cu incalzire auxiliara pe care le-am condus. Un feature excelent atat pentru pasageri cat si pentru motor.1 point
-
M-am trezit cu o surpriza neplacuta pe 27..m-a lasat bateria de la telecomanda in nici 2 ani si fara sa am vreo avertizare pe bord vreodata. Momentul a fost priceless pt ca am inchis masina keyless si dupa 5 min am sesizat ca a ramas tel acolo. Cand ma intorc..asta pe viscol, -6 grade nu mai raspundea. Am incercat si cu telecomanda..niciun led aprins. Noroc ca eram intr-o parcare privata si nu publica altfel se uita lumea ciudat la mine cum ma chinuiam sa scot protectia de la maner ca sa folosesc efectiv cheia. Acum poate se consuma mai repede bateria de la keyless. La g6 m-a tinut pana am vandut masina..spre 6 ani. Am rezolvat in 5min cu bateria, e vorba de o baterie cr2025. Cea din fabrica era Panasonic, am inlocuit cu una Philips. In rest cu Continental TS860 225/45 nu am avut nicio problema de mers pe zapada si nici masina nu a atins. Ce-i drept de cand a dat gerul si a inghetat bine zapada, nu am mai scos masina ca nu vreau alte daune.1 point
-
Acum pe bune. tu dai 155ron din buzunar pe fibra si iei in calcul 31RON. Sa inteleg ca restul sumei 124Ron ca nu ai cheltuit-o? Deja ma depaseste logica asta si ma declar invins! Poate intradevar nu am inteles nimic .Asa ca am sa ma opresc aici.1 point
-
Update preventiv ,pinion intermediar si pompa ulei . Am inlocuit pinionul de fabrica cu doua saibe de ungere cu modelul nou ,cu o singura saiba. Am inlocuit pompa de ulei cod 03G 115 105E (sa fabricat pana la 03.11.2009) cu piesa cod nou 03G 115 105H (sa fabrica de la 01.01.2012 pana in prezent). Am facut si revizia dupa 7000 km ,dupa cum arata filtrul de polen......raman la interval de schimb rusesc.Se pare ca motorina de la omv e....cel putin curata.Am pus acelasi valvoline 5w30 507.001 point
-
1 point
-
Din acelasi motiv pentru care toti cetatenii suporta milioanele de euro bagate in Catedrala... ca numai a mantuirii nu e, desi banii aceia puteau fi cheltuiti mult mai bine pentru spitale, scoli sau infrastructura... Din acelasi motiv pentru care toti cetatenii suporta milioanele de euro furate in fiecare an de baietii destepti din politica Si mai ales din acelasi motiv pentru care toti cetatenii suporta milioanele folosite pentru programul Rabla. Pentru ca pana la urma... "de ce sa suporte toti cetatenii capriciile finaciare ale cuiva de a-si cumpara masina noua? Nu-i ca si cum Romania ar plati penalitati daca nu ar subventiona pretul de vanzare la masini noi. Vrei masina noua? Ia-ti-o la pretul pietei, ca daca vrei masina noua, atunci n-ar trebui sa tina seama de detalii minore cum ar fi 1K Euro incoace sau incolo. Vrei sa ai masina noua? Ia-ti pe banii tai. Asa, e usor sa ai masina noua cu 1.000 de euro subventionat de la buget " As putea sa continui dar cred ca m-am facut inteles... Se cheltuiesc muuult mai multi bani pe lucruri mult mai putin utile decat incurajarea oamenilor de a trece peste prejudecati, peste propaganda companiilor petroliere si peste, de ce nu, orgoliu si a ajuta la dezvoltarea infrastructurii unei tehnologii care este de viitor si este mai buna decat cea actuala. De ce as suporta eu subventia asta? Pentru ca nu e normal sa ocolesc cu copilul 2 strazi doar ca sa nu merg pe trotuar langa un bulevrad unde, la ore de varf, nu se poate respira. Pentru ca nu e normal ca la clima sa folosesc zilnic mai mult butonul de recirculare decat cel de reglare al temperaturii pentru ca nimeresc in spatele unei masini care a luat noxele la RAR "pe bune". Si, ca sa ma leg si de cat de eco sunt masinile termice, mai ales pentru ca nu exista topic de masina TDI mai veche de 5-6 ani unde nu se discuta despre DPF off. Si aici as putea continua dar daca nu am zis totul cu asta...1 point
-
1 point
-
Acum incep sa ii inteleg pe cei care merg cu proiectoarele aprinse cand nu e ceata. Si le usuca de condens.1 point
-
NU am vazut pana acum vreo masina la care sa se manifeste cum spui tu.1 point
-
Am sa reinvii acest topic cu o informatie pentru cei care cauta tapiter auto in Bucuresti . Recomandare din partea unui coleg ( am fost dar nu avea material la culoare in momentul acela ) " la Sandu " - 0723.158.074 , Calea Vitan 166 A ..... si unde am facut eu o reparatie la scaun ( atasez poze ) Ionut 0768.499.804 , str. Odoarei 1 ( pe la Piata Cosbuc ) .1 point
-
0 points
-
da bine ca te impresioneaza skoda, cea mai anosta/urata masina din lume. nu vezi multe pe strada pt ca traiesti in romania si taranii nu stiu altceva decat tdi. ce sa-i faci... hai ca imi pare rau ca m-am bagat in seama. succes la garantii cand vi se strica vw-urile in secolul 2.0 tdi cu noxe masluite0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
@MariusPD cu riscul de a-ti parea hater, iti spun ca este stipulat si in regulament faptul ca trebuie scris corect din toate punctele de vedere, unde mai pui ca este si de bun simt. Se mai strecoara greseli la redactare, se intampla oricui dar o recitire inainte de submit, scuteste de alte neplaceri. Drumuri bune si grija la rodaj. PS: jantele sunt un deliciu.-1 points
-
Am tot urmarit cu interes discutiile care au avut loc in ultimele saptamani si se pare ca mai toata lumea cu motoare CR ajunge sa citeasca acest topic si sa lase comentarii ! Ma intreb, oare de ce ? Le e frica ca o sa pateasca ceva cu pompa ? ? Alt motiv nu vad, pentru ca altfel nu ar mai “zabovi” pe aici. La fel ca si alti colegi de pe forum am facut retrofit la CP3 ca sa stau linistit. Cei cu care am discutat si au fost sa vada “live” au trecut si ei la CP3 si au fost cativa . Toate cele bune !-1 points
-
Imi place sa vad cum arunca unii cu banii ca la lautari! Trebuie sa fii sado-masochist sa te gandesti la o reparatie de 2000€ in conditiile in care poti sa scapi definitiv de problema cu 3000 lei. Eu in momentul in care am cumparat masina am luat in calcul si conversia la Cp3 pt eliminarea problemelor ce pot apare ulterior si nu regret nicio clipa aceasta modificare la masina!-1 points
-
Asa pateam si eu! Intra motorina in ulei din cauza regenerarilor! Am schimbat uleiul, dupa aproximativ doua luni, iar era nivelul foarte ridicat! Am facut dbf off, am schimbat uleiul din nou, nu se mai fac regenerari, iar nivelul la ulei e perfect! deci concluzia?-1 points
-
Rege.din 300 in 300 km am...ma gandesc sa il anulez...consum de motorina mare si mult timp pierdut cu plimbarile...Da e adevarat si la dube crafter si transporter e pb asta tot din cauza dpf-1 points
-
Eu l am anulat de anul trecut! Sunt multumit! Pot spune ca functioneaza masina mai bine k inainte cu acel filtru!-2 points
-
La 1000km/luna la cele cu combustie mai adaugi si revizia anuala/10k km (filtre, ulei + manopera schimb). Diferenta se mai mareste, dar ramai cu avantajele de autonomie ridicata si alimentare oriunde si rapida-2 points
-
Azi m-a sunat un baiat din Constanta cu passat, il sfatuise un amic sa verifice si el, sa scoata valva metering. Apropo imi trebuie nr de tel de la service in CT sa pot recomanda oamenilor. A scos-o ..a gasit SPAN Dar masina merge inca 30-40km pana pica de tot. Acum cica nu mai porneste. Poate scrie si el daca imi vede mesajul. Trebuie sa va intre in cap ca nu are nici o legatura defectarea cp4 cu o intretinere necorespunzatoare, deoarece pica si la masini ingrijite foarte bine. Pompele fizic vorbind sunt identice in interior. Pompa mea am vandut-o cu 1100 la Sibiu unuia care voia sa repare o masina la vanzare. Nu a vrut sa investeasca in cp3, era 100% samsar dupa cate mi-am dat seama. Vad ca am un hater caruia nu ii place faptul ca am vandut o pompa sh perfect functionala si care arata impecabil. Nu vad absolut nimic rau in asta.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00