Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.03.2018 în toate secţiunile

  1. Este jurnalul masinii. Problemele tehnice fac parte din viata masinii. Nu am discutat detalii gen ce masuratori au facut cei de la service, valorile constatate si altel asemenea. Am spus ca am o problema cu ea si am dat cateva detalii. Nu am dezbatut, nu am detaliat problema tehnica, nu am cerut sfaturi, nu nimic... am mentionat ce s-a intamplat. Observ tot mai des tendinta de cenzurare a jurnalului pe motiv ca se discuta detalii tehnice. In majoritatea cazurilor consider ca atitudinea moderatorilor a fost exagerata. Daca deranjez, ma pot opri. Nu este singurul forum, ma pot duce in alta parte.
    7 points
  2. Cu o intretinere corecta a masinii nu se duce. Mi au trecut prin mana f multe masini CBBB, CBAB, ETC, cu peste 300k km. Si nici vorba de asa ceva. Nu sunt impotriva acestei modificari. Dar de aici pana a face o isterie nationala, mi se pare ca este pur marketing gen canalele tv totalshop. Felicitari baietilor care fac acest retrofit, dar hai sa avem puterea sa recunoastem ca o masina intretinuta corect, cu revizii ok, cu filtre amorsate cum trebuie, sunt slabe sanse sa ajunga la destinatia finala span. Totul rezulta din saracia oamenilor sau pur si simplu din neglijenta/ neinteresul lor, de a face reviziile/reparatiile la nea Giga in colt, garajul celor tot autostiutori in repararea Daciilor 1980. A, ca ai cumparat o masina la care nu stii sigur cum a fost intretinuta si vrei tu sa fii sigur ca va fi OK, dA, sunt deacord cu schimbatul. Dar repet, sa nu speriem aiurea lumea.
    5 points
  3. eu sunt de parere ca daca ai bani sa ei masina..ai si de schimbat o pompa chiar daca e ea cp4. cp3 etc nu stiu de ce dar suna un pic a reclama subiectul asta. ?
    2 points
  4. Va salut. De cateva luni sunt in posesia unui Golf 5 GTI. Masina am cautat-o pe net ceva timp si am gasit exact ce cautam pana la urma. VW Golf 5 Gti, an 2005, cumparata de la primul proprietar din Germania. Km 190.000, carte service si toate facturile aferente pana la momentul cumpararii. Atasez cateva poze cu masina.
    1 point
  5. 1 point
  6. din lipsa de alte scule,uzura blocului motor am controlat-o punand segmentii in bloc si masurand cu lera...a iesit 0,3-0,4 mm plus ca o uzura a blocului motor s ar vedea in testul de compresie,ar iesi o compresie mica am sa pun segmenti noi,cuzinetii ii pun tot pe aia vechi...daca rezolv problema pun cuzineti noi dupa asta.... GOETZE : 08-114900-00 segmentii astia sunt ok?a mai pus cineva?sunt la cota de origine/standard mai am in plan sa i au presiunea de ulei,eventual schimb si pompa de ulei
    1 point
  7. nu spun ca nu este de bun simt.. ai sa intelegi perfect daca pui tel cu corector in alta limba si sa vezi ce iese... toata masina este un deliciu pt mine.. ? ps... hai ca facem gramatica acum... @Marius82 inca ceva..nu pretinde altora daca tu nu esti in stare...?
    1 point
  8. 150 ron doar piesele( + sau - 10 %) Manopera......tine de unde mergi
    1 point
  9. FYI "At temperatures below +5°C (+41°F), the auxiliary heater may switch itself on automatically when the engine is switched on. The auxiliary heater is switched off again after a certain time." Sursa (pagina 180). Poate nu ai observat ca aceasta a pornit automat. Am intalnit acest comportament la toate masinile cu incalzire auxiliara pe care le-am condus. Un feature excelent atat pentru pasageri cat si pentru motor.
    1 point
  10. Ce baza tehnica ai cand afirmi asa ceva ? Ai desfacut sau esti in posesia documentatiei tehnice a unei pompe de inalta de pe passat B8 ? Pune un document/schema aici , sa ne dumirim si noi altfel, te ' suspectam ' de reclama ascunsa ..... si nu este frumos din partea noastra..
    1 point
  11. La Touareg 7P este cu circuit închis, acumulator presiune, etc... Nu se alimentează cu aer de afara, este cu azot. La Touareg ul vechi era asa
    1 point
  12. Ideea e ca, am patit-o si la 10 grade si acum 3 zile la -10. Este a patra oara in decurs de doua luni cand face asa. O sa sun la service sa vad ce imi spun si sa o programez. Sunt constient ca la -10 nu o sa porneasca la sfert, eu imi fac probleme de ce porneste asa si cand sunt gradele afara pe plus.
    1 point
  13. cu ceva intarziere ,iti urez si eu sa te poarte sanatos...abia acum am vazut topicul
    1 point
  14. In manual scrie ceva de genul sa nu depasesti 2/3 din turometru. Mi se pare cam mult. Adica nici dupa rodaj nu ii dau in gura asa tare sau foarte rar, sau asta e profil de benzinar. In ultimii 8 ani am facut rodajul la 3 diesel-uri asa cum am zis mai sus, si nu am avut probleme. Si in timp am vazut ca si consumul de ulei a fost mai mic ca la alti colegi.
    1 point
  15. eh aici unde sunt nu e frigul dupa lume..duminica o sa o scot pt prima data pe autostrada. sa vad cum "zambeste" ea.. ?tnx de sfat ! Alte pareri? ?
    1 point
  16. Eu zic ca pana in 2500 rpm primii 1000 km, si ar fi ok sa fie km de autostrada, eventual o mini excursie. Urmatoarea mie pana in 3000, si apoi COX . Pe frigul asta, drumurile scurte la un diesel se numesc anti-rodaj.
    1 point
  17. De preferinta sa completezi singur cu ce trebuie. La reprezentanta te taxeaza scump. In carte scrie ce antigel trebuie, probabil G13. Daca ai putin de completat nu are nimic daca pui apa chioara/distilata. Iti creste temperatura de inghet cu 0,3 grade? Oricum daca este la minim la rece, la cald se mai dilata si poate este la maxim. La fel poti completa si uleiul respectand norma indicata in carte, lichidul de spalat parbrizul sau lichidul de frana.
    1 point
  18. 1 point
  19. Sunt urate ca naiba, dar ca si varianta " de avarie" isi fac treaba
    1 point
  20. Daca e de calitate isi face treaba, stai fara griji. O pui peste masina doar cand e curata si o lasi mai mult timp acolo.
    1 point
  21. Sunt o prostie, atat ledurile cat si kiturile hid pe farurile originale, care nu au lupa. Pentru ca oglinda respectiva e gandita sa focalizeze un filament, nu alte forme de lumina. Cum spunea si colegul de mai sus, cea mai buna varianta pentru cei care vor sa faca upgrade la sistemul de iluminare, este sa inlocuiasca becurile cu ceva mai calitativ, sau sa inlocuiasca farurile/monteze kit cu lupe.
    1 point
  22. Am ramas blocat la capitolul Hella . Urmatoarele achizitii sunt : cutia de g60 caruia vreau sa incerc sa i polishez carcasa si un diferential de 4,24 pentru 02a
    1 point
  23. 3.000 din 4.500 la TDI si 3.600 din 6.500 la TSI... adica, procentual vorbind, sta mai jos la TSI decat la TDI
    1 point
  24. @stefz, multumesc! @Vise01, te-ai tinut sa nu o mai vopsesc si sa o fac de 300+ Am eu piticul sa fie tipla exteriorul anul asta pentru expo-urile la care am de gand sa particip. Pana una alta, am luat un set de RH Crossline originale pe 20". 9J ET 60 fata. Jantele vin cu flanse incluse (din ce am inteles, asa vin RH-urile) de 20 si de 15. Deci ET 40 spate si ET 45 fata. Le-am pus de proba si m-am indragostit Nu m-am putut abtine si le-am luat. Voi pune 4 anvelope 225 30 20 noi pe ele. Sper sa le tin pe astea macar un sezon...
    1 point
  25. No offence, dar sunt de acord cu Rudi. Nardo grey e un fel de grund peste care ai dat lac. Cel putin, asa arata. Las-o culoarea asta, e mult mai ok.
    1 point
  26. Eu unul n-as vopsi-o niciodata nardo grey nici o masina, niciodata. But that’s me. Inainte s-o vopsesti, daca tot faci asta, gandeste-te bine ce culoare o sa fie, pentru ca nu faci asta prea des si sa fii sigur ca nu o sa regreti ca n-ai schimbat culoarea
    1 point
  27. 1 point
  28. Dupa 19 luni si 18 mii km.Ultimii 1500 km rulati prin tara.
    1 point
  29. Ajuta doar turatii constante , aprox 2500-3000 rpm ,mai mult de 5 min
    1 point
  30. Eliminarea DPF-ului e cea mai simpla metoda ,dar am decis ca atata timp cat am o idee sa o probez pe masina si banii mei si sa o impart cu voi.
    1 point
  31. stealth Inca nu stii principiul de functionare al unui DPF.Presiunea diferentiala (ultimele 2 imagini) spune totul despre efortul depus.Cat despre planul meu "B"....nu iti poti imagina In imaginea de mai jos se poate vedea structura unui DPF si logica mea.
    1 point
  32. eu sunt mai nebun...si am niste principii...si unul din ele este ca nu dau bani cuiva sa imi faca o treaba pe care put si eu sa o fac...plus ca imi si place sa surubaresc... la noi in capitala se practica alte preturi...ceva mai duble triple...si decat sa am surprize..mai bine fac eu cu mana mea si sunt sigur:)
    1 point
  33. @MariusPD cu riscul de a-ti parea hater, iti spun ca este stipulat si in regulament faptul ca trebuie scris corect din toate punctele de vedere, unde mai pui ca este si de bun simt. Se mai strecoara greseli la redactare, se intampla oricui dar o recitire inainte de submit, scuteste de alte neplaceri. Drumuri bune si grija la rodaj. PS: jantele sunt un deliciu.
    0 points
  34. Un om se vede abia cand e pus in fata criticilor, ca altfel... oricui ii e bine cand toata lumea il lauda. Recomandarea corecta e sa nu depasesti 2/3 din turatia maxima si 2/3 din viteza maxima pe perioada rodajului, anume 1.500 km daca tin bine minte. Si km astia e bine sa fie facuti in regimuri diferite de rulare, adica nu e cea mai buna varianta sa iesi pe autostrada, sa mergi constant 1.500km si sa zici ca ai termnat rodajul. Masina, motorul de fapt, vine din fabrica cu un semi-rodaj facut asa ca acesta nu e chiar atat de obligatoriu cum era pe vremuri, cu atat mai mult daca nu te gandesti sa pastrezi masina mai mult de 5-6 ani
    0 points
  35. Curatat supapele, aceleasi simptome...sunt in pana de idei.
    0 points
  36. Interesant obd eleven, de aici am aflat de el si am citit detalii. Dar nu va e teama ca daca modificati ceva via VCDS sau OBD eleven pot sa zica ceva cei de la service la garantie? Eu as vrea de ex sa activez traffic sign recognition (masina fiind hardware capable).
    0 points
  37. Multe valuri am facut cu anvelopele astea de vara ploua cu downvote-uri.
    0 points
  38. Nu cred ca e nevoie sa ma justific de ce nu am echipat-o inca cu roti de iarna. Si ca sa merg mai departe cu incapatanarea mea, va spun ca Meganul cu anvelope de iarna 195/65R15 se duce taras pe zapada pe sosea cu tot cu mama ABS-ului si anvelope de iarna. Va multumesc pentru sfaturi si va asigur ca nu sunt atat de inconstient precum par.
    0 points
  39. curios e faptul ca la mine de 5 ani de cind am masina nu am avut nici o regenerare a filtrului.la diagnoza e ok si la noxe la fel.filtru nu e anulat.
    0 points
  40. Te aprinzi degeaba, Mobil este tot turcesc, la fel de slab ca si Castrol, nu se compara cu Motul, in ideea asta am comentat.
    -1 points
  41. Sfatul meu este ca dupa ce rezolvi problema sa mergi la un coleg ce are VCDS sa-ti modifice interval-ul de service din LL in cel normal . Fara sa umble la zile ci doar la nr de km (din 30000 sa dea la 10000 sau 15000 maxim) . Noi nu avem strazi curate ca afara + ca uleiurile ce se vand pe la noi nu au de multe ori calitatea celor din Germania . Ca un sfat un bidon de 5L de ulei Castrol in Germania este cam 75 - 100 Euro iar la noi nu este nici macar 50 de Euro (oare de ce ?) .
    -1 points
  42. Din punctul meu de vedere, in Romania, nici o masina nu ar trebui sa aiba interval de service mai mare de 15.000 Km pentru ulei/filtru ulei si filtru de aer. Si asta la masinile noi cu garantie, ca deh...in reprezentante costa mult. Altfel, dupa expirarea garantiei sau la ceva second - 10.000 Km. Intotdeauna am facut schimburile la 10.000 Km la masinile mele, intotdeauna am schimbat obligatoriu si filtru de aer pe langa minim filtru de ulei + ulei, si am folosit ulei de calitate. Daca ati verifica filtrul de aer de ex dupa 4-5.000 Km, ati vedea ca este negru deja. Mai mult, eu de obicei schimb si polen + combustibil daca e cazul.
    -1 points
  43. Nu stiu pe ce drumuri a umblat masina, dar daca as face o comparatie cu o alta masina rulata in Bucuresti, cred ca in Bucuresti dupa 30.000 are o uzura mai mare din toate puncetele de vedere fata de aia care a facut 170.000 in 2 ani. Plus ca romanul crede in km afisati pe bord ca in Dumnezeu. Daca pune masina respectiva in alt anunt si trece 80.000 km ... e masina ideala.
    -1 points
  44. Am testat 1,4 Tsi si 1,6 TDI , am ales bineinteles diesel . 1,6 TDI chiar daca are o cutie de viteze in 5 rapoarte tureaza motorul in treapa 5 mai putin decat 1,4 Tsi in treapta 6 - a . 1.6 TDI in treapta 5 - a la xxx km/h are 3000 rot/min , in schimb benzinarul are cu 600 rot/min mai mult la aceeasi viteza in treapta 6 - a .
    -1 points
  45. când mergeam cu dacia cu anvelope montana, le foloseam până ieșeau sârmele din ele indiferent că era vară sau iarnă. din punctul meu de vedere niciun risc pentru 2 km. referitor la jante, nu rotor look. eu le detest. ultima propunere, un mare DA
    -1 points
  46. Cel mai corect rodaj este sa folosesti cate 5 minute (cu aproximatie) fiecare treapta de viteză, mers constant in fiecare treaptă. In oras ii faci rodajul la 1 si 2, eventual 3, apoi continui pe autostrada cu restul. Iar la drum intins alternezi, nu mergi constant pe autostrada cu treapta 6, mai reduci in treapta 5 10 minuțele, apoi in 4 inca 10, revii in 6, si tot asa sa le folosesti pe toate fara accelerari bruște.
    -1 points
  47. Nu exista nici o eroare , sigurantele par in regula ,dar am un fasait din zona alternatorului cel mai probabil sa se duca fulia cred, nu am fost încă în service pentru ca nu e ceva deranjat doar sa nu fie ceva mai grav.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!