Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.03.2018 în toate secţiunile
-
Era bun un sistem care sa atentioneze soferul ca nu exista niciun sistem care sa elimine principiile fizicii, gen coeficientul de frecare pt anvelopele de vara in anotimpul rece. In plus mi se pare ciudat sa dai o suma cosiderabila pe o masina si sa nu o echipezi corect cu cel mai semnificativ lucru...contactul cu solul.4 points
-
Jante negre pe o masina alba, care mai e si SUV din punctul meu de vedere de la ceva distanta nici nu s-ar vedea ca sunt roti. Unde mai pui ca pe aripa sunt si acele ornamente din plastic negru si aripa nu e un arc de cerc. Eu cred ca 18 vara si iarna sunt ce trebuie si ca look, utilitate, costuri. In poza de mai sus..arata putin a break inaltat si cu acele roti cu talon minuscul in raport cu gabaritul masinii, aduc a roti de caruta.3 points
-
3 points
-
Este jurnalul masinii. Problemele tehnice fac parte din viata masinii. Nu am discutat detalii gen ce masuratori au facut cei de la service, valorile constatate si altel asemenea. Am spus ca am o problema cu ea si am dat cateva detalii. Nu am dezbatut, nu am detaliat problema tehnica, nu am cerut sfaturi, nu nimic... am mentionat ce s-a intamplat. Observ tot mai des tendinta de cenzurare a jurnalului pe motiv ca se discuta detalii tehnice. In majoritatea cazurilor consider ca atitudinea moderatorilor a fost exagerata. Daca deranjez, ma pot opri. Nu este singurul forum, ma pot duce in alta parte.3 points
-
2 points
-
2 points
-
Cea mai mare problema, bine ca n'a fost cazul, era un accident in care sa fie implicate nu doar 2 masini (deja nu mai merge amiabila atunci) si se putea alege si cu amenda si cu refuz de plata din partea asiguratorului. Stiu, drobul de sare, dar sunt altii si mai patiti, deci nu e imposibil Strict din punctul meu de vedere, de zapada nu prea te mai poti bucura cu cutie automata si frana de mana electrica.2 points
-
E o replica dupa eleron de oettinger. https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.de%2Fulk%2Fitm%2F2529998132042 points
-
Salut, Am schimbat eu la golf variant. Plafoniera din fata se scoate cu totul. Iese doar partea de plafoniera. Dupa aceea ajungi la becuri. Sunt cu soclu ca la bord. Becurile sunt W5W. In torpedou se scoate lampa cu totul, tragi de laterala, si se schimba becul, tot W5W. La plafoniera din spate e mai ciudat. Se scoate doar geamul. Dupa aceea scoti becurile de pe sina. Tot W5W. La portbagaj, la variant, iese lampa cu totul. Tragi de o laterala si iese. Bec C5W de 41-42 mm. Nu ai nevoie de can-bus, dar toate becurile care lumineaza mai puternic sunt cu can-bus! Succes.1 point
-
1 point
-
Buton si “automat” nu sunt chiar compatibile Niciun VW nu are buton sa activeze/dezactiveze plierea automata. Exista unul pentru pliere electrica, dar se face “automat” doar cand actionezi butonul. Plierea automata se face la incuierea si descuierea masinii si exista setare in meniu care activeaza/dezactiveaza lucrul asta.1 point
-
Am bagat-o la garaj din seara cu pricina . Am scos Meganul la terfeleala, asa ca pot sta linistiti oamenii.1 point
-
Doamne ce urata e... ce regres al tehnologiei. Chiar e naspa fara butoane, click-uri, rotitze, etc. Incepe sa semene cu uratenia aia de Tesla. cu toate astea, nu m-ar deranja s-o vad zilnic sub geam... Daca ma gandesc mai bine, nu m-ar deranja deloc.1 point
-
daca e cel Continental , asta e mufa recomandat sa le izolezi pe ambele curatate , uscate bine , asa cum spune Florin si apoi izolate ori cu varnis termocontractabil ( daca gasesti asa mare ) si apoi izolate terminatiile pe fire cu banda scotch tip panza impermeabila ( gen gri sau negru cum se gaseste la Lidl ) ori acoperi bine conectorul cu altceva impermeabil cauciucat si izolezi la capate astfel incat sa nu mai poata intra niciun fel de umezeaza la el1 point
-
La orice baterie, dacă vreți sa va țină mult, respectați câteva chestii: - Cumpărati-o cât mai proaspătă. Dacă are depozitare lungă ai noștri nu-și bat capul cu refacerea încărcării, cum specifică producătorul. - Evident, amperaj corect - Nu mergeți cu ea semi descărcată, trebuie sa aibă tensiunea în gol peste 12,7 V - N-o lăsați sa se descarce de tot, în momentul ăla se sulfateaza și efectul este permanent - Folosiți încărcătoare noi, digitale, cu procesor, care au programe de desulfatare, încărcare în plusuri etc. Astea nu le supraincarca și nu le fierbe. Bateriile Rombat nu sunt rele, au investit mult în tehnologie, sunt parte a grupului Metair și furnizori pentru grupul PSA, Renault. Ca dovadă la Premier au extins garanția la 3 ani, ceea ce nu e puțin.1 point
-
1 point
-
@mihai.onu94, Buna! Iti multumesc tare mult pentru informatii. Speram la un raspuns favorabil din partea BAAR, ca nu am avut nici o vina in acest accident.1 point
-
Pentru un drum de 2 km, mers resonsabil, ai dreptate, nu e mare bai atata timp cat te asiguri ca poti sa oprești la timp sa eviti un accident.1 point
-
atunci curatat bine, uscat...si poate a scapat. are conectorul pe langa el...la vreo 10 cm maxim de el, daca imi aduc bine aminte1 point
-
1 point
-
Eu alimentez doar de la OMV, cu MaxxMotion de cand am luat-o; nu am avut nici o problema zilele astea.1 point
-
mda, ai fost destul de curajos, nu stiu ce intelegi prin a profita de zapada asta avand cauciucuri de vara :), poti sa te consideri norocos ca nu ai ramas intepenit pe undeva si sa mai rada chibitii de pe margine de tine ...in situatiile astea un FWD avand cauciucuri de iarna se descurca mult mai bine decat un AWD avand cauciucuri de vara. Take care ... ! Si apropo, frumos kodiaq-ul, sa te bucuri de el fara evenimente!1 point
-
Jeep este renumit pentru performantele sale, dar nu il poti compara cu un Tiguan sau ceva asemanator. Are un coleg un Sahara 2.8d - masina este evident capabila in off-road, dar nu ai ce face cu ea in oras. Din punctul meu de vedere aceasta masina este foarte buna daca traiesti undeva unde chiar ai nevoie de capacitatile ei de off-road, garda la sol, etc. Altfel, e de pomana, nu este vreo placere sa o conduci prin trafic. Poate doar faptul ca nu te intereseaza prea mult daca o atinge cineva prin parcare sau daca atingi tu pe cineva/ceva. Daca locuiesti undeva la deal/munte/padure/locuri mai dificiele, atunci este una dintre cele mai bune optiuni ca si capabilitati off-road. In oras, daca vrei Jeep, te descurci extraordinar si cu Renegade-ul, care si asta cred ca deja peste necesitati.1 point
-
1 point
-
Daca am si eu nivelul de antigel la minim , fara martor aprins in bord pot sa completez eu singur cu antigel sau trebuie sa merg la reprezentanta pentru asta ?1 point
-
Vintage Din seria “boierul cu wembasto”, in diminata asta nu a mai pornit. Eroare: “No Flame”. Primul gand a fost ca s-a dus bujia... totusi prea devreme, avand in vedere ca unitatea este de pe o masina ce avea 45k, plus iarna asta la mine. Dupa mai multe investigații, am aflat ca aceasta eroare apare cand unul din “canalele”: admisie aer, evacuare sunt obturate, exista scurgeri pe traseul de combustibil, sau camera de ardere are prea multe reziduuri in urma arderilor. Problema in cazul meu a fost simpla. Datorita faptului ca masina este destul de joasa, a intrat zapada pe teava de evacuare a incalzitorului si a facut un dop de ghiata de aproximativ 3cm. Cand se dădea comanda de pornire, managementul observa ca nu are pe unde sa evacueze gazele si oprea arderea. Aviz amatorilor!1 point
-
35.xyz km, nu am prins nici o cifra "rotunda" la poza ... Am Bifat Cluj-Viena 3 persoane + jetbag, Viena-San Martino di Castrozza via Villach 4 persoane+1 bagaj in plus, Verona in 4 persoane fara bagaje doar cu jetbag, retur apoi Viena aeroport via Insbruck, ultima zi Viena-Cluj 3 persoane (in jetbag au fost echipament de schi pentru 4 persoane) - pana acolo consumul s-a mentinut "normal" in conditiile date, ~8L% per zi de drum, doar returul de Viena-Cluj m-a speriat, am observat in bord la finalul zilei 9L%, o fi de la temperaturile foarte joase, o fi de la combustibil prost din Italia (aici nu am scapat fara sa fac un plin, in rest Romania/Austria/Germania/Austria doar OMV Maxx Motion a intrat in ea), nu imi explic exact acest aspect, ce ii drept am plecat din italia la -16°C in bord, am ajuns in Viena la -12°C in bord, iar Viena-Cluj cred ca am vazut prin Ungaria mai cald de -4°C, in rest s-a cam mentinut -6/-10°C Km de sus sunt de la plecare din Cluj pana la retur, harta de jos este aproximativa cu turul bifat, nu includ drumurile catre si dinspre parcarile pentru telescaun Un aspect insa, care ma bucura foarte mult, am reusit in sfarsit sa mai scap de un pitic pe creier: nefunctionarea TMC - aceasta merge fara dubii dupa codare (am avut si 2 rerutari dinamice pe traseu ) , a intrat si un accident destul de repede si am evitat un stau de aproximativ 40 de minute Un mic "Versus" cu ce ar putea urma, nu m-am putut aptine cand am vazut masinile, am parcat la marele "fix" In rest....domeniul schiabil din zona Dolomiti il recomand cu drag, 2 mici teasere... Ah da, stiam berea, insa nu gustasem versiunea de TAP 7, o recomand cu drag Si de pe acolo 3 cadre, 2 "de sus" si una din mers de la masina din spate Si sa nu uitam...o jucarie care am fost mult timp in dubii...intre copii de VCDS...intre VCDS original (pret un pic prea mare pentru unul ca mine care l-ar folosi mult prea rar pentru o masina personala)....si alegerea personala finala, om trai si om vedea cum se va comporta in timp, pe moment sunt doar curios si nerabdator ca un copil, inca astept androidul sa imi ajunga, cu iCrap nu il pot folosi In rest, nu o fi nokian cele mai silentioase, cele mai rafinate la consum sau alte aspecte, insa m-am bucurat de ele din plin la trecerea prin Passo Rolle in 2 zile cand a nins abundent. Masina a primit azi o caldare, desi ninge, desi este execrabil afara, nu mai puteam sa o suport cum arata...prefer sa o mai spal o data in weekend/pe luni/marti decat sa o las asa... Ce e cel mai fain sa o speli la asemenea temperaturi? Ca dupa servici, in puerimea mea de copil prostut, am mers sa imi dau jos jetbagul - ghici ciuperca ce urmari are spalatul la asemenea temperatura? Au inghetat yalele de la barile thule si nu a vrut nici cum (incercat 2 spray-uri diferite "anti-inghet" blabla) sa permita introducerea cheii...deci ne plimbam inca cu un rahatel argintiu deasupra...sa vada vecinii ca il am Pe moment prea multe nu mai raman deschise...probabil in weekend ajung in Resita si voi urca pe semenic sa ma bucur de ea, fara sotie1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
De abia a inceput rodajul, nu este edificator in acest moment consumul. Probabil cel preponderent extraurban se va stabiliza pe la 6.xx l/100 km. Cel afisat pentru primii 221 km indica timp de parcurgere 12 ore...deci fie e preponderent intraurban, fie a avut motorul pornit mult timp in stationare...probabil curiozitatea de a se cunoaste ?1 point
-
Corect ! Daca nu faci racing mergi cu ulei full sintetic cu norma recomandata de producator .Pune Fuchs ,Valvoline....1 point
-
Vedeti ca uleiurile racing nu sunt neaparat cel mai bun lucru pentru utilizare normala intr-un motor normal. Sunt gandite sa aiba caracteristici bune de rezistenta la temperatura si rezistenta la forfecare peste medie dar cu sacrificarea rezistentei pe termen lung. Adica s-ar putea sa fie bune 1000 de km, dar dupa aia sa se degradeze rau. Adititvii folositi, de asemenea, nu sunt prea prietenoase cu catalizatoarele si filtrele de particule, masinile de curse nu au. Mai sunt si rezistente la dilutia cu carburant, pentru ca in aplicatiile racing in general se folosesc amestecuri bogate. De altfel respectivul Motul nu are vreo certificare de producator auto.1 point
-
Salut. Pretul pt ulei si filtru in Timisoara cam 455 ron (decembrie anul trecut) Referitor la acea inspectie cum spune mereu colegul @vdragos o scurta cautare pe forum nu strica. S-a discutat acest subiect de foarte multe ori si poti gasi lejer informatii utile!1 point
-
Este chiar mai ok 0w-30 decât 5w-30 ...la noi in tară iarna , temperaturile au ajuns si pe la -20grade ...de ce credeți ca nu ar fi indicat 0w-30?1 point
-
Multumesc tuturor pentru ajutor. Comanda este lansata pentru 2.0TDI; nu am vrut sa tin cont de nr de km parcursi anual sau de faptul ca voi circula cel mai mult prin oras; am luat in calcul fiabilitatea si vechimea motorului, sper sa nu ma fi inselat. Vreau sa am acel plus de putere/cuplu in cazul unui eveniment neprevazut. Nu am facut drive test cu un motor pe benzina, doar cu 1.6TDI/115CP, pe FL, poate ma ajuta putin in alegere. @The_Ego , ai dreptate legat de mentalitate.1 point
-
@razvan.acAm condus si conduc frecvent 1.8TSI 180CP urban si extra-urban pe Octavia 3 si se conduce fara nici un efort (comparatia o fac cu 2.0TDI 170CP de pe Superb). Daca te uiti la cuplul acestui benzinar ai cuplul similar cu 1.6TDI 115CP diesel, dar pe o turatie mult mai mare. La 1.8TSI nu-ti trebuie turatie ridicata pentru performanta, chiar daca il turezi 50-70% tot are mai multe rezerve de putere decat dieselul, nu mi se pare o motorizare fortata. Nu trebuie sa ma crezi pe mine, dar iti recomand un drive test. Urmatoarele 3 motorizari au acelasi cuplu de 250Nm dar atentie la marimea plajei de turatie in care se obtine acest cuplu maxim (nu cumpara cu motoarele pe benzina fara turbo!): 1.8 TSI 180CP (250Nm 1250-5000 rpm) => cu ~1000 de euro (+ suspensie independenta spate) mai ieftin decat 2.0TDI 150CP 1.6TDI 115CP (250Nm 1500-3000 rpm) => cu ~1500 de euro mai ieftin decat 2.0TDI 150CP 1.4TSI 150CP (250Nm 1500-3500 rpm) => cu ~2000 de euro mai ieftin decat 2.0TDI 150CP La rulajul de 16.000 km /an si 60-70% urban iti recomand TSI, de diferenta de bani poti sa-ti comanzi Rear View Camera chiar daca obliga la navigatie si altele (vezi configuratia ta atasata pentru 1.8TSI, inclusiv cu Rear View Camera, navigatie si altele costa cu 200 euro mai mult, sau daca mergi pe 1.4TSI mai scazi 1000 de euro). O3Style18TSI.pdf PS: Diesel-ul ramane cu 2 avantaje (fata de benzina turbo de noua generatie): 1) consumul mai mic (in medie cam cu 1-2 L/100km mai putin), si e perfect justificabil in continuare pentru un rulaj mare de peste 25.000 km, 2) cuplul mai mare (in medie cam cu 25-30% mai mult), si e perfect justificabil daca masina circula frecvent incarcata cu pasageri si bagaje multe.1 point
-
Salutare tuturor! Am avut si eu ceva probleme dupa 6 ani de la cumpararea unui 3 L.. Ca tot omul care are probleme , m-am apucat ba sa reglez cablul ( dupa 50.000 km) ori sa completez cu lichid (aveam pierderi).In final incepea sa sara din viteze si o porneam de cateva ori la un singur drum. Cum toata lumea zicea ca trebuie sa fie facuta si o setare a cutie m-am conformat si eu si am ajuns sa o fac si apoi sa nu o mai pot porni. Am ajuns in punctul in care primeam mesajul RTFM si aici totul se oprea . Totul pana m-am plictisit de reglat si am demontat de pe c.v. tot mecanismul schimbatorului lasand doar cablajul electric pe masina ( e fixat in 3 suruburi). Am gasit cateva surubele slabite in sistemul acela de parghii care nu se vede pana nu este demontat .... evident ca le-am strans si apoi am remontat totul. Nu am inlocuit nimic pentru ca nu am gasit nimic spart ori deteriorat iremediabil ( norocul meu). Recunosc ca am inlocuit inainte cilindrul hidraulic cu cablul care se regleaza , rezervorul de presiune si ambreiajul( cred ca impreuna fac 2.000 lei) si tot la necesitatea de a demonta am ajuns. Primul pas dupa remontare a fost sa reglez intinderea cablului cu mufa de alimentare a pompei necuplatala pana la valoarea de 1,9 volti( trebuie sa fie intre 1,8 - 2,0 volti) apoi am completat cu lichid verde in rezervorul de la pompa de presiune . Pasul urmator a fost cuplarea mufei la pompa si am pus contactul de cateva ori pentru a se face presiune in circuitul hidraulic si apoi stergerea tuturor erorilor memorate pe cutie. Apoi a urmat setarea cu Vag Com a schimbatorului si momentul fericit in care nu mai aparea RTFM. . Dupa ce am finalizat cu succes si setarea schimbatorului a urmat ultima parte a procesului( unii stiu ca sunt 3 pasi de urmat) si anume setarea :" Creep Point Adaptation " . Fara ea ramane memorat un cod de eroare ( ceva de genul 20 - 00 ) care informeaza ca setarea nu este incheiata in toti cei 3 pasi . In urma acestei setari a disparut prin stergere si codul de care aminteam. Finalul este la modul: porneste atat pe STOP cat si pe N.... consumul a scazut de la 6,5 la 4,6 doar in oras iar treptele de viteze se schimba lin si fara socuri. Daca mentionez ca acum stau linistit in casa si ma bucur de cum functioneaza masina.... consider ca la cei 236.000 km afisati pe bord m-a chinuit prea mult inainte sa verific cateva surubele aparent banale. Tot citind in anii anteriori prin topic , imi amintesc ca cineva de pe la Cluj a inlocuit tot sistemul hidraulic cu unul mecanic doar si numai pt. un banal surub nestrans ( cel care fixeaza piesa aceea de aluminiu pe axului de schimbatorului care intra direct in cutia de viteze si se strange cu o cheie de 10).1 point
-
0 points
-
0 points
-
0 points
-
Mda....iar daca dpf iti taie din caluti si implicit din placerea de a conduce? Sau daca motorul merge sacadat cand regenereaza si iti creste tensiunea de nervi, nu e tragedie?-1 points
-
-1 points
-
Rave, daca merg cu 100km inafara localitatii si cu 60km in localitate imi consuma 1.4 tsi % 4.5%. La viteza medie de 80km/h pe 600km (Buc-Baia Mare) imi consuma 5.6%. Masinile astea nu sunt gandite sa mearga mult extern, si sunt foarte grele. Tin minte ca ma uitam la peugeot 1.6 hdi hibrid si consumurile exterioare erau foarte mari. E o gandita pentru oras, nicidecum pentru afara, cu toate ca are dimensiuni mari.-1 points
-
-1 points
-
@kpk1 poate pentru inotul prin zapada mare ar merge 17 cu latime mai mica dar cum sistemele masinii isi fac treaba, n-am simtit nevoia. @andrei0241 s-a comportat destul de bine, cu mici exceptii in zapada mare datorita lipsei anvelopelor de iarna dar modul snow isi face treaba (ultima poza este de la intrarea in garaj, cu spatele am trecut ca-n branza). La cerculete neaparat asr off sau esc sport.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00