Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.03.2018 în toate secţiunile

  1. Cu o2 fl 1.6 tdi consumam intre 8-9 in oras (cluj) . Cu o3 fl 1.4 tsi consum intre 8-9 in oras. 1.4 tsi in schimb ofera placere la condus, e mai ieftin la intretinere, nu ma lasa in depasiri, nu prea vad unde merita 1.6 tdi, din pacate preda victor la tine vad preconceptiile pe care le aveam eu cand luasem 1.6 tdi si negasem complet 1,4 tsi de la acea vreme, dupa care mi-a parut rau 5 ani. In fine, asa a fost la mine ....
    4 points
  2. Orice defecte de proiectare avea masina, americanii aveau o vorba: It’s a Jeep thing. (IJT) Sa nu spun ce greu era sa faci o geometrie, trebuia sa tragi puntile stanga dreapt pana se centrau sub caroserie.. sau dimineata sa te trezesti cu centurile udate de ploaie.. sper ca la JL sa fie rezolvate chichitele :-) Parerea mea: cine isi cauta un Wrangler, nu merge intai sa vada Tiguanul, Ursul Kodiak sau alte nebunii, merge doar la Jeep :-) Masina are un farmec si un target aparte. (iubitor de natura, off road sau iubitor de cafele in Mamaia)
    3 points
  3. 35.xyz km, nu am prins nici o cifra "rotunda" la poza ... Am Bifat Cluj-Viena 3 persoane + jetbag, Viena-San Martino di Castrozza via Villach 4 persoane+1 bagaj in plus, Verona in 4 persoane fara bagaje doar cu jetbag, retur apoi Viena aeroport via Insbruck, ultima zi Viena-Cluj 3 persoane (in jetbag au fost echipament de schi pentru 4 persoane) - pana acolo consumul s-a mentinut "normal" in conditiile date, ~8L% per zi de drum, doar returul de Viena-Cluj m-a speriat, am observat in bord la finalul zilei 9L%, o fi de la temperaturile foarte joase, o fi de la combustibil prost din Italia (aici nu am scapat fara sa fac un plin, in rest Romania/Austria/Germania/Austria doar OMV Maxx Motion a intrat in ea), nu imi explic exact acest aspect, ce ii drept am plecat din italia la -16°C in bord, am ajuns in Viena la -12°C in bord, iar Viena-Cluj cred ca am vazut prin Ungaria mai cald de -4°C, in rest s-a cam mentinut -6/-10°C Km de sus sunt de la plecare din Cluj pana la retur, harta de jos este aproximativa cu turul bifat, nu includ drumurile catre si dinspre parcarile pentru telescaun Un aspect insa, care ma bucura foarte mult, am reusit in sfarsit sa mai scap de un pitic pe creier: nefunctionarea TMC - aceasta merge fara dubii dupa codare (am avut si 2 rerutari dinamice pe traseu ) , a intrat si un accident destul de repede si am evitat un stau de aproximativ 40 de minute Un mic "Versus" cu ce ar putea urma, nu m-am putut aptine cand am vazut masinile, am parcat la marele "fix" In rest....domeniul schiabil din zona Dolomiti il recomand cu drag, 2 mici teasere... Ah da, stiam berea, insa nu gustasem versiunea de TAP 7, o recomand cu drag Si de pe acolo 3 cadre, 2 "de sus" si una din mers de la masina din spate Si sa nu uitam...o jucarie care am fost mult timp in dubii...intre copii de VCDS...intre VCDS original (pret un pic prea mare pentru unul ca mine care l-ar folosi mult prea rar pentru o masina personala)....si alegerea personala finala, om trai si om vedea cum se va comporta in timp, pe moment sunt doar curios si nerabdator ca un copil, inca astept androidul sa imi ajunga, cu iCrap nu il pot folosi In rest, nu o fi nokian cele mai silentioase, cele mai rafinate la consum sau alte aspecte, insa m-am bucurat de ele din plin la trecerea prin Passo Rolle in 2 zile cand a nins abundent. Masina a primit azi o caldare, desi ninge, desi este execrabil afara, nu mai puteam sa o suport cum arata...prefer sa o mai spal o data in weekend/pe luni/marti decat sa o las asa... Ce e cel mai fain sa o speli la asemenea temperaturi? Ca dupa servici, in puerimea mea de copil prostut, am mers sa imi dau jos jetbagul - ghici ciuperca ce urmari are spalatul la asemenea temperatura? Au inghetat yalele de la barile thule si nu a vrut nici cum (incercat 2 spray-uri diferite "anti-inghet" blabla) sa permita introducerea cheii...deci ne plimbam inca cu un rahatel argintiu deasupra...sa vada vecinii ca il am Pe moment prea multe nu mai raman deschise...probabil in weekend ajung in Resita si voi urca pe semenic sa ma bucur de ea, fara sotie
    3 points
  4. @Bebeee cred ca ai uitat oamenii cu familie, care vor alege in majoritatea cazurilor altceva decat wrangler(kodiaq, tiguan, karoq, sportage etc.). Cred ca printre aia cu cafelele la Mamaia gasesti si cu wrangler. E exact ce le trebuie: mare, atrage priviri, plimbari pe plaja cu parbrizul jos si nu au nevoie de el. Dar totusi il au pt ca na...Mamaia etc.
    2 points
  5. Jeep este renumit pentru performantele sale, dar nu il poti compara cu un Tiguan sau ceva asemanator. Are un coleg un Sahara 2.8d - masina este evident capabila in off-road, dar nu ai ce face cu ea in oras. Din punctul meu de vedere aceasta masina este foarte buna daca traiesti undeva unde chiar ai nevoie de capacitatile ei de off-road, garda la sol, etc. Altfel, e de pomana, nu este vreo placere sa o conduci prin trafic. Poate doar faptul ca nu te intereseaza prea mult daca o atinge cineva prin parcare sau daca atingi tu pe cineva/ceva. Daca locuiesti undeva la deal/munte/padure/locuri mai dificiele, atunci este una dintre cele mai bune optiuni ca si capabilitati off-road. In oras, daca vrei Jeep, te descurci extraordinar si cu Renegade-ul, care si asta cred ca deja peste necesitati.
    2 points
  6. Un soricel s-a adapostit de ninsoare ?
    2 points
  7. Vintage Din seria “boierul cu wembasto”, in diminata asta nu a mai pornit. Eroare: “No Flame”. Primul gand a fost ca s-a dus bujia... totusi prea devreme, avand in vedere ca unitatea este de pe o masina ce avea 45k, plus iarna asta la mine. Dupa mai multe investigații, am aflat ca aceasta eroare apare cand unul din “canalele”: admisie aer, evacuare sunt obturate, exista scurgeri pe traseul de combustibil, sau camera de ardere are prea multe reziduuri in urma arderilor. Problema in cazul meu a fost simpla. Datorita faptului ca masina este destul de joasa, a intrat zapada pe teava de evacuare a incalzitorului si a facut un dop de ghiata de aproximativ 3cm. Cand se dădea comanda de pornire, managementul observa ca nu are pe unde sa evacueze gazele si oprea arderea. Aviz amatorilor!
    2 points
  8. Dupa lungi asteptari (si anume mai exact 75 zile) a venit si randul meu... A sosit masina! Masina este Golf 7 facelift ,2.0 tdi 150 cp ...Executive BMTH! ca si dotari: keyless,curise control,app connect, car net,full led pack, light pack, mirror pack,navigatore discover media,park pilot, geamuri spate culoare inchise,volan comenzi piele incalzit, winter pack.. jante Jurva 7 1/2 J X18, cu cauciucuri 225/40R18, plus altele sper sa nu fi uitat ceva... nu am avut pana acum un 2.0..de cand am sarit in ea am ramas uimit de cum trage... pe viitor adica zilele urmatoare as vrea sa ai fac plafonul negru.. plus oglinzile.. apoi ma mai gandesc ce mai urmeaza... am sa atasez cateva poze momentan pana reusesc sa mai fac altele...
    1 point
  9. Aliexpress e ok, trimit si gratuit, trebuie doar sa ai răbdare si sa cauti aceasta piesă la mai multi vendori si sa citești review-urile sa te asiguri ca e si de calitate piesa. PS: Totul pe lumea asta se fabrică in China...
    1 point
  10. Vezi ca in ultimul link parca este si poza cu masina vazuta de sus, se vede ca are montat spoiler fata si lateral, e dunga aia neagră de-a lungul masinii in partea inferioară. Cauta acolo pe site ca o sa gasesti si spoiler fata si lateral si poze concrete cu fiecare. Nu da comandă. Din cate am văzut in fotografii, acestea se montează pe un alt spoiler, nu direct pe mașină. Trebuie sa te interesezi ce piese mai trebuie. Arată bine la final, dar si costurile finale or sa fie pe măsură, si e doar un moft... Daca iti permite bugetul e ok, altfel nu cred ca are rost. @ShadoWzZ da, e o mica crapatură, nu afectează aerodinamica ptr ca aerul va curge peste el. Si in poza pusa de Marius pe pagina precedentă are un mic spatiu, e la fel.
    1 point
  11. nu-i acelasi spoiler, cel din fotografia lui Marius e din 3 bucati in forma de U intors: cea orizontala care vine sus pe masina, si 2 verticale cum ai spus tu. Desi cred ca trebuie cumparat setul complet ca nu cred ca se pupa acestea 2 verticale cu orizontala cumparata separat, cred ca sunt speciale si vin in set. Ceva de genul asta iti trebuie pentru partea de sus si asta merge combinat cu ce ti-a trimis Calin. http://www.maxtondesign.eu/produkt/golf-vii-facelift-2017--/spoiler-cap-vw-golf-vii-r-facelift.html Sau cauti setul complet exact cum e in poza ta.
    1 point
  12. Deci zici :"Are istoric cunoscut, revizii la reprezentanta spune el." Inseamna ca ai gasit masina si o stii. Nu? Atunci cum nu stii daca este 2014 sau 2015, sau daca are 100 000 sau 150 000 Km? Ne intrebi de negocierea pretului, dar nu dai nici un pret. La ce sa fii atent sau ce poate sa aibe un motor TSI la acesti km? Trebuie pus un tester sa vezi daca nu sunt misfire-uri mai ales la rece sau alte erori. Datorita injectiei directe de benzina, supapele de admisie se pot incarca de calamina. (pentru ca nu sunt spalate de combustibil, acesta nefiind injectat in galeria de admisie, ci direct in cilindru). Mai poate sa consume ulei, dar asta o sa vezi dupa ce o cumperi si o folosesti. Mai poate sa nu aibe Km reali sau sa fi fost accidentata. Distributia se face la 210 000 Km.
    1 point
  13. Wow... ma bucur ca e trifoi... Uite aici spoiler vertical, gen GTI, GTD sau R. https://shop.ahw-shop.de/vw-golf-7-5g-vertikal-spoiler-set-heckklappe-original-tuning-heckspoiler-heckscheibe?c=6438
    1 point
  14. Ei spun ca pe la -25 grade, dar nu cred, e ca la lichidul de parbriz scrie -30 si ingeata la -15 masurat de mine cu aparatul de la antigel. Bine e sa ai rezervorul cat mai plin, riscul e mic sa se inchege.
    1 point
  15. @75NOR diesel-ul de pe JL, este 3.0 V6 Ecodiesel, cu mici modificari, fata de ce am si eu pe Grand Cherokee. Nu este 2.8 cu cilindreea marita la 3.0. La Geneva se lanseaza si motorizarea diesel, de 2.2 Litri, exclusiv pentru Europa. Sincer am dubii daca se va aduce 3.0D in Europa. Orice varianta ar fi, Jeep foloseste deja de cati ani cutia ZF 8HP care este un mare plus. Oricat de rafinat s-a facut interiorul, pe denivelari scurte, masina te rupe. Puntile rigide isi spun cuvantul aici. Am avut un JKU si la nivel de confort si "sportivitate" masina a fost peste asteptarile mele. Marile lipsuri erau la zgomotul produs de vant si imbinarile proaste la nivel de hardtop, pe unde batea vantul. Oricum, noul JL a intrat pe locul #1 in wishlist-ul meu pentru urmatoarea masina.
    1 point
  16. @iahimmihai Revin cu un update Am comandat si montat saiba aceea de aproximativ doua saptamani si masina merge bine Am observat ca de cateva ori in anumite pozitii (in stationare) a avut o tenta de a agata la bagarea in viteza dar nu ceva semnificativ... Cand o sa fac revizia cam in 900 de km o sa mai fac reglajul acela automat la timonerie pentru ca acum nu l-am mai facut, dar nu ca ar fi neaprarat nevoie de acest lucru... Problema s-a rezolvat... Multumesc mult!
    1 point
  17. siguranta e pe alimentarea compresorului pentru suspensie daca se arde instant atunci ai scurt pe alimentarea lui ( 40A cand se arde instant = scurt serios ) releul e putin probabil sa fie de vina , cel mai probabil defect e compresorul care cred ca este Continental si costa ceva nou trebuie desfacut si vazut ce cauzeaza scurtul
    1 point
  18. Posibil sa fie probleme daca nu pui bateria specifica pt start/stop ,ar trebui sa aiba un cod pe care trebuie sa-l scrii cu vcds-ul
    1 point
  19. In 2-3 minute ar trebui sa se opreasca..altfel e o problema cu aparatul.
    1 point
  20. Iti raspund aici, o vazusem, e frumoasa foc. Am dat doar Like pana acum. Si eu am acelasi pitic ca si tine: as colanta plafonul si oglinzile cu negru, si i-as pune eleronul acela, lasand putin spatiu alb intre plafon si eleron. Arata genial.
    1 point
  21. da unu mai mare si alb..?am sa cobor sa punn ceva si pe sora ei mai mare... sa nu uitam ca ea inainte m a dus peste tot.. nu trebuie neglijata ?
    1 point
  22. 1 point
  23. Sublima, imi plac stopurile de pe facelift. Ce se vede sub stopul din dreapta (pe haion)? E mizerie sau ce?
    1 point
  24. dupa lungi asteptari in sfarsit a venit si aici iarna.. aseara am fost inspirat si am acoperit masina cu o husa profesionala..asa zic ei. oricum pare de calitate.. (poza de pe geam ) ?
    1 point
  25. E cam cheala. B7 e o evolutie a unei masini aparute in 2005. Te poti uita la un Golf7 Altfel, bugetul e mic pt conditiile impuse....deci mai mult decat ce ai gasit tu, mai greu.....
    1 point
  26. in sfarsit esti fericit ca ai la ce folosii lopata ! ??
    1 point
  27. Arata mult mai bine fara crom! Du-te la o plimbare prin mall, lasi masina in parcarea subterana, si cand te intorci o sa fie toata dezghetata.
    1 point
  28. Un nou upgrade la masinuta. Am achizitionat un set de lupe, ornamente si un kit xenon de 4300k. M.am apucat incet incet sa pregatesc totul pentru montajul final.
    1 point
  29. Crede-ma... nu exista sa nu poti dezactiva modulul BT de sub scaun. Se scoate din lista cu instalari de pe can gateway si mufa din el.... si gata. Ori cine a incercat nu s-a priceput... ori interfata nu era ok.
    1 point
  30. 1 point
  31. cum sta ele frumos la odihna..?
    1 point
  32. Salutare, eu am fost la @dr_junior1980 (il gasesti la aria comerciala) cu aceeasi problema la prag golf 5. Impecabil a facut lucrarea, la un pret foarte bun. Nu neglijati nici cea mai mica pata de rugina care apare pe prag, ea de regula ascunde probleme mult mai mari sub vopsea:
    1 point
  33. Greu sa compari Qashqai cu Sportage, Ateca , Kodiaq si Tiguan. Poate cu Kadjar si Vitara. Cred ca ar fi bine sa te urci intr-un Tiguan Comfortline si sa ne spui parerea dupa. ( mai ales dupa ce citesti optiunile si lista de sisteme de siguranta) Daca vrei sa-ti faci o parere rapida, incepe prin a te urca pe locurile din spate si cred ca vei intelege repede de ce nu pot fi comparate cele doua. Mai mult, cred ca si la restul rezultatele sunt comparabile. Karoq nu mi se pare departe de Tiguan, insa Qashqai e cu siguranta departe. Plus toate lucrurile mentionate de @vdragos
    0 points
  34. Jantele ca jantele, eu nu m'as fi riscat cu automata si roti de vara sa plec cu masina, azi un LR Discovery modelul nou invartea de zor rotile pe loc in zapada de vreo 20cm
    0 points
  35. Masinile de generatie veche aveau mai multi cai decat cei declarati, daca nu stiai asta, ma refer la aspectul legat de 103/105 cp.
    -1 points
  36. In certificat se scrie puterea in kw.
    -1 points
  37. Se pare ca nu am fost suficient de explicit . Eu am calculat viteza pe care o poti avea teoretic la 4000 tot/minut , doar stiu ca maximul dat de constructor este de 205 km/ora . Motorul de 1 L este slab si comsuma ca porcu cand da de greu cu 4 persoane in masina , face 100 - a in 9,9 sec doar singur in masina si fara aer conditionat pornit , am testat o astfel de motorizare si nu prea am fost satisfacut de performante , plus ca se aude ingrozitor de urat cand este fortat moderat , toata galagia se transmite in esapamentul intermediar , la 1,4 Tsi este aceeasi problema .
    -1 points
  38. Tiguan! Eu am facut comparatia cu Ateca / Karoq dintr-un motiv. Un Karoq Ambition 1.6 TDI costa 22.268 tot cu tractiune fata si dotari comparabile. Ateca banuiesc ca tot pe acolo e, poti sa verifici tu daca e nevoie. Altfel... la aceleasi dimensiuni si dotari comparabile un Q3 e mai scump, un X1 e mai scump, un GLA e mai scump, un Macan e mult mai scump... dar toate astea sunt irelevante in comparatia noastra, nu?! Ce vreau eu de la o masina de genul asta - automata, 4x4, motor peste 150CP, dotari peste medie dar nu de top - Qashqai-ul pur si simplu nu ofera si ce ofera in schimb este la un pret mult prea mare. Chiar nu stiu cine ar alege Qashqai-ul Tekna(dotari peste medie dar nu top), 1.6 DCI(sa nu ai totusi motor de Logan pe masina de peste 25.000 de euro), automata (ca se preteaza mai bine la o masina de genul asta) la 29.320 de euro(!?!) In loc de un Karoq Style(echipare de top), 2.0 TDI 150cp (motor mai puternic din start, tunabil muuult peste ce poate 1.6 daca e sa discutam asa), DSG ( care e totusi o cutie foarte buna in varianta ei umeda) la 29.318 euro... Si primesti si 4x4 cadou! Acum daca vorbim de preferinte personale bazate pe dotari / prejudecati / design / perceptie / afinitate catre o marca sau alta, ignora ce e mai sus.
    -1 points
  39. @kpk1 poate pentru inotul prin zapada mare ar merge 17 cu latime mai mica dar cum sistemele masinii isi fac treaba, n-am simtit nevoia. @andrei0241 s-a comportat destul de bine, cu mici exceptii in zapada mare datorita lipsei anvelopelor de iarna dar modul snow isi face treaba (ultima poza este de la intrarea in garaj, cu spatele am trecut ca-n branza). La cerculete neaparat asr off sau esc sport.
    -1 points
  40. Te-ai intrebat din ce cauza nu exista astfel de motoare in trei pistoane pe masini mai grele , ex ; Superb , Passat , Touran , etc ?? Cand am scris despre consum m-am referit la consumul de oras , iarna , vara /clima , aglomeratie , balamuc ,, pe autostrada toti scoatem consumuri bune cand ne-am propus sa ne facem consum diesel , nu vreau sa vad consum facut la 12 noaptea prin capitala , nu relax si mers de voie in weekend , eu zic ca 1,6 TDI face diferenta in astfel de situatii . Sper ca nu am deranjat pe nimeni , daca am facut-o ,, va rog sa-mi acceptati scuzele . Citarea inutila a postului anterior se sanctioneaza!
    -2 points
  41. Pe o distanta scurta de 2km pana in hypermarket. Stiu, nu e o scuza dar am vrut sa profit un pic de zapada asta pe care cine stie cand o mai intalnim.
    -3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!