Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.02.2018 în toate secţiunile

  1. 35.xyz km, nu am prins nici o cifra "rotunda" la poza ... Am Bifat Cluj-Viena 3 persoane + jetbag, Viena-San Martino di Castrozza via Villach 4 persoane+1 bagaj in plus, Verona in 4 persoane fara bagaje doar cu jetbag, retur apoi Viena aeroport via Insbruck, ultima zi Viena-Cluj 3 persoane (in jetbag au fost echipament de schi pentru 4 persoane) - pana acolo consumul s-a mentinut "normal" in conditiile date, ~8L% per zi de drum, doar returul de Viena-Cluj m-a speriat, am observat in bord la finalul zilei 9L%, o fi de la temperaturile foarte joase, o fi de la combustibil prost din Italia (aici nu am scapat fara sa fac un plin, in rest Romania/Austria/Germania/Austria doar OMV Maxx Motion a intrat in ea), nu imi explic exact acest aspect, ce ii drept am plecat din italia la -16°C in bord, am ajuns in Viena la -12°C in bord, iar Viena-Cluj cred ca am vazut prin Ungaria mai cald de -4°C, in rest s-a cam mentinut -6/-10°C Km de sus sunt de la plecare din Cluj pana la retur, harta de jos este aproximativa cu turul bifat, nu includ drumurile catre si dinspre parcarile pentru telescaun Un aspect insa, care ma bucura foarte mult, am reusit in sfarsit sa mai scap de un pitic pe creier: nefunctionarea TMC - aceasta merge fara dubii dupa codare (am avut si 2 rerutari dinamice pe traseu ) , a intrat si un accident destul de repede si am evitat un stau de aproximativ 40 de minute Un mic "Versus" cu ce ar putea urma, nu m-am putut aptine cand am vazut masinile, am parcat la marele "fix" In rest....domeniul schiabil din zona Dolomiti il recomand cu drag, 2 mici teasere... Ah da, stiam berea, insa nu gustasem versiunea de TAP 7, o recomand cu drag Si de pe acolo 3 cadre, 2 "de sus" si una din mers de la masina din spate Si sa nu uitam...o jucarie care am fost mult timp in dubii...intre copii de VCDS...intre VCDS original (pret un pic prea mare pentru unul ca mine care l-ar folosi mult prea rar pentru o masina personala)....si alegerea personala finala, om trai si om vedea cum se va comporta in timp, pe moment sunt doar curios si nerabdator ca un copil, inca astept androidul sa imi ajunga, cu iCrap nu il pot folosi In rest, nu o fi nokian cele mai silentioase, cele mai rafinate la consum sau alte aspecte, insa m-am bucurat de ele din plin la trecerea prin Passo Rolle in 2 zile cand a nins abundent. Masina a primit azi o caldare, desi ninge, desi este execrabil afara, nu mai puteam sa o suport cum arata...prefer sa o mai spal o data in weekend/pe luni/marti decat sa o las asa... Ce e cel mai fain sa o speli la asemenea temperaturi? Ca dupa servici, in puerimea mea de copil prostut, am mers sa imi dau jos jetbagul - ghici ciuperca ce urmari are spalatul la asemenea temperatura? Au inghetat yalele de la barile thule si nu a vrut nici cum (incercat 2 spray-uri diferite "anti-inghet" blabla) sa permita introducerea cheii...deci ne plimbam inca cu un rahatel argintiu deasupra...sa vada vecinii ca il am Pe moment prea multe nu mai raman deschise...probabil in weekend ajung in Resita si voi urca pe semenic sa ma bucur de ea, fara sotie
    3 points
  2. In sfârșit avem zăpada. Începusem sa cred ca mi-am luat degeaba SUV Am avut ocazia sa testez limitele mașinii și am fost foarte bucuros sa constat ca se descurca foarte bine in cele mai mari troiene disponibile la ora actuala in Bucuresti. Am trecut inclusiv prin zăpada de peste 1m înălțime, in parte adunata de lama, in parte afânata - viscolita, chiar in fata garajului. M-am oprit deasupra ei și am pornit iar fără nicio ezitare/ patinare. Aseptarile mele erau sa se comporte apropiat de rav4 - mașina mai înaltă și cu tradiție in tracțiuni 4x4. Pot spune ca in opinia mea s-a comportat chiar mai bine.
    3 points
  3. Un Nissan Qashqai 1.5 dci 110 CP costa 21700 euro, dar cu programul rabla (in care se incadreaza) ar ajunge la 20250euro. Un Tiguan Comfortline 1.6 tdi 115 CP costa 27376 euro. Ambele sunt cu tractiune 4x2, iar dotarile sunt comparabile. Acum care este mai ieftina? Eu zic ca de departe Qasqai-ul, care e mai ieftin cu 7000 euro. Personal mai degraba as lua Qasqhai si, daca nu as fi multumit de dinamica as tuna motorul, decat sa dau muult mai multi bani pentru un 2.0 tdi de la Vag. (mai ales ca Qasqai este o masina confortabila). E strict parerea mea personala, alti soferi poate au alte pareri.
    3 points
  4. 3 points
  5. Lista actualiza 02.2018 uleiuri aprobate VAG 505.01 50501.pdf
    3 points
  6. Aici are peste 1m, iar in fata garajului era la fel. Adică suficient cât sa rămână pe faruri. Așa este @kpk1, ca lățime, gramada de zăpada încăpea între punți. Și este afanata cât sa treci prin ea, nu sa o escaladezi ca in filmuleț.
    2 points
  7. si de afara , tot loterie este in general , sa faci orice in ziua de azi , e loterie
    2 points
  8. Update preventiv ,pinion intermediar si pompa ulei . Am inlocuit pinionul de fabrica cu doua saibe de ungere cu modelul nou ,cu o singura saiba. Am inlocuit pompa de ulei cod 03G 115 105E (sa fabricat pana la 03.11.2009) cu piesa cod nou 03G 115 105H (sa fabrica de la 01.01.2012 pana in prezent). Am facut si revizia dupa 7000 km ,dupa cum arata filtrul de polen......raman la interval de schimb rusesc.Se pare ca motorina de la omv e....cel putin curata.Am pus acelasi valvoline 5w30 507.00
    2 points
  9. Salutare, Dupa indelungi asteptari ursul Kodi si-a facut aparitia. Este vorba de un Style 2.0TDI DSG 190CP DSG 4x4. Pret total 36.692€, niciun leutz discount Comandat la Avia Motors Pantelimon pe 08.08.2017 si sosit pe 16.02.2018 (6 luni de asteptare fata de estimarea initiala a dealerului intre 8÷12 luni). Pe langa optiunile standard ale echiparii Style, am mai adaugat: - Vopsea: Laser White / Roti: Elbrus 7Jx18” 235/55/R18 / Airbag-uri laterale spate / Camera video spate / Driving Mode Selection (si Hill Hold Control cu functie Offroad) / Sistem de navigatie Amundsen MIB2 8” 2.5D / SKODA Connect (Care Connect (1 an) Infotainment Online (1 an)) / Pregatire telefon cu Bluetooth / Duze stropitoare parbriz incalzite / Elemente suplimentare protectie sasiu / Parbriz incalzit si senzor de ploaie / Pedalier sport / Plasa despartitoare portbagaj / Scaune spate incalzite / Sound System Canton / Roata de rezerva de dimensiuni reduse / Volan incalzit multifunctional (in piele si padele selectare trepte de viteza cutie DSG). Masina a venit cu anvelope de vara Pirelli. (3 dintre ele cu DOT 0218 si una cu DOT 5317 ) Cado' din partea dealerului: covorase din cauciuc OEM Kodiaq fata/spate. Dupa ridicare de la dealer fugutza la benzinarie si omv maxx motion diesel apoi plimbare pentru cunoastere. Ca si prima impresie, masina este usor manevrabila in comparatie cu gabaritul ei. DSG-ul da impresia un pic de lene, parca pleaca greoi de pe loc daca nu o calci mai cu fermitate, poate nu sunt eu obisnuit pentru ca vin de pe manuala sau poate o fi setat pentru rodaj. Cu SS incercam sa ne obisnuim. Camera video spate pe marsarier este senzationala. Confortul in habitaclu este super, desi nu am optat pentru piele. Am incercat un pic ACC in trafic si este woow, de abia astept sa il pun la treaba la drumuri lungi. Cu pedala virtuala portbagaj m-am impacat din a 2-a incercare. Intoarce multe capate pe strada Revin cu alte poze si impresii.
    1 point
  10. Va salut. De cateva luni sunt in posesia unui Golf 5 GTI. Masina am cautat-o pe net ceva timp si am gasit exact ce cautam pana la urma. VW Golf 5 Gti, an 2005, cumparata de la primul proprietar din Germania. Km 190.000, carte service si toate facturile aferente pana la momentul cumpararii. Atasez cateva poze cu masina.
    1 point
  11. Saptamana viitoare am timp si o duc la revizie. In sfarsit a nins o țâră... In seara asta m-am bagat pe niste stradute/parcari prin spatele unor blocuri unde era zapada mare, am iesit fara probleme. Pe starzile peincipale e mâzgă înghețată, nu am avut niciun fel de emoții, am apasat acceleratia cu forță ca sa piardă aderența, super multumit de anvelopele Allseason. Chiar neașteptat de bune.
    1 point
  12. Vintage Din seria “boierul cu wembasto”, in diminata asta nu a mai pornit. Eroare: “No Flame”. Primul gand a fost ca s-a dus bujia... totusi prea devreme, avand in vedere ca unitatea este de pe o masina ce avea 45k, plus iarna asta la mine. Dupa mai multe investigații, am aflat ca aceasta eroare apare cand unul din “canalele”: admisie aer, evacuare sunt obturate, exista scurgeri pe traseul de combustibil, sau camera de ardere are prea multe reziduuri in urma arderilor. Problema in cazul meu a fost simpla. Datorita faptului ca masina este destul de joasa, a intrat zapada pe teava de evacuare a incalzitorului si a facut un dop de ghiata de aproximativ 3cm. Cand se dădea comanda de pornire, managementul observa ca nu are pe unde sa evacueze gazele si oprea arderea. Aviz amatorilor!
    1 point
  13. Acum pe bune. tu dai 155ron din buzunar pe fibra si iei in calcul 31RON. Sa inteleg ca restul sumei 124Ron ca nu ai cheltuit-o? Deja ma depaseste logica asta si ma declar invins! Poate intradevar nu am inteles nimic .Asa ca am sa ma opresc aici.
    1 point
  14. Arata mult mai bine fara crom! Du-te la o plimbare prin mall, lasi masina in parcarea subterana, si cand te intorci o sa fie toata dezghetata.
    1 point
  15. Foarte mișto tura, dar si mașina arata excelent, mai ales cu elementele cromate colantate in negru Observ ca nu sunt singurul posesor de Seat care se uita la exact aceleași 2 modele pe care le-ai pozat mai sus. Veloce in varianta q4 si 280 de căluți suna foarte bine, dar pretul cel putin pentru mine este prohibitiv (la ce devalorizare are Alfa, va merita la SH daca fiabilitatea nu e o problema).
    1 point
  16. Eu nu inteleg de ce nu ai mers in dezmembrari si sa iei de pe un A6 o bucata de fibra optica, de 30-5o cm, cea care face legatura dintre modulele din spatele portbagajului, sau cea de la bord, dela cangateway, eetc....
    1 point
  17. Eu sunt departe de asa ceva. Masinile electrice sunt deja intrate in mainstream si posesorii lor sunt in trend Deschizatori erau cei care aveau masina full electric acum 5 ani, sau chiar mai devreme. Eu, am mai zis, am profitat de o ocazie de a-mi indeplini mai ieftin un vis, acela de a avea masina electrica, si de conjunctura pentru a merge gratis. @cristi_eftimie verific daca e valabil Casco si pentru dezastre naturale si testez
    1 point
  18. Costa pentru ca nu este un simplu cleste....taie fibra optica! Daca or sa-ti ceara astia la vw 200ron pentru operatiunile astea de taiere/sertizare mai ca te-ai scarpinat pe diagonala..Mai simplu era sa cumperi cablajul gata facut. Asa stai si alergi prin diferite locuri si cu banii cam tot acolo iesi.
    1 point
  19. Azi au ajuns piesele pentru confecționarea / modificarea rețelei de fibră optică . Ele sunt următoarele : 4E0973702 = 23 Ron / bucata . 4E0973302 = 17 Ron ( ea e necesară DOAR DACĂ aveți DYNAUDIO și NU doriți să mai mutați fibra de retur DYNAUDIO -> DISCOVER PRO la AID ) . 4E0972460 = 155 Ron / bucata de 10 metri ( doar asa se găsește pe cod de original ) . Cei ce găsesc fibră optică TIP POF la metru care să coste sub 15.5 Ron / metru pot folosi de aceea . Pin tată pentru mufa 4E0973702 . N10540101 = 13 Ron / bucata . Acum aștept să văd dacă electricianul de la VW mă poate ajuta cu tăierea și clipsarea unui pin la capătul celalalt al fibrei deoarece nu pot pune 10 metri în mașină iar un clește VAS 6223/2 costa DOAR 750 de EURO . Ieftin ca braga .
    1 point
  20. Primav....aaa, iarna (?!) a venit !
    1 point
  21. Tiguan! Eu am facut comparatia cu Ateca / Karoq dintr-un motiv. Un Karoq Ambition 1.6 TDI costa 22.268 tot cu tractiune fata si dotari comparabile. Ateca banuiesc ca tot pe acolo e, poti sa verifici tu daca e nevoie. Altfel... la aceleasi dimensiuni si dotari comparabile un Q3 e mai scump, un X1 e mai scump, un GLA e mai scump, un Macan e mult mai scump... dar toate astea sunt irelevante in comparatia noastra, nu?! Ce vreau eu de la o masina de genul asta - automata, 4x4, motor peste 150CP, dotari peste medie dar nu de top - Qashqai-ul pur si simplu nu ofera si ce ofera in schimb este la un pret mult prea mare. Chiar nu stiu cine ar alege Qashqai-ul Tekna(dotari peste medie dar nu top), 1.6 DCI(sa nu ai totusi motor de Logan pe masina de peste 25.000 de euro), automata (ca se preteaza mai bine la o masina de genul asta) la 29.320 de euro(!?!) In loc de un Karoq Style(echipare de top), 2.0 TDI 150cp (motor mai puternic din start, tunabil muuult peste ce poate 1.6 daca e sa discutam asa), DSG ( care e totusi o cutie foarte buna in varianta ei umeda) la 29.318 euro... Si primesti si 4x4 cadou! Acum daca vorbim de preferinte personale bazate pe dotari / prejudecati / design / perceptie / afinitate catre o marca sau alta, ignora ce e mai sus.
    1 point
  22. Operatiunea se face doar cu VCDS original nu cu clona! Codare in decimal este 21 : halogen+RoW+ TFL_0+LED SBBR. Daca lucrezi cu clona, uita de operatiune, ca sa treci in default 00, posibil sa ai nevoie de mai multe incercari si reset din borna. Toata lumea retine codarea pentru xenon+ led: 69???
    1 point
  23. ASR-ul si chiar si ESP-ul fac mai mult rau pe zapada - eu si la 4motion il deconectez cand am nevoie de mers prin zapezi serioase, pentru ca taie gazul cand ti-e lumea mai draga. E bun pentru situatiile cand intri ca animalu in curbe, sau cand ai schimbari neasteptate a suprafetei de rulare (gen siroaie de apa in curbe etc)
    1 point
  24. Capac am, dar e sigilat ca o bomba atomica.. Nu cred sa fie diferit ce are el, sunt aceleasi faruri.
    1 point
  25. Salut Bogdane ! Momentan nu am putut sa trag de masina prea mult fiind inca in rodaj. Am avut de facut niste depasiri totusi unde am mai trecut de 3000rpm. Mi se pare ca are suficienta vlaga, nu se simte underpowered. Prin comparatie cu 1.9tdi de pe Ibiza, nu se simte sa traga la fel de tare, dar trage mult mai lung si as zice ca overall la dinamica sta mai bine Ateca. Un mic minus e lag-ul mai mare pe care il percep, presupun ca pe langa lagul de la turbina se mai adauga si cel de decizie de la cutie. In modul sport totul se schimba in bine, este net peste Ibiza, insa o tine in turatii prea sus pentru gustul meu - nu prea am folosit deocamdata. Ca si suspensie, pe viraje, nu prea iti dai seama ca e o masina inalta. Are un comportament similar cu Ibiza insa un pic mai moale dar si mai confortabila. Eu am mai condus vreo 300km si varianta fara 4drive care nu are suspensie independenta pe spate, si mi se parea sa aiba mai mult ruliu. Pe parte de tangaj as zice ca sta un pic mai slab ca ibiza dar nu mi se pare sa fie o problema.
    1 point
  26. Am facut dimineata poze: E depozitat in buzunarul cel din dreapta sus. Dar la tine @andrei0241 nu se aplica. Oricum sunt sigur ca toate il au in dotare(sau ar trebui) indiferent de echipare.
    1 point
  27. Big like pentru jante
    1 point
  28. Asa cum ti-am zis si la telefon... - rabatarea oglinzii nu are nicio legatura cu problema care o ai la yala. Yala necesita reconditionare. Din punct de verere al rabatarii, avand in vedere descrierea ta, este foarte posibil sa necesite inlocuirea mecanismului/corpului oglinzii, dar asta se constata la fata locului, din pacate. Mai departe, incalzirea, reglajul - trebuie verificat
    1 point
  29. nu ma mai satur sa o privesc..?
    1 point
  30. B999AMP e a sefului meu si am condus`o si eu de cateva ori, curios fiind de ce poate. Imi place la nebunie jucaria, pentru oras este absolut perfecta si chiar cochetez si eu cu gandul de a inlocui masina sotiei cu una ca asta. Pana nu o conduci nu intelegi ce inseamna cu adevarat masina full electric si poate unii nu`l credeti pe Rave cum se comporta aceasta masina intre 0 si 50km/h dar credeti-ma pe cuvant ca e tare. Sa vezi cum se uita gibonii plini de uimire cand pleci de pe loc de la semafor si ei n-au facut decat cativa metri. Priceless!!! Felicitari pentru alegere, esti printre putinii care inteleg ca pentru miscari scurte prin oras sau in zonele limitrofe Bucurestiului (chiar si pana la Ploiesti) nu ai nevoie de mai mult. Si da, asta chiar e viitorul. Desi conduc momentan un diesel poluator, o spun cu mana pe inima ca a fost ultimul diesel pe care l`am cumparat. de asemenea, nu uitati ca achizitia unei astfel de masini va ofera posibilitatea UNICA de a lua niste bani de la stat, si nu putini, 10.000 de euro!! Pentru noi romanii ar trebui sa fie un imbold avand in vedere starea actuala a lucrurilor la noi in tara.
    1 point
  31. Dacă nu pornesc caldura de când pornesc motorul ajunge la 90 de grade intr-un km, am testat asta acum 2 zile.
    1 point
  32. Daca ai kessy poti coda sa incui masina cu motorul pornit... eu am lasat-o de multe ori mergand incuiata ... sau iarna o pornesc si cobor in 10 minute gata de plecare
    1 point
  33. Acul de curent vad ca se ridica mai greu. Probabil de la frig, e mai vascos curentul in rezervor, si se ridica greu plutitorul. @deenman foarte rau! Nu te intereseaza stagingul nu esti cul. Nu stii ca oamenii dau bani sa isi activeze minunatia asta?
    1 point
  34. Aceste sisteme AWD pot fi un soi de placebo pana la un punct. Haldex e un sistem reactiv. Intra in functiune cand puntea motrice e in dificultate. In rest tot 4x2 este functionarea. Daca ar fi Torsen altfel ar sta treaba. Personal, pana la 1700 kg nu consider necesar AWD doar daca cel din spatele volanului sta mereu in zona rosie a turometrului, adica e mai agitat decat norma. E AWD bun ? Da, bineinteles. Rau nu face. Singurul aspect negativ e greutatea pachetului care se adauga la masa totala a masinii. 100-150kg se simt. Cred ca punctul de inflexiune a deciziei daca AWD e viabil sau nu este fix intre motoarele cu 150cp si cuplu de 250-320. De exemplu, Kodiaq 1.4 4x4 pentru mine nu e o combinatie potrivita. Daca ai ales 1.4 e clar ca mergi mai linistit, cauti economie. 4x4 nu face decat sa ingreuneze dinamica masinii TOT TIMPUL. De la 180CP/350Nm in sus AWD l-as considera obligatoriu.
    1 point
  35. Cand spui upgrade, te referi la o dorinta copilareasca de a mari puterea masinii pentru a castiga 0.31456789 secunde la sprintul de pe loc, dorinta care te va priva de garantia de 4 ani a unei masini si asa foarte puternice, in conditiile in care producatorul si in special importatorul sunt renumiti pentru nesimtirea cronica in relatia cu clientii, astfel incat orice modificare neautorizata la motor iti poate aduce costuri de mententanta uriase, costuri pe care le poti evita usor punand treptat bani deoparte pentru o masina sport adevarata, pe care o poti achizitiona dupa ce termini leasingul la Golf si il vinzi la un pret foarte bun ?
    1 point
  36. Probabil zici ca il mai rodezi un pic...dar te rog...nu-l subtura in ultimul hal, doar de dragul consumului ca pe termen lung mai mult rau faci decat bine... este masina ta, faci ce vrei cu ea, dar un asemenea consum arata clar folosirea masinii intr-un fel... ai un motor potent, o masina superba, foloseste-o ca atare fara sa incalci legile, iar daca te iei dupa acel shift indicator, nu te astepta la multe bune legat de turbina, etc ... Numai bine si multi km fericiti in spatele volanului
    1 point
  37. Pai 1200 de lei la 30.000km nu mi se pare mult... Eu ma gandesc prin prisma faptului ca la O2FL faceam la an sau 15.000 si dadeam in jur de 600-700 de lei de fiecare data... Eu as duce masina in continuare in reprezentanta, chiar daca nu mai are garantie. Nu stii cand o sa ai nevoie de o kulanza la vreo piesa scumpa,
    1 point
  38. Am facut primii 100km exclusiv in Bucuresti cu noua mea Octavia 1.2 tsi si mi se pare consumul foarte mare (raportat la ce ma asteptam si la ce se vehiculeaza pe aici). Ce-i drept sunt putin obisnuit de la diesel sa o cam accelerez, nu prea pot schimba mai jos de 2500. Vi se pare normal? O vi vreo problema, ceva de verificat sau reglat? Eu speram sa nu trec de 8 in Bucuresti in trafic aglomerat.
    1 point
  39. Pentru cei interesati si de consumul atins atunci cand utilizezi cei 150 CP . Am mers noaptea un drum de Turda - Brasov si cam astea sunt cifrele reale de consum. Merg cam 5000 km pe luna cu masina si pot spune ca nu imi ies prea des consumuri de 6,5 - 7% (nu o spun ca pe o lauda, ci ca pe o realiatate a consumului in utilizarea de zi cu zi, fara a merge preponderent la economie).
    1 point
  40. Foarte utila functia, o am si eu, am si uitat de ea.
    0 points
  41. Brasov - Bucuresti, 2 persoane, bagaje pentru week-end, clima pornita, drum facut intr-o seara de Joi, destul de aglomerat. Masina are aproximativ 3ooo Km.
    -1 points
  42. Sincer sa fiu, as prefera ca viitorul ala sa intarzie, nu mi-as pierde nici macar 5 minute din viata intr-o masina atat de plictisitoare, fara suparare colegu Din punctul meu de vedere, cei ce isi cumpara electrice sunt posesori, nu pasionati. Da, ar fi ok o asemenea masina intr-un oras in care beneficiezi de anumite facilitati conducand asa ceva, insa la noi, nici in 50 ani nu se v-a schimba nimic. Si acum or sa sara multi " domne tesla.." Sa isi cumpere ei Tesla si sa faca suta in 3 secunde, cu zgomot artificial de motor in difuzoare. Sa o stapanesti sanatos si viata lunga bateriilor
    -1 points
  43. Ai grija pe frig, sa nu lasi bateria prea descarcata, poate ingheata curentul in ea
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!