Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.02.2018 în toate secţiunile

  1. Update preventiv ,pinion intermediar si pompa ulei . Am inlocuit pinionul de fabrica cu doua saibe de ungere cu modelul nou ,cu o singura saiba. Am inlocuit pompa de ulei cod 03G 115 105E (sa fabricat pana la 03.11.2009) cu piesa cod nou 03G 115 105H (sa fabrica de la 01.01.2012 pana in prezent). Am facut si revizia dupa 7000 km ,dupa cum arata filtrul de polen......raman la interval de schimb rusesc.Se pare ca motorina de la omv e....cel putin curata.Am pus acelasi valvoline 5w30 507.00
    3 points
  2. Din acelasi motiv pentru care nici 3008 sau Kadjar nu au prea fost mentionate. Oferta de motoare este destul de limitata si indreptata spre cei care merg mai linistiti/cuminti in timp ce pretul acestor masini le aduce aproape de cele din titlu dar cu motoare mai de bun simt, adica face aceste modele cvasi-inutile. De ce ar alege cineva un Kadjar / Qashqai 1.6 DCI - 130 CP cand poate lua un Ateca / Karoq 2.0 TDI 150 CP la nu mare diferenta, ba uneori chiar mai ieftin daca alege echipari mai slabe?! Plus ca modelele frantuzesti sunt foarte moi la condus, cine a condus o masina germana nu prea trece inapoi la frantuze pentru ca masinile par cam inerte. Kuga, in schimb, ar fi mai aproape de ce se cauta in topicul asta decat Qashqai/Kadjar.
    3 points
  3. Dupa o excursie la Bv, pot considera rodajul terminat, am depasit 2500km. Masinuta ne'a dus si adus inapoi fara mari emotii, doar la intoarcere datorita "iadului alb" am injurat ASR'ul cand m'am blocat intr'un val de zapada, a trebuit sa caut rpd pe net cum se dezactiveaza, sincer mi se pare un sistem destul de inutil, daca n'ar fi avertizarea continua in bord nici nu l'as tine activat. La dus consumul a fost 8.6, la intoarcere pana la Buc am avut 6.5%, dar in Cta am ajuns cu 7.6%, pe A2 deja aveam 10% la 120km/h Masina parca se resimte la vant lateral mai mult decat Foresterul, probabil suprafata laterala e mai mare. Am remarcat acum si la benzinara ca pe la 3500rpm incepe sa se faca simtit in interior zgomotul motorului, dar tot e parfum pe langa cum se auzea la diesel Am observat si o prima problema, farurile se aburesc in partea de jos, o sa urmaresc in ce conditii
    2 points
  4. O sa ii fac. Acele linii exista si sunt o banda led separata cu lumina alba pentru daylight iar pentru semnal se transforma in portocaliu si clipesc. LE: n-am avut stare si m-am dus la ea Am facut separat la fiecare far si de aproape pentru ca era lumina destul de puternica de la iluminatul stradal si nu se vedeau cum trebuie. Intr-o zona intunecata s-ar vedea super bine si clar. E valabil si pentru spate.
    2 points
  5. Si revenim dupa cateva luni la "proiect" devenit si o ambitie personala, din pacate lipsa de timp si problemele mari au pus masina pe ultimul loc, iar anumite retrofituri au ramas in stand-by. S-a schimbat rns315. Acum lucram cu vcds original(momentan varianta limitata de vin-uri pe viitor poate facem upgrade daca este nevoie) Bara fata a avut un mic incident cu un caine(din fericire cainele a fost ok) ) Despre MIB 2 plusuri: -ecran tactil foarte bun -bt se conecteaza foarte repede, se pot scrie si trimite mesaje(incercat momentan cu android, nu stiu la ios), si la bt premium 3c8E/D parca mergea -sunetul mult mai bun -acum avem si un usb prin masina(caruia trebuie sa ii gasesc un loc, ma gandesc unde, orice idee este acceptata) minusuri: -camera nu mai merge momentan(trebuie schimbat modulul si ceva cablaj) -appconnect destul de ciudat, sau android nu ofera multe aplicatii, mirrorlink nu am reusit(in 20 de minute de incercari, lipsa timp sa studiem problema) Personal nu pot spune daca merita trecerea de la rns315/510 la MIB2 avand in vedere costul cu toate modificarile necesare(in principal modulul de camera) S-a schimbat si can-ul cu Bl(statea prin cutie din noiembrie)
    2 points
  6. Dupa 10 luni de asteptare, saptamana urmatoare voi primi masina. De vreo 2 ani cautam alternative pentru a inlocui masina sotiei, o Fiesta tdci care si'a facut cu brio datoria, insa portbagajul nu putea primi prea usor nici macar un carucior de copil in trecut, nu mai zic de tricicleta/bicicleta pe viitor, asa c'am inceput cautarile. Initial sotia a dorit tot diesel, insa intre timp am reusit sa o "convertesc" la benzina. Cutie manuala, neaparat, tot dorinta sotiei. Mai departe am avut mana libera. Nu am optat pentru 4drive intrucat pentru iarna Foresterul meu e de ajuns, oricum e superior ca tractiune sistemului 4drive. La inceput vizat era Yeti, insa dupa aparitia Atecai si un drivetest a fost clara alegerea. Am fost de'am vazut si Tiguan, Mokka X, Qashqai, X-Trail, CX5 (modelul anterior, insa mai erau pe stoc doar diesel si comenzi preluau pentru modelul nou). Am plasat comanda la sfarsitul lui martie 2017, iar masina a ajuns la dealer pe 17 ianuarie, actele finale facand ca livrarea sa nu fie posibila saptamana aceasta. Masina este un 1,4 TSI 150 CP, tractiune fata si cutie de viteze manuala, nivel de dotare Xcellence plus urmatoarele optionale: - Capuccino Beige - Pachet Enjoy Xcellence ( Alarma, Pachet iarna, Park Assist, Sistem navigatie) - Adaptive Cruise Control - Blind Spot + Rear Cross Detection - Full Link - Incalzire Auxiliara - Parbriz Incalzit - Portbagaj Actionat Electric - Roata de Rezerva de Dimensiuni Reduse - Sound System Seat (Beats nu era disponibil atunci si nu sunt convins ca e mult superior) - Top View Camera As mai fi adaugat si scaunul cu reglare electrica, daca includea si functia de memorie pentru macar 2 pozitii, altfel mi s'a parut inutil (greutate in plus in primul rand). La trapa am stat mult in dubii, insa cum sigura Ateca pe care o vazusem cu trapa avea deja mecanismul defect si cum la ambele masini pana acum am avut neplaceri cu trapa, am renuntat la idee. Din catalogul de accesorii am comandat si aparatori noroi fata/spate si set roti de iarna cu jante Seat Dynamic pe 17" cu Continental 850p (860p nu am vazut pe dimensiunea 215 55 R17). Probabil voi comanda si covoras de cauciuc pentru portbagaj, ce am gasit aftermarket nu ma incanta prea mult. Aftermarket am luat, dupa recomandari de pe forum, un set de covorase de cauciuc.
    1 point
  7. Am plimbat-o cât am putut și eu. Oricum la mers de oraș nu cred că se încarcă eficient. Dar peste zi pornește OK. La mine dacă nu am anvelope foarte bune pe față, e bai. Testat și răstestat. Așa că nu m-aș baza numai pe 4motion. Se simte cum au aderență pe zăpadă. Este eficient sistemul adoptat de ei. Păi un set cu anvelope de iarnă am și eu, dar nu cred că mă mai complic vreodată. Pentru mine, cu peretele lateral cam moale. Pentru 99% dintre mașini nu văd problema asta. Nu au aderența la nivel de anvelopă de vară No.1, însă sunt predictibile și suficient cât să merg fară emoții repejor :). Dar față de unele de iarnă folosite vara sunt la ani lumină peste. Chiar nu se poate compara comportamentul.
    1 point
  8. Felicitari, ma bucur ca nu ai renuntat de tot !
    1 point
  9. Macar ai plimbat-o mai mult, daca tot ai scos-o pe vremea asta ? Or fi CrossClimate-urile bune (chiar as fi interesat, desi de f multi ani folosesc roti dedicate), dar la tine mai exista un avantaj/ajutor suplimentar: 4motion. Drumuri bune fara necazuri.
    1 point
  10. Ieri și azi, la milionul de grade minus, a pornit mai greu la prima oră. Se simte săraca baterie că are niște ani. Aderența pe care o oferă CrossClimate pe zăpadă este ireală și acum. Mereu mă aștept să mai fugă, să mai facă ceva, dar parcă e lipită de zăpadă. Își fac treaba foarte bine.
    1 point
  11. Drumuri bune colegu, in ce oras esti?
    1 point
  12. Influienteaza negativ sau anuleaza regenerarile ,se ajunge la filtru colmatat
    1 point
  13. O plimbare de 3 km prin frig si zapada
    1 point
  14. Psssttt, Florine! De ce postezi și tu aici...sa mai vadă și alții? Rog un moderator sa șteargă postarea de mai sus! Arata prea bine, deci poate fac ceva necugetat în perioada asta când îmi trebuie pătuț, cărucior de bebe și altele! Inadmisibil... Florine, nu mai vorbesc cu tine! PS: voi vreți sa dorm pe preș?
    1 point
  15. cum sta ele frumos la odihna..?
    1 point
  16. Hai ca nu e greu : https://shop.ahw-shop.de/vw-golf-4-heckwischer-aero-umruestsatz-heckscheibenwischer-bora-a3-a4-a6-original-satz?c=930 Eu asta am comandat si se potriveste perfect
    1 point
  17. Masina mea este nemiscata in parcare la PBN din 21 februarie si vad ca autonomia indicata este neschimbata.
    1 point
  18. Situatia, aflata de la cineva de la RAR, este cam asa: Exista in Germania echivalentul programului Rabla, pentru o masina se primeste circa 8000 euro, iar "epava" , care este casata in acte, trebuie dusa la dezmembrat, unde se plateste, nu stiu cat. Doar ca "nemtii" nu mai dau masina la dezmembrari, ci o vand. Asa ca masina apare "radiata din circulatie+ casata", fara posibilitate de inmatriculare IN GERMANIA. Ajunge la noi si... incep problemele. Cam asta am vorbit cu omul , mai multe nu stiu, decat ca... "branza pe gratis e doar in cusca de soareci".
    1 point
  19. Pentru cine spunea ca nu este recomandat montarea scaunului de copil in cazul airbag-ului lateral spate:
    1 point
  20. Eram pe telefon, nu am vazut profilul. Ai verificat temperaturile afisate in blocurile de masura, pt lichid racire, motorina - asta sa faci dimineata, inainte de prima pornire.
    1 point
  21. E praf si pulbere ...tara asta . Nu stiu cum e prin alte localitati dar la Bacau .... O sa intre la curatat si insonorizat ,dar sa treaca frigul asta
    1 point
  22. O varianta posibila pentru rotile de iarna, MAK Koln Black Mirror 8Jx18''. Pareri?
    1 point
  23. și uite așa... după 4 ani fac și eu ce mi-am propus... Nope, oglinzi, prelungiri, bandouri, grilaje, praguri sunt și vor fi dacia gri carbon. Au fost demontate parbrizul și luneta, luneta nu va mai avea garnitură, nu are nici un sens, se lipește direct de tablă ca și parbrizul. Cu ocazia asta am vopsit și eleronul+prelungirea spate ed25... la eleron nu am poze, o să pun după ce-l montez... Când găsesc praguri de jetta GLI la un preț uman voi modifica prelungirea spate să fie totul pe aceeași linie... Am optat pentru prelungire spate din GRP ca să o pot modifica pe viitor, cu plastic ABS... m-am lămurit S-au anulat semnalizările din aripi.. La mașină au fost schimbate: lunetă, parbriz, capotă, praguri, ușa șofer și aripi față. E puțin mai mult decât o simplă spoială ce o fac samsarii înainte să te mintă că e de la bătrânică din jermănica... și nici foarte ieftin nu ies cu totul... după ce o ansamblez la loc mă bag puțin și în motor... așteaptă piesele și are și el o vârstă...
    1 point
  24. Acul de curent vad ca se ridica mai greu. Probabil de la frig, e mai vascos curentul in rezervor, si se ridica greu plutitorul. @deenman foarte rau! Nu te intereseaza stagingul nu esti cul. Nu stii ca oamenii dau bani sa isi activeze minunatia asta?
    1 point
  25. sa se rupa fara sa incerci sa le desfaci, recuperezi, etc - nu am auzit - totusi, aici cineva cu mai multa experienta mecanica, ne poate raspunde - eu ma indoiesc, daca totul e ok in motor, sa se rupa bujia. Sa ajunga in turbo, doar pe partea de evacuare s-ar putea - in teorie - practic, nu stiu daca evacuarea permite acest lucru. Oricum, inainte de asta ar face daune in acel cilindru....
    1 point
  26. 1 point
  27. Recordul personal în Germania. 2.0 TDI 140kW. Poza e reala.
    1 point
  28. Si eu... Cica vine frigu si zapada...deci avem nevoie de scaune incalzite si garda la sol mare Black vs white ?
    1 point
  29. Nu puteai sa imi imprumuti copilul cand am ales culoarea?
    1 point
  30. Eu am vrut Race Blue, sotia Laser White sau White Moon, iar copiii au ales Red. Cand am dat comanda finala, in showroom aparuse un Superb Sportline rosu si aia a fost.
    1 point
  31. Se pare ca la ultima versiune cum e a mea, au schimbat putin lucrurile. Uite ce zice la manualul de instructiuni ( varianta din noiembrie 2017) : When the vehicle is switched off it will always store the driving profile that was selected when the ignition key was removed. Nevertheless, when the engine is restarted, the engine and the gear will not restart in the setting selected. For engine and gear to revert to the desired position, select the corresponding drive profile again or press the Easy Connect system button repeatedly. ● When the vehicle is restarted after using the Offroad or Snow settings, the system is always activated in the Normal profile. ● Your speed and driving style must always be adjusted to visibility, weather, and traffic conditions. ● The Eco profile is not recommended when towing a vehicle.
    1 point
  32. Ptr mine, pana sa apara Socar, cea mai ok benzina, era omv 100, dar si cea mai scumpa din pacate, iar dintre cele de 95 tot omv, sau luk oil de 98:), ca o luam in weekend la pret de 95. Momentan Socar neaditivat de mine, de 95 este undeva pe la omv, sa nu fiu rau, sub omv 100, dar peste omv de 95. Cel putin asta simt eu. Cu aditivul mai am nevoie de cel putin 2 saptamani sa ma pronunt. Iar doar dupa 2 plinuri o sa vin cu un verdict.
    1 point
  33. N-am pus ca m-am gândit ca e reclama http://rimimg.ro/autoshop/tavite-portbagaj-seat/2788-tavita-portbagaj-seat-ateca-sus.html?search_query=Seat+ateca+&results=3 Asta e varianta mai ieftina. Varianta care am luat-o eu nu e pe site. Ii suni și spui ca vrei cea model GuardLiner. E un pic mai scumpa dar merita. Se potrivește la fix și materialul e foarte ok. Au si presuri cei de la riming dar mi-au plăcut mai mult cele de la bestautovest. http://rimimg.ro/autoshop/detalii-tavite-portbagaj/2736-tavite-portbagaj-guardliner-detalii.html
    1 point
  34. Exact, se pare ca porneste singur. Cred ca l-am vazut pronind o data sau de doua ori pana acum, adica sa vad fum in partea dreapta fata, pe la roata.
    1 point
  35. Info pentru camera high montata cu interfata RGB: 1. Nu vor exista nici un fel de linii ghidare, doar imagine wide! 2. Pentru ca servomotorul are un delay de circa 15 secunde si modulul RGB ramane fara semnal instant , veti avea un " blue screen" pentru o secunda, se poate rezolva, cu modul suplimentar. 3. Trebuie facut neaparat cablajul din imagine, iar cablul de 5m dintre camera si modul daca este sub 80 lei este o porcarie. Atentie , instructiunile modulului, prevad legare pe linie 30, ( + permanent), consumul este de vreo 5 mA in gol, cateodata important daca se aduna cu altele..... .
    0 points
  36. Dezastru arata bodykitul parca au pus in bataie de joc fusta si prelungirea la spoiler
    -1 points
  37. Te-ai intrebat din ce cauza nu exista astfel de motoare in trei pistoane pe masini mai grele , ex ; Superb , Passat , Touran , etc ?? Cand am scris despre consum m-am referit la consumul de oras , iarna , vara /clima , aglomeratie , balamuc ,, pe autostrada toti scoatem consumuri bune cand ne-am propus sa ne facem consum diesel , nu vreau sa vad consum facut la 12 noaptea prin capitala , nu relax si mers de voie in weekend , eu zic ca 1,6 TDI face diferenta in astfel de situatii . Sper ca nu am deranjat pe nimeni , daca am facut-o ,, va rog sa-mi acceptati scuzele . Citarea inutila a postului anterior se sanctioneaza!
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!