Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.02.2018 în toate secţiunile
-
4 points
-
Dupa lungi asteptari (si anume mai exact 75 zile) a venit si randul meu... A sosit masina! Masina este Golf 7 facelift ,2.0 tdi 150 cp ...Executive BMTH! ca si dotari: keyless,curise control,app connect, car net,full led pack, light pack, mirror pack,navigatore discover media,park pilot, geamuri spate culoare inchise,volan comenzi piele incalzit, winter pack.. jante Jurva 7 1/2 J X18, cu cauciucuri 225/40R18, plus altele sper sa nu fi uitat ceva... nu am avut pana acum un 2.0..de cand am sarit in ea am ramas uimit de cum trage... pe viitor adica zilele urmatoare as vrea sa ai fac plafonul negru.. plus oglinzile.. apoi ma mai gandesc ce mai urmeaza... am sa atasez cateva poze momentan pana reusesc sa mai fac altele...3 points
-
O sa ii fac. Acele linii exista si sunt o banda led separata cu lumina alba pentru daylight iar pentru semnal se transforma in portocaliu si clipesc. LE: n-am avut stare si m-am dus la ea Am facut separat la fiecare far si de aproape pentru ca era lumina destul de puternica de la iluminatul stradal si nu se vedeau cum trebuie. Intr-o zona intunecata s-ar vedea super bine si clar. E valabil si pentru spate.2 points
-
2 points
-
Buna tuturor Am descoperit situl acesta acum cativa ani cand inca mai aveam un golf 4 tdi. Am postat despre masina aici Iata ca nu mult dupa ce am postat atunci, vandusem masina ca avea prea multe probleme si am cumpart un 2005 honda civic coupe... o fost faina masina si nu mi-a dat nicio problema, dar am zis ca trebuie iara sa iau un VW... si iata ca in Noiembrie 2017 am luat un Golf 7 comfortline, manuala (5 trepte) 1.8 TSI cu 170CP cu 45000km. Din ce stiu, acest motor nu fost oferit in Golf 7 niciodata in Europa, iar motorul de 1.8T 170CP din ce stiu o venit cu 6 trepte in modele care au primit acel motor. Inca o chestie la Golfuri din Nord America, find construite in Mexic, din ceva motive au frana de mana normala si nu ce electronica care se gaseste in restul lumii... nu pot sa inteleg de ce dar pe undeva mai bine ca ii asa. Iar acuma la niste poze.... Prima zi cind am luat-o dupa ce am dat jos emblemele dupa ce mi-am luat "chrome exhaust tips" si dupa am zis ca nu ii destul si am pus evacuarea de la GTI Volanul incepe sa se decoloreze sus si am zis ca o sa aduag un wrap de piele... o iesit chair foarte bine, nici nu ma asteptam si fie usor dar uite ca cusutul nu fost greu de loc. Si am luat si niste jante de 17' pentru vara pentru ca 16 erau un pic prea mici... iar ultima chestie care am facut is niste pedale GTI/R... scuzati mizeria dar la noi o fost iarna grea... si cam atat pentru acum... masina este absolut superba, desi as fi vrut un TDI, conduc prea putin sa merite si TDIul este foarte greu de gasit si extrem de scump de cumparat acum din cauza ca masinile trebuie modificate din cauza scandalului...1 point
-
Salutare, Dupa indelungi asteptari ursul Kodi si-a facut aparitia. Este vorba de un Style 2.0TDI DSG 190CP DSG 4x4. Pret total 36.692€, niciun leutz discount Comandat la Avia Motors Pantelimon pe 08.08.2017 si sosit pe 16.02.2018 (6 luni de asteptare fata de estimarea initiala a dealerului intre 8÷12 luni). Pe langa optiunile standard ale echiparii Style, am mai adaugat: - Vopsea: Laser White / Roti: Elbrus 7Jx18” 235/55/R18 / Airbag-uri laterale spate / Camera video spate / Driving Mode Selection (si Hill Hold Control cu functie Offroad) / Sistem de navigatie Amundsen MIB2 8” 2.5D / SKODA Connect (Care Connect (1 an) Infotainment Online (1 an)) / Pregatire telefon cu Bluetooth / Duze stropitoare parbriz incalzite / Elemente suplimentare protectie sasiu / Parbriz incalzit si senzor de ploaie / Pedalier sport / Plasa despartitoare portbagaj / Scaune spate incalzite / Sound System Canton / Roata de rezerva de dimensiuni reduse / Volan incalzit multifunctional (in piele si padele selectare trepte de viteza cutie DSG). Masina a venit cu anvelope de vara Pirelli. (3 dintre ele cu DOT 0218 si una cu DOT 5317 ) Cado' din partea dealerului: covorase din cauciuc OEM Kodiaq fata/spate. Dupa ridicare de la dealer fugutza la benzinarie si omv maxx motion diesel apoi plimbare pentru cunoastere. Ca si prima impresie, masina este usor manevrabila in comparatie cu gabaritul ei. DSG-ul da impresia un pic de lene, parca pleaca greoi de pe loc daca nu o calci mai cu fermitate, poate nu sunt eu obisnuit pentru ca vin de pe manuala sau poate o fi setat pentru rodaj. Cu SS incercam sa ne obisnuim. Camera video spate pe marsarier este senzationala. Confortul in habitaclu este super, desi nu am optat pentru piele. Am incercat un pic ACC in trafic si este woow, de abia astept sa il pun la treaba la drumuri lungi. Cu pedala virtuala portbagaj m-am impacat din a 2-a incercare. Intoarce multe capate pe strada Revin cu alte poze si impresii.1 point
-
Mda, fun pe zapada, ce pot sa spun... Am mers cu multe masini muuult mai puternice decat jucaria asta care nu aveau nevoie de interventie atat de puternica/constanta a esp/asr-ului... Daca ar fi fost si decuplabil poate puteam sa ma si folosesc de power oversteer-ul prezent cam de fiecare data cand trag de volan si apas acceleratia. Am ajuns sa merg in Eco+ (si frig) ca sa taie puterea motorului pentru ca erau unele curbe unde asr-ul efectiv tinea masina pe loc si trebuia sa ma joc din acceleratie ca sa pot sa ma misc. E enervant pentru ca nu poti sa nu simti potentialul unei masini foooarte fun pe vremea asta dar nu te lasa sa faci nimic Macar am aflat ca masina e izolata bine Asa ca am parcat si acum sa vedem maine dimineata daca pierde ceva din autonomie (nu prea cred insa).1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salutare. Sa o stapanesti sanatos si sa ne spui cum se impaca suspensia sport ne adaptiva si rotile pe 18, cu drumurile.1 point
-
1 point
-
Foarte frumoasa masina, felicitari! Multi kilometri inainte fara incidente! Jantele sunt preferatele mele din oferta de pe facelift, ai facut o alegere buna.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ai avansul 2.2,care pentru motorul nostru nu e deloc in parametri,trebuie sa avem 0(cu oscilatie pana in 0,6).In BS 011 geometria turbinei nu se misca deloc,probabil e facut dimineata cand motorul este rece sau ai alte motive de nu se misca(geometrie blocata,N75,etc).Sfatul meu este: 1.Reglezi avansul la 0; 2.Faci un log in mers ,dar respectand toti parametrii(grupul3.10.11,apa la 90,blana 100%),sunt undeva toti pasii care trebuie sa-i respecti pe la inceputul postarilor; 3.Imediat dupa ce ai facut log-ul,tragi pe dreapta si faci BS011. Dupa, vii si le postezi aici si primesti raspunsuri.1 point
-
1 point
-
Acul de curent vad ca se ridica mai greu. Probabil de la frig, e mai vascos curentul in rezervor, si se ridica greu plutitorul. @deenman foarte rau! Nu te intereseaza stagingul nu esti cul. Nu stii ca oamenii dau bani sa isi activeze minunatia asta?1 point
-
Ai grija pe frig, sa nu lasi bateria prea descarcata, poate ingheata curentul in ea1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Arată foarte bine noul cluster! Este altceva faţă de cel clasic, nu este atât de comun şi arată într-un mare fel noaptea, parcă ar fi compus din cristale.1 point
-
1 point
-
aproape 9l/100km? extraurban la 1.4? ceva nu inteleg... cum este ok acest consum?1 point
-
1 point
-
Si eu cred ca 3008 la banii aia merita, si in plus arata si bine. Despre Karoq, Ateca, Tiguan sau Kodiaq nu ma exprim, as spune doar ca nici in 100 de ani nu as cumpara asa ceva dpdv al designului...1 point
-
eu iti sugerez sa te duci la un service sa le regleze la aparat...nu dureaza mult, costa putin si ai un rezultat precis, un lucru absolut necesar pentru farurile cu lupa.1 point
-
In cazul unui buget de 21000 EUR te sfatuiesc sa te indrepti spre 3008. Un 1.6 Hdi pleaca de la 21.245 versiunea Active la care mai poti obtine si ceva discount, avand dotari chiar decente la banii astia. In schimb Karoq si Ateca ofera versiuni foarte basic la nivelul asta de pret cu motorizarea de 1.0 TSI. Am vazut un Ateca Reference si nu arata foarte bine. Comparativ am condus un 3008 in versiunea Active arata foarte ok. Daca mergi spre Ateca sau Karoq te sfatuiesc macar sa vezi pe viu versiunea pe care vrei sa o cumperi.1 point
-
Vedeti ca uleiurile racing nu sunt neaparat cel mai bun lucru pentru utilizare normala intr-un motor normal. Sunt gandite sa aiba caracteristici bune de rezistenta la temperatura si rezistenta la forfecare peste medie dar cu sacrificarea rezistentei pe termen lung. Adica s-ar putea sa fie bune 1000 de km, dar dupa aia sa se degradeze rau. Adititvii folositi, de asemenea, nu sunt prea prietenoase cu catalizatoarele si filtrele de particule, masinile de curse nu au. Mai sunt si rezistente la dilutia cu carburant, pentru ca in aplicatiile racing in general se folosesc amestecuri bogate. De altfel respectivul Motul nu are vreo certificare de producator auto.1 point
-
Masina a mai primit un mini upgrade intre timp,am mers pe varianta textil avand in vedere ca nu am piele in masina. Vreau sa montez un USB (vezi poza) si am o mica dilema de unde sa il alimentez.Ca si pozitionare se va monta in consola,pe undeva pe langa frana de mana,etc (inca nu sunt 100% sigur) Daca alimentez de la bricheta am tot timpul curent in usb dar imi ramane acel led aprins si consuma curent,putin dar consuma. Daca alimentez de la butonul de deschidere rezervor am curent doar cand am pozitiile pornite. Convenient ar fi sa am curent in usb cand pornesc motorul si cam atat. -------------------------- In rest nimic foarte special,o mica spalare si rabdare pana vine vara sa putem modifica in continuare1 point
-
NU poti folosi un far de Anglia pe o masina de Europa si sa lumineze cum trebuie.1 point
-
Am mai postat si in alta parte.Daca vreti stergatoare, de 28 cm, la Kaufland = 8 lei/buc. Sau de Trabant,ptr cele pre 64.1 point
-
0 points
-
0 points
-
Mersi frumos Paul pentru raspuns, ma ajuti foarte mult cu aceste raspunsuri si pareri atat pe mine dar si pe alti membri care intentioneaza sa achizitioneze o masina noua, oricare ar fi ea. Cat despre cel care mi-a dat un minus la inimioara, imi pare rau de el. Acest forum este sa ne spunem parerile, bune sau rele, pentru ca noi sau altii sa putem lua o decizie. Dar m-am obisnuit cu rautatea de pe acest forum si chiar mi s-ar parea ceva anormal sa nu-mi dea careva cate un dis-like-1 points
-
Am reușit să pun player youtube/plex/browser etc pe mașină via android auto Un scurt video cu mențiunea că era prima oara rulat și se incarca mai greu https://photos.app.goo.gl/BysBrqN5Uq2s3dz03 https://photos.app.goo.gl/DsYpi4twlRZRmgii2 Funcționează perfect și în backgroud Waze îmi dă în continuare indicații Ultima versiune de aplicație de aici http://www.thekirankumar.com/blog/2017/12/29/play-youtube-video-android-auto-app/ Iar Android auto versiunea 2.9 nu ultima pentru că nu merge cu ultima Urmați instrucțiunile din video și apoi va trebuie și apk editor pro (din google store a dispărut versiunea platit deci practic nu e piratat daca o descărcați din aptoid din apkmirror)-1 points
-
Deci, posesor de G6, nu ai lua in 100ani Karoq, Tiguan ,etc pt ca sunt urate presupun. In schimb 3008 e si bun si frumos. Da.... face sens-1 points
-
Din acelasi motiv pentru care nici 3008 sau Kadjar nu au prea fost mentionate. Oferta de motoare este destul de limitata si indreptata spre cei care merg mai linistiti/cuminti in timp ce pretul acestor masini le aduce aproape de cele din titlu dar cu motoare mai de bun simt, adica face aceste modele cvasi-inutile. De ce ar alege cineva un Kadjar / Qashqai 1.6 DCI - 130 CP cand poate lua un Ateca / Karoq 2.0 TDI 150 CP la nu mare diferenta, ba uneori chiar mai ieftin daca alege echipari mai slabe?! Plus ca modelele frantuzesti sunt foarte moi la condus, cine a condus o masina germana nu prea trece inapoi la frantuze pentru ca masinile par cam inerte. Kuga, in schimb, ar fi mai aproape de ce se cauta in topicul asta decat Qashqai/Kadjar.-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00