Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.02.2018 în toate secţiunile
-
Deci, posesor de G6, nu ai lua in 100ani Karoq, Tiguan ,etc pt ca sunt urate presupun. In schimb 3008 e si bun si frumos. Da.... face sens3 points
-
3 points
-
2 points
-
2 points
-
Salutare tuturor, Astazi, va prezint un manual despre cum sa-ti pui pe Golf-ul tau ultimul tip de stopuri cu semnalizare dinamica. Este posibila modificarea din stopuri de tip halogen, sau stopuri led versiunea veche (inante de facelift) in stopuri cu semnalizare dinamica. Daca nu stii ce este semnalizarea dinamica iti prezint un mic video. PREVIEW MANUAL: Nota: Totul se face tragand cateva cabluri in masina, stopuri noi si codare VCDS. In acest manual veti gasi informatii despre: materiale, unelte, pini, stopuri, conexiune BCM (initayea de control), schema conexiuni, punte necesara, simulare, imagini tehnice si codare VCDS. Link catre manual cu actualizare periodica: Manual Golf LED 7.5 cu semnalizare dinamica Codare VCDS: pe maine, poimaine se urca sus in manual. Pentru nelamuriri, feel free to ask.1 point
-
Salutare, Am primit si eu in sfarsit masina pe 5 februarie, dupa o perioada de asteptare record(cred) de 11 luni. Cam tarziu scriu acest topic, dar ce sa ii faci, greu cu timpul. Nici km inca nu am apucat sa fac prea multi, cred ca in jur de 300. Deocamdata aproape toate de bine. Sunt foarte incantat de cum se comporta, suspensia e foarte ok, deocamdata evaluata cu rotile de iarna 225/55R17 cu presiune de confort de 2.2. Cutia DSG6(DQ250) se comporta excelent, mai frumos decat DSG7(DSG200) pe care o stiam de la varianta FWD. Farurile sunt o incantare pe timp de noapte, cu toate ca mi se pare ca bat un pic cam sus. Insonorizarea mi se pare excelenta, in sfarsit am liniste in masina. La capitolul asta pentru mine e o diferenta destul de mare venind de pe Ibiza diesel PD, care ma termina cu galagia. La partea de minusuri, as mentiona faptul ca aduna mizerie pe interiorul portierei spate in dreptul rotii. Stiu ca e o problema mai veche despre care s-a mai plans lumea pe forumuri, si unii spuneau ca ar fi rezolvata. Totusi nu e chiar rezolvata, insa mai bine decat pozele pe care le-am mai vazut pe subiect. Alt minus la capitolul presuri optionale(pachetul protect), care mi se par cam rigide si nu au margine aproape deloc, iar tavita portbagaj e cam cu 5cm mai scurta pe adancime decat mi-am imaginat ca o sa fie. Nu as recomanda optiunea asta, nu merita banii. Sunt solutii aftermarket mai bune. Pun cateva poze, facute de catre dealer1 point
-
1 point
-
Nu e existat nicidata asa ceva oem. Nu exista Golf 4 Rline. Parerea mea ramane aceeasi, acest Golf cu cat este mai original cu atat este mai valoros.1 point
-
1 point
-
Leon-ul meu, tot 1.4, ia 7% la mers constant 130 km/h ceea ce e un consum ok. Dar are 1.250 kg. Passat-ul GTE are, multumita platformei diferite, bateriilor, a motorului electric si a tuturor celorlalte necesare, ~1.750 kg. La greutatea asta, consumul oferit de acest motor, nu neaparat potrivit ca sa miste masa asta, este ok. Masina asta este una preponderent urbana si in oras media de consum, daca este folosita asa cum trebuie(adica cat mai mult posibil electric) este cu mult sub orice alt motor din oferta, cine are nevoie de o masina de drumuri lungi extraurbane alege un diesel si cine vrea putere ia un 2.0 TSI sau 2.0 BiTDI. Pentru o masina folosita preponderent urban are un consuma extraurban decent. Si, atata timp cat extraurban nu depaseste 10-15% din timpul parcurs in masina, media de consum iese sub cea a unui TDI. Masinile astea electrice sunt fix invers fata de cele termice, in oras consuma mai putin, pentru ca se folosesc de viteze mak mici si franarea regenerativa, si in afara consuma mai mult, pentru ca vitezele sunt mai mari si regenerarea e spre 0.1 point
-
aproape 9l/100km? extraurban la 1.4? ceva nu inteleg... cum este ok acest consum?1 point
-
La aproximativ +/- 0.5 e totul ok (partea electrica). Dupa +1 incepe sa bata/trepideze1 point
-
1 point
-
Vedeti ca uleiurile racing nu sunt neaparat cel mai bun lucru pentru utilizare normala intr-un motor normal. Sunt gandite sa aiba caracteristici bune de rezistenta la temperatura si rezistenta la forfecare peste medie dar cu sacrificarea rezistentei pe termen lung. Adica s-ar putea sa fie bune 1000 de km, dar dupa aia sa se degradeze rau. Adititvii folositi, de asemenea, nu sunt prea prietenoase cu catalizatoarele si filtrele de particule, masinile de curse nu au. Mai sunt si rezistente la dilutia cu carburant, pentru ca in aplicatiile racing in general se folosesc amestecuri bogate. De altfel respectivul Motul nu are vreo certificare de producator auto.1 point
-
1 point
-
In topicul despre consumurile Ateca (fratele vitreg al Karoq, chiar daca acesta vine cu vechiul 1.4TSI ACT) am postat o paralela intre un 1.4TSI DSG si un 2.0 TDI 4motion, dupa cate un drum de ~400km cu fiecare de la Cta - Valea Doftanei cu benzinarul si Valea Doftanei - Cta cu dieselul, folosind, zic eu, acelasi stil de condus (aceleasi viteze de deplasare, de depasiri nu a fost vorba), iar consumul a fost acelasi. Teoretic spre munte ar fi trebuit sa fie un consum mai mare, se urca. La Karoq oricum esti constrans de oferta, daca vrei 4x4 ai doar diesel'ul. Daca vrei neaparat DSG, luand benzinara ai un pret de plecare cu 3500 euro mai mic, diferenta greu de justificat doar prin consum pentru cineva neinteresat de 4x41 point
-
Vine frigul. Diseara sunt in parcare cu spray/smacholine/leacuri babesti.1 point
-
@Akaiu07 Te felicit pentru alegerea facuta mai ales pentru curajul de a incerca ceva nou. Cei ca tine isi aduc si direct si indirect contributia atat de necesara pentru tranzitia de la combustibilii fosili la electroni. Sa o rulezi sanatos si fara evenimente !0 points
-
Astazi am facut revizia de 60.000km la Apan BR: - schimbat ulei Castrol Edge LL 5W30: 4,3 litri; - schimbat filtru ulei; - schimbat filtru aer; - schimbat filtru polen; - inlocuit bujii: 4buc; - inlocuit fisele bujiilor (au ramas lipite de capacul chiulasei si s-au rupt); - inlocuit inel etansare(la baia de ulei probabil); - manopera si inspectiile cuvenite.......total: 1525 ron cu tva.0 points
-
torque , uleiurile de peste ocean deasupra celor europene , red line, amsoil , petro canada , renewable lubricants, Petro canada are cel mai bun ulei de baza din lume cu o puritate de 99,9 la suta , sigur gasesti la ei ceva pentru norma 50700, au un 5w30 cu aceasta norma daca nu ma insel , despre motul pot spune ca am avut o experienta neplacuta , cu motul 5w40 x clean la 5000 km s-a aprins martorul , nu de alta dar motul chiar a falsificat fisele tehnice cu ceva timp in urma-1 points
-
Așa este. Personal sunt mulțumit de consum mai ales ca am un stil de condus sportiv. Anterior am avut un leon de 1.4 tsi 125 cp iar consumul era cu aproximativ 1 l mai mare decât în prezent cu Ateca.-1 points
-
Se pare ca nu am fost suficient de explicit . Eu am calculat viteza pe care o poti avea teoretic la 4000 tot/minut , doar stiu ca maximul dat de constructor este de 205 km/ora . Motorul de 1 L este slab si comsuma ca porcu cand da de greu cu 4 persoane in masina , face 100 - a in 9,9 sec doar singur in masina si fara aer conditionat pornit , am testat o astfel de motorizare si nu prea am fost satisfacut de performante , plus ca se aude ingrozitor de urat cand este fortat moderat , toata galagia se transmite in esapamentul intermediar , la 1,4 Tsi este aceeasi problema .-1 points
-
Si eu cred ca 3008 la banii aia merita, si in plus arata si bine. Despre Karoq, Ateca, Tiguan sau Kodiaq nu ma exprim, as spune doar ca nici in 100 de ani nu as cumpara asa ceva dpdv al designului...-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00